nálam konkrétan teljes leállás van mindenféle fagyás nélkül és 2 inditásböl 2x megcsinálta.Ugyhogy nálam nem is ritka jelenség, mondhatnám játszhatatlan igy .
lol... ebbõl a vidibõl is látszik, hogy mennyire a Crysist akarják koppintani a kedves City-s kollégák.
Azok a bizonyos csirkék a Crysisból... hát igen Gondolták hogy na, ilyet mi is tudunk, csináljuk csak meg...
Egyébként ez a City messze legjobb játéka, egész korrekt grafikával, ha az elõdeihez viszonyítjuk. De a gyerekes hülyeségeit még nem tudta kinõni.
szar a processzor hûtésed, vegyél újat! én is ezzel szoptam be BFBC2-nél, más hûtõ nemhiszem hogy befolyásolhatja ennyire hogy le is pusztuljon a gép, én a procihûtõre gyanakszom.
Hiánypótló játék, Szép grafika, igazi modern orvlövész/ mesterlövész hangulat - mégis - sem az xbox.com/US hivatalos játéklistáján, sem a cdgalaxis kínálatában nem szerepel. Vajon ok nélkül?
Ki a Sniper? A legmagasabb találati aránnyal rendelkezõ elit harcos? A türelem bajnoka és egyidejûleg a villámgyors és kíméletlen akció mestere? A legjobb pszichológiai felkészültségû harcos? A legrettegettebb ellenfél a harcmezõn? Akinek pszichológiailag bénító tevékenységére nagyon sok helyen igényt tartanak, mégis más fegyvernem harcosai nem keresik a társaságát, és ha az ellenség elfogja a legkíméletlenebb, legkínzóbb halállal hal? - IGEN. Õ a Sniper.
Visszajön-e ebbõl valami a SNIPER: Ghost Warrior játékban? Egészen sok.
Kezdjük ott, hogy mitõl más egy sniper játék mint egy normál FPS? Annyiban, hogy míg egy normál FPS-ben egy egész tárat kiszórsz 1-2 emberre, addig egy (normális) sniper játékban egy lövés, egy halálos találat: One Shot, One Kill.
Én végigvittem hardon 18 óra 1 perc alatt. Tetszett, de néhányszor hajszálra voltam attól, hogy kitépjem a gépbõl a lemezt és apró darabokra, szilánkokra törjem.
Pro:
Úgy mondják, jótól nem szégyen lopni. Így van ez ebben a játékban is. Telis-tele van Modern Warfare elemekkel. Jó pár jelenet, küldetés menü, szövegek. A környezet pedig Crysis. Jelen esetben ez jó. Kifejezetten szép a tájmegjelenítési grafika. Passzol a sniper stílushoz az aláfestõ zene. Az egészbõl nyilván korlátokkal, de átjön az említett Sniper hangulat. Ami jól sikerült benne: A célzás rendszer teli találat. Számol távolsággal, széllel, gravitációval és "futás utáni kifulladással". Ez utóbbi azt jelenti, ha hosszabban futunk, utána pihennünk kell ahhoz, hogy megfelelõen célra tarthassunk. A Bullet-time is élmény, majdnem kötelezõ kellék egy sniper játékban. Scriptelve ugyan, de csáklya segítségével fára is mászhatunk lövöldözés elõtt.
