Tudom nem vigasztal, de azt is figyelembe véve, hogy milyen ARPG-k jöttek ki az elmúlt években (milyen minőségben és mennyiért), teljes áron is jó deal, mert egy jól összerakott alapjáték, ami még újabb patchekből is szokott profitálni. Másrészt ha az első hsz-ed előtti 10 másikat átpörgetted volna, akkor láthattad volna, hogy 3 hsz is akcióról szólt (október-november-december. Sőt ezen a fórumon nincs minden akció megemlítve, volt már idén is akcióban, nem csak most. Az az igazság, hogy itt az SG-n ritkán vagyok aktív, van, hogy hónapokig sem, máshol vagyok inkább. Ott voltam hamarabb, és én nem szeretek többfelé figyelni). Vagyis elég sűrűn akciózzák. Ha tetszik a játék, folytatásnak érdemes az AoM kieget, egyrészt 2 új act 2 új kari, ami még fontosabb, hogy a player lvl szintet 100-ra emeli és ennek megfelelően egy tonnányi új cucc is került be emiatt.
saba30: nem biztos. Nem, ha Steamre vette, te GOGos fájlokat neveztél meg. Megnéztem a legrégebbi honosítóknak szánt infót, megegyezik a metódus a mostanival (pl. language.def, Localization mappa), szóval az alapjátékkal is ugyanúgy mennie kellene, mint valamelyik kiegessel. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.03. 22:46:05
Ne érts félre egy percig sem bántam meg a ráköltött 25 eurót! Amúgy bizonyosan olvastam azon hozzászólásokat, de valahogy átsiklottam felette. És igen tetszik a játék, szóval bizonyosan meg fogom venni a kiegeket is, de még csak egyelőre lvl34 vagyok. Nagyon tetszik ez a Pyro class.
Ok! :) Ha már alapjátékos vagy, lenne kérdésem. Találkoztál már Monster Totemmel? Valahogy így néz ki. Azért kérdem, mert a patchlogban nem hangsúlyozták ki, hogy kell hozzá kieg is, szóval azt feltételezem, hogy az alapjátékosok is megkapták. Amikor jön egy patch, a legjobban a második kiegesek profitálnak belőle, de vannak dolgok amik pl. az alapjátékosokat is érinti. Pl. vizuális változások, a lootfilter változásai, vagy most újabban a komponensek már nem darabokból állnak, hanem kompletten esnek.
Nem tudom, hogy nekem címezted e a kérdést, de ha igen akkor a válaszom, nem. Ilyen totemmel még nem találkoztam a játékban (eddig legalább is).
Viszont nekem is lenne egy kérdésem, van esetleg arra mód és lehetőség, hogy map-on elhelyezzünk poi-kat? Jó lenne mert eleinte sok olyan hely van (főleg vmi dungeon) ahova kevés az illető. Mikor már úgy érzem, hogy elég lennék oda, akkor nem tudom pontosan (mivel nem kicsi a térkép maga) hogy hova is kellene visszamenni.
Nagyon köszönöm a tegnapi segítséged, most már működik!
Mindenkinek csak ajánlani tudom a fordítást. Igaz jelen állapotában még nem teljes, de ami már kész az teljesen jól használható. Igaz vannak fura kifejezések, de azokat meg kell szokni. :D
Igen, tőled kérdeztem. Nem baj. :) Poi nincs és nem is kell. Van egy nagyon jó programgyűjtemény a Grim Dawnhoz. Grim Tools a neve. A World Map az egyik funkciója. Minden helyet tartalmaz, földalattit, kieges területeket, mindent! Szóval spoileres. A Grim Dawn alapjáték a térkép bal fele, és a jobb oldalon pedig Devil's Crossingtól Warden's Laboratoryig (ez az utóbbi az Act 1) fel északra. A játék amúgy is arra ösztönöz, hogy haladj, mert ha sokáig farmolsz 1-1 területet, egyszerre túl erős leszel, egyre kevesebb loottal és XPvel gazdagodsz, minél jobban a szinted alatt vannak. Úgyhogy szerintem inkább fedezz fel mindent, elleszel a térkép nélkül is, unlockold a rifteket, stb. A második karival már ismerős lesz sokminden. Nem kell sietni. Az első kari jó, ha felfedez mindent, és pl. kigyűjti a repukat a frakcióknál. Ebből későbbi karid is profitál. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.05. 19:00:56
Tölthető a teljes gépi fordítás most 65 sor maradt angol. Lehet majd azt is javítom. Teszteljétek, aki használja.
Akkor jó! :)
Szerintem viszont egy poi a térképre igen is jó lenne, már csak azért is, mert ki tudja fejben tartani, hogy melyik dungeon, cave, stb..takarított ki? Vagy melyik az ahova vagy kevés még a szintje, vagy pl. azért nem tudja megcsinálni mert pl. dinamit kell. Sokkal jobb lett volna ha le lehetett volna tenni egy poi-t, hogy tudja az illető, hogy oda még vissza kell menni mert..
