Nem egyszerû de majdcsak belejövök. Némely kifútópálya meg olyan rövid hogy nekem szinte lehetetlen arra leszállni. Még egy kérdés azt az oly addons hol lehet bekapcsolni? Kösz:)
Landoláshoz kérnék 1-2 jótanácsot, köszönöm elõre is.
Mert kevesen játszanak vele itthon sajna :)
Én felraktam, nekem megjelent a menüben, ON-ra állítottam és kész, sajna nincs mostanában idõm repülni ...
Este megnézem, hogy lett-e realistic cucc a gépeken ...
Mellesleg meg kell próbálni online, minden este van egy rakat szerver, ott lehet tesztelgetni ...
Sajnos kiderült hogy csirke vagyok ... emiatt mostanában csak realistic-okon repkedek, kevesebb - több sikerrel, sajna nem megy a BnZ még nekem ...
sûrû csönd és hullaszag.... az ilyen sem túl gyakori egy aránylag új játéknál..
valaki van még itt?? valaki... akárki, aki éééééééééééél
nekem azt írja a honlapon : you already got it. Tehát már megvan. A menüben be akarom kapcsolni, erre visszadob arra a honlapra és semmit nem tudok vele csinálni...
Sziasztok. Elkezdtem játszani a játékkal. Az orosz kampánynál járok. Stalingrad-ban 7 tankot kellene lebombáznom, de valahogy nem jön össze. Hogyan lehet a legjobban célozni? Elég alacsonyan repülök, amikor a tank pont a célkereszt közepén van, akkor dobom le a bombát. Mégis mindig marad a 7 tank. Térképen lehet valahogy közelíteni?
van lehetõség egyébként mindent állitani két irányba, ahogy az elõzõ kommentedben mondtad...
csak nem értem ha a tutoriálba valami mûködik akkor játékban miért nem
Nem tudom. De tudtommal a trimmelési eljárás egy repülõgépnél legalább hat különbözõ billentyût feltételez, mert mindhárom kormányfelületet(alieron,elevator,rudder) lehet mindkét irányba állítani. Nem értem ezt hogyan lehet egyetlen billentyûvel kezelni.
Mitõl lehet az, hogy mig a tutoriálba szimulátor módban tudtam trimmelni a gépet T betûvel, addig multiban és szingliben nem történik semmi ha, nyomom a T-t????
A demo nem tartja meg a beállításokat, de ha megveszed "Gõzbe'", akkor már jó lesz... (nem csak ezért kell megvenni, van ott más csemege is)
Wings of Prey - update from 1.0.2.5 to 1.0.2.6
- forcefeedback support - X-45 support new axis - corrected error messages when matching is not available - two matching servers support (main and backup) - historical decals for Luftwaffe planes option - save now separated in save and text options - respawn logic changed. Now players got time penalty when die too often - scoring changed - penalty for teamkill - repair/rearm after landing on home marked on map airfield in MP - now you can rotate camera in pause mode - Join-in-progress errors fixed - gunners are mortal now - gear wheels animation and effects - camera vibration on flatter - Canopy Scratches - quality of screenshots option in launcher - optional disabling for videoMemoryWarning (it is not recommended to set it especially in MP) - new hit effects for cannons - ricochets - texture corrected for SpitFire - planes of different side cannot be on Simulator now - correct install path on steam version
Volt egy youtube videó belinkelve lejebb, amin a full angol verzió menüjét mutatja a a készítõ, azt használhatod referenciaként a beállításokhoz. Úgyszintén be volt linkelve a crack, ami a demóból full, de orosz nyelvû verziót csinál(a full már a beállításokat is megjegyzi). De ha neked a demó is orosz nyelvû akkor ez nyilván nem lesz akkora baj.
Üdv! Én az orosz demo verzsönt próbálgatom, de nem tartja meg a beállításokat... Mindig elfelejti a joystik beállításokat, bill.-rõl nyomni meg nem gyere be... Pláne, hogy totó alapon van beállogatva megfelelõ orosz tudás hiányában... :-D
Sziasztok! Amikor el akarom indítani a játékot runtime errort ir ki a teljes és a demónál is. mit csináljak?
Üdv. Mindenkinek! Én is megvettem a játékot, és megmondom õszintén, hogy le vagyok nyûgözve a grafikát illetõen, és hogy mind ez 60fps-n fut az már csak hab a tortán. A negatívumokat most nem említeném, viszont lenne egy kérdésem. A bombázó lövész opcióban folyamatosan forog velem a kamera a gép körül. Hogy lehetne ezt megállítani?
