Máris tudom! Mivel tegnap nem fogadta el anyukám bankkártyáját (kétszer!) így...
De a lényeg egyébként is júliusban jön, ha augusztusra ígérik az ötödik fázist.
Ja igen. ezzel a fázis - szezon dologgal nem tudnak kibékülni a hivatalos fórumon(se) így ne tévesszen meg senkit a felsorolásban a második (valójában a harmadik, ha a fő játékot is beleszámoljuk) SZEZON FÁZISAI vannak felsorolva!!! (Pedig nem bonyolult!)
Sokan azt is látnokolják, hogy ez a játék végtelenítve lesz. Magyarán nem lesz több kipörgő kerekek, hanem hófutás lesz bővítgetve, amíg meg nem unják-juk.
Ebben a negyedik fázisban hiányoltam sokszor, hogy amikor végzek a küldetéssel, akkor töténjen valami. Mondjuk a helyszín változzon meg. Mindegy, hogy funkcionálisan, vagy csak dísznek, de érezzem, hogy ezt megcsináltam. Mert ugye a pénz, meg a mihaszna pontok, amik hiába gyűlnek-tek egész szezon alatt, nem jelentenek semmit. De akár ha csak egy budit is odarak a játék, akkor büszkén húzhatjuk ki magunkat, hogy "azt mi építettük!"
Ez nem akkora fejlesztés, hogy belegebedjenek, csak egy olcsó, de hatásos trükk, hogy jobban érezzük magunkat.
Hogy még miket kellene tartalmaznia a játéknak azt inkább hagyjuk. Nem akarom, hogy huszadszorra is leírjuk!
Hú én ezt a seggfejet meglátom már nyomom is tovább ,annyira irritál hogy na...
"Vegyem meg most a második bérletet, vagy ráérek egy-két hónap múlva is?!?!? "
Ne má az előzőket sem vetted meg.....
Annyi biztos mire oda érünk hogy kész lesz ,tudni fogod....
Ha hihetünk a felsorolásnak, akkor júliusig ráérek.
A Tátrák önmagukban nem hatnak meg!
Igazad van. Rossz gombot nyomtam.
De azt nem magyarázza meg senki, hogy a rilíz miért csak 13.1???????
Az egy dolog, hogy ez a gyökér affektálva beszél, amit semmi nem indokol, de ilyen mértékű seggnyalást sem látni minden nap!
Csak annyit szerettem volna megtudni, mikor lehet számítani az ötödik fázisra. (Esetleg a bétájára) Vegyem meg most a második bérletet, vagy ráérek egy-két hónap múlva is?!?!?
Tatra Dual Pack (Tatra T813 & Tatra 805) - June 2021
Season 5: Build & Dispatch - August 2021
Season 6: Haul & Hustle - November 2021
Season 7: Compete & Conquer - February 2022
Season 8: New Expansion - May 2022
Nem vállalom érte a felelősséget!
Az élőben 13.1
Egyenlőre..... de fog ez még feljebb menni.
Apropó, már kapható a SNOWRUNNER - YEAR 2 PASS
Amiben:
"Expand your SnowRunner experience with the Year 2 Pass and gain access to four phases of new content released in the future, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Burning Bright Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 and Voron AE-4380!
• Season 5: Build & Dispatch
• Season 6: Haul & Hustle
• Season 7: Compete & Conquer
• Season 8: New Expansion
Purchase now and get instant access to the exclusive Burning Bright Vinyl Wrap Pack! The rest of the Year 2 Pass will be available later in 2021."
Még megvárom mik is lesznek majd benne és egy akciót.
Ha most nekikezdek a hard új játéknak ,kb 1 év mire kitolom...addig kiderül ez a 2.év pass is mit tud... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.05.18. 08:11:23
Nem véletlen ,mivel érdekes lenne a teljes játékot a Steam-n eladni anélkül....ugyanis ott 18-tól elérhető a játék.
Attól még rengeteg hibát fog tartalmazni,amit nyilván fokozatosan javítani fognak ,...vagy nem ...a tegnapi PTS uptdate is nevetséges....ha ahhoz mérem hogy a játékosok mennyi hibát jelentettek.
Kell ennek még fél év mire helyre zökkennek a dolgok benne.
A hard mod is benne lesz ,de arról is csak annyit közöltek most hogy majd később vissza térnek más infóval erről.....vagyis még farigcsálják és maguk sem tudják mennyi hibát tartalmaz stb....
Community update szerint május 18-án lesz elérhető a phase 4.
"Supported permanent disabling of crane hints via the settings menu" Ez csodás ötlet volt!
"Fixed a bug where it was impossible to attach trailer combined with some of the addons or crane installed on Azov 64131" Ezzel meg rohadtul elkéstek. Épp a fináléban futottam bele, hogy nem húzhatom haza a kihelyezett tartányos félpótot, mert KCR is van a Kamazon!
Nem nem azt a 4. részt azt tőlem kapod ajándékba mert hűséges játékos vagy és időre teljesítettél minden küldit ...
Ennyi csak jár neked...
Az elsőnél ha jól emlékszem valami akkora akció volt,hogy szinte ingyébe volt,a második ,meg fél ár alatt na az sem vágott hanyatt.
