Azért van amiben meghallgatták a nép szavát és előbbre léptek,persze relatíve mert a rövid rönk szállítás a MR-ban is volt..meg a leszorító hevedereket is rárakták a kocsikra pótokra ...
Így egyszerre vihetünk a vontatón rövideket és a póton közepeseket.....[#eljenrövid rönkszállítás -közepesek a póton.
Na aztán jön bónusznak a fekete leves....
Kipróbáltam a farakodást igaz csak a teszt pályán,igazából tök mind egy,de botrányos...
Most jó irányba fordul a megfogó karom,de ha fa is van benne isten ments hogy fordíts rajt ,onnantól mintha jedik kardoznának a fénykardjukkal....csak a hadonászás van szegény kar azt sem tudja mi legyen,gravitáció megszűnik....nem is folytatom....
Vannak dolgok mindig amiket (régebben jól működő dolgokat) sikerül elbarmolniuk....
Meg próbáltam az élő játékban ugyancsak teszt pályán ,na ott működik rendesen....
Szerintem fogalmuk sincs mit miért csinálnak...úgy általában.
Azt is tudom mit barmoltak el.
Ugye ment a sírás hogy nem fog rendesen a karom....
Most a PTS-en fog rendesen akár 3 fát is szorít ,de mikor fordítanád vége mindennek még talán csomót is köt saját magára......
Tovább nem is folytatom.....hagyom én ezt lógva még egy darabig....
Az tuti így rosszul be is rakják az élőbe a daru kar mozgását...
Gyenge fél órát bírtam,azt inkább megnéztem mit tud a "hard" mod....
Remélem nem mind havas pálya lesz???de tartok tőle hogy csak ennyire futotta nekik.
Mert akkor nem értem a koncepciót,minek olyanból még 3 pálya amiből már van ,csak még szopatósabb kivitelben....
De sokkal többet nem is vártam.....
Vissza térve a hard modra "érdekes" ,de nem kicsit megkésett,főleg aki már, mint én is ,több mint 400 órát bele toltam ,igaz még csak a felénél járok ,na de akkor is....meg különben is a hard modhoz járna manuál váltó pedálos kuplunggal ami SOHA nem lesz.... akkor még elgondolkodnék egy újra kezdésről....
Én még ilyen szar, szemét, gané fejlesztőgárdát nem láttam! Olyan pályákat készítettek, amin csalással sem lehet végigmenni. Mint valami lelkes amatőr kis hülye nekiállt volna és ahol csak tehette ellehetetlenítette volna a közlekedést.
Az utakról letérve azonnal küszöbig, kilincsig, tetőig süllyed az ember. Egyszerűen képtelenség haladni.
Érzem, hogy úgy jár ez a játék is, mint némely másik ami megfordult nálam: Megy levesbe a mentésével együtt. Nem fogom magam idegesíteni más baromsága miatt.
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.04.02. 22:42:29
Elég sokat sírt a nép miatta ,az emiatt nyitott külön topicban így gondolom nagy nehézségek árán kijavították(megfordították)....
Gondolták itt a Húsvét jobban rá ér a nép és többen is tesztelik ,így nekik is jobb ha előbb kiderülnek a hibák ,na meg az újabbak amiket gondolom majd most sem hagynak ki...,mindig kapunk valami bónusz BUGOT (ami eddig jól működött) is ,amit majd hónapok múlva kijavítanak...
Az sem mellékes hogy most már (szerintük) teljesítették amit ígértek,1 évvel ezelőtt,itt a 4.Phase-Seasons,az már más kérdés hogy talán a nyárra lesz működőképes állapotban,ahogy eddig....
Aki szeretné a PTS megint aktív....4.12GB tölthető... PTS Update [04/02/2021] We're happy to announce that the Phase 4 is now available on the Public Test Server!
Ezt a "hard" modot nem kapkodták el.....
Gondolom mindenki rohan újra kezdeni a játékot,több száz óra után csak hogy "hard" modon tolhassa....
