Épp ebben a pillanatban jött szembe velem, mondom postolok ide... :)
Sajnos a review-ek nem túl bíztatóak, többen említik a performance problémákat, a rossz UI-t, van aki EA kategóriának tartja minőségileg.
Sajnos ismerve a DW1-et, l tudom képzelni hogy ezek igazak. Úgy tűnik codeforce-ék továbbra se jöttek rá hogy a játék kezelhetősége legalább annyira fontos mint a tartalom....
Egy kérdés: az area shield recharge hatása összeadódik? Tehát érdemes-e többet felpakolni egy hajóra, vagy elég egy belőle?
Steamen megint le van árazva a komplett, 27,5 €
Hörr, most látom, hogy 28-án megint le volt árazva... Ááá! a franc kivan már, hogy mindig lekésem. :-@
(Pedig Steamen wishlistben van, csak későn láttam meg az üzenetet) Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.05.31. 12:43:38
Lehet arról tudni valami, hogy lesz e folytatása a Distant Worlds Universe nek?
Inkább kikapcsoltam őket.
Azt tudja valaki, hogy az utasszállítóim miért egy másik birodalom népét szállítgatják (migrants) az én frissen kolonizált bolygómra ahelyett hogy a főbolygóról vinnék a népet ahol max a népesség? Főbolygón be van állítva a resettle a többin meg assimilate. Mivel a másik birodalom is humanoid (Securan, konkrétan) így nem tudom őket megállítani, ez így elég ideigesítő, a főbolygó meg ott dekkol max népességgel.
Hát pedig csak a fizetés működik az elején, egyébként esélyed sincs semmit tenni. Amikor én játszottam 2 maxx 3 kalózt el bírtam tartani az elején, necces volt pénzügyileg de működött. Aztán már nem volt gond, a birodalom megerősödött és édes volt a bosszú :)
Sziasztok! Imádom ezt a játékot de van benne valami amin nem tudok elmenni. Most harmadjára kezdem újra prewarp technológiai szinten és minden alkalommal ugyanaz történik. Megjelenik egy kalózhajó de ilyen jó nagy és szarrá lövi mindenem. Legutoljára kétszer ellenőrizem a beállításokat. 4x4es map 400 csillag. Közepes mennyiségű és nagyon gyenge kalóz, tőlem távol.
Ehhez képest épphogy felépül egy közepes űrdokk már oda is ugrott egy bazinagy kalózhajó. gyorsan fizetek neki egy kis védelmi pénzt eltelik 2 perc és megjelenik egy másik. Most fizetek már mindkettőnek alig bírom pénzzel. Néha néha úgy döntenek hogy felrúgják a megállapodást és odajönnek a bazinagy hajójukkal ami fullra van töltve pajzsokkal meg miszarral és 20 fregattomat a közepes dokkommal együtt agyba főbe lövi másodpercek alatt. Egyetlen nagy hajója van 1200as tűzerővel. Mi ez a szar már? :D Utoljára szerkesztette: bagalas, 2015.06.01. 19:49:25
spacesectoron volt cikk valamikor a matrix jatekokrol, evente egyszer, nyaron, vagy karacsonykor) ok is szoktak olcsosodni
Hát, az ára nem nagyon fog lemenni, a hivatalos fórumon az egyik állandó visszatérő téma a konstans magas ár. Főleg úgy hogy úgye készült vmi 4 expansion hozzá de mindíg kell az alapjáték is meg egymásra épülnek a kiegészitők, tehát a teljes pakkot kell megvenni.
Nagyon köszi! De ahogy észrevettem még más is kellett hozzá, hogy pl. cirkálót építsek, hogy mi azt már nem tudom, mert az alantabb tanácsolt fejlesztés önmagában nem volt elég és nem figyeltem a nagy kapkodásban...:D Zseniális játék! Remélem a steames 55 euro valamikor lejjebb megy! A Command: Modern Air / Naval Operations WOTY is nagyon bejött, de a témája jobban tetszik ennek! Bár az EVE Online-os ikonok röhejesen hatnak...:) Van még ilyen játék, amit ajánlani tudtok? Ebbe is tök véletlen botlottam bele...:(
Nincs előttem a játék, de asszem a technológiai fában van egy construction rész, ott vannak olyan techek amik növelik a maximálisan építhető hajóméretet. Ha igaz ez a wiki page akkor olyan techeket keress mint az "Enhanced Construction", "Component Prefabrication", "LargeScale Construction", azok növelik a maximum ship sizeot..... továbbá ezen az ágon vannak pl a robotic repair techek amik sztem elég fontosak (az űrben képesek megjavítani a kilőtt komponenseket). Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.03.09. 10:01:34
Skacok! Nemrégiben fedeztem fel ezt a játékot és nem is értem, hogyan kerülte el a figyelmem...:( Nah, mindegy is, mert teljesen magába szívott... A Distant World: Universe-t tolom és nem jövök rá, hogy mitől függ mikor tudok nagyobb hajót építeni, mert már egy jó ideje csak escortok és fregattok biztosítják a védelmet... Van valahol egy skillfa pl., hogy mi kell a nagyobb hajókhoz? Fejlesztések és/vagy nyersanyagok?
