Mi forradalmi benne? Én eddig minden gta-val játszottam, de az utolsó forradalmi újítás a 3d volt, a 3-ban. ellenben szánalom, hogy liberty city episodes még mindig örököl egy csomó bugot (fõleg fizikait), a 3-tól :D
Én GTA 4-el kapcsolatban tudok nyilatkozni. Már megjelenéskor megvettem. Akkor az elsõ patch-ig játszhatatlan volt a játék! Percenként szétfagyott, a poligónok fele nem jelent meg, és persze játszhatatlanúl lassú volt. Viszont ahogy jöttek ki a patch-ek, egyre jobb lett a játék. Most már szerintem teljességgel játszható. Bár elkell még neki a vas, de most már nincsenek gondok. És amit megvalósítottak benne az tényleg forradalmi! Engem még ma is lenyûgöz, hogy miket tud a játék. És bár ezek a dolgok, amik lenyûgöznek, apróságok, de mégis...
inkább örülnél, hogy kijött a H2 pc-re nem pedig a grafikát fikáznád szvsz ugyan ez lesz a Halo 3-al is.
Szerintem a Halo 2 portja is gyalázatos volt. Semmi grafika és mégis akadt. Amúgy konzolra jó repülõgép szimulátort írni esélytelen, ahhoz kevés egy sima kontroller. De pl. ott van az NFS Shift, az is szimulátor, nem?
Hát a GTA4 akkora egy kaki, mint amit javában írtak, ennek ellenére nekem ilyeneket nem csinált, mint ami a képen van, igaz az összes peccs rajta van:P Viszont az árnyékok nagyon rondák, szaggat, van pár bug ami akadályozza a végigjátszást és ahogy haladsz elõre a sztoriban, egyre szaggatósabbá válik (mondjuk ez már a warcraft 3-nál is így volt, az is elején maxon futott tökéletesen a jó öreg P3-mon, a végén meg volt, hogy 0,2 (!) FPS-t bírt lenyomni.)
PC-re tényleg sokat kell optimalizálni a rengetegféle hardver miatt, de legalább a gyakoribbakra jól megcsinálhatnák, fõleg, hogy PC-re könnyebb optimalizálni mint pl pées3-ra, és arra is sikerült elég hamar megtanulni...
Nekem konzolokból csak a rendes bill-egér támogatás hiányzik, egyébként simán jó lenne, max a drága játékok miatt húznám a számat, meg ha amivel játszani akarok csak a másik konzolra jönne ki.
fantasztikus, van az ra3 ami jobban néz ki ps3-mon (csak mert volt ideig szöszmötölni vele mert késõbb adták ki), ami aztán nagyon elsõdleges szempont egy rts-ben... Kár hogy a c&c rajongók szerint, és úgy általában mindenki szerint a generals után egyre gyengültek a c&c-k, a leggyengébb c&c elérhetõ ps3-ra, hurrá...
"PS2-re pedig ott volt az Age of Empires 2, teljes egér + bill támogatással."
Ezt a hatalmas marhaságot honnan vetted? Szimulátor az aminek elsõsorban élethû a fizikája, másodsorban mindent neked kell kezelned, kapcsolgatnod, röviden, A VALÓSÁGOT szimulálja. birds of prey sajnos egy nagy csalódás. Míg pc-n az azt készítõk csinálták meg a legélethûbb 2 vh-s szimulátort, ezt a konzolra készült birds of preyt jól lebutították arcadera, pont olyanra mint a blazing angels, mondjuk ez várható volt. Tudod nézd meg azt, és azt hogy hogy repül és milyen mutatványokra képes egy mai vadászgép. Annyi mondok hogy a 2. vh-s gépek bõven nem tudtak annyit, abban a játékban még a mai gépeket is túlszárnyalják, mert hát nincs fizikája :)
pc-re mi a szimulátor? lfs, il2 1946, fs sorozat, silent hunter sorozat, railworks, orbiter, stb.
Nektek az a szimulátor amiben a W gombbal le lehet húzni az ablakot, és van benne duda. Ez a "konzolon nincs szimulátor" régi és nevetséges mantra. Pécére ugyan mi a szimulárot? A vudu 3dfx szintû grafikával megjelenített sufnimod-os szarok.
Egyébként az IL-2 Sturmovik: Birds of Prey szerinted mi?
"Since changing its tune about "skipping" a PS3 release of Command & Conquer: Red Alert 3, citing the platform's "exotic and tough" development climes, EA Los Angeles actually says its time learning the ins-and-outs of the architecture has been for the best.
Speaking to 1UP, producer -- and former games journo -- Greg Kasavin claims the PS3 version (the "Ultimate Edition") is the best-looking of the bunch, sporting better water effects and more detailed units. In addition, the "general color palette" is somehow improved. As we've previously reported, the PS3 release of Red Alert 3 is launching with free DLC maps and includes a whole bunch'a bonus material (making-of clips, bloopers and other vignettes).
The moral of this story: Developers can make PS3 perform some neat tricks if they just take the time to get to know it. Sometimes simply over a cup of coffee; other times while tackling one of those team-building obstacle courses together."
PS2-re pedig ott volt az Age of Empires 2, teljes egér + bill támogatással.
Bill + egérrel toltam végig anno... ment mint kés a vajban.
