most nézegettem, hogy úgy nagyjából mit kellene. ezek a legszélén lévő csillagképeken lévő skillek mennyire használhatóak?
11 pontom van, kimaxoltam a Bat-ot, meg a Vulture-t, ezután valami töltelék kell, ami 2 lilát és 2 zöldet ad, utána rámegyek a Hydra-ra. Ez így 20-22 pont, utána nem tudom mit kellene.
Igazából szerintem jó ez veteran fokozat, mert nem annyira könnyű, de a karaktert se lehet ész nélkül kicsálni már kezdettől fogva. Ez egy régimotoros h&s játékosnak tökéletes bele rázódni a játékba.
Annyi érdemi változás lesz, hogy kap egy introt a játék.
Build 30-al már kész lett a játék még január elején, nagy tartalmi változások már nem lesznek csak patchelgetés.
Egyébként megéri beszerezni a teljes verziót?, ezt amúgy mikor is kezdték fejleszteni?
Persze hogy megéri beszerezni mi az hogy pontosan 2012 júniusában kezdték el fejleszteni pontosan 3 éve és 8 hónapja, mert ugye akkor indult a Grim Kickstarter project-je ami végül 680 ezer dolcsival zárult.
Én 2012 júniusában vettem meg 35 dolcsiért persze én részt vettem annak idején az Alpha és Beta tesztben is is na meg persze a saját példányom mellé kaptam ajándékba + 1 példányt.
Pontosan emlékszem az Alpha még csak 1,1 GB volt :D és akkor még nagyon kezdetleges volt a játék, azt szép lassan kezdték bele rakni a jobbnál jobb cuccokat, nyíltak meg az új chapterek, és mondhatjuk hogy már a Final release 3,2 GB :D.
Én jelenleg Pyromancer vagyok már a legeleje óta ( Demolitionist+Ocultist).
az egyik videójátékos listán 29-ke az az hétfő a dátum.
A honlapjukon ma van nagyon király végre befejezik ezt a hányatott sorsú játékot is. Azt tudja valaki mért kellett ilyen sokat várni rá?
Hogy miért kellett ilyen sokat várni rá talán azért mert nem akartak egy félkész játékot kiadni ! :D
Habár kilép az Early Acces-böl továbbra is jönnek majd a hotfixek meg a patchek, hogy a fennmaradó bugokat és egyéb hibákat is kijavítsák.
A Grim Dawn Kickstarter Projectként indult 2012 júniusában és 480k dolcsi volt a cél na szóval mi ezt túlszárnyaltuk és végül 680k dolcsinál lett sikeres a project. Ugye a Grim Dawn a régi megmaradt Titan Quest fejlesztőiből és egy kis cég a Crate Entertainment tagjaiból állt összesen. A Grim Dawn-t kb 3 év 8 hónapig fejlesztették mire végre elérték amit akartak minden a helyére került és Official Full release lesz belőle majd. Ugye aki megvette a Grim Dawn-t még a Kickstarter project idején az részt vehetett az Alpha és Beta tesztelésben, kezdetben a játék kb 1,1 GB volt az Alpha idején, Beta idején 1,8 GB-2 GB volt, szép lassan haladtak a játékkal, újabb fejezetek, újabb Monsterek, Dungeonok, mapok. weapon armor szettek, Challengek, azt az idő múltával szép lassan minden a helyére került amit ígértek, új crafting system, több száz titkos helyek és Dungeonok, Crafting system, új skill system majd jóval később Devotion system, kaptunk újabb 2 class-t is az alap 4 class mellé, kaptunk még hozzá Ultimate Boss-okat is újabb 3 nehézségi fokozat, kb 1,5-2 havonta újabb Fejezetek, aztán a multiplayer kezdték fejleszteni habár ott még lehetnek hibák de erre ugyis jön majd a Hotfixek és a patchek is, majd az Official Full release elött új animated Intro and Outro, új Voice acting minden egyes NPC-nek, és végül az achik feloldása, nerfelés és balance-olás.
