Hogy az MMO verzió pontosan hogy fog mûködni azt nem tudom megmondani (bár rengeteg infó van a honlapon, de még nem volt idõm elolvasni). Az eredeti játék egy körökre osztott stratégiai játék, ami 3 fõ részbõl tevõdött össze:
1. az általad elfoglalt várakat fejleszthetted, így erõsebb lényeket toborozhattál ott, több varázslatot tanulhattak meg a hõseid, satöbbi...
2. a világtérképen a hõseiddel mozoghattál, elfoglalhattál bányákat, várakat, megtámadhattál ellenséges hõsöket, hajózhattál, satöbbi...
3. amikor harcra került a sor, akkor egy szabályos 6szöges rácsos táblán irányíthattad a hõsöd seregeit az ellenség serege ellen.
E mellé jött rengeteg RPG elem úgymint fejlõdés, tárgyak begyûjtése, varázslatok tanulása, satöbbi...
Nehéz így pár mondatban összefoglalni, mert nagyon összetett volt a játék (ennek ellenére pillanatok alatt meg lehetett tanulni vele játszani).
Fontos elem volt még az, hogy minden szinten körökre volt osztva a játékmenet, semmilyen szerepet nem játszott az egészben a gyorsaság, csak a taktikázás.
Itt egy rövid videó, amiben a sorozat 3. (és egyben legsikeresebb) részén megfigyelheted mind a 3 fõ elemet:
1:15-tõl a vár belseje 1:30-tól világtérkép 3:00-tól harc
Elnézést amúgy, hogy nem a mûfaj bemutatásával indítottam, amikor én kezdtem számítógépen játszani, akkor ez a sorozat annyira alapmû volt, hogy aki nem ismerte az valószínûleg nem is tudta, hogy mi az a számítógépes játék, de manapság teljesen mostoha mûfaj. A legelsõ ilyen játék amúgy a King's Bounty volt aminek a remake-je nem is olyan régi cucc, talán ismerõs lehet.
Engem érdekelne a dolog..
Én is elég nagy HoMM fan vagyok:) Kíváncsi vagyok rá, ha jó és érdekes a játékmenete akkor a grafika csöppet sem számít.
Ha képesek lesznek tûrhetõ látványvilágot teremteni, mondjuk pont olyat mint a 3. részben, akkor jó is lehet akár.
Jövõ pénteken meglátjuk, egyelõre feltettem a klienst és már a menürendszerben mindenfelé kínai szövegekbe futottam, remélem ezt javítják a tesztelésre. Amúgy találtam egy viszonylag elviselhetõ minõségû videót róla, fel is tettem youtube-ra:
+fav, heroes-t szeressuk. elvileg aktivaltam az accountomat klienst is toltom mar. May 7th, 2010 - ekkor indulna a cucc, addig nem lehet belepni?
Jövõ pénteket nem figyeltem ezért is nem értettem miért nem müködik a szerver :D
Bizony jövõ pénteken kezdõdik a tesztelés és ha jól tippelek, akkor az amcsi órákhoz lesz igazítva, szóval nálunk jó esetben délután, rossz esetben éjszaka.
Mára búcsúzóul pedig itt egy videó néhány varázslat effektjével:
Tudom, tudom, nem a grafika a legfontosabb, de ez elsõ ránézésre lehangolóan ósdi. Néhány browser játék szebben néz ki. Leshettek volna egy kicsit a hasonló stílusban évek óta mûködõ Atlantica-tól. Persze lehet, hogy élõben legalább hangulatos lesz.
Ezért is akarom megnézni a bétát, mert a grafika tényleg kritikán aluli, egyszerûen nem hiszem el, hogy olyan, amilyen. Nem arról van szó, hogy nem ûbermodern csillivilli, hanem arról, hogy igénytelen, egymásba lóg minden, a tereptárgyak nem is hasonlítanak arra, amik, satöbbi. Egyedül amit tetszenek videók alapján azok a spellek effektjei. Szóval szerintem nincsenek felhúzva a grafikai opciók vagy nem tudom, de ha a grafika nem bosszantóan rossz akkor a többi elemét tekintve adja a régi HoMM stílust, amit nagyon szerettem. Szóval én mindenképp teszek egy próbát és majd írom a tapasztalataimat.