Most jöttek visza a devek szabiról, kijött az 1.0.2.6-os peccs ... és várunk ...
Kicsit javítottak a multin, hangokon, grafikán (kabin üvegén már vannak karcolások, stb ...), már pattognak a lövedékek, stb ...
FFB support (Bár állítólag gyerekcipõben még ...) ésatöbbi ...
Végre nem az ellenfél elé spawnol az ember ha lelövik multiban ...
Sajna nem nagyon volt idõm próbálgatni, de rosszabb nem lett :)
Német mission-okról még nincs hír???
Ezek a cuccok Szim módban is auto-n maradnak, ha csak el nem kezded állítgatni õket ...
Mondjuk van Manual a játék mappájában, de abban ezekrõl semmi sincs :(
Német gépekben automata volt többnyire, ezt 90% biztonsággal állítom. A prop pitchet variálták kézzel felszálláskor de különben az is automata volt, valami teszpilóta veteránnal készült interjúban olvastam.
erdekes mi minden van itt... megvettem ugye Steamen de valami User Guide-ot adhattak volna hozza... szivesen elolvasgattam volna mi mire van, vagy mit hogy kell...
a tutorialt megcsinaltam de abban ilyen reszletekre nem ternek ki, meg szimulator fokozaton se... pedig ott mar nem lenne rossz szerintem
Amcsi meg nemet gepeken hogy oldottak meg ezt a keverest -mixture- nagyobb magassagokban, hogy ott nem kell allitani?
igazából nem kell velük foglalkozni, mert a játék nem igazán kezeli élethûen a prop pitch a propeller állásszöge, általában autpmata az összes gépen, amin nem azon elég 100%-on hagyni a radiator az a hûtõ, ha motor túlmelegedés üzenetet kapsz, akkor teljesen ki kell nyitni, de így a végsebesség kicsit csökken a mixture a keverékképzés, az orosz gépeken van jelentõsége, nagyobb magasságban füstöl a motor mert túl sok benzint kap a kevés zoxigénhez, ezért lejjebb kell venni 80-60% ra, ahol már nem füstöl az elevator trimnek viszont óriási jelentõsége van, könnyebben tudsz fordulni a géppel, húzod a joyt+még a trimet is rátekered, így szûkebben fordul de ezt a játékot nem ismerem, ezek inkább az il2-re vonatkoznak
a prop pitc a gázkar tetején van, és 5%-onként állítja a radiatort most nemtom biztosra, mert oroszul írja ki, de fokozatosan mûködik ez tuti a mixturet én egy billenõkapcsolóra raktam a joyon,úgy teljesen jó, de lehet axison nem mûködne a gázkaron lévõ kisebb tekerõre én az elevator trimet raktam, az jól mûködik
Én hiába tekerem a Mixture-t pl ... csak az utolsó kis részen kezdi állítani, akkor meg megindul 100 és 120% között, és lehetetlen pontosan belõni ... A Radiator a viccesebb, az vagy 0 vagy 100% ... A prop. Pitch is hasonló ...
A HAWX-ot én is kb 10 perc után töröltem:) pedig milyen jókat írtak róla nálam egyébként mûködnek rendben az axisok az x52-n
Engem a grafika fogott meg ... az tetszik benne, de nagyon :)
A HAWX-ot is kipróbáltam, 5 perc után dühöngve töröltem a géprõl ...
Alapból nem vettem volna meg ... 1-2 nap után elolvasgattam a fórumokat, ott láttam, hogy várható hozzá még ez-az ...
Szórakozni jó ... igaz, lehetne olcsóbb, de egy vadonat új gametól ne várjunk 2000-es árat ...
Amiben én reménykedem: Az SDK és a mission editor :) Abban a pillanatban, hogy ezek megjelennek, szerintem sok modder ráugrik majd, hiszen nagyon sok lehetõség van a játékban ...
Bár az SDK kérdéses (Azt írták a fejlesztõk, hogy az SDK kiadása és támogatása sajnos nagyon sok munkát jelent ...) de ha megjelenik, szerintem tuti pár lelkes ember helyre fogja rakni a szim részt, és akkor bizony nagyot lehetne durrantani a játékkal :)
Jó lenne még személyre szabható nehézségi szintek és ilyenek, de ez csak hab a tortán ... tetszik pl: hogy amíg nem nyúlok az engine managementhez, addig automatikus ...