Contra:
A játék egyik fele szép munka, lsd. fent, a másik fele, viszont EL VAN KAPKODVA. Mindössze 3.1 GB helyet igényel. Megjelenés elõtt voltak ilyen felhangok, hogy "AI így-úgy". Helyesbítsünk. A mesterséges intelligencia botrányos. A valósághûséget erõs ökölcsapással agyonvágva: TÚL ERÕS. A City Interactive korábbi játékaiban az AI röhejesen gyenge volt. Itt viszont átestek a ló túlsó oldalára. Éjszaka, holdárnyékban lévõ magas fûben, az ellenségtõl 100-150 m-re, hasonfekve, ghillie-ruhában olyan simán észrevesznek, mint amennyire Havas Henrik döfködné Kelemen Annát. Valóban idõigényes dolog egy lopakodó játékban egy jó riasztási rendszert kidolgozni, igazítva hozzá az ellenség mozgását, ehelyett itt kidugod a fejed bárhol és ha benne vagy az enemy látószögében teljesen mindegy milyen távolságban és fedezékben, õk tüzet nyitnak rád - ÉS - míg te bíbelõdsz a célzással, addig õk jó távolról csípõbõl telibe kapnak. Emiatt sokan fogják messzire elhajítani a játékot, de EZ még mindig jobb így, mintha semmilyen AI nem lenne. Másik homlokráncolós dolog a lopakodó pályák riasztási rendszere. Többnyire, ha meglátnak, akkor azonnal riadó (bár néha ez sem kell nekik), más esetben pedig távolról lelõjük az egyiket, a másik ott szambázik elõtte, s csak forgolódva célt keres. No comment. A mentési rendszer továbbá nincs optimalizálva, ezért 1-2 pályarésznek 25-30-szor (!) kellett nekirugaszkodni. A játék ritkán ugyan, de hajlamos fagyásra. Az FPS hentelõs golyófosó részekért és harmadosztályú megjelenítéséért óriási MÍNUSZ pont. Nem kellett volna bele, még "változatosság" címén sem. Sz.rul sült el. Ezek a fõvonalak, nézzük a részleteket. 4 féle Sniper fegyver van. Kidolgozottságuk a környezethez képest és a Modern Warfare-ben, mint grafikai etalonban látottakhoz képest elmarad. Hangtompító csak egy fegyverhez van. A nagy kaliberû AS50 ugyanúgy sebez, mint a kisebb társai. A fegyverek közötti váltásmozdulat erõsen Arcade-os. A játékban van jópár bug: Fegyverek sokszor egybeolvadnak egy közeli épület vagy tereptárgy részével, bizonyos szûkebb helyeken nem tart célra és nem lõ (!) a karakter, holttest által elejtett tárgyak + a földbe leszúrt claymore lógnak levegõben, úszás közben és néha parton sétálva vízFRÖCSKÖLÉS HANGot hallunk, és az MW-bõl lopott késelés itt lassú lett. Hard szinten ez utóbbi használhatatlan. Alaphelyzetben nincs kézi távcsõ, amikor viszont MARKSMAN-ként kapunk, akkor kisebb nagyításra képes, mint a fegyver-távcsõ. 1-2 helyen hajlamos beakadni is a karakter. A Browning géppuskával való lövöldözés szó szerint gáz. Annyira remeg a kép, hogy semmit nem látunk jó formán, nemhogy pontosan célozzunk + a double-kill sem mindenhol mûködik.
Összefoglalva:
A CityInteractive-nak van még mit bõven fejlõdnie, viszont önmagához képest nagyot lépett elõre, és kategóriájában hiánypótló a játék. A Sniper Elite-tel lehetne egy lapon említeni, de az TPS, 5 éves játék, ennek megfelelõ grafikával és a Sniper: GW-hez képest semmilyen hangulattal. Kiknek ajánlható? Sniper rajongóknak, célzás mániákusoknak, bullet-time megszállottaknak. Kiknek nem? Hack-n-Slash Ödönkék messzire kerüljék el. Saját és környezetük megóvása érdekében. Összességében: 7.0 pont - a Ghillie ruha és a lopakodás legtöbb helyen való jelentéktelensége miatt.
Zárszó: Kedves CityInteractive. Egy PICIT kellett volna még dolgozni az AI-on, ahhoz, hogy igazi lopakodós játékot kapjunk. Elfért volna egy küldetés elõtt általunk gombnyomkodással, egértologatással összekötött precíziós fegyver összerakás, -töltés rész többféleképpen scriptelve. Valahogy ÍGY: a "game" menüpont. Szóval, nem rossz a korábbiakhoz képest, de az AI agyonvág egy nagy adag játékélményt. Kérünk szépen egy jobbat. ;)
Azért nem szerepel a cdgalaxis kinálatában, mert júliusban jelenik csak meg magyarul...
Koszi a Marksmanos linketA filmet mar lattam kb 10x de most lehet megnezem meg 1x,a trainingel elnyomtam kb 2 orat az eletembol es meg nincs vege mert betettem bookmarksba
"Fõbb jellemzõk: 16 küldetés és nagyjából 8-10 óra játék idõt biztosít a Sniper Ghost Warrior."
Jó lesz az max 4 órának is!
"Éjszaka, holdárnyékban lévõ magas fûben, az ellenségtõl 100-150 m-re, hasonfekve, ghillie-ruhában olyan simán észrevesznek"
Ha ilyet tapasztaltál (meg persze nekem is szembetûnt már néhányszor pár érdekes viselkedés a játékban) akkor valószínû nem is lesz már elindítva többet a játék a gépemen. Ezzel a "hiánypótló játék" kifejezéssel maximálisan egyet értek.