Érdekel mi lesz a dologból. Fõleg, hogy milyen típusú játékot is akartak kihozni a fejlesztõk az ötleteikbõl. Azt írják stratégia. Birodalomépítéssel, erõforrás menedzseléssel, stb, ahogy a HoMM-tól megszoktuk. Hááááát ez elég necces dolog MMO-ban. Mi van akkor, ha több játékos van egy térképen, és az Y játékos megtámadja X játékost, miközben Z játékos is megtámadja X játékost? A Z megvárja, míg X, és Y lezavarják a csatát? Lehetetlen...
Grafikában (karakterek kinézete) a HoMM V-t veszi alapul, az korrekt. A többin majd tuningolnak még :)
Lehet menni, zárt bétára még osztogatják a kódokat a honlapon. valamint a játékot is lehet tölteni (1.3 giga).
MEGY A BE'TA!!!1!
Grafikailag en azt mondanam ra h Sacred 1. Olyan 2d-s alapon 3d-s karakterek, igen gagyi. Varosok meg heroes5-bol vannak. Bar meg nem neztem vegig mindet.
Nah mar megtalatam hol lehet hazassagot kotni JESSZ.
most latom h en Homm_v5080.exe klienst szedtem le, a hivatalos oldalon pedig v1000 van, az lenne a frissebb? elkezdtem szedni, de baromi lassu a szerveruk. vagy ha belepek ugyis updateli magatol?
kozben latom h van 1001 meg 1002 is.. ezeket folyamatosan le kene szednem es frissitenem vagy ez magatol megtortenik a jatekban? gondolom ha online a jatek (marpedig az), akkor kotelezo mindig a legfrissebb valtozatot hasznalni..
Bizony, néha eltûnik a hõsöm és minden más és csak az újraindítás segít, néha kifagy a játék (például építkezés után a váramból kilépve mindig), néha kínai üzenetek jönnek elõ, satöbbi. A grafika amúgy némileg kellemes csalódás, rosszabbra számítottam, viszont az 10124×768as felbontás és a teljes képernyõs üzemmód hiánya siralmas és a hivatalos fórum alapján esély sincs e téren a változásra. De a legnagyobb gáz az, hogy ha a fizetõs rész marad jelen állapotában, akkor nevetségesen nagy elõnyt lehet pénzért összevásárolni, ami engem egészen biztos, hogy távol fog tartani a játéktól. Hangulatról, játékmenetrõl se sok jó maradt meg, de nem érezném jogosnak 1 óra próbálgatás után nyilatkozni errõl.
jah, a fullscreen hianya nekem is bassza a csorom, a kepernyo 1/3-at nem tolti ki az a felbontas ami alapbol van.. ugyanaz az "eltunos" bug nalam is sokszor elojott, de sok mas is.. mit lehet penzert venni?
a fejlodesi rendszert sem vagom, egy epuletnek nemtom hany szintje van (de a megszokott 2-nel biztos joval tobb mert valamibol 4ig eljutottam), es az epulet fejlesztestol az egyszeg nem is lesz erosebb ha jol vettem eszre, csak tobbet lehet beloluk venni. egysegek felaldozasanal irt ki valami olyat amitol talan tenyleg fejlodnenek, de ahhoz valami 75ezer nagysagrendu cuccot kell felaldozni, nem tunik annak a gyorsan fejlodos jateknak..
meg en sem irom le teljesen, de ha ez igy marad, akkor ha a jovoben heroesozni akarok, valoszinu csak elokapom a 3-at, vagy 5-t kiegeszitostul, azokkal jobban ellennek szerintem.
Pont rá is találtál az egyik olyan elemre a sok közül, amit drasztikusan megkönnyít a pénz. Egy lény egy szinttel való fejlesztése lehetséges 10ezer+ halott lényed lelkének beolvasztásával VAGY egyetlen kattintással, ha megveszed pénzért...
Meg aztán ha most benézel a shopba ahhoz képest, hogy azt ígérték csak kozmetikai dolgok lesznek benne lehet ott vanni mindenféle nyersanyagot, itemtápoló vackot, tiemsocketelõ vackot, XP duplázót, manavisszatöltõt, gyakorlatilag a tápolásról szól az egész. Jó, mondjuk erre számítani lehetett, hisz az összes ilyen játékban így szokott ez lenni, de ilyen szélsõségesen még sehol nem láttam.
