Jó videok, tetszik, hogy a lövedékek nem olyan nagy pingpong labda nagyságuak és nem egyenesen mennek.A becsapódásuk is látszik és nem olyan , hogy egyből robbanna a gép ha eltalálják, bár nem tudom, hogy menynire van jol vagy rosszul leszimulálva a sérülések, akár DCS akár Falcon vonalon, hogy gun onlynál mennyi találat vagy milyen kalibernél milyen sérülést okoz a másik gépnél. IL2 és CLOD esetében eléggé ment az agyalás ezen téren.
A másik ami tetszet , hogy elég jol visszaadja azt a fajta váratlan helyzeteket, hogy egy kis kitérő manőver menynire befolyásolja a célzás sikerét. A harmadik az a katapultálás, ha jól tudom itt erre is komolyabban ráfeküdtek mint az edigi szimekben. Lehet, hogy nem olyan nagy dolog,de sztem sokat dok a látványon, mikor más más helyzetek és sebességek mellett máshogy megy végbe a katapultálás, mint ahogy régen volt is rá egy külön szimulátor progi.
Ami nem tetszett, az a bal felső sarokban az FPS számok, nem voltak elég magasak ahoz képest, hogy csak 2 gép és kopár táj volt.Apropo táj eléggé mosottnak tünt a zegész látvány.Ugyhogy van még mit dolgozni rajta.
Ha lesz is az is komolytalan, egy gép techdemója. Hol lesz dinamikus hadjárat, n+1 SAM rendszer, stb. Egy egy emberes fejlesztő és garázsprojekt ilyen fejlesztésre alkalmatlan. Pont.
sztem az a százalék azt akarja jelenteni hogy menynire hasonlit az igazi gépre . a forumba valahol olvastam, hogy talán 1 év még ,de csak egyedül tolja a srác a kodot ugyhogy respect neki, hogy eddig is mit kihozott a cuccból.
Engem nem ezek izgatnak. Lehet akármilyen grafika, ha nincs dinamikus hadjárat, akkor megette az egészet a fene. Pont olyan techdemo lesz, mint a Lock On.
Nevada gyakorlóterület, ez viszont egyre kevésbé jön be. Úgy látszik, hogy inkább a Hornet rendszereinek szimulációjára és nem a grafikára gyúrnak. Azért még nem mondok le róla, megpróbálok egy tesztverziót kérni tõlük.
Grafikailag már most elavult. Nézd meg a tájtextúrát. Nekem GE-bõl kiszedettnek tûnik, ha nem, akkor ez ma édeskevés. A Falconban oké lenne, de egy payware simben 2012 táján már aligha.
Egyetértek abban, hogy messze még a vége, hacsak nem történik valami csoda. Csak arra vigyázzanak, hogy nehogy még kiadás elõtt elavuljon.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem becsülöm a munkát, csak már megint egy n+1-dik AMRAAM shooter + AIM-9X-et modellezõ szim.
Milyen környezetet tudsz teremteni, ami nem sci-fi, de élvezhetõ és nem a "we are so cool" érzés van? Az oldal azt írja, hogy 77%-ban kész. Ez azt sejteti, hogy ez jóformán egy techdemó az egész. Mi hiányzik?
- Más gépek? Milyen ellenfelek / baráti gépek lesznek? - Objektumok? Térkép? - Szárazföldi jármûvek és egyéb hajók? - SAM rendszerek? - MI? - stb., de n+1 dolog hiányzik még.
Annak ellenére, hogy új a táj emlékeim szerint alig szebb a Falconnál. (A víz szebb, de DX-9-cel nem mûvészet...)
Azért kíváncsi vagyok, hogy ez a szim. mennyire konkurencia az ED-nek.. már ha õk is a 18-as mellett teszik le a voksukat.. :) Szerintem ez is komoly szimulátor lesz. :)
inertjú a készitõkkel sajnos nem terveznek uj demot kiadni , pedig már jobb állapotban van mint az 1.03as verzio ami elég kezdetleges volt minden szempontbol
Lassan alakul, pár hónapja mikor elõször találkoztam ezzel a szimmel azt gondoltam hogy ez is egy jól induló szim de egy idõ után errõl sem fogunk hallani, hát ugylátszik tévedtem, csak nehogy elkiabáljam. Nekem az eggyik kedvencem az F18-as ezért nagyon örülök ennek a szimnek. Mindig örülök ha látom hogy egyre több repülõszimulátor van a piacon, ilyenkor mindig reménykedek hogy a többi már meglévõ szimkészítõk is belehúznak. Azt tudja valaki hogy ez a fejlesztõ csapat amatõrökbõl áll vagy hivatásbõl készitik a szimet?
gyanitom, hogy tudják, hogy melyik mekkora fejlesztés megy végbe.
