"Végigjátszottam egy haverral coopban. Évek óta nem láttam akkora szart."
De jó neked :P Én mondjuk az elején föladtam, fõként a buta ellenségek meg ez a fejlõdés miatt, de azt azért nem mondanám hogy évek óta nem láttam szarabbat (fõleg így hogy COOP-ban is vihettük egy ideig ezt) xD
Végigjátszottam egy haverral coopban. Évek óta nem láttam akkora szart. Röhögj sírva, meg gyûjtögesd a klónozott, véletlenszám-generátorral kreált digitális hulladékot. A te igényeidnek ennyi a szintje, én meg rajtad röhögök, hogy képes vagy egy ilyen fostömlõt kétszer végigjátszani.
hát, te aztán igen sokat játszhattál ám a Borderlandssal ... mennyi 3 óra volt ? Figyusz, már 2x végignyomtuk 1 majd 2-es playthrough-ban, DLC-kel egyetemben, szóval ezen hogy "A fegyverek gyakorlatilag nem különböznek egymástól, van öt modell, azt' a számok nõnek, a végtelenségig" sírva röhögök.
Játszd végig legalább 1x, aztán majd beszélünk. Amúgy a megtalált diary darabok maguk kitesznek egy humorestet...
Na ne röhögtess már! Fényévekre van az a szutyok egy normális offline játéktól! A "sztori" egy hulladék, a küldetések a grind-mennyodahozdel-öljmegmindenkit vonalon mozognak, ráadásul csak szöveges leírásuk van, az AI arra képes, hogy ha meglát, akkor nyílegyenesen jön feléd meg lõdöz... A fegyverek gyakorlatilag nem különböznek egymástól, van öt modell, azt' a számok nõnek, a végtelenségig... Fejlõdés detto fantáziátlan és agyatlan. Teljesen tipikusan MMO alapok ezek, a szutyok 12-egy-tucat koreai MMO hulladékok is ugyanilyen alapokon vannak.
Annyi a különbség, hogy ez valójában nem MMO(Massively Multiplayer Online), hanem csak MO... :P Nem 10000 ember van egyszerre a szerveren, csak 4.
Olyan, mintha MMOnak készítették volna, csak úgy félúton meggondolták volna magukat, hogy "ááá, szar lett, kár belé a szerverpark, legyen inkább csak négyszemélyes coop".
Mondjuk ez leginkább azért van, mert a Borderlands gyakorlatilag egy offline MMO. A küldetések rendszere, a világ, a harcrendszer, a fejlõdés és az AI agyatlansága mind-mind MMO jellegû volt. Úgy nem nagy mûvészet koopot rakni bele.
A Coop játékmenetnek ráadásul nevelõ hatása van: csapatszellem, közös cél, együttmûködés mint az életben (szemben az 1-1 elleni lelõttelekgecfaj típusú multikkal)
Borderlandsban például lehet ám próbálkozni, hogy elindul magányosan hentelni ... na addig is él, mert ketten együtt összedolgozva is húzós szokott lenni. Na azon megtanulja vérpistike, hogy egymagában õ bizony sz.r se ér !
Mintha dikret ráerõsítenének a warezra, ha lenne multi meg minden akkor lehet többen vennék meg de így ... Julius Caesar: " lehetne több manõver pl lefejezés vagy kézfej levágása/falhoz lökés ami csak elkábítaná. Nem kéne mindig ölni" A lefejezések elsöprõ többsége halálos amúgy, otthon nem érdemes kipróbálni :D
Igen én ezt nem is értem egyszerûen, hogy miért nem a coopra és multira gyúrnak rá, még mindig képesek singleplayer only játékokat kiadni, ráadásul rövid játékidõ, primitív egyszerû játékmenet jellemzi azokat (végig csõszerû inkább interaktív filmnek mondható tucatok). Eleve szeirntem az emberek jobban szeretik azt, ha nem egyszemélyes hadsereget kell eljátszani, hanem pl. van segítõ (mégha az AI is), de a COOP azért elég rendesen megdobja az eladásokat is, egy jól kidolgozott és beállítható (esetleg módolható, pályabõvíthetõ) multiról nem is beszélve.
És az a rossz, hogy megveszik az emberek (fõként konzolra), úgyhogy nem is fogunk elõre haladni sajnos.
Lézerkard. Ettõl a falra mászok. Oké, ne fényszablya, de legalább fénykard... Laserswordnek hívják angolul? NEM!
Amúgy nem érzem ennek nagy hiányát. Amilyen irányítása meg harcrendszere volt az egynek, azt multiban nem tudom elképzelni.
Ellenben co-opnak örülnék. Király lenne két jedivel tolni. Meg esetleg rakhatnának bele még pár dolgot, ami hangulatosabbá tenné: pl ellenfelek kezébõl ki lehetne húzni a sugár vetõket, lehetne több manõver pl lefejezés vagy kézfej levágása/falhoz lökés ami csak elkábítaná. Nem kéne mindig ölni. Egyesben bírom amikor 500km/h-val nekilököm a falnak feláll és lõ tovább. Ja és ajánlom, hogy a második kardot el lehessen rakni, mert a kettõ sokszor csak nyûg (érzésem szerint az egész csak látványfogás).
Ugyan, miért csinálnának már olyan hülyeséget, ami gyengítené a Old Republic eladási esélyeit? Teljesen érthetõ a dolog. Aki multizni akar majd, vegye meg azt!
A multi, meg a coop (multi), az két külön mûfaj. Nem?
"végül úgy döntöttek, hogy inkább az egyszemélyes kampányra helyezik a hangsúlyt." Hát igen, programozni és forgatókönyvet írni is tudni kell ... Érdekes, de a Borderlands-nál meg tudták csinálni, hogy coop-ban 4-en végig lehet nyomni a gamát, a teljes egyszemélyes sztorit (Doom 2 óta nem sok ilyen volt) ... Szóval kár, még lehet jó lesz, de kiváló is lehetett volna.