És ha minden igaz még idén jöhet a Grim Dawn elsö story dlc-je ha jól haladnak akkor már nyár közepén játszhatunk is vele. Utoljára szerkesztette: wesker24, 2016.02.25. 10:28:21
DLC? Nem is tudtam, van róla infó, vagy csak említés szinten lehet olvasni róla?
HC-t játszik valaki? Engem még kicsit elriaszt, mert nem ismerem eléggé a játékot, meg a balance miatt lesz még nerfelgetés is bőven szerintem.
Ki milyen builddel megy neki a játéknak? Én egy summoneren gondolkodom, csak nem tudom nagyobb szinten mennyire életképes... majd kiderül. Utoljára szerkesztette: LaposElem, 2016.02.25. 10:29:50
Én szoktam követni a Grim Dawn hivatalos fórumát és ott írták hogy az alapjáték kb 2016 február végére lesz kész akkor és akkor jelenik meg fizikai adat hordozón is, és igen mondták hogy elég sok ötletük van és majd jóval később az alapjáték megjelenése után legalább egy story DLC-t szeretnének csinálni hozzá, de azt is hozzá tették hogy ez az eladásoktól is függ hogy mennyire lesz sikeres a játék, ha igen akkor az ötlet már megvan és neki állhatnak egy nagyobb terjedelmű DLC-nek, de most az alapjátékon dolgoznak és az elkövetkező hónapokban a játék megjelenése után is szeretnék tökélyre csiszolni a játékot, és legalább egy hatalmas méretű Expansion DLC-t kiadni hozzá.
a Grim Dawn Hardcore mode-ot csak az játssza aki vérbeli profi aRPG hack and slash játékos, mert ugye itt van Ultimate Hardcore fokozat is csak vérbeli mazohistáknak :D, ahogy a Diablo 3-ban is ha HC-ben meghalsz akkor ennyi volt nincs tovább az összes eddigi játékidőd ment a kukába kezdheted előröl xD.
A final major Build 31 Update-ben elég sok balance-ot és nerfelést kapott a játék minden egyes kasztja, a kezdő RPG játékosoknak érdemes Normal fokozaton kezdeni hogy (Easy Mode) ki ismerjék a játékot, a tapasztalt RPG gamerek-nek ajánlott Veteran fokon kezdeni (Medium Mode) és tovább léphetnek az Elite nehézségre (Hard Mode) és aki igazi kihívást akar annak ott az Ultimate nehézség (Very Hard mode) ez csak vérbeli profi RPG gamereknek ajánlott, és persze bekapcsolható bármikor a Hardcore Mode fokozat is (Permanent Death No respawn) a mazohistáknak meg ott van az Ultimate Hardcore Mode.
Én még az Alpha idején egy Pyromancert inditottam (Demolitionist+ Occultist) és azzal vagyok kb most lvl 60-as szinten, de van egy másik karakterem is egy Sorcerer ( Arcanist+ Occultist) de az még csak lvl 18-as, én valahogy jobban kedvelem a Mágus karaktereket ahol brutál AOE damage-okat lehet varázsolni és persze a petjeid végzik a piszkos munkát te csak besegítesz nekik . Csak a legnagyobb hátránya a mágus karakternek a hatalmas mana igény mert az eléggé szívás ha Boss harc közben fogy el a Mana, ezért kell a mágus karaktert úgy fejleszteni hogy mindena mi mana regent ad aazt minél magasabbra fejleszteni igy ha ki is fogy a amnaból azt 2-3 sec alatt vissza tölti igy sose fogy ki a manaból.
A Summoner karakter is elég Brutál karakter lehet ez csak rajtad függ attól függ hogy fejleszted a karaktered, lvl 2-nél kapod meg az elsö skill mastery-t és csak lvl 10-nél kapod meg a második skill mastery-t és a kettő együtt adja a végleges kasztot, ha nagyon elszúrtad a karaktered akkor sincs gond mert van lehetőség Respecelni (skill visszavonás) és helyre tudod hozni a karaktered, csak ehhez ugys hatalmas pénzmag kell (kb min 500k gold) mert ugye az elején még olcsó a respec de ahogy nagyobb szinten leszel egyre drágább lesz majd ott tartunk hogy 1 skill pont visszavonás már 20k-ba kerül).