Ilyenek után felesleges idõpazarlásnak érezném a vele töltött idõt, mert én azért akarnék vele játszani, hogy sunyi módon ravaszan végiglopakodva a pályákat oldogassak meg küldetéseket. De ez így, mivel kivitelezhetetlen, sajnos így meg is szûnik a további érdeklõdés.
Sziasztok!Elmondanám én is a véleményemet. Szép, meg jó...is lenne ha: A MI tök buta.Nem lehet fegyvert választani.Jó lett volna ha az elején fölszerelhetem az emberkémet én.Utálom mikor megszabják merre mehetek az ilyen tipusu játékokban.bele ütközöm a láthatatlan falba!Jahh,hogy arra is el lehetne menni csak mégse lehet.Mennyél amarra mert oda van tervezve az útirány.Könyörgöm a Far Cry-t miért tudták megoldani az össze vissza mászkálással?Az ilyen tipusu játéknak pont ez lenne az egyik lényege!Adott a cél aztán old meg magad ahogy tudod.A Ghillie ruha rajtése igen nevetséges.Mint már írta valaki néha úgy észrevesznek,hogy csak nézek "Mi van mááá most mééé és hogyan????" Amúgy hangulatilag grafikailag el lett találva a játék,de ez kevéske.Azért végigtolom a játékot de utána hamar felejtõs lesz. Elkapkodták a kiadást.Pedig kár érte.
Van benne concentration mode. Ha nézed a bal felsõ sarokban a térképet ÉS LASSAN, LOPAKODVA (!) mész, piros nyilakként feltünteti neked majdnem az összes enemy-t. Abba az irányba fordulsz fedezék mögül (értsd: magas fû kivételével bármi) ahol látod õket, kikuksi távcsõvel, közben bûvölöd a felfedezési csíkot. Ha meglátod, azonnal visszabújsz (mert, ugye ebben a játékban ilyenkor majdnem mindig õ is lát téged), lecsökken az fcs, majd újra kibújsz, azonnal concentration mode és már kapja is bullet-time-os buksist :) Fogd fel úgy, hogy I. fokú készültség van mindig és így nem lepõdsz meg hiper-érzékeny AI-on.
Amúgy rohadtul gáz, h egy MW2 (ami, ugye nem a stealthrõl híres) képes volt jól összerakott lopakodó mellékküldetéseket alkotni, akkor egy kifejezetten erre gyúró játék méééé nem. Made in Cityinteractive. :)
#415: Ha easyn tolod, feltétlenül. #284-es Guiness-rekord kísérlet 3 óra akármennyirõl szólt. Próbáld hardon ;)
Nem tudom, lehet adok még neki esélyt, de ez a sorod megint nem tetszik, hogy "ha meglátod, azonnal visszabújsz (mert, ugye ebben a játékban ilyenkor majdnem mindig õ is lát téged)". :D
Még akkor se, ha úgy fogom fel, hogy I. fokú készültség van, azért csak a mesterlövésznek legyen jobb látása, ne az átlagellenfélnek. :)
Akkor szimplán hajintsd messzire :) Valódi éles helyzetben, ha egyszer felfedezi az ellenség, h mesterlövész tûz alatt vannak, azonnal fedezéket keres (a játékban ez forgolódás, célkeresésként jön le) és ezzel egyidejûleg kér légi támogatást, tüzérségi- és aknavetõ tüzet. Szedett-vedett banda esetén átfésülik a célterületet. Ezekbõl egyik sincs a játékban. Helyette van kiélezett AI. Fáj nekem is, h a ghillie ruhának 80%-ban nincs értelme, de ettõl még játszható. Ha persze neked nem jön be, dobd el. :)
Sziasztok! olyan problémám van h megvan a játék csak kéri a license kulcsot nem tudna segíteni nekem valaki h mi az?vagy hol találom? Mondjuk olvastam h nem kell hozzá akkor mit kell csinálnom? Légyszi segitsen valaki! Köszönöm
Sziasztok! Szerintem jó kis game lett, kár hogy nekem az angol verzió van meg. Egyébként nagyon megköszönném, ha valaki fel tudná tenni a magyar nyelvi fájlokat.
Persze lehet nem szabadna ennyire ízekre szedni a játékot, mert ha pl teljesen valósághû lenne, amiket meg is említettél, akkor szimplán játszhatatlan lenne a játék és ugye mégis csak egy játékról van szó.
