Remélem az építhetõ erõdök és kilátok visszatérnek. Errõl nem hallottatok semmit ? Az is fontos és tetszetõs szerepet lát el.
Lesznek benne ilyenek.
Multiról eddig nem sok infót találtam, de valahogy úgy fog kinézni, hogy mindenki kap egy generalt ami XP-t fog kapni a megnyert csatákért, és szintlépéseknél lehet majd új képességeket adni, meg ilyesmik. Saját klánt is csinálhatunk multiban ha a meglévõk nem tetszenek, itt minden egységet egyénileg átszínezhetünk és átalakíthatunk, egyéni klán bannert csinálhatunk, stb. Lesznek achievementek. A multiplayer campaignról szinte semmit nem találtam, de amit sikerült kibogarászni az nagyjából az, hogy úgy lesz mint az ETW/NTW-nél volt, hogy csatánál választhatunk hogy gépi vagy AI ellenfél ellen akarunk harcolni.
you can play in co-op - you get shared victory conditions, and are able to give units to command in battles where the other player is not present with troops. from this can be concluded you play with different factions.
You can also play competatifely - you don't share victory conditions and are is essence just regular rivals, like any other clan. If it is like empire and napoleon you can chose to command battles for the ai or autoresulve (the battles thing for competative is not confirmed for shogun, but will probably work like that).
Az évszakonként változó idõjárás nem nagy kunszt azt már az egy is tudta sõt az esõben nem mûködõ lõfegyvereket is amit az Empire-ban például elfejtettek. Itt is olyan lesz a tartományban az építkezés mint az ETW-ben a sok kis helységgel vagy lesz egy tartományközpont és ott lehet majd mindent. Arra is kíváncsi leszek még hogy évszakonként fog e változni a zene is. Nagyon jó kis játék volt az elsõ rész!
' -Az AI harcmodora Sun Tzu - A háború mûvésezte c. könyvben leírtakon alapul. '
Jajjj... na ezt sajnos nem tudom elhinni!Valamint láttam egy screent a diplóról és abban sem lesznek új opciók! :(((
Hát ige..egy fél hülye teszter a csatát magyarázza nemrég egy videóban, és lelkendezik a csata közben milyen okos az AI, persze, mert a srác úgy játszott mint egy autista...remélem tényleg jó lesz , csak erre utaló jeleket még nem nagyon látok. Remény hal meg utoljára.
Semmiféle új opcióra nincs szükség. Arra van szükség, hogy mûködjenek.
hmmm...végül is lehet hogy igazad van. Pl qrvára értékelném ha az szövetségesem végre valóban küldene csapatokat és nem csak álldogálna a szomszéd provinciában, vagy ha mondjuk békét lötök valakivel akkor nem támadna vissza a következõ körben azonnal stb.
Meg végre felfogná mikor két fullos csapatom áll a vára mellet akkor nem véletlenül fenyegetem a szaros kis várát, hogy adja át vagy lerohanom, hanem komolyan is gondolom. Nekem még soha nem sikerült igy elfoglalnom várat, még akkor sem ha két csapat VS húsz csapat volt, még akkor is nagyképûen visszautasitják...
Ennyi. Ha az alapvetõ logikának nem mondana ellent az AI viselkedése, én már boldog lennék. De az, amikor (bármely eddigi TW részben) a fél világ az enyém, olyan seregekkel nyomom, hogy két kontinenssel arrébb is rettegnek, akkor egy két darab tartományból álló országból sem tudok kizsarolni egyetlen szaros aranyat sem, az felbasz. :D
Nos az AI ilyen szempontból tényleg elég idióta, reméljük ezek az alapvetõ dolgok ki lesznek javítva. A diplomáciai újítások alatt ezt értettem, nem azt hogy lesznek új opciók.No meg lesz valami új standing rendszer is bevezetve, de errõl nem sokat tudok.