Én most ezzel a kettővel tolom / a harmadikat egy dualos blademastert cirka 70-80 órányi játékkal egy tavalyi frissitésnél buktam /
A pajzsos buildet azoknak ajánlom akik halhatatlan karit akarnak viszont ezért hajlandók beálldozni a magas dps-t.
A conjurer az új kedvencem abszolut vitality/poison damagére mentem rá és eddig egy terminátor de gyorsan hozzá teszem, hogy ez még csak a veterán szint ahol nagyon nehéz megpusztulni, majd igazából ultimate szinten derül ki menyit ér ez a build.
Sry a rövid videókért de most csak ennyire volt idöm.
Ütös a BM de nekem pont ez a bajom a pajzsos karikkal, hogy tényleg nehéz öket kinyirni viszont minden mobot lasabban nyirnak ki mint egy dualos, föleg most mert még teljesen imba a dualos blademaster.
Conjureren már én is régóta gondolkozom és jónak is tünik csak én jobban szeretek véres lenni harc közben mint messziröl osztani az áldást.
Az egyik a steam cloud mentés amit az Options-ban kapcsolsz be ekkor a steam felhöbe menti az adataid, vagy ott van a manuális mentés amikor a a Documents Grim Dawn könyvtárba menti az adataid.
Nézegettem a Masteryket, és végül Warder lett. Két kezes fegyverrel, veteránon. Lv20 -ig nem volt nagyobb gond, bár eddig nem egy rohanós karakternek tűnik. Lassan Akt1 boss, utánna meglátjuk merre tovább.
Szerintetek érdemes "vesződni" Normál nehézségen a faction-ok teljesítésével vagy ráér Elite-n, Ultimate-n? Egyáltalán lehet tudni, hogy a Normálon megszerzett repution-ok átadódnak-e a köv. nehézségi szintre?
Szerintem nem, minden új karakter nulláról indul. Azt viszont meg lehet csinálni, hogy a faction-öknél vásárolhatsz mandate-eket. Ezeket transfer-ben át tudod adni más karakternek is - felgyorsítja a reputation növekedését az adott faction-nél (duplájára, azt hiszem).
Köszi az infót, ez akkor nyilván (?) úgy is működik, hogy Normal-on megveszem az adott Mandate-t, így pedig majd Elite-n fel tudom gyorsítani a reputation gyűjtést még ugyanazzal a karakterrel!? Vagy a Normal-on megvett Mandate nem működik Elite-n?
Sziasztok valakinek van kedve együtt nyomni ? újba kezdeni vagy valami esetleg ha van azonos szintű karakterünk. TrubiHUN néven megtaláltok esetleg URL : steamcommunity.com/id/trubi19
Sziasztok
Vegyesek az érzelmeim a játékkal kapcsolatban (pár napja vettem meg). Összességében nyilván tetszik, de talán többet vártam. Az az igazság, hogy nagyon szerettem volna rajongani a játékért, de nagyon érződik rajta, hogy nem egy nagy brigád csinálta hanem egy kisebb csapat(ha jól emlékszem, ha ostobaságot írok akkor majd kijavítotok). Ami nagyon tetszik az a sokak által írt karakterfejlődés, a végtelen lehetősége annak, hogy milyen irányba fejlesszük a karakterünket. A zenék nagyon hangulatosak. Ami nem tetszik az a fősztori például. Lehet én k*rvultam el játékügyileg, de nekem már 2016 ban hiányzik, egy szinkronos végigvezetés kisablakos videóbejátszással(legalább mint mondjuk a borderlands2 ben) ha nem is teljes képernyős átvezető animációról beszélek, de szeretném ha "igényesen" rámtolnák a fősztorit úgy, hogy később is emlékezzek rá. Itt ilyen nincs. Lehet hülyén magyaráztam el, sietek mert mindjárt meló van. A nagyobb Bossok se tetszeneke, sajnos bár ez a játék véleményem szerint sok dologban jobb mint a diablo 3, a nagyobb bossok megvalósításában, hangulatában(mert ez a lényeg) körökkel jobb a Diablo3ban. Kicsit olyan "semmilyenek"... A másik ami zavar, a kis gárda miatt rengeteg az ismétlődő elem. Act4 ben vagyok már de még mindig ugyanúgy néznek ki a kis ládikák, ugyanazok a tökök vannak a mezőkön stbstb mint az act1ben. Perpill lvl 41 vagyok, és mindenképpen végigtolom márcsak a legendary cuccok miatt is amikre kíváncsi vagyok és hogy mit tudok kihozni a cold mage karakteremből, de egyelőre nem érzem, hogy évekig akarom tolni. Meglátjuk. Nekem ez a játék ha értékelnem kéne 10es skálán 7-7.5/10. Pedig tényleg szeretném imádni, egyelőre nem megy.