De azért remélem megoldható lesz enélkül is(akár mentés átrakással)....habár én eddig is "hardon" toltam....
A készítőket ismerve ,nehéz feladat lenne nekik ezt megoldani,kezd előlről 1 évvel a játék kiadása után csak hogy mert most beletették a "hard" modot.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.02. 19:21:31
Mondom: Ki milyen hangulatban van! Én ezt amit te most ecseteltél más játékokkal már eljátszottam. Ennél már nem vagyok hajlandó magamat marcangolni. Látva a fejlesztők hozzáállását...
Pont leszarom, mikor jelenik meg. Csak ne hitegessenek, vagy keltsenek bennem hamis reményeket, mert hajlandó vagyok készpénznek venni és csalódni továbbra sem szeretek! Bár egyszerűbb lenne a mai világban erre a narkóra rászokni, mert tök ingyen tudja prezentálni bármelyik pillanatban a gyökér emberiség.
Nekem ez a “Season 4 – T-Minus… when it’s ready!” nagyképünek hangzik annak a tükrében, hogy a season pass részéről beszélnek. A season pass-t 4 dlc phase-zel és a “one year of content” szlogenner promózták. Persze konkrét ígéret nincs benne, de azért szeritem ezt a vásárlók többsége úgy értelmezi, hogy 1 év alatt jönni fog 4 dlc. Most, hogy lassan eltellik az 1 év én kicsit lekezelőnek érzem a “when it’s ready!” szöveget egy olyan dologért amit már réges rég előre kifizettél. Egy ingyenes kiegészítőnél vagy nem season pass dlc-nél nem zavarna, mert nem fizettem még érte, de a season pass azért más.
Igen az a mondat úgy hat, ahogy épp milyen hatás alatt van az ember. Én speciel nem vettem zokon, épp hogy mintha arra reagálna, amit a majmok ígérgettek: "Kiadjuk,... amikor alkalmas lesz rá!"
Számomra a fejlesztők hivtalos és nem hivatalos kommunikációja is bosszantó.
Esorkin ugyan feltételes módban írt, de ez így csak hitegetés. A youtuberek meg ráharaptak.
A hivatalos update-ben meg a "kész lesz amikor kész lesz" jellegű mondat szerintem elég pofátlan.
Hát igen, ez a hatásvadász youtuberezés. Mindkettő esorkin (egyik fejlesztő) discord commentje alapján csinálta a videót, de az egyik (tribe called cars) még a "next week"-et se tudta értelmezni.
Én a jücsüberekre haragszom most nagyon, mert az egyik múlt hétre, a másik erre a hétvégére "ígérte" a PTS-t!
Ahhoz képest a hivatalos "elkövetkezendő hetekben" mintha nem ugyanazt jelentené.
Nos ez valóban kis információ.....
Elmondja bővebben azt amit eddig is tudtunk......ami a lényeg az meg a hsz.-ban van .....
Amiről soha sehol nem beszél a készítő,mert.....nem akarja meghallani a nép hangját ,vagyis egyáltalán nem is érdekli.
Csinálja a maga által gondolt hülyeségeit,továbbra is,de már megszoktam.....
Minőségi tartalom van lesz ebben a játékban csak sajna ez mind kimerül a térképekben és a kocsikban (kinézete),..
A térképekkel nem is lenne baj ,de a kocsik és a viselkedésük "fizikájuk" na az már hagy némi kívánni való maga után....
A hangok a váltó meg úgy az egész,egy árkád fos,nem véletlen hogy most is a konzolokról esik a legtöbb szó.
Azoknak készült ez a játék sajna ez már az elején látszott,és ez egyre csak jobban abban az irányba tendál...
Ami nem lenne baj ha nem butították volna konzol szintre ,úgy a kormány,váltó és egyéb szim irányú dolgokat.
De persze ettől még normális hangokat tehettek volna alá de ez sem sikerült.....
