"- An "options.cfg" file has been added to the F.E.A.R. 3 install directory for advanced user customization and troubleshooting. Included in this file are options to extend the FOV on narrow aspect ratio displays, reduce or remove motion blur, and to override driver-default settings for full-screen refresh rate, overscan, letterboxing, etc. "
Fent volt a Skidrow-os verzió, arra rátelepítettem egy Skidrow-s Update-t és utána nem indult el. Aztán felinstalláltam újra, majd erre a szûz verzióra telepítettem rá az Update-et (amiben még nem volt törés). Dettó ugyanaz. Az nem érdekelne, hogy eltûnnek a mentések.
Mivel nincs Warez topic, ezért ide írom. Skidrow verzióm van, feltettem arra ezt az Update-et (gúglin kerestem rá és talált is Skidrow-s telepítõs verziót). Fel is kúszott az update, viszont utána nem indul a game, az update-ben mellékelt töréssel sem. Látom, hogy ez Steam-es tapasz... Vki próbálta Skidrow-ra a Skidrow-s update-et?!
Nem tudjátok, hogy a DX11-es módot miként lehet beállítani? Mert nekem a DX11-et fel akarta volna tenni, de nem tudta. Van benne ilyen opció?
F.E.A.R 3 Update 1:
- Stuttering and jerky movement at frame rates above 30 fps is fixed! - Steam voice communication "push-to-talk" option is now fully supported. - 4-player voice chat should no longer have audio drop-outs. - A rare bug that would cause enemies to stop spawning in Contractions is now fixed. - The game will now prefer Steam cloud storage over local file system storage. - Network connection reliability has been improved. - Support for wider than 16x9 aspect ratio displays has been added to support users with non-standard display devices and spanned multi-monitor displays like AMD Eyefinity and NVIDIA Surround. - An "options.cfg" file has been added to the F.E.A.R. 3 install directory for advanced user customization and troubleshooting. Included in this file are options to extend the FOV on narrow aspect ratio displays, reduce or remove motion blur, and to override driver-default settings for full-screen refresh rate, overscan, letterboxing, etc.
xar ez a j ték
azé Fettel kicsit másabb mint point:) 1kellemes cigaretta és mehet elöröl kicsit máskép:D thx
Ha végigviszed mehetsz Fettellel is.És ha nem untad halálra magad míg a végére értél point mannal akkor majd fettellel!
Hi Single-be csak Pointman-al lehet menni másik fickoval nem lehet valahogy nyomulni??vagy csak én vagyok balek?:D
ja azt tudom, az autópályán maradt fent a robot:D haverral sem értettük mi van miért kellett otthagynom, de aztán megint volt robot a 2 helikopteres rész után nem volt az hosszú idõ...
repteres, áruházas, hidas pályák jók voltak nagyon
Annak most mi értelme, hogy PointMan karakterével gyûjtögetem a lelkeket, vagy mittomén miket az "E" gombbal?!
Ill. láttam olyan vidit, hogy bal kézzel dobott gránátot. Nálam mintha csak jobb kézzel dobna, de lehet rosszul emléxem. ?!
Igen a járó robotok nagyon jók, csak azokat is megszált testel lehet irányítani. A másik meg, hogy mindig Fettelt rakja be a PointMan mellé, ha az egyik játékos nagyon elhúz, vagy lemarad. A hidas pályán egyszer a PointMant irányító játékos (mindketten robotban voltunk) elõrement míg én harcoltam egy robottal. Egyszercsak pikk... PointMan mellé rakot be a játék, persze vörös ködös formában robot nélkül. Ott futkoshattam a földön mellette. De idegesítõ volt.
nincs itt semmi elrontva egyszerûen nem támogatja a games for windows szabványt, nem a microsoft csicskái a fejlesztõk pc-n pc-s irányítással játsszál. ne szarakodjál
"Kipróbáltam az internetrõl lopott Fear 3-at és kiba tetszik végre készült egy jó FPS játék ami lenyomja az ócska COD-okat. 94%"
Nem találtam egy értelmes szót sem a mondatban, mert vegyük sorra.
1. "Kipróbáltam az internetrõl lopott Fear 3-at és kiba tetszik végre készült egy jó FPS játék" Ezt max akkor mondanám ki a fear 3-ról ha elõtte még nem játszottam volna egy játékkal sem.
2. "ami lenyomja az ócska COD-okat" max a te szürreális képzeletedben
Kipróbáltam az internetrõl lopott Fear 3-at és kiba tetszik végre készült egy jó FPS játék ami lenyomja az ócska COD-okat. 94%
Hi! Coop részben lehet lenni 2normál emberrel? Mert néztem videót és ott az egyik srác azzal a magic (neve?:) faszival volt és úgy elég gáznak tûnt:S
Kösz!
hát fogalmam sincsen,hogy ezt hogyan sikerült így elrontaniuk,mert ha egy noname gamepadnál,na de egy xboxosnál,azért ez már felháborító.De remélem,hogy patch formájában javítani fogják ezt,meg mást is...