Ha jol tudom az elsö public demo , volt az 1.02 aztán jott az 1.03 amibe már elég sokminden volt az elözöhöz képest. Most dolgoznak a 2.x verzion ami mivel egy egész verzio ugrást ad még nagyobb változást vetit elöre, mint az a videon is látszik. Bár a mostani verzioknál már nekem sem egyértelmü, mert az ez elötti 2 részes video volt a 2.02es elözetese.a mostani verzio számmal ugy látszik ezen már tulhaladtak és már a 2.1-nél járnak. mindenesetre van fejlödés. ÉS ez az elsö olyan sim ahol a katapultálás hasonlit az igazira és sok olyan apro részlet amit a nagyok elfelejtenek.
Alakul ez a kis szim, jó lesz! :) A verziószámozás kinek/minek szól?
uj video egyes részei nagyon jol sikerültek,de néhol még eléggé gyenge , de alakul.
Az iMagic-nek is volt egy Hornet sime, az annak idején kimaradt. Valaki tudna róla mondani pár dolgot, érdemes valahonnan megszereznem?
Valójában nem is hadjárat volt,mert most jöttem rá hogy az nincs benne,csak egymást követõ de különálló idõrendben következõ missionok vannak,ez az egyik gyengéje a játéknak.Amúgy kezdem sejteni hogy elsõként gyorsan a légvédelmi rakátaállást kellene megsemmisítenem,utána lehet a gépekkel foglalkozni.Mostanában újra feltelepítem a progit kb 1 év után.
Múltkor elkezdtem hadjáratot játszani az F-18 Iraqi Freedommal,de mindíg az történik hogy egymás után lövöldözik a SAM-eket és egy darabig sikerül kivédeni õket aztán elfogynak a csalik és rögtön eltalálnak hiába borítok le.Furcsa ez hogy folyamatosan tüzel a légvédelmük-ennyi rakétájuk biztos nem volt:/A kísérõmet meg rendszeresen az elsõ percekben leszedik még elõttem-volt akinek sikerült a kampányokat végigvinni realisztikus beállításokkal?
Összevesztek a régi oldaluk üzemeltetõjével (www.seven-g.com) és a domain tulajdonosával és az nem akarta visszaadni nekik a domain kontrollálásának lehetõségét. Ezért kellett új domaint és új honlapot csinálniuk.
Írtam a srácnak a letöltési link kapcsán. A 2.02 majd jön valamikor. A régebbi verzió DL linkjét meg nem adja ki, mert a régi oldal linkjét tartalmazza. (Ez meg mi a túrót jelenthet pontosan?)
Tök jó, akkor ezt most nem próbálom ki. A két évvel ezelõtti verzióval repülhettem utoljára asszem...
néha sok idöt töltök el a katapultálással amikor olyan napom van :P DE azért az már bosszanto is lehet ha azért halnál meg mert nem veszi figyelembe a különbözö adatokat és repülési jellemzöket.Pl fejjel lefele földközelbe a 29-böl 100 m-röl is simán tuléli a csoka, de nem hiszem hogy akár a lockonba vagy a falconba ez sikerülne tulélni
Mert kit érdekel a katapultálás? Én iknább azt látom szívesen, hogy van radar és IR ground clutter modellezés és egyéb hasonló dolgokat. Ez egy repszim, nem egy katapult szim. :)
Ami videót belinkeltem a Graphsim F/A-18C Korea Gold-ról, ráadásul egy olyan színvonalas cockpit-hez épp ezt a szimet választották ,pedig grafikailag nem egy csúcsszim. Az avionika miatt választották épp ezt.
Ahogy nézem az avionika lesz az erõssége ennek az új szimnek is. Persze ma alapkövetelmény lenne az egyéb vizuális élményt fokozó effektek is. Eladhatóbb lenne, az biztos.
A forumán ugy olvastam hogy olyan 2 honap mulva szeretnék kiadni a 2.02es verziot amiböl a videok is vannak. A kérdésekbre még olyan választ is adtak, hogy egy féldinamikus hadjáratrendszert is szeretnének majd késziteni hozzá. Amugy tényleg van ahol elég elnagyolt a game, például mig a kabin elég jol meg van csinálva addig a kabinkeretnél csak a levegöben lebeg egy texturázatlan valami és az a feket-fehér horizont vonal is elég érdekes. Az elözö verzioban is hiányzott az animácio a kerékbehuzáskor és az árnyékolás is elég rossz volt.De az avionikai rész az a látottak alapján egész jo és a repmodell.Söt a katapultálás is nagyobb változatosságot mutat mint az eddigi szimekben, az az érzésem mintha abbol a katapultálos szimulátorbol lenne benne pár rész. Mondjuk azt eddig sem értettem , hogy a komolyabb fejlesztök erre miért nem fordittottak kellö hangsulyt.A valoság teljes hiánya van amit a katapultálásnál eddig látni a szimekben.