Eddig bíztam ezen hiányosságok pótlásában a készítők részéről,de így 1 évvel a megjelenés után lemondtam róla...szép szép csak belülről kukacos.....
Na mind egy is majd ha pár hónap múlva,végre bele kerül hibátlanul a 4. seasons is aminek már most mennie kellene ....akkor ránézek....mily szép térképeket dobtak össze ,mert abban tudnak , de a többi az legtöbbször kritikán aluli...
Ja hülyeségeket beszélek ,"hibátlanul" itt azt nem ismerik ,mivel közel 1 éves hibák is benne vannak és maradnak is a játékban....
Természetesen kicsit túloztam mikor generációbeli ugrásról beszéltem a mod képjavító/ködmentesítő kapcsán, de valljuk be, ég és föld a különbség.
Egyébként egyetértek mindegyikőtök álláspontjával ezzel kapcsolatban. Igen, a betonos fizika a SR esetében kritikán aluli, szerencse hogy a játék egészére értve a betonos pályaszakaszok jó ha 3-5%-ot kitesznek. A szikkákon való haladás is tré. A sàr/dagonya viszont nálam 9/10
Most a mod egyik térképén nyomulok az In the village-on, kemény taktikás placc meg kell hagyni. A logisztika itt fontosabb mint az eddigi pályákon.
Ja ja én is jobban örültem volna ha az MR fizikára rágyúrják azt a grafikát ami az SR alatt van meg pár plusz tartalom hozzá,de sajna nem így lett,...
A MR én is hasonlók miatt toltam ,nem az xp és a többi miatt, de hogy jött az SR átálltam erre ,igaz már több mint 1 hónapja nem toltam vele,most más jellegű szimekkel nyomulok...
Mondjuk nem csodálom több mint 17 nap órákban,több mint 400 óra és még kb felénél járok......
Majd vissza térek az SR-re is a MR-re nem hinném,már toltam számomra épp eleget....
Nem vodkaztam Pavellal, de ugy erzem o egy olyan jatekot akart megalkotni (Spintires) ahol szamara az elsodleges cel a kulso nezetbol valo lassu cammogas latvanynak a minel pontosabb visszaadasa volt. Ez sikerult is neki szerintem. A belso nezetet annyira nem tervezte, hogy meg csak nem is kerult bele az eredeti Spintiresbe, csak valami kabin feletti kulso kamera volt. De engem mar akkor megfogott a jatekaval, mert nekem annyi eleg is volt. Ez talan a mai napig igy van, ezert kedvelem jobban a MRt, mert nekem sokat nyom a latban hogy valamivel jobb a kulso nezetes latvany, fizikailag, lassu menetben, terepen. Kenyelmi okokbol kontrollerral terelgetem, es elegedett vagyok.
Szaguldozni nem szeretek, az aszfalton valo menet meg tenyleg furcsa, elismerem. Tetszik a SR is, vannak benne jo otletek, csak sajnalom hogy enginet valtottak. Ha a MR motorjat fejlesztettek volna tovabb, valoszinuleg mar hozza se nyulnek a MRhoz.
"Nyilván akinek ez jön be jobban és az hogy több száz órán keresztül ugyan azt a küldit tolja unos untalan" na ez igaz is meg nem is. Nekem az ut a fontos, nem a cel (jaaa de elcsepelt :). Az szorakoztat ahogy lekuzdom a kerekeim alatt levo terepet, es az mindig mas (domborzat, godor, akadaly stb), mas nehezsegek adodnak, mashogy alakulnak a dolgok. Nem nagyon izgat hogy hany XPt kapok meg hanyas level-re jutok. Persze nem zavar ha ez is benne van, csak nekem nem hianyzik.
Ja így is lehet nézni de aki vizuálisan ,max kontrollerrel tologatva nyilatkozik a játékok fizikájáról az meg kb egyenértékű azzal mint ha becsukot szemmel vagy 480-as felbontás mellett(kis túlzással ) alkotnánk vélemény a grafikai kinézetről...