De hogy rosszat is mondjak a játékról, és ne gondoljátok hogy egy elvakult FAN vagyok:
Beállítottam a Radiatort, Mixture-t és Prop. pitch-et az X52-esen a rotary-kra és a throttle slider-re ... De valami okból csak az utolsó 5%-on érzékelik a változást, szóval azon a részen is lehetne még mit finomítani ...
Akkor az AI sem ûberpro, stb ... Szóval van még mit fejleszteni rajta ... Addig is kikapcsolódni tökéletes ...
Ami vicces: az 1C fórumon is van egy Wings of Prey topik ... Ott is megy a vita, hogy melyik a jobb, az IL2, a WOP vagy a SOW ...
Könyörgöm: Az IL-2 az egy 10 éves szim, teljesen mindegy ki mit csinál, akkor is az marad a "nagy öreg" ... A SOW még meg sem jelent, de már hasonlítgatják a grafikát ...
Nem szabad hasonlítgatni õket. A WOP nem szim (még ...). A WOP egy könnyed kikapcsolódást nyújtó, szórakoztató 2-ik vh-s repülõs játék, gyönyörû grafikával ... ÉS semmi más ...
a HAWX a mostani 3000ft-os árban a reális, a WOP a jelenlegi állapotában olyan 2500ft körül kéne hogy mozogjon... ha majd kibõvítik normál teljes játékká, akkor talán az 5000ft is reális lesz érte, de addig ez egy promo termék max...
tény hogy a HAWX és WOP is kb 7000huf ár lenne a reális, mint pl a Rise of flightnál. remélem hamar olcsó lesz.....
igazatok van, én voltam hülye hogy errõl a játékról azt feltételeztem hogy komoly dolog.... sajnos nem az.. pár elõre legyártott és pár unlockolható mission nem egy majndem 9000ft-os játékhoz méltó. van csillivilli grafika oszt ennyi.... nagyjából a H.A.W.X-hoz tudnám hasonlítani, na az sem ért 12 ezret mégis annyiért adták...
Csirke vagyok még hozzá, de ha végre lesz egy kis sikerélményem, akkor én benne vagyok :)
én azt nem értemn, hogy miért adták ki tartalmilag félkészen??? sem editor, sem difficult lehetõség sem német kampány, ugyanazt a belsõ teret használja egyes gépeknél... vártak volna az anyjukba míg készvan... én tegnap kicsengettem érte a több mint 8ezer ft-ot és átverve érzem magam!!!!!!
lényeg hogy f@szán és jol opitimalizáltan csináltak egy jó engine-t! már csak a szimuláció részét kell pofozgatni!
várjatok...attól, hogy máshogy néz ki, még lehet a forráskód ugyanaz, ergo sztem úgy van ahogy bucser állítja: az il2 alap engine-bõl miért ne lehetne ezt kihozni? pl a cod mw-nek is a régi quake 3 enginre épül az alapkódja, noha azt a iw teljesen átírta szvsz a forráskód lehet azonos az il2 és a wop között, mégha a látvány teljesen más is ugyanaz a motor nem azt jelenti, hogy ugyanúgy néz ki de én laikus vagyok, ez szigorúan csak az én véleményem
"Mellesleg nem kispályás brigád lenne, ha így sikerült volna kipofozniuk az IL-2-t nem? (Gondolkozzatok kicsit ...)"
mikori is az il-2? mivel volt egy kész motorjuk, esetleg modellek és tartalmuk is, szted mivel tölthették az idõt? szvsz nyugodtan polirozhatták a grafot, "ráértek"
amugy szerinetm is ez van a il2 repszim forrását vették alapul és ráirtak egy ma kornak megfelelõ modern grafengine-t. VOÁLÁ és lett a WOP! és szerintem emiatt tudják majd sokkal élüthûbbre alakitani köv patchekkel:)
CSAK tudjátok mit nem értek akkor? HA: ez a grafmotor az il2-é akkor a BOB-ot miért kezdték el teljesen más grafikus motorral? fogták volna õk is a Wings of Prey grafját és megcsinálják vele BOB-ot, nem beszkódtak volna 3 évet csak külön grafmotor kifejlesztésével. na most mi van?
Gyors kérdés: ugyanarra a "motor"-ra gondolunk?
Mert én a grafikai motorra gondoltam, annál tuti nem ugyanaz elég megnézni a WOP-ot és az IL-2-t :) Mert a DCS Black Shark-ban és a Lockon-ban ugyanaz a motor ...
