Kifejezetten tetszik, hogy hasonló. Legalább nem úgy járunk hogy starcraft2 néven egy teljesen más játékot kapunk, amire már rá sem lehet ismerni, mint ez sok játék foltyatásánál elõfordult, és bukásra ítéltetett...
Ez van. Nem tudsz egyetlenegy olyan céget sem mondani aki nem ezt csinálja jelenleg. Viszont a blizzardé legalább jó játék és szerintem megéri a pénzt ezért is fogom rá kiadni.
Elõször is szeretnék bocsánatot kérni, abszolút nem akartalak megsérteni sõt. Reggel 1/2 7-kor értem haza az egyik barátom búcsúbulijáról, egy percet sem aludtam és bevallom józan sem voltam teljesen mértékben (enyhén szólva), és hát azt hittem, hogy még mindig rõlködés nélkül tudok jópofa lenni, mint éjfél körül. Hát nem. Még 1x: nem sértegetni akartalak. Azonban ettõl még nem értek egyet veled, de ez gondolom nem baj. Szerinted nem néz ki jól, szerintem kurvára igen - egyébként ez a kicsit cartoon beütésû stílus miatt is van. Az egységek kinézetét igaz majdnem teljesen meghagyták (szerintem hál Istennek), viszont összehasonlíthatatlanul részletesebb, aprólékosabb, kidolgozottab a megjelenés, és ez teljesen kizoomolva nem jön át - egy webre optimalizált állóképen meg fõleg nem, azonban mozgás közben teljesen más, ha pedig rázoomolsz az egységekre,... no comment. Olyan szinten eltalált és kitalált a dizájn, olyan mértékben letisztult és végletekig finomított a megjelenés (amit ráadásul olyan hibátlan és aprólékosan kidolgozott, vajsima animáció mozgat, hogy attól J.Cameronnak is kettéállna a pöcse, és amirõl minimum tankönyvet lehetne -sõt kellene- írni) hogy nincs rá szó. Dehogy nincs: mûvészet. Sajnos sokan dobálóznak ezzel a szóval mostanában (fõleg a játékiparban hallani egyre többet), azonban esetünkben ez a szó újra visszanyeri patináját, definiálva egy kreatív tevékenység legmagasabb szintû mûvelését, mely során a kapott végeredmény jóval több a "csak" tökéletesnél. Ami a különbséget jelenti a tisztes iparosmunka és a mestermû között. Horst Fux dikicse is elvágja a szögeket és ki sem csorbul, ráadásul tuti nem tart pár óránál tovább legyártani, akkor mi értelme van évekig készíteni egy katanát? Elsõ ránézésre az is csak egy darab vas, nem? A Blizzarddal kapcsolatos véleményeddel sem értek nagyon egyet. 20 év alatt 4 brand, brandonként átlag 2 "egészestés" termék, a milliók meg csak dõlnek. Nagyjából ugye ez a cég "portfoliója". Szerinted lehúznak mindenkit, az emberekrõl a pénzt, a rókáról meg a bõrt ugye. Te ugye úgy értelmezed a fentieket, hogy itt van ez a nagy hájas, kapitalista disznó, aki nem szégyell 20év alatt ilyen kevés címet -azokból pedig ilyen kevés gyártott terméket- felmutatni, mert rátaláltak az aranytojást tojó tyúkra. A cucc jó, a beetetés megtörtént, a sok függõ meg nem rinyál, hogy ugyanazt nyomja mindig, a lényeg, hogy ne legyen rosszul és kapja meg az adagját, és ezért még egy rakás pénzt is kifizet. Értelek én és amúgy nagyon leegyszerûsítve, jócskán eltúlozva, de ez a képlet. Én viszont így látom: a nagy hájas kapitalista disznó (eddig stimmel) rájött, hogy ahhoz, hogy a sok junkie még több évtized múlva is csengessen, ahhoz nem jó a hagyományos cucc. Rákapnak, élvezik, full függõk lesznek eddig ok, de aztán egyre több és több kell, hogy jó legyen, aztán már nem is élvezi, csak hogy ne legyen rosszul, azért nyomja. Nagyjából ezután nemsokkal jön az, hogy elpatkol egy túladagolásban,szövõdményben, vagy sittre kerül, a szerencsés kevés meg leszokik. Tökmindegy, a lényeg, hogy nem fizet többet. Ezért létrehozzák a mindig tökéletes gyönyört okozó, megfizethetõ, káros hatást nem okozó, totál biztonságos cuccot, ami ráadásul egészséges is mert tele van vitaminnal, és még az anyád sem haragszik érte, ha használod. Nincs több halott, beteg, börtönviselt junkie, mindenki eufóriában lebeg, dõl a pénz. Így kerek a világ, mindenki jól járt. Nem tudom érthetõ-e, lehet szar hasonlat volt, mindegy nem is érdekel mert nem aludtam 36 órája.