Ez már húzósabb pénzt kért,de nagy levegő vétel után szódával elment....
ÁÁÁ negyediket nem várd inkább állj neki a hard modnak majd ha megy élesben.....
És az étteremben is utólag fizetek, feltéve ha ízlett az étel!
Van amiért előre fizetek... Például a repülőjegyért. De ha leesik és meghalok, akkor visszakérem!
És rossz hírem van a fejlesztőknek is! Már három szpintájörszért fizettem. A negyedik a ráadás lesz!
Miért is nem lepődtem meg.....mondjuk értelmetlen játékokra még akciósan sem költök....de te ezt megtetted,teljesen feleslegesen ,le is wazerolhattad volna,nem is értem...ennyi pénzt kidobni az ablakon.
Nem is tetszett csak bosszankodtál végig...ennek aztán sok értelme volt...teljes felesleges pénzkidobás.
Értelmesebben is elkölthetted volna anyukád nehezen megkeresett forintjait,mint sem ilyen haszontalan szar játékra ami csak bosszúságot okozott számodra.
Azt nem mondta anyukád ami nem megy ne erőltesd...
Gondolom a boltban is megvárod míg akciós a kenyér majd csak utána veszed meg,ja bocs anyukád megveszi neked.
Dehogy tépem le a fejed arra ott van anyukád.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.29. 06:09:24
Sajnos az sem túl békés megoldás. Mert amikor ki kell szedegetni a platóról a rönköket, akkor elcsattan pár "MIANYÁNK"!!!
Ez inkább amolyan melyik ujjamat harapjam meg kérdés. Azt is meg kell említeni, hogy ha így felpakolunk, akkor tud még nehezebb is lenni a rakomány. Ezért is borult. Ha "lekötöm" a "rendes" adagot, akkor lehet jobban megúsztam volna. Amikor visszamentem Yukon-ra, ott még kacifántosabb volt, mert a Mod Uralra tettem közepes rönköket és húztam utána egy közepes szállító pótot. Igen ám, de azt ugye nem lehet megcsinálni, hogy csak a póton csomagolja be, (ami ugye szükséges a leadáshoz) így kellett egy másik gép, amire átkötöm. Szóval van vele szöszölés, de nem megyünk végig ugyanott hatszor!!! Nálam ez volt a szempont.
Oldgamer!
Megszámolhatnám a régióknál, de az nem lenne valós adat! (Jóval többet!!!) Mert sokáig hiába kérleltem anyukámat, hogy vegye meg a játékot, de sajnos kellett a pénz kenyérre!
Vagy csak egyszerűen sajnáltam rá a húsz pengőt és megvártam, hogy lemenjen hétre. Egyedi ajánlat volt. Tízbe került volna, de az Epic váratlanul megdobott három ruppóval...
Endy-nek ne mondjátok meg, mert letépi a fejem!!!
Így, hogy teljesen kész és számomra ki is fújt (talán még néha gurulok egyet-egyet valamelyik szimpatikusabb pályán...) Akármennyire is bosszantott néha, (Túlnyomórészt!) máris hiányzik!
Megneztem a videodat. Erre a modszerre mar en is gondoltam, hogy igy rengeteg pontot el lehetne cipelni a platon egyszerre. Te meg is csinaltad :) Kimaxoltad a gamet? Gratula!
Igen, nekem is feltunt hogy nem sok ido van reagalni. Meg az ETS2 elott volt az a Scania simulator. Abban volt egy feladat a tesztpalyan: elore szoltak hogy be fog lepni az utra egy szarvas, ugyhogy vartad, szamitottal ra. Aztan merte a reakcio idodet. Meg igy is meglepoen hosszu volt.
Az első belső nézeti frontális balesetnél majdnem eldobtam a tabletet a kezemből! :) Persze nem vicces túlzottan, nagyjából sok esetben ennyi lehet a reakció idő a karamboloknál. Durva.
Eleinte azt hittem hogy fedelzeti kamera felvetelek! A jatekot nemreg en is probaltam, a toresek tenyleg erdekesek, de egy torott auto mar nem nagyon tud menni... Ez a film talan valami multis jatek lehet, nalam nem volt forgalom.
Egy kis off
Crashrunner 2024 :)
https://youtu.be/TfzZZnRy7nc
Hogy én forduljak hatszor-hétszer? Egy frászt!!! (Még feltöltés alatt van. Kis türelmet!)
Ha fejlesztők nem oldják meg, akkor a modderek és egy kis lelemény majd megoldja. Azon a félpóton kábé harminc kisrönk van!!! Az ugye tíz adag. A két fennmaradó pálya összes rönkös küldetésére elég, némi tartalékkal, ha elszórnék útközben párat. Mondjuk arra nem számítottam, hogy ezek a fák lekötetlenül is rohadt nehezek!!!
Van itt valahol egy rakomány mozgolódás fetisiszta (Vagy több is.) Hát, egészségetekre!
Ne fogadj, mert én meg azt olvastam valahol, hogy a béta kiadása után egy hónappal páblikrilíz. Az meg nem lehet olyan messze!
