Gogon újra kapható lett win 10 és felette működik.
Készülõdik a magyarítás hozzá. Képek itt: http://lostprophet.magyaritasok.hu/?q=gallery%2F137%2FAlpha+Protocol
én kijátszottam és semmi bajom nincs vele, nagyrészt. Grafika nagyon bejön fõleg az emberkék arca. Játékmenet és a történet is jó, és végre egy játék amit 3-4 nap alatt sikerült kipörgetni (ebben olyan napi 4-5 óra game volt). Egyetlen negatívum, hogy amikor a Clearhouse-ban kutakodtam fegyvert akartam venni baszott lassan töltött kb 5 perc volt mire ott elintéztem a fegyver dolgokat:D igen simán megfelel a gépemnek a cucc mégis akadozott 1-2 résznél (Checkpointoknál). Nagyon bejöttek a kém cuccok a fegyverek mondjuk egyhangúak voltak (Hitman Blood Money-shoz hasonló), de legjobban ezek a választási lehetõségek jöttek be, nem volt mind1 mit mondunk. (nem próbáltam semmi ilyen Mass Effectet, meg Bioshokot) csak a GOWotm Cod 4-et és a Singularityt játszottam ki talán az újtípúsú game-k közül...
Sajnos elég igénytelen játék lett. Nem bírtam a gyakorlópályát se végigküzdeni, pedig nem vagyok egy grafika mániás. De az hogy minden helységbe tölt a játék, gyenge az animáció, nincs egy normális tutorial, nincsenek kiírva a válaszlehetõségek (még igen/nem se), a grafika akad ha fordul a kamera (assasin's creed 2 röccenésmentes volt). Hiába jó a történet, nincs annyi idõm hogy egy ilyen játékra pazaroljam.
Nagyon sajnálom, mert szeretem az Obsidiant, amit eddig csináltak nekem mind nagyon tetszett.
A jelenlegi trendnek köszönhetõen a piac azokat veszi célba akik nem hajlandóak max. grafikán 40 FPS alatt játszani. :D
Nem tudok átugrani/átlépni egy térdig érõ betonkerítést? A pálya közepén? Na ne...
Ha valóban nem éri meg a pénzét akkor villámgyors zuhanásba kezd az ára... Egyébként erre minden esély megvan, hiszen csak negatív kritika jelenik meg róla. Ettõl függetlenül lehet egy jó játék ami nem tetszik a mainstream-nek... demo nélkül nehéz meggyõzõdni errõl. Az mindenesetre biztos, hogy már most 40%-os árengedménnyel kínálja az amazon.
teljessen korrekt grafika az szúrja a szemeket hogy teljessen hétköznapi dolgok láthatók rajta , de könyörgöm ki az istennyilának van kedve 30 órát modellezni egy kiba...t pálmafát......
"Pontosan ez az oka annak, hogy nem igazán törõdve a grafikával sokat játszom retro játékokkal, köztük olyanokkal is, amiket még nem ismertem."
ellenben ez pont a jelen cikk tárgyára nem igaz. ez nem egy retro game, hanem egy mainstreamnek, újdonságnak szánt valami, ami azonban rohadtul nem éri meg a pénzét.
Nagyon korrekt kis játék, minden bug és grafikai hiányosság ellenére. Az irányításbéli problémák a leghúzósabbak, többi elnézhetõ bõnyállal.
Pontosan értem, hogy mirõl beszélsz és a korábbi hozzászólásomat továbbra is tartom. Egy autó- és egy játékvásárlás között _semmilyen_ körülmények között nem lehet párhuzamot vonni. "Az tök más kérdés, hogy manapság szinte csak a grafikára gyúrnak, és minden mást figyelmen kívül hagynak (tisztelet a kivételnek)." Pontosan ez az oka annak, hogy nem igazán törõdve a grafikával sokat játszom retro játékokkal, köztük olyanokkal is, amiket még nem ismertem. Sok oldal foglalkozik ezzel és ami a mai világban nagyon fontos, legálisan letölthetõ egy csomó játék. Mellesleg a Dragon Age szerintem mind grafikailag, mind történetileg nagyon ott van, nekem jobban tetszik, mint a Baldur's Gate.
Miért olyan nehéz felfogni, hogy nem errõl van szó??? A Civilisation 1993-ban jelent meg, könyörgöm. Most meg 2010 van. 2010-ben egy saccra 2003-as grafikájú játékot kiadni azért elég gáz. Ha budget-cuccról lenne szó, akkor egy szavam sem lenne, de így, teljes árú premier játékként, amit ráadásul afféle zászlóshajónak szán a kiadó... Ja, és nem láttam a játékot, csak a grafikáját tudom megítélni a képek alapján.
És az én egyik kedvencem az Alone in the Dark. Nem a 2008-as, hanem az 1992-es. Mai szemmel az is ocsmány, de annó csúcsnak számított. Az Alpha Protocol grafikája kb 2002-2003ban számított volna jónak. És ez azért gáz.
...de felhozok egy másik példát is, hátha úgy könnyebben leesik.