Ez az általad linkelt map valóban jó, csak én nem így akarom felfedezni az adott területet. Igen is végig akarok menni mindenhol, és magamtól akarok mindent felfedezni. Nálam pl. Devil's Crossing már ki van pucolva egy cave-et leszámítva ahova kell 3 dinamit. Na azt a cave-et nem találom újfent. Amúgy mind1 is mert nincs most 3 dinamitom. :D
Azt viszont már én is észrevettem, ha túl sokat farmolok egy helyen, akkor az idővel az xp rovására megy. Próbálom valamelyest szinkronban tartani a saját és a területek szintjét. Jelenleg még csak lvl37 vagyok, de ezzel a Pyro-val lehet frankón haladni. Egyedül idáig egy olyan hely volt, ahova nem tudtam visszamenni ez pedig Old Arkovia-ban volt, ahol is volt egy kapu amint csak vmi skeleton key-el lehetett átmenni. Egyszer kinyílt a kapu amin átmenve nem volt hosszú életű a karim. :D Na ide már többet nem tudtam visszamenni, mivel nem volt több kulcsom. Gondolom majd később valahogy csak vissza lehet menni.
Amúgy jó tudni, hogy a frakciók megmaradnak. De ha már itt tartunk, a megszerzett tárgyakat át lehet adni a következő karakternek? Tehát érdemes gyűjtögetni a nem a jelenlegi kasztnak dobott lootot?
Minden fontos településen ott van a Scoundrel karakter. A tárolón bal felül tudsz váltani, hogy a sajátot, vagy a közöst lásd (szürke, vagy lila ikon). Itt is minden fül növekvő pénzmennyiségbe kerül. A közös tárat minden karakter látja, az újak és régiek egyaránt, így át lehet adni mindent.
Az a skeleton key kapu egy igen nehéz, trükkös, telecsapdázott hely, nem érdemes menetből nekimenni. :) Később majd lehet lelni kulcsokat még.
A World mapon meglehet nézni a monsterek tól-ig szinteződését is, ha riftre kattintasz, és részletesebb lesz a nézet. Egy dinamitos hely a barlangban van, a Flooded Passege rift van hozzá közel.
Hidd el, a második karinál már be fog ugrani, mely helyeken szívtál a legtöbbet. :) Azért nem olyan fontos a poi, mert felfoghatod úgy, hogy amikor játszol legalább 1 területet felfedezel (egyik rifttől a következőig). Ez ad valamiféle rendszert.
Alattam jól írta, de Smugglert akart írni, ő a ládás. :)
Köszönöm szépen a tippet. Akkor nem adom el a jó cuccokat. :D
Ami a skeleton key-t illetve a helyet illeti, akkor majd próbálkozom vele később. Amúgy ott milyen szintű mobok vannak? Ha később megyek oda, nem lesz nagy szintkülönbség?
Na ezt a monster szinteket nem is tudtam (ahogy még sok egyebet sem) hogy meg lehet ilyen formán nézni. Ami a dinamitos helyet illeti, köszönöm a tippet.
Igen, valószínű, hogy a második karival így már sok egyéb más is könnyebb lesz. Ha megmaradnak a tárgyak (gondolom a pénz is?) plusz a frakciók is azért ilyen formán ez nem kis könnyebbség. Amúgy ha már itt tartunk az alap játékot lvl50-ig lehet vinni? Ennyivel lehet befejezni?
Lvl85 az alapjátékban a max. player lvl. A pénz nem adható át közvetlenül másik karinak (az FG kiegben lesz rá konkrét megoldás), de a Shared Stashbe berakhatod ami nem kell és eladhatja a másik kari. A fentiekről, és bővebben arról mi adható át, mi nem azon a linken találsz infókat amit korábban elküldtem PM-ben. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.08. 20:04:51
Akkor egy kicsit benéztem. Azt hittem, hogy lvl50 a max az alapjátékban (lassan ott vagyok) de akkor ezek szerint van még hova fejlődni. :) Viszont lenne két kérdésem. 1.) A Devotion pontokat a játék milyen rendszer szerint adja? Csak mert nincs egyenes arányban a szintlépéssel. 2.) Ha végeztem az alapjátékkal, akkor melyik a sorban következő dlc?
Amúgy köszönöm az infót majd átböngészem amit küldtél a tárgyak adás-vételét illetően.
1. Nem szintenként. Nem is fogod megkapni az összeset egy végigjátszás alatt, a továbbiak a magasabb nehézségi fokokon vehetők fel, ill. van egy-kettő, ami rejtett, csak bizonyos feltételekkel bukkan fel. 2. A Malmouth és a Forgotten Gods igazából nem egyenes folytatás, ezekre bizonyos szinteket elérve már át lehet menni az alapjáték endgame nélkül is. Pl. az FG az a 24. szint körül már elérhető a Warden kinyírása után, a Malmouth-ot most nem tudom fejből, arrafelé még nem jártam.
A játék hagyományos üzleti modellel rendelkezik. Megveszed az alapjátékot. Utána megveheted az AoM kieget, majd az FG kieget. Ez a vásárlási sorrend. Az alapjáték után bármikor a Crucible DLC-t, ami egy aréna mód. Nincs köze a sztorihoz.
Malmouthba akkor lehet átlépni, amikor az adott fokozaton kinyírod Loghorreant, és Creeddel tovább beszélsz. Az FG feltétele pedig ahogy írta előttem Warden kinyírása. Ha olyan ügyes vagy, hogy pl. lvl15-ös szinten kinyírod, akkor is megnyílik, nincs szintkövetelmény! A szintezést az általam korábban linkelt World Mapon meglehet nézni. Olyat is lehet csinálni, hogy Krieg után átruccansz az FG-re, pár alap feladat után felmarkolod a Cultok mozgásos augmentációit, és utána folytatod a GD-t Krieg után. Vagy maradsz az FG-n.
