Amúgy Óriásit tévedtek.A két(három) játéknak semmi köze egymáshoz! A KingsAge(helyesen fordítva:Királyok kora)et az MMOGAME, a klánháborút az InnoGames, a traiant pedig a Travian Games GmbH készítette. A KingsAgenek 1000x jobb a grafikája mint a KH-nak, és sokkal könnyebb is(KA-n egy hónap alatt 4600pont, KH-n 3500).Nem koppintás, Az lenne koppintás ha az InnoGames készítene egy Ókori Görög(Ikariam) vagy egy kínai gamet amit le kell tölteni(Metin 2). Nem koppintás, de van köze hozzá talán.Ennyi erõvel a Khanwars,a Birodalom.hu az OGame, meg a többi ilyen szar is koppintás....
Az alábbi pontok a játék összes világára érvényesek. Amennyiben úgy érzed, hogy igazságtalanul lettél kitiltva, keresd meg a megfelelõ GO-t a Jegyrendszeren. keresztül.
Bármilyen kérést vagy panaszt csak és kizárólag az azonosító tulajdonosától tudunk elfogadni adatvédelmi okokból!
1. Azonosítók
Két azonosítót különböztetünk meg:
- regisztrált azonosító - játék azonosító
Minden játékos EGY azaz 1 játék azonosítót használhat vilgonként (kivétel az õrzés). Elég egyetlen azonosítót regisztrálni hogy minden világban játszhass, de lehet minden világhoz külön regisztrált azonosítód is. Tehát lehetséges hogy legyen minden világhoz külön regisztrált azonosítód de egy világba csak egy léphet be!
1.1 Hozzáférés az azonosítóhoz
Csak és kizárólag az azonosító tulajdonosa léphet be azzal. Amennyben bárki más is belép vele azt azonosító megosztásnak illetve multinak fogjuk tekinteni és végleges kitiltással jutalmazzuk az összes világból.
1.2 Jelszó
A jelszó az azonosítóhoz tartozik. Annak kiadása bárkinek vagy bárminek szigorúan tilos, azt azonosító megosztásnak illetve multinak fogjuk tekinteni és végleges kitiltással jutalmazzuk az összes világból.
1.3 Azonosító csere/átadás
A supportot minden esetben értesíteni kell. Ellenkezõ esetben az azonosító kitiltásban részesülhet.
2. Megosztott internetkapcsolat
Amíg két vagy több játékos közös internetkapcsolatot használ (és azután 24 órán át) mindenféle kapcsolat az azonosítók között szigorúan tilos. Nem lehet támogatni, támadni vagy nyersanyagot küldeni egymásnak vagy összehangoltan támadni. Más falvakat támogatni vagy nyersanyagokat küldeni lehet. A megosztott internetkapcsolatot a játékon belül a profilban jelölni kell.
Részletes leírás: A szabályzat mindenkire vonatkozik aki egy internetkapcsolatot használ másokkal. Ez lehet háztartás, munkahely, kollégium, iskola, stb. Mindenkinek akinek tudomása van arról, hogy más is játszik egy hálózatról vele kötelessége ezt bejelenteni játékon belül a profilnál.
FIGYELEM: Amennyiben iskolából, munkahelyrol, internetkávézóból játszol a saját érdekedben jelezd ezt a supportnak minél elobb!
Példák
- Nem engedélyezett több azonosítóval játszani egy géprõl/ip-rõl/hálózatról - Megosztott internetkapcsolat esetén nem engedélyezett ugyanazt a játékost támadni - Megosztott internetkapcsolat esetén engedélyezett egyazon játékos segítése sereggel vagy nyersanyaggal, amennyiben az a játékos nem azonos internetkapcsolatról játszik - Szigorúan tilos egy harmadik azonosítón keresztül kijátszani ezt a szabályt. Ebben az esetben mindhárom azonosító kitiltásban részesül. - Megosztott internetkapcsolat esetén engedélyezett azonos szövetségben levoket támadni - Megosztott internetkapcsolat esetén engedélyezett jelentéseket és üzeneteket küldeni egymásnak és a fórumra írni.
3. Õrzés
Az õrzés egy átmeneti állapot, valaki más azonosítójához hozzáférés. Szigorúan tilos több accountot készíteni és az õrzés funkciót használva multizni! Minden azonosítónak saját, külön tulajdonosa kell legyen. Amennyiben az õrzött az õrzés alatt úgy gondolja hogy nem folytatja a játékot, az õrzést azonnal meg kell szakítani és a supportot értesíteni.
Amíg az õrzés aktív, NEM engedélyezett az összehangolt támadás, segítés, védelem stb. Ez a tiltás az õrzovel azonos internetet használó minden játékosra kiterjed.
A fenti tiltás az õrzés vége utáni 24 órában is aktív.
A megosztott internetkapcsolat beállításait nem szabad kikapcsolni õrzés elõtt akkor sem, ha az õrzõ nem egy kapcsolatot használ az õrzöttel.
Az õrzés beállításához az õrzõ nevét kell megadni játékon belül. Az õrzõ NEM tudhatja az azonosító jelszavát.
Akármennyi azonosító õrzésére lehetõség van.
Az õrzés minimum ideje 2 nap, a maximum ideje 3 hét!
Azok az azonosítók amelyek 5 hét után is õrzés alatt állnak automatikusan kitiltásra kerülnek minden figyelmeztetés nélkül.
Az õrzés vége utáni 24 órában továbbra is érvényben vannak az õrzés alatti szabályok! Tehát NEM engedélyezett a támadás, segítés, összehangolt támadás, védelem stb. Ez a tiltás az õrzovel azonos internetet használó minden játékosra kiterjed.
Az õrzõ és az õrzött közös felelõssége ami az azonosítóval az õrzés ideje alatt történik. Ezért is olyan õrzõt válassz akiben teljesen megbízol. Az õrzésbõl adódó bárminemû kár csak és kizárólag az õrzõ és az õrzött felelõssége!
A KingsAge egy MMO játék aminek lényege fejleszteni a falvadat és ujabb falvakat elfoglalni.
A KingsAge elején a birodalmad csak egy kis faluból és pár farmból áll. Ki tudod terjeszteni ezt egy birodalom fõvárosává. Segitség a játékhoz.