Spector-t is Romero vette fel, és a két játék fejlesztése párhuzamosan folyt, hiába jelent meg az Invisible War fél évvel korábban. Abban lehet valami, hogy a System Shock és a korábbi Thief-ek kapcsán tudták, hogy Spector mekkora koponya, de én nem külön a Dallas-i meg az Austin-i branchokról beszélek: szerinted az EA-t érdekli, hogy mittomén' a Crytek Hungary, vagy a Crytek Kulala Lumpur bukott be nekik egy sokmillió dolláros projektet korábban? Kétlem. A Crytek az Crytek. Az Ion Storm meg Ion Storm.
Deus Ex 2 életem legnagyobb csalódása volt. A deus ex szériát onnan kéne folytatni, ahol az elsõ rész végetért, mert a 2. rész epic fail volt.
öh, de, lényeges. mellesleg, a daikatanát 2000-ben adták ki, thief:deadly shadows-t 2004-ben, . szóval ha az Eidos a Daikatana után nem bízott volna az Ion Storm Austin-ban, és ez hatással lett volna az invisible war-ra, akkor miért is adták nekik utána rögtön az új thief részt? . tudta az eidos is hogy Dallas = john romero = rossz; Austin = warren spector = jó. de magyarázd csak . . . :D
nem sok köze volt a Daikatana stúdiójának a Deus Ex-hez. Elõbbi a dallasi részleg munkája, utóbbi az austini részlegé. Amely csinálta például a Thief: Deadly Shadows-t is.
"A kiadó szerint a Deus Ex: Human Revolution teljesen a játékos szájíze szerint alakítható majd. Egyetlen ember megölése nélkül is végig vihetjük a játékot és ha úgy döntünk, akkor egyetlen gépalkatrész sem kerül ránk."
Réges-régen, a második rész megjelenése elõtt valami nagyon hasonlót ígért az Eidos, aztán mégsem úgy lett, bár szerintem jó játék lett így is a második rész. Abban bízom, hogy -mivel saját, belsõ stúdióval dolgoztatnak- a pénz nem lesz akadály, és nem kell leegyszerûsíteni a játékot anyagi megfontolásból. Az Ion Storm biztosan nem kapott teljesen szabad kezet a Daikatana után, de azért a saját stúdió csak el van látva lóvéval rendesen.
mondasz valamit :-D
szcsongor hajrá hajrá lehet nekem is újra bele kéne vágnom a játékba még mindig fent van a gépemen