Legalább egyszer érdemes a GD-AoM-FG sorrendet betartani, mert van olyan sztorivonal (igazából az FG), ami az alapjátékban kezdődik, és az AoM-ben úgy rémlik nincs jelentősége. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.09. 20:29:32
Igen az már feltűnt, hogy a Devotion pontok nem szintekhez vannak kötve, csak nem tudtam mi benne a rendszer. De ahogy írod, úgy logikus is.
Ami meg a dlc-ket illeti, akkor maradok GD-AoM-FG sorrend mellett.
Én úgy vagyok vele, hogy először az alap játékot tolom végig, és majd utána jöhetnek az általad felsorolt sorrendben a dlc-k.
Viszont lenne ismét két kérdésem hozzátok.
1.) Mi a függvénye annak, hogy egy ranged class (jelen esetben egy Pyro) tudjon mindkét kezében egy egy pisztolyt használni? Ez esetleg szinthez van kötve? Vagy ezek esetleg set tárgyak?
2.) Adott a Bounty: Blade of Ch'thon küldi ahol Salazar-t kell kinyítni. Azt tudom, hogy hol van, csak ahhoz az ajtóhoz nincs még kulcsom. Olvasom, hogy a kultistáktól dobhatják a kulcsot hozzá, de nem igazán jön ez össze. Most vagy nem jó helyen keresgélem, vagy valóban ennyire szar a drop rate ennél a tárgynál? Illetve ha jól látom ezt lehet craftolni is? És ha igen, akkor ahhoz vajon recept hol lehet?
1. Tárgy kell. A lap alján az egyik Talisman receptje kapható DC-ban. Lvl25-től használható. Persze először kell a kovács. Megvan már? 2. 2 helyen eshet kulcs + egy személy adhatja, akit nem akarok lelőni, spoiler. Nem kraftolható. A Strange Key a neve. A bejárata előtt dobhatják, vagy a Foggy Bankban. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.09. 22:28:19
Köszönöm az infót. Majd megnézem, hogy a kovács tud e már ilyen talismant kovácsolni. Ami kulcsot illeti próbálkoztam már a Froggy Bank-al, de sajnos nem igazán esett ilyen kulcs. Na mind egy akkor próbálkozom tovább.
Lehet félreérthetően írtam. A kovács iránt érdeklődtem, de ezek szerint ő már megvan. A receptet a frakciós árustól tudod megvenni, amint eléred azt a reputációs szintet. Ha megvetted, jobb egér gombot kell nyomni, és a kovács meg is tanulta.
Nem, nem fogalmaztál félreérthetően. Köszönöm megnéztem és meg is vettem, de sajnos a Tainted Brain Matter alapanyag sajnos nincs hozzá. Már csak az kellene, hogy tudjak egy ilyen talismant craftolni. Na meg is nézem, hogy hol lehet ilyen cuccot farmolni.
Amúgy úgy hiszem az alapjátékot kivégeztem. Meglett majdnem az lvl50. Viszont valamit nem vágok. Van a végén a Bastion Gate nevű hely, ahova Skeleton Key kell, hogy bejuss. Craftoltam egy párat (mert egyszer meghaltam és nem engedett vissza mondván nincs nálam key) viszont így sem enged vissza. Egyfolytában azt mondja, hogy zárva. Mi lehet a gond?
Ha legyőzted Loghorreant, akkor végeztél az alapjátékon a Normal fokozaton, lehet Elitere menni.
Skeleton keyes terület: amit küldtem korábban linket, azon leírtam részletesen. :) "Challenge Dungeons avagy Rogue-Like Dungeons. Általában az első szinteken meghalhatsz, nincs nagy gond (XP-t veszítesz), de utána egy Skeleton Keyyel nyíló kapu után lesz az igazi kihívás! Úgy jöhetsz ki onnan, ha meghalsz, vagy legyőzöd a főbosst, teleportálni nem lehet és vissza se lehet menni ugyanabban a game sessionban." Anno úgy próbáltam/próbáltuk összeállítani, hogy az alapvető kérdések nagy részére válaszokat találjon az új játékos. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.12. 07:08:51
Igen megtörtént Loghorreant kinyírása. Nem is volt egy túlzottan nehéz boss. Akkor most nekiállok és valahogy megpróbálom a skeleton key-es dungeonokat megcsinálni, már ha egyáltalán beenged.
Amúgy igen, ezek a skeleton key-es dungeonok valóban szívások olyan téren, hogy nem lehet teleportálni. Ez azért nagyban megnehezíti az ember életét.
De hát ez a lényeg! A Skeleton keyes területek voltak a játék endgame része. A Nemesis bossok mellett ezeket lehetett farmolni! Az igazi kihívások! Aztán lett a Crucible (Aréna) DLC is. De a Skeleton keyes területek annyira népszerűek voltak, hogy a 2 kieg is kapott belőle. Pedig az utolsóba nem raktak volna, mert ott az SR játékmód az eddigiek mellé endgamenek. De mint írtam népszerű volt a dolog. Nem egybe még külön árus is került. :) Meg kaptak a részek Secret küldetéseket is.
