Na azért csak rájöttél mi is a menete a játéknak hogy hatékony légy....
Persze csak viccelek ,mindenki úgy tolja ahogy neki jó.
Én már rég óta minden megkezdett út előtt megnézem mik vannak még küldik ,hogy a sok felesleges úttól megkíméljem magam,nyilván ez nem mindig jön össze.
Viszont elég sok küldi úgy van felépítve (az eddigi tapasztalatok alapján mikor még elég sok van) hogy ahova viszel onnan is vihetsz,vagy legalább is a környékről.
Most hogy bele kóstoltam a hard modú játékba ennek még nagyobb jelentősége van,komolyan kell tervezni az utakat stb...
Van egy új fogalmam: Robbanójég, vagy Jégakna.
Csernoban is de Urskán is épp most futottam bele abba a jelenségbe, hogy amikor haladunk a jégmezőn és odaérünk a feltorlódott jégtáblákhoz, akkor épp alattunk illetve a hatásunkra ezek leválnak és e levegőbe emelkednek. És ha olyan szerencsétlenek vagyunk mint én, akkor bizony felborítanak minket. Engem már ötödször...
Bocsánat! Elcsesztem! ÉS még hülyét is csináltam magamból a hivatalos fórumban!
Szóval van-lesz még kis cső, de ahhoz egy másik ojjektumot kell aktiválni!
Az egész úgy kezdődött, hogy örömmel statáltam kón, hogy a fix - céges küldetésekben szerepel egy ami a pályán lévő garázst nyitja. Rá is mozdultam ezerrel, hisz a pályán egy garázs aranyat ér. Igen ám, de elfogyott a kis cső... Találtam egy másik küldetést, ami egy üzemet nyit meg, aminek az udvarán láttam csöveket. Éljen! Álom az álomban. Akkor csináljuk azt. Meg is lett, de kis csövet nem gyártott! Amúgy ugyanolyan gyártó létesítmény, mint ami a vas gerendát gyártja, tehát: Két cuccból csinál egy harmadikat. Na itt estem pánikba. És némi csalással (Megnéztem az interaktív térképen) hogy biztos nem-e én vagyok a hülye. DE! Ugyanis van egy harmadik küldetés, ami megnyit egy raktárat, ahol korlátlan mennyiségű kis cső van készleten!
A Bob Burger Falodájának főcíméből az "Újra-újra-újranyitás jutott eszembe!
Én Ust-Topino-ban vagyok pont így, a garázshoz vezető könnyebben járható útszakasz hídjához kellene Consumables ( fógyóeszközök...vagy mi ) de ezt elhasználtam előzőleg egy másik feladathoz. A második tèrképe még nem járható ennek a régiónak, a jelenlegi mapon pedig nincsen több consumables. Szóval rendesen ( indirekt ) megnehezítettem a dolgomat. Ezeken a térképeken nem lehet durrbelebumm módjára szállítgatni, először sok időt beleölve érdemes logisztikai feladatokat végrehajtani, ellenben szívás lehet a vége. Szóval első lépés a térkép feladatainak felderítése ( az összes ) majd ezek tanulmányozása, aztán a hurcibálás, szigorúan ésszel. De ezzel szerintem neked/nektek nem mondtam túl nagy újdonságot. :)
Kicsit elkalibrálták magukat a srácok! Az Amúr vidéken egyetlen egy helyen volt kis cső, amit ugye elhasználtam a vasgerendához és most nem tudom teljesíteni az egyik küldetést. (Áhh nem majomkodok:) Garázst lehet nyitni Csero-izében IS!
Ja értem, ugye én ezeket még nem csináltam, oda még nem jutottam el ,így hagyatkozom a te tapasztalatodra...
Én nem futottam még ilyenbe! Szerintem ilyen keverés nem volt, vagy nem volt jelentősége. Olyan van, hogy a melósoknak kabint a szállítókonténerből és két deszkából csinálsz. De ennyi!
Üdv....
Még mindig a HARD modról fogok írni esetleg rajtam kívül másnak is megmozgatta-ja a fantáziáját.
Sok előző kérdésemre választ kaptam és azok a mínuszok amiket írtam korábban röpke 1 óra játék után ,már nem mínuszok...
Nagyon is jó hogy azok a "könnyítések" benn vannak....Pl. már ami az üzemanyag "ingyen" hozzáférését illeti stb...
Na akkor előre bocsátom ,csupán egyéni vélemény és tapasztalat.
Szerintem ez a hard modon való játék indítás:
Erős idegzetűeknek,nem sietős játék menetre vágyóknak,kitartó ,lassan közlekedő ,átgondolt, játékosoknak ajánlott.
Komolyan meg kell tervezni minden útvonalat (az elején tuti,de később is ) tényleg lassan érdemes haladni ,hamar kapod a sérüléseket,amik ugye ha tankot érnek akkor máris nagy a baj.
Mivel itt aztán mindig pénz szűkében leszel,nyilván nem tudom ahogy halad előbbre majd mennyire....de az tuti az eddigieket nyugodtan el lehet felejteni.
Az sem árt ha már ismered a térképeket és az utak állapotát,mert ezek hiányában hamar az "idegosztály befigyel"....
Nyilván a kezdőknek ez komoly fejtörést fog okozni,jó hát ott a YT. minden fenn van ,na de akkor már ,nem hard mod....
Az is igaz nekünk meg van helyismeret,na de mi már végig toltuk nekünk ennyi kiváltság kijár úgy érzem...
Már az elején ha felfedezed az ingyen járművet ,nagyon még ne örüljél....GMC-ről van szó....konkrétan megnéztem,az AWD Kolan érhető el hozzá....de eladhatod fél áron...
Vannak kocsik amiket úgy gondolod csak ki kell húznia susnyásból,,,hát csak rajta...
Összegezve pár óra után és az első mapot Black Rivert felfedezve .
Ja ezzel a kocsival és nem véletlen,mert a másik amit kapsz felfedezőt az elején, már ismertem és inkább ezzel vállaltam be és nem bántam meg. Kezdő jármű...
Nagyon tetszik ez a hard mod....kár hogy csak most kapjuk meg ,de ha azt nézem hogy még csak a felénél vagyok az össz teljesített százalékoknak,még simán beleférhet egy újra kezdés hardon.
Mikor toltam olyan MR-es érzés fogott el...picit nem figyeltem máris kaptam a üzemanyag tank sérülést meg a többit.
Nem csak úgy bele a vakvilágba tolod ,szinte minden méternek jelentősége van hogy vezetsz merre mész stb stb....
Érdemes kipróbálni...de nem feladni már az elején....
Nyilván még lehetne finomítani rajt ,lehet lesz is ,sok a hsz. ötletelés a fórumon ,hogy aztán a készítők valamit is pluszba még bele faragnak???(remélem nem fél-egy év múlva) meglátjuk...
Ja még annyit, itt érdemes még inkább ki-be lépkedni a játékba és menteni (igaz ezt csalásnak is fel lehet fogni) de azért majd aki belefog rájön nem akkora hülyeséget írtam.
Még mindig jobb egy korábbi kisebb veszteséggel járó mentést vissza tölteni,mint Game Over...
Főleg az elején mikor mint írtam a pénzt csak szeretnéd ,de nincs...így minden Dollárnak komoly jelentősége leget a továbbhaladás szempontjából...
Emiatt is volt olyan érzésem mint anno a MR-nél...
Majd még írok ha lesz érdemleges tapasztalat....de már inkább az élőben tolnám hogy ne vesszen kárba,de az eddigiek nagyon jók voltak tapasztalat szerzésnek.
Ezért is gondoltam megosztom a nagyérdeművel ,talán valaki profitálni tud belőle...
Köszi a figyelmet...
Ezzel nincsen gond, az Elite-ben töltött 180 órám csak a játék legelejét jelentette eddig :)
Átnézem még a grafikát ahogy kértétek, de sanszos hogy kicsi hozzá a vasam (leginkább szerintem CPU, a fizika miatt), úgy viszont nincs értelme tovább próbálkozni, ha konkrétan a frame rate akadályozza a sárból kimászást.
