sõt ez a szupercsít aktiválódás szövetségeseknél néha beindul. Általában 3v3-ban nyomom, mindenki hard. És legtöbbször én védem be mind2 szövetségesemet, meg magamat is, de volt olyan hogy csak néztem mikor egyszer csak kiírja hogy hard enemy defeated, és özönlöttek a szövetséges ai egységei az enemy bázisra.
"egyszerre Core2Duora cserélt gépek következtében a játék megtáltosodott, sosem látott trükköket vetett be ellenünk "
placebo :) ez játék indításonként változik. Van amikor ugyanazon a pályán úgy csal hogy alig lehet visszatartani, van amikor meg lazán kihal a gép, random mikor aktiválódik a szupercsít.
"ép ellen játszva figyelni kell, hogy AI-val rendelkezõ pálya legyen ... sok butus nem ért hozzá, ezrét nem játszható "
töltöttem vagy huszat, sok ai-s pályán is igen gyengén muzsikált a gép. Konkrétan egyet találtam ami jó volt, de ott meg maga a pálya felépítése uncsi.
"hát a disconnectes mókák után kinek volt kedve tovább próbálkozni? :D" Folyamatosan nyomjuk megjelenése óta egy csapatban lévõ gépek ellen.
"Nekem szinte pont ugyanúgy viselkedik azokon a pályákon most 4400+-os x2-n 6 giga rammal, és hd3850-el, mint anno 750-es duronon gf2mx400-al, és 384 mb rammal :)" Ebben csak az a gáz, hogy nekünk meg az egyszerre Core2Duora cserélt gépek következtében a játék megtáltosodott, sosem látott trükköket vetett be ellenünk ... tehát csak azzal hogy erõsebb gépet nyomtunk alá máris keményebb lett a játék. Az i7-re átállásra gondolva már elõre dörzsöljük a tenyerünket
Igen, vannak akadós és játszhatatlan pályák. Viszont van sok extra letölthetõ is a netrõl (gép ellen játszva figyelni kell, hogy AI-val rendelkezõ pálya legyen ... sok butus nem ért hozzá, ezrét nem játszható ... valamint van egy megjelenített pályalimit ami miatt õrülten törölgetni kell a nem tetszõ pályákat a dirbõl)
Szerintem az utolsó Red Alert rész már kritikán aluli volt. Korábbai CNC és RA játékokból keverték össze az egységeket, a hangulat és a grafika se volt valami nagy szám, a teljesen érdektelen single player kampányról nem is beszélve.
"Látod, itt a gond, hogy neked csak volt," hát a disconnectes mókák után kinek volt kedve tovább próbálkozni? :D
"Igen. Erõsebb gépeken levett grafikával kevésbé. Vannak bizonyos pályák amiket nem szeret az ai (túl összevissza, szûk átjárók)"
Nekem szinte pont ugyanúgy viselkedik azokon a pályákon most 4400+-os x2-n 6 giga rammal, és hd3850-el, mint anno 750-es duronon gf2mx400-al, és 384 mb rammal :) Bár észrevettem hogy néhány játszhatatlan pálya, high grafikán játszható lesz, néhány addig játszható meg játszhatatlan. Van 1-2 olyan pálya is ami sehogy sem játszható.
"multi meg megint olyan volt" Látod, itt a gond, hogy neked csak volt, mi meg még ma is azzal nyomjuk (mert nap mint nap tud újat mutatni)
"hogy bizonyos pályákon ott is belassult" Igen. Erõsebb gépeken levett grafikával kevésbé. Vannak bizonyos pályák amiket nem szeret az ai (túl összevissza, szûk átjárók)
"na meg random disconnectek egy idõ után egyszerre minden kliensnek" Ez bizony bug. Volt, van, lesz. Meg kb az összes C&C-ben volt már ilyenünk! No de a többiben nem is voltak 2-300 egységes csapatmozgások per játékos .... meg 3-4000-es killszámok
... lett volna ha a harcrendszer mindenkire vonatkozik, nem csak az élõ játékosra. (multi meg megint olyan volt, hogy bizonyos pályákon ott is belassult, na meg random disconnectek egy idõ után egyszerre minden kliensnek, mind1 ki volt a szerver) Mondjuk azért nem értem miért alap az a c&c játékoknál, hogy a tömegpusztító fegyverek ellen nem lehet védekezni.
"Március 26-án jelenik meg a Command & Conquer sorozat záró epizódja, mely a Tiberian Twilight címet kapta." Nos kicsit elõbb jelenik meg kb. 16.-án.Nem a Command & Conquer sorozat zárója csak és kizárólag Kane sztorijának a vége. Kezdem megszokni ezt az igénytelenséget csak azt nem értem hogy lehet valaki olyan hülye hogy ezért fizetést is ad........
off:A Generals csak eladható névként lett c&c mert majd a sok hülye rajongó megveszi azt is. Hát bejött csak épp se a Tiberium se a Vörösök szálhoz nincs köze. Történetileg az akkori viszonyokat tükrözõ igénytelen fos.Stratégia játékként egyszer elmegy kategória....
Jaja, a Generals nagyon jó játék. Red Alert 3 is baromira tetszik, de sokkal akciósabb érzetet kelt. De a Generals nagyon el van találva.
És még ezzel a sok marhasággal (meg a szuperrakétás, aki 8x gyorsabban tüzel, meg a központ nélküli general promotionbõl jövõ támadást küldõ usa-kína... mindezekkel együtt ) is a legjobb harcrendszerû RTS.
inkább azzal népszerüsíthetné a játékait, hogy a c&c generals zh-t megpeccseli, úgy hogy minden map játszható legyen (akkor 750-es duronnal még megértettem miért válik néhány pálya játszhatatlanná egy idõ után, de azt nem értem hogy 2500+ os xp-vel, meg 4400+ os x2-vel hogy történik pont ugyanez), kevésbé feltûnõ csalással (ellenség nélkül lesérülõ egység, ok nélkül lezuhanó repülõ, elviszed a képet másfelé, visszaveszed és hirtelen a bázisvédelmed fele megsemmisül holott nincs a közelben ellenség, nuke cannon lõtávolságú amcsi AT katona ak47 tûzgyorsasággal, korlátlan lõtávolságú lézeres védelmi torony). Mert az ötlet jó lenne, csak a kivitelezés egy rakás szar.