Te magad írtad, hogy Log. nem volt nehéz. Ez attól is függ milyen szintű voltál, milyen cuccokkal. Grat., hogy legyűrted!
Régen más volt a játék nehézsége is. Nem túl rég balanszolták a nehézségeket. Gondolom Logot Normalon nyomtad le. Ha Veteranon toltad volna a játékot, nehezebb lett volna. :)
Tegnap nem értettem, hogy a Skeleton key-es területre (Bastion Gates) miért nem tudok visszamenni miután meghaltam ott. Rájöttem, hogy egy adott játékban csak egyszer lehet bemenni. Ki kell lépni a játékból majd vissza és akkor már mehetek újfent egyszer. Hogy ennek mi az értelme nem nagyon értem?! Amúgy valóban nagy kihívás ez a terület. És külön szívás, hogy nincs teleport. Bár...annak tükrében, hogy úgysem engedne vissza, igazából így már teljesen mindegy. Remélem azért lesz is valami loot, mert eddig ott semmi sem esett.
Ami Log-ot illeti szerintem (természetesen normálon) nem volt egy nehéz boss. lvl49-en mentem neki olyan 13k dps-el és egy halálból megvolt. Ellenben voltak olyan bossok, ahol sokkal többet szívtam.
Ahogy végignéztem a mapon kimaradt kb 3-4 shrine és egy Rift (Pine Barrens) bár nem is értem, hogy mivel módszeresen derítettem fel mindent. Ezen felül van még 3 bounty amit nem tudtam még megcsinálni.
Leírtam amit tudni kell róla. Így adja a kihívást! Nem teleportálhatsz, ha meghalsz akkor annyi, és szemét a boss a végén. Mert ettől eltekintve mit csinálsz? Haladgatsz, néha farmolsz, kb. semmi kihívás. Ne feledd: ez a Normal volt. Ismerkedés a játékkal. Az a szint, ahol első karival felfedezel mindent, szépen haladsz, és jó esetben saját build is működik. Itt a Skeleton keyes területek jelentenek problémát, és esetleg az Actos bossok. Na majd meglátod milyen az Elite!
A lootod egyrészt attól függ, hogy az ellenfelek hány szinttel vannak alattad vagy fölötted. Van egy -tól -ig intervallum. Másrészt mennyire utálnak: ha nagyon, akkor több csillagos spawnol, tőlük lehet remélni jobb cuccot. Amúgy a szinted alapján: "Legendary Items (lila): lvl 50 körül kezd esni." Persze vannak kékek is amik használhatóak, és zöldek is (sőt!), de a lila a főfogás. :) Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.12. 21:13:48
Azért maradjunk abban, hogy némileg frusztráló, hogy az ilyen skeleton key-es helyekre egy játékban csak egyszer lehet bemenni. Erre nem tudom milyen magyarázat van?! Én ennek semmi értelmét nem látom! Nagy nehezen (azaz sokáig tart) mire eljutok oda, majd bemegyek, idővel meghalok majd (attól függetlenül, hogy van nálam kulcs) léphetek ki a játékból majd vissza, utána újfent elgyalogolni stb... Miért nem lehet addig használni ezen dungeonokat míg van nálam kulcs?! Az rendben van, hogy már maga a hely szívás, az rendben van, hogy nem lehet teleportálni, de az alább írt problémám nincs rendben (szerintem legalább is).
Ami a lootot illeti, eddig még csak két lila cucc esett, egyik Log-tól másik meg szinte ahogy átléptem lvl50-re. Igen olvastam, hogy 50 után kezd majd esni, szóval várom nagyon a jó cuccokat. Amúgy megmondom frankón az, hogy ilyen ritka nekem sokkal jobban bejön (pl. nem mint a Diabnloban ahol szinte "percenkét" hullott a legendary) mert így sokkal jobban felértékelődik a szerepe a játékban.
Na most inkább egyelőre hagyom ezeket a skeleton key helyeket, mert csak felb@szank! :D Irány a kieg...
Ja és még csak annyit, hogy csak visszamentem egy próbára (most figyelj) kinyitom az ajtót majd nem megyek át rajta mert előtte meg akartam még nézni valami, erre becsukódik az ajtó! Na mondom akkor ott rohadj meg! :D
Idióta ez a fórum, a szerkesztési időből kicsúsztam, elment minden amit még írtam. Röviden: a Wolcen 100x bosszantóbb. A Diablo 3 GR-nek is megvannak a korlátai. Mindben van egy hasonló rendszer. Nem ügy ez a Skeleton keyes, ne idegeljen. Első kari, nincs megfelelő felszerelés még, bizonyos dolgokhoz. Azt kell megérteni csak: ha ott haltál, akkor nem vagy kész arra, hogy bemenj. Bármelyikben is voltál, a főboss szétszedne. :) Az mindegy, hogy végigvitted a fokozatot, a kihívást azok a területek jelentik. Fogsz te még csodálkozni az AoM-ben... :) Resistek rendben vannak? Nem kell sokat gyalogolni a Skeleton keyes területekhez.