Nálam a 100 óra a kritikus a megfigyelésem és tapasztalataim alapján.
Ha valamelyikkel annál többet játszom-tam ha nem is egyhuzamban,akkor az már jelent valamit ...nálam,persze mindenki más más,és másért tolja...
Hát igen, az, hogy lassan egy éve játszunk vele azért jelent valamit. Talán pont ezért is vagyunk néha kritikusak, mert szeretjük a játékot és szeretnénk, hogy még jobb legyen. Ha 10 óra alatt letudtuk volna akkor valószínüleg ezeken a problémákon nem agyalunk :)
Árpád82!
Próbáld ki a játékot konzolon, egyből becsülni fogod azt a látványt amit most pc-n tapasztalsz. :) Tapasztalatból beszélek. Nem piszkálódásként írtam ám ezt, sőt, üdv a klubban! Szeretni fogod a SR-r kihívásait, ebben biztos vagyok, mi itt már lassan egy éve nyűjjük, és bizony nem unjuk továbbra sem.
eta+Józsi! +többiek...
Jó olvasni továbbra is az elfogulatlan, sokszor kíméletlenül őszinte véleményeteket a game-el kapcsolatban! Az mindenképpen jó hír, hogy bár még mindig sok hibát/visszàsságot jeleztek a játékkal kapcsolatban, mostanra azèrt úgy érzem, egyre jobban meg vagytok elégedve azzal amit tapasztaltok. Az új nehéz pályaszakaszokat én is várom, előbb-utóbb megtapasztalhatom miért is szakad rólatok esetenként a véres veríték. :)
Akkor lehet matekozni miből mennyi és hova,de igazából azért ez nem baj ,mert valljuk be az uncsi hogy A-B-be vidd ezt azt csók kész a küldi.
Nyilván kellemetlen mikor csak ott derül ki hogy ,ja nem ez vagy az kellene....
Mivel Yukont csak felfedeztem ,így nem tudom ,de ott is voltak hasonlók nem ??? hogy több anyag kellett egy valami előállításához....
Na meg Wiskoban is nem ??
Azért nem árt egy erős vas hozzá,ha a grafot feljebb tolod ,de low-on futnia kell rendesen..
A spintireshez ne hasonlítsd ,annak szinte nincs is gépigénye....ehhez képest.
Csinálj pár képernyőképet az össze s grafikai beállításodról a játékon belül a beállításoknál .
Majd akkor okosabbak leszünk...így nehéz találgatni...
Ha esetleg a PTS-ről beszélsz az most eléggé ratyin fut,de gondolom az élő játékról beszélsz..???
Pedig bizony rengeteg a hasonlóság a kettő között :) az a fajta sehova nem sietős mentalitás ugyanúgy jellemzi mindkettőt, és én éppen ezt kerestem egy autós játékban.
Első problémám, hogy alaphangon nagyon lassú a játék. Azt hittem, hogy ennyire lassúak a teherautók, de nem: egyszerűen ha oldalra néztem, minden kisimult, felgyorsult. Nem laggolásról vagy frame rate drop-ról van szó (bár tény, hogy nem folyamatos), hanem egyszerűen iszonyatosan lomhává válik, főként ha sok modellhez, pl. a kis városhoz érek. A grafikai beállítások már jórészt szinte mind low-k, jelenleg már rosszabbul néz ki, mint a Spintires, mégis jelentkezik a probléma. Utóbbi tökéletesen fut.
Power management és VGA szoftver beállítások mind ok-k, optimalizáltak.
A konfigom eléggé réginek mondható, de hasonló korú játékokkal elég jól elbír:
AMD Athlon II 3GHz
ATI Radeon 7700
7GB RAM
Mi lehet a probléma, és hogyan tudnék kicsit simítani a dolgon szerintetek?
Köszönom előre is! :)
Közben kiderült, hogy a 13.12 az valójában 13.2 De nincs jegyzék... Nem is érdemes erről beszélni.
Van jobb:
Az milyen, hogy van egy gyár, ami gyárt közepes csövet, vasgerendást és valami harmadik cuccot.
Én vasgerendáért mentem egy "púpos" rakomány fémtekerccsel. Továbbiakban csak GURIGA. Hét darab volt nálam, "akkor elhozok három gerendát!" GONDOLTAM! Nyomnám a gyártás menüben a gyártás gombot, de nem aktív. MERTHOGY...:
A fém gerendához kell guriga és közepes cső. A közepes csőhöz meg kis cső és guriga. Tehát: Odaviszel egy jó nagy rakomány gurigát és kis csövet és elkezdesz matekozni.
Egy kis cső és két guriga egyenlő egy (Nem biztos. Lehet, hogy kettő) közepes cső.
Két közepes cső és két guriga ad HÁROM vasgerendát Szóval így már némileg érthető, de az, hogy két anyagból kell csinálnom itt a gerendát az kicsit szíven ütött!
Ezen a pályán van egy hidas feladat, oda is két vasgerenda és három guriga kell. Szóval megint keresgélik a gyógyszerüket a fejlesztők, de még mindig ez a leghangulatosabb pálya! (Cserno-izé)
Már megkapta a 13.12-vel! Ugyan nehéz terepre nem mentem vele, de működni látszik. Igazából a Kamaz is hasonló "hátsó" felfüggesztéssel rendelkezik, és már egyszer az én szememet is kiszúrta, hogy bár a laprugók himba jelleggel vannak felfüggesztve, de függetlenként működnek. Tehát a a harmadik tengelyt éri valami hatás, az semmilyen módon nem jelentkezik a negyedik tengelyen, amivel ugyebár szoros kapcsolatban van! Ezen én felül tudtam emelkedni, hisz mit is várnék ettől a játéktól, de ezek szerint van remény, hisz a MAZ-ét is kicserélték. SŐT! Ennyi erővel szinte az összes háromtengelyest is lehet újratervezni!
Nos ez a hard mod így első blikre,kb1 óra után.
A mapon elhelyezett tartályos pótokból lehet tankolni büntetlenül ingyen(ezek ugye a küldikhez tartozó pótok.
-1. a hardnak.
Nyilván ehhez tudni kell merre az arra...
-1. a küldik miatt vontatott járművekből is simán leveheted a benyát...
Nem vagyok jó angolos ,de ezt a részt nem értem teljesen..mi a nehezítés én nem tapasztaltam semmit..??.
"There are no objectives/objects markers on minimap, except markers for unloading zones. There is no option to enable\disable them. Markers are replaced by marker areas"
A képen ennyit látok ,de nem igazán értem a koncepciót???azt a nagy szaggatott félkört sem...???
-1.amit a képen látni küldit most kb 3x könnyebb volt teljesíteni mint anno....de biztos velem van a bibi... vontatós küldi
-1. pénzbe kerül a pótok eladása=oké....ez csak az én mínuszom eddig sem adtam el sok pótot mind ott hevernek a mapokon...így nem nagyon hat meg,persze azért jó hogy benn van ,azért inkább csak fél mínusz pont...nem ettől gazdagodtunk meg ,persze ha tovább gondolom hogy sokszor vettünk javító pótot,majd eladtuk és megint ahogy a tartályost is ...így már inkább + 1
Igazából oké hogy a teleportálás pénzbe kerül de azért ha valaki oroszba vesz egy gépet ,persze ehhez pénz is kell ,de mondjuk össze szed annyit az elején majd vissza hozza amcsiba ,vígan teljesítheti a fenn maradókat,könnyebb pénz kereset.
Nem akkora fizetség a teleport,nyilván az elején igen mivel alig van mani..
De szerintem megtérül....én teljesen letiltanám ezt a funkciót akkor lenne hard mod igazán...
Nyilván ez is jobb mint a semmi,de eléggé elkéstek vele...
No meg azért mindent nem keményíthetnek be...
Azért így már komolyabb odafigyelést igényel a játék,komolyabb agy munkát tervezést...
