Most hogy igy szobakerult, kedvet kaptam hozza, es mentem nehany kort;) Pau '07, osszesen ~2400-an vannak fent, F3000-rel ~220-an, 5-6 kor alatt sikerult bemennem 50. ala:) Es innen vege, ennel meg 5 masodperccel gyorsabb az elso:) Aztan meg ON, mert ez itt OFF:DDDD
most a táblázat miatt megint egy próba, és most van FFB. :D kiléptem, aztán vissza és megint van.
Nem ertem mi lehet a gondja. En 5 eve hasznalom a RACE-t Steam-en keresztul, es sose volt FFB problemam vele. Amit nem szeret, ha kitaszkolva allitgatom a driverbol a kormanyt, utana nekem sincs mar FFB. A masik gond - bar az joval elotte jelentkezett csak -, hogy valami energiagazdalkodasi gyokerseg volt bekapcsolva az USB port-ra, ami neha csokkentette/kikapcsolta a portot, es akkor is elment a teljes kormany kontroll (de ez meg a NR2003-as korszakban volt, masik kormannyal). Az azert vices volt neha, amikor ~300-zal erkeztem a kanyarba (NASCAR), "megszunt" a kormany, en meg mentem tovabb egyenesen padlogazzal:DDDD
közben...: race injection alatt újfent nincs FFB, pedig lófaszt nem csináltam vele, csak átírtam az értékeket azokra amiket ajánlottál, aztán újra nem megy... lehet hagyom a picsába, jövhéten úgyis jön az rF2
Nem emlekszem, hogy infoaradatot igetek volna a GTR3-rol, egyszeruen csak a weboldaluk pucolasa, frissitese volt a cel:) GTR3 infokat a honap vegere igertek:)
haluztál :D teli van ropogós infóval :D de most lehet kimegyek inkább, lehet a GTR3-as infók késõbb jönnek, és lehet lesz róla kemény két sor majd... :D
hehe, nah igen, ott felettébb zavaró azért. :D ne is gombnyomogatós legyen, hanem letisztult, sokrétû, egeres, adathalászatra is kiváló, szektoridõk alapján is rendezhetõ listás, eredményeket (edzésekrõl, utólagosan) bármikor visszanézhetõs, speckó, PC-re optimalizált fasza menü kell. :D
egyébként kipróbáltam megint a steam cuccot, és jó bazze!!! csak újra raktam mindent, és jee! :D fasza, elleszek vele, gyors be is lövöm amiket mondtál. :)
A menu nem annyira veszes, inkabb ilyen legyen, mint valami gombnyomogatos akarmi;) Reklam van, de hat ingyenes a cuccos, ennyi belefer. Amit az autoban mutogat, azt meg erdemes kikapcsolni (\Banners\banners.in - az atlatszosagot nullara venni, mert a kikapcsolastol kifagy:P).
jónak jó, csak bassza a csõröm a gagyi menü, sok reklám és kevés tartalom. halva született ötlet igazából nem is értem kinek elégíti ki az igényeit. :D itt van FFB, most elindítom megint az injectiont... :D
Monjduk grafikailag szerintem azért hozzá kell tenni sokat ha "ez lesz az", effektek meg minden, mert bár a pályák kidolgozása önmagában remek, de ez a konkurenciához képest kevés lesz.
remélem egy GTR2-nél is komolyabb menüt kapunk ezer lehetõséggel meg minden, mert az utóbbi játék(ok) eléggé egyszerûek lettek ahhoz képest.