Spoiler: majd megtudod mi a sok gyaloglás, amikor majd egyszer eljutsz az AoM titkos bosshoz, vagy az FG titkos bosshoz. Vissza fogod sírni a Skeleton keyeket. :) Vagy ugye ott a Hidden Path is. Boldog ember vagy, nem találkoztál az alapjáték egyik legnagyobb szívásával. :) Kb. minden kezdő karis rémálma, aztán később jó lesz megtorolni a sérelmeket! :) Honnan tudom? Mert 100%, hogy emlegetted volna, és a hozzá jutáshoz a Hidden Path a kulcs, ami titkos küldi. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.12. 22:21:04
A Wolcen nekem sem jön be, pedig akartam szeretni, de nagyon nem voltunk egy hullámhosszon. De ahogy azóta olvasom, másnak is meggyűlt vele a baja. Ami a D3-at illeti, nekem anno nagyon bejött (1000 órám simán van benne) főleg a GR miatt.
De igen igazad van, a Skeleton key-es helyek még nem nekem valók, mert sem a gear sem pedig a resist nincs meg oda ezek szerint. Majd később ha jobb lesz mindkettő, akkor teszek egy újabb próbát. Amúgy most, hogy így említed a főboss valószínűleg pikk-pakk kicsontozna. :)
Most fogtam bele az AoM kiegbe, de már most tetszik. Felkeltetted az érdeklődésem ezzel a hidden path dologgal kapcsolatosan. :D
Hidden Path. Nem mondom, hogy keresd meg magadtól ezt, vagy majd a többi secret dolgot: egyrészt jól kell hozzá tudni angolul, és gondolkodni is kell, másrészt én is leírás alapján csináltam. Meg sokan mások. A mumus aki kb. mindenkit szívatott egy titkos boss, a Hidden Pathon útba esik, nem feladat. Rashalga.
Hidd el esik sokminden, fejlődik a repud a frakcióknál is, valamit mindig össze lehet legózni. De a kemény dolgokhoz kemény felszerelés kell, vagy ami fontosabb tisztában kell lenni a játék mechanikáival. Mi fontos, stb. Senki nem várja el egy 1-2 karis embertől az ilyen ismereteket, szerencsére a Grim Dawn közössége elég sok guidet készített már. Mivel nincs smart loot, esik sokminden, a következő karid már nem úttörő lesz. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.13. 16:38:11
Most látom a guide nem említi. A 0-ik lépés az, hogy szerezd meg ezt az írást. Bár lehet anélkül is működik a dolog, ha tartod a sorrendet.
Köszönöm a tippet ehhez a hidden path-hez. Magamtól nem hiszem, hogy rámentem volna. Majd ha végigtoltam a kieget, akkor lehet rámegyek.
Ha úgy nézzük, akkor még nagyon az elején vagyok az 52-es szinttel illetve egy karakterrel. Amúgy ha már itt tartunk, van arra mód, hogy a második kasztot újra definiáljam? Nem a pontok újra osztására gondolok, hanem magára a kasztra.
Célszerű végigverned a karival az egészet, ha tudod. A közben eső cuccok és a Mandatek miatt is. Na meg az XP ital miatt is (AoM). Annál jobb lesz a következő karinak. Ez egy olyan játék, amiben az emberek ki szokták maxolni a karit (lvl, és cucc, ha lehet). Utána pedig jön a következő. :) Az AoM felvitte lvl100-ra a player limitet. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.14. 14:06:25
Mindenképpen úgy tervezem, hogy végigviszem mindkét dlc-t és majd meglátjuk, hogy mennyi lesz a végére a szint. Amúgy lenne egy újabb kérdésem, a Shrine oszlopoknál random rakja be a tárgyakat adományként, vagy van ebben valami "rendszer"? Már csak a loot miatt is érdekelne.
Random. De ha nem lenne az, akkor se érnél a rendszerrel semmit, mint lootforrással. Mert egyet egyszer lehet aktiválni. Ha későbbi nehézségen aktiválod az ugyanazon a helyen lévőt, ott már a magasabb szinted miatt is mást dob, mint Normalon. A Ruinedet mindig érdemes, akkor is, ha kigyűlt a max. pont. Mert szokott beadni csillagos ellenfelet, és ezért várható jobb loot.
Azzal tisztában vagyok, hogy csak egyszer lehet aktiválni, viszont lehet, hogy magasabb nehézségi fokon több tárgyat lehet egyszerre adományozni? A shrine oltárok némelyikén több foglalat is látható ebből kifolyólag gondoltam.
reelc: Gépi magyarítás tesztelése megy? Mennyire érthető a dolog így?
Annyi volt a részem, hogy kipróbáltam amit küldött, és beszéltünk. Konkrét tesztelést, korrigálást nem vállaltam. Ahogy írtam korábban, évek óta nyúzom ezt a játékot, és már megszoktam, hogy angol.
Próbáld ki nyugodtan. Az FB oldalán vannak képek, abból láthatod, mennyire érthető. Szerintem neked jó lesz.
Kétszer is volt Humbléban, még 2016-ban. Azóta nem bundlizták. Szerintem nem is nagyon fogják, akcióban elég jól szokott fogyni (ilyenkor általában top15-ös szokott lenni a Humblén, a GOG-on is szépen teljesít, és a Steamen is elég jó helyezést szokott kiharcolni 4 éves játék létére).