Így elsőre ennyi,majd ha lesz még ingerületem,tesztelgetem....
De inkább majd az élőben ha már ott is megy ,annyi felesleges időm nincs...
Jó azért várjuk ki a végét....
A minap teszt jelleggel a teszt mapon bele engedtem a nagy sárba na ez is csak kecmergett...,mivel a hasuk felül így hiába minden,ilyen jellegű terepeken...
Az is igaz nem hidroplánok ezek... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.08. 17:06:55
Na az szép lehetett...ott volt de még sem...
Most próbálgatom-kóstolgatom ezt a hard modot...
Az már így az elején kiderült hogy annak aki soha nem játszott ezzel és semmi ismerete nincs az itt-ott fellelhető tartályos pótokról meg úgy összességében a mapokról,meg hogy is működnek a dolgok-kocsik,mire érdemes költeni és mikor,hol lehet menni,stb stb....az még Michigant 1 mapot sem fejezi be....
Szerintem akiknek pont készült (nekünk...???) pont hogy min.fél évet késett...
Na megyek még picit bohóckodom vele,hogy......
Endy #2454
Hogy én ezt mennyire megszívtam Wisconsin-ban!?!?!?! Mert azon a pályán, grafikailag ott volt a híd, csak fizikailag nem!!! Úgy át estem rajta, ahogy illik!
Jó nagy motyót kaptunk!!! 2.73 GB! Volt egyszer egy hasonló eset, ahol annyi mindenen változtattak, hogy egyszerűbb volt újratelepíteni a játékot!
Igen - igen! A "hármas - négyes" pálya teljesen normálisnak mondható Én is mosolyogva derítettem fel! Csak a fő és a másik ami bejárható volt, lett egy kicsit elrugaszkodott.
Valami nagyon nincs rendben kreativitás terén a Sabernél. Mudrunnerben ezek a trialok élvezhetőek voltak. Az első pár tutorial jellegű volt. De emlékszem volt egy olyan ahol egy masszív folyón kellett átkelni. lehetett küzdeni, de mégis baromi élvezhető volt.
Ellenben itt a Snowrunnerben az első trial egy időre menő checkpoint hajsza volt egy chevy pickuppal. Csak úgy lehetett teljesíteni, hogy hatalmas sziklákról leugratsz és reménykedsz, hogy talpra érkezel és nem sérül a kocsi nagyon, mert az instant fail volt.
Bele néztem a 4 új Trial "akármibe" ...
Azt az energiát és kapacitást a játék fejlesztésébe és javításába kellene fektetni ,nem ezekbe a netto baromságokba.
Egyik nagyobb idiótaság mit a másik....
Főleg ezekre a mostaniakra értem...
Van egy olyan hogy keress meg 4 autót és rakd trailerre darus kocsival és szállítsd a megfelelő helyre ezt mutatja a kis sárga piktogram....
Még tetszene is.
De az hogy nincs térkép nézet még hagyján,de mégis a két kocsi között hogy váltok (eleve ez a funkció most a PTS-en nem is működik) megyek kéz a kézbe mindenhova hatótávon belül hogy tudjak kocsit váltani,vagy vissza megyek érte ???
ja vontathatom is egymást....meg trailerrel vihetem a darust....
A többit nem is említem...
Gondolom a cégnél ütötték a készítő fejét ...csinálj olyat had szopjon a parasztja...
Mindezek teljesítésért kapsz cserébe a motortetőre egy figurát....
Én ráültetném a készítőt és nekihajtanék vele egy betonfalnak...na csinálsz még ilyet.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.08. 15:22:34
Üdv .
Igen a Snowrunnerről.
"Elite: dangerous" eddig nem is hallottam róla,de ez semmit nem jelent,mert most rákerestem a Steam-en.....
Vagy nem egyről beszélünk de az az űrben lövöldözős játék....hogy te hol látod a hasonlóságot??????? ....
Persze kérdezz csak ha tudunk segítünk.
Van hivatalos oldala is,ott is sok olvasással mindenre válszat kapsz ,no meg a Y.T. minden fenn van.csak keresni kell...
Itt a hivatalos oldal fórummal.... SnowRunner Focus Forum
Gyors kérdés: ugye itt a Snowrunner-ről van szó? :)
Az Elite: dangerousról nyargaltam át épp a játékra - meglepően sok hasonlóság van ám a kettő között -, és tetszenek az itteni írások!
Majd biztosan lesznek kérdéseim... :)
Nos a 4. map is hasonlóan kellemes ahogy a 3. , itt is vannak járható utak igazi kikapcsolódás lesz a szállítmányozás.
A vasúti adottságokat itt is kihasználtam......"Megdobnak kővel=dobd vissza vasúti sínnel" Megy a gőzös....
Dehogy építek én a felfedezéshez ...simán letoltam 1 tatarinnal a (3.-4.) térképek felfedezését.
Amikre kivi voltam nagyrészt megtudtam....jó lesz ez a régió is.....az első map kicsit szívatós ,de ha ráérez az ember akkor már piskóta...
Az űrhajós falunak és Gagarinnak is tisztelegtek.... "Éljen Gagarin"
Nem volt kedvem hidat építeni ,mikor amúgy is van híd...
Még szerencse nem jött a vonat...
A 3. mapot is felfedeztem,csupán csak felfedeztem ,nem építettem hidakat egyik úttorlaszt sem tüntettem el....igaz azért a vasút vonalat is közlekedésre használtam néhol...
Amerre haladtan nem tűnt annyira elvetemültnek...mint az első...van garázs szerviz hely,üzemanyag kút
alapból....stb...
Gondolom szóltak a térkép készítőnek öreg vegyél vissza picit....
Bár biztos ismeritek, de azért belinkelem. Gumi statisztikák
Nem mindig a legdrágább gumi a legjobb az adott kategóriában.
Ez a kék hó már Kolán és Yukonban (ott mondjuk inkább csak véletlen tévedtem bele) is rettenet volt. Ahogy én vettem észre annál rosszabb minél többet mész át rajta. Van ilyen sár is. Mintha lenne egy gyengén tapadó laza réteg ami alatt egy annál is gyengébben tapadó szilárd réteg van. Tehát ha sokszor átmész rajta és elhordod a felső réteget akkor utána még rosszabb. Számomra ez nem a kihívás hanem a szivatás kategória. Egy játéknak az a lényege, hogy szórakoztasson. Mindenki másképp leli meg a szórakozást, ezért valóban ízlések és pofonok a dolog, de nekem a taktikásabb, nyomvályús pályák jönnek be, nem a dagonya.
Kiváncsi vagyok az új régióra. Nekem eddig a legdurvább szopatás az a Yukon faszállítás volt. Főleg az Flooded Foothills. A fűrészmalomba konkrétan nem vezetett út csak 2 patakmeder ami hatalmas szappanos sziklákkal volt elzárva. Nem tudom milyen járművel kellet volna oda felmenni a készítők elképzelés szerint, de esküszöm, hogy átkoztam aki ezt így kitalálta.
Iszom szavaid mester....
Az az igazság egyet kell hogy értsek....minek olyan szakaszt-okat bele rakni amit senki nem fog úgy sem használni.... tetszik vagy nem hülyeség és értelmetlen(én finomabban fogalmaztam) nos igen azok a szakaszok már nem a kihívás kategóriába tartoznak...
Főleg mikor vannak más olyan útvonalak amiket használva szinte gond nélkül lehet menni.
Ami a deszkát illeti, ez volt a kérdés köszönöm a válaszokat...
Na meg ezek a keresztbe rakott fák (amiket a képeken is illusztráltam.....majd mikor "elroppantjuk" őket.....már már vicc kategória.
Most akkor döntsük már el valami van vagy csak hologram...ahogy a kék hó is a képeken...
Mikor végig mentem és láthatóan "letoltam ,akkor is ugyan olyan nehezen ment ,vagyis nem mentek a kocsik,holott azért ez nem így szokott lenni a valóságba.
Jaj megint hülyeségeket beszélek ...valóság....