Annyira kemények, hogy mikor már két tartománya maradt csak, felajánlom neki a tûzszünetet és pökhendien kinevet, hagyjuk már.. :)
Nálam Napóleon-ban öszterájkokkal durva meneteim vannak vh-vh-n és nagyon élvezhetõ így a játék... Sztem ha fél világ a tied és beszarnának, akkor vége a játéknak, ha figyelembe venné ezt a program. Ott már mi lenne a kihívás? Értem én, hogy nem realisztikus, mert kongó nem hiszem hogy hadat üzenne amerikának, de ez játék és így több játékórád lesz benne. Sztem elég bonyolult rendszer ez az ai ahhoz, hogy legyen olyan játékfázis, ahol már nem tetszik valami. Kíváncsi leszek az újításokra benne és már nagyon várom.
Nem tudom, ha enyém a fél világ, neki meg már csak pár tartománya van, és még ugy sem tudok belõle kicsikarni semmit, az szerintem ciki... de még tûzszünetet sem fogad el.. dacból? :DD
Azért sok sok ilyen volt a történelem során. Csak gondolj a 300-ra stb.. Persze az ideális az lenne ha minden népnek lenne ugymond "személyisége" némely harcolna a végsõkig másik nyalná a talpad pár év tulélésért. De talán majd 1x.. ezt is megérjük.
Jah a tûzszünet jó ötlet pl feltételekkel, és ha nézné a program, hogy mennyire tartod a szavad a megállapodáshoz. Nehezítené a megállapodást, ha sokszor átbaxtad szóba se álljon veled 1 darabig, szal ilyen okosságok... Kialakulhatnának nagyon nehezen felbontható szerzõdések pl házassággal és így több szövetséges csaták lennének, ami érdekesebb is és nem kell erõltetni a fullos seregeket.
Természetesen voltak ilyenek a történelem során, de azon felesleges vitatkozni hogy a diplomácia AI egy szar, ezt a fejlesztõk is beismerik.
Persze sok területen lehetne és kell fejlõdni. AI fõleg ilyen. Igéret van, eredményt meg meglátjuk.
Az lenne jó, ha az Al a SAJÁT érdekét nézné! Meg lehet oldani, hogy legyen kihívás a játékba. Pont ez a monoton harc, hogy végigdarálok mindenkit unalmas egy idõ után. Hiába vannak ott dísznek a diplomácia egyéb dolgai.
Szerintem meg pont ezzel lehetne nehezíteni a játékot és kihívást belecsempészni. Nem az öngyilkos kisállamokkal, akik csak azért támadnak be, hogy 4 kör múlva már ne legyenek a térképen. A valóságba is így volt, hogy ha egy ország kezdett túllépni a többin akkor összefogtak ellene. A szövetségi, gazdasági rendszerek miatt nem lehetett akárhogyan háborúzni. És ha nagyhatalom vagy igenis fossanak tõled és inkább kerüljék a konfliktust, játszanak túlélésre, próbálják magukat megerõsíteni. A védekezõ háborúkat még megértem, védekezzenek keményen. Na de azt, még õk támadnak, nekik áll feljebb, meg eltipornak minket szöveg az nevetséges. Meg a számomra megalázó és õket maximálisan jutalmazó békefeltételeket se fogadják el, mikor a pusztulás szélén vannak, és csak rájuk kell köhinteni az is érdekes... A Total War játékokon tényleg egy jobb diplomáciai és egy csata Al tudna nagyot dobni, amivel 100 egyéb újítás se érne fel.
Ezek a hibák valóban bosszantóak és jó lenne ha ilyen nem lenne tovább. De ha nem lenne háború, mert nagyhatalom lennél, akkor nem total war lenne a játék, hanem europa universalis. A kisállamok így is a túlélésre játszanak, mivel akkora seregük van amit te nem tudnál fenntartani kisállamként. Ezzel kompenzálták azt hogy a játék célja a terjeszkedés és nem a szövetségesek gyûjtése. Jobb diplomácia valóban kell, de legyen sok háború. Nem tudod a játékban, hogy az ellenséged mennyi pénzt fizet azért, hogy a szövetségesednek hitt állam támadjon meg. Itt kéne javítani azon, hogy házasságon alapuló szövetségnél ilyen ne lehessen. Legyen olyan szövetség, amit pénzért ne manipulálhassanak. Ha van szoros szövetség elmaradhatnak a fullos seregek hisz szövetségben harcolsz, több marad a gazdaságra és élvezhetõbb a játék. De az alapokban egyetértünk sztem...