Pár órája vettem meg a FG dlc-t (AoM befejezve) és azt kell, hogy mondjam eddig nagyon tetszik. Valahogy a hangulata és a képi világa nagyon ott van! Ja és mindjárt lenne is egy kérdésem. Ügyesen (franc tudta) sikerült megidézem Korovan Sand közepén egy nem kis szárnyas démont a maga laza 6,5M életerejével!? Hogy a bánatba kellene ezt legyőzni?! :D Ide még a lvl100-at is kevésnek gondolom.
Jó, ha tetszik. Jót tett a játéknak az új terület, és az újfatjta szörnyek.
Callagadrát? Sehogy. Nézz vissza 1 hónap múlva. :) A lvl100 az csak egy állapot. A lvl94 a legfontosabb szint, mert innentől bármilyen cucchoz megvan a lvl követelményed. A lvl100 annyival jobb, hogy lesz odáig pár plussz pontod, és ha halsz, nem veszítesz XP-t. De ez nem azt jelenti, hogy letudsz győzni mindenkit, nagyon nem. :) Farmolj. Ott az új játékmód, teljesen jó rá.
Az egyik legdurvább dög. Celestial kategória, normálisan kiépített endgame build kell, és sok türelem. Nem tudom, alakult-e úgy a reputációd, hogy találkozz Nemesissel? Na, attól sokkal durvább. Bár szerintem nem vele találkoztál, sokkal nagyobb a HP-ja.
Ez a sivatagos pálya eddig jobban bejön mint az összes többi. Változatos, új mobok, jó pálya design szóval üdítő színfolt.
Hogy Callagadrának hívják vagy sem fogalmam sincs, mert még annyi időm sem volt, hogy megnézzem, hogy hívják. Ja és a legjobb, hogy nem szál le rólam, követ egyfolytában mint egy pincsikutya. :D
Köszi az infót a lvl94-et illetően. De, hogy érted, hogy innentől megvan a lvl követelmény? Amúgy ami lvl100-at illeti, utána már nem gyűlik az xp, nem?
Milyen új játékmódra gondolsz? De ha már itt tartunk, akkor a Conclave of the Three főtéren lévő Shattered Realms challenget lehet valahogy resetelni? Csak mert ugyebár időre megy és mikor a bosshoz értem nem tudtam időre megcsinálni. Innentől kezdve már nem megy a számláló.
A reputációm alakul. Minden quest kész AoM-ig, és a bounty-k is jól haladnak. Vannak olyan frakciók amik már fullra megvannak. Nemesissel mint olyannal még nem találkoztam, de feltételezem felismertem volna ha igen. Eddig ez a dög volt a legdurvább! 6,5M HP! El nem tudom képzelni, hogy miképp lehet kinyírni, főleg face to face.
" lvl94 a legfontosabb szint, mert innentől bármilyen cucchoz megvan a lvl követelményed." Szó szerint értem. Ugye minden tárgynak van egy player lvl szintje. A legnagyobb a lvl94. Ahogy írtam jó, ha eléred a lvl100-at, de nem lesz magasabb szintű cuccod.
Az SR az új játékmód. Végig kell vinni, és a főbosst is le kell győzni. Erősödnöd kell még. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.24. 16:36:06
Még sajnos messze vagyok a lvl94-től, de azért haladok.
Akkor ezek szerint az SR az új játékmód. Igen valóban van még hova fejlődnöm.
Komolyan szétb@sz az ideg! Nem tudom másnál is rendszeresen előfordul e vagy sem, de nálam mindennapos, hogy egyszerűen kifagy a játék! Mikor is belépek egy portálba a másik végén már nem jövök ki, mivel csak fekete képernyő fogad semmi más! Ilyenkor nem lehet semmit csinálni újra kell indítanom a gépet, mert még bezárni sem tudom a programot! Emiatt rohadtul ideges vagyok a játékra! Ja és mikor csinálja mindezt? Mikor kb 50k élete volt már csak a főbossnak!!!!
Amúgy valami elképesztően jól néz ki Eldritch sírboltja! Az utolsó boss fight meg baromi jó és látványos, csak ne fagyott volna ki ez a szar!
Nálam még sosem fagyott ki, pedig többféle konfigon is futtattam már, ahogy cserélődött a gép és az op.rendszer alatta.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tudnátok tippet adni ahhoz, hogy a Tonic of Mending és a Aether Cluster mellett mivel lehetne ideiglenes védelmet szerezni? A Chillheart questline miatt kellene de sajnos a 10k hp nem elég, illetve ezen két tárgy plusz Blood of Dreeg sem véd meg attól, hogy ne haljak bele.
Thx!
Érdekes, nekem már harmadszor fagy ki. Full fekete képernyő de a kurzort tudom benne mozgatni és a zene is szól alatta de csak ennyi, semmi más. És mint mondtam volt ki sem tudok lépni belőle, nem tudom bezárni marad a restart.
