Igen. Sajnos ez is csigatempóban készül, mint a Fighter Ops. Egyszerûen kevés a fejlesztõ ember. Respect a munkáért, de ami ma szimfejlesztés címszóval megy, az csak az erõforrások szétforgácsolása. Egyikbõl sem lesz soha emberi léptéken beülil befejezett játék. Jószerivel csak techdemók. :(
Hülye kérdés, de hol a download link az új verzióhoz, vagy akármelyikhez? Az új honalopn nem találok ilyet...
Hát lehet, hogy az F/A-18C szimuláció terén alkotnak majd valamit, de a grafika finoman szólva gyenge, mind kidolgozottság (az F/A-18C modellen kívül komolyabban kidolgozott modellt nem látni), mind effektek (víz, tûz, robbanás) terén. Fizikai modellezés nem nagyon van benne, legalábbis a leszálláskor nem látni nyomát (rugózás, a fékezõkötél visszarántása).
A content feltöltés (3D meshek, textúrák, hangok, modellezés) iszonyú idõ és emberigényes dolog, szóval nagyon sok munka lenne vele akkor is, ha az engine amúgy kész lenne, de a jelek szerint még az is csak félkész...
A víz azért nem olyan rossz, a repmodell sem tûnik szarnak, de a táj tényleg hanyagolt. (még?!)
Szerintem bíztató ez,csak készülne már el.Grafika lehet hogy nem csúcs de azért nem is csúnya.
Egyébként szerintem az F-18 Korea-Iraqi Freedom-hoz hasonlít eléggé a grafikája,olyan mintha azt dobták volna fel.
A Graphsim F/A-18C szimulátoraiban igen jó volt a fedélzeti rendszerek szimulációja. Már a Hornet 3.0 is nagyon tetszett. Aztán a Koreák is jók voltak. Az Iraqi Freedom mikor megjelent, már grafikailag nem volt a csúcson, de azért el lehetett vele kellemes órákat tölteni. Az eredeti nyomtatott angol kézikönyv meg igen hasznos olvasmány mai szemmel is. Szerintem egy remekmû a maga nemében.
A forumán ugy olvastam hogy olyan 2 honap mulva szeretnék kiadni a 2.02es verziot amiböl a videok is vannak. A kérdésekbre még olyan választ is adtak, hogy egy féldinamikus hadjáratrendszert is szeretnének majd késziteni hozzá. Amugy tényleg van ahol elég elnagyolt a game, például mig a kabin elég jol meg van csinálva addig a kabinkeretnél csak a levegöben lebeg egy texturázatlan valami és az a feket-fehér horizont vonal is elég érdekes. Az elözö verzioban is hiányzott az animácio a kerékbehuzáskor és az árnyékolás is elég rossz volt.De az avionikai rész az a látottak alapján egész jo és a repmodell.Söt a katapultálás is nagyobb változatosságot mutat mint az eddigi szimekben, az az érzésem mintha abbol a katapultálos szimulátorbol lenne benne pár rész. Mondjuk azt eddig sem értettem , hogy a komolyabb fejlesztök erre miért nem fordittottak kellö hangsulyt.A valoság teljes hiánya van amit a katapultálásnál eddig látni a szimekben.
Ami videót belinkeltem a Graphsim F/A-18C Korea Gold-ról, ráadásul egy olyan színvonalas cockpit-hez épp ezt a szimet választották ,pedig grafikailag nem egy csúcsszim. Az avionika miatt választották épp ezt.
Ahogy nézem az avionika lesz az erõssége ennek az új szimnek is. Persze ma alapkövetelmény lenne az egyéb vizuális élményt fokozó effektek is. Eladhatóbb lenne, az biztos.
Mert kit érdekel a katapultálás? Én iknább azt látom szívesen, hogy van radar és IR ground clutter modellezés és egyéb hasonló dolgokat. Ez egy repszim, nem egy katapult szim. :)
néha sok idöt töltök el a katapultálással amikor olyan napom van :P DE azért az már bosszanto is lehet ha azért halnál meg mert nem veszi figyelembe a különbözö adatokat és repülési jellemzöket.Pl fejjel lefele földközelbe a 29-böl 100 m-röl is simán tuléli a csoka, de nem hiszem hogy akár a lockonba vagy a falconba ez sikerülne tulélni
Írtam a srácnak a letöltési link kapcsán. A 2.02 majd jön valamikor. A régebbi verzió DL linkjét meg nem adja ki, mert a régi oldal linkjét tartalmazza. (Ez meg mi a túrót jelenthet pontosan?)
Tök jó, akkor ezt most nem próbálom ki. A két évvel ezelõtti verzióval repülhettem utoljára asszem...
Összevesztek a régi oldaluk üzemeltetõjével (www.seven-g.com) és a domain tulajdonosával és az nem akarta visszaadni nekik a domain kontrollálásának lehetõségét. Ezért kellett új domaint és új honlapot csinálniuk.
