Ez lenne, köszi. Szerintem az életbe rá nem jöttem volna.
Auch Grim dawn v ersion 1.0.0.2: A new Blacksmith now appears in Tyrant's Hold on Elite and Ultimate difficulty that can turn rare crafting materials into random items of Legendary quality. If your character is too low level to roll a Legendary, it will be an Epic item instead, but this should not be much of an issue for players not power-levelling through Normal/Veteran.
Ebben a játékban a nehézség szinthez van kötve, nálam lvl37-en csak normal/veteran elérhető, vagy végig kell tolni hozzá a storyt?
Igen, Act4ben Necropolisban megolod Longhorreant(story boss) es azonnal unlockolja neked a kovetkezo nehezsegi fokozatot, kiirja a kepernyo kozepere amikor megtortenik
A sok rinya hatására nerfelték az elite és ultimate nehézségét...
Hali nincs kedved majd jönni valamikor egy Steps of Torment challenge-re van egy Questem hogy Slay Alkamos (Lord Executioner), és ugye ahhoz meg Skeleton Key kell, craftoltam is Skeleton key-t lostprophettel el is vittük a Final Bossig (Steps of Torment lvl 5) vagyis Alkamosig de ott mind a ketten megmurdáltunk :D
Ha megnezed a jatek hivatalos foruman az 1.0.0.2 topicjat es vegigolvasod, akkor megerted hogy mikent jott ez ossze. Valahol a fejlesztok is hibaztak, elso korben lenerfeltek az osszes defenziv devotiont, igaz cserebe feltoltak az armor-t/armor contributiont. Becsuszott meg egy kis gikszer a cuning requirement megugrasaval is es igy akkor sok karakter aki nem volt full tank hirtelen hasznalhatatlan lett ultimaten.
Masodik korben jott az igazi nerf, mert jopar devotiont visszacsinaltak/atdolgoztak de emelett felboostoltak az offenziv konstellaciokat, mindegyik kapott resistet es emelett lecsokkentettek a sebzodest elite es ultimate nehezsegen plusz megnerfeltek a bossokat is. Az indoklas az volt, hogy igy felszabadul a jatekos es nem kell minden vedelmi konstellaciot kimaxoljon mehet offenzivre is ezentul es ez akkor nagyobb szabadsagot eredmenyez a buildek epitesenel.
Hat fene tudja, szerintem ez nem kelett, a legendary gambling onmagaban felboritotta az egeszet, es egyfelol orulok hogy mostmar van loot masfelol ez a jatek mar nem az ami volt.
Miért nincs ekkora "hype" a játék körül? Pedig még EA státuszban elég sok nevesebb streamer is tolta és most a megjelenésnél nem is tolják ezek az adott emberkék.. Én imádtam a Titan Quest-et, de ezt nem nagyon próbáltam ki. Viszont Diablo sorozat a kedvenceim közé tartozik (na meg a PoE és társai), tehát a kérdésem, hogy tetszene szerintetek?
Imádni fogod. A diablót egyértelműen üti. (szerettem én is azt is, majd 1000 órát játszottam vele) A PoE-t ha nem is üti (az nálam 1800 óránál tart) de talán még is.............:) Elképesztően hangulatos. Röviden: ami jó a diablóban + ami jó a PoE-ben + ami jó volt a TQ-ben + egy kis igazi RPG beütés ( vannak küldetések ahol dönthetünk egy adott dolog kimenetele felől. PL. : falusiak "boszorkányt" égetnének. Dönthetünk úgy, hogy mi gyújtjuk meg (hehe) de ki is szabadíthatjuk.........stb.) = Grim Dawn. Öreg vagyok már a lelkesedéshez. Évente jó ha egy új játék ami még meg tud fogni de ez betett nekem. Jobban rákockultam mint anno a diora vagy PoE-ra.
Ki akarok próbálni egy ilyen két revolveres karaktert én is. :) A Demo szerintem alap lesz, másik mastery-nek melyiket ajánljátok?
