mondjuk én az 1-ben jobban szerettem a reakciókat... például mikor leugrottál és az egész tömeg egyszerre nyögött egyet csodálkozva/félve ha közöttük landoltál... bár az a 2-ben is meg van... de ami nagyon hiányzik a 2-bõl hogy ugye az 1-ben ha volt a kezedben valami fegyver akkor mindenki azt kérdezgette hogy: mért van nála kard stb. viszont a 2-ben lévõ szurkolás az tényleg nagyon ott van>...
az hogy nem köt le az oké. na de lécci mondd már meg hogy mi benne a primitív ! tökre egyetértek palinko-val ! mér az utcán nem ugyanígy sétálnak az emberek ? ott mindenki futkos és rohangál meg ugrándozik ???
attól hogy nem tetszik még nem kell azt mondani hogy gagyi...
és még egyszer mondom nem tudom hogy miféle primitivitást (akár van ilyen szó akár nincs :D) látsz te ebbe...
lehet hogy nincs olyan játék ahol jobban megcsinálták, de attól még rossz :) zombik, élettelenek, látszik hogy primitív, ez engem nem köt le, unalmas, mint egy lost epizód :)
nekem a 2 es fõsztorit sikerült 24-25 óra alatt, tehát az átlagos játékos idõ, ugye utólag lehetne rajta kurtítani, de hát ez így volt jó :) de a 15 óra miatt sajnálkozom, de ha belegondolok magában tényleg kevés, de lehetne csak multi is amitõl hát még mindég többet kaptunk singlebe :)
gombabácsi remélem említesz majd olyan játékokat ahol az emberek reakciói jobbak, nekifutsz egy õrnek kötöszködik, kilököd valakinek a kezébõl a ládát kötösztködnek az õrök, megyilkolsz valamit látszik a tömegen a félelem, odaszaladnak hozzád zenészek, menekülnek néha elõled,szurkolnak ha verekszel stb
Jaja, gondolom mint az elsõ részben: zombik járkálnak ide oda. :D Ha valamit nem tudnak jóra megcsinálni, akkor ne csinálják olyanra. Persze lehet hogy a legtöbb játékost kielégíti a zombihad, végül is a zombis játékok elég sikeresek. :D
Én egy óra után abbahagytam, olyan unalmasak voltak a pályák. Nekem egy játékban szinte csak a pályákon való mászkálás-felfedezés jelent szórakozást, itt ez semennyire nem volt meg. Mintha random generátorral csinálták volna a pályákat, olyan lelketlen volt az egész... Attól hogy jók a grafikai elemek, még nem jelenti azt, hogy ennyivel el lehet intézni egy pályát...
Inkább csak te öregszel...
Nekem jóval több volt az AC2, mint tizenöt óra. Kb. 40. A 15 az a fõsztori lehet, ha leszarjuk a mellékküldetéseket és a gyûjtögetést.
Pedig létezik. A BioWare játékait általában 30-40-60 óra játékidõvel futnak (Mass Effect, Dragon Age). De valóban, manapság egy 15 órás játékidõnek örülni kell a sok 5-8 órás mellett.
több mint 15 óra? valahogy nagyon kimaradtam a mai játékokból, de rég játszottam olyannal, ami nem hónapokra kötött le, csak 1 (intenzív) napra. évi 2-3 játék és az embernek meg is van a szükséglete, hiszen nincs idõ mással játszani.