Ja igen majd el felejtettem a játék 3 darabra vágásáról. Az sc1 30 pályát tartalmazott, 10-et mindegyik fajnál. Most elvileg fajonként lesz 35-40 pálya, azaz summa 105-120, miután kijött mind a 3 lemez.
Morden: oké a zene mondjuk már szellemi termék? Az õsember unalmában bunkójával püfölte a fák törzsét, aztán rájött, hogy ez mekkora poén, fõleg ha vmi bódultságot okozó bogyót is zabál elõtte. Ma a bunkót lecserélték vmi "dobverõnek" nevezett vékonyabb botra, és ma már fatörzs helyett dobokat ütögetnek. És lõn dõl a pénz. (Ha vki pl. Abba rajongó az lehülyézi a
Értem én mit akarsz mondani, de ha a te analógiádat követnénk, nem lennének krimik (mert az is ugyanaz: gyilkos-nyomozó.. uncsi), nem lennének folytatásos filmek, sõt még festmények se lennének, mert mind egy tál almát ábrázolnak csak épp a háttér más.
De ha esetleg a legelején felhozod a példát a Love actually címû filmbõl, akkor tudtuk volna mit gondolsz, és mire alapozod. De ehelyett osztalékról papolsz.
De vissza a korábbi indoklásomhoz. Engem nem érdekel, hogy xyz mennyit keres egy szolgáltatással, termékkel, ha engem maximálisan kielégít, szórakoztat. Fõleg ha nincs nála jobb termék a piacon.
De ha maradunk a játékok területén, akkor elég kevés változott jelentõsen a korábbi részekhez képest. Pl a Lords of the Realm széria tagjai eleggé különböznek. Tuti van meg pár ilyen de most hirtelen ez jutott az eszembe. Korábban írta vki a NFS szériát. Én hozzátenném az összes EA játékot (a simstõl az nfl-ig). A C&C széria még ma is ugyanazt tudja csak épp kicsit más külsõvel.
Na mind1, már én is kezdek kicsit ráunni erre a meddõ vitára, mert értelme nincs. Az emberek tudják, hogy a cigi árt nekik mégis szívják. Az emberek tudják, hogy az sc2 sokban hajaz az elsõ részre, mégis tetszik nekik.
Ki érti ezt?
Hát én már nem is tudom.
12 év alatt sikerült a Blizzardnak csinálni egy gyakorlatilag kiegészítõnek tekinthetõ verziót, amivel ingyen és bérmentve dolgoznak emberekkel (béta tesztelõk) , ráadásul az 1 kész terméket 3x is eladják ( ember zerg meg a 3. faj külön jön majd ki) és mindezt úgy várják egyesek mint nem is tudom mit és még szimpatikus is nekik a cég , nu ez felfoghatatlan számomra ( persze fel tudom fogni csak nem értem meg, de attól még elfogadom)
Aki itt sipítozik (beleértve a cikk íróját is), az nyugodtan maradjon a Starcraft elsõ részénél, mert annak ezek szerint mindegy. Aki meg szeretne a második résszel játszani, az játsszon, nem kell egymást fikázni.
Ez olyan amikor a WOW-ot fikázza valaki, pedig egyszerû: nem kell elõfizetni ha nem tetszik, fikázni meg csak szájtépés. Van alternatíva, lehet azzal játszani.
Egyébként meg én örülök, hogy hasonlítani fog az elsõre, ha nem így lenne, akkor az nem folytatás lenne, hanem egy merõben új játék. Csakhogy az nem kellene (szinte) senkinek. (Vajon mit szólnának a Star Wars rajongók, ha Darth Vader fehér ruhában, símaszkban jelenne meg? Nem, Darth Vader fekete ruhában, a jellegzetes bilivel a fején az igazi. És nem kell változtatni.)
