- A fizika valósághû, arcade, vagy valahol a kettõ között?
Egyelõre azt mondom, hogy a kettõ között van. Annyira kötött, a játék eddig, hogy néhány lövöldözésbõl nehéz megmondani.
- Mennyi a várható játékidõ?
16 küldetés, 8-10 óra játékidõ
- Mi idézi elõ a "Bullet-time" lövéseket? Csak fejlövések vagy más is?
ha megnyomod a bullet time gombot, lelassul minden, de csak ha fejlövés van, akkor mutatja a lövés útját
- A június vége kiadási dátumot tartja CI?
ha tartják is mi még magyar verziót nem láttunk, szóval lehet, hogy 1-2 hét késés várható majd idehaza ha túl késõn kapjuk meg
- Megoldották-e az egy lövéssel több gyilok kérdést?
Igen az elsõ pályán mesterlövész puskával 1 lövéssel 2 embert leszedtem
- Kaliberfüggõ, találati pont függõ vagy egyik sem?
errõl nincs infóm
- Miért döntöttek az AS50, MSG90, SR25 és SVD Dragunov fegyverek
mellett?
nincs infóm
- Letölthetõ tartalomként M82, M95, M99 várható-e a jövõben?
megkérdezem, de a City-nél eddig erre még nem volt példa. Sajnos még a patchek is akadozva jönnek.
+ még annyi: a demó pályákból mennyire jön át sniper hangulat: "rejtõzködsz - a legmegfelelõbb pillanatban lõsz - ha felfedeznek pucolsz, különben meghalsz"-feeling?
Lényegében igen. Ha jól elbújsz simán elmennek melletted. De ha zajt csapsz felfigyelnek és keresik az okát. A lövések elég fájdalmasak, hamar lemegy az életerõ megfelelõ szinten.
A demó elsõ pályáján ha kiszúrnak megszólal a riadó(!) és kezdheted elõröl.