Udv nem irsz ostobasagot, velemenyt irsz, a sajatodat, ez rendben van. A tiedre valasozlva en is megirom az enyemet: A tortenet old school stilusban van talalva, kell olvasni a lore bejegyzeseket, amiket a jatekban haladva folyamatosan talalsz(es meg xp is jar erte). Nekem ez igy megfelel, bar az kicsit zavar hogy a questleirasok is pont olyan kodosek, az iranyt megadjak aztan kellemes keresgelest... A zene az tokeletes, nekem csak hidegrazos, filmzene, nem egy akarmilyen oszevissza trallala, ez nagy piros pont. Grafika az felemas, a sok efekt miatt sokszor nem latom hogy kit utok/lovok a tomegben es azt se ha az orom elott ut engem egy noble aparition.... nekem tul sok a csilivili a harcban, tul keves a karilapon. Bossok(star mob) idegesitoek, marmint amikor kifogom hogy 2-3 jon egyutt es mindegyik kurvagyors(fast), ramront(charge) a terkep tulsofelebol es lestunol, es mire kijovok stunbol jon a tarsa, ultimaten ez mar nem fasza. A reflektes mobnal meg egyszeruen csak kapjak be a fejlesztok, nincs idom lereagalni es maris pofan lottem magam...ja ize battlrmagem van PRM/Devastation build( a la Alkaizer) Nekem nem volt zavaro az ismetlodo palyaelem, eleg nagynak erzem a jatekvilagot neha mar farasztoan nagy ha minden zegzugot meg akarok nezni a secret area/crumbling wall/hidden stash megtalalasahoz. Van beloluk jo boven. Pozitivum Loot: ugyanaz a marhasag mint a vanila diabloban, van loot de nem a te karidnak........ nonszensz. Lvl 73 battlemagem olyan salata gearben mint a szivarvany, kis kek kis zold ott kis sarga, sehol egy lila. Nem igazan potyog a legendas, ultimatere jutva kb 10 drb esett eddig, amibol 1 volt a karimnak valo, halistennek sz@rasig vagyok demolitionist/saman cucokkal, fasza :S Valahol ez is az oka hogy nem igazan megy meg az ultimate, mert kellene mar gear is, resi hijjan megkefelik a szamat a star mobok es akkor hol van meg a nemezisfarm. Jobb hijjan elkezdek masik karit a saman totemes josag lehet kevesbe gear igenyes, prm battlemage eleg magas a skilltresholdja, Alkaizer kaliberu jatekos betolja vele ultimate hardcoret(megtortent, vegigjatszotta a jatekot) de atlagos mezei jatekos surubben harap a fube mint ami jolesik. Apropo fubeharapas, kicsit eroltetett dolog ez a meghalasnal a varosban ebredsz es kutyagolj vissza az egesz terkepen keresztul ha nem nyitottal portalt magadnak a kozelbe mielott megfekudtel. Olvastam hogy a fejlesztok reszerol ez szandekos, szerintem lehetne valaszthato. Nagy negatvum rogue-like dungeons a la Steps of torment/Bastion of chaos: most komolyan napokig kellene farmoljak hogy legyen kulcsom es ha meghalok odabent akkor game over?? Megis mi indokolja ezt ha a loot ugyanolyan vacak odabent mint mashol odakint? nem beszelve hogy jo szar az ectoplasm drop, blood of chthun az meg csak lenne, de azok a kibaszott szellemek egyszeruen nem hajlandoak dropolni................................ Masik nagy negativum a faction repu armor: loszar, nem er semmit. Pont. Augment/reci igen, armor/weapon nem.