Az a baj hogy ha valami más, már szar is a te olvasatodban....
Én nem mondom hogy picit nem jobb a fizika a MR-ben de hogy köszönő viszonyban sincs az SR fizikája a MR-ével az továbbra is kimeríti a ....fogalmát
Toltam nem keveset több mint 400 órát,főleg mod pályákon ,mivel a gyáriakat hamar kivégeztem, kormánnyal H váltóval pedálos kuplunggal hard fokozaton kizárólag, ahogy az SR is (kormival a többi sajna hiányzik)így különbséget tudok tenni köztük.
Azt nem vitatom hogy a MR "fizikája" talán jobb , szerintem inkább más,de sokkal egyszerűbb is....amiben jobb más a gumi viselkedés mert az MR-ben alapból lapos minden és jobban belapul és ez sok mindenkit megtéveszt és félre vezet.
Nyilván akinek ez jön be jobban és az hogy több száz órán keresztül ugyan azt a küldit tolja unos untalan,még ha álltala jobbnak titulált fizikát is vél felfedezni annak csak gratulálni tudok .
Majd szólj ha elkerülted a 400 órát a MR-ben....
Az SR fizikáján már az elején látszott hogy teljesen más ,ha tetszik lebutított egyszerűsített , talán nem véletlen talán így sikerült ,de lehet szándákos is ...
Mivel itt sokféle talajt kell "modelezni" a MR-el ellentétben.
Ott van sár és van még sár és annyi.....
Nem mondom hogy az SR hibátlan és nem lehetne jobb de a készítőktől ennyi tellett...
Ahogy a MR esetében is egy féle talajban talán jobb(más) ,de hogy aszfalton irányíthatatlan picit nagyobb sebességnél mint 20 Km/h.sok mindent elárul a fizikáról....vagyis a nemlétéről.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.03.30. 14:04:38
Akkora egetvero kulonbseg azert nincs. Persze kinek mik az igenyei, ki mire finnyas. En foleg a fizikara. Ezert reszemrol az egyenleted (hasonlo kis tulzassal) igy is behelyettesitheto:
soha még csak meg sem tudja közelíteni az MR fizikáját,nem hogy vetélkedhet vele....
Azért ne túlozzunk a grafikai vetélkedéssel....
Mikor a vidi még a Full HD sem tudja....
Sima HD de ettől függetlenül is,csupán kiszínezett MR látunk semmi többet akár egy kifestős játék....persze jobb mint az eredeti ,de soha még csak meg sem tudja közelíteni az SR grafikáját,nem hogy vetélkedhet vele....
Aki másként látja annak ajánlott szemorvoshoz fordulnia...
Mi mi mi? Aszongya a gugli aki nem a baratunk, hogy talan a MTV szines probaadasa? Nu nyicsevo, mudrunyier nehany SR verdaval, SR-vel vetekedo grafikan
Aborg!
Ez igen!! Így egészen máshogy fest, egyből realisztikusabb a látvány. Mintha egy generációbeli ugrás lenne akkora a különbség.
Ha mar hoztad a kodos latotavot: nemreg kiprobaltam egy MR grafikai modpakkot (realistic_graphics_adega_mod_pack_v4_1_2b_sp). Eleg pofas. Nekem nem volt gondom a MR grafikajaval, illet az orosz kopottas zoldes autokhoz. De a szinesebb MOD autok bizony kicsit furcsan fakoak voltak (mellesleg mar a hivatalos amerikai DLC autoi is). Hat, ez a mod bizony helyreteszi a dolgokat :) Mellesleg az alapjatek osszes autojanak a hutoracsat is realisra javitja (alapbol meg vannak masitva a licenc hianya miatt). A modder irta hogy a SR-vel majd akkor fog foglalkozni ha normalisan fog mukodni
fussball bund!