Tudom onnan irányítani meg vibrációs funkció meg stb mûködik,csak mit ér az egész,ha más gombot ír ki,és gondolom itt is tele van interakciós gomblenyomásokkal
ige, xboxos controllerem van,de mégse írja ki,engedélyeztem meg konfigurálni lehet különbféle stílusú gombkiosztást,de sajnos a billentyûzetes gombokat írja ki és nem az xboxosat :(
Hát én csalódtam a játékban nem is kicsit.a controllert sem támogatja rendesen pl nem írja ki a controlleren lévõ gombokat a menübe v a játékba.Ez már nem az a F.E.A.R.,ami volt,sajnos :(
ja nem is kell mondanom h Fettellel szarrá aláztam én is mindenkit:D az a nagy dolog, aki a másik karakterrel lesz a végén a favourite son...
De a teste meghalt ezt leírták ha jól emlékszem, na de persze feltámadt bizonyára a tudati kivetülése felélesztette. Túl sok itt a belemagyarázás, történetileg nem lett ez átgondolva rendesen. Az egész olyan na üssünk össze valami történetet ha már FEAR, ne csak lövölde legyen.
Ja egyébként a FEAR 2 mellé adtak nagyon jó kis könyvet amiben az egész addigi történet benne van, leírva ki, mikor, miért, mivel, mit csinált. Na de mindegy is a 3. rész szerintem a széria megcsúfolása lett, gyakorlatilag majdnem minden tekintetben.
Ezeket én is tudom de a vége akkor is marhaság ill. belemagyarázások tömkelege, látszik ,hogy nem a történetet eredetileg kiagyalók csinálták. Na mert ok tételezzük fel ,hogy Fettel Almának csak a szellemi testébõl evett de akkor minek kellett ehhez megszállnia Point Mant, akit meg ha megszállt akkor már ténylegesen csak fizikai testbõl tudott volna enni. Marhaság az egész, kár volt ezt a történetet ráerõltetni a korábbiakra.
"Almával valós értelemben nem is lehetne intim kapcsolatba kerülni, viszont Becket-nek, akit irányítasz a pszihés szintje 85%-os egyezést mutat Almáéval, egyszóval kivételesen magas. Ezért is válaszották be az Eszménykép projectbe, aminek a célja pszihikai parancsnokok létrehozása. Ezt a projectet Harlan, Alma apja ötlötte ki, mikor felfedezte a lány pszihikai erejét. A projectnek Alma volt az elsõ tagja és õ az alapja. Tehát Becket és Alma a nagy egyezésnek köszönhetõen pszihés alapon hozhatott létre utódot, aminek nincs teste, csak pszihés enegiája.Almával valós értelemben nem is lehetne intim kapcsolatba kerülni, viszont Becket-nek, akit irányítasz a pszihés szintje 85%-os egyezést mutat Almáéval, egyszóval kivételesen magas. Ezért is válaszották be az Eszménykép projectbe, aminek a célja pszihikai parancsnokok létrehozása. Ezt a projectet Harlan, Alma apja ötlötte ki, mikor felfedezte a lány pszihikai erejét. A projectnek Alma volt az elsõ tagja és õ az alapja. Tehát Becket és Alma a nagy egyezésnek köszönhetõen pszihés alapon hozhatott létre utódot, aminek nincs teste, csak pszihés enegiája."
Az meg, hogy Becketett kinyírják a sztoriban, egy szemét húzás volt a készítõktõl. :(
Bár szerintem van egy fizikai része is. Ami kijött a lezárt cellából az egyben. Így tudom csak elképzelni, hogy teherbe essen és kihordjon egy gyereket. Meg furcsa is lenne, hogy Becket csak a levegõbe spriccelt. :) Akkor egyáltalán mi szükség volt rá, ha nincs fizikális kontaktusra a gyerekhez. Szerintem Fettelnek is azért kellett a fizikális kiterjedés, amit a Rebornban megszerez, mert anélkül, gondolom gyengébbek. Hogy ez a fizikai valót mennyiben tudják alakítani és materializálni, az más kérés. Hisz pusztán fizikális ráhatástól Fettel meghalhat.
Gondolom feltünt, hogy a villámos kék fickókat is meg lehet szálni. Onnantól olyan mindha egy robotba ülne az ember. Ráadásul brutál strapabíró. :)) Csak baromi nagy így nem fér át az ajtón. Térkaput meg nem tud nyitni (nekem legalábbis nem sikerült).
Igen az ijesztgetés NAGYON hiányzik belõle. A F.E.A.R. 2. korházas rész, vagy az iskolai rész például. Persze az egész ijesztegetést megöli, hogy két ember megy (mehet) egyszerre, de ki lehetett volna találni valamit erre is (pl eltérõ útszakaszok).