Vissza térve azért nálam is van egy határ amit még kihívásnak veszek,(már a tűrőképességem sem a régi) de itt már tényleg vannak részek amik nekem sem azok...
Már sikerül feloldani cosmo-akármit nem kevés anyag kellett,így most azok jönnek,de hogy az első elágazásnál megint beszakadtam.... Ennyi minden kell az átjáró feloldáshoz
Ja aztán az új területen garázsba megint a hátsó ajtón mentem be.... későn érkezők csak a hátsó bejárat felől közlekedjenek
"Meg is vettem további használatra... ""KÉK hó"=nem mész sehova"
Majd a jogdíjakkal a végén elszámolunk...
Na meg ez a bejárat dolog is ,elzárjuk ahol be lehetne menni értelmesen,de megoldottam ,1x mentem az első mapon is ,utána mindig a kerítésen keresztül a jég felé...
Mondjuk ezekkel a kövekkel nehezen tudok megbarátkozni,de ez így volt már a MR idejében is...
Háááát, nekem ez a játék, hogy megtaláljam azt az utat és módot, amivel a leghatékonyabb vagyok. Az egész életem erről szólt. Nem tudom meghazudtolni magam. Nekem az ahogyan azt a szakaszt felépítették gyerekes! Csapda csapda hátán. Pfff.
Vitatkozhatnánk arról is, hogy meddig kihívás valami és honnantól butaság. De értelmetlen lenne, mert olyan, mint ízlésről vitatkozni.
Mivel engem az a kínszenvedés amit az a szakasz nyújt, nem szórakoztat, így megy a butaság halmazba! Egyszer mentem ott keresztül és a fogaimról le is pattogott a zománc. Így elmondhatom, hogy képes voltam rá, de nem vagyok olyan hülye, hogy rendszeresen szívassam magam vele.
Hát így gondolkodok én.
Bakker! Most vettem észre, hogy egyszer már válaszoltam a #2450-edre, de valószínűleg nem küldtem el és ment a kukába. Szóval: Csak ott van deszka a "szigeten" Vagy ugye a sziget után (Balra fent) is van egy fatelep, ahova ha viszel rönköt, akkor készít neked deszkát, de ugye az még messzebb van! És természetesen a következő pályákon is van deszka forrás, de nyilván nem ez volt a kérdésed lényege!
És még azt is írtam, hogy a "KÉK HÓ" mennyire kifejező. Meg is vettem további használatra... ""KÉK hó"=nem mész sehova"
Ja köszi az infókat,most mentés közbe egy fa épp megette az egyik kamionom,közbe én is megtaláltam azt az utat de abban semmi "szívás" nincs,csak végig döngetsz a jégen ezerrel ,még be sem szakad alattad.....milyen máááá???
Úgy két vállra fektette,volt pörgés forgás cigány kerék amit akarsz.... Mikor a fa ráharap és nem engedi.... Itt már ketten feküdtek a kiütéstől...
Na aztán mikor már minden elakadt ,na mondom nincs tovább,bevetem a nehéz tüzérséget Cat. személyében.
Ez a rész egy olyan szakasz hogy besírsz a "KÉK" hótól meg ami alatta van....
Pedig a hótoló nem tolta volna le így ,de igazából nem számít ,akkor sem mentek előbbre,a grafikai megjelenítés mit sem számít,,,,"KÉK hó"=nem mész sehova így jártál....
Mondom erre elviszem az acélt pikk-pakk lezavarom......ja ja álmomban... KÉK hó meg a hótolás..
Azért küzdök hogy oda eljussak,csak közbe pár hidat felhúzok...
A fadeszka eléggé korlátozott azon az 1 helyen ,van máshol is vagy lehet készíteni valahogy ???
Ha van erről valami infód?? CAT mindent visz.!!!
Azt a szakaszt nem szabad használni, mert ott a fejlesztők minden rosszindulata be van építve! És ráadásul lent a jégen simán abszolválható! Lemész a híd után és a kereszteződés előtt (A jobbra kiágazó út, ami a kőfejtőbe vezet.) feljössz az útra. Utána még mindig ott az erdős szakasz, ahol macerás kikerülni egy kitört fának a csonkját...
Az átjárón túl a Cosmodrom van, ami már nem ennyire kemény az abból nyíló pálya (Chernokamensk) meg már szinte családiasan barátságos!
Ekkora szívatós helyet...
Ja és jó párszor meg kell tenni ezt az utat....csak segítséggel lehet itt felmenni....
Ha meg erre hozod vissza felé(először nincs más út) az acél gerendákat simán fel tudsz borulni...igaz felfelé vontatás közbe is ha nem figyelsz....
A régi jó MR időket idézi ez a map,persze a kemény mod mapokról beszélek....
Jó dolog ez, hogy most már ki be lehet kapcsolni a vontatott jármű motorját,ha megy a nélkül is nem fogyaszt annyi benyát...mondjuk itt a 2 is kevés néha....
Ja ja ezek a képek főleg a vidik eléggé becsapósak ,mivel 1 monitoron nézve nagyon elnyújtott a kép....
De az életben nagyon ott van...
Ja azt egyszer talpra állítottam ,majd megint felborul.aztán már többször nem erőltettem,itt most nem azon a területen van a hangsúly...ott csak tapasztalatot szereztem...arra itt nagyon nagy szükség lesz.
Most felépítettem az első hidat ,de ne tudd meg....
Igaz 19 szintem vagyok a PTS-en így korlátozottak a gépi lehetőségek ,de ezekkel is megoldottam,büszke is vagyok magamra...
Így még nagyobb a kihívás...jó szívás is van,de ez a map már most a kedvencem...ez amit kerestem eddig....
Azt hittem Kola hú meg he,ááááá ehez az séta kocsikázás....de komolyan mondom.
Itt már a jövőbeni stratégiát is kezdem kidolgozni,ráérezni,pedig még csak a felszínt karcolgatom....de jó nagyon.....aszem az élőben még letudom Kolat ,majd ide fogok jönni,ha nagyon hardon szeretnék nyomulni.
Jó lenne megcsinálni az átjárót mert nagyon kivi vagyok mi van odaát a lezárt mapokon....de addig sok "követ" kell megmásznom...
Ja ezalatt a 5-6 óra alatt míg itt vagyok többször borultam mint eddig az élőben a több mint 400 óra alatt összesen,jó a géppark sem teljes,de ez van....
eta32!
Tetszenek a széles látószögű, nagy felbontású fotóid! A videónál kicsit fura, de a lényeget látni. Egyszer én is jártam így egy járművel mint a nyilvessző, szerencsére volt a közelben egy vasam, azzal visszapöccintettem a helyére. Nem egy esetben egy-egy bokor szokta megtréfálni a kocsijaimat, mikor felemelkednek rajtuk, ringatóznak, oszt' se előre se hátra... De a " kedvencem " az alattam meghízó kövek. Rámegyek kicsinek tűnik, aztán fennakadok, mikor nagy nehezen lekecmergek, akkor pedig akkorák, mint egy elhízott mangalica. :) Hát ez van...
Ja, azt a fuel tankeres járművedet hogyan sikerült talpraállítani ott a havasokban a keskeny magaslati peremnél!? Csak mert a villanyoszlopba ( vagy mi az ) úgy bele van tekeredve, mint cigó a hózentrógerbe. Ott plusz kocsival menteni nem lehetett egy könnyű eset.
Végül sikerült talpra állítani,mivel pár perc után meguntam...(már nincs rajt a vidin) majd a fához kötöttem és elhúztam csörlővel.
Olyan volt mint aminek földbe gyökerezett a lába"orra"
Teljesen egyet értek....minden méterért meg kell küzdeni....de "nem vészes" ahogy majd a képek is bizonyítják....
Mondanám hogy csináltam ,pár kanyart az első pályán ,de inkább csak próbálok eljutni A-B-be....
