Rombolhatóság eddig nem azért nem volt, mert a motorba nem tudták volna beleintegrálni, hanem mert egyrészt visszafelé kompatibillis, másrészt optimalizált jól irányítható motort fejlesztettek ki, és nem akartak belerondítani, remélem most sem lesz káros az irányításra...
Nézd meg a BF2 és BC2-õt...melyikel volt faszább irányítani? nem mondok semmit, mindenki tudja ...ugyis. :) még te is... :)
Abba a fos régi motorba belegyömöszölni rombolhatóságot...szép lesz. nagy mapokat is majd megoldják úgy, hogy a háttérben ott figyel a 320x320as jpg háttér, mert a motor nem tud többet lekezelni :D
egyrészt nem ölik a játékba szarnak ezek arra nagy ívben hanem reklámra költik hogy pistike még a mûzlis dobozon is lássa, hogy új cod és milyen királyságos lesz... motorba pedig nem tudnak rombolhatóságot rakni hisz elavult rakás szar másrészt az pénz és sok idõbe telne emiatt pedig megszakadna az ütemterv...
Ez nagy baj. A konzolosok, élükön a microsofttal... nem érdeke fejleszteni grafikát, motort, mert az csak felesleges pénzkidobás, anélkül is megveszik a hülyék. Emiatt viszont a PC sem fejlõdik
mw2 meg black ops is baromi népszerû volt megjelenéskor, átlag más fps-bõl sose adtak el ennyit mint azokból pár nap alatt. sztem egy BF rész se ért a közelükbe pl, tehát azért pontosan megtérülne, ha licenszelnének egy új enginet, ha már írni nem tudnak. és most hogy teljesen új a fejlesztõ csapat, az sem lehet kifogás hogy a régihez vannak hozzászokva. mondjuk a Raven nagy id engine mágus, ha tényleg õk dolgoznak a multiplayeren, akkor van remény. csak legyen kibaszott mod tools mert a q4 is egy okádék fos volt alapból, aztán egy egész kellemes játékká lehetett modolni rendes mozgással stb
ha nem lett volna a black opsnak olyan gépigénye amilyen, most biztosan az lenne a #1 legtöbbet játszott fps lenne a steamen (ez még az mw2-nek is sikerült, pedig csak balfaszkodni lehetett a p2p servereken a kikapcsolhatatlan killstreakekkel). de negyed évig basztak rá, inkább kint volt a steam fórumban hogy i7 kell hozzá, azzal nemakad... de azzal is akadt még egy csomó embernek ha lõtt vmi hangfail miatt. és akkor emlékezzünk már mikori ez a kibaszott engine, milyen gépen futott az jól eredetileg. p2? ...
Miaz hogy az sem kifogás hogy a régihez vannak hozzászokva.
A hozzászokás, meg a bevált szó közt van némi különbség.
Nem hozzászoktak hanem a legjobb irányítás a cod-okban van.
A cod-nak az az elõnye ami a bf hátránya, és fordítva...
Nem véletlen hogy egybe akarják gyúrni mindkét oldalon a 2 játék jó tulajdonságait, ebben semmi kivetnivaló nincs csak a MoH ami az elsõ próbálkozás volt annál az volt a baj, hogy a cod-ból néhány elemet tettek a frostbite hátrányaihoz, vagyis pont elbaszták.
semmi, csak engem irritál hogy az iw saját motorjaként beszélnek róla amikor cod1 után egy d3d wrappernyi munkával megszületett az "infinity ward engine" :D és vele együtt megindult a gépigény növelés dx9 mode lolvolt akkoriban
a mozgás meg a lövésrõl meg annyit, hogy azok számok, bármelyik enginebe át lehet másolni. lásd a lenti filmet amit linkeltem, vagy a team fortress modokat szinte minden nagyobb játékhoz, hl source 1:1 ugyanaz a game egy másik motoron, stb. csak a cs-t kellett elbaszni a futvalövéssel :)
Sok motornak elõdje az ID motor...szóval ha megváltoztatnak KICSIT is valamit, akkor az már nem ugyanaz.
Vagy akkor ez alapján a BF3-nál sima quake motor van csak kicsit átalakitva és átnevezve...nekem olymindegy, a játékot figyelem nem hogy mibõl lesz micsoda...