Ha revolveres karaktert akarsz akkor az egyik Mastery mindenképp a Demolitionist legyen, ezeket ajánlom hozzá :
Demolitionist + Soldier (Commando) Demolitionist + Occultist (Pyromancer) Ezzel vagyok én is, (Dual revolver POWA) :D Demolitionist + Arcanist (Sorcerer/Sorceress) Az egyik legdurvább és legpusztítóbb class) csak iszonyúan nagy mana igény kell hozzá
Így első nekifutásnak tetszik a dolog! Kicsit jobban belemerültem tegnap, bár anno a TQ-ben is voltak gondjaim a másik class választásában. Soldier-t indítottam és amolyan kétkezes ütögetős buildet szeretnék csinálni. Ebben az esetben melyik a legjobb választás másik kasztnak?
Szerintem nincs olyan kombináció ami ne lenne életképes. Többek közt e miatt is zseniális ez a játék. Próba képen csináltam egy Soldier+ Occultist (Witchblade) párosítást és igencsak jól működik. Egy kétkezes fegyverrel "csapkodok" ha 1 target van, egy területre ható "életszívó" varázslattal meg a tömeget célzom, minél többen vannak annál többet gyógyulok. Igen érdekes, egyedi karakter, varázslóharcos szó szerint.
Köszönöm szépen. Igen, a Demo mindenképpen alap, azt én is így terveztem. Lehet, hogy én is Pyro leszek, egy sorcerer karim már van, csak az ilyen full mágus, de most pisztolyharcost akarok. :D A dual wield hogy is lesz? Mert közelharci fegyverekkel ugye van rá skill a Nightblade mastery-ben, de pisztolyra nincs, ugye? Cuccok biztosítják majd, hogy mindkét kezemben lehessen?
Demolitionist-nél ugye vannak a távolsági(Ranged) fegyverek, van a két kezes fegyverek ( Rifle, Crossbow,) és van a One Handed fegyverek (Revolver) mivel a Revolver egy kezes ezért a Demolitionist-nél alapból kettő lehet nálad és akkor lesz belőle Dual Revolver. Egyedül csak a Revolverböl lehet nálad kettő a többi fegyver kétkezes. Utoljára szerkesztette: wesker24, 2016.03.25. 15:57:41
Jah igen azt elfelejtettem leirni hogy kell hozzá egy Gunslinger Talisman ami engedi hogy hogy Dual revolvered legyen !
Csak kell hozzá egy Blueprint és már craftolhatod is Blueprint-et dobhat Elite Boss is de vehetsz a Faction árusoknál is, ha elég magas a reputáciod náluk. Utoljára szerkesztette: wesker24, 2016.03.25. 17:19:58
Na így már OK, sejtettem, hogy valami cucc kell hozzá, mert skill-nél nem találtam ilyesmit. Köszi srácok. És figyi wesker, te a attribute pontokat hogy osztottad el?
Nálam a Physique és a Cunning egyformán van fejlesztve, a Cunning kicsit mindig magasabb mint a Physique, de egyértelműen a Spirit-re fókuszáltam mivel Occultistnál az a lényeg, szóval a Spirit élvez elsőbbséget és utána egyformán lehet osztogatni a pontokat 2:1 arányban a a Cunning & Physique-re.
Meg aztán nem árt már az elején olyan cuccokat farmolni venni ami Mana regent adnak, a Pyro-hoz elengedhetetlen a mana regen mert az elég kellemetlen ha Boss harc közben fogy el a manád és elég lassan töltődik vissza. Nálam direkt olyan cuccok vannak ami elég durván megnyomják a Mana regent igy harc közben sose fogy ki a manából vagy ha mégis másodpercek alatt visszatöltödik.
Ugye Elite Boss harc közben vagy ha letámad egy nagyobb csorda csak benyomom a debuffot rájuk aztán távolról szépen leszedem öket ha szorult helyzet van akkor van az AOE damage így sikerül kiszabadulni, a revolveres távolsági harcos közelröl nem olyan hatékony, ilyenkor mindig benyomom rá az AOe damage-t és mindig a kellő távolságból apritom le a Boss-t vagy a csordát, habár most van egy Death Knight-om az be van állítva agressive modra :D az mindenkit letámad akit csak ér rányomom a PLusz Buffokat azt durván leaprit mindenkit én meg hátulról végzek a maradékkal :D. Utoljára szerkesztette: wesker24, 2016.03.25. 18:19:50
Értem. Igen, szerintem is kell a spirit nagyon, ahogy írtad a mana regen miatt is, meg a fire damage-et is az tolja fel. :) Mondjuk a chaos damage-nél fogalmam sincs. Azt csak a +% chaos damage növeli?
