Kiderítettem neked a robot-ló hátterét, ez Defiat mount (Eth eredetû, végül is logikus, az Eth-ek a proto-technológia használói), mindegyik Defiant faj tudja használni.
Szia ezt az infót honnan szedted? Mert én tervezem egy guardian guild indítását de inkább valami nordic szerveren svédekkel hollandokkal, nem keletiekkel.
Tobb kaszt nincs, tobb soul van egy callingon (kaszton) belul. Ezekbol 3 egyszerre egy role. Alapbol 1 role-od van, ide harom soult tudsz berakni, de vehetsz uj role slotokat, maximum negyet, ahova mashogy rendezheted ossze a souljaidat. Tehat alapvetoen egy warrior warrior marad, de valthat a tank es dps build kozott. Az actionbarokat menti jelenleg, le is csereli a masik build altal letrehozottra, viszont geart nem cserel.
Ez a több kaszt hogy van ? Egyszerre tudom az összes skillt használni vagy van egy gomb amivel váltok kasztok között és auto vált a gear is ? Illetve mágusban melyik az ami tiszta damage, semmi hókuszpókusz ? (eddig az elementalist tetszik, mert azzal az ember nem 4ever alone, de kéne még mellé valami gondolom)
Amig nem keszit valaki valami bannert, addig ezt gyorsan osszedobtam, ne legyen olyan ures ott fent.
Elvileg a direct2drive-on gbp-ben ki tudod fizetni, az a $-os arnak megfelelo, csak nem tudom, hogy hogy valtjak a forint szamlarol. Nekem 10290 forintra jott ki.
Attol felek, hogy neked is mar csak az EUR opcio maradt :(
Na meglett új gépem is úgyhogy már nem aggódom az fps szám miatt, így szinte 100%, hogy berendelem én is.
Nem tudom , volt e már errõl szó, de ha valaki magyar guildet keres a játékban akkor itt megtalál minket : Blightweald szerver Guardian oldal.
Guild neve Clear Sky . Keressétek Instant-ot , Calanor-t vagy aki éppen online van. Várunk mindenkit. :)
Nekem is van ismerosom akit erdekelne, keyt is szereztem beta acchoz vagy csak accot csinaltal?
En egy jobaratommal szinteztem egyutt o tank(paladin,reaver) en healer soulokkal es kulon kulon is elfogadhato volt ahogy tudtunk haladni. Justicar tankkal meg egyenesen vicc, ha cserelsz 2h fegyverre 1h+shieldrol akkor foleg.
Valaki próbált tankot? Mennyire lehet haladni vele? Gondolom paladin, warlod és + valami ad jó tankot. A legtöbb mmo-ban tank voltam itt is ezt tervezem csak nézegetem ezt a rift role bildert de kicsit még homályos, látnom kéne játék közben. Mindenesetre már megrendeltem, kértem béta lehetõséget is hátha kapok.
Ja, es vannak normalis instak, nem ilyen Fire Temple szeru odarakunk-ezer-mobot-a-semmiert dungeonok :)
Igazabol ami itt kulonleges az a Soul rendszer, van alap negy calling: warrior, mage, rogue es cleric. Ezeken a callingokon belul vannak soulok - lelkek -, ebbol callingonkent 6 soul van (+pvp soulok). Ezek talent agaknak felelnek meg. Egyszerre maximum 3 soul lehet hasznalatban, de 4 kulonbozo setet lehet osszehozni (role), amik kozott barmikor lehet valtani. Pl. lehet egy healing meg egy dps priest build, ezek kozott lehet valtogatni. Ahogy a soulokon belul haladsz melyebre a faban, ugy kapod meg az egyedi kepessegeit.
A masik ami kulonleges, az invazios riftek. A jatekban valamilyen mechankia szerint nyilnak kapuk a 6 elementalis reteg egyikere, ezek: fire, water, death, life, air, earth. Ha jol tudom, akkor a rifteken at at lehet menni az elementalis planekre is.