Ilyen és hasonló szituk várnak mindenkire. húzdmeg-ereszdmeg
Itt azt hinné az ember hogy csak simán átmegy a jégen...ja ja ,csak pár métert tévedtem és már jöhetett is a mentés.... Picit letértem a "kitaposott ösvényről"
A garázsból nem csak egy út vezet ki...ráadásul erre simán lehet haladni,ahogy a térkép hasonló részein is....az út nem mindig járható út....eléggé oda figyelős....merre is indul el az ember fia... kivezető út....
Itt kb 3x borultam,vannak még hasonló helyek ,ha picit is kihagy a figyelem.... elborult az agyam...
Jó ha van segítség...nem minden az aminek látszik... Pedig járható "útnak" látszott...
Erről egy rövid vidi is lesz hamarosan....volt már ilyen szitum nem egy....akár az űrben is történhetett volna,a gravitációt elvitte a cica... Zero gravitáció...
"Csak ne az legyen a munka, hogy 800 m hosszan kelljen az útról elhordani a sarat/követ. :/ "
Háááát, pedig mindenki annak drukkolt, hogy ez legyen!!!
Endy!
Aki ezeken a pályákon még a nehezítést kívánja, az már klinikai eset!
Nos ,nagy nehezen elvergődtem az acélgyárba,majd kiderült oda kell vinni a map másik feléből az acéltekercseket hogy legyen acél gerenda (zártszelvény)
Mindenhova kell acélgerenda a hidakhoz....a torlaszokhoz meg más dolgok más helyről....
Átnézve a küldiket a hidak megépítését a torlaszok elhárítását,hát mit mondjak.....
Nagyon elgurult a készítők gyógyszere...ami persze nem akkora gond....így legalább hosszú időre elfoglaltságot nyújt ez a régió....a többi ezelőtti ezekhez képest séta galopp.
Üzemanyag töltő állomás az nincs....
Nem biztos hogy az út a legjárhatóbb út....tele "csapdákkal" nyilván idővel kiismeri az ember merre meddig ,nekem erre jó is volt ez a jó pár óra,pedig csak 2 mapon toltam az egyiken csak felfedezést csináltam,az alapon az elsőn ,"csak" eljutottam 2 gyárhoz amiből az acélgyár útvonala volt a szívatósabb.
Ezeken nagyon odafigyelős lesz ha valaki nem akarja használni a recoveryt,több kocsit be kell vetni egyszerre ,már csak a benya miatt is ,meg a sok süllyedés, borulás miatt...
Úgy hogy jó lesz ez,asszem itt annyira nem hiányzik a Hard mod senkinek...
Nem vetted el az én kedvemet, nem is hallottam erről az útépítéses/takarításos lehetőségről! :) Igaz, én sem értem, hogy egy kisebb feladat terén miért nem tudtak idővel hasonló feladatokat beilleszteni a játékba. Talán majd egyszer... Csak ne az legyen a munka, hogy 800 m hosszan kelljen az útról elhordani a sarat/követ. :/
Én konzolokra továbbra is várom nagyon a video beállítás menüben a további beállítási lehetőségeket, melyek pc-n már hosszabb ideje rendelkezésre állnak.
Igenis a ps 4 pro konzol képes megjeleníteni profibb kép formátumot, ez 100 %
Jól van bekaphatják....most be tudtam jelentkezni de csak a facén keresztül...
De el voltam más szimmel ,azért szerencsére a steam-en van a legtöbb amit tolok ,meg a rep szim az win storés...így valamelyik csak műkszik ha nem is épp az amelyiket szeretném
Köszi az infót...
Most meg 1 órája szarakodok az Epicel...
Nem hajlandó kapcsolódni,a tököm tele most toltam volna ,de nem enged még offline modban sem ,vagyis úgy nem indul el egyik játék sem akkor minek.???......
Korábban is volt már ilyen sajna nem 1x ...
A Steam 10x annyi ideje van fenn de ott soha nem volt még csak hasonló gondom se....
Pont ezzel kapcsolatban akartam, (Már korábban...), hogy valaki itt valamit nagyon félreértett. Ugyanis szó nincs arról, hogy mi változtatásokat hajthatunk végre a pályán! Az már egyenesen sci-fi, hogy útmunkálatokra alkalmas járművek lesznek!
Az igazság az, (Ne legyen igazam) hogy ilyenekről szó nincs! Olyan KÜLDETÉS van, hogy takarítsunk el az útról kőomlásokat. De az a szokásos módon, mint akár a híd helyreállításnál, az adott mennyiségű anyagok leszállításával történik! ENNYI! Se több, se kevesebb!
Bocs hogy elrontottam a kedveteket.
Persze ez sem biztos, csak olyan 99.99999999999999999999999999999999999%.
Eta!
Köszi a múltkori válaszodat! :)
Viszont kijavítanám az általam említett " megjegyzi a játék " írásom lényegét.
Újraindítás után nem maradnak meg a kövek az út szélén melyeket letoltam előzőleg a K-62-es traktorral, csak addig, míg aznap játszom. Emiatt azért annyira nem bánkódom, mert élvezetes azt a pár 10 métert újra és újra letakarítani.
Írtad alább, hogy nem szereted a köves részeket...szerintem senki sem.
Próbáltad már az Azov iceberg járművet? Ezt én nagyrészt a nehéz betonelemek szállítására használom, vagy mélyebb vízből való mentésekre.
Nos ez a kocsi átmegy szinte mindenen, köveken is természetesen. Nagyon fordulékony, viszonylagosan gyors is, a hangja is reális, belső nézetben szintén rendben van szerintem. Kegyetlenül nehéz viszontagságos terepre ajánlanám figyelmetekbe, szállítani is lehet vele, darut is lehet rá szerelni. Ez a jármű nem sci-fi mod variáció, olyanokat nem használok, azt meghagyom a fiatalabb ( gyerek ) korosztálynak.
Na és el van helyezve a mapon valahol vagy csak valahogy ügyeskedéssel lehet egyenlőre hozzá férni ehhez az ÚJ Mazhoz?
Ja köszi az infót.
Pont azzal volt a gondom hogy nem bírtam eljutni a vasért,de még lehet bevetek kis trükköt átrakom az élő mentést ha működik.
Végül is nem olyan nagy dolog. (Alig nagyobb a 750-es fordnál. ) Csak legyen nálad kb 3-400 javítási pont és plusz 380 liter benzin! Meg némi festék, mert az nem divat mostanában!
Az átjáróra van küldetés a #2425-ben írtam.
Inkább mond ,el mert mire oda érek az élőben felére sem fogok emlékezni...
Úgy sem fogom tudni felfedezni ,meg annyira nem is akarom...dehogynem
Jöhetnek az infók,mellesleg hogy lehet feloldani az átjárót???
Mert ha nem nagy erőfeszítés én is megnézném magamnak....
Az van, hogy ezeket a pályákat a MAZ-ra írták! Azzal valóban lehet torony iránt közlekedni. Mondjuk nem is csoda a kétszer négy darab 150 centis ballon kerekével! Tulajdonképp Tatarin szinten van!
Nade! Akkor most dobjunk ki minden gyengébb képességű járművet, mert használhatatlan?
Működik a Cosmodrom pálya. Kicsit mintha barátságosabb is lenne, mint az előző kettő. A többit nem mondom el!
Mivel 18-as szinten vagyok a PTS-en így eléggé korlátozott a géppark,na mondom had lássuk...
Addig el is jutottam hogy majd hozok fát meg szerviz pakkot,de acélhoz csak azon a bizonyos másik úton lehet eljutni....na itt kezdődtek a gondok egész jó úton haladtam de kifogyott a benya ,na mondom akkor a tatarinal viszek ja ja csak beszakad a kereszteződésbe olyan mély jégbe hogy annyi,ilyennel sehol nem találkoztam eddig...
Amiből kifogyott azzal meg nem értem vissza kihúzni ,na mondom viszek a garázsból,ezzel csak az volt a gond ,mikor 3x borultam pedig akkor már húztam a tartályos ,jó mondom akkor most elég is volt ebből...persze azért itt belső nézetből nem oly egyszerű végig tolni....