Bar nem engem kerdeztel de ha megengeded en is mondok egy velemenyt: dontsd el milyen karit akarsz es a fo masteryt fejleszd ki vegig(50 pont), az garantalja hogy lesz eleg core stat ami ahoz a masteryhez szukseges, nekem battlemage van ami arcanist(main)+soldier(secondary) soha egyetlen pontot nem raktam spiritre mert megvan masterybol meg gearbol, annal fontosabb a cuning es a physique, cuning nem csak bizonyos fegyverekhez kell, hanem ad crit chancet is, a physique meg health-et ad es health regent amibol a legnehezebb fokozaton ultimate-en soha nem lesz eleg.(igazabol megfelelo resitek- 60+ - es armor- 1200+ - melett 300 health/sec regen mar eleg 9k hpval egy atlagos ugyessegu jatekosnak)
Sajna nem tudom ki a hazigazda de lenne ertelme fejlecbe linket rakni a jatek hivatalos oldalan a class forumokhoz ahol elore meg lehet lesni mi lesz a vege annak a kombinacionak amit az egyszeri jatekos valaszt, vannak leprobalt buildek/ajantlotgear/gameplay vidik. Persze van helye az egyenieskedesnek is csak esetleg 85on felebred majd a tisztelt jatekos hogy pont hijjan van nehany statpontnak amit nem lehet resetelni(skillt es devotiont lehet orverzesig vagy ameddig birja zsetonnal) tehat mehet a kovetkezo kari szintezese, fene tudja kinek van eppen erre igenye.
A Chaos Damage az nagyon fontos ( Solael's Witcfire) az nagyon durva Chaos Damage-t ad neked azt minél előbb érdemes kimaxolni mert akkor már elég nagy sebzést ad neked és érdemes a Primary Skillt- átállítani a Fire Strike-ra Second Skill meg valami Debuff vagy Aoe Skill amit akarsz,
Persze, hogy megengedem, ne hülyéskedj! Igen, ez az attribútum kérdés elég érdekes dolog. Mert pl. valamelyik a grimdawn.com fórum valamelyik topicjában meg úgy ecsetelte az illető, hogy cunning-ra nem kell tenni, mert az a skill tree-ből lesz elég, meg a cuccokból offensive ability is, és ha a fire damage az elsődleges valakinél, akkor a spirit meg a physique az, amit érdemes növelni. De hát ez tényleg olyan, hogy ki kell tapasztalni, meg mindenkinek más lehet a megközelítése az adott karakternél, ez már a Titan Quest-ben is így volt. :)
Skill tree-bol nem lesz semmilyen cuning, lehet ellenben devotionbol, masterybar fejlesztese es igen gearbol. Sajat tapasztalatom hogy offensive ability 2k alatt nem igazan erezheto 2k es 2,4k ahol elkezd erezheto lenni a crit, es ugye nagyon sok item procc on crit aktivalodik nem on hit. Amikor valakinek a buildjet nezed azt is nezd hogy milyen karit epitett es milyen masteryt maxolt ki mert sok esetben alapveto dolgokat felejtenek el emliteni vagy mert szerintuk ez magatol ertetodik.
Tehát ha jól olvasom akkor még ne nagyon foglalkozzak a második kaszttal? Először húzzam fel a Soldier ágat fullra, aztán majd térjek át az adott másikra?
Ez csak rajtad függ hogy milyen karaktert akarsz csinálni ha harcost akkor maxold ki a Soldier ágat mármint a Mastery pontokat 50-re és utána mehet a következő Mastery fejlesztése.
