Sokaig;) A RaceCenter-ekbol valszeg jon be penz, foleg ha megvan szorva szponzorokkal is. Valszeg sok versenyen es helyszinen ott vannak. Es azohoz a cuccokhoz mar boven jo a mostani RR allapota is.
Ha kesz lesznek a RaceRoom-mal (AI, online, es osszes artalom), akkor szerintem lesz;) De valszeg nem kulon dobozoskent, hanem integralva, hozzacsapva (DTM-szeruen) a R3E-hez. Addigra meglesz hozza minden auto es palya, amit mar egyszer eladtak a R3E-hez, igy ha megjelenik a GTR3 (vagy valami hasonlo GT sorozat, talan BES), nem vesztenek semmit a kiadasal (megjelenessel).
De amin nincs AI es online az R3E-hez, addig felesleges ezt eroltetni. Meg legalabb 1 ev, amire osszeall a dolog, talan majd utana.
Biztos lesz GTR3. szerintem nincs olyan szimbuzi aki ne várná valamilyen szinten. egy nagyon nagy cím folytatása lenne, amit ha nem basznak el, biztos szépen kaszálna a maga területén. Bár én sem értem mire fel eröltetik az RR-t.
Mire ilyen hozzáállással kijön a GTR3, addigra már itt lehet itt lesz a csúcsszuper nextgen cuccos, a pCARS is tuti megjelenik addigra, szóval kurva nehéz dolga lesz. És bár tudom, hogy Forza és GT nem ezzel versenyzik, de azokat, akiket le lehet csípni a szimes közösségbõl, azokat le is fogja.
a GTR3-nak 2012-ben kellett volna megjelennie. Ideális lett volna minden szinten. De persze nem... és akkor még a AC-ról nem is beszéltem...
Szvsz elbaszták...
Ez az RR is tökéletesen elég lehetne, de nem ilyen állapotában...
Allitolag lesz GTR3, csak valszeg kiado nelkul akarjak megoldani, es elotte osszrakjak hozza az autokat es a palyakat, es a RR:RE rendszerrel begyujtenek hozza egy kis penzt;)
Hát az négy keréken csúszás, meg ahogy átmegy a kerévetõn, sõt nem átmegy rajta hanem bele megy... elég gáz.
Továbbra sem tudok mást mondani, de GTR2 után egy Simbintõl ez nagyon kevés ...
RaceRoom Racing Experience - New free content & closed Beta
Eleg erdektelenne valt ez a cucc, eddig csak azert nem uninstalaltam, mert elfer es talan jon hozza valami update;)
Interju, veluk is:
Most update-eltek valamit. Nalam 2-3 controller config jott le, a futtato es 2-3 biztonsagi exe. De lehet hogy csak Steam sync :) Bar ezekbe nem piszkaltam bele:D
Kodolva van;) Mint minden mas fontos dolog;) Azt irtak, hogy a csalas miatt (online versenyek, hotlapok), de azert az is szamit, hogy ha fizetosek lesznek az autok es palyak, ne lehessen oket egykonnyen kiszedni;)
A legtobbet a tikositassal, kodolassal, biztonsaggal foglalkoztak;)
Ezek utál el se merem képzelni milyen lesz a GTR3, amitõl meg én mindenféle alázást vártam, és minimum õszi, téli megjelenést, de addig még lehet kép és videóanyag sem kerül ki, bár már egyre kevésbé is érdekel... :p
Jahm, így van, ha nem -simbin akkor azt mondom OK, de esküszöm valami rF2 alázást vártam tõlük :))))
Azert komoly szegyen, hogy egy ilyen multu ceg (SimBin - GTR, GTR2, GTL, RACE), egy nagyon varos programot csusztatva (GTR3), ilyet ad ki, es kotelezo AMATOR moddal:////
neked is sokat töltött az elején?Én meguntam a várakozást....20 percig töltött aztán abbahagytam... :S Kiléptem és töröltem,pedig ki szerettem volna próbálni :(
Gondoltam, piszkálgatják kicsit a grafikát és a fizikát , legalább valami rF2 szinten, élvezetesre.Kipróbáltam ez egy rémálom.
Korrekt fizikával, javított grafikával teljesen rendben lenne nálam a vásárlós tartalom, de így kapásból felejtõs .