Bizony bizony, akkor te is jól látod!
Én már akkor boldog lennék, ha a túlzásba vitt homályt csökkenteni lehetne, nekem isten igazából ezzel vannak gondjaim, ez rontja a képminőséget igazán. Maga a rèszletgazdagság úgy ahogy elmegy szerintem.
Érdekes, hogy van egy-két TRIAL pálya, ahol szebbnek látom a vidéket, illetve a mod térképek egyike, az On the village kimondottan szépre sikeredett, kevèsbé van homály beletéve. Azon a pályán játszottál már? Ismered?
Szerintem konzoloknál valahogy "csomagokban" lehet patch-elni, mert eddig minden patch 10GB felett volt, pedig ezt semmi nem indokolja. Ami egy játékban sok helyet foglal az a textúrák és a hangok. Minden más elenyésző.
Én is egyet értek azzal, hogy ennél sokkal de sokkal szebb játékok jelentek már meg évekkel ezelőtt is konzolra és hibátlanul futottak. Szóval ez nem lehet kifogás. Nekem Xbox One-on (igen, öreg darab már) néhány pályán érezhetően rosszul fut a játék. Ami annak tükrében, hogy pl az RDR2 vagy a Forza Horizon hogyan nézett ki és hogyan futott vicc kategória.
Tegnap este megnéztem, sajna a konzolokra továbbra sem érkezett meg ezzel az újabb tapasszal a grafikai tuning, maradt minden a régiben, pedig nagyon bíztam benne. Igaz utoljára a motion blur meg a film grain bele lett téve ( opcionális lett ) ez azért javított a képminőségen. Egyet nem értek: 12 Gb-os javítás mire kellhetett!?
Sokszor hallani a készítőktől, hogy konzoloknál a grafika azért olyan amilyen, mert gyengék a " vasak " ne várjunk olyan minőséget, mint a PC-nél. Ez részben igaz tudom, de ha abból indulok ki, hogy konzolokra készültek olyan játékok mint a RED DEAD REDEMPTION 2 vagy a THE LAST OF US 2 meg még sorolhatnék pár AAA-s kategóriájú játékot, amik álleejtősek minden szempontból, nos akkor az az igazság, hogy bizony nem a konzolok erején múlik a grafikai igényesség, hanem annál jobban a készítők hozzáállásán. ( a tudás és technika adott részükre szerintem ) A minél hamarabb a piacra, gyorsan szedjük meg magunkat elv érvényesül náluk... aztán majd javítjuk ha szar: ezt a hozzáállást képviselik. És egyre többen sajnos.
Nem szólom le ezt a játékot mert imádom, de azért na...
Ezt én is tudom.... ,de attól még tény az hogy olyanról vidit csinálni ami a készítők "munkáját", vagyis lustaságát és dilettantizmusát mutatja be,totális értelmetlen,kezet foghat a készítőkkel ,a szintje ugyan ott van ,mint a készítőké...
Persze aki nem követi a játékot és fogalma sincs mi is zajlik már lassan 1 éve a játékkal annak tuti "nagy szám" ,hogy olyat BUGOKAT javítottak amiket hónapok óta a készítők bónuszként raktak bele a játékba ,had szopjon a paraszt ha már 1 éve megvette drága pénzért....
Ja és azokkal a a BUGOKKAL mi van amik már a megjelenés óta benn vannak és most sincsenek javítva és talán soha nem lesznek.
Arról miért nem csinálnak a youtuber idióták videót???
Ja az már meghaladja a képességüket ahogy a készítőknek is a javításuk....
A videót nem a készítők csinálták hanem egy youtuber.
Szia eta!
Uhh, hát legyen igazad, hogy most már a konzolos verzió is megkapta (?) a grafikai " tuningokat" nagyon várom az estét mikor erről meggyőződhetem tapasztalatbó is. Azon én is elfilóztam, hogy elvileg a pc változatnál ezek régebben elérhető opciók, emiatt felesleges lett volna újra lehozni a videóban.