TLDR ;megnezem a saman easy mode-ot inkabb aztan majd megirom ha az konyebb
Milyen nehézségen tolod mert ha Normalon (easy-n) akkor az csak a bemelegítés mert Normalon nagyon könnyű a játék, igazából meghalni sem tudsz ha jól fejleszted a karaktert, alapból Veteran-on kéne játszani (Medium) és úgy átmenni nehezebb fokozatra, pl Elite (Hard) vagy Ultimate (Very Hard) ott van kihívás rendesen.
Ultimate szinten már nagyon nem mindegy milyen devastation skilleket használsz.
A farmolás meg alap, ha játszottál diablóval vagy akát TQ-el / ami ennek a játéknak az elödje / akkor tudod hogy egy jó gear kifarmolása akár 100+ órát is igénybe vehet de az is elöfordulhat, hogy egy óra alatt meg van ez a szép benne de ha társakkal mész ez a folyamat mindenképp felgyorsitható.
Az ectoplasm droppal kapcsolatban teljesen igazad van emelni kéne nem is kicsit...
Közel 300 óra játék után még mindig nincs meg minden cuccom amit szeretnék de igy vagyok ezzel a dioba is 1000+ óra után...
Üdv. Nemrég kezdtem, még csak 10-es szintű vagyok. Hogy lehet utazni? A portálba belemegyek, de ott csak kérdőjeles dolgok vannak pedig sok portált felfedeztem már. Questeket, hogy fogadok el? Hiába beszélek az emberekkel, egy darab questet nem kaptam még. Előre is köszi.
Nem eredeti. Sosem voltam túl jóban az ilyen játékokkal, bár ennek elkapott a hangulata. Majd látom meddig marad fenn. Egyébként update kell hozzá, ha valaki hasonló problémával küzd. Bár kétlem.
Akkor ez lehet az oka. Vedd meg, és nem lesz vele bajod. :)
Hát egyelőre győzzön meg :) 12-es szintű vagyok, nem sokat láttam a játékból még. Eddig tetszik mondjuk. Azért egy magyarítás jól jönne, a sztori érdekelne. Szívesen olvasgatnám a jegyzeteket is. Nightblade, és Occultist keresztezéséből lettem Witch hunter. A devotion pontokat, hogy tudom úgy elosztani, hogy a csillagképekre is jusson? Eddig 3 oltárt fedeztem fel, de hiába raktam a kör 1 pontjára egy pontot, nem tudtam továbbmenni. Vagy ez, hogy működik? Eddig mind a három pontom a középső kör különböző ágaira raktam mert nem tudtam máshova. Egyes csillagoknál képességeket ad be. Az ott micsoda?
Először mindenképp a Crossroads (Keresztút) csillagképben kell elköltened egy devotion pontot. Amilyen affinitású a csillag, amire költöttél, olyan affinitású csillagképek válnak hozzáférhetővé. Minden csillagképnek van egy kezdő csillaga, ahol feltétlen kezdened kell, hogy apránként feloldhasd a csillagképet. Egyes csillagképek aktív képességeket adnak (pl. tsunami), amit aztán egy képességedhez köthetsz (pl. a normál támadáshoz is). Minél gyakrabban használod, annál inkább erősödik. Utoljára szerkesztette: Steve Q, 2016.03.06. 20:52:10
Sziasztok! Nagyon akarom, hogy tetsszen a játék, de nem bírok vele. Elsőre kicsit bonyolult, főleg a egyes skillek megfogalmazása. Most akkor pontosan mi is számít default attacknak? Mert olvastam olyat, hogy a skill szövegezéseben legyen ez benne, de olyat is, hogy csak a jobb klikken fog működni, de olyat is, hogy mindegy melyik gombon van. Valaki olyat is írt, hogy egyes skillek lecserélik a default attack-ot, mások meg tápolják. Nem értem, hogy akkor mi számít default attack-nak? Az alapvető kis kardikon a bal klikken lenne az alaptámadás? És egyes skillek működnek úgy, mint ez csak tápolják ezt? Vagy mi az, hogy lecseréli? Tovább bonyolítja a dolgot számomra, hogy egyes passzív skilleknél olyan rettenetesen szar a megfogalmazás, hogy a hajam leteszem, lásd, "activates off of default weapon attack", mi a rákot jelent ez? Gondolom azt, hogy default attack-kal aktiválódik (és mely skillek is ezek?). Némely aktív skillnek meg vannak ugye passzív skilljei a későbbiekben aminél le van írva, hogy az nem számít default attacknak, így nem fog kiváltani más skilleket?