Ghostbusters? Kétszer játszottam végig, és a fent felsorolt hibákból eggyel nem találkoztam... (na jó, multi az enyémben sincs:-) )
Nincs miért ellenkezni ezzel a cikkel. Ez egy nagy probléma, és úgy tûnik, hogy a kiadók nem is nagyon törõdtek az ilyen portolt játékok minõségével. Kiadták, hogy jöjjön be több lé nekik. "Akinek tetszett, vegye meg konzolon (is)"-szerû alapon gondolom. Máskülönben nincs értelme, miért tették azt amit tettek. De más szándék is megbújhat mögötte: aki játszani akar, tegye azt konzollal, ne pc-vel. Vagyis tudatosan kényszerítik a vásárlókat, hogy költsenek inkább "játék automatára", ha játszani van kedvük. Szerencsére nem mindegyik játékkal van ez így. Nekem pl az UT3 grafikája pécén nagyon bejött.
inkább nézz meg egy igazi szimulátort elõször ;) megsúgom, ez a kettõ az arcade és a szimulátor között van, inkább az arcade-hoz közel.
nem olyan rengeteg. Van 2 gpu gyártó apró különbségekkel programozásban, és van 2 gyártótól 1 féleképpen használható processzor (csak az utasításkészletet kell vizsgálni, ami gyártón belül változhat, de pár feltételes utasításokkal megoldható.
más alkatrészekbõl is sok van, de a driverek meg az api-k nem viccbõl vannak, hanem azért hogy a programoknak minden ugyanannak látszódjon.
át lehet állítani a force unleashed billentyû kiosztását... utána kéne nézni a dolgoknak mielõtt leírjátok
Már megint ez az okoskodás. Ne hasonlítsd már össze a KOTOR-t a TFU-val. Az egyik egy RPG a másik egy akció játék szóval semmi értelme. Egyébként is az írta a legsikeresebb (vagyis ebbõl adták el a legtöbbet) nem azt hogy a legjobb (bár szerintem az).
Én amivel jászom az eredeti,sajna nem az átlag,de ha jó a progi akkor megérdemli a" lét" egyébként Európában melyik konzol az uralkodó? Xbox360-(warez ott a legtöbb Pc után)
A játékgyártoknak sem biztos,hogy megéri egy multyplatformra a fejlesztés,költséges,és nehezebb optimalizálni mint pc-n(lásd hány féle gyártó csinál alkatrészeket pc-re?---hát rengeteg) Ellenben hány fajta konzolt ismerünk amire megy a fejlesztés,hát nem sok! (üzlet az egész,vedd meg a conzolt paraszt mert csak azon fut,mert nem értesz hozzá) vajon elgondolkodtatok már ,hogy jobb stratégiai játék miért nem készül konzolra?) válaszok érdekelnének
Na jó,ha már itt tartunk ez fordítva is igaz! pc-rõl átírt konzolos játékok többsége konzolon egy darab foss,már boccs a kifejezésül,de általában FPS-eket nem sikerült átírni rendesen,a grafikárol nem is beszélve... FarCry2,CodMW2,és még sorolhatnám(NFS-ek közül is jobb szerintem pc-n Shift)
Konzolokra fektetik a hangsúlyt,ott elvileg eredetiben veszik a gamét .Nagyon j? p?lda ps3'om!!
pc'n de sz'r a grafika!Vagy gyenge g?ppel nyomj?tok!
". A játék nem rossz, jelenleg a legsikeresebb Csillagok háborúja világban játszódó program," Akkor javaslom próbáljátok ki az sw:kotor-t vagy a kettõt. Igaz nem mai darabok, de kiválóak a többi sw játékhoz képest.
mi baja volt a Lost Planetnek? azt hittem az effajta olcsó fikázás a fórumozóknak van fentartva............
zola rendereltél már ? XD
Lost Planet mit rossz port? Semmi bajon nem volt vele, ment minden rendesen az alap keybord irányítás is jó volt.
Viszont a Star Wars: The Force Unleashed az kész, 25 gb maga a game + 15 gb patch. Irreálisan nagy helyet foglalt, ahoz képest, hogy fél nap alatt meglehetett csinálni DLC pályákkal együtt a gamet. Ott van a többször össze omlott a játék, a force grip szinte használhatatlan volt.
Ezeket a nem esik kézre az irányítás dolgokat nem egészen értem, mert meglehet ezt változtatni pl a DMC 3-4-nél ez volt elsõ dolgom utána már nem volt semmi gondom velük.
Na igen konzolon jobb játszani, de a pc több funkciós ebbõl csak az egyik funkciója a játék (bár az összes olyan funkcióhoz ami nem játék elég egy akármilyen régi gép is akár)...
Capcom pedig jól megcsinálja a pc-s portokat mostanság. Lost Planet óta fõleg, de nekem a Lost Planettel sem volt gondom.
Ez vicces! Nekem sem esett kézre az SWTFU-ban az irányítás de én át tudtam állítani. Pedig patch-elve sem volt.
Bocs kimaradt, hogy a billentyûzet kiosztást csak külsõ magánfejlesztésû xml editorral lehet módosítani.
Guitar hero: world tour és an bloc az összes guitar hero hogyhogy nincs itt? Fõleg a WT széjjel szaggatja magát optimizálatlan, erõforrászabáló trágyahalom. Tipikus elszúrt portolás.
Engem még ezeknél is jobban bosszant, a Sonic and Sega All Stars Racing, amiben a netes multi lehetõsége a PC-n kívül minden platformon elérhetõ, ráadásul a Joystickot is olyan nehéz mûködésre bírni hozzá, hogy eleve el is ment tõle a kedvem. Kár érte, az egyik legsikeresebb játék lehetett volna PC-n.