Emlékezz a harmadik fázisra. Ott én lepődtem meg, hogy máris kiadják...
Ha fogadnom kéne, akkor erre a hétre tennék egy jelentősebb összeget.
Tegnap megint belefutottam egy buta hibába az Égisz pályán. Az egyik küldetést nem vette be a játék. Mármint leszállítottam amit kellett, de nem lépett tovább. Kénytelen voltam manuálisan elmagyarázni neki (.dat szerkesztés) Buktam a jutalmat, de tovább tudtam lépni.
És egyben elköszöntem Északi Védelem és Medvécske Folyó pályáktól. Csontra ledaráltam ,ami csak azért meglepő, mert azt találtam mondani hetekkel ezelőtt, hogy ez nem fog bekövetkezni.
Szóval aki elbizonytalanodik a pályák láttán, annak üzeni, hogy kitartás, majd megkedveli.
Egy frászt! Azért végeztem ki őket, mert nem akartam látni a személyi lapomon, hogy ott van még küldetés!
Parancsolj....habár sokat nem hinném hogy dob a játékon.... PTS Update 23/04/2021 (13.9)
Most egyenlőre pár hétig szünetet tartok,már 1 hete el sem indítottam érdemben...
Megvárom míg a teljes kiadása is javításra kerül ,tuti abba is hemzsegnek majd a bugok,az meg akárhogy is számolom min 1 hónap de inkább több
Elég rég jártam erre, de nyitva találtam az Urska pályán a vasgerenda készítő korlátolt felelősségű társaság telephelyének hátsó kapuját. Ami azért nagy szám, mert a hozzá tartozó küldetésre SEM nyílt ki! El is könyveltem, hogy ezt így tervezték. Aztán az is lehet, hogy tényleg, de nép "áttörte"!
Hadat üzentem az Égisz pályának!
Már csak egyetlen egyszer szeretném oda betenni a lábam! És aztán soha többé!
PTS 13.9 van, jegyzék nincs.
És az is megvan mivel fogom teljesíteni a rönkszállítós küldetéseket!!!
Elnézve a játék mostani állapotát (PTS) és a javítási listákat,pár korábban felsorolt is van ,amit már "elvileg " javítottak....no meg a "bónusz" hibák tömkelegét.....plusz a hsz.-at amik rengeteg régi és új hiba ki NEM javításáról szólnak.....
Sok itt még a tenni való ,ha egyáltalán megvalósul még ebben az évben...
A kézifék(pót) dolog asszem nagyon arrébb van ,de persze itt semmi sem elképzelhetetlen.
Sokszor a legértelmetlenebb dolgokat helyezik előtérbe,nyilván a pót fék nem az csak úgy általánosságban írom...
Ez az új ZIKZ ,nincsenek jéghez való láncok ,de erre a régióra csinálták????
Ja had korcsolyázzon a paraszt....meg még több kiegészítő is kellene hozzá...
Ez a régió is olyan septiben össze dobott lett mint a többi,majd 3 hónap múlva érdemben játszható lesz...talán... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.22. 08:07:26
Megint találtam egy érdekességet. Az oldalfalas félpót (Csalóspót) fájljában is van változás:
"ConnectedToHandbrake="true"" Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy a kézifék a póton is érvényesülni fog. Ami nagyon nem baj, mert a napokban kaptam agylobbot, hogy hiába húzom be a szerelvény vidáman gurul le a leejtőn!
Ja tegnap már olvastam ezt a csörte váltásod is.....
Inkább nem mondok semmit.....
Nem csak téged idegesít hogy hülyén fordulnak a vontatott kocsik....
A fórumon már én is belefutottam pár "okos" emberkébe...
Volt aki pont az angol tudásomra harapott rá...mondtam is neki folytathatjuk Magyarul is,.....mondjuk válasz nem jött....
Pont tegnap használtam a voront a "The Prince of Victory" küldi miatt (élő játék) azon volt a radar akármi,és szépen "billegett" a hátsó felfüggesztés....
Amúgy ez a radar akármi (Metal Detector) egy akkora baromság legalább is nálam valami rosszul műkszik.....na meg ez a küldi is
Néztem róla vidit a neten ott (persze korábbi időkben készült) menet közbe is működött ,nálam csak ha megálltam,no de azért minden méteren megállni ,azt sem tudom hogy mégis merre???
De a vidi segített....
Lehoztam a völgybe a folyóhoz a roncs kocsikat ,majd a voronnal oda mentem becsipogtattam azon a helyen ,(persze már nem voltak ott) de így is működött...
A egyiket még a helyén "mértem" be de akkor sem adta a sárga ikont csak megjelent a mapon.....
A repülősnél legalább jelezte a hol vannak....
De hát ezért van a net ott minden fenn van.....de hogy szívatom magam a keresgéléssel....
Mondjuk a repülőknél is picit "csaltam " mert a nagyot a darussal kivittem a partra ahol már könnyen el tudtam szállítani a reptérre...
Amin megint felhúztam a szemöldököm....a fahordás, long rönkök imandrába,3x kell fordulni ugyan arról a helyről felvéve, majd ugyanoda vinni....