Ha Win10 van a gépeden érdemes a feladatkezelő ablakon aktiválni a Beállítások menüben a "Mindig látható" opciót, sokszor ha kifagy egy program ezzel még elő tudod varázsolni a feladatkezelőt és onnan be lehet zárni. Bár nem tudom ez a Te esetedben megoldás lenne a bezárhatóságra, mindenesetre attól még a tippem áll :D
Fel lehet valahogy gyorsítani elite-n az "átkelést"? Nem nagyon van kedvem még 1-2x végigmenni a sztorin, de hát ugye meg kell tenni. Most lettem 50-es, most kezdem a Forgotten Gods kieget petes cabalist-tal. Hardcore-on. Szerintetek mennyire életképes a petes cabalist magasabb szinten? Mert ha nem, akkor váltok non-petesre. :)
Petes buildek mindig hálásak.Én ritualisttal tolom, bár nem hc-n. Ultimaten vagyok, lv100-on, FG felénél kb. Amikor meglettek a set (Ghol's) cuccok, onnantól már sokkal jobb volt a haladás. 1-2x haltam csak, többnyire a saját hülyeségem miatt (fáradtság, kedvtelenség, etc...) Nemesisekhez még kevés a kicsike, kell némi item upgrade (pár cucc még hiányzik, vagy nem topos).
Azt kell, hogy mondjam nem semmi hosszú ez a The Hidden Path quest sorozat. Azért érdekelne, hogy ezt magától ki tudja megcsinálni? Azaz mindennemű help nélkül.
Én úgy lvl55-60 toltam petes Cabalistot, majd váltottam vitality damage-re (ravenous earth). Azt kell, hogy mondjam nekem sokkal jobban bejön. Valahogy túl sűrűn kellett idézgetnem és ez lassított és ebből kifolyólag nem is volt jó a clearspeed. Ezzel a buildel viszont csak akkor halok ha balfasz vagyok. Én most végeztem az egésszel (AoM+FG). Már csak 1 devotion pontot hiányzik normálon, viszont azt egyelőre nem tudom megszerezni. Még van egy jó pár bounty vissza, meg ott van még az SR de amit ezek megvannak, irány az Elite fokozat.
Ebben a karakterben jelenleg 75 órám van, és egy percét (leszámítva mikor kifagyott) sem bántam meg! Minden elköltött forintot (akció nélkül) megért ez a játék. Nem is tudom, hogy miképp hagyhattam ki eddig?! Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Nem HC-zom. Régen bepróbáltam, és petes Conjurerrel. A 3-ik jutott el lvl100-ra, Ultira. Nem fogom linkelni, mert azóta sok patch volt. A Build Compendiumban olyat érdemes keresni, amire külön jelölik, hogy HC-re is alkalmas.
Az átkelést egyféleképpen lehet felgyorsítani, de ennek az FG kieg a feltétele, és az, hogy Ultira eljuss egy karival. Akkor tudsz majd olyan Difficulty Meritet venni, ami unlockolja a Normal, vagy az Elite szintet. + egyéb plussz dolgokkal is jár.
Mofarguru: Nekem is voltak igen súlyos fagyási problémáim, de nekem nem csak a játékban, hardver gondom volt. Ellenőrízd a játékfájlokat, VGA driver csere, győződj meg róla Win10 esetén, hogy fel van frissítve, stb. sokmindent lehet csinálni.
A VGA mindig a legfrissebb és a Win10 is naprakész. Amúgy ezt olyankor veszem észre, ha huzamosabb ideig megy egyfolytában (nem 1- 2 óra hanem mondjuk 5 - 6 :D). Szóval lehet ez már sok neki. :)
Ne vedd kp-nak, de úgy rémlik sok-sok éve előfordult ez bizonyos játékoknál. Telítődött a memória (akár a VGA-é), de nem akarok hülyeséget írni. Ha ilyesmi áll a háttérben és tényleg csak olyan hosszú játékidővel, akkor szerencséd van, annyi a megoldás, hogy pár óránként kilépsz és vissza, esetleg gép újraindítás. Kérdezhetnéd, hogy ez miért fordulhat elő egy 4 éves játéknál: a 2006-os Titan Quest engine van licenszelve és felturbózva. Ezt licenszelték, mert a csapat alapítója és még valaki anno a TQ-n dolgozott, jól ismerték az enginet, és több megoldást is átvettek abból a játékból, ami jó volt (pl. dupla mastery). Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.25. 18:05:44
Örülök, hogy bejött. Ez tényleg egy olyan játék, ami ha bejön, akkor párszáz óra szórakozást is nyújthat. Vagy 1-2000-et is akár. :)
A kihagyás oka elsősorban a grafika lehet sokaknál. Pedig rengeteget fejlődött, hála a készülő X-Box One konverziónak (erre a konzolra portolják). De akkor sem egy XY ami szépen néz ki, de az megint más kérdés, milyen játéknak? A GD bétája is durva volt annak idején, megfogott.
Megint vannak akik bepróbálták, de valamiért nem jön be nekik. Másik fórumon (is), ha beírnak, próbálunk magyarázni, irányt mutatni és van aki rájön, hogy ha túl tud lendülni azon az 1-2 dolgon ami nem tetszik neki, akkor egy igen jó ARPG-vel múlathatja az időt. Sok nem tetszik dologra lehet megoldás, de persze nem mindenre. Aki meg nem... nem vagyunk egyformák. Van akinek bejön x játék, van akinek nem. Semmi gond nincs ezzel. Minden esetben azt szoktam javasolni, hogy elsőre az alapjátékot vegye meg az ember, mert ha nem jön be neki, akkor "csak" annak az árát bukta. Elég sűrűn akciózzák is. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.25. 18:21:23
Így elsőre arra tudnék gondolni, hogy emiatt lehet. A gépem nemrég lett teljesen újra rakva, szóval nincs tele "szemetelve". Na majd jól letesztelem, hogy nem e az van amire gondolok. Ha ez a gond, akkor az könnyen orvosolható. Bár...ha ez van akkor az némileg fura, mert nem egy nem két (lásd pl. PoE) amivel jóval többet is toltam egyszerre és ott nem voltak ilyen gondok.