Létszükségnek hagyom csak fent, de az olyanok tényleg nagyon komolyak a játékban, mikor egy messzi ellenfél a távolból észrevesz, de még csak hunyorítgat, hogy tényleg ellenség vagyok-e (ilyenkor ugye nõl a csík alul) és akárhogy elkezdek elõtte ugrálgatni, továbbra is csak ugyanolyan ütemben nõl tovább a csík, aztán ha eléri a csík a maximumot, hirtelen mindenféle hozzáfûzés nélkül elkezd lõni és meg is öl, mert a röhögéstõl nem tudok játszani. :D
Én nem játszottam végig,csak itt írta valaki.Bugba ütköztem!Azon a pályán ami a demóba volt(nappali) ahogy elkezdõdik a pálya RÖGTÖN észrevesznek és megszólal a riadó és vége!
Amikor kilövöd az ablak mögül? Szerintem igen! Nekem az okozott nehézséget hogy utánna lejussak a hegyrõl. Máig se értem hogyan sikerült! Leugrottam minden-mindegy alapon aztán valahogy 30 egységgel túléltem!
Az elsõ pályán, mikor kilövitek a tábornokot az ablak mögül, akkor úgy kell lemászni a hegyrõl, hogy a jobbra levõ fának a vastag ágát meg kell célozni a kampós kötéllel (ha jó helyre céloztok, akkor megjelenik egy piros jelzés).
Sziasztok! Légyszi segitsen valaki!olyan problémám van h megvan a játék csak kéri a license kulcsot nem tudna segíteni nekem valaki h mi az?vagy hol találom? Mondjuk olvastam h nem kell hozzá akkor mit kell csinálnom?Köszönöm!
hello! miert lehet az h akarmilyen jatekot elinditok mindig lefagy a gep a kepernyo kikapcsol es nem lehet csinallni semmit, lehet mi lehet a baja?
nézd meg a ramokat meg a vga-t!!!
hogy érted, hogy nézzem meg?
teszteld le! mert valoszinü ott van a galiba,....
Szerintem ez nagyon jó és szép játék. Minden highon van nálam és olyan grafikája van ami a crysis szintjét is erõsen remegteti. Nekem nagyon bejön a játék de kegyetlennehéz az utolsó pály környékén már. No és persze ha nem 4 éves gyerek szintjén easyben nyomod és írod utánna, hogy ilyen gagyi egyszerû játékot. Mert aki például "kö kemény" módban 3 óra alatt ezt a játékot lenyomja azt beiratom az idegenlégióba mint elit harcos kiképzõt. :-)
sziasztok! most kezdtem a játékot nagyon bejön.de egyszerüen nemtudok továbbmenni a Dangeuros Dangeros résznél.mindig észrevesznek és az a rohadt sziréna megszólal.valami help kéne! köszönöm
Ez az a rész ahol egy jeep áll meg egy szék? Mert ott csak el kell menni a szék mellett, de nem hasalva! Mert úgy lassú leszel és észrevesznek. Guggolva kell, úgy gyorsan megvan.
Keresgéltem, de ilyen gondot még nem írt senki, vagy lehet vak vagyok. na mind1, lényeg: megy a játék faszán minden, patch leszedve, de nincs hang. semmi. intronál se, menüben se, játékban se. Valakinek haosnló probléma, esetleg megoldás? Win7-en nyomom, de nem hiszem h ez gond lenne.
Ennyi miatt? Egyébként tegnap 3 részletben játszottam és minden indításnál újra tudtam tölteni az állást, ma meg ezt csinálja. Ha tud valaki megoldást akkor írja le, különben meg nem kell a warez vs. antiwarez flamekeltés...
Közben sikerült megoldani. Ha valakinek ilyen problémája lenne, akkor csináljon backupot a mentések mappájáról és próbáljon kitörölgetni 1-1 mentést amíg jó nem lesz.
Ez nem flamekeltés, okosfiú. Az egész fórumban tiltott a nyilvános warez. Na, de ha bant akarsz, csak folytasd. ;)
hi, a kötelet nem lehet használni csak ugy mondjuk egy falra felmászni? elsö pályán pl van egy hely ahova nem találtam feljárót, az elsö szintre, de már van lépcsö a másodikra, oda fel lehet jutni? arrol beszélek amikor a tábortüznél beszélget 3 pali!