Igen ki kell tapasztalni a dolgokat meg aztán a story haladtával úgyis lesz lehetőséged Respec-elni (visszavonni) a skilleket ha nem jön be, de ez ugye pénzmagba kerül minél több skillt vonsz vissza annál több pénzbe kerül majd.
Dehogynem! Elég sokat, csak már nem emlékezés rá. :( Folyamatosan állítgatom a skilleket. Az új dolgokat arra értettem, hogy melyik skill mit csinál. Persze tudok angolul, de azért kipróbálom mindegyiket. Most amolyan 2 kezes kard / 2 kezes fegyveres builden gondolkodok.
Kicsit bonyolultabb erre valaszolni de megprobalom: guglizd ki hogy grimcalc es ott jatszdozhasz a skillekkel, azt kell nezni hogy milyen rank mit ad, nekem(arcanist+soldier) pl van a maivens bubi ami 12/12 szinten a legjobb ha efole megyek kevesebb lesz a fizikai resi de tobb az absorbed damage, hat a jatekban a fizikai resit nehez stackelni szoval akkor nekem az a fontos es igy nem megyek rank 12 fole a maivens bubinal. Masik pelda a mirror nevu skillem amit megint nem tolok rank 12 fole mert nekem nem szempont hogy mennyi damaget reflectel vissza a colldownjanak akkor is 18 sec a max es igazabol ezert szamit, nem a visszavert damage miatt. Grimcalc-on ezt mind le tudod ingyen probalni nezed hogy melyik skill hogy skalazodik ha pontokat pakolsz ra es igy lesz egy keped hogy mit is szeretnel elerni. Masik dolog hogy vegjatek szinten lesznek cuccaid amik adnak +1-4 class skill/all skill es ez meg jobban megbolonditja a dolgot mert akkor tudsz felszabaditani skillekrol pontokat es mashova atrakni. Nalam a main nuke spellem(devastation) az most 22/16 ha jol emlekszem es az igy jon ossze.
Na, most jutottam el oda, mikor választani kell a 2 szekta közül, hogy kivel dolgozzon együtt a Black Legion. Nem rossz ez a 2 revolveres fickó, legalábbis támadásban. 2100-2400 a sebzés a fire strik-kal, és a 123%-os attack speed-del nagyon szépen lehet aprítani, viszont már van 4 halálom, mert még mindig csak 3,3k életem van, ami nem túl sok. A harcos karimmal itt már majdnem 8k volt. :)
Srácok, még egy kérdés: a vindictive flame (+ulzuin's wrath) skill általi retaliation damage-et mi növeli? Csak a +% retaliation damage? Vagy ha én olyan fegyvert adok a kezembe, ami a fire vagy a lightning sebzést növeli, akkor az is kihat a skill általi sebzésre?
Én a Vindictive Flame-t nem igazán szoktam használni raktam rá egy pontot azt kész helyette inkább a Flame Touched skill-t maxoltam ki minél előbb amint csak lehet.
Én meg legutóbb bent ragadtam a Chamer of Soulsban, azt még nem javították, pedig már más is járt így. Szépen legyilkoltam mindenkit, kilootoltam a ládát, a rácsok leereszkedtek, de így sem tudtam átmenni rajtuk, úgyhogy ki kellett lépnem a játékból, és ezzel vesztettem egy skeleton key-t.
Lattam tegnap Steam-en, meg is voltam lepodve, hogy maris uj tartalommal alltak elo a sracok. Orulok neki, hogy meg mindig aktivan tamogatjak a jatekot! Utobbi 2-3 hetben beletettem vagy ujabb 50 orat a hivatalos release-t kovetoen.
Hali. Blademaster indításán gondolkodom. Az érdekelne, hogy ilyen karakterhez gyakorlatilag milyen fegyver illik? Ugyebár a nightblade két kést, avagy rövidkardot használ, míg a soldier egy nagy kardot, vagy egy rövid kard, és egy pajzs kombinációt. Én maradnék a duplakard, vagy egy nagy kard kombónál, viszont gyors, agilis, és páncélmentes karaktert szeretnék létrehozni. Tulajdonképpen egy nightblade egyetlen karddal. Csak ugye a nightblade képességei javarészt a duplakardos harcmodort preferálják. Ez lehetséges? Mennyire életképes a kaszt?