Nálam is ez a hiba. Valahol a fórumukban azt olvastam, hogy azért csinálja, mert a felhasználónévben vagy a jelszóban nagybetû van... (nálam van) Errõl tud valaki?
Igen, errõl én is hallottam, hogy problémát okozhat... :( Regeljetek kisbetûset, gyakorlatilag végtelen mennyiségû bétakulcsot lehet beszerezni még, de ha sehol sem találtok itt is kérhettek, tudok adni. Amúgy ez is mutatja a fejlesztõk hozzáállását a dolgokhoz. Napok óta megy a béta és 3 egetrengetõ hiba van benne: - nagybetûs felhasználó nem tud beloggolni - kifagy a játék, ha kilépsz a váradból - mászkálós részen levõ random harc után néha megõrül a játék, csak újraindítás segít
És egyik kritikus hibát se javították még...
Nah, inkább hot seat-ezek a hugommal HoMM 4-el :D:D
én átirtam a jelszót csupa kisbetûre.háát mit mondjak maga a játék kicsit fura.meg kissé keleti beütésü.de a sok bug.és a kidolgozatlanságot eltekintve.meg hogy ez mégcsak beta.azért lehet hogy jókis game lesz belõle ha kijön.majd kiderül.én adok majd még esélyt neki.mert most se olyan rossz.ellehet vele lenni.még ha sok értelme nincs is
ahol anno beta kulcsot kérték ott fent van hogy customice service. oda be jelentkezel, és tudod modosítani az accodat beleértve ottvan a jelszó is.odabementem átirtam sok kicsire .és jó is lett ez az acc oldal
Én csak 37-ig jutottam el, ahogy elnézem a játék tele van unatkozó amcsi gyerekekkel akik egész nap ezt játsszák, mivel hemzsegnek a 90-fölöttiek, de munka mellett elég nehéz ebben haladni.
Meg kell mondanom, amilyen pozitívan álltam neki a játéknak, régi nagy Heroes rajongó révén, mára annyira lelombozódtam. A hivatalos fórumra is írok és azt látom, nem számíthatunk arra hogy fontos és jelenleg szarul megcsinált részleteket (mint az idióta lélek-felajánlós rendszer) átprogramoznak a nyílt bétára, max a bugokat oldják meg... de kisült hogy pl. a már két éve futó kínai verzióban MÉG MINDIG ott van a kastélyból kilépéses lefagyás bug... :(
Leírtam az észrevételeimet egy másik fórumra, onnan átollóztam hátha érdekel vkit:
A TQ nevû kínai cég megvette a jogokat az Ubisoft-tól, és készítettek egy MMO-t a Heroes-ból. A játék teljes egészében a HeroesIII-ra épül - ugyanazok a várak, lények, varázslatok, képességek, csak (kissé elavult) 3D grafikát kapott az egész. A King's Bounty-ból ismert módon Leadership van, így csak annyi lényt vehetsz fel amennyit a leadership-ed engedi.
A béta teszt javában zajlik, jómagam kb. két hétig játszottam vele. Tapasztalataim:
JÓK:
-Nekem nagyon tetszenek a lények 3D megjelenései. Pár HeroesV-bõl átvett grafika kivételével mind újak, és a HeroesV WOW-os stílusa helyett sokkal jobban visszaadják a III. rész stílusát. Különösen a Fortress lényei tetszenek, ill. a teljesen HeroesIII kinézetû Trogloditák és Gremlinek. Van pár érdekes változtatás, így a Góg/Magóg a HeroesV succubus grafikát használja, vmint sok lény "nõvé változott" így az ifritek, a dzsinnek sõt a wight/wraith is. A továbbfejlesztett lények grafikája nem csak színre hanem alakra is változik 3 csillag-szintenként.
-A Skill-rendszer: Minden skill felvehetõ bármely hõs által, de a szintenként kapott 5 skill pontbõl többet kell pl. egy lovagnak a Wisdom-ra költenie, mint egy varázslónak, stb. A Nekromanciát pedig csak a nekrók használhatják. Minden skillnek 9 szintje van, így jóval több féle effektusuk van - pl. 2-es szintû Earth Magic-el a Slow varázslat már 2 ellenséges lényre hat, és 9-es szinten lesz Mass spell.
