mikor jelent meg a végleges játék ? mert kijött vmi alfája is ? lehet hogy nekem az van meg ?
Pár napja megvettem én is a játékot. Még csak lvl13-as vagyok és egyelőre ismerkedem a dolgokkal, különösen a questekkel mert van 5-6 aktív küldetés és nem nagyon tudom merre kell mennem, de majd rájövök. :-)
Végig mentem a játékon és csak 21\50 az oltár.Többit lehet később lesz benne vagy csak én nem találtam meg.
tök jó játék. tegnap felraktam , azóta függő vagyokk alig aludtam az este :)
Marosstol vettem mert nekem nincs számlám és most kedvezmény volt rá.Kérdezd meg tőle hogy tud-e még szerezní.Steam neve maross80 vagy e-mailen [email protected].
Szia! Hol sikerült beszerezned a Grim Dawn-t? Vagy teljes áron vetted a Steam-en? Én sajnos lemaradtam a nyári leárazásról így nem tudtam beszerezni féláron, azóta pedig még nem láttam akciósan. :(
Strange key-t hol tudok szerezni? Direni-t sajnos megöltem, Cultist's Lair-ben pedig nincs boss, ami dobná, csak pár monsta. Vagy ők dobhatják? Burrwitch Outskirts-ben szintén nem találtam Cultists-t, gondolom ez lenne a boss, aki dobhatja. Vagy itt is a nagy területen belül sima mezei mobok dobhatnak kulcsot? Köszi!
link erről: http://grimdawn.wikia.com/wiki/A_Strange_Key_%28Item%29
Sziasztok! Sajnos nincs számlám hogy steamen meg vegyem ezert ha valaki eladna vagy venne nekem kulcsot azt meg köszönném.Részleteket privátban vagy steam nevem Tonya.
Steamen akciós holnap 19 óráig. 50%-os áron azért nem olyan rossz vétel. Utoljára szerkesztette: sirdond, 2014.12.21. 20:05:57
Mikor jelenik meg a végleges játék jövőre? A Titan Quest és a Diablo a kedvenceim a stíluson belül akkor ennek is annak kell lennie! :) A Path of Exile hosszú távon nem jó.
Mikor jelenik meg a végleges játék jövőre? A Titan Quest és a Diablo a kedvenceim a stíluson belül akkor ennek is annak kell lennie! :) A Path of Exile hosszú távon nem jó.
Build 22 - Instanced Loot, Expanded Storage and More! (Changelog)
Build 22 is now live, and with it many great quality of life improvements to Grim Dawn.
Several highly-requested features have come online including Instanced Loot for Multiplayer, an expanded shared stash, auto-combining of partial components, and more!
Read on for the full changelog.
With this update complete, we are now full-steam ahead on releasing the first part of Act 3, which is expected to go live by the end of January. The first chapter of Act 3 will introduce you to new locations, characters and challenging content.
v0.3.0.4 (b22)
[Major New Features] You can now toggle Instanced Loot when setting up a Multiplayer session. Instanced Loot causes items that drop in Multiplayer to be assigned/visible to specific players, just like in a Singleplayer session. Items dropped from player inventories are visible to all players. You can disable this setting to play with the standard Free-For-All loot. The Shared Stash has been expanded with additional tabs available for purchase with iron bits. These tabs, once unlocked, are available to all of your characters. Weapon DPS comparisons have been added. You can now compare Weapon DPS directly through the item's tooltip. Hold Ctrl to compare DPS without attached Components.
[Art] Removed the light source from various shield spells, such as Sphere of Protection. When cast together, the light sources from several shields would add up to create blindingly bright effects. Updated art on Duelist's Sabre.
[Animation] Fixed a bug where the ranged guards in Devil's Crossing would lose their weapons after throwing blackwater cocktails New and faster animation for Zolhan's Technique, which visually matches the description of the skill. Players will be able to better discern the skill proccing when using all melee weapon types.