Azért Simbin GTR2-vel nagyot csinált akkoriban, Race is jó volt a maga korában, ez most kifejezetten szégyen tõlük, hiába akarnak nyitni a lazább autós játékok felé....
Mondjuk lassan minden nagy cím elvérzik, CARS -ban én már nem bízom, lehet tévedek de csak a szokásos reklám duma a jó fizika (majd, ezután, késõbb, hamarosan ...stb ...), tuti a grafikára hajtanak, konzolos tömegnek annyi elég .Simbin ezek szerint megint kuka, rF2 jó de nem igen akar pörögni, van két jó autó meg 3 db jó pálya...Lassan tényleg csak az AC marad :))))
Raz, csorog, csattog es huz jobbra-balra, kb. ennyi;) Az Race/RR2 jo volt, legalabbis elvezheto, hasznalhato, ennel valahogy belekerult a korabban konzol/kontroller jatekra jellemzo betegseg, az hogy kozepen hintazik az FFB (gamepadra optimalizalt foss;P).
Probaltam atirogatnia controller file-t, de igy mar regen rossz;) Amugy meg mindig ugyanaz mint a Race, pontosabban mint az rF1 volt;) De nem a kontroller beallitassal van a gond, hanem a kontroler kezelesssel.
Nekem nem nagyon (vagy inkább nagyon nem?) tetszik a RR:RE FFB-je. Ennél néhol talán még a CARS is jobb. Összesen annyit tud, hogy húzza a kanyar irányába a kormányt, mint a bolond. Ha megfordítom az erõt, akkor meg középállásba.
Azért ez 2012-ben nem sok...
Nem rossz, ejjel beletoltam 2 orat, ugy is mar regen autoztam;) Csak kar erte, hogy igy hianyosan, felkeszen, korlatozottan adtak ki (nem mukodik minden beallitas, nem teljes a HUD) es foleg hogy csak az amator driving modelt engedelyeztek. Ez igazabol a szimeseknel lehet rossz pont, mert sokan vartak mar a SimBin-tol valami ujat, folyamatosan a GTR3-at es a a vWTCC-t, ami elmult;)
Hangzatosak az uj engine elnevezesek (hang, fizika, grafika, jatekmenet), de latszik hogy maradtak az alapoknal, csak a szokasos uton tovabb fejlesztgettek a dolgokat. Mindenbol eppen csak annyi, hogy nem kellett atirni a lelket;)
De a palyavalasztassal sem vagyok teljesen kibekulve, bar bizonyos szempontbol biztos jobb, mint egy „unalomig” ismert, tucatszor volt palya;) De azert egy valodi palya hozzatett volna a GetReal erzeshez:) Bar ez a teaser verzio egyelore nem a Real reszrol szol;) Erzesre kicsit olyan, mint egy Hermann Tilke palya, erosen konzolositva: tettek bele sok szintkulonbseget, szerpentin-szeru alagutas reszt, bazi szeles bukoterek szep szines-szeles kerekvetokkel, batarnagy szines elojelzo nyilakkal stb.;)
Csodáltam is , hogy elõször kipróbáltad nem túrtad szét :)))
Amugy LOL, Flash-ben van a nagyresze;) Mar turkalok:P Latszik, hogy az alapok megmaradtak, de azert a biztonsaggal, uj kodolassal, online-tartalommal foglalkoztak – ne nagyon legyen modolas es tartalom lopkodas;)
Már késõ :)))
RACE-re meg maúgy sem vágyom most.
Én is valami ütõsre számítottam videók alapján, de ha azt mondod ez nem az akkor elhiszem .
Ha valami elnéztél, akkor majd kiderül és nekiugrok holnap újból .
Azert ne szakitsd meg, valszeg valamit elneztem, nem allitottam be vagy hasonlo;) De gyanus, mert eddig a SimBin-nel nem volt ilyen hinta, az utolso RACE verziok nagyon jok. Azert teszteld le;)
Én azt hittem azért legalább annyit javítottak a fizikán FFB-n mint az ISI, sõt illene nekik még jobbra csinálni ....
akkor megszakítom a letöltést :(
A menu eleg egyedire sikerult, de nincs vele baj, teljesen hasznalhato. De hianyzik eleg sok beallitas, pontosabban ebben a teaser-ben nincs engedelyezve (vagy nem talaltam meg a trukkot;). Ami nem lenne gond, de csak AMATOR modban mukodik;) Igy nem lesznek valami nepszeruek, nem is ertem, ezt miert kellett?!?!