Igen az a RaceRoom, ISI motor, vagyis mar SimBin, mert annyi mindent valtoztattak rajta;) Ha meg nem probaltad, erdemes, ami benne van, az teljesen jo. Ingyenes, max a letoltesi idot vesztes el;)
RR2? hheee? :D raceroom? az is ISI motorból lett nem? illetve nem tudom mi az az RR2
Bar holnap talan sokminden kiderul (vagy nem:P), de azert kicsit belenezegettem az RR2-be, es lehet hogy a GTR3 "egyszeruen" arra epul, plusz dolgokkal;) Az RR2-ben mar rendesen mukodik a postprocess es a jobb hang (pl. visszhangok), ezeket allitgatva mar eleg jo eredmenyt erhetnek el. Az FFB es a gumi is jobbank tunik, bar ehz tobbet kellene tesztelni.
Tudom hogy nem ugyanaz, azert is tettem idezojelbe ES zarojalbe is;)
De a lenyeg ertheto: az iR nem V8 Game, sot meg nem is NASCAR Game. Minden sorozatbol lehetoleg egy-egy auto benne van, nehany palyaval (OK, a NASCAR-hoz van boven:P), az erzes miatt, hogy lehessen tolni, versenyezni eleg.
Hiaba lenne benne a V8-hoz Holden is, akkor meg kellene az osszes auto festese, a pilotak, aztan a csapatonkenti beallitasok, eredmenyek, erosorrendek, aztan termeszetesen az osszes aktualis palya, stb:DDDD
Ha autentikus V8-as jatekra vagysz, az nem az iRacing:)
szerintem totál saját, az ISI-bõl is azért akartak szerintem kiválni, mert nem akartak attól függeni, hogy ISI-ék mit csinálnak, meg mikor. meg hát még tejelni is kell nekik X összeget.
szóval szerintem tuti nem gmotor 2,5 lesz alatta (mondjuk nyilvánvaló is), pláne ha azt nézzük, hogy ISI-ék még nagyon nincsenek kész a saját cuccukkal.
Az a kérdés, hogy a Simbin el akarja-e adni a motorját esetleg, illetve, hogy mennyire erõs grafikailag és fizikailag. (azaz eléri-e a CARS szintjét megjelenítésben, illetve optimalizált lesz-e, és vajon mi minden lesz benne? tényleg minden? esõ, SC, felvezetõ kör, meg minden ami csak vele jár?
hát mit ne mondjak, rohadtul várom a holnaputánt, gondolom nekevés infót elhintenek, szerintem már megjelenési dátum is ott lesz...
Az a Lizard barmi lehet, igy elofordulhat, hogy a szokas szerint agyon piszkalt ISI engine, ugyan az mint eddig, a RACE es a tobbi alatt, csak most megjobban felujitva;)
De volt aki azt irta, hogy ez mar teljesen sajat lesz, nincs koze az ISI-hez. De volt aki meg azon spekulalt, hogy az uj ISI lesz alatta, azert csuszik az rF2;)
Igazabol mindegy, mert mindig ok nyujtjak a "legtobbet", de jo lenne mar kicsit tul lepni a 6-7 eves "alap" cuccon...
Ha jol emlekszem, nehany eve amikor a Blimey! "kivalt" a SimBin-bol, parhuzamosan azzal, megszereztek a volt RBR fejlesztot, aki kozben a sajat Driver's Republic-on dolgozott. Akkoris voltak pletykak, hogy a Blimey!-nek lesz sajat teljesen uj engine-je, fizikaval, grafikaval, meg ami kell. Ahoz kepest egyelore "semmi", ugyanugy a regi alapokra epitkeznek.
ezer kösz, adná az isten, hogy már csak ezzel kellene végre foglalkoznom... most este nem biztos, hogy piszkálom, majd holnap vagy esetleg ma hajnalban... (még pár nap meló aztán háváj... :)
mondjuk nem tudom konkrétan mi elõnye is van az eredetinek, van valami lista? körrekordok etc?
GTR3-hoz is remélem jön utólag ezer féle anyag, meg persze jó lenne egy kicsit megdobni online statisztikákkal, hotlap-bajnokságok, vagy csak egy rendszer ami menti, ellenõrzi és tárolja, hogy mivel, miként...