Múltkor elkezdtem hadjáratot játszani az F-18 Iraqi Freedommal,de mindíg az történik hogy egymás után lövöldözik a SAM-eket és egy darabig sikerül kivédeni õket aztán elfogynak a csalik és rögtön eltalálnak hiába borítok le.Furcsa ez hogy folyamatosan tüzel a légvédelmük-ennyi rakétájuk biztos nem volt:/A kísérõmet meg rendszeresen az elsõ percekben leszedik még elõttem-volt akinek sikerült a kampányokat végigvinni realisztikus beállításokkal?
Valójában nem is hadjárat volt,mert most jöttem rá hogy az nincs benne,csak egymást követõ de különálló idõrendben következõ missionok vannak,ez az egyik gyengéje a játéknak.Amúgy kezdem sejteni hogy elsõként gyorsan a légvédelmi rakátaállást kellene megsemmisítenem,utána lehet a gépekkel foglalkozni.Mostanában újra feltelepítem a progit kb 1 év után.
gyanitom, hogy tudják, hogy melyik mekkora fejlesztés megy végbe.
Ha jol tudom az elsö public demo , volt az 1.02 aztán jott az 1.03 amibe már elég sokminden volt az elözöhöz képest. Most dolgoznak a 2.x verzion ami mivel egy egész verzio ugrást ad még nagyobb változást vetit elöre, mint az a videon is látszik. Bár a mostani verzioknál már nekem sem egyértelmü, mert az ez elötti 2 részes video volt a 2.02es elözetese.a mostani verzio számmal ugy látszik ezen már tulhaladtak és már a 2.1-nél járnak. mindenesetre van fejlödés. ÉS ez az elsö olyan sim ahol a katapultálás hasonlit az igazira és sok olyan apro részlet amit a nagyok elfelejtenek.
Lassan alakul, pár hónapja mikor elõször találkoztam ezzel a szimmel azt gondoltam hogy ez is egy jól induló szim de egy idõ után errõl sem fogunk hallani, hát ugylátszik tévedtem, csak nehogy elkiabáljam. Nekem az eggyik kedvencem az F18-as ezért nagyon örülök ennek a szimnek. Mindig örülök ha látom hogy egyre több repülõszimulátor van a piacon, ilyenkor mindig reménykedek hogy a többi már meglévõ szimkészítõk is belehúznak. Azt tudja valaki hogy ez a fejlesztõ csapat amatõrökbõl áll vagy hivatásbõl készitik a szimet?
inertjú a készitõkkel sajnos nem terveznek uj demot kiadni , pedig már jobb állapotban van mint az 1.03as verzio ami elég kezdetleges volt minden szempontbol
Azért kíváncsi vagyok, hogy ez a szim. mennyire konkurencia az ED-nek.. már ha õk is a 18-as mellett teszik le a voksukat.. :) Szerintem ez is komoly szimulátor lesz. :)
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem becsülöm a munkát, csak már megint egy n+1-dik AMRAAM shooter + AIM-9X-et modellezõ szim.
Milyen környezetet tudsz teremteni, ami nem sci-fi, de élvezhetõ és nem a "we are so cool" érzés van? Az oldal azt írja, hogy 77%-ban kész. Ez azt sejteti, hogy ez jóformán egy techdemó az egész. Mi hiányzik?
- Más gépek? Milyen ellenfelek / baráti gépek lesznek? - Objektumok? Térkép? - Szárazföldi jármûvek és egyéb hajók? - SAM rendszerek? - MI? - stb., de n+1 dolog hiányzik még.
Annak ellenére, hogy új a táj emlékeim szerint alig szebb a Falconnál. (A víz szebb, de DX-9-cel nem mûvészet...)
Egyetértek abban, hogy messze még a vége, hacsak nem történik valami csoda. Csak arra vigyázzanak, hogy nehogy még kiadás elõtt elavuljon.
Grafikailag már most elavult. Nézd meg a tájtextúrát. Nekem GE-bõl kiszedettnek tûnik, ha nem, akkor ez ma édeskevés. A Falconban oké lenne, de egy payware simben 2012 táján már aligha.
Nevada gyakorlóterület, ez viszont egyre kevésbé jön be. Úgy látszik, hogy inkább a Hornet rendszereinek szimulációjára és nem a grafikára gyúrnak. Azért még nem mondok le róla, megpróbálok egy tesztverziót kérni tõlük.
hát a felszini textúrák még mindig gagyik.
Olyan furcsa hatása van ennek a játéknak. Mintha mocsárban játszódna.
Engem nem ezek izgatnak. Lehet akármilyen grafika, ha nincs dinamikus hadjárat, akkor megette az egészet a fene. Pont olyan techdemo lesz, mint a Lock On.