Igazabol sokkal tobb quest van, mint Aionban, egesz kiterjedt crafting, runak, stb.
Legfõképp arra, hogy ez miben más mint a többi MMO (pl.: Aionban ott volt az Abyss, a repülés meg a riftek), illetve mostanában rá vagyok kattanva a craftra :%
PvP-be se csak a játékoson múlik. Azért nem mindegy, hogy 600-at vagy 300-at lõsz bele az ellenfélbe. Sõt, szerintem pvp-be számít legjobban a felszerelés.
engem pvp érdekel, ott pedig elég extrém setupokkal is lehet boldogulni, mert inkább a játékosokon múlik a végeredmény, így sztem a sok választható soul sztem inkább megtartja az unniverzalitást.. persze, ha pve dungeon vagy mittomén mit nézünk, akkor lehetnek preferált buildek, de úgy gondolom ez iránt aggódni ennyire szofisztikáltható és univerzálissá tehetõ buildeknél felesleges..
Én pont ettõl félek legjobban ebben a játékban, hogy hiába van annyi féle soul, pár hónap alatt kialakul a közvéleményben, hogy melyik classnál melyik párosítás a legüberebb instára, pvp-re stb. és ha nem avval mész be egy partiba akkor leállnak veled veszekedni. Ráadásul itt úgy néz ki elég könnyen lehet váltogatni a soulokat, úgyhogy kénytelen leszel te is az elvárttal játszani, még ha rühelled akkor is.
Egész pontosan a béta fórum a béta event idõtartama alatt megy, aztán még 48 órát, utána lezárják / törlik (pontosabban szerintem csak nem jelenik meg a játékosok számára, hanem csak a belsõsök szemezgetnek az ott leírtakból).
Oh, ertem. Mondjuk ertheto, ket het alatt teleszemetelne a sok hulye.
Én is úgy vagyok vele, hogy már ki Hardcore-oztam magam, most már a szórakozás az elsõdleges. Ha az end-content le tud foglalni úgy, hogy nem fog hiányozni a valóban "végsõ" instance/raid tartalom, akkor természetesen semmi bajom, hogy a HC-kat is kiszolgálják. Csak a másik végletet sem szeretem. :)
De valamifele kihivas kell a hc jatekosoknak is. Ez valamilyen szinten pszichologia is. Lehet, hogy a casual tomegek sose foknak lejutni ilyen instakba, de ha a par szazalek hc raider nem lenne kiszolgalva akkor menne a siras, hogy milyen easymode jatek ez meg hogy nincs content. Es elvenne a motivaciojat az atlagembernek is, hogy nincs mirol almodoznia.
Szoval en nem zarnam ki, hogy endgame expert raid instaba bizony "top notch" buildek kellenek, sot akar egyes fightokhoz mas celra teljesen eletkeptelen celkarakterek is.
A dmgmeteres dologgal meg ugy vagyok, hogy ez a guildleader felelossege mennyire helyezi eloterbe a progresst a szorakozassal szemben. En mar reg nem wowozok, mikor meg toltam mar a hataron jart ez a dolog. Egy biztos, en inkabb nem raidelek vagy megyek mashova ha mar azon kell vitaznom, hogy milyen a rota:D
Küldhetnék már a meghívókat következõ betara, mert már nem bírom kivárni... Ki akarom próbálni!!!!! :)
Nem slacker, egyszerûen nem tökéletes a rotája, ha jól értem. Viszont az meg kabaré, hogy arról vitatkoznak, hogy pontosan milyen rotája legyen. Még 1x: nem játszik rosszul, csak nem hozza azt a szintet, mint a theorycraftot / builded / rotát perfectül vágó csapattársak.
Lehet, hogy slacker :) En ugy tudtam viszonylagos nyugalomban lenni, hogy a CoH nerf elott azt spamoltam, neha egy-egy hot, es rogton a healing done elejen voltam, gond nelkul ;)
Hát remélem nem arról fog itt is szólni az end-game tartalom, hogy 'állíts össze egy raidet a legjobb-tank/DPS/healer-klasszokból, különben nem megy le idõre a boss'...
