- A fizika valósághû, arcade, vagy valahol a kettõ között? Egyelõre azt mondom, hogy a kettõ között van. Annyira kötött, a játék eddig, hogy néhány lövöldözésbõl nehéz megmondani.
- Mennyi a várható játékidõ? 16 küldetés, 8-10 óra játékidõ
- Mi idézi elõ a "Bullet-time" lövéseket? Csak fejlövések vagy más is? ha megnyomod a bullet time gombot, lelassul minden, de csak ha fejlövés van, akkor mutatja a lövés útját
- A június vége kiadási dátumot tartja CI? ha tartják is mi még magyar verziót nem láttunk, szóval lehet, hogy 1-2 hét késés várható majd idehaza ha túl késõn kapjuk meg
- Megoldották-e az egy lövéssel több gyilok kérdést? Igen az elsõ pályán mesterlövész puskával 1 lövéssel 2 embert leszedtem
- Kaliberfüggõ, találati pont függõ vagy egyik sem? errõl nincs infóm
- Miért döntöttek az AS50, MSG90, SR25 és SVD Dragunov fegyverek mellett? nincs infóm
- Letölthetõ tartalomként M82, M95, M99 várható-e a jövõben? megkérdezem, de a City-nél eddig erre még nem volt példa. Sajnos még a patchek is akadozva jönnek.
+ még annyi: a demó pályákból mennyire jön át sniper hangulat: "rejtõzködsz - a legmegfelelõbb pillanatban lõsz - ha felfedeznek pucolsz, különben meghalsz"-feeling? Lényegében igen. Ha jól elbújsz simán elmennek melletted. De ha zajt csapsz felfigyelnek és keresik az okát. A lövések elég fájdalmasak, hamar lemegy az életerõ megfelelõ szinten. A demó elsõ pályáján ha kiszúrnak megszólal a riadó(!) és kezdheted elõröl.
Azt, hogy ha lesz 1 esetleg 2 út és kijelölt lövész hely ahova el kell jutni és onnan lõni. Én ezt a játékot úgy képzelem, hogy lesz egy nagy pálya és 1-2 likvidálandó ellen + valami feladat még, mert hát ugye az mindig kell egy játékba és ezt leszámítva úgy csinálsz mindent ahogy akarsz. Bár a videóból ahogy láttam lesznek ilyen scriptelt események ,mint pl. mindenképpen riadóztatnak és menekülnöd kell miközben ezer felõl lövöldöznek, meg ilyesmik.
A videokból kivehetõ, h bárhonnan lõhetsz, max. azonnal észrevesznek, s tüzet nyitnak rád. Egy orvlövésznek ez egyenlõ a halállal. A terület is úgy tûnik, hogy bebarangolható. Ghillie ruhában oda bújsz el ahová akarsz (meg ahol van növényzet ill fedezék) ;) Annak viszont én sem örülnék, ha lenne olyan bokor, amin mondjuk menekülés közben simán beakadnál. Riadóról, felfedezés esetén csapatmozgásról, összedolgozásról, bekerítésrõl stb. nem láttunk még egyelõre semmit. Enemy AI jó lenne, ha jó lenne.
Hol láttad ezt a mindenképpen riadóztatást? Szerintem azt szándékosan csinálta, hogy demonstrálja mit kap a Sniper, ha hibázik.
Na kérem szépen nekem is sikerült kipróbálnom és az kell mondjam, hogy nem lett olyan rossz, grafika rendben van, játék menet egész jó, de nekem valamiért a hangot nem igazán tetszenek, na de ez az én véleményem. Én szerintem megveszem, mivel a készítõk látom, hogy elkezdtek végre dolgozni és nem az, hogy fél év alatt összedobnak valami szart. Meg szerintem ha akarunk még a közel jövõben még hasonló játékot vagy akár jobbat akkor mindenféleképpen vegyetek meg, ha van rá pénzetek.:) Majd holnap csinálok én is képeket, de most azt hiszem itt az ideje csicsikálni, mivel még tart a suli. További szép estét mindenkinek.
Mikor jön a full?
Itt megtudod nézni, hogy milyen játékok jönnek ki e hónapban ( http://tothegame.com/ ) ,amúgy 29-én!:)
Valkinek sikerült online profilt csinálni? Multit próbálnám ki,ha egyáltalán benne van.
LÁÁÁL
Eddig amiket észleltem:
-Kibaszott béna vagyok benne kb 15-ödszörre kezdem újból és 30 méterig ha jutok.