Jó érvelés ha a sört szellemi terméknek gondoljuk, én nem gondolom annak így hibás az érvelés, mint ahogy írtam lentebb is ha az alapfeltebés rossz felesleges jól érvelni mellette. Még egy példa az igazából szerelem címû filmben volt, annak a bettédalát énekelte fel a csóka, na ott a love szót kicserélték és christmasra áírták és ott mondta az énekes , hogy ez egy szar, erre a producer, igen egy valódi szar ami sok pénz hoz. ( kicsit ez az érzésem az scvel kapcsolatban, ha anno 12 éve tökéletest alkottak akkor mit csináltak 12 évig utánna, mert kb a grafikán lehetett volna csak túrbózni amit nem tettek meg lásd fent).
Morden: képzeld a sört már pár ezer éve kitalálták, és te még mindig azt az õsrégi fost iszod, a gyártók meg agyon keresik magukat. A kenyérrel is hasonló a helyzet, bár manapság már nem élesztõvel dolgoznak, ezt nevezhetjük némi fejlõdésnek, de az alapja maradt a régi. A malom és pékipar ezért már évezredek óta agyon keresik magukat. A számítógépedben több millió tranzisztor van, amit kb. 80 éve fedeztek fel, azóta csak annyi változott, hogy egyre többet kapcsolnak össze. Tehát ez idõ alatt, a tranzisztor feltalálójának jogutódja agyon kereste magát.
Kérdésem: Érdekes ez számunkra?
Válasz: Nem, mert továbbra is iszunk sört, eszünk kenyeret, és használunk tranzisztorokból felépített elektronikus eszközöket.
ui: bár tényleg jönne érted a fekete autó, remélem zubbony is lesz náluk.
Gyakorló pszichológus jó vicc egy pszichológus sohasem minõsít, nem néhány hozzászólásból analizál ( ami anamnézis kedves kollega :D ). A kollega amolyan park kiadós pszichológus aki bújja gondolom az önismereti könyveket, innen ragadhatott rá pár gondolat. Van egy dolog amit érdemes szem elõtt tartani: ha az alapfeltevés rossz a levezetéssel is csak hamis eredményre jutunk. (gondoltam a tárgyi tévedések hegyét ezzel az egy mondattal elintézném)
Amúgy álltalában az internetfüggéssel kapcsolatos cikkeket szoktam kommentálni)) néha kihívóan erõsen is egy adott véleményhez ragaszkodva, hogy szintén szenvedélyes kommenteket generáljak a kutatáshoz, mert a " nekem is tetszik" "így van" kommentekkel úgy vagyok mint az agykutatásnál a pisogással (= csak megzavarja a lényeget). Köszönöm, hogy ilyen sok idõt és ennyi alapanyagot adtál Bitbandita nekem egy teljesen ismeretlen kommentelõnek, ha ennyi idõt szánsz az offline kapcsolataidra is bizonyára hihetetlen népszerû vagy !
U.I. a bioware is ugyan azt adja el sokszor egymás után, nem véletlenül volt majd 5 milliárd dollár az árbevétel az anyavállalatnak ( egy kisebb ország éves költségvetése) nu megjött a nagy fekete kocsi öltönyösökkel, mennem kell :D
"Nem szeretem ha lehúzzák az embereket a játékkészítõ cégek és a blizzard kõ-keményen lehúz mindenkit"
Én a blizzardot az egyik (a másik talán a bioware), olyan cégnek tartom akinek a játékaiban még soha nem csalódtam és megért minden egyes forintot. Ezt én nem nevezem lehúzásnak. Nekem lehúzásnak a NFS sorozat tûnik pl, de ezzel nyilván annak a sorozatnak a rajongói nem értenek egyet, és nem is írok be NFS topicba megmagyarázni hogy hülyék :)
Tisztelt kommentelõk, kedves barátaim! Engedjétek meg, hogy gyakorló pszichomókusként, valamint "az emberi elme kóros elváltozásainak megnyilvánulása a fórumhírek kommentálása során" szakterület kutatójaként had osszam meg veletek a témához kapcsolódó analíziseim legújabb roppant érdekes és tanulságos eredményeit. Elég nevetséges és nem kicsit idióta dolog - úgy a kedves német újságíró, mint sok mélyen tisztelt kommentelõ - amit a SC2 grafika fikázása címen mûvelnek a Blizzard kizsákmányol és a pénzéhes Blizzard c. mantrák monoton kántálása közben. Vicces és szánalmas (de leginkább