nem hasonlítgattam, de Fbn Lx barátunk elképzelése bár egészjónak és befutónak hangzik, eléggé megvalósíthatatlan (a sándor készítõinek szempotjából szvsz), és mivel egy supermario-ról van szó, szerintem a célzás egyértelmû.
nem arról van szó hogy elítéli, hanem hogy a szerepjáték szó számodra egyenlõ egy grindelõs divat-mmo-nak az offline változatával. Vagyis hogy ahhoz hasonlítasz alapvetõen, na.
áh, ismerem a mount & bladet, ideig-óráig jó volt, de megvalósítás tekintetében gagyi, és az összes add-on a lehetõségek egy szûk sémájára épül, csak dizájnra más. Egyszóval unalmas.
Amit te offline wow-nak hívsz, az szerepjáték(rpg-role playing game). Elég szomorú, hogy ezt a mûfajt a wow-al azonosítod ami egy rakás szar tucat game...
Jogos, de nem csak magyaroknak kéne mutogatni, úgyhogy opcionális angol nyelv nem ártana, magyarból pedig nem sablon szóhasználat, hanem frappáns kifejezések
EEEz, tényelg durva lenne. De iylenre nincs pénz, nekünk nemzetközileg kell belenyúlni mindenbe, megmutatni hogy nekünk is van iylen csak éppen ZSÉ kategória, de az mindegy már, a lényeg hgy van.
Magyarnak beleölni pénzt új dologba, kockázatot vállalni? Mit gondolsz?
Akkor ezt már egy rendes nagy költségvetésû tps nézetes akció rpg formájában kéne megvalósítani. A magyarok végre fejleszthetnének egy nemzetközileg is kompetens játékot, felhasználva a történelmi motívumainkat... cseszett nagy lenne.
Mekkora hangulat lenne a 16 éves Álmossal a jurták között mászkálni, beszélgetni az öregekkel, összeszedni a gyógyfüveket a táltosnak akitõl jutalmul kapunk egy farkasfog-nyakláncot +3 willpower bónusszal. Aztán irány a végtelen sztyeppe, lóháton, ahol megtanulunk egyensúlyozás közben íjjal lõni, szarvasra vadászni, és végsõ soron növelned kell az elismerésed mind a hét törzsnél, hogy egyesíthesd õket. Ezt az alapkoncepciót megspékelve valami jó kis magyaros dulakodós harcrendszerrel, ahol a széles vállú kendével csak úgy puszta kézzel földhöz vágod, miután lerántottad a lóról a támadó kazárokat, és jó kis kombókat halmozva megtaposod õket, mielõtt belevágod az arcukba a szekercét. Lehetne valami jó kis összeesküvéses da vinci kód-féle fõ történetszál, ami felfed egy titkos történelmi sztorit, ívelhetne a középkortól egészen a jelenig. Mondjuk egyszer csak '56-ban találnád magad Budapesten, a hangulat kedvéért fekete-fehér-barna lenne az egész epizód, és a mûegyetem udvarán cigiznél a társaiddal, ahogy a forradalom elõkészületeihez szükséges kveszteket megkapnád :D Apró mellékküldetések is bevillanhatnának, pl. Wesselényivel hajtjuk a csónakot az árvízben és mentõakciót végzünk, vagy az egri várvédelmet kéne megszervezni, stb.
Na az alapötletet megadtam. Ha kell, forgatókönyvet is írok, várjuk a tehetséges és lelkes programozók, grafikusok jelentkezését :D
Eleve torrenten érdemes csak kiadni, mivel a sok warezos mindent letölt, hamár ingyé van és így bazi gyorsan terjedhet! Kell hozzá crack, noDVDfix, trainer 10+, VCDHide, meg 5 féle international patch, pályaszerkesztõ és ahhoz is patch-ek, modolási lehetõség, 4-5 DLC, pár fizetõs megtörve, pár ingyenes, lópáncél sanyi lovához, orosz-angol google fordítás, konzol verziókra ígéret stb.-stb.
Világoson tudtommal oroszok voltak :) De egyébként az ötletek jók. Meg kellene pályáznia Sanyinak az OM-tõl valami kis támogatást mint az 1848 játéknak is.