[Tech] Item tooltips that are too long will no longer clip the top off on smaller resolutions Move To quickbar skill now ignores the UI if the key is being held down Relic headings in the Crafting UI are now sorted by their power level instead of alphabetically New inventory button, "Auto-Complete Components". When used, will combine all Partial Components in that inventory section. Private and Transfer stashes now have "Auto Sort" and "Auto-Complete" buttons Fixed a bug where loading new characters saved to the Steam cloud would fail with a black screen Steam cloud saves can now be downloaded back into local storage via the network options page (warning: this will overwrite locally stored characters with the same names as character stored in the cloud if used!) Health and Energy Regeneration on the Character Sheet now include Health and Energy Per Second costs from skills Fixed a bug that could cause Manifestation for Iskander's Elemental Exchange not to work properly
[Game] The personal character stash is now available unlocked for all characters. You no longer need to unlock additional portions through iron bits. PVP - Player damage and the duration of crowd control effects (ex. Stun) are now reduced by 50% against other players. This should make player vs. player combat a little more engaging and reduce the occurrence of stun-locks and insta-kills. Please note that Grim Dawn is not a PvP game first, so PvP will never be balanced the way competitive games are. The attacks on Devil's Crossing are now more dynamic. They grow in strength as you get closer to the Warden, then cease entirely when the leader of the Aetherials in the Burrwitch area falls. Likewise, outlaws will now attack from the Arkovian Foohills once the bridge is restored. Reduced the damage and stun duration on Shambler rock throw attacks Slith Necklaces now drop per player in Multiplayer Direni no longer drops a Blood of Ch'thon if killed in Devil's Crossing. The blood is now given out as part of the quest reward for killing him. This assures that all players on the quest receive the blood in a multiplayer session. The blood will not be rewarded if the character completing the quest is lower than level 5.
[Itemization] Increased all shield damage by approximately 20% The blueprint for the relic Corruption now requires Viscous Venom instead of Mutated Scales The Homebrewed Potion skill on the Alchemist's Belt now has a 100% chance to trigger at 20% health, instead of a 15% chance to trigger on low health Soul's Touch now gives a bonus to Callidor's Tempest instead of Panetti's Replicating Missile Updated stats on Zealot's Gauntlets Blunt weapons previously called Scepters have been renamed to Warmaces to avoid confusion with the caster weapons. This is mostly relevant to community translations (tagWeaponBluntA010). Reduced the damage and increased the energy cost on the relic skill Conflagration Fixed an issue that would rarely cause Enchanted crafting blueprints to generate items with no affixes Minor adjustments to physique requirements on armor have been done for long-term scaling, particularly on Epics. This may impact your ability to wear some of your equipment. Reduced the spirit requirements on caster armor
[Class & Skills] A new skill has been added for all characters: Pet Attack, which commands all currently active (controllable) pets to attack the target. This should make combat for pet builds a bit more dynamic and give you more control over your pets. You can still control your pets individually as before.
Soldier Improved the damage scaling on Markovian's Advantage and Zolhan's Technique
Occultist Improved Raven pet shooting AI
Arcanist Slightly improved rank scaling on Panetti's Replicating Missile and reduced the scaling of the energy cost, particularly at higher ranks Slightly improved the rank scaling on the Replicating Missile mod Supercharged's electrical and % Elemental dmg and reduced the scaling of the energy cost. The stun chance now also scales with rank. Slightly improved rank scaling on the Frozen Core and Shattered Star mods for Trozan's Sky Shard Increased the cooldown on Sphere of Protection by 10s at rank 12, reduced duration to 15s and reduced the damage absorption by 5% Increased the pet bonuses from the Manifestation transmuter as they did not properly account for the penalty from to the aura (there was no advantage in going from rank 2 to 3)
Most már tetszik a game :) Az új kaszt nagyon bejövős és nekem egyenlőre a tartalommal sincs bajom :)
Grim Dawn (b17) 10 fájl lefordítva az 50-ből Frissítve: 2014.02.27
Akár még lehetne is belőle valami ,de szerintem idén már nem lesz. De majd jön lostprophet és elmondja.
A legnagyobb újdonságok, hogy megkaptuk a The Arcanist classt valamint két új fegyvertipust / Scepters, Daggers / valamint már dob a játék Steam Trading Cardsot is.
A legnagyobb új ficsör, hogy bekerült a multiplayer is a játékba.
Sziasztok. Ha 10-es szinten kiválasztom az új classt, akkor onnantól mindkettő kap 3-3 elkölthető pontot szintlépéskor, vagy ketten osztoznak 3-on? Köszi!
Béta állapotú a játék. Szerencsére folyamatosan frissitik és tolják bele az új tartalmakat, jelenleg 2 fejezet játszható végig.
ha szükséged lenne segítségre a fordításban én szívesen becsatlakoznék a projectbe.