Ez már csak azért is jó lenne (jobb mint iracingnél mondjuk), hogy itt nem változna, állna feje tetejére minden háromhavonta... (bár tudom, felesleges is összehasonlítani...)
Egyébként ha a fejlesztett lizard tényleg annyira jó lesz, akkor minden elismerésem a Simbinnek. a végén még jobbat írnak, de az biztos, hogy jobbat és jobban tálalnak majd nekünk...
Bar itt kicsit off, de egyenesagu GTR/RACE folytatas, meg amugy is itt vagy, igy egy kis FFB help, ha allitgatni szeretnel (jobb lesz tole:P):
A \Documents and Settings\TENEVED\My Documents\SimBin\RACE 07\UserData\ControlSet\ mappaba erdemes atmasolni, lementeni egy sajat nevu config file-t, es azt piszklani.
Fontosabb beallitasok:
FFB steer force average weight="1.00000" – mennyi erot adjon frame-enkent, az 1.0 a jo, igy nem fog kesni, csuszni, kihagyni stb.
FFB steer force exponent="0.20000" – FFB erzekenyseg. Hasonloan mint a kormanyzasnal, alacsony erteknel mar kozepen, kis elfordulasnal erezni az eroket, nagy erteknel ez eloszlik a nagyobb elfordulasra. Igy nullahoz kozel, mar kozepen vagy kis elfordulasnal van eros FFB, de oda surit be mindent, mig magasabb erteken eloszlik, igy "reszletesebb", de nagy a kilenges, hintazik.
FFB steer force output max="1.75000" – A "kimeneti" ero nagysaga
FFB steer force grip weight="0.50000" – A kormanyon erezheto eroket 2 dologbol szmamolja: "felfuggesztes" (cornering) es tapadas. Ebbol a kettobol all ossze az FFB. 0.0-nal csak a felfuggesztest szamolja, 1.0-nal meg csak a tapadast. A ket veglet kozott nem sokat erezni, vagy legalabb is tobbet kellene tesztelni;) Ha lenyeg, ha 1.0 fele kozelit, vagyis magas az ertek, akkor az esetleges teljes tapadas vesztesnel, teljesen megszunik, vagy drasztikusan csokken az FFB.
FFB steer force grip factor="0.80000" – Az elozo tapadas FFb ertekeket, milyen aranyban szamolja az elso es a hatso kerekek kozott. 0.0: hatso kerekek. 1.0: elso kerekek. A keto kozott meg logikus a dolog;)))
Nekem minden steam-en keresztul van meg, sose volt gondom az ffb-vel. Igazabol, nem is kellene, hogy problema legyen, nincs semmi koze hozza. Talan egy-ketto, de az sem Steam.
- Ha Win7-ed van, talan valami jogosultsag problema miatt nem enged oda irni, ahova szeretne (pl. Documents and Settings) - Ha Logitech kormanyod van, es Profiler-t hasznalsz, talan az is bekavarhat.
nah feladom, aki vett már steam-en Simbin játékot, az árulja el, hogy lesz FFB-m, mert én már kevés vagyok ehhez, oké, hogy warezban van, de ne vicceljünk már... :/
köszke a tippet :)
és igen, a GTR3-al mellényúlni most még nem nagyon tudnak, de nyílván õk is érzik, hogy most tényleg oda kell tenniük.
most viszont szívok ezzel a gammával, steam-en elindítom, és rohadjak meg, akármit csinálok, nincs semmi FFB.
vicces, hogy addig amíg tegnap még a warezt toltam persze volt minden, gond nélkül... :/
Es ha mar GTR3 topic;)
Ha varod a programot, 1+1 dologra lehet keszulni (jovoheten talan tobbet tudunk):
- biztos sokkal jobb, reszletesebb hangok; tobb animacio; latvanyosabb palyak; tuti hogy valamilyen szinten postprocess efektek is kerulnek bele (lasd. CARS) - "rosszabb" esetben a fizika/gumi/ffb ilyen marad mint eddig (RACE), de tuti tovabb fejlesztik, de jobb esetben valoban atdolgoztak, atirtak, ujrairtak stb.