Ja, a bal alsó oldalon lévő szekciót azt lehet nagyítani, a tetején a jobbra-balra nyuilak mellett van a sarokban egy 3. gomb. De csak ennyi.
Há miféle PCs az ilyen? Tán még egér helyett kontrollerrel is irányítod a játékot :) Tessék monitorozni mint az igazi PCs
Na de komolyra fordítva: sztem átméretezni nem lehet, viszont van pár UI mod, Mint Pl ez ahol a userek kicsit kontrasztosabbá, jobban láthatóvá tették az ikonokat. Ha ez nem is jön be, a forum modding szekciójában van még 1-2 mod, hátha azok bejönnek.
De tény, amilyen jó a tartalma a játéknak, annyira gyenge a felhasználói felülete...
Azt esetleg tudjátok, hogy a képernyő ikonokat-feliratokat, hogy lehet nagyobbra venni? Nekem TV-re van kirakva a gép képe és lehet, hogy a szemem sem jó, de ezeket a műtyűröket egyszerűen nem látom, nem tudom elolvasni!
na már csak azon vakargatom a fejem, hogy vajon a civileknek milyen hajó típusokat kéne gyártani. azért necces így ugye az eleje, bár a gameplayben a srác már nagyon rutinosan kattintgatta össze a dolgokat, de tuti így kezdõként csak egy óra elmegy a megfelelõ ALAP hajók összekattintgatásával :)
Na igen, én is ki szoktam kapcsolni az auto retrofitet, mert vhogy a gép nem nagyon veszi figyelembe hogy a retrofit kb csak annyi kéne legyen hogyha valamibõl van jobb, akkor az "upgradeli" - átdesignolja teljesen a hajókat.
elkezdtem, de elfigyelmetlenkedtem: a gameplayben látottak ellenére, auton hagytam a retrofittet, a gép pedig elég minimalista hajókat csinál, így elképzelhetetlenül lassúak voltak az építõ/civil hajók. :)
Még warp tech nincs meg, csak bénázok a saját rendszerben.
Én is elkezdtem a melóhelyen bámulgatni a gameplay videókat, lassan de biztosan belekezdek sztem én is. A kalózósdi egyelõre nem vonz, a klasszikus birodalomépítés az én asztalom, és a prewarp ígéretesenek tûnik.
A földharc újításaival szimpatizálok nagyon, meg hogy a felhasználói felületet fejlesztették. Emlékszem, a legtöbb játékom shadows elõtt azért szakadt meg, mert egyszerûen emberkínzás volt a földi egységek managelése. Pl háború után, amikor rengeteg földi egységem volt amik szívták a pénzt (több volt a fenntartásuk mint az ûrhajóké), egyesével lehetett csak feloszlatni õket - mert shifttel nem lehetett többet kijelölni. Meg a szállítgatásuk is macerás volt - pl nem tudtam megadni melyiket vegye fel a transzport és melyiket hagyja.
Amikor kijött a shadows, egybõl ezt kérdeztem a spacesector blogon - hogy ezt javították e :)
na elkezdtem nézni 1 gameplayt Shadowról, már nagyjából kezdem átlátni a játékot, meg megérteni a Shadow lényegét:
valami nagy káosz lehetett a világegyetemben, mert prewarpnál azonnal jönnek a kalózok akik sokkal erõsebbek mint a játékos (védelmi pénzt kell fizetni) viszont mivel õk is frakciók, így lehet ellenük kémkedni, vannak csempészeik, szóval, ha az ember ügyesen belakja a saját rendszerét még prewarp érában, akkor potens fajként juthat ki a csillagok közé. A srác akié a gamplay, még 10 év után is a saját rendszerében volt (mondjuk nagyon lassúra állította a fejlesztést).