Nagyon úgy tûnik, hogy minden nyelv "rajongói változat" lesz, leszámítva persze az angolt. Ez persze késõbb még változhat és a Steamre is felkerülhet, de majd meglátjuk, hogy döntenek a fejlesztõk. Addig itt van néhány kép a készülõ fordításomból:
Szuper. Csak a végleges lesz magyar vagy már most az early access is lokalizált lesz?
Örömteli hír, hogy a Grim Dawn fejlesztõi ráfeküdtek végre a lokalizációs témára és egyre több karakterkészletet támogat a játék. A mai 17 megabájtos patch a cseh, olasz és orosz nyelvekhez építette be a megfelelõ karaktereket, így írtam én is a fejlesztõknek, hogy támogassák a magyart is, amire úgy tûnik egy napon belül esély is lesz. Szóval a jelenlegi állás szerint igen, lesz magyarítás a játékhoz :)
majd írjatok beszámolót!én is kíváncsi vagyok
Megvettem én is, már töltöm lefele, kiváncsi vagyok mi változott az alpha óta.
Combine any of five distinct skill classes each with multiple skill trees in which to specialize. Advance your class mastery to unlock over 25 powerful skills and synergistic modifiers per class. Soldier, Demolitionist, Occultist and Nightblade are currently playable with the Arcanist on the way.
Fast-paced tactical combat with enemy blood spatters, ragdoll physics and satisfying enemy death effects. Smash in doors and fight house to house, leaving a path of demolished furniture in your wake.
Collect hundreds of items in common, magical, rare, epic and legendary classes of loot. Both randomized rare affix items and custom crafted unique items can provide amazing bonuses and special item-granted skills to support numerous different class builds.
Dynamic Weather brings the world to life with region-specific climates and a variety of weather effects. A sunny day can cloud over with mild rain showers that builds into a booming thunderstorm. Variable wind gusts blow grass and affect objects like windmills.
Gameplay systems designed to expand for 200 levels of character progression, equipment, and enemies to fight makes for ridiculous amounts of replay value.
Connect with old friends or make new allies in glorious multiplayer. Multiplayer encounters will put your teamwork to the ultimate challenge. (multiplayer is not yet available but is expected in early 2014)
Collect item recipes that allow you to combine salvaged components into unique crafted items and then, later, use those basic crafted items with higher-tiered recipes to complete items of unprecedented badassness. (still in development but almost ready to roll out)
Camera rotation enhances the three-dimensionality of the world and gameplay while levels are still designed so that players are not forced to rotate the camera.
New quest and conversation system will allow players to interact with NPCs in more interesting ways and choose different paths to complete quests. (Some quests offer choices in Act1 but much more of this is coming in Act2)
An NPC faction system lets the player improve their relations with different NPC groups to earn rewards as their favor increases such as merchant discounts, new items, and additional quest lines. However, aiding one faction could turn a rival faction into your enemy. Choose which side you will support!
The ability to spend money to reclaim skill points alleviates the fear and frustration of having to make early, uninformed decisions that could permanently nerf a character.
Bezsákoltam, kiváncsi vagyok hol tart a fejlesztés, mert utoljára a legelsõ alpha buildel toltam és akkor még pl nem volt 5 class...
Üdv. ! Akik itt "végeztek az alphával" meg hasonlókat írnak, biggyesszenek már be legyenek szívesek egy darab linket arról hol lehet letölteni ezt az állítólagos alphát amirõl beszélnek, mert sok oldalas angol szövegekben recsegnek a semmirõl a hivatalos oldalon, de egyetlen link sincs ahonnét letölt-telepít-indít szinten el lehetne érni a játékot. Köszönöm !
Kiváncsi leszek mit kapunk majd betában...az is lehet marad ez a pálya bár nem tudom mit lehet ezen még csiszolni.
Végeztem az alphával kemény hét óra latt. Warden a végén egy kicsit nehéz lett de második neki futásra kinyirtam. Összeségében szerintem nagy durranás lesz a játék mert már ez a változat is sokkal jobban lekötött mint pl, a torclight 2. Jó lenne ha már idén megjelenne de ez valszeg nem fog összejöni.
Ja, de azért valami storyt remélem majd alkotnak mert az még nagyon nincs.