De ez ugyis csak a demo-nal derul ki (ha lesz), addig csak talalgatni lehet. De ha "csak" a RACE tovabb fejlesztese lesz (latvanyban, hangban), mar akkor is jo, mert ugy sincs mas valasztas;)
A CARS meg nagyon messze van, es amugy sem tudni, mi lesz belole:) Az rFactor2 hiaba lesz talan jobb fizikaval, gumival, abban "csak" markakupa dolgok lesznek, egy-egy sorozatbol, korbol, egy-egy auto, egy-egy ilyen-olyan, bemutato szintu palyaval.
Es ha jol sikerul a GTR3, akkor kesobb nem RACE Expansion jelenik meg, hanem GTR3 Expansions :)))))
Szerintem teljesen jo a RACE (igy kiegeszitokkel), foleg hogy nincs mibol valasztani, ha normalisabb grafikaval, hangulatosabb kornyezetben, osszeszedetteb rendszerben szeretne az ember offline, AI-val versenyezni.
Benne az osszes versenybonyolitasi szabaly (WTCC, STCC, GT), es ezek Quick Race modban meg osszevissza varialhatok is;)
Van idojaras, animaciok, palyahangulat, normalisabb hangok. A hosszabb "torteneshez" karrier is hasznalhato;)
Erdemes meg beszerezni a GTR Evolution kiegeszitot is, van benne Nord, es vagy ~25 eleg jo GT class auto.
Ha nem akarod megvenni, tuti le lehet tolteni valahonnan, de akkor nem erdemes rainstallalni, hanem egy masik konyvtarba, es modkent bemasolgatni azt ami kell hozza;)
nah én megvettem steam-en a race injection-t, mert eddig a simbintõl lényegében csak a GT legends-et vettem meg potom pénzért boltban...
hát nem rossz, offline el lehet vele szarakodni, ebben az egészben azt szeretem, hogy már rögtön az elején lehet élvezetes egy gyengébb kocsival, akkor is ha pl. kukkot nem értek a setupoláshoz, hiszen ilyenkor max visszább veszem kicsit az AI-t és akkor máris ott vagyunk, hogy határon autózva mókázunk...
egyébként már csak abból kiindulva, hogy mennyi tapasztalattal és adattal rendelkeznek a járgányokról, pályákról... akár az is lehet, hogy csak pár hónap és itt a GTR3. Remélem... :D
Addig én elszórakozok ezzel...
Meg csak a Ford, azzal vannak szerzodesben;) Holden nem is lesz szerintem, amugy sem lenyeges, technikailag ugy is nagyon hasonlo ("ugyanaz") a ket auto. NASCAR-ban sem lesz az osszes autotipus. Ahhoz hogy ezekben a sorozatokban lehessen versenyezni, eleg az az egy-egy tipus;)
De persze a legjobb az lenne, ha évente 5-10 új szimulátor, vagy legalább F1 2011 szintü autós játék jönne, abból már lehetne válogatni :)
Így van, azt kell használni ,ami éppen az adott pillanatban a legtöbb örömet szerzi ! Ha anélkül megyek vele egy másfél órás versenyt, hogy egy percig sem jut eszembe, hogy mikor lesz már vége...nos azzal a játékkal (!) nagy gond nem lehet ;)
En ugy vagyok vele, hogy nem akarok nagyon hasonlitgatni, kiallni valamelyik mellett, azt promozni es varni a vegtelensegig, hanem hasznalom mindegyiket, attol fuggoen, eppen mihez van kedvem;D Sajnos nincs es nem is lesz olyan program, ami mindenre jo lenne.
Ha csak fizikabol akarok korozgetni, akkor iR, nKP, FVA, LFS.