A hátramenetet furcsálltam, azt hittem beakadt a váltó, és ez nem hiba, hanem egy új hiba lehetőség csupán a játékban. bugra nem gondoltam. :)))
A köd és egyéb általad említett "plusz" funkciók már rég benn vannak a PC verziókban...ez is szégyen hogy akkor most bekerült a konzolosokéba is....(talán???) Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.03.19. 13:13:18
Nem is értem ezt a videót....
Arról csinálni hogy a készítők saját maguk generálnak időről időre olyan BUGOKAT amik előtte nem voltak és több hónap alatt tudják csak kijavítani....(sok könyörgés után a játékosok részéről) ez nem más mint szégyen a készítők részéről ,de erről vidit csinálni is szégyen ezzel csak még jobban lejáratják magukat.
A videós dolog tavaly óta benn volt....ráadásul a PTS-el kaptuk a 12.0-val utána jött még nem kevés javítás úgy a PTS-re Ami most 12.10-en áll, úgy az élőre és most sikerült javítani.....én szégyellem magam
Itt a bejegyzés róla amikor először jelentkezett,azóta sokan jelezték több topicban is.... Video settings not saved (12.0)
Gondolom jól látszik a dátum.
A hang beállítások elbaltázásának kijavítására is kb ennyi idő kellett, az is jó volt korábban ,csak úgy bónuszként kapjuk ezeket.
Ahogy a legutóbbi váltó hátramenet kapcsolási lassulást is...stb,stb... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.03.19. 13:07:00
Igen, sajnos erre tippelek sajna! Valóban, a volume fog valami ködöt jelent elméletileg... Este kiderül az igazság, reménykedem, hogy ps-re is érvényes legyen ez a plusz funkció. Az hogy párás a levegő rendben is van, de a tőlem 15-20 m-re lévő tárgyak is homályosak, színtelenek, az rettentő zavaró. Nem egy esetben maga az előttem lévő talaj is.
Volume Fog elvileg azt jelenti. Mondjuk a videó PC-n készült, ha te konzolon játszol akkor ez nem biztos, hogy ott lesz a beállítások között.
Tegnap késő este leszedtem ezt az új tapaszt, gyorsan rápillantottam a listára, inkább hibajavítónak véltem csupán. Viszont youtube-on látom, hogy a setting-ben is vannak pozitív változások ha minden igaz, méghozzá a video listában. Több effekt, illetve képi minőségjavítási funkciót kapott a játék. Este megsasolom, nagyon bízom benne, hogy konzolokra is èrvényes lesz, mert látom a feliratokon, hogy vannak ígéretes beállítási módok. :) Én eléggé fizuális igényű gamer vagyok mint talán már kiismertetek ez ügyben. Ha a ködös részt csökkenteni ( szűrni lehetne ) az digitális orgazmust okozna a számomra. Mintha látnék ilyen beállítási módot a listán legalul.
https://youtu.be/IYubbLkVHts
Aborg!
Azért odabiggyesztettem àm a " így van kihívás rendesen " megjegyzéseket. :)
Szeretem én is a kimért, precíz játékmenetet, de ezeknél az alapból nem megpiszkált járműveknél tapasztaltam leginkább, hogy bizony úgy elakadtak sok esetben, hogy a kimentésük komoly, már-már túlzó odafigyelést igényelt. Elsőre élveztem, sokadszorra már nem. A SR alapjátékban a michigani egyik meredélyen felborult Twinster kimentésekor pluszban 3 db kocsim borult fel. Mivel nem szerettem volna " csalni " vagyis nem teleportáltam kocsikat az esetek 98%-ban, emiatt jobbnak láttam, ha a hasonló, számomra nem kimondottan szimpatikus járműveket kihagyom a feladatok teljesítése kapcsán. Meghátráltam na... :)
A MR-ben egesz mas erzes jatszani az autokkal. Erre most remek pelda hogy ugyanazokal az autokkal jatszhatok amiket mar ismerek a SR-bol. A MR-ben valahogy testkozelibb elmeny,szamomra itt jobb az interakcio.
