Ez a játék a Heroesnek a nyomába se érhet, még, hogy jobb lenne annál? Nem hiszem, hogy valaki játszana ezzel, ha meg van neki amaz!
Csa, nos mit lehet tudni a jatekrol, milyen lett, tolja valaki? A II megvan eredetiben az siraly lett. Magyarorszagon csak egy helyen lehet kapni az alapjatekot, pedig ha jol latom vannak kiegeszitoi is. Talan nem lett valami nagy durranas...
A honlapon is ki van írva, hogy még csak alpha változat, az ami kiszivárgott és be lehet szerezni. Hiányoznak az undead-ek, a törpék, össze vissza 3 kampány van benne, az is elég repetitív... De sztem nem rossz, bár a grafika rusnya, és nem biztos hogy a nem kötött hely pozitív dolog lenne...
Képekrõl ítélve a 2. rész szebb volt.
2 dologban reménykedek.1 hogy lesz benne hotseat,ill multi.2 hogy nem lesz elbaszva annyira jûátékmechanizmusban mint az elõzõ résznél,mert ennyire jó 5letet ennyire szarul elkurva még nem csináltak.
pont mostanaban olvastam egy masik cikkent mikent a fejlesztok hogyan manipulaljak az online magazinokat, folyoiratokat hogy jo fenyben tuntessek fel a termekeket :D
evek ota nem szoltam hozza a cikkekhez, de ez boduletes, nem birtam ki :
"Aki esetleg nem ismerné a sorozatot, annak elég elképzelnie egy szebb grafikával megáldott Heroes of Might & Magicet kicsit több lehetõséggel és változatosabb fajokkal."
aki irta ezeket szegenynek goze sincs a ket jatekrol. a disciples egy korlatozott, lebutitott es leegyszerusitett valtozata a heroesnak inkabb, sokkal komplexebb barmelyik heroes (meg az egyes is !!!) mint barmelyik disciples....
az egysegek fapadosan mozognak, a csata korlatozva van, a hosoknek keves fejlesztesi leghetosege van, vontatott a jatek, egyszoval semmikepp nem lehet ilyen jellegu osszehasonlitast irni....s meg nem beszeltunk a jatekelmenyrol..
Mivel a játék stílusa tipikusan HoM&M, így jogosan van ahhoz hasonlítva - viszont azért tényleg kicsit más is. Más taktikai érzék kell hozzá; más a menete; de egyébként ugyanolyan - ugyanúgy hõssel menetelsz, ugyanúgy fejlõdik a hõs, ugyanúgy körökre osztott, ugyanúgy ...; de mégis kicsit más. Hogy melyik 'jobb', az szerintem már erõsen szubjektív - nekem speciel a Disciples jobban tetszik, mert nem az gyõz, akinek nagyobb a serege; hanem az, aki abból a kevésbõl, ami van jobban tud gazdálkodni (viszont a kevés seregnek köszönhetõen a végefelé már kezd igazán unalmassá válni a harc).
Jaja, az egyébként teli is van hibákkal rendesen, és messze van a véglegestõl - elméletileg.
Amúgy a cikkel kapcsolatban azért elég sok kétely merült fel bennem.
HoMM-hoz hasonlítani, ráadásul sablonosítani, és azt írni, hogy ez mennyivel fejlettebb... Más.
Disciples-ben nem hulló egységek vannak, hanem fix HP-s, egy csapatban nem 2millió egység lehet, hanem max 6 hely van, hõssel együtt, ezek továbbfejlõdnek, de nem pénzért, adott esetben más lehet belõle, ami ötletes. Azonban messze van ettõl a HoMM sokszínûsége, a dolgok felhasználása stb. Ha mindenképp hasonlítgatni akarunk, a HoMM bonyolultabb, sokszínûbb játék, de ez sem rossz.
Megsúgom: az egy valamilyen pre-alfa verzió.
Ukránoknál, oroszoknál már megszokott, hogy 'kiszivárgott' elõzetes játékokra ráfogják, hogy teljes, és kidobják piacra (esetleg csinálnak hozzá egy-két plusz pályát, hogy tényleg teljes játéknak tûnjön).