Tudom, nagyon kuszán kérdezek és szinte biztos, hogy kavarok dolgokat, de valaki helyre tudná ezt tenni nekem? Nagyon egybefolyik most minden, azt meg nem szeretném, hogy elviszek egy karaktert magas szintre, aztán meg kiderül, hogy nem is működnek együtt a skilljeim.
Default attack - ha jól tudom, azok a skillek, amik a bal egér gombra tehetőek (nem kötelezően). Amennyiben a skillek leírásában ott szerepel, hogy When used as default weapon attack... tehát ez a skill defaultnak számít akkor, és nem függ, hogy melyik gombra van kiosztva. Activates off of default weapon attack - amennyiben ezt használod, esélyed van arra, hogy procoljon a skill, de (skillenként változó) bizonyos számú (pl.: minden 3. csapás) fixen procolja a skillt.
Ha valamit nem írtam jól, a többiek remélem kijavítanak majd.
Van egy Epic one-handed fegyverem, név szerint Willie's Razor. 31-47dmg. Ráraktam a Slam nevű képességet (egy tárgy adta, több kisebb tárgyat kombináltam össze, valami karmokat), és 17-es szinten 522-t sebzek vele :D A nagyobb szörnyek is egy csapásra megvannak.
Köszönöm a választ!
Viszont még mindig nem tiszta a dolog. Mi a frásznak odaírni, hogy "When used as default weapon attack..." ha tulajdonképpen semmit nem jelent a szöveg, mert gyakorlatilag állandóan érvényben van a Pl a Soldier Cadence képessége, miszerint minden harmadik ütésre proccol a skill? Úgy értem, hogy magyarra lefordítva a szöveg annyit tesz, hogy "Amikor alapvető fegyveres támadásKÉNT használják" és igen, kiemeltem a képzőt, támadásKÉNT (used AS), mert ezek szerint lehet a skillt másképp is használni. Most akkor hogy kéne ezt értelmeznem? Tehát azt mondod, hogy maga a Cadence skill egy default attack skill és használjam bármelyik gombon, billentyűn, ez egy default attack és kész, egy afféle jelző a skillre. Tehetem az egy 1-es gombra, ha használom, akkor is kiváltja a Markovians Advantage-t.
Ha ez így van, akkor a Forcewave skill Tremor képességénél miért van kiemelve, hogy a Tremor (vagy a Forcwave?) NEM aktiválja a Markovians Advantage-t. Mikor a Forcewave alapból sem tudja...
Ha az "Activates off of a default wapon attacks" azt jelenti - ahogy írtad is -, hogy a skillt aktiválják a default weapon attack-ok, akkor miért van erre egy másik megfogalmazás, ami nekem egyszerűséggel úgy hangzik, hogy "Can activate with all default weapon attacks"? ???
Bocsánat az esetlenségemért, de számomra borzalmasan szarul van megfogalmazva a játék skillrendszere és nem bírok kiigazodni rajta.
No fucking way... elite nemesis trove, minek szopodni akkor ultimaten...
Minden csillagképnél kiírja milyen előzmény kell, ráviszed az egeret. És a csillagképek csak egy helyen kezdhetők el. Van olyan ami fejlődik, tsunami, míg mások "csak" bónuszt adnak. Ha meg ennyit nem tudsz a játékból kimazsolázni....