-Hiába kúszok a fél méterre felettem lévõ háló alatt nem lehet átkúszni.Ha már azt akarják ne menjek arra akkor ne így oldják meg mert ez így szar. -Ez a két marokba fogom a fegyvert mégis kúszok dolog nekem nem tetszik. -Homokban nincs nyomom (ezt mondjuk citytõl nem is várom el) 2010-ben legyen már. -Hiába lövöm le hangtompítós pisztollyal vagy dobom le késsel a fószert a jóval messzebb lévõ is érdekes módom megtudják valahogyan és vadul keresni kezdenek. -Grafikát eddig nem tudom mert 30 méterre jutottam mint mondottam. :D
Grafika egész pofás.Igaz 8800GT kevés a full HD-hez de nagy többségben 30 fps környékén. Remélem most már ezt ez engine-t fogják használni és csinálnak ilyen dzsungeltémás fpseket.Esetleg pálmafás Crysis clone is jöhetne :D
gyakoróóóni kõ, oszt' menni fog ;D Haverral az MW2 stealth pályáit coopban sosem sikerül átvinnünk. Folyton felfedezik :D Pedig õ 3,5 X-es. "A hiába lövöm le, jóval messzebb lévõ is vadul..." Ennek én örülök. A látószögben lévõ ember 50-100 m-re is feltûnõ, ha összeesik.
Graf jó,de messze nem tökéletes,játékmenet is bejön,a késeim hamar elfogynak,viszont az AI nagyon hülye,nem láttak a katonák,2 járõrözött,egyiket kilõttem és a másik csak simán ment volna tovább...
Na, mostakkó' mi van? Whitechoco:"hülye az AI" Grebber:"túl okos az AI"
Ezt látni kéne. Hol van még a kiadási dátum... #142: ha vagytok 7-en, egyikõtök hirtelen másik irányba kapja a fejét, a többi is reflexbõl odanéz, s ha gebasz van, akkor
Gyûjtsétek össze az esetleges zavaró hibákat, bugokat. Videora felvenni és fel a youtube-ra.
29-ig még LEHET (!) rajta változtatni.
Ez az engine szép,de semmi fizika:S A tárgyak és minden növényzet fixen ott van és nem lehet semmit csinálni:S
Meg még az is zavar hogy tökre elvagyok bújva,nem látok senkit erre hirtelen elkezdenek lõni egy csomóan:S És meghalok:P Figyelni kell nagyon.De egyébként nagyon tetszik a játék,csak a környezet fizikájára gyúrhattak volna egy kicsit.De ha az árát nézzük akkor maximálisan hozza a szintet.
Ha megnézzük miket alkotott ez a cég akkor ez így is ahogy van hihetetlen elõrelépés szerintem.
A lényeg, hogy a lövések fizikája, az enemy AI és graf o.k. legyen. Ez, amit említesz mennyire vesz le a játékélménybõl? SC: Conviction-be is a hullák tereptárgyak. Sajnos. A járõrök mennyire keresztezik egymás útját, azaz a hullák felfedezése sanszos emiatt? A sátrak épületek korlátozottan bejárhatók vagy egyáltalán nem?
Sátrak épületek bejárhatóak.A hullákat leszarják:D Legalábbis 2 õrbõl 1t kilõttem a másik ment tovább.Viszont nagyon gyorsan észrevesznek téged ha lõsz.Járõrök meg ahol járõröznek,ott azért keresztezik egymást valamennyire,azt nem tudom hogy hullát észlelik-e ha otthagyok 1-2t.
Viszont amit említettem,hogy minden fixen ott van és nem lehet mozdítani,játékmenet szempontjából nem lényeges,sõt talán észre sem veszed,csak amikor növényzet közt vagyok és nem hajlanak el kicsit furcsa nekem.Illetve lelõttem egy ketrecbe lévõ papagájt az kirepült a zárt ketrecbõl:D
Próbáltam elõször a ketrecet kilõni hogy elrepüljön:S Am hiába veheted fel a gépfegyvert lõsz vele 1t és már jönnek is a katonák:S Egybõl meghallják.Meg egyébként is a sniper HELYETT veheted fel.
Na végigtoltam a demót,összesen talán 30 perc alatt sikerült.Párszor jól meghaltam,figyelni kell nagyon mindenre,de szerintem egy nagyon jó kis sniperes játék.Citytõl ez nagy elõrelépés!Ez a 30 perc/2 pálya sem volt monoton,mindig történt valami.Szóval nekem bejött.
Egyértelmû. :) A lehetõség a lényeg. Asszem a régebbi Splinter Cell-ekben volt az, h az ellenség fegyveri tereptárgyakká váltak.
Az egyetlen negatívum csak a hullák tereptárggyá változása és hogy semminek nincs fizikája.A növényzet csak textúra:S