Talán holnap már bele is kezdhetek az elsõ kampányomba :)
Hát, igazán sztoriról én csak a shakturi kiegészítõben tudok, annak van egy eleje-vége kerek sztorija.
A többi "event" az annyira nem szignifikáns, persze nem rossz dolog megtalálni és rendberakni a bolygórobbantót, vagy esetleg belebotlani egy roncstemetõbe...
ja meg ha jól olvastam, akkor minden kieghez jár sok-sok event, tehát amellett, hogy épitgetik a civilizációk a birodalmukat, jönnek sorban a story-eventek?
jaja, jöhetne pár kedvcsináló sztori Shadowsról (esetleg AAR) :) Most, hogy belekerült a prewarp kezdet (így a legkönnyebb elsajátítani valószínüleg) illetve, hogy kalózbirodalmat is ki lehet építeni valószínüleg sok embert be lehetne húzni.
Nekem még csak Legendsig van "felpatchelve", persze játszani még nem merek vele, de a galpedia már elolvasva + az alap tutorial is megvolt. : D
Valaki gamel az új Shadowsal? Sztem igen jó lett...
Igazából úgy tûnik a kalózhajók ésbázisok felrobbantgatása is nagyon sokat hoz - általában admirable vagyok csak ezzel.
Az elején idegesítettek a kalózok (állandóan taámadnak mindenhol, ha egyszer elintézek egy csapatot nagyon hamar létrejön egy új), de amióta a gáz és nyersanyag bányászó állomásokat jól felfegyverezem (900+ pajzs, 2 fighter bay + némi rakéta és lézerfegyverzet) azóta csak areputációm nõ tõlük.
Jó dolog a bányászllomások felfegyverzése, ráadásul a költségeket is a privát szektor állja, tehát nekem nem kerül semmibe :)
A diplomácia nagyon egyszerû. Figyelni kell a hírnév szintre, a heroic szint már kb +25 pontot ad a kapcsolatra a dubios meg -100:) A közös rendszer is nagyon rontja a kapcsolatot Tipp a kapcsolat növelésére: nyisd meg az üzleti ajánlat panelt és 1000 vagy 10000 kreditet adj neki, ez 1-5 pontot javít és korlátlan számban ismételhetõ!
Jajj, ne is mondd, tegnap én is elkezdtem mélyrehatóbban foglalkozni a játékkal (eltartott egy darabig amig felimádkoztam a legutolsó patchet is), és a hajam kihullik az állandó szirénázástól. A felugró ablakot már lekapcsoltam, de így is roppant irritáló. Fõleg hogy ugye akár egyetlen kalózhajó hosszú ideig elszórakozhat így, beugrik, lõ - sziréna - aztán mire az õrjárat odaér és kilõné elugrik. Nemtom van e erre vmi megoldás.
Amúgy el lehet szórakozni a játékkal, én jelenleg a hajóépítést/kutatást/flottákat tartom a kezemben, a többit hagyom az AIn - kezdem megszokni a sok bóklászó civil hajót.
Ami nem teljesen világos jelenleg az az építés során hogy mi mikor készül el/mennyi nyersanyagot igényel/mi dönti el hol kezdik építeni - ezeket nem látom át jelenleg teljesen.
Plusz mivel kis galaxisban játszok, elég hamar belefutok az AIba és már jön is a háború, ahol az elején elég hamar elnyomnak (hiába van kevés hajója neki/nekem is, 3-4 rendszert már nem lehet rendesen védeni, ledarálja a sok outpostot). Pedig már békésre is raktam az elején a meccset, de vhogy rá kéne jönni a diplomácia mûködésére.
Jaja, hát végülis komplex játékot akarok, annak ez az ára. Ráfekszek majd lassan, de sztem azon ritka játékok egyike lesz, ahol elõször a kézikönyv elolvasásával kezdem :)
Ja, tudom hogy ki lehet, csaka fene tudja, ha így tervezték meg a játékot hogy alapból elég keményen kell támaszkodi az AIra, akkor annak biztos oka van.
Igy viszont nem érzem azt hogy az irányítás a kezemben van. Kicsit pont olyan mint a Star ruler, ott is pl számolatlanul kell gyártani a hajókat és küldeni a darálóba :D
Szerintem nagyon jó, részletes, bár a CTD-kkel meggyûlt már a bajom... De mondjuk úgy átlagban 2 óránként összeomlik valami hibaüzenettel. De lehet csak nekem nincs szerencsém. Ja, meg az UI-t is szokni kell, nem éppen a legbarátságosabb.