Most probalgatom melyek azok a SR-bol athozott tovabbi autok (nincs mind athozva) amikkel erdemes lesz legkozelebb jatszanom. Nem minden atportolas tetszik, a grafika persze mindig remek, de nemelyeknek betonkemenyek maradtak a gumijaik, vagy nem tetszik a hangjuk, azokat kiselejtezem.
Oldgamer, jot somolyogtam a " látom te is szenvedtél velük " irasodon: en ugyan nem, az autok szenvedtek, en meg ezen remekul szorakoztam :) Ezeket a "szenvedos" lassu helyzeteket elvezem a legjobban: amikor nem ferek el valahol es ugyeskedni kell, vagy lekuzdeni egy nehezebb szakaszt stb.
Nem mondom, hogy a legproblémásabb autó a Twinster, de valahogy nekem nem jött be. Talán a gyengusz fordulékonyságának hiánya ami zavart még. Kicsit felpöckölve lehet kezesbáránnyá változtatható, majd most újra kipróbálom a " jószágot"
Pedig a tvinsztír (a négytengelyes) egy jó autó. Amióta megvan hozzá az emelt felfüggesztés. Csak azzal meg könnyű felborítani. Cserébe mindenen átmegy. A legeslegjobb gázló autó.
Picit hozzá kell nyúlni a kormányzásához és pöpec!
Dolgoztam vele fellelt állapotában azon a térképen, ahol található. (Csak hátsó zár) Még így is simán használható. Pláne az összkerékkel és az emeléssel!!!
Szia Mr. Latyak! :)
Tetszik a videó, az általam már említett kameranézetek nagyon tetszenek, a fix pontú kimondottan! A SR-ben a CAT elég gyenguszra sikeredett ami a menetteljesítményt/stabilitást illeti, nem igazán szerettem használni. Pont tegnap próbálgattam a vasat mert találtam egyet az egyik mod térképen, azzal telt 30-percem, hogy kimentettem szegénykét a kövek közül. Mindenen fennakad, pedig az egyik legjobb járgánynak tűnik. De nem... A másik " nemszeretem " teherautóm a Twinster, hasonló módon alig tud vánszorogni nehezebb terepeken, látom te is szenvedtél velük. Persze van jó oldala ha használjuk ezen kocsikat, van kihívás rendesen. :)
Pc-n is problematikus az automatikus kamerakövetés!? A kezdetek óta hiába állítom be egy általam megfelelő szögbe a nézetet, az hamar elmozdul sajna, folyamatosan korrigálni kell. Lassan reagál a kamera a fordulásokra, illetve könnyen oldalnèzetben látom a járgányomat.
Koszi a biztatast, majd meg keszitek hasonlo videot. Nyersanyagom van meg errol a terkeprol, majd osszevagok valamit.
Ami az alvaz alatti kamerat illeti: ezt alapbol nem tudja a jatek, de van hozza egy remek MODkezelo progi ami hozzaad egy szabad kamerat is. Akit erdekel, keressen ra erre es toltse le:
SpinTiresMod.exe (ez egy kozos progi, mindharom jatekhoz jo: Spintires, MR, SR).
Eleg kezdetleges ez a szabadkamera, atrepulhet mindenen, auton, sziklan, talajon... de ha az ember beallitja akkor eleg latvanyosan el lehet mellette kocsikazni. Sajnos semmifele celkoveto vagy celrafordulo funkcioja nincs, de igy is orulok neki :)
Ami meg a SR verdak MR-be valo athozasat illeti: gondolom ez nem hivatalos, inkabb lelkes MODderek munkaja. Athordanak egy csomo traktor is a Farming simulatorokbol stb. Persze hiaba szep a grafikajuk ha nincs jo beallitva a fizikajuk, vagy ha nem illeszkedik a hangjuk. De aki keres talal :)
Valószínüleg a hibák miatt törölték, amit említettél. Az induló creditet a pálya készítője szabja meg. Vannak olyan mod pályák ahol az első task ad annyi XP-t, hogy egyből 30-as szintű legyél és megvehess minden járművet. Más mod map készítők pedig arra kényszerítenek, hogy lassan ay elejéről kezd.
