Elsõ két pálya eddig teljesen rendben van, de félek unalmas lesz egy idõ után
nah látszik hogy más csapat rakta össze, az elsõ 2 rész nekem nem jött be de ez nagyon zsir, és a multija amit tegnap probáltam olyan kb mint az unreal 2007 csak szebb és robotokkal.
a single modot nem tuom mennyire lesz izgi, de a COOP mod biztossan lefoglal majd egy ideig haverokkal. nemrossz.
Én a Halo checkpointos marhassága miatt anyáztam eleget. Fõleg mikor lenyomtam egy rakás Covenant katonát és már-már tudtam, hogy jön a következõ mentés, de valami apróságon elcsúsztam. Azért néha az ilyen inkább a játék rovására megy, mintsem elõnyére. A korábbi TF játékok küldetései piszok rövidek, így nem is hiányzik a mentés. De ennél remélem komplexebb pályák és játékmenet lesz.
Személy szerint én nem vagyok túl jó az FPSekben (Végigvittem anno a Duke Nukem 3Dt meg nemrég a Vivisectort, de kb. ennyi), ezzel is csak azért fogok játszani mert Transformers-es. Ezért lenne jó a mentési lehetõség, hogy ne kelljen harmincadszor is újra megcsinálni egy pályát... Az új Wolfenstein-t is emiatt hagytam abba elég hamar.
Amúgy rakás karakter lesz akiket unlockolhatsz ha innen-onnan rendeled meg a játékot (Shockwave, Jazz, Demolishor) de még nem lett tisztázva hogy õket rendes játékban is lehet-e feloldani mondjuk végigjátszással. Csak multiban használhatóak, amúgy is.
Elveszne a kihívás és a folyamatos adrenalinpumpálás. Én szeretem ezt a "save roomon kívül sehol sem vagyok biztonságban" érzést, mert valósághû (pláne egy millió évek óta háborús övezet bolygón), és rákényszerít, hogy odafigyeljek a játékra, ne pedig monoton módon, ramboid megmozdulással menjek neki az ellenség hordájának (lásd pl. Metroid sorozat, folyamatos a cidri ilyen téren).
Számomra már csupán az a kérdés, milyen az irányítás (a ROTF játék kismillió gombja nagyon zavaró volt, meg a gomblenyomvatartásos átalakulás, bár ez szerencsére nem lesz a WFCban) illetve hogy lehet-e rendesen menteni - nagyon unom hogy ma már mindent konzolra készítenek elsõsorban és emiatt nem lehet akárhol menteni, csak waypointok vannak... én szeretek gyakran menteni, fõként nagy boss-ok elõtt hogy késõbb is betölthessem újra megcsinálni azt a csatát.
Újabb videó a multis mókáról és annak testre szabhatóságáról. Valamint végre frissítették a hivatalos oldalát új képek és conept artok, korábbi videók letölthetõ HD-ban és a játszható karakterek biója.
A játék már biztosan az Unreal3 Engine fog épülni. Két külön kampány lesz - bár ez már nem újdonság - Decepticon, az elõzmény és Autobot a folytatás. Lesz co-op mód, 3 játékossal méghozzá a teljes kampány végigtolható lesz így is! Persze lesz multi is.
A poén, hogy nem egy TF univerzum van, hanem legalább 15, és kevés olyan van, amelyik szorosan kapcsolódik egymáshoz (pláne, ha az adott univerzumnak van képregény és rajzfilm verziója is, lásd G1).
Amúgy ez szerintem nem teljesen G1 lesz, inkább egy The War Within újragondolásnak néz ki, de nekem bármelyik megfelelne.
A filmeknek alapvetõen semmi közük a TF univerzumhoz. Aki olvasta anno a képregényeker/könyveket az tisztában van ezzel. A War of Cybetron az eredeti TF univerzumban játszódik, kérdés mennyire történethûen. Az majd kiderül.
Egyetértek, de erre ne úgy gondolj, mint egy folytatásra, ez egy teljesen más Tf univerzum, nincs köze a filmekhez. Épp ezért van rá meg az esély, hogy jó legyen :P
Hát ebben olyan nagy nevek szerepelnek majd, mint Trypticon, meg omega Supreme, szerintem erõteljesen a meglévõ rajongóbázisra építenek, nagyon várom a G1-feelinget.
vajon hány évesek számára készülhet ha a filmek célkorosztálya a 6 évesek tábora volt))))
elõzõt is kipróbáltam, ezt is ki fogom
Transformers: War For Cybertron Fejlesztõ: High Moon Stuidos Kiadó: Activison Megjelenés: 2010 Platform: PC, Xbox360, PS3
Bár egy kis kedvcsináló Teaser már tavaly decemberben bemutatkozott, a nagy elõzetes csak a mai nap debütált.
http://www.youtube.com/watch?v=-WedomSsKCA
Az új Transformers játék ezúttal nem egy film, nem egy sorozat adaptációja lesz, hanem friss és eredeti saját univerzum. A hely Cybertron, idõ nem sokkal a Földre érezés elõtt. Azaz a Nagy Háború az Autobotok és az Álcák között. Akik jártasabba a Tf világban ráismerhetnek a sztori és a designok alapján, hogy kissé hajaz a Simon Furman írta Dreamwave idején kiadott War Within saga-ra. Az IGN elõzetese alapján talán ez lesz a várva várt játéka a rajongóknak. Masszív, sztori orientált Autobot és Álca kampány. A harc kissé a Gears of War fedezékes rendszeréhez hasonlít majd. Minden pálya elején 3 Transformerbõl választhatunk. Lesznek specifikus légi és földi pályák, alt-mód szerint kiosztva. Így nem lesz a filmes játékok adta zavar. Lesz multiplayer is, több a single-ben nem szereplõ karakterrel.