Én érvelek neked. Ez a new technology ami a cod5-ben van rakás szar, mert rohadtul nem arányos a távolsággal a hangerõ és az irányt sem lehet egyáltalán megmondani. Pedig ha kiállsz az utca közepére és lövök körülötted valahol, hidd el meg tudod állapítani az irányt. Cod5-ben semmit sem lehet, ráadásul a fegyvereknek nagyon dedó hangjuk van (mintha visszamentünk volna 5 évet az idõben). Lehet, hogy a szándék jó volt, hogy újítanak egy nagyot, de rohadtul nem jött össze... Cod1-ben sem négy irányból jött a hang, max te annyit tudsz megkülönböztetni. De amit még a hangoknál is jobban elkúrtak cod5-ben azok a multi pályák. Mindegyik pályán lépek 5 öt és ott vagyok a bombán sd-ben. Így semmi értelme nincs multizni. A tdm meg a dm meg ugye pubfun...
"The new technology of occlusion, which changes the sound made by nearby object depending on objects blocking its path e.g. walls, has been added to World at War. The game has various levels of "muffled" sound depending on the objects it travels though e.g. a more muffled sound through a thick wall compared to a slightly muffled sound through a thin short wall. For the first time in a Call of Duty game, the player is able to tell the difference between someone walking next to the player and someone walking above or below the player, as well as telling the difference between a shot fired in the distance and a shot fired close by, but behind a solid object."
Igen, ha valami életszerûbb lesz és nem csak "4 iránybú gyün a hang és tudom hun vagy é!" Akkor persze, hogy szar. Csuszi jól megmondta birka effektus megy ezerrel. Sajnálom is érte a CoD5-öt, mert körülöttem is mindenki csak fikázta, de érvelni senki nem tudott.
megint fanyalognak az emberek tény hogy nagy fába vágják a fejszéjüket a fiúk,remélem jólesz és a hangulat az uccsó két részben is ottvolt a modernharci hangulat, a pörgõ események de aki tud jobb sztorit írni vagy jobbat programozni tegye meg
csak egy dolog hiányzik számomra a cod5-bõl, ami fontosabb a fegyverek sebzésétõl, a pályáktól, a játékostárbortól, a supporttól és kb mindentõl
az pedig a hangulat
egyetlen játék, aminek sikerült elérnie nálam, hogy majdnem elaludjak multi közben (és nem azért mert sd-ben lelõttek az elsõ 10 másodpercben és spectate-ben kellett figyelnem a többieket:) )
Ha nem jött volna a Cod1 után egy rész sem a sorozatban, már közel annyian játszanák, mint a CS-t, ha nem többen. A Cod1-re kéne új grafot húzni, meg némi fizika módosítást mint a CS:S-nél és az lenne a tökéletes multi FPS. Az meg hogy árkád az egy dolog, CS is az, ez direkt csinálták arra, aki szimezni akar az Armed Assaultozik vagy OFP-zik.
Cod 1 tökéletes...De azért arkád...:) A többivel nagyjából egyet értek. Annyit hozzátennék: Cod4 publicra jó volt bohóckodni,pam és promod sem volt rossz eleinte aztán totál el CS-sítették (grafika vérbebutít,tac gránát,norecoil csipa,stbstb lásd Promod Live). Cod5 még publicra is alkalmatlanul gyér volt. Amikor a sima puskára rátettem egy távcsövet és ettõl megváltozott a hangja (és vele együtt a fegyver ereje és pontossága) rendesen röhögtem,az ACOG-os MP-krõl nem is beszélve...A pályák kidolgozása még hagyján ,de a játék hemzsegett az olyan falaktól ahova beállva és nézelõdve nem lehetett ellõni az embert,hiába céloztál fejre az sem talált,az ellen pedig onnan premierplánba látta az egész placcot és lõhetett is,1 hónappal megjelenés után már az összes autista ilyen pontokról lövöldözött a csipákkal.Egy rakás pályán föld alá lehetett menni és onnan írtani,valamint rendszeres colt a connection probléma ami után vagy 1-2 percig az otthoni internet is leállt valamitõl,kb háromnegyed évbe telt mire patchel kijavították a gondot...Az egész játékba a WAR mod hozott némi színvonalat. Új tréács játéktól sem várok már semmit,ígérhetnek dedikált szervert,akkor is warezon kipróbálom,esetleg ha lesz értelmes mod akkor pár meccset lenyomok és vége. COD6 a széria legsiralmasabb szemete lett,tisztán érezhetõen dedósoknak,a COD4 sérülés modelljét és fegyverhatásait még jobban lebutították,és még mindehhez hozzáadtak egy rakás plusz szánalmas perket. Mindezt megfejelték a nagy warez ellen kitalál IWNET rendszerrel ami hatalmasat bukott a warez ellen,és még a cheaterek is szabadon kóricálhatnak,semmi nem véd tõlük. A PC support lesüllyedt a béka ülepe alá, összevissza hazudoznak lebanolt cheaterekrõl,amikor valaki kényes kérdést tesz fel egybõl néma kuss,a lényeg hogy a média hemzsegjen attól hogy mennyit eladtak a játékból (Azt elfelejtik végig megjegyezni hogy az eladások a konzoloknak köszönhetõk,fõleg az Xbox-nak, pc-n egy hatalmas bukás a játék, megtöltötte a pc-s használt játék piacot az MW2,napról napra egyre kevesebben játsszák , a fõ SD mód napi 5-6ezer embernél többet nem lát,a többi mód sem tündököl sokkal jobban). Xboxon amerikai vérpistiknek ez lehet megfelelõ színvonal,pc-n édes kevés,mostanra az összes általam ismert jobb régi codos játékos messze elkerüli ezt a szemetet. A lényeg hogy részemrõl a COD széria meghalt,ígérhetnek amit akarnak többé szemetet sem a tréácstól sem a finginititõl nem veszek.