Egészen jó DLC lett, nemsokára multiban is kipróbáljuk, úgy biztosan nagyobbat üt :)
Forumok alapjan egyenlore meg nem alternativaja a story mode-nak. Lehet nem is annak szanjak. A kapott XP-t mar lehet tudni, hogy novelni fogjak, meg meg biztosan lesz 1-2 modositas menet kozben.
Ami a story-.hoz kötődik az a Hidden Path egy újabb Story Quest ,a mit csak egyszer csinálhatsz meg, vagyis minden nehézségi fokozaton végig viheted 1x. Én Elite Módon vittem végig hát vazee a Hidden Path Final Bossa egy igazi elmebeteg állat de legalább dobott egy lila cuccot :D.
A Crucible-t még én se néztem de azt olvastam ha a Crucible-be meghalsz akkor vége nincs tovább nem viheted tovább a játékot ennyi volt, habár Multiba még mindig lesz esély hogy újra és újra végig vidd a Crucible-t.
Hidden Path-rol mar olvastam a hivatalos forumon, masok szerint is jo genya az utolso boss.
Egyebkent csak HC-ra igaz, hogy ha meghalsz a Crucible-ben, mint storymode-nal is, akkor vege a jateknak azzal a karakterrel. En softcore-ban jatszok, es mar sikerult meghalnom Crucible-ben, de ettol fuggetlenul barmikor tudsz valtani story es crucible kozott.
Ezt jó tudni mert akkor én is SoftMode-ban játszok majd a Crucible-t még nem próbáltam ki, előtte még craftolni akarok egy Mythic Relicet, hát elég nehéz egy Mythic Relicet összehozni, elég sok minden kell hozzá, 150k gold kell hozzá az megvan már csak Rotten heart kell hozzá meg Blood of Chlot'hon.
Vicces, hogy van a jatekban eddig kb. 150 oram, de a legnagyobb karakterem lvl 60-as es Myhtic relic-kel meg nem is talalkoztam, de meg recepttel sem. :D Eddig kb. esett egy legendary cucc, meg egy masik legendaryhoz recept, es ennyi. Transcendent relic-re is jo ha van 2-3 receptem. Nyilvan eddig csak alacsonyabb szinteken jatszottam es gondolom csak most kezdenek majd ezek a dolgok elerhetove valni.
Gyanitom, ez miatt is tetszik annyira a jatek, ugy erzem, meg mindig alig tudok rola valalmit, es folyamatosan hajt a kivancsisag.
Egyedul a stash ferohelyevel vagyok allandoan bajban, mindig hamar megtellik es nincs hova pakolni. Mar elkezdtem szortirozni a cuccokat es attenni kis altkarikhoz, de ez nem egy tul jo megoldas.
Mythic Relic recepttel csakis minimum Elite fokon találkozhatsz nekem is az egyik Mythic Relic receptet az egyik Chapter Boss adta Elite fokon, de az Elite mode az egy teljesen más világ ott kezdődik az igazi kihívás, a Normal/Veteran csak bemelegités, Elite fokra hacsak nincs 5k HP-d neki se kezdj :D, Elite mode-on az összes Resisted a felére csökken mint ami Normal/Veteranon volt, Elite mode-ba ezért szívtam rendesen mert a Poison resist nagyon alacsony, de sikerült végigvinni a játékot elite fokon is most jön az igazi kihivás az Ultimate fokozat a legnehezebb fokozat, azt hallottam 8k HP alatt neki se álljunk az Ultimate foknak, és ugye a Resisted tovább csökken ami Elite-ben volt.