Az meg ha Quake motor is, de tovább fejlesztik ugyanúgy Quake motor néven, és lesz etõl még új effekteknek és technikáknak benne háttér, vagyis a motor neve és maga a motor még nem jelent fix minõséget.
Nézd meg a 6 éves Unreal 3-at...6 éves játékokban meg most mikor jön a dx11-es változat...hát papám.
Nem a neve után választanak motort vagy alakitanak ki, hanem elõször egy elképzelés vázlat vagy éppen terv készül és ennek alapján próbálnak vagy licenszelni vagy fejlesztetni egy motort....ha kell akkor felhasználnak már meglévõket és átalakítják.
Sok játék ezért használ sajátot, holott ha jobban utánanéznénk minden kiindul egy régi motorból...vagy hasonlít egy régire.
Amiket én meg néhány ember mondott az ami tény hogy eladásban jobbak, de mondjuk ha én fps rajongó lennék, és veletek együtt megvenném a bf3-at leszarnám õszintén hogy mások mit gondolnak, dehát tudom hogy topik népszerûsítés megy szóval MW3 reklámot nyomtok/nyomunk egyenlõre. :)
És zárom soraimat egy kicsit mert dolgom van, ezzel:
Mint írtam a BF-ben azért nem ugrálnak, mert sok a sniper, meg a másik, amiért nem ugrálnak, az az hogy NINCS ÉRTELME (ezel le is zárom a témát :) majd talán késõbb még leszek ha van még isõd beszélgetni... :D ):
Miért nem ugrálnak mint a COD-ban? Mert egyszerûen nincs értelme...:D
Az emberek többsége jobban szeret rusholni, bunnyhoppozni, és egyéb CoD-os manõvereket csinálni, mint szépen bejelölgetni a célpontokat a csapattársaknak, lõszert adni nekik, javítani a csapat jármûvét...stb.
cod mindig a láma gyerekek játéka volt, egyszerûen nem öregszik az átlag játékostábora, a mai napig 13-15 évesek codoznak ha elmész egy ICL-re elsírod magad kb +pár öregebb arc kitart a régi codok mellett +pár öregebb arc akinek fail a skillje máshoz jön az újakba nyomni a csoppergánnert és örül a pontoknaklol ha már frag nem jut neki bf-ben :)
bf átlag életkor mindig 5-10 évvel a cod felett volt ez nyilván már megkopottabb reflexeket jelent, de értelmesebb együttmûködést is a többiekkel, nem topfraggerkedik a fél társaság
az meg hogy x milliót adnak el belõle semmit nem mond el arról hogy jobb vagy rosszabb játék-e. egy cod pl egy Braid ellen sem állja meg a helyét, mint jobb játék, hiába adtak el belõle 10000x annyit ötszörös áron.
Mivel szubjektív vélemények, engem meg mást annyira nem hat meg, van akik szerint BF-esek noob-ok, szóval egyik fülemen/fülünkön ki, másikon be...ez nem tény, csak a ti véleményetek, én tiszteletben tartom ettõl független.
Hát pedig a BF franchise beért embereknek ajánlott. Komolyabb minden. Nincs olyan az ember eszébe: "már pedig én ELSÕ AKAROK LENNI". BF-ben nagyívben leszarom az elsõséget, míg COD-ban már azon morfondírozok, hogy kéne második vagy elsõ legyek mindig, minden körülmények között :D
Miért is csodálkozol? :D Most ez alatt ne azt értsd, hogy leszaroztam nyíltan a COD-okat. COD4 óta mindegyik rész meg van. Csak vannak bizonyos határok. BF-el akkor megyek játszani, ha csapatmunkára vágyom (lõszer utánpótlás, medic, stb) meg ott valahogy teljesen másképpen játszanak az egyének, mint codnál. Ott sokszor RAJTAD múlik a csapattárs halála vagy éppen megmentése. A cod általában "fejjel a falnak" játékmód valamint az individualizmus jellemzi.
Van 10-12 játékmód, az hogy az alapértelmezett a FFA vagy TDM, ettõl még van sok más. A SD, Demolition stb, azok is csapatmunkával menne, szóval ezt hagyjuk a csapatmelós különbségeket, mert van mindkettõben, csak emberektõl függ, a BF se csapatmunkákból állnak ezt tudom mert megvan és játszottam vele, ha az emberek egyénekként mennek a szerverre, megba...atod a csapatmunkát. :)
Az MW is így van, ha beszélgettek közbe haverokkal megint más a helyzet.