Ennél azért nagyobb kreativitásra számítottam.
Igaz ezeket utólag biggyesztették be ezekbe a mapokba ,na de akkor is...
Mondjuk ebben a sprint futamban azért volt kihívás.....4x-re sikerül...de meg lett a gold... Dirty business Időfutam
Itt Kolan már csak a fahordások vannak....
A P12-vel vittem a hosszú rönköket Kolan egyik map végéből Imandrába , így jobban volt kihívás azért...na meg nem kellett külön darut is oda vinnem a P12re az is ráfért...
Zene....: én mindig játék közbe zenét hallgatok (nyilván játéka válogatja elsősorban a kamionosokról van szó) csak nem azt amit ők akarnak,de ez mindig így volt a zenére kényes vagyok,benyomom a kedvenc rádió csatornám,nem magyar...és had szóljon.
Apropó zene a játékoknál azzal kezdem a beállítást még az elején ,menü zene 0-ra véve...
Egyik játékban sem hallgatom azt amit bele tettek,de ez már rég így van,ennél fogva nem érdekel.
Inkább a hangokkal foglalkoznának ,mert némely kamionnál ez a "hanghurok" a sírba tud kergetni.....már fél éve is írtak róla de miért is javítanák...
Eddig a triálok közül egyet csináltam meg,még korábban abban még úgy ahogy láttam valami értelmet (nem sokat) de a többi számomra haszontalan hülyeség azt az energiát a játékra és hibajavításokra kellett volna fordítani...
A minap írtam is itt róla.
Keress meg 4 kocsit oké ,de hogy el tudjam szállítani egyiket is működni kellene a kocsi váltás funkció,ja azt most elcseszték (PTS-ről van szó) akkor mégis hogy...
Biztos van egy réteg akik erre gerjednek ,de nem hinném hogy akkora tábora lenne hogy ennyit kellene bele feccölni...minden season pass
alkalmával...
Mikor az élő játékba sokszor azért kell kilépnem mert berántja a kormit egy irányba térkép váltásoknál ,vagy már a játék elején(csak így segít)
Fél éves hiba ez is...
Az nem oly régi csak úgy kaptuk bónuszként,hogy sokszor nem tudom a jelölőket módosítani mert beragadnak .
Ezt a kormány controller egér bill kombót a mai napig nem tudták össze hangolni kezdetek óta ,csak drótozgatják ,de nem akar össze jönni.
Persze együtt tudok ezekkel élni (mást nem tudok amúgy sem csinálni) na de könyörgöm alap dolgokról beszélek .
Nem baj ZENE van
Az a baj ezzel a céggel, hogy rosszul is kommunikálnak. Most fedeztem fel, hogy valamikor fejlesztették a VoronAE hátsó felfüggesztését is a Maz mintájára. Nem ugyanaz, de hasonlóképp működik. Eddig az volt, hogy a hátsó laprugó köteg fixen ált a helyén (Mintha odaragasztották volna!) és a két végén lévő tengely járt fel-le. Most ugyanúgy himbálódzik a rugóköteg, mint a maznál az a HIMBA. Ezáltal simábban és valósághűbben kezeli az akadályokat. Tényleg! Érezhetően javult...
Nyilván nem csak ennek az egy járműnek fejlesztették, de csak ez jött velem szembe. Mert belepiszkáltam a kormányzásába és ellenőriztem, hogy történt-e azóta valami a járművel és láttam, hogy a két fájl (Eredeti és a módosított) mérete nem egyezik. Az övék jelentősen nagyobb volt. Megnéztem, hogy miért és láttam, hogy a futóműbe van írva plusz sor(ok?)... De hagyjuk a részleteket.
Endy!
Egyetértek a gúnyos megjegyzéseddel a zenével kapcsolatban. De picit nyomtam még este a fő játékot (egy küldetés erejéig) és azt kell mondjam, hogy jobb így zenével! Nyilván nem ez a kérdés, hanem, hogy van fontosabb javítani, fejleszteni való a játékban...
Ez sem túl fontos, de engem sírba tesz!!!
Mostanában triálokkal hergelem magam. Van egy olyan küldetés, amikor egy dobozos Uaz-t kell átküzdeni egy mocsaras pályán egy fatelepre.
Tényleg rontás!!!
Eszetekbe ne jusson az, hogy a tajgával húzzátok, mint ahogy én tettem.
Elküzdöttem a pálya háromnegyedéig mindkét autót és ott elakadtam. Az egész úton csak és kizárólag csörlővel lehetett haladni!!!
Akkor jöttem rá, hogy tulajdonképp nem is kellett volna szenvednem, ugyanis a pálya megoldása az, hogy az uazzal elmenni addig, amíg ez biztonságosan megtehető (kb 50 méter!) ott leállítani a motort és csörlővel fától - fáig húzni, egészen a célig!!! Ha lehet, akkor itt-ott be lehet segíteni a motorral. A fennmaradó távolságot így tettem meg, de mivel az utolsó csepp naftát is átöntöttem a Tajgába, a célba már nem jutottam be.