Ilyesmit akartam én is írni. Az elsõ pálya játszódhatna Etelközben. Onnan kell eljutni a Vereckei-Hágón át a Kárpát-Medencébe, közben titkos helyekrõl össze kellen állítani a fehér paripát, az arany nyerget, és az ezüst zablát... Ha a Csodaszarvast is ki tudod rakni, bónusz életet kapsz.
- Második pálya: Mortal Kombat-szerû párbaj Koppány ellen.
- Következõ pálya: mint régebben az a kis ûrhajós játék, amelyben özönlöttek feléd a meteorok és ellenséges csészealjak, Te pedig a <- -> nyilakkal kerülgetted azokat. Most ugyanez tatárokkal.
- Dugovics Titusz pályáját nem biztos, hogy be kellene tenni, annak mindig game over lenne a vége.
Ha nekem kéne epikus HungaroFlesh játékot írnom, akkor a különbözõ történelmi idõszakokokn és eseméyneken kéne átbukdácsolnia hõsünknek kezdve a honfogalás elõtti idõktól (ideát római,a varok, szlávok, odaát õseink és rokonaik), egészen a modern idõkig, mondjuk rendszerváltással bezárólag. Leheten össze-vissza is, hogy izgalmasabb legyen. Természetsen a játék jelleg, háttere, a fegyverek, kivégzési módok, idézhetõ aeonok és képességek is mind-mind a kortól függnek. Milyen faja lenne a háttérben harcoló magyar-török vitézeket nézni a várfalakon, avagy Buga Jakabbal együtt pipázni! :DDD
Vagy ottvan Báthory Ezsébet, aki az ellen vérét inné ki pl (leesnek 1 HP-ra utána és ott szédelegnek). Ilyenket dögivel lehet kitalálni és jó humorral elõadva, kikarikírozva a hõsöket igen vicces tud lenni...
No és a lóról hátrafelé nyilazással mi lesz?!?! Meg a zaranyszarvas vaze!!! Lehetnének benne ilyen idõtorzulások, amikbe ha belecsúszik a Sanyi, utána egy alternatív idõvonalon a múltban kéne kalandoznia és így sok-sok plusz hungarikumot lehetne bele tömni. Esetleg lehetne benne múzeum pálya, ahol sanyi mögött a háttérben mennek efféle õsmagyaros jelenetek, csak röhjesre véve a figurát.
Meg lehetnének benn aeon-ok, amiket megidézhet. Tudom is én a 7 honfoglaló törzsfõ személyesen, a fekete sereg vezérestûl, Dózsa György egy rakat paraszttal, Rákóczi szabdságharcosok, rézágyúk Áronnal, Kossuth szakállal öl, Mátyás igazságot tészen (élet, avagy halál) stb.-stb. Ezek a szuperlények/csapatok ott és akkor iszonyat pusztítást tudnak rövid távon végezni, avagy lehetetlen feladatokat oldhatnak meg! Lásd. Finálisfantázik ! :D
A dizájnról: Sanyi egy oldalt skrollozós ugrálós-mászkálós játék lesz némi RPG elemekkel fûszerezve. Egy modern játékot próbálunk tervezni, modern tartalommal, tehát megnyitható érdekességek, trófeák, versenyek várják a játékost. Egy vagy két játékos játszhat az egyjátékos módban, és tervezünk készíteni egy 2-16 vagy 32 játékost kezelõ többjátékos módot is, többféle játékmenettel. Az egyjátékos kampány egy egyszerû, humoros történeten vezet végig, ami a magyar mese és mondavillág elemeivel lesz tarkítva. Kisebb ellenfelekbe és fõellenségekbe ütközik a játékos, jutalmat kap a játékban megmentett barátokért és menyasszonyokért, sok gyûtögethetõ tárgyat is lehet majd találni, ami a játékos elõnyére válhat és titkokat nyithat meg Rózsa Sándor mesebeli világában.
Sándor helyett javasolnám a készítõknek a Pista címet, sokkal tõsgyökeresebb
Miért? Ez nem kirekesztés, köztudott, hogy mindegyik képviseli a saját pénztárcáját. Olyanok mint a familiárisan hiperpigmentáltak. Amihez nyúlnak az vagy eltûnik vagy sz@r lesz belõle, bár õket sem a színük miatt nem szeressük tehát nem rasszizmus.