Nekem egy Lvl 78-as Pyromancerem van és eddig 260 órám van benne és most kéne állitolag neki állni az Ultimate-nek xD
Nemreg kezdtem el az elite-et olyan lvl 53 kornyeken. Itt esett az emlitett legendary meg a recept. Mar volt egy-ket boss, aminel mar ereztem rendesen a torodest! :D
Alapvetoen az a gondom, hogy meg nem igazan erzem, hogy melyik inventory slot-ra milyen statokkal rendelkezo dolgokat erdemes hasznalni. Pl. Diablo 3-nal a 2 gyuru es az amulett, valamint a kesztyu es bracer egyertelmuen a DPS novelesere valo item-ek, ezeknel arra erdemes torekedni ,hogy minnel nagyobb DPS-t ado statok keruljenek rajuk. Nem tudom, hogy valami hasonlo van-e ebben a jatekban.
Hajlamos vagyok - valoszinuleg megszokasbol, mert mas hasonlo jatekoknal igy van - olyan targyakat magamra aggatni, amiken a 3 "fo stat ?" (Physique, Cunning, Spirit) mindegyike szerepel, lehetoleg minnel nagyobb mennyisegben. Van egy olyan erzesem, hogy ez nem annyira jo otlet. Erzem sokszor, hogy boss-oknal kene a plussz resist, de valahogy nem akarodzik olyan targyakat felvenni, amiken fokent csak resist-ek vannak. Valamint, lehet, hogy idonkent a 3 main stat allando halmozasa helyett direkt, a sebzest novelo dolgokat kellene elonyben reszesitenem.
Kellene valami leiras, hogy hogyan erdemes gear-elni a karaktert, vagy nem is tudom. Esetleg build videokban megnezni ,hogy masok milyen statokat preferalnak.
Ird le milyen karaktered van azt adok egy pár tippet, :D én a Grim Dawn-t már 2012-ben megvettem ugye sikeres Kickstarter Project, játszottam az Alpha és a Beta verzióval söt minden egyes Build-el játszottam amig végül Final Release nem lett belőle.
Kezdetben a játék (Alpha) még csak 1,1 GB volt a (Beta)azért már egy picit méretesebb volt 1,8 GB az első Early Access release meg 2,4 GB volt a Final Release most már a (Hidden Path+ Crucible Arena)-val együtt közel 4 GB.
Igen jól tudod nem jó ötlet mind a 3 statra rakni egyaránt el kell döntened hogy az adott classhoz mi illik a legjobban és azt nyomatni, Elite fokon azért már kezdenek potyogni a Legendary cuccok (Elite Boss, Chapter Boss) kezdenek potyogni a legendary receptek ( Mythic relic) és a többi Legendary cucc.
Ha igazán durva jó Geart akarsz kapni akkor ajánlom figyelmedbe a Steps Of Torment Challenge Dungeon-t 5 szintes a végén egy elég durva Final Boss-al ott lehet csak igazán durva cuccokat kapni , de csakis tapasztalt gamereknek mert a szörnyek 5 szinttel az Elite Boss-ok 8-10 szinttel magasabbak nálad, de ott van még az Arkovian Undercity egy újabb 3 szintes Challenge Dungeon (Végén egy elég erös Elite Boss-al) de a legdurvább Kihivás a Bastion of Chaos (End Game Dungeon) ott a Final Boss kibaszottul nehéz Elite modon még a mai napig nem sikerült levernem.
Ajánlott felkeresni a Devotion Shrine-okat Elite modon már nagyobb eséllyel dobnak legendary cuccot a Devotion Shrine-ok is én mindig azoknál a Devotion Shrine-oknál kaptam legendary cuccot ahol le kellett gyözni egy nagyobb Monster hordát és utána poytogtak csak a cuccok. Elite modon elég sok resistet a Devotion Pontokból kapsz ha a karakteredhez illö csillagképre raksz pontokat.