-A lényeknek a WOG mintájára van XPjük, és szintjük - 10 szintet léphetnek a csatában szerzett XP alapján. A HeroesIII-as upgrade (pl. imp-bõl familiar) a 3. szinten történik meg. Ahogy a WOGban megszokhattuk, ha alacsonyabb csillag-Xp szintû lényt vegyítünk magasabbal, az új csapat XPje átlagozódik.
-Hasonlóan a lényekhez, a varázslatoknak is szintjei vannak, amit növelhetünk használatukkal.
-Varázstárgyakat vehetünk és van "socketelés" meg tárgybûvölés Diablo módra.
A ROSSZ:
-Sajnos... a játék csak névre HOMMIII, játékmenetre nem. Vannak térképek amiket a fõtérképrõl elérhetsz, de ezeken csak egy szem hõssel vagy jelen, nincs várad, az ellenségnek se. Nincsenek bányák vagy lény-lelõhelyek se - egyszerûen sétálsz és megadott kör alatt ki kell nyírni X ellenfelet, megtalálni X tárgyat, stb. Az ellenfelek ugyan variáltak (a HeroesIII-al ellentétben egy semleges sereg tartalmazhat akárhány féle típusú lényt) de idõ után monotonná válnak, és gyengék nagyon. Az egyetlen kihívást a random újratermelõdõ ellenséges hõsök jelentik, de ez is unalmas - mivel más dolguk nincs a térképen, csak téged akarnak levadászni, és még egy nyamvadt barbár is minden körben brutál nagyot sebzõ varázslatokkal irtja a lényeid, holott messze nem lehetne akkora Spellpowere. Sajnos, muszáj akár többször is megcsinálni ezeket az unalmas térképeket, mert csak itt szerezhetsz különféle nyersanyagokat, amikbõl a váradat fejleszted - és halál sok kell belõlük (már a 4. várfejlesztéshez 100 higany és vagy 1 millió arany).
-A várban semmi más nincs, csak lény-lakhelyek. Ezeket csak nagyon sok nyersanyag révén lehet megszerezni, én két heti játék után is csak az 5. szintû lakhelyig jutottam el. Plusz, hiába lehet a lakhelyeket is fejleszteni, azzal csak a felfogadható lények száma nõ.
- A lények irtó lassan fejlõdnek a csatában, pláne mivel a rohadt ellenséges hõsök kinyírják õket a varázslataikkal gyakorta. A váradban pedig tudod fejleszteni a csilag-XP szintet, de... kapaszkodjatok meg - az elvesztett lények lelkeinek feláldozásával! És brutál sok kell már egy szinthez is, pl. az elsõ szintû lényekbõl 10.000-et kéne elvesztened és feláldoznod csak 1 csillagszintért. Komolyan, totál illogikus ez, az átlag Heroes játékokban sose arra ment ki a játék hogy minél több lényt veszíts, épp fordítva. Arról nem is szólva mekkora pénzkidobás ez... Én javasoltam a hivatalos fórumon hogy ehelyett az általunk megölt ellenséges lények lelkeit ajánlhassuk fel, ezt nagyon sokan támogatják de a moderátorok nem adnak egyenes választ hogy ezt meg lehet-e csinálni. Márpedig én nem játszom tovább a végleges verzióval ha ezt nem vezetik be.
-Van ugyan PvP, azaz egymás elleni harc, de ez csupán egy aréna-viadal, ahol egybõl a fõ csata jön, maximális lényeiddel. És jelenleg nagyon kiegyensúlyozatlan - általában a Dungeon ill. Rampart játékosok tarolnak, mivel rakás gyors lövész lényük van, míg a többieknek lassú (mivel a 3. csillag XP szintet még senki se érte el) gyalogos lényei, amikkel el se jutsz az ellenfélig már lelõnek. Plusz, mivel minél magasabb szintû vki. annál több lénye lehet, egy nálad 10-15 szinttel magasabb hõs ellen esélyed sincs, én egyszer levertem egy nálam 5 szinttel magasabb warlockot, de vért izzadtam és pürrhoszi gyõzelem volt, alig maradt lényem. (szerencsére az arénában nem vesztesz lényt, a csata után visszakapod mindet).