Na sebaj. A Tajgát visszatettem a kiindulási pontra és elkezdtem elölről a küzdelmet. Igen ám, de a pályát nagyjából tönkretettem, mert ugye a csörlő kötési pontok fele megszűnt. (Földön heverő fa, stb...) Így másik úton kellett mennem kijutottam a pálya jobb szélére és az erdőben mentem VÉGIG!!! Minden gond nélkül!!!
Tehát: Van valamelyik szélen az erdőben autózzatok, vagy a pálya közepén csörlővel egy csepp üzemanyag felhasználása nélkül!!!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.20. 07:38:56
eta!
Sok játék esetében tapasztalható az, hogy 1-év elteltével nem, vagy alig olcsóbbak a játékok, főleg azok esetében, melyek sikert arattak. Itt is erről lehet szó. Apropó játék: akiknek ps4 konzoljuk van jó hír mától, hogy a ps plusz ingyen odaadja ( letölthető ) a Horizon zero dawn complete edition game-et! A dlc-vel együtt. Szóval aki lemaradt érdemes letölteni, minőségi szép játék. Alapból 6000-8000 ft-ba kerül boltokban 3.5-év elteltével is.
Én még azon is csodálkozom hogy egyáltalán bele került 1 év után ahogy a farakodás-hordás is.....
Na azért kellett bele fektetni energiát annyira nem egyszerű....
A MR az már más tészta ott mást nem nagyon tudtak megváltoztatni ,mivel fahordáson kívül nem volt más,,,,na meg az szimulátorosabb volt, ehhez képest,kár is össze hasonlítani mivel itt H manuál váltó soha nem lesz benn ...sajnos....
No meg úgy összességében így 1 év távlatában ha nagyon megnézzük semmi köze az SR-nek a MR-hez akár honnan is vizsgáljuk.
Az egyik ebben a másik abban jobb,hogy aztán ez mennyire jön be valakinek....a készítőknek tuti bejött ,mert szerintem ekkora népszerűségre és sikerre még ők sem számítottak.
Persze ez elsősorban az elődök népszerűségének köszönhető,itt ugye más a készítő,más a koncepció stb ...
Talán majd a következő rész......ha lesz egyáltalán.
Mostanában tuti nem ,még így 1 év után ,még ezt is be kellene fejezni,ha nem is hibátlanra....innentől még biztos lesznek fizetős dlc, de sokat nem hinném hogy belefektetnek ,mert a modok miatt ,sok értelmét nem látom.....
Akinek mapok-kocsik kellenek ingyen letölti....
Majd ha átkerül a Steamra idővel gondolom ott is eladnak belőle sokat,még ha fél áron is,az is bevétel a készítőknek...
Mondjuk már az epicen sem oly drága a játék....sokszor akciós áron van
Érdekes hogy ha nem akciós a full game annyiba kerül mint a megjelenéskor....
Mivel a hard mód jelentősen érinti a budget menedzselés talán ezért gondolták a fejlesztők, hogy a játék elején lehet csak választani. Szerintem olyan nagyon sok energiát már nem akartak belefektetni. Utolsó patch - DLC. Lehet, hogy csak azért aktiválták, mert a fájlok között sokan közösség megtalálta és PC-n páran engedélyezték is.
Mudrunnerben sokkal nagyobb különbség volt hardcore és normal mód között. Ott játékmechanikai és játékfizikai különbségek is voltak. Könnyen előfordult, hogy újra kellett indítani egy mapot ha hardcore módban voltál. De ott ugye minden map egy teljesen különálló kis rész volt, szóval nem volt nagy veszteség újraindítani.
Nyilván lesz konzolra is ,miért is hagynák ki belőle.....
Az tuti hogy hivatalosan nem lehet ide-oda variálni ahogy írod és szeretnéd.
Vagy normál karriert tolod vagy másikat hard modban.
Az hogy majd "meghekkelik" és lehet a mentéseket ide-oda rakosgatni más kérdés,de véleményem szerint sok anomáliát fog okozni,mivel eléggé bele van nyúlva sok mindenbe a hard modban...így nehéz lesz össze mosni ,és értelmetlen is,mert az már nem hard mod lesz ,csak ámítás....
Persze idővel majd kiderül minden,
Igen, kicsit lusta voltam utánanézni a hard módnak, emiatt tippelgettem mit is tartalmazhat. Meg volt 2-hónap kihagyásom is nem régen egy màsik játék miatt, nem emlékeztem a részletekre. Köszi neked is a segítséget!
Annyit hozzátennék, hogy ezt a szimulátort nem csak vérbeli gamerek tolják, rengetegen vannak azok, akik úgymond kocajátékosok, ők minden bizonnyal gyakrabban variálnák a nehézségi szintet. Ami a lényeg: legyen konzolokra is ez a lehetőség, aztán lehet filózni a továbbiakról. :)
Ha elolvasod a lentebb levő írásaim (nem fog görcsöt kapni az ujjad annyira nem volt rég) majd mindent megtudsz, miből és hogy is áll össze a Hard mod.....A fő dolgok a fórumon(hivatalos) is fenn vannak,mik a "korlátozások" nehezítések.