Én Pyromancer vagyok (Occultist + Demolitionist) nálam a Fö stat a Spirit (Mana +HP) és Strength (csakis azért hogy tudjam viselni a legendary cuccokat) a Cunning-al Tűzmágusként nem igen raktam pontot. Occultist és Demolitionist Class kimaxolva lvl 50-ig hogy tudjam használni a final skilleket is, Én legföképp a Chaos DMG-ra mentem rá és a Mana regen-re mert az elég kellemetlen ha harc közben fogysz ki a manából, Health Potion nálam nincs is mert erre van a Health Regent adok cuccok (Gyürü, Amulet) és vannak rá Occultist skillek is (söt még ott van a Crow is ami HP-t ad neked) Demolitionist-nél meg defensive skillek vannak ( Blast Shield) (Tüz pajzs amikor az élet eröd 25 % alatt van) Flame Touched (Fire DMG Bonus) Vindictive Flame (Fire Aura) Flashbang ( elvakitja és stunnolja a monstereket) és ugye a Hellhound egy igazi pusztitó vad állat (föleg kimaxolva). Nálam a harc ugy megy hogy a Hellhound bemegy a tömegbe elkezd gyilkolni én meg távolról adom rá a Buffokat ( Health Damage Bonus stb) ha bajban van távolról segitek neki ennyi. Persze Elite modon már önmagában a Hellhound csak arra jó hogy elterelje az Elite Boss figyelmét és addig is a Boss nem velem foglalkozik.
En conjurer-rel nyomulok (Shaman + Occultist), vitality es bleed sebzeseket hasznalok, valamint ezeket debuffolom. Hasznalom a shaman petet (Briarthorn), de csak 1-1 pontot tettem ra, elite-en mar a bossok eleg hamar leverik. Eleg turheto life steal-je van a karakternek, tobb skill, ill. csillagkep is sziv vissza eletet.
A 3 main stat-ra kb. egyforman pakoltam, cunning kell a bleed dmg miatt, focus meg a vitality dmg miatt.
Valami ilyesmi a build, emlekezetbol csinaltam, szoval a pontok elosztasa kozel sem pontos, de azt latod rajta, hogy milyen skilleket hasznalok: build
A Shaman class ki van maxolva, occultist-t csak 10-15-ig.
Shaman-nal a fo skill a Devouring swarm: bleed dmg, bleed debuff, life steal. Ez maxon van. Hasznalom meg a Grasping wines-t, lassitasra, bleed dmg-re. Ha jol emlekszem ennek az alap skill-je maxon, kiegeszito skill-je meg nincs maxon. Aztan ott a Lightning totem: vitality dmg. A kovetkezo: Vendigo totem - life steal es ha benne allok, akkor dmg bonusz a vitality es bleed sebzesemre ( a legtobbszor elfelejtek beleallni... :S ). Vegul a passzivok: Primal Bond: +bleed dmg es egyeb defenziv dolgok, valamint a tobbi passziv szinten def.-et noveli.
Occultistnal Curse of Frailty a fo skill, mindig mindenre hasznalom, ami el es mozog! :-) Ill. a masik hasznalt skill a Sigil of consumption egy kis extra dmg-re es self heal-re. Ez utobbi erzesre nem ad tul sokat hozza a build-hez, csak inkabb egyfajta kiserletezes eredmenye a tovabbfejlesztest illetoen.
Ezeket a csillagkepeket hasznalom: - Falcon: +bleed dmg, +cunning, Falcon Swoop skill: aoe bleed dmg, eleg hatekony tomegoszlato eszkoz :D Ha minden igaz, akkor ez a Devouring swarm-hoz van hozzarendelve, azt eleg sokat nyomkodom. - Huntress: +Off. ability, +bleed dmg, Rend skill: bleed debuff, Off. Ability debuff. Rend a lightning totem-hez van rendelve, de lehet at kene tennem a Curse of Frailty-re. - Bat: +vitality es +bleed dmg, life steal, Twing Fangs skill: life steal, vitality dmg - Tortoise: +def. ability, +hp, Turtle shell skill: defensive shield, mindig jol jon.
(Hmm, ahogy keresgeltem a grimcalc-on a csillagkepeket, most vettem eszre, hogy a hozzarendelheto skill-eknel jelzi, hogy milyen class skill-ekhez lehet oket hozzarendelni !!!)
Egyenlore meg nem tudom, hogy skill-eket illetoen a kesobbiekben hogyan tovabb.
Lvl 60-hoz kepest az gear atlag szintje csak 42, szoval le vagyok maradva, mint a borravalo! Nemreg sikerult egy zold fegyvert szereznem: +140% vitality dmg, +2 Devouring swarm. Elotte vegig egy sarga +99% vitality dmg, +1 Devoruring swarm fegyom volt.