Mellesleg ezt a Game engine-es dolgot a WOP fórumról hoztam, nem saját találmány ...
A forráskódból nagyon sokmindent ki tudnak szedni ... de kétlem (Biztos vagyok benne ...) hogy a grafikai engine ugyanaz lenne ... (Ha erre a motorra gondolsz ...)
Ellenben az tuti hogy a FM és a DM butítva ugyan de az IL-2-bõl származik ...
Attól, hogy odaadták a forrást, az még nem jelenti azt hogy ez ugyanaz a motor ... nem?
Nem vitaképpen, de a kettõnek semmi köze egymáshoz ...
"We are not busy with Birds of Prey project. It is third party project under control of 1C. We just gave them full source code and did neccessary consultations. It looks good, but not like BoB engine. BoB engine it is not modification of Il-2 engine. Also I tested periodically BoP and would like to say that the contol of aircraft there and FM isn't like in all arcade sim-games, but control aircraft is more easy than in arcade sims... becasue the guys keeping some original physics from Il-2."
egyetértek maximálisan, ez egy átmenet a szim és az árkád között csak az a gond (szerintem), hogy kb az il2 is ott tart, hogy ha kiveszed belõle a nehezítéseket (torque, gyro, engine management, realistic gunnery, stall, spin, stb), akkor az is egy quake szintü egyszerü lövöldözõs játék lesz sõt, reálisabb beállításokkal is (nincs külsõ nézet stb), pl a grij szerver már egy agyatlan lövöldözõs valami lett, de pont emiatt nagyon élvezetes tud lenni szóval okés, hogy konzolátirat, és ez látszik is, csak nem értem benne azt a "szimulátor" és "realistic" fokozatot én kipróbáltam az összes gépet, játszottam vele 1-2 órát, de meguntam il2-vel viszont mindennap játszom, de csak a szórakozás kedvéért, nem fullreál szervereken de meg kell várni, hogy a fejlesztõk még mit fognak kihozni belõle
Soha sem volt úgy beharangozva. aki kicsit otthon van a szimulációs világban az eleje óta tudta, hogy ez egy Arcade lövölde lesz amihez az IL-2 készítõinek semmi köze (kivéve motor mögötte).
tud valaki linket adni a demohoz mert amit találtam az mind regelni kell
Tévedés ... Ez az IL-2 konzolos változtának PC-s átirata ...
Nem IL-2 folytatás ... Az majd a Storm of War lesz ...
Ez a game egy átmenet az árkád és a szimek között ... Nem szimulátor, de nem is árkád. Ezt el kell fogadni ... mint lentebb írtam, lehet hogy egyszer szim lesz, ha mondjuk hagyják a modder közösségnek, hogy belenyúljonak, de addig ez egy nagyon jól sikerült repülõs játék.
Akik kõkemény szimulációt várnak, azoknak természetesen nem való, de én pl: nagyon jókat repülgetek vel, mikor nincs idõm ROF-ozni rendesen ...
Sim módban pl: automatikus a komplex engine management, egész ddig amíg el nem kezded állítgatni ... akkor átáll manuálisra (Mixture - radiator - prop pitch ...)
Szóval ne akarjátok az IL-2-vel hasonlítani, ez nem az. Ez más. Erre is szükség van ...
Természetesen, ha ebbõl a végére kipofoznak egy IL-2 szintû szimulátort, annak (többek között én is ...) sokan örülnének.
De itt azok is megtaláják a számításukat, akiknek az IL-2 bonyolult vagy sok ...
Lássuk be, a szimuláció nem véletlenül rétegjáték ... A sok gyakorlás mellett azért tanulás is kell hozzá ... És akinek erre nincs se kedve, sem ideje, annak pont jó egy ilyen game.
jaja, pont ez a gond vele de a spitnél is ugyanez a helyzet (+talán még a fókáknál), érdekes, hogy a többi gépet viszont normálisan megcsinálták azér erre figyelhettek volna a másik ami nekem nem tetszik, hogy ha feltolod a gázt 100%-ra, akkor automatikusan bekapcsol a wep, még azokon a gépeken is amelyeken nem volt:) ezzel együtt a pilótafülke is veszettül elkezd remegni...
hááát gyerekek a játék grafikája jó, és a hangok is jók, de ezenk ívül semmi pozitív az IL2-höz képest. Sokkal jobb és élvezhetõbb az elõzõ rész, több repcsivel és több lehetõséggel... megyek is inkább IL-2 1946-ot játszani...