Ha Offline szeretnek AI-val versenyezni, akkor RACE es az alatta talalhato tucatnyi hivatalos sorozat.
Ha meg online akarok tekeregni, akkor egyertelmuen iRacing, nem kell jelentkezni bajnoksagban, nincs korlatozva az auto es a palya, es foleg nincs megszabva hogy MIKOR!
Ja, es ha egyeb barkacs dolgokat, extrem palyakat akarok kiprobalni, vagy ha en akarok barkacsolni, akkor rFactor;)
Lehet hasonlitgatni, csak az a kerdes, milyen szempontok alapjan;) Pl.:
F1 2011: nem igazan szim, az online-szervezes sem az igazi, de F1-ben, F1 versenyhangulatban, szervezesben, latvanyban tuti hogy egyik ISI engines cucc sem eri utol;)
iRacing: k*rva draga, nincs AI, sot penz nelkul meg offline sem megy egyedul, de jho fizika, folyamatos frissites es fejlesztes, telezsufoltak jobbnal jobb autokkal, palyakkal, liszenszekkel, es olyan online szervezest, bajnoksagok tucatjat, 3 kontinensen talalhato szervereket napi 24 oraban senki sem fog rajtuk kivul biztositani;D
SimBin: egy vagy tobb sorozat liszenszekkel kidolgozva, AI-val, jo online-nal, evente megjeleno uj programokkal:P
ISI: elsosorban modolasra (es eladasra) szant engine, valamennyi tartalommal, nem kidolgozott offline de hasznalhato, jo online, korlatlanul bovitheto magan tartalommal.
Már miért nem lenne értelme, jajj emberek, úgy beszéltek, mintha nem próbálnátok ki mindkettõt, adott esetben nem játszanátok mindkettõvel offilne legalább pár futamot... Szimulátor mindkettõ? Az. Mindkettõ fejlõdni fog idõvel? érkezni fognak hozzá ilyen-olyan tartalmak? Igen. Akkor meg?? Meg hagy döntsem már el én, hogy összehasonlítom vagy nem...
A SimBim bejelentette, hogy már dolgoznak a GTR széria jövõre megjelenõ, új epizódján, amit egyelõre csak úgy említenek, hogy "GTR 2011".
ebbõl se nagyon lesz semmi..
Az rF2 azert olyan amilyen, azert is kerul annyiba, mert lehet modolni;) Az mar mas kerdes, hogy maganemberek, ingyert, mit csinalnak hozza:)
Az alap rF2 - hasonloan az rF1-hez - messze nem nyujthat akkora tartalmat, olyan jatekmenetet, mint pl. egy Race vagy GTR3. Nem is ez a dolga. Persze, az rF2-ben lesz mar tartalom boven (bar fingunk sincsen mi, mert nem mondanak semmit:P).
Áááá, szerintem sincs értelme hasonlítgatni, ISI meg Simbin nagyon nem egy súlycsoport ! :) ( az más kérdés, hogy Simbin honnan indult, és mit sikerült felhajtaniuk a melójuk mellé ...)
igen, pontosan. Ma már sokkal több meló van az ilyenek kivitelezése során. hosszabb távon egyértelmûen az a nyerõ, ha a készítõk csinálják a tartalmat, lehetõleg jó sokat, és azért mi fizetünk... így mindenki jobban járna, õk minõséget adnak, amit mi megfizetünk...
hát pedig ha így nézzük szerintem a GTR3 megjelenése sincs olyan messze mint az rF2-é. (szerintem mindkettõ kijön 1.0-asan még a jövõ év elsõ felében), de a GTR3 akár korábban is... persze mind csak feltételezés.
szerintem meg igen is össze lehet és kell is hasonlítani... az, hogy az rF2 engine oké, de ez bennünket szimeseket kurvára nem érdekel igazából. az a lényeg, hogy õk mit adnak... nekem az rF2 szimpi lehet olyan téren, hogy régi autók, történelmi pályák, etc... viszont ha valamilyen módon ez is bekerül a GTR3-ba, akár utólag, akkor semmi értelme rF2-õznöm offline.