Jó lesz ez de kell az összes jó kocsi mert így tökönbökés majd minden méter....a kényes helyeken..
Arra jó volt hogy megnézzem már az első mapon is lehet "jókat szopni",ha nem figyel az ember,a többin sem lesz gondolom piskóta,nyilván nem megmókolt gépparkkal kell menni,mindenen keresztül....
Igazából a köveket már a MR-ban sem csipáztam ,de itt aztán kijut bőven belőle....na de ez van...
Van egy bejegyzés a térkép kavarodásról is. Úgy látszik nem csak engem zavar!!!
Milyen derék, hogy ünnepnap is dolgoznak. (A lelküket is beleteszik a srácok!!! ) Vagy ennyire pogányok lennének?
Az a legszebb, hogy épp a fórumát böngészem és észre sem vettem! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.05. 17:35:47
Van egy konkrét küldetés a Cosmodrom feloldására. Ha jól rémlik a legalsó céges küldetések közül az első. (Talán nincs is feloldva attól a cégtől több. Talán két vasgerenda, négy deszka és négy szerviz alkatrész) De mint említettem volt, összeomlik a játék amikor át akarsz lépni. (Miután feloldottad az átjárót.)
Én azt mondom jók lesznek a mod mapok is főleg ahogy írod ilyen klafára meg vannak csinálva,főleg akiknek nincs meg a full game...
De én míg az eredetiket ki nem végzem addig tuti egy mod mapot sem tolok....
Mire végzek ,csak még jobb mod mapok lesznek ha csak a MR-ből indulok ki.
Ugye addigra minden olyan plusz funkciót bele tudnak tenni a modderek a mapokba amik csak ezután kerülnek bele,gondolok itt a hard modról és amit írtál is hogy eltakarítod a köveket és később is úgy marad a mapon.
A gyári mapokon ez nem játszik ,mert kilépés után újból vissza kerülnek a kövek, gondolom a modder megoldotta ezt is,ügyesen..
Ezért mondom hogy várok még kb 1 évet mire végig tolom az egészet,(közbe más szimet is tolok,különben már bele fásultam volna ebbe) addigra lesz annyi jó mod map hogy nem győzünk válogatni köztük. Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.05. 09:39:17
Nem tudom minek bele tenni ha egyszer úgy is benn lesz ,,,majd ,főleg így hogy még félkésznek sem nevezhetők a mapok...
A vidit elnézve ,no meg amit írtál a mokolt gépedről,hát mindenki másképp játszik....
Számomra így értelmetlen a játék,"minden" érték felturbózva a kocsikon,tökön-babon keresztül vágtatva mint egy legújabb generációs harckocsi....de nyilván aki ebben látja a kihívást annak hajrá.
Nem azt mondom hogy értelmetlen szívás a talaj nehézsége miatt az jó,de simán kikerülhető....
Mondok is egy példát.
Tegnap hogy a 2 tatarinnal felfedeztem a jobb alsó mapot,simán találtam olyan útvonalakat amik felturbózott szörnyek nélkül is teljesíthető,és olyan szikla torlaszokon is átmentem ,vagy kikerültem ,amiket majd a játékban el kell küldikkel távolítani...
Semelyik hidat nem építettem meg mégis eljutottam a tornyokhoz..bő 1 óra alatt...
Nyilván teherrel majd ehhez meg kell építeni a hidakat fel kell oldani a torlaszokat ,de csak annyi hogy lassabb lesz ezeken a mapokon az átjutás ,célba érés.
Persze lehet így is meg úgy is játszani a játékot,kinek mi az ingerülete.
Pl: Kolan járok az élőben most,ott és már korábbi régiókban is ,csináltam magamnak olyan "plusz" küldiket amiktől ha benn lettek volna a játékban,sírva menekült volna a nép 80%-a.
Nem azért mert ugyan azon az útvonalon többször is el kell menni ,azt én is butaságnak tartom a készítők részéről,ez nem vitás.
De mindig lehet más útvonalakat találni és megnehezíteni magunknak a játékot.
Nyilván elnézve ezt az új régiót úgy összességében itt azért sok másik útvonal nem nagyon lesz ...,de majd ha komolyabban bele ásom magam tuti ki fogok találni valami "szórakoztatót",magamnak....
Most csak a kíváncsiság miatt végig "szaladtam" rajtuk .legalább is kettőn,a többi 2 nem ismerjük,az egyikhez nem tudom mit kell csinálni hogy megnyíljon az átjáró kapu,ha sok mindent, nem fogok most a PTS-en vacakolni vele az tuti,a 4. meg sehol nincs ..
Az tuti kipróbálva a teszt mapon ez az új kamcsit benne lesz nálam a top 5 ben..
De persze ezt így előre kijelenteni nehéz ,még annyit nem mentem terepen teherrel vele...
Na mind egy várunk pár hetet-hónapot majd csak mindenre fény derül...
Csak passogok mikor olvasom a nehezített pályákról szóló írásotokat, sajnálom ha a mostani térképek/feladatok olyanok amilyenek! Én ugye konzolos vagyok season pass-nélküli játékos így ( egyelőre ) nem rendelkezem plusz térképekkel, maximum amit a mod-okkal sikerült letöltenem. Idővel minden bizonnyal megtapasztalom majd, hogy mennyire nehezek a mostani pályák, de hiszek nektek.
Jelenleg a MOD-os Ust Topino szakaszt nyűvöm, bizony ez sem egy könnyű placc, főleg az a része (is ) ahol egyáltalán megközelíthető a garázs. ( még nem áll a híd ) Tegnap egy nagyon tetszetős megoldást választottam arra, hogy megkönnyítsem az odavezető utat, mely keskeny, oldalirányba meredek, plusz ott vannak azok a fránya nagyobb kövek az úton kb 50m-hosszan, ezeken rendszeresen fennakadtam. Nos, nem szoktam mod-os járműveket használni alapból, de ahogy írtátok, egyes mod tèrképeken ez esetenként elengedhetetlen. Letöltöttem a konzolokra pár napja elérhető K-62 es (?) traktort, melynek ugye van tolólapja. Ezzel pedig 5-10 perc alatt letoltam a köveket az útról, néha legörgetve a mélyebb rèszekre azokat, bele a vízbe. Ne tudjátok hogy élveztem ezt a földmunkát/műveletet! :) Az út megtisztult, ráadásul meg is jegyezte az játék, nem rakódtak vissza az útszakaszra a kövek. Ha netán köves pályán mozgolódtok, ajánlanám figyelmetekbe ezt a megoldàst néhanapján, egy kis könnyed élvezhető kikapcsolódást fogtok kapni. Közepes fákat is ki tud dönteni a traki a tolólappal, nem csupán köveket elgörgetni.
"I guess I won't spent too much time on the new maps, because they seem to be more horrible than fun!"
Mondja a modder a módosított autóban ülve!!!
Csak nem beszélek hülyeségeket. (De. De az más tészta! ) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.05. 08:45:29
Neki is van MAZ-a de ő arról híres, hogy jármű modokat készít. Biztos hogy bekaristolta magának a mentésbe, vagy ahova kellett.
"I discovered them, and put them in the mod..."
Azt vajon mégis hol fedezte fel? A játék fájljaiban? Mert ott én is...
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.05. 08:28:03
Nincs azzal a Kamaz-al baj. Főleg, hogy egy kicsivel (jóval) nagyobb kormányszöget és dupla akkora tankot kapott tőlem!
A hangsúly továbbra is azon lenne, hogy az a jármű a láncos moddal át kellett volna repüljön azon a felületen! Ez alól semmilyen mentség nincs! Sem az életben, sem játszásiból.
Ez konkrétan azért van, mert ostobán nehezítették a játék bizonyos területein a közlekedést! Azt sem lehet rá mondani, hogy "így legalább van benne kihívás." Nem. Ez így szar. Szar, szar, szar, szar, SZAR!!! Tehát; Szar!