Amugy semmi extra, teljesen RACE-erzes;) Kiveve, hogy az FFB kozepen elegge hintazik...
Az lett volna jo, ha ennyi teszt utan azt irom: Igen, vegre, ez mar nagyon kellett!, de egyelore csak annyi maradt meg bennem, hogy: „Ingyen jo lesz...”.
Ahogy mondtad korábban, többet érnénk most már valami menü, setup, beállításokkal foglalkozó anyaggal ...Az, hogy itt egy béjemvé, hát nagyon nem hoz lázba :)))
En is mar csak a linket tettem be, a kepeket mar csak kicsiben futottam vegig, ne nincs koztuk uj, erdekes, informativ stb.
Gamescom egyre gyengébb, RR Experience kevesebb gépen volt, mint a sima RR, annyian álltak sorba, hogy nem volt érdemes kivárni..., nem csodálnám, ha elárkádosodnának még jobban az autós játékok, ennyi amatõr birkát, mint amit ma láttam..., volt IR is, de ott is 12 egynéhány évesek tolták...
A Simraceway-re en is kivancsi lennek, lathatoan van penzuk es kapcsolataik, hetente toljak ki a jobbnal jobb autokat. rF2 engine-nel bevasarolnam fullra;) Messzirol latszik, hogy kicsit komolytalan a dolog, mikor hetente tolnak ki egy-egy autot, es amikor az iR (leszamitva hogy "lassuak") honapokig dolgozik egy-egy auto fizikajan;) De mindegy, mert az rF2 vezetesi elmenyre mar van annyira jo, hogy egy placeholder, immel-ammal osszerakott autoval is megfelelne a program;)
Nem tudom az ISI mennyire eroltette vagy probalkozott, hogy sajat programot, sorozatot keszitsen, de szerintem nem nagyon;)
Az a baj, hogy nem kifizetodo. Csak PC-re biztos hogy nem. Ahhoz hogy eladjak, kell a 3 platform. Es ahogy latszik, meg ezzel a folyamataban barkacslt PC-s engine-nel is kuzdenek, nem hogy egy bit-re optimalizalt multiplatformmal;)
De eladhato sorozat nincs igazabol. NASCAR, WRC, F1 foglalt. Esetleg a WTCC, de az eleg europai es ott mozgolodik a SimBin. IndyCar talan, de az meg nagyon Amcsi, hasonloan mint az ALMS es tarsai. Tisztan LeMans keves egy jatekhoz (bar oda a full dinamizmus nagyon jo lenne), a GTR mostanaban kicsit hurka, nem erzem nemzetkozileg annyira erosnek.
De lenyegtelen a sorozat valasztas is, mert mindenkeppen multiplatform kellene...
Nem értek hozzá, de szerintem nulla az esély, nem fogják újrakezdeni az elejétõl .
Ez már teljesen off, de a licenszelésrõl jutott eszembe... Annak vajon mekkora az esélye, hogy a Simraceway áttér az új motorra? Mert az rF2 motorja a Simraceway tartalmával ütne.
Meg akkor már a SimBin-re is áll ez a kérdés. Csak jobb lett volna, ha az rF2 fizikájára húzták volna rá a RR:RE grafikáját és tartalmát.
rF2-höz talán lesz majd egy-két jó mod, ha egyszer elkészül az alap. Meg remélem eladják megint a motort és normális egész játékot is csinál alá valaki ( bár számomra hihetetlen, hogy képtelenek voltak valami sorozatot kikaparni maguknak ...).
jogos ez a lista is, ebbe bele sem gondoltam, bár, ezeknek egy része is csak igen kis százalékunknak van meg. :)
Timbu:
Jogos az is, ritkák az ilyen évek, mint az idei... Simbin meg próbálkozott, de olyan szar és bugos programmal meg csak xbox-ra kitolva ne is várjon nagy sikert... :)
lac coo: jaja, van nagy igazság ebben. bár ahogy késõbb írtad, a konzol is hatalmas "gépezet", sõt valszeg a köv. gen még inkább az lesz, elõbb utóbb szvsz jön valami õrült és lehet csinál rá valamit PC-s szim szintû cuccot... Valszeg tényleg a Sony és Microsoft árai tehetnek be, másra nem tudok gondolni...