Sziasztok! Egy fire alapú mágust szeretnék indítani. Milyen mastery kombó a legjobb erre szerintetek? Van valakinek ilyen karaktere? Egyelőre demolitionist és arcanist kettősében gondolkodom.
Azért raktam mindre mert nem tudtam elindulni az adott ágon. Mondom biztos ki kell nyitni mindet (igazából a kétségbeesés szülte terv). Például miután raktam Eldritch-re, és Chaos-ra, ott van a patkánynál, hogy chaos affinity requirement. Nos raktam chaos-ra is, ott van az affinitások közt. Igazából mindenből van 1 affinitásom (bal oldalt). Mégsem tudok egyik csillagkép egyik csillagára sem rakni semmit. A skillekre is ha rámegyek, csak beadja őket, hiába kattintok akármelyikre semmi sem történik. Pirossal írja az affinity requirement-et. Egyébként angol tudásom még az alapnál is gyengébb, viszont ez az előzmény dolog meg megint nem tudom micsoda...
Nekem is egy Fire based alapú karakterem van csak nálam Demolitionist +Occultist van (Pyromancer), egy Revolveres Fire Damage-os karakter némi Occultist mágiával megspékelve (Chaos Damage), tegnap este fejeztem be a Main Questet és öltem meg a Final Boss-t , a végére lvl 50-ként fejeztem be és 145 óra alatt vittem végig csak a Main Questet. És persze Elite Mode unlocked.
Amugy a Sorcerer/Sorceress (Demolitionist+Arcanist) az egyik legdurvább és legpusztítóbb karakter tud lenni ha jól tápolod a karaktert és persze a megfelelö gear van hozzá.
Az alap csillagképeknél nem kell csak 1 fajta, később lesz olyan amihez más is kell. Minden csillag kép egy adott helyen kezdődik és csak ott. Tehát, raksz az öt pont egyikére, ekkor kivilágosodik amit fejleszthetsz. Minden csillagállás egy adott helyen kezdődik. A többi pontjánál azt írja, hogy " Locked, requires star earlies in constellation". Vagy no devotion points available.
Na, az király! Azt hiszem maradok akkor a sorcerer-nél. Az elején ngyon sima a történet, tettem a fegyverbe egy komplett searing ember-t, és az azáltal adott fireblast skillel, (meg persze a kimaxolt flame touched skillel) mindenki pusztul. Aztán hogy később melyik skilleket fejlesztem majd, azon még gondolkodom, kipróbálgatok majd párat, aztán meglátom.
Korai szakaszban ami nagyon jó skill a Demolitionist-nél az a Flame Touched (Bonus Fire Damage) és a Vindictive Flame (Fire Aura) és persze később a Temper a Flame Touched-hoz. Persze mivel én revolveres vagyok nálam a Fire és az Explosive Strike ki van maxolva a Static Strike-re 1 pont és a Brimstone-ra 4 pontot raktam.
Az Arcanist-nél az egyik legdurvább pusztító skill az az Albrect Aether Ray de iszonyat mana igényes, korai szakaszban érdemes használni a Panetti Missile-t és érdemes egy csomó skillt bespájzolni hogy minél elöbb unlockold az Aether Ray-t max szinten a Devastation + Aether Ray maxon egyenlő GODLIKE Killing Machine :D gyakorlatilag elpusztíthatatlan vagy de ennek az ára a horribilis mana igény oda már iszonyat nagy mana regen kell :D. Utoljára szerkesztette: wesker24, 2016.03.12. 13:36:11
Kicsi a rakas Ket lepessel arebb volt meg 2 star mob azok nem jottek utanam elsore, szoval az annyi mint 7 egy kupacban
Üdv, kérdésem lenne , hogy az északi burrwitch és a tőle keletre lévő east march közötti kissé északra lévő területre hogy lehet eljutni. Interneten nem találtam semmit, pedig a játékban mutatja. Vagy csak bug? Eredeti a játék.
Asszem dinamittal lehet szétrobbantani valami barikádot, és utána némi iron-ért megjavítani a hidat... ha ez az, amire gondolok :D