-A játék tele van idegesítõ bugokkal, plusz a fordítás kínairól nem lett túl jó. És, a kezelõfelület siralmas. Arról nem szólva hogy pl. nincs piac ahol nyersanyagokat cserélhetnél, minden funkció miatt NPCkhez kell futkosnod, és lag-os az egész...
Szóval, azért minden HOMMIII rajongó nézze meg, de szívem szerint én lelopnám a 3D engine-t és készítenék egy upgradelt Heroes III-at belõle, és elfelejteném az MMO részét. Amúgy egyelõre 8 vár van benne, de lesz majd az Armageddon's Blade-es Conflux, illetve egy teljesen új kínai vár, az Empire, amiben kínai mitológia ihlette lények vannak. Erre még kíváncsi lennék.
No, miután jó sokáig bétateszteltük nekik a játékot, a kedves TQ most szól hogy hoppá, kiderült hogy az Ubisoft nem adta meg nekik a jogokat a játék nyugaton való forgalmazásához. Ergo, csak Ázsiai IP címrõl lesz játszható az angol verzió is. Kösssz... Ennyit a TQról, nagyon kedves egy cég.
Nem csodálkozom, h nem adták meg a jogokat, ekkora szarral gondolom nem kívánják rontani a Heroes sorozat színvonalát a nyugati játékosok körében.
mar amennyiben mokanak lehetett nevezni ezt a remalmot :)
Hát ha vki nagyon akar vele játszani, vannak programok amikkel kreálhatsz magadnak ázsiai IP címet, osztán nyomás fel. Mondjuk a játék nyelve továbbra is nagyon "chinglish" azaz kínangol, béta-teszt ide vagy oda. Kedvencem az a küldetés volt ahol rakás "Sanguine Orc Head"-et kellett összegyûjteni... kis kínai ugye nem tudja hogy ilyet angol/amerikai ember nem mond, a véres orkfej az "Bloody Orc Head" szimplán.
Amúgy nekem sok minden tetszett a játékban - a grafika OK volt, nem kimagasló de updatelt HOMMIIInak jó volt, a varázslatok/skillek fejlõdése ötletes volt ahogy a WOGból lopott lényfejlõdés is (bár az hogy be kellett áldozni a lényeidet a fejlesztéshez agyatlan marhaság). Viszont nagyon elszúrták az egész online részét a dolognak, sima HOMMIII stílusú pályák kellettek volna ahol egymás ellen játszhatunk, különbözõ királyságok egymás elleni hódító harcai WOW módra (pl. Bracada (Tower) lerohanja Eofoolt (Inferno). De ehelyett uncsi egyforma battlefield map-eket kaptunk amiket ráadásul 9-szer meg kellett csinálni hogyha elég nyersanyagot akartál szerezni. Én 39-es szintig vittem el a hõsöm, utána meguntam az egészet.
Kár, mert ezzel az engine-el lehetne egy normál, frissített online HOMMIII-at kreálni, némi újítással. Ha többet értenék a programozáshoz, megtenném...
Az a baj hogy a HoMM-ot elég nehéz MMO formátumba átültetni, ha meg csak kis kínaiakat képesek ráültetni a dologra akkor kár is a gõzért.
Ide is beteszem, mert végül is kapcsolódik, ezzel az MMOval pedig szerintem már nem sokan játszanak.
A Ubisoft hirtelen kiadott némi teaser anyagot egy titokzatos új Might & Magic játékról. Várhatóan a jövõ heti Gamescomon fogják bemutatni.
Megy a találgatás, hogy mirõl lehet szó, esélyes a Might and Magic 10 és a Heroes of Might and Magic 6 (ugyanis egy ideje az összes TBS-t Might and Magic: Heroes néven emlegetik) is vagy akár egy Dark Messiah folytatás Az is elképzelhetõ, hogy az egyelõre csak néhány országban futó Might and Magic: Heroes Kingdoms nevû böngészõs játékot fogják kiterjeszteni több országra, bár ennek nem valószínû, hogy ekkora feneket kerítenének.