Nagy modolhatóságból egyre vagyok kíváncsi : lesz-e vállalkozó kedvû modder aki bevállal egy rF2 szintû pályát és hogy végez-e vele valaha, vagy hogy hány év alatt lesz kész ? :)) Mert hogy szép meg "modern" az ok , de az eddigi 100 000 poligon helyett most 10 milla kell és az eddigi 3 effekt helyett is több :)
Azert az rF2 megjelenese meg odebb van, nem allunk elotte az biztos, meg a Beta megjelenesere sem tudnak idopontot mondani, nem hogy a veglegesre;)
Igazabol, szokas szerint nem lehet, nem erdemes osszehasonlitani a ket programot. A GTR3 valszeg full dobozos (is) lesz, tele liszenszel, elsosorban/kizarolag "jatszani". Az rF2 igazabol engine, "draga" offline resszel, AI-val, modolasi lehetoseggel (~50$), plusz ~10$-ert online lehetoseggel.
OFF rF azért nem olyan kelendõ mint látszik, ha nem lenne warez tized annyi user lenne, kíváncsi vagyok mi lesz az új online védelem miatt :)))
On: ha ugyanolyan mérföldkõ lesz mint GTR2, akkor nagy baj nem lesz :)
Szégyen az ISI-re nézve, hogy lényegében itt állunk a megjelenés elõtt, és ez a promo a maga egyszerûségében élbõl lenyomja az összes eddigi ISI anyagot.
Oké, az a monaco-i videó tûrhetõ volt, de azon kívül semmi. kövezzetek meg, de ezt már jobban várom mint az rF2-õt, már csak azért is, mert itt gondolom lesz normális karrier mód, bajnokság meg minden, körítéssel. rF2-nél ez szvsz ki van csukva, oké, hogy az online játéknak van elsõsorban szánva...
C.A.R.S. meg az irányítás miatt lehet kétséges.
Nah mindegy, óriási sansz van a SIMBIN elõtt, nem lennék most az rF2-es srácok helyében... :) Mert oké, hogy jó lesz az rF2, de lehet fél évvel a kiadás után a SIMBIN feltörli vele a padlót...
Elolvastam. Mivel "belsos" (RaceRoom) interju, igy igzabol semmit nem mondanak, ezzel csak megtamogattak az eddigieket. Ok legalabb tudjak hogyan kell "reklamozni", nem ugy mint az ISI az rF2-vel;)
"még ha fizika jó is lenne" :) még ha játszottál volna vele egy percet is... ;) a fizika kiemelkedõen SIM hatású, persze all-assist-OFF és graf is gyönyörû lehet fikázni, hogy csak reggel, délután és szürkület van benne + nincs esõ viszont tapasztalatból mondom, hogy a Shift 2 éjszakai és esõs pályáival ráfér 1 kezemre hányszor toltam szemben azzal, h a megjelenés óta megvolt és összességében bõven 3 számjegyû játékórát tettem abba
Valszeg csak infok jonnek rola, aztan majd kesobb, jovore valami kezzelfoghato. De van akkora nevuk, a GTR sorozat van olyan nepszeru, hogy minimalis reklammal is tudnanak eladasokat produkalni. Foleg, ha Ok is online tolnak mint a tobbiek:)
Elvileg a GTR3 mar teljesen a sajat SimBin engine-nel erkezik, ami grafikailag, tudasilag hasonlo mint amit a SHIFT-ben lehett latni vagy amit a CARS-szal terveznek. A SimBin-nel Lizard-nak hivjak, az SMS-nel Madness-nek;) De felo, hogy a fizikai alapok, hasonloan a Madness-hez, ugyanugy megmaradtak a pMotor1-nek (ISI - rFactor), amit tovabb piszkaltak.