szomorú) látni, ahogy a butaság táplálta pesszimista-, negatív hozzáállásba oltott rosszhiszemûség alkotta jellemvonás manifesztálódik óriási nagy baromságokban, akkorákban, hogy én kérek elnézést. Lásd pl morden #26., #33. hsz-ét. Kitûnõ példa a fent említett torzult személyiség szemléltetésére, beteg motivációinak, hibás logikájának bemutatására, azok megértéséhez. Igen, ez esetben már pszichológiai defektusról, beszélünk. Míg a cikkben szereplõ német esetében a látásfunkciók heveny károsodását dokumentáltuk, addig a morden nevû páciensnél egyértelmûen diagnosztizáltuk a fentebb részletezett(az amúgy simán hungarikummá nyilvánítható) a köznyelvben gúnyosan "tipikus magyar" jelzõvel is megkülönböztetett torzult tudatállapotot. Az elme ezen defektusa rendkívül érdekes, és összetett: többfajta kóros agyi - szervi és szellemi - elváltozás, viselkedésbeli deviancia jellemzi, amik együttes hatása vezet a visszafordíthatatlan kóros elváltozáshoz. Az alkotó betegségek symptomái külön is jól megfigyelhetõk, amik a következõk. A morden nevû a páciens esetében markánsan tetten érhetõ pl a paranoia tünetei, melyeket egy gazdasági összeesküvés elméletben vizionál. A beteg meggyõzõdése, hogy nagy multicégek követik és lesik minden lépését, eközben manipulálják az embereket, így kényszerítve mindenkit arra, hogy termékeiket megvásárolják. Ez egészül ki a következõ jellemzõ alkotóval, ami a kényszeresség ill. kényszerképzetek. mordennél is jól észlelhetõ, igaz beépülve a paranoiás symptomákba. Az õ kényszerképzete, hogy az említett multicég valójában csak egy termékkel rendelkezik, ezt adják el idõrõl idõre, azonban különféle marketing trükkökkel és nem tisztázott speciális módszerekkel álcázzák ezt a tevékenységüket. E képzete kényszeríti mordent arra, hogy kényszeresen kommentelnie kell, a SC2 híreknél pedig szertartásszerûen 3x kinyitja-3x becsukja a hír ablakát, majd az egeret bal kézben fogva az óramutató járásával ellentétes irányban 13 kört rajzol a 13x13cm-re méretezett és a képernyõ közepére igazított ablak körül. Az alany #33-al rögzített tünetei markánsan fedik fel a következõ domináns pszichés elváltozást. A személyiségzavarok egyértelmûen egy szociopata beteget definiálnak: Folyamatosan oktat, kényszert érez mindennek a bírálatára, ugyanakkor képtelen másokat értékelni, dicsérni, elismerni. Lenézi a fórumtársait, beszéd-, chatpartnereit, ugyanakkor képtelen másokat értékelni, dicsérni, elismerni (pl tinilányos hasonlat) Mindent és mindenkit, az emberek véleményét õ akarja irányítani. Igaz jól érvel (a szociopata jellemzõen érzelmi elmaradott, értelmi képességi viszonylag mint egy felnõtté), de képtelen összefüggésekben gondolkodni. Soha nem ad egyenes választ, nem mond konkrétumokat. A depresszió minden esetben kísérõje a többi tünetnek, sok esetben annak mániákus formája. A morden nevû ápolt depresszióját fõleg az a meggyõzõdése táplálja, hogy rossz anyagi helyzetének okozója üldözési mániájának gonosz multicége (aminek persze semmi köze a valósághoz), ami elveszi pénzét (szavaival élve "lehúzza"), és kizsákmányol mindenki mást is, amin viszont nem tud változtatni (amivel közben kifogást is talál, amivel elhárítja saját felelõsségét anyagi helyzete alakulásában) Ezek a fõ agyi ill. elme defektusok, azonban még rengeteg deviáns magatartásforma jellemzi a köznyelven "tipikus magyar"-nak hívott pszichés rendellenességet. Amit fontos még megemlíteni az a minden esetben nagyon jellemzõ-, de nem mindig tipikus formában jelentkezõ irigység. Mint esetünkben, a morden nevû beteg konkrétan nem mutat irigységet, azonban összes motivációja abból fakad: irigy arra, hogy más olyan dolognak tud örülni, aminek õ nem.