Most egyenlore ennyi, majd meg lehet irok a gear-rol, hogy milyen statok vannak rajta.
Sziasztok! Egyedi térképeket hogyan lehet működésre bírni, hova kell másolni, hogy a menüben lássa a játék??
Egy kis segítségre lenne szükségem. Felvettem a vérdíj küldetések közül a Blooddriker-t. Tudom, hogy hová kéne mennem, de nincs meg a kulcsom hozzá. A fazont aki adta volna én megöltem, a wiki szerint máshogy is meglehet szerezni, de nekem még nem sikerült. Viszont amíg ezt a feladatot nem teljesítem másikat sem kapok az asztaltól (mekkora szívás). Hogyan tudnám megszerezni?
Strange Key kell hozzá. Ez eshet ott a Depraved Sanctuary előtti térségben, illetve Foggy Bank-nál van egy ház, csapóajtóval ott van a Cultist's Lair, ott is dobhat ilyen kulcsot, ha jól emlékszem. Ja Cultist's Lair nincs jelölve a térképen.
Remélem jól tudom, ha nem, akkor javítson ki valaki. Max este futok 1-2 kört vele, meglesem neked.
Jól tudod, valóban a Strange Key kell hozzá, eddig eljutottam én is. Sőt a Cultist's Lair-be már egy rakás alakalommal visszamentem, már voltam a Depraved Sanctuary-nál is. Csakhogy a kulcs egyszerűen nem esik, akárhányszor próbáltam. Ezért kérdeztem, hogy létezik-e más megoldás is, de ezek szerint nem. Külföldi fórumon láttam, hogy volt olyan akinek ezzel a módszerrel egyáltalán nem eset egyszer sem. Nagyon sajnálom, mert így nem tudom folytatni a Bounty-kat, pedig a reputáció kellene a jobb cuccok miatt.
The Key can be obtained in two ways. Direni will give it to you if you let him live in the A Cultist in the Midst quest, otherwise it has a chance to drop from the Cultists in the Cultist's Lair (and the surrounding area in the Foggy Bank) or Burrwitch Outskirts.
Hát akkor ezt bebuktad sajnos, így jár az aki nem gondolkodik előre, hogy mi van akkor ha ennek következményei lesznek, :D nekem sima ügy volt én megkíméltem az életét és már adta is a Strange key-t ennyi.
Mivel ezt a Bounty questet már be buktad így nem sok mindent tudsz tenni:
1. Ha van előző Save akkor betöltöd azt mielőtt felvetted volna a Bounty Quest-et, nálam mindig van Backup mentés a Grim Dawn-ról ha valami bekrepálna.
2. Nem tudom milyen nehézségen játsasz de azon a fokon ezt a Bounty szálat már buktad, csak akkor tudod megcsinálni újra ha már egy magasabb fokon játszasz, mert ugye Elite-töl kezdve resetelödik minden a story is Bounty-k is de a cuccaid megmaradnak, és akkor legközelebb már tudod mit kell tenni.
3. Próbálsz addig Grindelni farmolni , a Cultist Lair-nél és a Foggy Banknál amig nem esik ki a Strange Key de ennek az esély nagyon kevés hogy valaha is ki pottyanjon.
Ultimate fokozat horror némely bossoknál, nemesis bossok meg ölhetetlenek, azért ezen lenne mit csiszolniuk erősen. Sajna nagyon ritka a legend tárgy, de ha a karakterosztályomnak való, akkor legalább nem gyenge ha szintemben dobja. Utoljára szerkesztette: Lancus, 2016.10.04. 18:39:49
Jah vettem észre én is összefutottam már egy Nemesis BoSS-al Ultimate fokon, Depraved Sanctuary-ben mikor Salazart kellett leölni, komolyan ezen a fokon a Nemsesis Boss-t nem lehet megölni gyakorlatilag Instant One hit-el téged legyen akármilyen lvl 85-ös tápos karaktered. az Ultitmate fokon a Balance-on lenne még mit csiszolni.