Egyáltalán, miért tértek el a már megszokott beidegződött sémától? Van már havas térképünk elég. Azokon mindenkinek kialakult a rutinja, hogyan is kellene haladni adott felületeken. Erre itt van ez...! Nem tudok rá jobb, vagy inkább szebb szót mondani, mint; Ahogy ezt megoldották az BUTASÁG!
Mint ahogy a modderek szokták:
Pályát készíteni csak két ember tud: Boldog és boldogtalan. De a pályák attól lesznek jók, ha játszatóak, érdekesek, harmonikusak, Nincsenek rajta felesleges csapdák. Nem meander vonal!!!! (Ez nagyon fontos!) Sokan elkövetik ezt a hibát, hogy egy féleképen lehet végigmenni az egész térképen és slussz! Nem. Kellenek átvezető utak levágások. Akár csak egy keskeny erdőirtás, amin a vállalkozó szelleműek lerövidíthetik az utat. Cserébe esetleg adott pontján elakadhat. De nem úgy, hogy csörlővel húzza magát végig, fától fáig!
Igenis kellenek egy pályára könnyen teljesíthető szakaszok, hogy az ember agya tudjon egy kicsit pihenni, mint a forma 1-ben a célegyenes...
A pályakészítés művészet. (Bár egyesek szerint az állatok mázgálása is az!?!?!)
És akkor a küldetések. Majd kíváncsi leszek, hogy amikor ötödszörre tizedszerre teljesíti valaki ugyanazt a tortúrát, akkor is azt fogja mondani, hogy "legalább van benne kihívás"? Merthogy pöllő vasgerendát nem lehet ám felpakolni sehol, mert gyártatni kell hengerelt lemezből!!!! Csak a fő térképen (ha jól számolom) nyolc darab kell belőle, az tizenhat guriga! Tehát minimum négy út a gurigával és szintén négy a vasgerendákkal. HA NYERGEST HASZNÁL!!! Vagy ha nem csal ahogy én is, aki kilenc gurigát szokott felrakni egy oldalfalas félpótra és eszem ágában sincs lekötni!
És ez még csak a vasgerenda volt. de szinte mindig kell hozzá más is. A hidakhoz kell szervíz alkatrészből is kettő.
Szóval, amikor majd elkezdünk dolgozni ezekkel az indokolatlanul megnehezített pályákkal, akkor majd jusson eszünkbe: "De legalább van benne kihívás!" (Hát az van. Csak szórakozás nincs.)
Ja ja láttam-olvastam ,én azt az azovot már Taymarban sem használtam,vannak jobbak sokkal, Kolan meg sem fordult a fejemben itt meg ezeken felejtős ,főleg hogy majd jön az új orosz is...ZIKZ 605R....
Először gubancolják ki a pályákat...
Csak lesz egy a négyből, amin szívesen gurulok én is!?!?!
Besírtam a PTS fórumba a nyavalyámat. Kíváncsi leszek mit reagálnak rá!
Nagyon béta ez még felfedeztem ezt az ominózus mapot ,de minek is továbbra is zárva.....??????
Hogy ezzel mi volt a cél?? arról nem is beszélve szívás van rendesen.
2 tatarinnal támadtam... kellett is volt hogy egymást huzigálták ki a beszakadt jégből itt ott...
Az egyiket azért vissza raktam a garázsba.....
Innentől még tényleg várok pár PTS javítást ,hogy azért legyen valami értelme ,de legalább látom milyen ez a kettő,fel lehet kötni rendesen..
Jó csak vicceltem ,elnéztem nem chernokamensk volt az ahova átmentem.....
Hanem a másik, jobb oldalt van a bejárata,de az van a globál mapon kiírva de a valóságba valamit össze kutyultak a készítők,az volt kiírva Norrthern Aegis Installation. Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.04. 16:00:49
"De egyezzünk már ki egy félútban a most és a sétakocsikázás között! "
A tatarint amúgy is élvezem a belső nézet miatt is,valahogy olyan más mint a többit belülről vezetni.
Persze sokszor külsőre kell váltanom ,a kényes szituknál...
De hát azért van benn hogy használjuk...így nem csalás ezzel tolni,jó nem Michiganben,de Kola és ezeken jól fog jönni.
Ja megszívtam ott hagytam az egyik mapon majd nem tudtam oda vissza menni érte,de ez a jobb alsó Chernokamensk vagy mi a neve ott ragadt.
,de simán be mentem nem is omlott össze a játék láttam is csak nem fedeztem fel...
Újból meg már nincs hozzá ingerületem...
Mondjuk ennyi mapra nem is számítottam az elején mikor megjelent a játék,így azért legalább valamelyest "kompenzálva" érzem azt a sok szívást amit eddig kaptunk,és azt a pár fő hiányosságot amit szerettünk volna de soha nem lesz benn ha csak idővel nem modként,de akkorra meg már kutyát nem érdekli..
Azon gondolkodtam mégis neki fogok majd hardon is egy karriernek először nyilván Michiganben,hogy mégis milyen,a semmiből előbbre jutni.
Persze aztán lehet hagyom ha nagyon nem tetszik...
Így elsőre már elindítottam egyet a PTS-en,a számok miatt,eléggé odafigyelős lesz...
A fórumon már megy az ötletelés...nyilván mindenkinek nem jó.....de ha onnan nézem hogy évekre szeretne valaki játszani a játékkal akkor letolja a normálon ,majd tapasztalatokkal felvértezve neki esik a hardnak.
Nyilván ehhez már eléggé elvetemültnek kell lenni...magamból simán kinézem....kb jövő ilyenkorra a feléig el is jutok....
Majd az élőben tuti tolni fogom Mi-ben ,azt meglátom mire jutok és mennyi értelme van...
A három a boltban van(nak)-lesz(nek). Csak a pickup és a maz lesz ingyen.
Nem vagyok nagy autóvásárló, így vagy megbújtak a sorban, vagy még nincsenek benne a készletben.
A térkép rendszer jelenleg úgy néz ki, Ahogy megnyitod a régió nézetet, akkor látod, hogy három pálya van. Abból a bal oldali a fő, amin járunk és a két jobb oldali. Na az a kettő egyáltalán nem is létezik, mert az egyikre ugyan be lehetne jutni, (Cosmodrome) ha teljesítjük a küldetését, de összeomlik a játék tőle. A Chernokamensk semmilyen formában nem létezik!!! Senki nem látta.
Az a legszebb, hogy amelyikre be lehet menni, az nincs is rajta ezek a képen! Szóval a kettes hármast ne is akard. A négyest tudnád... Én közben megtettem. Nem nagy eresztés. Meg is csináltam rajta három küldetést, mert ott voltak helyben hozzá a motyók.
Van is egy olyan jelenség, hogy ha bemegyünk egy autóval és otthagyjuk, akkor nem lehet kihozni virtuálisan. Mivel arra a pályára nem lehet "belépni" a régió térképről, hisz nincs rajta. Csak úgy lehet onnan kihozni bármit is, ha kötélre veszed!!! Vagy bemész egy másik autóval és átülsz. De akkor meg a másik autó marad ott!
Szóval Tatarinnal mi?!?!
Hát úgy igen.
Mellesleg annak 750-esnek simán kellett volna haladnia azzal a felszereléssel. (Emelve, láncos gumi) Nálam pluszban fenn van a láncos mod, amibe még én is belenyúltam és egy-két értékkel feljebb állítottam benne mindent. És így sírok a tapadás miatt!!!
Abban igazad van, hogy legalább nem csak unalmas sétakocsikázás. De egyezzünk már ki egy félútban a most és a sétakocsikázás között! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.04. 15:00:31
Ezek hol vannak???? új kamionok....
Az első 3 kamion ami a vidin szerepel nekem nincs???
Vagy valami újdonságok,hasonlól vannak de nem így néznek ki és a típus jelül sem ez...???
Valakinek tipp???? Amcsi kamionok upgrade..de hol vannak ezek???? Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.04. 12:34:59
Nos igen de a játékban más a neve....ZIKZ 605R
Erre van a teszt map ...ott próbáltam ki.
