Sokat lehetett hallani, hogy pl újságok mellékletei (CD, DVD) nem érkeznek meg vagy az áru sérült. Ezek mind a postára vonatkoztak.
Futárcégeknél interneten is követheted az áru/termék hollétét, még határon kívül is...
Nekem eddig szerencsém volt a postai küldeményekkel. Ha én küldök akkor ajánlottan megy, ha kapok, akkor csak utánvét!
Futárszolgáltatással csak az a gondom, hogy õk is akkor melóznak mikor én. Munkahely függõ hol nézik rossz szemmel ha valaki oda rendelget privát dolgokat. Vagy kell a családba egy nyugdíjas aki át tudja venni...
A cikkben szereplõ 2% pedig sokat elárul...
Az a baj, hogy a 70 ezres fizuját akkor is megkapja, ha 3 hónapig rejtegeti a szekrényében, remélve, hogy valamilyen módon bele fog szarni a vásárló a dologba.
Respekt viszont azért, mert amikor neten utánaérdeklõdtem az ügyfélszolgálaton, hogy mikor érkezik a cucc, akkor rövid idõn belül jött a válasz, hogy merre van most éppen és megkaptam a futár mobilszámát, hogy rá tudjak csörögni.
a postáról annyit, h tavaly kínából rendeltem telefont, 2 nap alatt Budapestre érkezett, a posta elkavarta. küldtek újat, az is 2 nap múlva landolt, de a postának majdnem 3 hónap volt hogy 30 km-rel errébb hozza... csoda ha mindenki futárszolgálatokkal köt szerzõdést?
Ebben csak az a szomorú, hogy ezt a szoláltatást alapvetõen a postának kéne ellátnia (mint azt teszi is pl. Németországban vagy Svédországban).