"Players can now start a new save in hard mode. Here are the rules for this new game mode:
There are no objectives/objects markers on minimap, except markers for unloading zones. There is no option to enable\disable them. Markers are replaced by marker areas.
Recovery costs money. Price differs for types of trucks.
Scout - 2000
Highway - 2500
Heavy duty and offroad - 5000
Heavy - 8000
Auto loading costs money (150 for 1 piece of cargo)
All vehicles are sold for 50% of purchasing price
Player can not sell trailers, only utilize them
Repair in a garage costs money. Refueling in a garage is disabled. Players can only fully repair cars, without the option to repair separate parts. Full repair price differs for trucks types
Scout - 1500
Highway - 1500
Heavy Duty -2500
Offroad - 2500
Heavy - 5000
Contests become unavailable after 3 attempts.
Fuel costs money. Price for 1 litre/gallon differs on stations (~2-5 for litre/gallon).
Service addons and trailers can be resupplied with repair points in special Resupply zones. These special zones are only available in Hard Mode. Repair points cost money: 1 repair point = 2 convertional units. Repairing one sparing wheel costs 50. Enter resupply zones with service trailed or addon.
Deployin in a garage costs money, if it was previously retained in a different garage.
Deploy within 1 region price - 1000
Deploy in the other region price - 3500
Matchmaking with Hardmode
If the player created a session with Hard Mode, only players with existing Hard Mode save will be able to connect to the host with Hard Mode vice versa.
The player with Hard mode will be able to find a game with Hard Mode players.
If the player invites another player and their saves settings don't match, he will be warned with the opportunity to end the connection."
Nyilván a fentebb leírtak még változhatnak ,valamelyeset,de ilyen ki-be kapcsolgatós módszer hivatalosan tuti nem lesz benne ,mert annak sok értelmét én sem látnám...
De segítek....
eta32 #2477
Ebben is van pár gondolat róla.
eta32 #2497
Nálam már eldőlt hogy így fogom folytatni vagyis újra kezdeni a játékot,nem is kérdés...
Pedig ennyi beleölt nap-óra után azért elgondolkodtató.....de így akár jövő ilyenkor is a Hard karriert tolom még
Az élőben 16 nap 19 óra a PTS-ben picit több mint 5 nap....
Az össz % ,ALL: 74% áll jelenleg....
Köszi szépen!
Valóban, csalás lenne a köbön. :)
Viszont tudjuk, hogy tettentő hosszan lehet játszani ezt a game-t, elölről kezdeni az sokaknak nehézségbe ütközne. ( pl félúton járva ) Egyébként más jellegű játékoknál sok esetben lehetséges a nehézségi szint megváltoztatása menet közben is. Úgy gondolom az alapjáték esetében problematikus egy new game, mod térképeknél viszont mindenképpen érdemes ezt használni majd.
Tudomásom szerint egy teljesen új játékot kezdesz. Ha nem így lenne, akkor esetleg felmerülne, hogy ki-be kapcsolgassa az ember és akkor meg már minek?!?!?
hi. thx az infokat , beta után lehet megveszem konzolra... üdv.
A majdani Hard lehetőség beállítható már elkezdett játék esetében, vagy new game-ként lehet így játszani? Gondolom pc-verzió meg konzol esetében is ugyanaz lesz a beállíthatóság ez ügyben. Mennyivel nehezebb hard módban?
Jól sejtem, hogy térkép, sérülés foka, javítási lehetőségek, tankolások, útvonal kijelölések mikéntjében lesz nehezítés? Meg pl a napszakok nem megváltoztathatósága terén? Az utóbbinak nem örülnék túlzottan.
Még nincs hard mód, de pár hét múlva, amikor vége a beta tesztelésnak (PTS) akkor majd lesz konzolon is.
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.16. 19:28:30
Ja ja olvastam a fórumon,a fákat csak azért írtam mert azokkal is gond van ahogy olvasom...
Jó hát hogy itt mik és hol vannak elrejtve tudatosan vagy anélkül ....minden elképzelhető...
Azért asszoizéltem a rontásra, mert RONTÁS
És ha egy járműhöz megjelenik a fájlok között egy DEDIKÁLT gumi fájl, akkor csodálkoznék, ha maga a jármű nem jelenne meg!
Konkrétan nem az ottmaradó fákra gondoltam, mert az csak azon a helyen van jelen. Ilyen küldetés van Égiszben is és ott eltűnik...
Hanem amit jelentettem is.: Carrier Rocket Carrier
Az átjárón levő fák eltávolítására csinált küldiknél sajna már nem ez a helyzet hiába csinálod meg, nem tűnnek el ,már többen jelezték korábban ezt a hibát ,de nem sikerül utol érni magukat a készítőknek....kb 1 éve....
Mondjuk ezzel nem tudom számomra mit rontasz el???,
De úgy általában olvasom most cserno-akármibe be sem lehet lépni össze omlik a játék a fórumon olvastam,nem egyedi eset....
Ennél komolyabb dolgok forognak itt fenn,konkrétan most játszhatatlan a PTS,,....
De dolgoznak rajt.
Az én általam jelzett hibáról is tudnak ,írtak is vissza javítás alatt van a Hard modban a garázsban ingyé javítható a verda.