Ami meg a Titan Quest-et illeti anno nagyon imádtam! Ha jobban megnézzük akkor simán "tetten érhető" ebben a játékban az alkotók keze munkája. :) Most, hogy így említed az mintha egy kicsit jobban bejött volna. Ha az emlékezetem nem csal, akkor nem kevés órám volt benne. Bár...az már olyan rég volt, hogy tán nem is volt igaz. :)
Igen valóban bejött. És nagyon jó tipp (ha csak nem valami bundle-ben adják jó áron) hogy érdemes az alapjátékkal kezdeni, és ha bejön (bár aki kedveli az ilyen ARPG-ket annak nem hiszem, hogy ne jönne be) utána jöhetnek a DLC-k.
Ha engem kérdezel akkor semmi gond nincs a grafikával. Ha jobban megnézzük, akkor a PoE-t sem a grafikája miatt szeretjük. Ott van pl. a Wolcen ami valóban jobban néz ki, de tartalmilag, játszhatóság terén meg sem közelíti sem ezt sem a PoE-t. Lehet kicsit közhely, de a grafika szerintem nem minden. Lehet csilli-villi ha belül nincs semmi. Bár az is igaz, hogy sok ember nem így van ezzel. Sokuknak az számít elsődlegesen, hogy mennyire szép vagy sem. Amúgy ha már itt tartunk, akkor a FG kieg kimondottan jól néz ki szerintem!
Viszont újra feltenném a kérdést, hogy nincs valami jó tipped (vagy bárkinek), hogy a Vanguard of the Three-ben a ritualista mellett lévő zöld kört miképp lehet túlélni? Van kb 14k HP és védelemmel együtt sem bírok ki 30mp-nél többet ez meg kevés a Chillheart-hoz. Valami tipp?
Nekem sincs bajom a grafikával. Sőt, tetszik. A TQ-t is szerettem.
Ami a Chillheartot illeti, ha nem tudod lootolni, akkor egyszerűen nem elég jó hozzá a karid (a lootolásához). :) "Surviving can usually be done with health potions, an Aether Cluster and either a heal or immunity/absorb skill." Az utóbbi ugye skill függő is. Nem tudom már milyen típusú sebzés, nézz szét itt: https://www.grimtools.com/db/category/consumables/items Amit eddig használtál + Royal Jelly Balm, Royal Jelly Ointment, Royal Jelly Salve, Ugdenjuice, Ugdensalve ezekből valamelyik 1-2. Talán a 2 utolsó, ha van recepted hozzájuk.
Miért kell annyira? Ha a Crate Quest miatt, akkor azt felejtsd el, ő kb. a legkeményebb az egész játékban, külön Celestial ölő buildek vannak hozzá. Lásd miről beszélek: csinált meg a Lokarr Questet. Ha olyan már a karid, hogy Lokarrt kinyírod, Crate akkor se menne, sokkal keményebb. Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.25. 21:36:46
Igen valószínű a védelmem nem elég jó. De már volt, hogy 40mp-et is kibírtam de akkor sem adta be a kardot. :) Hogy miért kellene annyira? Mivel a Korvan Oasis-ban található az utolsó shrine ami nincs meg (az lenne a 47-ik normálon) és kellene a kard a questline elindításához. Igen a Crate questline-ról beszélek. De nekem csak a devotion pont kellene. :D
Amúgy ez a Crucible mód ez micsoda, mi célt szolgál? Loot gyűjtésre szolgál? Ugyan az lenne mint az SR?
Majd Eliten szerzel pontokat, ha most nem megy. Nem vagy messze az 55-től.
A Crucible az egy aréna mód. Loot gyűjtés, meg kari tesztelés. Itt nem kell annyit mászkálni, mint az SR-ben, sokkal intenzívebb. A Skeleton keyes területek mellett ez volt az endgame (annak aki megvette). Az alapjátékhoz is meglehet venni, nem sokkal azután jelent meg. Bővebb infók a PH GD topik összefoglalójában.
A Chillheartot Ultin lehet csak lootolni. Crate és Lokarr is Ulti spec. karik, ahogy anno a TQ-ban is volt 1-2 ilyen fajzat. Akkor most Normalon vagy? Utoljára szerkesztette: reelc, 2020.03.25. 22:43:38
Igen akkor marad az Elite szint. Ami a crucible módot illeti, igen sokkal "jobb" mint az SR mivel nem kell annyit rohangálni. :D
Jó, hogy tudom akkor egyelőre még hanyagolom ezt a Chillheart-ot. Igen azon vagyok még, de már csak emiatt. Amúgy ha váltok elite-re akkor ugyebár kezdődik minden előröl? A devote pontokat már nem kell gyűjteni, csak azokat amik az elite szinttel jönnek (4db). A pénzen kívül minden tárgy megmarad illetve a reputációk is?