Alex: AC ahogy írtad lehetne konzolon, és ahogy én látom, kicsit nyitnak a kommerszebb vizekre (pl. pontgyûjtögetõs drift + AI), szóval ha lesz "elég" bevétel, akkor bennük a Simbin mellett még látok konzolos potenciált. Szép az, ahonnan Kunosék elértek mára, ha így folytatják ki tudja, még akár egy kiadó is láthat bennük potenciált... mert bár tudom õk függetlenek, de hát a kiadó az sokszor a szükséges rossz, ami persze nem feltétlenül jelenthet egybõl világvégét. :)
ISI-rõl letettem, örök PC-s cég, játékmotort lehet tudnak írni, ahogyan fizikát is, de sajna játékot készíteni tényleg nem...
Nálunk autót vesznek annyiért mint az a kormány :))))
Nekem sincs semmi belole, csak a kormanyom (G25):) Meg 2/3-a a monior sornak, mert van 2 egyforma 24-esem, de csak azert, mert dolgozom rajta;) A videokartya ugy sem birna, mert 4-5 eves lehet;) Nem en vagyok az igazi szimes celkozonseg, en mar egy Fanatec kormanyszettre sem tudnam osszeszedni a penzt;)
Mondjuk egy biztos: konzol piac hatalmas gépezet, ha úgy látják, hogy lesz értelme szimulátort csinálni rá ,akkor két tucat cég rögtön neki is fog állni ...
Na most ami HW-t itt felsoroltál, nekem kb egyik sincs meg nem is igen lesz :))))Szaros G27-nek örültem mint majom a farkának :))))
Nincs konzolom, technikailag nem tudom milyenek a lehetosegek, de egy spec szimnek keszulo jateknal, manapsag mar vannak alap elvarasok, mert az igazi celkozonseg komolyan tolja. Pl.: - 3 monitor alap - egyre tobb a motion-cockpit - tobb csatlakoztathato kontroller, akar tobb fajta/tipus (kormanyok, h-patter es egyeb valtok, pedalsorok) - kulso digitalis megjelenitok es kapcsolo sorok (motec, aim, telemetria, egyeb kijelzok es allitasi lehetosegek) - a tartalom szolgaltatas hianya es a sajat sorozatok, bajnoksagok miatt alap a sajat festesek, es persze modolas - telemetria es egyeb PC/tablet/telefon kijelzos software-ek - az online, steam kozvetitesek miatt profi kamera rendszer, megosztas stb. - normalis, kozvetlen videokeszitesi lehetoseg - dedikalt szerver lehetoseg a bajnoksagoknak, programozhato plugin es adatbazis kimenetekkel, kapcsolatokkal - stb:)
A lenyeg, hogy egy szimulator nem attol szimulator, hogy komolyabban kell vezetni, hanem tobb tucat egyeb korites szuksegeltetik hozza, ami konzolon nem vagy csak nehezen megoldhato.
De mi a fenének bajlódjon valaki fizikával, költsön rá nem kevés plussz pénzt, ha így is elad annyit amennyit nem szégyell ?
Szerintem PC-re is két okból készülnek még egyáltalán szimulátorok ( sok nincs , ez a mostani két év már habzsi-dõzsinek számít nekünk a maga 3 címével ! ) : megszállottságból és/vagy azért mert szép csilli-villi grafikára, ezermillió hivatalos tartalomra nincs pénz, így autós fronton marad ez a lehetõség .
Mással nem lehet villogni, nem mondhatják, hogy itt van 3 db autó meg két pálya, azzal lehet , hogy überfizika, maga shumi is ezt használja ! :)))
Csak ezt kevesen eszik meg, a sok, szép de szar inkább nyerõ manapság( nem csak autós fronton, aki 20 éve játszogat az tudja mirõl beszélek..)
Aki meg megszállottságból csinálja mint Kunosék az más világ...