A mapon nem is kerestem.
De érdekes módon a mókus itt már tolja vele???
Nem tudom hogy,??? ZIKZ 605R
Látva a vidit amit linkeltél ,azt a Fordot már az elején kukáztam,még Kola-ban bevetettem ,de rövid életűnek bizonyult.
Semmire nem való.
Én ilyen nehéz pályákra ,meg úgy általában a Tatarin("kétéltű") kívül mással nem is megyek....felfedzni.
A vidin ott ahol a mély sárba hóban szenvedett miden gond nélkül hasít a tatarin,nyilván a nagy köveket nem csípi,meg a jeget ,de ezeket simán meg lehet oldani másként.
Csak a kíváncsiság hajtott így tettem egy próbát csak azért is...
Most próbaként a tatarinnal az első mapon az összes tornyot egy röpke óra alatt lezavartam,felfedeztem.
Pedig kontrollerrel szerencsétlenkedtem....ezzel már alig tudom irányítani a kocsikat ,belső nézet nélkül....
Nincs kedvem most össze szerelni a kormi-pedál szettemet,a (rep szim-é van összerakva)
Kíváncsi voltam a talajra és a jégre.
Szívatós és becsapós helyenként de nem vészes,főleg alternatív útvonalaknál lehet szívni,mert sima mély hónak nézet ki az egyik erdős területen azt beszakadó jég alatta mocsár a legmélyebből ,de a tatarin itt is kijött... ha nem is könnyen...de a talaj sem volt az.
Nyilván rakománnyal odafigyelősek lesznek a küldik ,de jobb mint ha csak úgy végig döngetnénk tökön-babon keresztül azt csók.
Ami a kerék nyomok megmaradását illeti eddig nem figyelhetted ,de nálam már Alaszkában is és Kolán is a hóban megmaradtak ...
A jégen való közlekedésnél nem tapasztal különösebbet ,most is azokon a felületeken szakad be ahol eddig Kolan.
Az biztos lesznek (én is tapasztaltam) olyan hóval borított helyek ahol nehéz előre megbecsülni mi lesz alatta beszakadó jég és alatta mély sárral,vagy mi...
Most a 2.-3. mapot nem fedeztem fel így controllerrel nekem annyira nemgyerebe ,majd valamikor ,ha oda jutok az élőben...az meg még soká lesz...
Minden esetre kihívás lesz benne bőven,azt sajnálom hogy a "hard" mod csak most került bele,de így is nehezítem magamnak hasonló kép ahogy ez az új funkció,de ha mégis olyanom van akkor simán "könnyítek a lehetőségeken,ilyen szempontból jó így is.
A MAZ-ra gondolsz? Honnan van olyanod? Nekem nincs. Azt írja a játék, hogy keressem meg a térképen...
Wisconsin-ban ugye megkaptuk a garázsba de most nem így lett.
És igen! Lehet, hogy az egész pálya rendszert arra a gépre illesztették és úgy már reálisabb a nehézség. Az igaz, hogy némely fő útvonalon egy személyautóval sem lehet elférni... És ez különösen igaz a (Jobbra elhelyezkedő. Jobb oldali kijáraton megközelíthető) "második" pályára!!!
Akiknek az én költői leírásom nem megy át és nem akarják kipróbálni, (Rontás veszély!!!) egy kis ízelítő. 13:45-ig azt gondolnátok, hogy.: "Hol itt a probléma?" HÁT, UTÁNA!!! 14:10-nél szinte minden tapadását elveszti az a LÁNCOS kerék. Aztán jön 15:00-nál a fekete sárba süllyedés. És így tovább.
Nehogy valaki azt mondja, hogy ő tudta ránézésre, hogy ezek az "elakadások" be fognak következni, mert az hazudik. (És/vagy festi magát!) Eddig ezeken a felületeken bőven lehetett közlekedni. Nnnna, ezeken a pályákon már nem!
Az is látszik, hogy a srác már nem először megy ezen a pályán, mert tudta, hogy a jég csak a köves part melletti szűk (útnyi) felületen járható!
Van még egy érdekesség, amire semmi bizonyítékom nincs, tehát mondhatjuk, hogy csak hallucinálom. A játék elmenti s nyomokat. Amit csináltam első nap, a második napon játék betöltés után ott találtam. Ezt egészen addig csinálja a játék, amíg nem Alt-F4-el lépek ki. Akkor viszont mindet elfelejti! Ezért is furcsa!!! Miért tudja másnap és miért tűnik el amit már egyszer megjegyzett?
Irigylem ezt a jücsübert a higgadtságáért. Én a harmadik percben már fejhangon visítottam, hogy "Mi ez a szar? Ilyen nincs!"
Ami a nehézséget illeti igazad lehet....jó lesz ez...még tedd hozzá a "hard " modot...kész idegbaj...
Ami még a MR-ben volt mod térképeim jó pár olyan szinten nehezek is voltak hogy mod gépek nélkül tényleg vért kellett volna izzadnom...de velük sem volt egyszerű...voltak kihívások rendesen,no meg ugye ott nem volt recovery,meg ilyen nyalánkságok....
Igazából volt hogy a magas vízen csak olyan mod géppel tudtam átmenni ,vagy a mély sár miatt....
Ezt az új gépet(orosz) kipróbáltam igaz még nincs kész ,de erőben elég jól teljesít...de persze ezeken az utakon kell is....
Nos akkor fel lehet kötni az alsót ,pár nyugtató kíséretében....
Nu. Négy pályáról volt szó, abból van három, amiből egybe nem jutunk be, mert összeomlik a játék. Nagy nehezen bejártam a fő pályát, még küldetéseket is csináltam. Na azok olyanok mint a talaj. Igazi vérpistike feladatok. Szerintem aki írta őket, azt mantrázta folyamatosan: "Meg fogtok gebedni, nyomorult júzerek!"
Amit hirtelen haragomban ecseteltem: A kisebb földutak hóval fedett latyakok. Ha letérünk róla, mert át szeretnénk vágni a "TISZTÁSON"(!!!) akkor jön az hogy elsüllyedünk és vagy gyök kettő, vagy mint ahogy Endy is mondá: Megállunk mint a szög. Jöhet a mentés (hogy az is ott ragadjon,) vagy a rekóveri.
Ha nem süllyedünk el, akkor sem tudunk menni, mert nincs tapadás. Ez elmondható minden felületre, kivéve az aszfalt utakat, amik úgy néznek ki, mintha valami megrágta, majd kiköpte volna őket. Olyan mértékben vannak megtekergetve, hogy ennyi erővel masnit is köthettek volna rá. És akkor vidámpark...
A jég felismerhetetlen. Mármint eddig talán egyszer szakadtam be a hófutós pályafutásom alatt. Tegnap háromszor ott lett vége az utamnak! Kétszer meg a sárban. Valahol a pusztában. Egyszerűen azok a tapasztalatok amiket eddig gyűjtöttem, hogy már ránézésre tudtam merre mehetek, merre nem, az most mind mehet a kukába.
Tényleg nem értem mi van a fejlesztőkkel...
Szóval: Szinte kizárt, hogy végigjátsszam! Talán úgy, hogy töltök le szuper-extra tápos járműveket, amik már szinte föld felett siklanak egy méterrel és képtelenség felborítani őket és talán így. De elmegy az élettől is a kedvem, ha belegondolok mennyit szenvedtem vele a két napban... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.03. 19:37:19
Kola 2.....csak talán még durvább....én sem ezt vártam.....
De addig nem jutottam,pár kanyar után elakadtam....csak az első mapot próbáltam ,de szerintem mind ilyen,majd kiderül pár nap múlva....mondjuk nem én leszek aki felderíti őket ....
Jól értem, hogy az új pályák ismét a szuper hóval operálnak? Ha így van akkor igen szomorú vagyok, mert wisconsin ismét kicsit technikásabb pálya volt és nem a szuper hó/sár dominált. Reménykedtem...