szerintem meg az a borzalom h az ajánlott rendszerkövetelményeket túllépve is olyanokat laggol h belereng a ház
Nyomd le a "z"-t, és meglátod...
sziasztok elakadtam a játékba remélem tudtok segiteni ott járok hogy van egy szoba ahol fent van egy gépfegyver és akárhova megyek kiynir rájottem hogy bujdosni kell de bujdosással sem tudok eljutni a célig van valami modja hogy mikor hova kell bujni vagy mi? elõre is köszönöm
amon egyetlen számot csinált csak, michael nielsen és kaveh cohen készítették az ost-t.
Meg kell jegyezni, hogy Amon Tobin készítette hozzá a zenét. Chaos Theory-nak és az InFamous-nak is õ csinálta a zenéjét.
" A HUD, meg szkriptek meg azért kellenek, hogy konzolon is játszható legyen a játék a gamepad-on"
LOL.Te sem játszottál még soha konzolon. Az elõzõ részekben nem volt ilyen projektoros dolog,mégis mindenki végig tudta játszani. Ez egy új megközelítés volt,nemegy filmben lehett ilyet látni,mikor a helyszínre írták ki a dolgokat. Szerintem látványos megoldás. Ha nem tetszik akkor asszem a menüben ki lehet kapcsolni
szerintem semmi köze a Splinter Cell-hez(de azért nekem tetszik) .... aki játszott az elõzõ 4 résszel az tudja...
szerintem ez a játék szar
Nekem tetszett, ugyan úgy mint az elõzõ részek. Bár igaz itt már tényleg inkább az akcióra és a põrgõségre hajtottak a Ubisoftnál de azért még megtalálható a lopakodás csak nem olyan formában mint az elõzõ részekben. Összegezve nálam nem rontott az összképen hogy ez már nem igazán a lopakodásról szól, a vallatások jók voltak, az automata kivégzések is jó pofák, lehet vele taktikázni, meg maga sztori is nagyon tetszett, Sam hangja meg szokásosan nagyon jó. Mondjuk igaz lehet hogy árkádosabb mint az elõzõ részek, de azért rambózni itt se nagyon lehet. A Ubisoft egyátalán nem okozott csalódást ezzel az új Splinter Cell-el, pedig féltem tõle, mondjuk azoknak nem biztos hogy befog jöni akik az elõzõ részek játékmenetét szerették de azért szerintem nekik is megér egy próbát.
Az õrök hangos kiáltása, meg utolsú helybemérése, készenlét pedig már lassan budget kategóriás játékokban is megvan.
Még jó pár éve játszottam a Manhunt-al, már ott is ugyanilyen volt az AI, úgyhogy jócskán felül van értékelve ez a játék is az SG részérõl.
MAjd akkor beszéljünk AI-ról, amikor az õrök néha úgy tesznek, mintha nem vennének észre minket, közben beszól a központnak, azok már riadóztatják a különleges felderítõcsapatot, aki ugyanúgy lopakodva jönnek stb. stb.
Na valahol itt kezdõdik az AI 2010-ben.
Hát igen, ez van amikor egy játékot 20.000 folytatással nyomatnak. A HUD, meg szkriptek meg azért kellenek, hogy konzolon is játszható legyen a játék a gamepad-on. Igen tudom, van hozzá billentyûzet is meg egér is, csak a default a gamepad és minimálkövetelményként azon is játszhatónak kell lennie. Úgyhogy meg is van a szûk keresztmetszet.
Mondjuk Ubitól nem is vártam többet, erõtlen dolgok már ezek, hamarosan alkonyodik.
Nekem is az 1-2-3 volt az ami még tetszett, meg a Double Agentból is néhány rész. Néztme egy szépet, amikor így egy lövéstõl ki is purcantam (erre nem számoltam, mondom 3-at csak meg tudok ölni könnyen az elején). De sajnos a pozitívumai a játéknak itt meg is szûnnek, ez a HUD amit csináltak, hogy kiírjon mindent a képernyõre, press space to cover, magától átfut egyik fedezékbõl a másikba mégha az 20 méterre is van szinte, meg ezek a feliratok, hogy WARNING, YOU HAVE BEEN SPOTTED... Egyelõre élvezhetetlen számomra :(
nem kezdek el megint sírni, de én a flashback-ig bírtam. jól s*ggbebaszták a régi fanokat. :( (checkpoint rendszer, nem a klasszikus tps nézet, hanem ez a nyomorék féloldalas, nyomd a space-t a makróhóz, Lambert halott, flashback-ek... karaktereket, hangokat átemeltek egy klasszikusból és csináltak egy kommersz sandbox játékot) mondanám, hogy több ubisoft játékot nem veszek, amíg nem adnak ki egy klasszikus SC-t, de eddig is csak a SC tetszett annyira, hogy végigvigyem (számtalanszor) és pénzt adjak ki érte, szal ez így önbeteljesítõ fogadalom lenne.