Baldur's Gate II: Shadows of Amn (megjelent 2000-ben)
Dragon's Age: Origins (megjelent 2009 végén, azaz jó 10 évvel rá az elõzõre)
Hogy (számomra) melyik a jobb? Egyértelmûen a korábbi. Klasszisokkal. De ettõl még a Dragon Age jó kis játék a maga nemében, és iszonyat jó értékeléseket kapott szinte az összes off- és online magazinban. Elhiheted, hogy nem csak a grafikája miatt. De, mi lett volna, ha kijön egy 4-5-6 éves grafikai megvalósítással? Megsúgom neked: bukta.
Kezded már érteni, hogy mirõl beszélek?
butaságra az vall, hogy nem vagy képes értelmezni, amit mások leírnak.
jómagam is játszom néha a fallout elsõ két részével, tényleg jó. de mi lett volna ha akkor, amikor kijöttek, a már akkor is 4-5 éves grafikai szintet hozzák?
A Fallout elsõ része 1997-ben jelent meg. Vajon világsikerré vált volna, ha így néz ki?
(Dune 2, megjelent 92-ben)
Nem, és ha nem vált volna világsikerré, valószínûleg te sem ismernéd. Pedig lehet, hogy tartalmilag szuper, és remekül játszható. De ha nem hoz egy bizonyos minimum szintet grafikailag, bukta. Az tök más kérdés, hogy manapság szinte csak a grafikára gyúrnak, és minden mást figyelmen kívül hagynak (tisztelet a kivételnek). Ettõl azonban még régen is megbukhatott egy játék, ha randa volt a maga korában.
Egy autó és egy játék megvételét összehasonlítani igen nagy butaságra vall. A kettõnek az égadta világon semmi köze egymáshoz. A mai gépeken (de fõleg a mai játékosoknak) nyilván sokkal fontosabb a grafika, mint tíz évvel ezelõtt, de csak ez alapján lehúzni egy játékot... Stratégiában nekem a Civilization viszi a pálmát, még mindig sokat játszom az elsõ résszel is. Sõt, idõnként elõveszem a Fallout 1-2-t is. Mindegyik klasszikus a maga nemében, amit a mai napig nem nagyon tudtak utolérni, pedig a grafikájuk mai szemmel nézve...
Még egyszer mondom, rengeteget játszom régi játékokkal, amik még csak nem is 3D-sek, de könyörgöm, anno, a maguk idejében gyönyörûek voltak, és még ma is kellemesek a szemnek. Ez a darabos, poligonszegény kaki viszont sem most, sem késõbb nem fog szépnek számítani.
oké, venni akarsz 1 autót, kurvajó minden karakterisztikája, de bûnronda. talán 20 évvel ezelõtt szépnek lehetett volna mondani, de ma egyértelmûen rondább a nagy átlagnál. megveszed, csak mert minden másban jó?
vagy akkor adják a játékot féláron, és az ember mindjárt megértõbbé válik. 2010-ben félgrafika féláron...
az az igazság, hogy nem a grafika alapján döntöm el, hogy tetszik-e valami. elég szegényes az ízlése annak, aki a grafika szerint játszik valamivel, sztem. az új Turok egyébként nem jött be, de a grafikája jó volt:)
nézd, nekem mai napig a kedvenc játékom egy ezredfordulós gamma, izometrikus nézet, semmi csilivili. de ja, ha már alátesznek egy unreal motort, akkor nézzen már ki valahogy a cucc :P
Nekem sem igazán a grafika miatt nyílt ki a bicska a zsebemben(egy átlag grafikával megáldott,de iszonyat jó sztorival/feeling-gel megáldott gáma nálam jobban bejön mint egy tucatsz.r techdemo),hanem a játszhatósággal vannak gondjaim.De remélem,beindul a feeling
Lehet, igazából annyira nem értek hozzá hogy mit lehet kihozni, meg milyen motor, mert nem is izgat, de ha valaki tudja mire képes, akkor megértem a problémáját.
Lehet velem van a baj, de az én szememben a grafika teljesen rendben van, pedig játszottam csili-vili grafikájú ultrás crysisal, meg hasonlókkal, de valahogy ott sem érdekelt a graf, de a gépem elbírta. A játék története meg a játékélmény sztem mindent visz, jól el lett találva. Mezei fps játékos-nak lehet kimerül abban az egész hogy megy és darál, de aki szereti a szerepjátékokat, játszott anno a Deus ex-el sztem meg sem fordul a fejében hogy darálni kéne. A karakter mozgása engem is zavart, amikor elõször megláttam én is csak pislogtam hogy ez mi, de nem vagyok az aki egy ilyen láttán már le is törli a játékot. Nem mondom hogy hibátlan, de sztem nem kell rögtön lehúzni, ha a hosszúra nyúlt fejlesztés miatt nem cseréltek motort a játék alatt.
Hát nagyon alacsony a poligonszám...
Sajna a grafika messze nem hozza az elvárható szintet nextgen masinákon.Ezt a látványvilágot még a PS2/Xbox duó is képes lett volna megjeleníteni.Még ha a vizualitás sokktól el is tekintünk,marad "bónusznak"a röhelyes harcrendszer,a fõhõsünk "trottyos" mozgáskultóája,pár kiakasztó fealdvány,stb..Az alapötlet nem lenne rossz,és az Obsidian sem kezdõ a mûfajban,de nem értem,miért nem tudtak összehozni egy Mass Effect-kaliberû akció-RPG-t.