Nem szeretem ha lehúzzák az embereket a játékkészítõ cégek és a blizzard kõ-keményen lehúz mindenkit, azt hittem ez teljesen nyílvánvaló, de úgylátszik ezt csak az offline világból látni ilyen egyértelmûen... de hiba volt írnom , mintha egy csapat tini lánynak írnék arról ... mindegy :D inkább másként harcolok az online függés ellen!
Az a baj morden, hogy már az elõzõ starcraft játéknál lejött, hogy neked nem jön be a játék. Csak azt nem tudom, hogy akkor miért írsz ide. Valamiért utálod a blizzardot (azóta egyik bétatesztes hírhez sem szóltál hozzá pedig minden hétre jut egy). Meg persze azóta sem tudtuk meg, hogy neked mi a hobbid amire költesz, mert gondolom az nyilvánvalóan nem baromság csak más szórakozása az!
arról még senki nem beszélt ami mondjuk engem érdekelne. Én a sztori, meg a karakterek miatt szerettem ezt a játékot, de a 2. résszel kapcsolatban még senki nem említett ilyesmit. ha az jó lesz, akkor tõlem egy új kiegészítõ is lehetne az elõzõhöz.
Ezek az érvek hogy hiba lett volna ha tul jora csinaljak a grafikat, vagy nem baj ha nem lesz LAN. Kb. mint amikor az Apple fan-ok védték az iPad-ot.
A kereket is kitalálták pár ezer éve, mégis veszik ma is.
Kell az osztalék a blizzard részvényeseknek, a nép pedig benyel akármit mert a név (amúgy az elsõ része is a warcraft átdolgozása volt) a blizzard kitalált valamit kb 20 éve és abból húzza le a rókabört és veszik az emberek mint a cukrot ...
"túl sok pozitív hír nem jtt felõle csak a negatívumok de azok vastagon. "
Ezuton szeretnem megkerdezni, hogy mifele iszonyu negativ info aradat jott eddig az sc2-rol, mert en meg nagyon nagy lehuzasrol nem olvastam, de lehet en vagyok alulolvasott, es kerlek homalyosits mar fel.
Nincs lan, ezt eddig is tudtuk, akinek tetszik a game, az megoldja igy is. A grafika szep, gyors, nem kell hozza atomgep, mi kell meg ennel tobb?
A harc valtozott az elso resz ota, a sebzesek a w3-hoz hasonloan alakulnak, azaz bizonyos armorra bizonyos egysegek kevesebbet/tobbet sebeznek, nem csak arrol szol, hogy van levego/fold egyseg aki levego/levego ellen nem tud vedekezni. Minden fajnak van olyan kepessege, amivel egysegeket tud juttatni a csatateren szinte barhova, es nem dropshippel (warping, ghost stb..)
A sok sipolonak meg kene nezni par videot a youtube-on, vagy a blizz battle report videoit, es utana ha meg vmi nem okes lehet vinnyogni.
Ha csak reamke akkor mi tart eddig? Ha meg új és önálló játék, miért van valóban olyan érzése az embernek mintha az elsõ részt látná, csak 3Dben?
Ugyan ez! hiba lett volna ha tul jora csinaljak a grafikat! ebbol a forumbol is latszik h aki eleget jatszott SCvel tudja jol h nem ez szamit! hanem a jatek elmeny amit ad! es ha ezt a SC-II vissza tudja adni akkor legalabb akkora siker lesz mint az elozo! orulok neki h nem valtoztattak meg teljesen es csak egy ket uj egyseget raktak bele. bar igy is sztem talan tul sokat valtoztattak! remelem azert a ero egyenloseget a kulonbozo fajok kozott megtalaljak megint csak ugy mint az SC1be. Drukkolok h ne szurjak el!
akinek nem tetszik, ne vegye meg (vagy ami itt lopcsaliába szokás: ne töltse le), nekem tetszik, igaz hogy egy remake és nem kellett volna talán ennyit húzni, de csak ki fog jönni és csak fogok vele játszani. ez és a diablo3 lesz évek óta az elsõ, amit feltelepítek majd a gépemre, reméljük a maces port jobb lesz, mint amilyen szokott lenni! :)
aki meg nem is élt akkor, amikor megjelent a starcraft az neszójjobe! akinek meg még mindig a grafika a fontos szempont, az meg amúgy is ignorálandó. ja és hardkóóórgémerek véleménye amúgyis szart se számít, lévén a társadalom ezen fajtája megvetendõ, kitaszítandó, lehugyozandó.