Teljesen egyetértek. Oszt ha ez nem tetszene a plepsnek',(nem tetszene) csinálják meg választható bonyolultsági szinten. Figyeltem a hozzászólások arányait pro és kontra, és legalább a játékosok 30 % bonyolultabbá-realisztikussá akarná tenni a TW. Lehet több, ld.módok. Ráadásul sokan átléptük már a 30 éves kort, a csillivillibõl kinõttünk.
Nincs kinövés a csillivillibõl. Igenis hozzák ki a maximumot a látványból. Akit nem érdekel a megjelenítés, az játszon a civvel, vagy az eu-val..
Sötétbarom...ezzel azt mondom, hogy (nekem) a Napóleon grafikája untig elég lenne, ha kijavítanák a három legfõbb hibát. Hidd el neked is így lenne a jobb..ha õszinte lennél magadhoz..akinek meg a csillivilli számít, játszon MINDEN más mai játékkal, mert a többség ha mást nem is, azt tudja.
a diplomáciával már ott megbukik a játék h képtelenség normális szövetséget kiépíteni. Hiába vagyok szövetségbe vkivel az az életnek nem fog értem harcolni, max akkor ha épp az eggyik hadserege pont ott van ahol az ellenség és betámadom az ellenséget. akkor barátként jelzi, de ennyi.
inimum Specs (Required for playing Total War: Shogun 2):
* 2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor , or AMD equivalent (with SSE2) * 1GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista / Windows7) * 256 MB DirectX 9.0c compatible graphics card (shader model 3) * 1024×768 minimum screen resolution * 20GB free hard disk space
Recommended Specs (Recommended for optimum game play of Total War: Shogun 2):
* 2nd Generation Intel® Core™i5 processor (or greater), or AMD equivalent * 2GB RAM (XP), 4GB RAM (Vista / Windows7) * AMD Radeon HD 5000 and 6000 series graphics cards or equivalent DirectX 11 compatible graphics card * 1280×1024 minimum screen resolution * 20GB free hard disk space
Nem is azt mondom, hogy át kell esni a ló túlsó oldalára és a csatákat gyakorlatilag megszüntetni, az ugyanolyan rossz. A diplomáciába tényleg a szövetségi rendszer használhatóságán kéne javítani. Pont, hogy ez tenné változatossá a csatákat. No meg a béke kötéseket, tûzszüneteket is fel lehetne dobni, tárgyalással, egyezkedéssel, hadisarccal. Igaz, hogy volt eddig is sarc, de nagyon ritkán fizettek és tõlem se gyakran fogadták el. Ha meg elfogadták akkor 2 kör és támad újra. Legyen értelme, hogy a szövetségeseinket anyagilag vagy katonailag támogatjuk, vagy õk minket. Ez és a jobb csata Al meg akár minket is békére kényszeríthetne, vagy 2x is meggondolnánk, hogy kivel rúgjuk össze a port.
no egyre jobban várom, csak látom h ezt se nagyon fogják optimalizálni:S
Mit is irtak mikor jon ? Marc 15 ?
a multi videóból több mint valószinû nem jól értettem, de nem azt magyarázta benne hogy olyan mód is lesz benne hogy csatlakozhatsz egy épp folyó csatához?
pl harc folyna egy sziget csoportért és te bejoinolsz és az adott fél oldalán harcolsz egy adott kis sereggel? mert az milyen fun lenne már lényegébe lehetne folyamatos kampány ütközetes multi is amolyan aréna jellegû lehetne.
óh ez jó hír, mert így hátha majd a modokba vagy késõbbi tw-kbe majd eredetleg is benne lesz a folyamatos online amolyan mmo féle kampány:D
mindenesetre ezt megvenném, bár az empirét is megvettem volna annó csak az akkor nem ment jól, msot már az is játszható, remélem ezt tényleg jól fogják optimalizálni.
Vki leforditana kb-ra,miket mondott a multis resznel!? Koszonom elore is!