Ez esetben az ilyesmik túlzott igénybevételét mellõzni lehet...
mielõtt nagyon túlbeszélitek a témát, van már Rift combat parser szóval meg lehet nézni hogy ki mit alkot a partykban és sajnos a tapasztalataim alapján meg is kell.
A DMG done-ra is igaz, amit írtam. sõt, az elsõ bekezdésben kifejezetten a DMG done-ról írtam. Arról, hogy jönnek az olyan dolgok, hogy talentelj át másik buildre, mert az az optimálisabb, stb.
Megint egy kis anekdóta, jelenleg a hunterünk vérét szívják keményen a fórumunkon, mert 11k DPS alatt van. Megy a Theorycraft, hogy a top guildeknél melyik debuff mennyit van fent, és ilyenek. Amúgy a srác nem játszik igazán rosszul, csak éppen a 6 (vagy 5?) DPS-bõl õ az utolsó...
Ha nagyon alapvetõ bajok vannak, akkor az szerintem sima group-questelés, insták alatt ki kell derüljön. Ha másként nem, hát fórumon / voice-on megbeszélik, hogy ki milyen buffokat / ütéseket használ, és így tovább.
Ha pvp serveren jatszol barhol megtamadhatod az ellenseges frakcio tagjait, emellett vannak ugynevezett warfrontok amik gyakorlatilag pvp instak, bizonyos feladattal, cellal.
En konkretan a dmgre gondoltam, dmg meter alapjan barmit levonni healing, jo a barmit talan elnagyolt de, erted, butasag. Viszont az mindenkinek a sajat maga fele iranyulo elvarasa, vagy az lehet hogy szeretne bizonyos kereteken belul maximumot nyujtani. Ebben (is) segit a dmg meter. Hangsulyozom, dmg meter, nem a healing done. Szoval szerintem igenis hasznos, segit az egyeni embernek illetve a guildnek is sok esetben, es nagyon nem azt ertem ezalatt hogy aki maximumhoz kepest 99 vagy 90 vagy 80%ot teljesit azt keresztre kell fesziteni.
A PvP itt is hasonló, mint Aionban, hogy "irány a megye nagyságu terep és öljétek egymást", vagy van vmi ground, ahol ki is lehet használni a kari tulajdonságait és nem kell 20 percet rohanni éledés után?
Mekkora igazság van ebbe! Én wowoztam majdnem 4 évig kezdetektõl aztán kb 2 éve egyáltalán nem. Kieget most megvettem, felvittem 85re karit, toltam régi haverokkal az 5ös instákat és pár napja lemondtam megint elõfizetést. Ugyanezt éreztem. Olyan szinten el van kurvulva ott a community, hogy az már menthetetlen. Nem beszélve errõl a dungeon finderrõl, ami aztán kiölte a játékosok közötti kommunikáció utolsó csíráját is.
Egyfelõl talán egyet is értenék, de én a DMG metert teszem felelõssé a mi WoW guildünkben is kialakult e-peen lengetéséért. Hiába játszik valaki (saját magához mérten) jól, és élvezi a játékot, ha nem hozza az "elvárt" DPS szintet. Utána jön az, hogy akkor olyan build-re spec-eljen, ahol a legjobb a DPS, meg olyan rotát használjon, ami a legoptimálisabb (és jönnek az ElitistJerk theorycraftok...). Ez pedig megöli a játék élvezetét, és elveszi az ember kedvét az egésztõl.
Healer-leaderként elõször én is használtam, aztán rájöttem, hogy semmi értelme, a healszerverzéshez semmi köze, a healing done-nak pedig pláne. Ha valaki nagyon nem tud healelni, az úgy is kibukik ha hullanak a rábízott emberkék, mint a legyek. Ha meg akad egy-két gyengébb láncszem, akkor a jobb healerrekre ráwhispeltem, vagy magam néha el-elejtettem egy-egy healt oda, ahova szükség volt...