Végigtoltam a játékot hétvégén, mindkét karakterrel. Fettellel Co-op-ban. Meg kicsi multiztam is. Nos maga a story… háááát. A F.E.A.R. 2. sztorijánál jóval gyengébb. Az egész rendkívül akció orientált. Hozzáteszem semmi nem indokolja a folyamatos harcot, Fettelnek nem kell feltétlenül test. Kár, hogy nem terveztek pár egyedi pályát, útvonalat a két karakternek. Viszont ki kell emeljem a Co-op elõnyét. Élvezeti faktor 100%. Mivel teljesen két eltérõ karakterrõl van szó nagyon poén a közös irányítás. Nekem valahogy mindig Fettel jutott, de nem is baj, mert nagyon jó móka az irányítása. A nehézséget kb tényleg a co-ophoz lõték be, így teljesen egyedül játszva kicsit nehéz. Bár ez csak egy-két résznél érezhetõ igazán. Ilyenkor általában az ellenfél is kevesebb egyedül. A multi része nagyon jól sikerült. Szórakoztatóak a játékmódok, fõleg a F**king Run!. FPS-ek óta utoljára a Left 4 Dead mutijával szórakoztam ilyen jól.
érdekes... igen más kicsit, nekem a Fear 3 az elsõ ilyen, nem álltam volna neki, ha a haver nem hív Coopozni...
Na a végére értem, hát sajnos egy egyszerû lövölde az egész, ráadásul a pályákat csak egy hajszálnyi kis történetfonal köti össze de mindezzel együtt is szinte csak a levegõben lógnak, ez a fegyvereket elvesszük a pálya végén is mekkora egy idiótaság már. Voltak a játékban jó pillanatok de ezek sajnos nem voltak elegendõek ahhoz, hogy a játékot kiemeljék a középszerûségbõl. 6,5/10-tõl nem nagyon ér többet.
SPOILER lehet!!!
Azt amúgy valaki magyarázza már el, hogy a fenében tudott egyáltalán Alma megtermékenyülni mikor a teste már marha régóta halott, valamint Fettel, hogy tudott a testébõl enni?
Nem hiszem hogy annyira Spoiler, de fõ az elõvigyázatosság, nyugodtan elolvasható
Remélem a játék legvégére sem fogyott el a fantáziája a készítõknek és nem 2 hanem legalább 5 kék tetvet kell majd elintézni!
én most értem a végére, ilyen 8 ezres árkategóriának megfelel, még kicsit multizni is lehet vele ha kedvet kap az ember a látványvilághoz el kell jutni a véres házig, onnantól igazi FEAR játék végig, addig nem értem mit akartak a codos lövöldével.. nagyon bejött, hogy ráfeküdtek a storyra, több minden kiderült mint az eddigi 4 részben.. és a slowmo harc még mindig annyira élvezetes :D csak a penetrator elõbb kellett volna, de a végefelé isteni a falra kenni vele az embereket, sokkal erõteljesebb mint a korábbi részekben. phase commanderes harcok is jók, de rá lehet jönni a trükkjére, hogy mindig van a környéken megfelelõ gránát ellene. szóval a játék gagyi elejét leszámítva jó lett, nem is rövid annyira, Fettel badassebb mint valaha, credits utáni kis videóban is sick sick sick. remélem nem bukik nagyot és lesz még fear valamilyen formában :)
én ezt még nem próbáltam, jelenleg pont a Dead Space 2-t nyomom és csak azért írtam be, mert láttam hogy ijesztgetõs horroron megy a téma... nna ez pont az, most is inkább kijöttem kicsit fórumozni pihiként XXXD
Ebben a két videóban több pozitívum és para van, mint az egész 3. részben. Hanghatások, sikolyok, sírások, leesõ üvegek, akármi. Ebben szinte egyik sincs, ráadásul mikor én játszottam, ugye az elõzõ részekben mindig sercegett a rádió, ha Alma a közelben volt. Itt elönti a képernyõt a szemek hajszálerei meg fehér köd van és én speciel legtöbbször nem is láttam miért volt ez, nem láttam mitõl kellene félnem.
Én amondó vagyok nem is kellenek semmiféle szörnyek az "ijedséghez". Doom 3-ban is az volt a fasza amikor fülessel toltam mentem mentem sehol senki a nagy sötétben ,nagy kuss van, aztán egyszer csak olyan hang majd összeszartam magam.Forgok pörgök ki fog honnan rám ugrani elkaparni.Hát senki csak a gõz kurta le a falon lévõ lemezt.
Mekkorát nevettem rajta. :D Amúgy tényleg hiányzik ebbõl a részbõl a para. Második részben még volt benne, de ebben kb semmi. Kicsit elmentek sima lövölde irányába nuku horrorral.