A SimBin adott ki videot, azt a promot, ami neked nem tetszett;) Az AC-bol valszeg azert nem volt eddig, mert meg erosen pre-alpha, erosen hianyos vagy felkesz (hangok, grafika, animaciok stb.), ami egy jominosegu, HD videonal gazos, de egy pre-alpha bemutatos, kameras felvetelen nem szamit.
Az autosjatekok 99%-a megjelenik konzolon is vagy csak azon. Ami itt kerdeses vagy tema, az a „barkacs/homemade” iR, AC, rF2, es az erthetetlen SimBin RR3 (RR:RE vagy volt GTR3 vagy mittudomenmarmi:P)
Az iR alapbol passzolos konzolon, majd' 10 eves alap engine (NR2003), azt vasartoltak vissza, pereskedtek egy kicsit, es immel-ammal honaprol-honapra fejlesztgetik. A „legegyszerubb” fejlesztesek is (uj hang engine, dx11, uj shaderek, animaciok stb.) naluk szo szerint evekig tartanak;) 5-6 emberrel nem lehet megvaltani a vilagot;) Felretolva a reklamszoveg 30ezres iR-tabort, szerintem jo ha 5-10000 allando, fix elofizetoje, hasznaloja lehet az iR-nek. Konzolon mennyi fix elofizetore lehetne szamitani, aki rendszeresen hasznalna (no help, no hatulrol tologatas), es dollar szazasokat omlesztene bele?! Ha lenne is nehany ember, azert a nehany tucat ember miatt semmi ertelme foglalkozni vele;)
Az AC is lehetne konzolon, de mint lathato volt mar sokszor, abban a 10nm-es irodaban 3-an nyomulnak (plusz kulsosok, lehet hogy ingyen hobby-bol;P), 3 eve irogatjak az uj engine-t.
Es ha mar konzol, akkor a minosegi es nagy mennyisegu tartalom, amire igeny van. Akarmilyen autosjatek jelenik meg azokon, tetszik nem tetszik, azonnal lehet hasonlitgatni, konkuralni (GT5, Forza). Ezeknel a szimeknel mar annak is orulunk/orulnek, ha tudnak 1-1 uj autot/palyat liszenszelni, osszerakni. Vagyis nem 50-100 darabos tetelekrol van szo;)
Az rF2 szinten, 10 eves alap engine, full barkacs, minimal ember, minimal penz, meg PC-re sem tudnak osszehozni olyat, amit az emberek szeretnenek, nem hogy konzolra. Januar ota betaznak, nem tortent semmi:D
SimBin-t nem ertem, nekik elvileg van penzuk, meg sem leptek a konzol fele.
De ott a CARS, az lesz az etalon, hogyan tud egy eredetileg PC-s ceg, nem csak portolni, hanem valoban multiplatformra fejleszteni egy Real/Sim kategorias jatekot. Nekik van penzuk (millios eladasokkal buszkelkedhetnek, es nem ezresekkel, mint Kunos/iR/rF ;P), van emberuk, kapcsolataik. Bar valszeg meg igy is nagysagrenddel kevesebb, mint egy GT5/Forza szintu projecthez szukseges lenne:D Drukkolok nekik, de erosen ketlem, hogy megvaltjak a vilagot;)
Én meg úgy vagyok vele, hogy nem vennék konzolt még akkor sem, ha csak arra jelenne meg Azért nem jön ki olyan gyakran egy-egy szimulátor, hogy évente akár csak több tízezret kellene PC fejlesztésre költeni. A jelenleg piacon lévõ programok már egy 3-4-5 éves közepes gépen is gond nélkül futnak.
Szerintem a szimulátorok elég rétegjátékok ahhoz, hogy ne érje meg a fejlesztõknek három platformra párhuzamosan elkészíteni. Még egy platformon is csak lassacskán haladnak.
Meg a szimulátorosoknál elég gyakori az az igény, hogy moddolni lehessen. Ez pedig csak PC-n lehetséges.
A SimBin azért, ha jól tudom próbálkozott a konzolokkal is. Valami oka csak van, hogy feladta.