Amikor a 3. kiégés után visszatértem Licsit ölni, folyton azt hallgattam, hogy csak Disc talenten lehet kihealelni a végsõ fightot. Én meg mondtam, hogy Holy vagyok, megoldom ezen a talenten. Megoldottam, de amennyit én tûrtem amiatt, hogy 'dehát a Disc...'. Úgyhogy Licsi kill után végleg le is raktam a WoW lantott emiatt...
Na, anekdótázás vége, a lényeg az, hogy ha a játék end-game tartalma olyan 'kihegyezett', hogy csak top-notch tankokkal / dps-ekkel / healerekkel megoldható, akkor ott nem a játékossal, hanem a tartalommal van a baj. Én ezért imádtam azokat a csatákat, ahol elõre megnézett tax nélkül, magunk kútfõjébõl próbáltuk megoldani a dolgokat. Néha eszméletlen nyakatekert dolgokat mûveltünk, de ha lement a boss, akkor kit érdekelt, hogy egy-másik DPS, Tank vagy Healer nem pengeélesre kihegyezett értéket nyújt a fight alatt.
Az persze tény, hogy mindenkinek meg kell tanulnia játszani a kasztjával. De ha ez egy raidfighton derül ki, akkor már régen rossz.
Szóval én legalábbis rosszallóan nézek erre a DMG meter / WWS elemzõs attitûdre. Mindenki hozza ki maga a saját kasztjából, karakterébõl a maximumot. Ennek elégnek kell lennie... :)
Sziasztok! Ez lényegében akkor egy PvE orientált játék? Mit tudni az end-game contentrõl?
Lattatlanban csak a dmg meterhez fuznek annyit, hogy sokan rosszul allnak szerintem ehhez a kerdeshez. A dmg meter nem arra valo amire sokan, koztuk alairom enis sokszor hasznaljak, az epeenlengetesre. Hanem hogy kideruljon ha valaki nem ugy teljesit ahogy kellene neki, ezek utan nem a talajbanoobozasanak kell kovetkeznie, szerintem, ha rajonnie miert lehet igy is segiteni, legalabbis ez lenne a normalis.
Szerintem ez valami régi táblázat lehet, mert amikor én az elsõ eventen kelarival voltam, annak nagyon brutál volt az aktív racialja: 15 seces buff, ezalatt az elsõ ütés/spell 100% crit, a második 80%, majd 60 és így tovább.
Itt egy jan 10-i jegyzet, ez is ezt írja: The Kelari get a 100/80/60/40/20 percent critical hit chance increase for 5 abilities in order.
Eddig kb. 300-an töltötték ki, de feltûnõ a válaszadók egységes nézete pár kérdésben, pl a többség nem akar repülõ mountot, nem akar damage metert, a kasztrendszerrel szinte mindenki elégedett, ahogy a community-val és a grafikával is.
A Bahmi es mathosian aktiv racialokra talan azt lehet mondani hogy bizonyos helyzetekben adhat jelentos elonyt, viszont a kelair, egyreszt passziv masreszt jelentosen tobb, gondoljunk most csak a %ra ne arra hogy a bonus maga mi.
@Meow!: Oh, köszönöm szépen, ezzeket például nem ismertem. Így ránézésre persze nem mondanak sokat, ahhoz a játékban kellene látni õket. Azonban a High Elf és a Dwarf faji bónusz is elég decens, legalábbis ránézésre.
@Eksz: Hát õszintén szólva nem sok troll pappal találkoztam, a legtöbb pap Undead volt. Fõleg PVP-ben. Ja, meg Törpe (még a racial Fear Ward idején). :)
A tánc más kérdés, az tényleg poén volt, külön /dance makróm volt, /y Dance for the horde! felkiáltással. Raid közben a ready check várakozások közben folyton ezt nyomtam. :)