De legalább a rönk darut megjavították,lehet használni,meg a pót után vontatott kocsi motorját is be lehet kapcsolni.....
Persze ezek mellett kb 3-4 dolog elromlott ,de ezért van a PTS,a bosszantó az mikor aztán az élőbe is rosszul kerül bele valami amit már korábban jeleztek ,csak a készítők lustaságból vagy idő hiányában hónapok múlva javítanak csak ki...
A küldetéseket is rendre összekócolják.
Még a 13.3-al visszajött egy olyan küldetés, amit már megcsináltam. Még a játék is tudja, hogy kész, mert az azután következő küldetések amikhez ez a küldetés kellett, aktívak.
De ez elég könnyű feladat, hisz csak egy karaktert kell átírni nulláról egyre, ezúttal a mentésben! Ezért és mert fennakadást nem okoz, nem is akartam jelenteni... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.16. 06:27:04
Ennek ebben az esetben semmi köze....
Szokás szerint megint elbarmoltak valamit a készítők ,mikor kijavítottak valamit amit már korábban (előző nap) elbarmoltak,most azt javították ,de cserébe mást rontottak....
Így megy ez már a megjelenés óta 1 éve,már ilyeneken meg sem lepődök..
Itt a PTS-en folyamatos tesztelés van ,és ilyenek becsúsznak,(sajnos nem csak a PTS-en) nem kell sehova belépni alapból most ilyen mindenkinek tegnapi javítás óta....
Ezt a fórumon írták,gondolom már utána néztek...
" About 7GB of textures were removed in 13.5 (probably accidentally), so the low res texture are left instead, normally those low res ones are loaded instantly before the high res ones around player's render distance, but since the actual high res are gone for now, that's what left."
Na így megy ez.....
Annyira nem bánd, mert ilyen grafikával nagggyon gáz a játék.....
Minden elmosódott és homályos festések a kocsikon ,meg úgy a mapon is stb...
Asszem itt megint a gyorsjavítás gyorsjavítására lesz szükség.... textura problem Szint úgy
Megint csak nekem... NEM INDUL!
Nem nincsenek aktív belenyúlások. Amikor frissítés van mindegyik módosítás törlődik, hisz túlnyomórészt azt a fájlt írják felül, amiben én is turkálok!
Még megpróbálok egy korábbi mentést, de az meg ugye veszteség, amitől zokogni fogok. Éééés persze, hogy a négy órával korábbi mentéssel elindul!!! Na azt már nem!
PTS Update 15/04/2021 (13.5)
Már meg sem lepődök hogy újabb hibákat generáltak,miközben a korábbiakat kijavították... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.15. 13:44:24
Elnézve a PTS-ben levő hibákat ,meg amiket "pluszba "generáltak-nak ,talán a hó végére össze áll,remélem nem adják ki megint félkészen és hónapokat kell várni alap dolgok kijavítására amik eddig rendesen működtek ,csak szétcseszték ....
Tegnap a darura is írtak be ,köztük én is helyeseltem...,hogy nagyon nem kerek a működése...
A hard modban is vannak még hibák ,de játszható összességében .
Ezért is már várom a véglegeset.....most letoltam már rebben a modban elég sokat így meggyőzött arról hogy így van értelme ezt a játékot tolni,enélkül tényleg csak "bohóckodás" jó nyilván ez erős túlzás ,inkább azt mondnám könnyed kikapcsolódás ,minden következmény nélkül....
De így hardon ,már komoly kihívás,logisztika stb...
Mit mikor veszel adsz el,merre mész ,hogy tolod ,mit mikor hol javítasz,melyik küldit tolod előbb,stb...
Engem meggyőzött ,kár hogy 1 évet kellett várni rá,de így teljesen más értelmet nyer a játék,számomra tuti....
Igazi MudRunner érzés kerített hatalmába,csak itt jobb mert sokféle rakomány fűszerezi az egészet,sok tervezés és agyalás kell nem csak az elején hanem folyamatosan.
Igaz csak a 7. szintig toltam fel magam mert nem csak ez volt a célom a teszttel ,hanem hogy jobban átlássam a menetet és az előre haladás lényegét és azt mit és hogy fontosabb előbb megcsinálni,igazából nagy különbség nincs,de mégis mert nagyon lassú és nehéz az előbbre jutás,kapkodni sietni nem kifizetődő,de ez nem gond .....nyilván ez mindenkinek nem fog bejönni ,de azért nem ördögtől való,szerintem...
"Disabled automatic crane restore on the opening of the cargo management window"
Ezt kb.mikor a daru menü elrejtése opciót bele tették azóta csak most sikerült javítani ....féléve talán....
Közben a nyereg problémám megoldódítottandották. Cserébe eltűnt a sárga szín a céljelölőkről. Most fehér alapon vannak a piktogramok. Ez már nem "CSAK NEKEM"!