Teljesen jó ez igy, én évek óta megelégedtem volna egy SC1 gold-al is mondjuk ahol semmi nem változik csak kicsit tupírozták volna a grafikát. Maga a játék tökéletes, ehhez kétség sem fér. Az SCII esetében pont ezért remélem, hogy írtó nagy változtatások nem is lesznek!
Én igazából nem értem ezt az egészet, könyörgöm, nem 52352892394873+n év telt el, h "evolválódjanak" esetleg épületet tervezzenek újra...nem értem miért kell a nyálat verni h "ûûûûûû! majdnem ugyanazok!" igen, igazából az a csoda h megváltoztak, a 2 rész folytatása közt "nem sok" idõ telik el, szóval nem értem a változtatásra való okot...
lan azért marad ki hogy kalózverzióval ne lehessen multizni, ergo a játék tartalmának a feléhez ne férj hozzá. battle.net-en keresztül még mindig játszhatsz majd a haverokkal. az meg hogy úgy már lagos lesz mert nem LAN, hát elég gyenge kifogás, mert ahhoz elég gyenge net kell, kb a régi betárcsázós
Csak pénzre (Dubai villákra) megy az egész, a hype is csak egy politikai kampány volt, hogy minél többen megvegyék ezt a 12 éves hígított szart...
Nem bonyolult a képlet.
Már nem azért de ha esetleg pont fordítva készülnének a képek (az Sc1-et nagyítanák az sc2 eredeti méretére! és nem fordítva garantálva az összes részlet vesztét) akkor reálisabb képet kapnánk. Ja hogy akkor nem lenne mirõl szenzációhajhász cikket írni? Sc2-ben a lényeg továbbra is a multiplayer és aki ezt nem tudja megérteni miért nem keres magának olyan csili-vili játékot ami neki készült?! Singleplayerben amúgy is részletesebbek az egységek de például multiban zavaró lenne az ott maradt törmelék, felesleges effektek és a többi. Nagyon szeretem a relic stratégiai játékokat fõleg a Dawn of wart de amit balance terén mûvelnek az röhej és ezért nem lesz soha akkora klasszikus mint a blizzard játékai. És igen az ilyen "apróságok" tartanak olyan sokáig mert nem minden a grafika.
Szerintem sokal nagyobb gond hogy enyhén pénzéhes a fejlesztõ/ lan kimarad és így tovább és így tovább....Eddig tulajdonképpen azon kívül hogy majd megjelenik túl sok pozitív hír nem jtt felõle csak a negatívumok de azok vastagon.
meg nem azért, de mégis hogy kellene kinézniük, ha nem hasonlóan az elõzõ részhez? milyen hülyeség ez? mégis, ha ugyanazt akarják ábrázolni, minek rajzolnák meg másképp? Meg nem azért, de csak a fõbb irányvonalakban hasonlítanak. A protossos képen pl. tök jól lehet látni, hogy a Nexus vagy a Gateway mennyire kidolgozottabb lett.
jó, hát ilyen erõvel a régi meg az új Prince of Persia között sincs nagy különbség. Mindkettõben fiatal fickó arab ruhában handzsárral a kézben...
El is felejtettem, ez a játék azok közé tartozik ami mozgás közben nagyságrendekkel szebb mint képeken.
Mert annak jobban örülne ha a mutalisknak Heroes5-Griff kinézete lenne? Pont az a jó hogy az átvett egységeken nem akarnak hatalmasat változtatni hanem meghagyják olyannak õket amilyenek, elvégre csak pár évvel vagyunk az SC1 után. Ezek mondjuk tényleg hiányoznak: "agressive mod, defense mod, ilyen ne lõj semmi"
Nem tudom, probléma? Én utálom, hogy csomó régi 2D-s stratégia 3D-s változatából kiveszett a hangulat...
Ahogyan hallom a játék stílusban sem különbözik a game. Ráadásul van 1-2 dolog ami kicsit szúrja az oldalamat az elmondások szerint: nem lehet pl agressive mod,defense mod, ilyen ne lõj semmi Tankok/jármüvek mozgásközben nem lõnek. Úgy látom a SCII igazából egy remake a SCI-nek.
a stílus hasonló, de teljesen új, átrajzolt modellek vannak.
nem értem a problémát.
ha mindenáron hasonlóságot akar keresni, miért nem a játékmenetben teszi?