Gyönyörûek a képek.. Azért kíváncsi leszek a gépigényre bár ezért a játékért megéri fejleszteni. Márc 16-ot ír a CD Galaxis, én már kértem értesítést és ha megjön egybõl rendelem. 10k LE -ért szerintem nem sok, már várom hogy kezemben tartsam :) Amiket meg írtok egyre jobb hírek.. reménykedjünk.
Nem ezt mondtam, de kinek mi a játszható kategória. Lehet ilyen 640x480-ba 10 fps-el elfut majd a minimum kategorián.. Én arról a látványról, sebességrõl beszélek ami a videon látható, nha annak a gépigénye érdekelne..
Emberek itt vannak új képek...de elnézve õket sajnos rossz elõérzetem van! új képek nagyítsátok ki az eredeti nagyságra és akkor látható hogy már a kicsit is távol levõ egységek milyen szarul néznek ki! Különösen ez a kép gáz!
se a battle map se az egységek nem jobbak mint akár a RS II-ban...:((((
ez is mi a waddafak...?????
Szerintem nem rosszabbak az egységek mint a Napoleonban vagy az Empireben. Nekem ez pont megfelel, mivel úgy is a játékélmény a lényeg (legalábbis nekem).
Viszont ahogy elnézem a max egységszám megint maradt ugyan az (az egyik képen lehet látni, hogy 3000 ember harcol). Nem azt mondták, hogy megnövelik az egy csatában bevethetõ katonák számát?
ja a pr szöveg minden új rész elõtt ugyanaz... Világos hogy az AI és a játékélmény a fontos csak ugye a mindig nagy csinnadrattával beharangozott dolgok mögött kicsit kiábrándítóbb a valóság.( csak reménykedem hogy a csókának a gépe volt normalra állítva a graf..)
Mondjuk ha megnézed a képeket egybõl látszik, hogy az élsímitás az zéró közeli állapotban van.
Amúgy arról nicns hír h az Empirébe bevezetett régió gazdasági rendzsert továbbfejlesztik-e? pl a kis nem régió fõvárosokat is lehet majd esetleg jobban menedszelni,minden régiót külön lehet adóztatni,részletesebb menedzsment...
nézd meg a térképet amit betettem, a Zöld Shimazu és a Lila Hojó klán területét.Azt remélem hogy a tengeri invázió müködni fog és nem csak a szomszédos klánokat támadhatjuk/vagy várhatjuk a támadását, hanem meglepetés szerûen a térkép messzi pontjai is betámadhatóak lesznek!
Ezeken a screenshotokon kb ETW szinten van a grafika, csak ahogy mondták nincs bekapcsolva az anti aliasing.
A battle map pedig minimálisra van állítva, ez meg amúgy is egy replay.
Azon felesleges pörögni hogy szar lesz a grafikája, nem lesz az, nem fognak vissza süllyedni 2011-ben egy NTW alatti szintre, ne félj.
És nem azt mondták hogy megnövelik a harcoló egységek számát, hanem hogy a játék motorja már képes lesz egyszerre 10.000 egységet is harcoltatni, de gondolom ez nem sok mindenkinek fog sikerülni maxos beállításokkal.És azt sem mondták hogy két embernél lesz összesen 10k egység, hanem több játékosnál.
Remélem azért a csaták betöltése nem fog percekig tartani, ez az egyik félelmem a másik a szar AI.. Grafika itt olyan dolog hogy persze legyen szép meg minden, de pár óra után már az ember nem igen látja meg ezeket a dolgokat. Szépen akadás nélkül fusson az a fontos, elfogadható kinézettel.
Már miért tartana percekig? Nekem Empire meg Napoleonnál sem volt soha összesen egy perc betöltési idõ sem, max multiban.
CA megmondta, addig nem adják ki a shogunt, míg nem lesz tökéletes AI.
Nekem Empire sokáig töltött, legalább is engem már zavart, Napoleon viszont jo volt. Tudom hogy azt ígérték tökéletes AI lesz, hát ugy legyen.
Itt egy értékelés MaRee kollégának mert õ mindent olyan jól tud Javaslom figyelmedbe az értékelõ box negatív rovatát. Szóval a kérdésedet nem értem, nem írtam én akkora baromságot.. http://www.gamestar.hu/empire-total-war-steamrol-toltheto-a-demo.html