Bar a Lizard-ot mar eleg regen fejlesztgetik, igy ennel elofordulhat, hogy valami teljesen ujat fogunk latni;)
hát igen, igazából óriási baklövés lenne részükrõl a nuku promó, vagyis csak ennyivel a megjelenés elõtt. sanszos, hogy jön pár kép és info, aztán majd megjelenik valamikor tavasz végén vagy nyáron...
Hát.... én nagyon nem hiszem ebben az idei megjelenésben, ezért egy ilyen címet, ami nagyobb volumenü fejlesztés mint a Race (dlc) cuccok csak promózták volna már vagy fél éve ....
De persze nem lenne rossz, nagyon éhes vagyok már valami ütõs szimulátor újdonságra :DD
ha a simbin komoly cuccot dobott össze, akár még az is lehet, hogy a C.A.R.S. és az rf2 marad jegelve nálam, tényleg nem tudom mit várjak tõlük, azért a GTR2 tényleg nagyot szólt akkor...
"Back in March 2010, Simbin announced to be working on a new GTR title that will be based on an all-new engine.
Since then, the Swedish studio has released several content packs for their RACE07 line of simulations but remained tightlipped on the progress of GTR3.
This is apparently due to change very soon as Simbin’s Jay Ekkel has hinted at first news of GTR3 becoming available later this month before Christmas as one of his postings in the RaceRoom forums reveals:
Haha yeah, the whole team cannot wait to start showing and telling what we are working on at the moment. Soon ( opps i said it again) we will start telling like there is no tomorrow!
But why wait till christmas! First details on the upcoming title are much anticipated as right now nothing is known regarding content or technical specifications. Since the title is named GTR again, it’s seems logical that it once again simulates sports car racing but other than that there are plenty of blanks to be filled – Hopefully soon."
hehe. Eddig az rF2 miatt temettem, most mást teszek, itt a CARS. És a CARS pont abban lehet és lesz erõs valószínûleg, amiben a GTR3 jeleskedhetett volna. Grafika, körítés, rendszer, tudjátok. A GTR3-hoz jönnek majd DLC pack-ok is, más kérdés, hogy meddig, meg mennyi, a CARS-hoz lesz ezer féle cucc elvileg, azzal nem lehet felvenni a versenyt. Oké, itt lehet minden hivatalos lesz, csak hát ha a CARS olyan lesz, mint amilyenrõl álmodunk, akkor totál felesleg a Simbin játékába beruházni.
És akkor itt jön elõ az, hogy évekig lófaszt nem csinált a Simbin lényegében, a GTR2 szerintem nagy siker lehetett, tuti sokan megvették, nem értem miért nem adtak ki korábban egy GTR3-at, amiben ráfeküdtek volna mindenre még egy kicsit jobban.
A konkurencia minden szinten beelõzte/elõz közben õket... (Mert oké, hogy a CARS nincs kész, meg rF2 sem, de azért ezekbõl láttunk már valamit...)
no, hát nagyon várós (totál új grafikai motor (?!) és magas elvárások a már régóta mindenki által emlegetett rókabõrõzések miatt is (bár megjegyzem, a Race On pl elég jó lett, de ÉRTHETETLEN hiányosságai vannak. (Idõmérõn nem tudok belepörgetni az eseményekbe elõre? Nem tudom utólag visszanézni a versenyhétvége során az elõzõ edzések idõeredményit? RÖHEJ...
viszont az rF2 szvsz sokkal idõtálóbb lehet és lesz. a buta alap rF1 mai napig a legnépszerûbb netes szimulátor. és ezt szvsz nem csak a rengeteg módjának köszönheti. rf2 mindenben rátesz egy lapáttal, GTR3-nak nagyon nagyon jónak kell lennie, hogy felvehesse vele a versenyt szvsz.