Hosszú idõ óta szemezek a DWvel, és most hogy sorra csalódók a várt ûrstratégiákban (Swots2, Endless space, Legends of Pegasus) megint elõkerül a DW, fõleg a fenti reviewt olvasva.
Tolja vki a legendset, jó lenne olvasni SGs kollégától is valamit...
Majd találkozol velük 1170-es attacku capitál shippekkel rohangál és flottája meg a bolygóinak a száma exponenciálisan növekszik
Fúúú...Igazából még a Shakturi cigokkal se nagyon találkoztam. Inkább az õsök ellen háborúztam, mert kiégetett, hogy van rajtam kívül még egy faj a galaxisban. :D
World Destroyer egy lövés egy bolygó A Shakturik ellen valami tipp? 4-szer annyi bolygóm van mint neki, õ mégis több hajót bír fenntartani
A halálcsillaggal még nem találkoztam. :S
Az alapot sehogy se sikerült elindítani de a kieggel megy. A halálcsillagot mivel érdemes megtámadni?
Röviden a jellemzõk: - Megjelentek a vadászok, bombázók és pár új hajó típus. - Eléggé kiterjesztetté vált a tech fa. :) - Új faj amelyiket majd ki kell irtani. Akiket úgy neveznek, hogy a Shakturi. Ez a faj az akiket a játék története szerint xy évenként megjelennek és megrakják a galaxist. :)
Kb ennyit is tudtam közölni a kiegrõl. :D Majd további fejleményeket várok fórumtársaimról. :)
õõõ...Dobnál pár screenshotot, hogy miket ír ki?
A gépem az bírná szerintem (e6300@2,8ghz, 9600GT, 2gigRAM). Csak nem tudom, hogy pontosan mi a baja, mert komoly hibaüziket dobál fel...
Hát jah, az is igaz. :P Am. tök szar, én kicsit elvesztem az egészben me folyamatosan kolonizálják a bolygókat, kalózokkal szövetséget kötöttem, de az ûrszörnyek meg támadják a hajóimat. Összetett játék, de azé tetszik. :D
-Ja meg lehet a planéták köré építeni különbözõ épületeket. :) pl.: Kutató épületeket, védelmi állomásokat, ûrkikötõket és figyelõ állásokat lehet építeni. A kutató állomásokat a bolygóktól távol is meglehet építeni. :P -A planéták a szokásos természetes módon forognak a nap körül. -Lehet hajót tervezni. :P -Annyira lehet automatizálni a birodalmad tevékenységeit, hogyha csak 1 ûrhajót akarunk csak irányítani azt egyszerûen csak egy flottába szervezzük. :P
Hát kb. még ennyi. :D
Ez a játék egy új ûrstratégia ami még csak 1 hónapja jött ki. :) Jellemzések röviden:
-100-1400-as rendszerig lehet állítani a galaxis csillagainak számát amiben vagy van 50.000 planéta (bolygók,holdak,napok,aszteroidák stb.) -20 teljesen eltérõ faj. -Diplomácia,kémkedés,technikai fejlesztés stb. -A játék nagyban a makró menedzsmentre támaszkodik. A mikro menedzsmentet a gép is elvégezheti a játékos helyett.
Pontosabban a diplomáciát, kémkedést meg egyéb tevékenységeteket a gép is elvégezheti, ha esetleg úgy állítjuk be. :) -Nagyon single orientált játék...:( (Remélem egy patchban lesz multi) -Könnyen moddolható. XD (Ami nálam jó) -Ûrszörnyek akik ledarálják a hajóid illetve az ellenséged hajóit. -Kalózok akik szövetségeseink is lehetnek. :P -Egyetlen nyersanyag a pénz. :) Ami a privát meg az állami szektorod teremt elõ. :) A privát szektorok alatt azt értem, hogy a birodalmad állampolgárai akik vállalkoznak arra, hogy kiküldenek neked automatikusan kis felderítõ hajókat és felfedezik az ismeretlen rendszereket, hajókat, fekete lyukakat meg még sok mindent. A kolonizálatlan rendszerekben a magánszféra szokott építeni bányákat is amik bányásznak neked is és abból kapsz pénzt. :) stb.
Hivatalos oldal: http://codeforce.co.nz/
Hivatalos forum: http://www.matrixgames.com/forums/tt.asp?forumid=782