Videó:
Kép:
engem máris felcsigázott, remélem a homm 6 lesz a befutó :)
valószínûleg ez egy új heroes rész lesz mert a videóban is látható angyalka kinézetû szárnyas barátunk erõsen hasonlít az 5 részben található társaihoz.
December 28-án elkezdõdött a játék játszhatósága, én most kezdtem el pár hete, és most 31-es szinten vagyok, de nem tudom, hogy kell körökre osztott hadjáratot csinálni?,mert amikor elindult elsõnek a játék akkor tudtam olyanokat csinálni, mióta rendesen elindult a játék, így már nem ad olyan küldetéseket miért? Aki játszani akar vele, az feltétlenül cserélje le a zenéket mert iszonyatosan szar lett az eredeti. De rendesen van vele munka én 2 nap alatt csináltam meg, de egy még hiányzik benne.
Ja és még annyi, hogy a suliban egy teremben fut a játék, a másik kettõ teremben nem miért van ez?
Itt van.
Még jó hogy a varázslatokat lehet turbózni.XDXD
Meg ez a játék is egyre jobban tetszik.
Jó nehéz játék.
Csatlakozni kell egy tagsághoz.
Rájöttem nagy nehezen, hogy tudok körökre osztott részt csinálni.
És egész jó kis pályák vannak benne.
Az 5.-dik küldetés részig jutottam el benne, ott már baromi erõs ellenségek vannak.
Ennyire nem érdekel már a játék, ezért vártátok ennyire?
Úgy néz ki sajnos. :( Én például azt hittem, hogy valami komoly, igényes projekt lesz, ehelyett valami nagyon ócskán kinézõ, bugyuta, monoton játék lett olyan mikrotranzakciós rendszerrel, amivel lehetett tápolni, ami megint csak egy nagy rossz pont.
Ez nem is feltétlenül baj, hisz nagyon sok ilyen játék volt, van és lesz is és unalmas órák ellütésére tökéletesek is, de a Heroes of Might & Magic név ennél SOKKAL többet érdemel. Szóval a franchise szempontjából próbálom ezt a játékot elfelejteni és bízom benne, hogy a Might & Magic: Heroes VI újra megüti azt a nívót, amit ez a cím jelentett annak idején.
Azért lentebb láthattuk, hogy páran játszottak a játékkal, talán még játszanak is, csak nem járnak erre.
Na ma állítom be az ip címet és elindul remélem jó lesz.
Milyen proxy kell hozzá?
Na beszélek az adminnal és lehet, hogy lesznek benne újítások is az én kívánságomra.
ok, actualy its very simple.. first u need to download program called proxifier 1 min.. i will send u a guide in private massage 1. download program called " proxifier " and install it 2.now u need to find a good proxy server from china, try at this site http://sockslist.net/ . if u wont find any good proxys servers just try search on google for : china proxy server socks 5.or any other country from asia, what we basicly try to do is to make a fake ip addres. 3. pick one of the servers ip and copy it 4. open the proxifier and click on " proxy settings" ( at the uper left)… Összes 1 attachment follow this guide, at first time it will may take some time, but after u do it few times its kinda fast... take 2-3 min . u can contact me for any question
Ez a program megoldása, a mûködésre nálam megy a játék.
2 küldetést megcsináltam, leteszteltem hogy mûködik-e rendesen.
Hát ez a paci nem egy nagy szám.
Egész jól haladok már benne.
A 3-dik fejezet egy kivételével kész.
A 4-dik is kész van.
Most mi van ezzel?, mikor lehet már rendesen nyomni?
Sziasztok...
..tudna valaki segíteni nekem? ...valamiért nem indul el a játék.. mindig kifagy váratlan hiba miatt.. :( ..egyszer indult csak el csupán.. lövésem sincs akkor meg miért.. :(
...elõre is köszi a segítséget!
Proxy kell a játékhoz, és egy megfelelõ íp cím természetesen ázsiai.
Megtörtént a bejelentés, így ezzel már mindenki fog tudni játszani vele.
Végül is mivel a kínai szörnyûség megszûnt és egy teljesen új játékként éled újjá a dolog ezért ez a topik meg is felel neki. Majd írok, hogy a topik nevét alakítsák át.