"cod1 tökéletes cod uo : cod1 plusz map, plusz jármû, akinek ez jön be... cod2 : arkad felé CSAK mozduló cod1/uo"
ezen felröhögtem "árkád fel csak mozduló" :DDDDD mert amúgy nem volt árkád egy olyan játék ahol ugrálnak mint a hülyék és a levegõben pofánlövik egymást :D
Eh, LOL. Hát kinek mi a tûréshatára. Én pontosan ugyanezt gondoltam a CoD1-rõl. MoHAA volt elõtte nem sokkal, a CoD1 egy eszetlenül halálba felpörgetett MoHAA klónnak tûnt, és a második pálya közepénél uninstall-del lett a sorsa. Aztán a CoD4-ig többször nem is adtam esélyt a sorozatnak...
ja az lemaradt, tényleg szar a cod5, de csak mert a treyarch elkúrta a marketinget, a birkaeffektus elvitte a játékot a "szar treyarch, szar cod5" felé és emiatt kevés a játékos multiban, nincs warlehetõség, nincs cb élet, nincsenek warok a multi halott. de errõl a pam és a promod készítõi is tehetnek, akik hónapokat ücsörögtek a modokon, és aztán kijött egy 3. és 4. készítõ warmodja. amik jók, de késeiek. ezért a cod5 halott.
ez a te véleményed és nem tény. ahogy az én véleményem se tény, csak egy a sok közül. a cod5 lekörözi a cod4-et és 6-ot is simán. support elsõosztályú, warmod után ahogy lentebb írták nem lõ minden balfasz mindenkit halomra (nehezebb mint a cod2), jól néz ki, nem zabálja a gépet, jók a fegyverek. miért is szar? csak nem az antihype hengerelt, és a sok birka bégette amit nyomott pár sértõdött cod4-es volt cs-és egér? tudom szar lehetett, hogy a nyomorék cod4 fegyver és célzás után - elsõ igazán láma cod - szar volt, hogy egy jobb rifles aki tud lõni szopatta a láma thomson (volt mp5, ak47, acu) huszárokat.
cod1 tökéletes cod uo : cod1 plusz map, plusz jármû, akinek ez jön be... cod2 : arkad felé CSAK mozduló cod1/uo cod4 : nevetségesen könnyû ölni, igazi szar láma játék, évet kihagysz, mellette cod2, visszatértünk pár fun meccsre, fél délután és úgy ment mintha sose hagytuk volna abba, alacsony színvonal, nevetséges fegyversebzés (desert:D, scorpio no comment) cod5 : fentebb írtam cod6 : detto cod4 mínusz szerverek és + fun faktor
ui.: látod ez is csak egy vélemény, de legalább vannak benne érvek. érdekes, sose mondanak semmit a birkák, csak bégetik szar treyarch, szar cod5. MIÉRT?
Jön majd az agyonbutított fos multiplayer, hogy minden gyökér szarláma lõhessen sok-sok embert a neten, aki pedig még szeretne az egerével célozni az b*ssza meg magát. Már most 100%-ig biztos vagyok benne, hogy egy csomó régen csalásnak számító dologgal tele lesz tûzdelve, ahogy az uo óta mindegyik foshalom cod tele van, csak azért, hogy minden nyomorék megvegye. Gyalázat amit mûveltek a Cod szériával az UO óta.
hulladék lesz
treyarch-fércmû...persze, végigkövet egy csomó helyszínt, egy csomó idõszakban...tehát egy értelmes, beleélhetõs történetre ne is számítsunk, jöhet majd az egyik pálya a másik után. "úgyis a multi a lényeg!"