Szerintem konzolon másképp megy a dolog, kell a Sony MS beleegyezése, lehúzzák a maguk részét mittudom én. Elég annyi, hogy egy fejlesztõ sem lát halovány lehetõséget sem benne, úgy hogy szerintem ne reménykedj ...Látod, CM veszi ki a fülkenézetet, konzolon bukott a test drive ferrari (ahogy nézem pc-n is fog ...),tarol a gagyi Dirt Showdown ( vagy mi ...) és konzolra ma eladhatatlan egy olyan autósjáték aminél fékezni kell, F1 2011 fizikáját is tízezrek fikázzák mai napig mert nem elég a padlógáz padló fék .( Gamescom-on elsõ nap 800 törést raktak egy gépbe a felhasználók, kormánnyal, tv nézetben és szinte mindenki full segítségekkel tolta... minek ide szimulátor ? )
Aki ma szimulátort fejleszt és pénzt is akar keresni vele, az egyedül PC + valamilyen online védelemben gondolkodhat .
jó, jó, képek alapján tényleg nem rossz a graf, a promo videó volt érthetetlenül szar.
most feltennék mindenkinek egy kérdést, mert nem értem: Hogy mi a tökömnek nem tudnak felrakni egy normális gameplay videót a fejlesztõk? Miért jó ez az AC-nek, meg a Simbinnek, hogy kamerás szar minõségû videók rontsanak adott esetben a játék grafikai, fizikai megítélésen? Órási baklövés szvsz.
Oké, legyen premier, kipróbálható egy gamer rendezvényen, de utána én azért már feltolnék valami konkrét videót róla. Pláne az AC esetében, ahonnan már millió kép kiszivárgott, meg nem is kevés videó...
aztán meg ez tetszik, az iRacinges rendszer is jó ötlet, pláne, ha tényleg lesz AI is. Az én játékom lehetne, de PC? c-c...
off: (bár már elmondtam, de továbbra is érthetetlen a PC-s szmes nyomulás...) konzol mellett vegyek megint 40-50 ért VGA-t? a konzolon (ps3) olyan exkluzív, megdöbbentõen realisztikus, interaktív film/játékélményt nyújt, amit PC-n én sosem éltem még át. (uncharted széria pl...)
Fájna a szívem kidobni, viszont luxusnak érzem, hogy PC-re ennyit költsek... Elõbb utóbb majd talán rájönnek, hogy oda is komolyabban nyitni kellene. Mert pl. nekem egy olyan haverom (személyes ismerõsöm sincs), akinek kimondott játékgépe van, mondjuk egy mai középkategóriás VGA-val, ellenben rengeteg havernak van konzolja... A tendencia meg szvsz egyértelmû, más kérdés, hogy ezt a szimes piac, és fejlesztõk képtelenek idõben felmérni, és lereagálni. Nem baj végül is, de pl. én megvettem anno a Race injectiont, a netkart, az FVA-t, a game stock car-t, rF1-et, rF2-õt... és még tököm tudja mit. Lehet egy nagy senki vagyok, de most õk szépen elestek egy biztos vevõtõl a címeikre. és gondolom nem én vagyok az egyetlen aki így tesz. Illetve nem olyan nagy ez a réteg, nem engedhetnék meg, hogy így lemorzsolódjon ez a meglehetõsen szerény számmal bíró játékosréteg...
most olyan véleményekre, hogy konzolon semmi igény szimre meg etc nem vagyok kíváncsi, mert nem is igaz, meg PC-re is kábé ugyanannyi az igény szimre mint itt. plusz egy szimulátorost, kurvára nem érdekli szerintem, hogy PC vagy konzol, amelyiken nagyon jó cucc van, azzal tolja, szóval ennyi erõbõl konzolra is fejleszthetne akármelyik fejlesztõ, a felhasználók (Mi!) még jobban is járnánk, mert sokáig áron alul adják a hardvert... nah mindegy, de ismerve a simbin fejesztési tempóját, és látva az elmúlt éveket, ebbõl se lesz sok...
Sokkal ütõsebb beharangozó kellett volna, menyi mindent tervernek, milyen pályákkal, járgányokkal, milyen idõközönként etc...
ez az egész most még csak egy tuningolt grafikájú, normális shaderelésû Race klón....
Ez meg mindig a gMotor2, vagyis az rFactor1 engine, es igen, ugy vettek meg, hogy azt csinalnak vele, amit csak akarnak;) Igazabol mar 5-6 eve folyamatosan piszkaljak, illik hogy kinezzen valahogy.