Azt ugyan nem említettem, még nekik se, hogy még a 13.3nál visszajött egy küldetés amit már megcsináltam. Mivel senki nem visított érte és nálam sincs jelentősége, mert az összes azutáni küldetés, aminek a feloldásához kellett ez, elérhető. Magához a küldetéshez sincs már meg a pályán az eszköz, ami kell hozzá. Tehát, amikor majd nagyon zavar, nemes egyszerűséggel kiírom a mentésből! (Csak egy kapcsolót kell átváltani nulláról, egyre.)
Trucks
Updated Khan 317 Sentinel model and addons set up
Updated ZiKZ 605-R sounds
Hard Mode
Removed "Skip tutorial" option in hard mode since the tutorial is disabled in this mode
Other changes
Dev tools are now hidden if the Hide HUD option is enabled
Disabled automatic crane restore on the opening of the cargo management window
Bug fixes
Fixed a bug where a marker was missing in-game during the task Means Of Production
Fixed a bug where an option to enable/disable the engine of the towed vehicle did not appear when towing a vehicle behind a trailer
Igen, de aki válaszolt a felvetésemre - bejelentésemre, az ugyanazt a szervíz-nehézpótot fotózta le a Maz-al és gyanítom, hogy nem volt neki előre bekészítve egy fénykép erre az esetre, Magyarán: Vette a fáradtságotz és elbandukolt a helyszínre és ellenőrizte az állításomat! Tehát az megáll, hogy "csak nálam" De miért? Hogyan? és egyáltalán?!?!
Mielőtt valaki beküldené a százasszöget az agyamba, az ikszemelszerkesztésemnek semmi köze ehhez!
A Heavy Saddle a nagy CAT dump truckhoz van csak, úgyhogy itt tuti elnéztek valamit a fejlesztők. Ezek a csúszós sziklák nagyon bosszantóak. Egyszer lehet kipróbálom, hogy highway gumikat rakok fel, mert azt gyanítom, hogy a szikla az aszfaltként viselkedik a játékban és azon az offroad gumik nem nagyon tapadnak.
Nahhh! Bele is futottam egy hibába.
Csodálatos érzés egy ilyennel szembesülni, miután az idevezető úton kétszer borítottam fel... Egyszerűen képtelenség a Maz-al sziklákon közlekedni. Már mintha nem is zsírkövek lennének, hanem egyenesen taszítják a kerekeit, mint a mágnesek az azonos pólusukat! És az egész autó viselkedése is megváltozott, mióta új hátsó felfüggesztése van. Valahogy dobálja az elejét. Nehéz ezt elmagyarázni, de főleg száguldozás közben egyszer csak gondol egyet és leesik az útról! Nem győzök korrigálni! Az a furcsa, hogy megjelenés után ilyenre nem emlékszem, csak amióta a hátsó felfüggesztés himbás!
Hogy mondjak jót is: Vagy a vadonás új envídiadrájvernek köszönhetően (465.89) Vagy mert foglalkoztak vele, de minden esetre sokkal simábban fut a játék. Nem diavetítés már. Van itt-ott egy kis remegés, nagy ritkán torpanás, de már nem kell bevennem egy marék fájdalomcsillapítót, hogy ne szakadjon szét a fejem, ha játszani akarok vele!
PTS 13.3
Changes:
Trucks:
Updated models for ZiKZ 605-R and Khan 317 Sentinel
Ongoing suspension and addons set up for ZiKZ 605-R
Improved search area rendering for better visibility on snow locations
Added a special message for the situation when players enter resupply zone without repair addon/trailer
Bug fixes:
Fixed a bug when already subscribed mods were not updated
Disabled ability to host public co-op sessions with mods
Fixed a bug where listed cargoes in the 'For Hard-to-reach Places' task - description did not match the number of available cargoes on the map
Fixed a bug where parts of the 'Diesel Locomotive' with the rocket clipped into the platforms of the hangar during the completion of the 'Liftoff' contract
Fixed a bug where the 'Compatibility' button had no clickable zone in the 'Truck Store' menu
Fixed a bug where double input occurred when the player tried to detach the crane winch from another player's truck in the co-op
Na megoldódott mára a probléma! Komoly terep lesz ez a Meteor map.
Tegnap végre a konzolos verzió mod browser-ben elérhetővé vált a Meteor regio térképe, rengeteg feladattal. Nagy elánnal elkezdtem a letöltését ( kb 500Mb ) de a végén kiírta, hogy " not enough space " vagyis , hogy nincsen elég tárhely. Nem èrtem... Hol nincsen elég tàrhelyem!? Még maradt 300 Mb-nyi letöltèsi lehetőségem, a konzolomon is van rengeteg üres hely, közel negyed Tbyte-nyi. Tudja valaki mit kell letörölnöm, hogy legyen tàrhelyem?
Meg furcsa volt tegnap, hogy az eddig kifogástalanul működő In the village térképem egyfolytában loggolt, szaggatott, szinte szétesett a kép mikor mozgattam a kameraképet. A netem szarakodhatott, vagy a szerverjükkel lehetett probléma? 15-20 fps jó ha megvolt a stabil 30-helyett.
Köszi az esetleges tippeket, segítséget!
Nekem már Kolan is volt hasonló,pár "gyomrost" már bevittek.
Na meg mikor beakadnak a kerekek közé és nem tudsz tőlük szabadulni....