Na, akkor nem csak képzelődtem a néha meghízó kövek tekintetében, másnak is szemet szúrt ezek szerint. Nem tragikus a jelenség, de esetenként irtó bosszantó tud lenni, főleg annak tekintetében, hogy egyes pályaszakaszok hemzsegnek a kövektől, sok esetben kikerülni sem lehet őket normálisan.
A Canadian 01 02 furcsa, hogy nincsen konzolokra, hiszen januárban mindkettőt letöltöttem, de töröltem a hibás működés miatt. Hatalmas pálya volt, a filingje meg szerkezete határozottan tetszett, nem tűnt túlzóan nehéznek. Valószínű a Browser-ből ezek aztán hamar törlésre kerülhettek, más tippem nincsen. A Canadian shield is tetszik, ezzel nyomulok most, de kisebb a térkép kevesebb feladattal. Azt furcsállom, hogy szinte korlátlan kreditet kapok indításként, nem tartom túl jó ötletnek, nem is használom ki. A talált járművekért kapott pénzekből gazdálkodom, így nehezítem meg a játékot a számomra.
Én még nem tapasztaltam, de máshol isolvastam, hogy bizonyos kövek konkrétan a felszinre jönnek miután ráhajtanak.
Rákerestem a canadian 01 mapra mod.io-n és a kommentek alapján ùgy néz ki, hogy a készítő nem tervezi konzolra elkészíteni.
A hátterét nem tudom, lehet a ram limit a gond. Canaidan 01 mod.io
Üdv Aborg!
Értem, azért köszi!
A TLOU 2 elég véres game, meg túltolták benne a gender vonalat, ezt nem mindenki tudta megemészteni. Viszont ha technikailag egy remekművel szeretnél egyszer játszani, akkor mindenképpen ajánlanám a figyelmedbe.
A videód megnéztem, tetszik ahogy óvatosan, kimérten vezetsz, látszik ügyelsz arra, hogy ne borulj fel, ez ennek a játéknak ugye az egyik lényegi mivolta többek között. Van egy alsó, tengelyek közötti kameranézet, nagyon tetszett a ki/belátás. :) Kár, hogy a kerekeken megragadó sarat nem tették igényesebbé a SR-ban, itt jól láthatóak a sárcupák darabok az abroncsokon, határozottan tetszik! Egyébként nem tudtam, hogy a SR verdái átvihetőek a MR-ba, gondolom ez egy PC-s mod lehetőség. Okos dolog, hogy ezt létrehozták az illetékesek. Szerintem érdemes több hasonló videókat készítened, bizony még saját magad részére is.
A konzolos mod tèrképek igényesek, igaz szerintem az utak járhatóságának nehézségi foka magasra lett lőve, lényegében centiről centire lehet haladni lassabb sebességi fokozaton, hiszen annyi a kő meg egyéb akadály avlegtòbb helyen, hogy az ember csak passog. Mikor kicsinek látok egy követ, majd mikor ráhajtok fennakadok rajta, lehajtok róla, ezután szinte egy nagydarab szikla bukkan elő, na az idegesíteni szokott. Mintha egyes kődarabok szó szerint meghíznának a járművem alatt. :) Más is tapasztalta ezt a jelenséget?
Szia Oldgamer! Ami a TLOU2-ot illeti, szamomra talan tul trilleres, nem szivesen huzom fel magam egy jatek miatt (de film miatt sem)...meg konzolom sincs :) A SR kerdeseidre nem tudok valaszolni, mint irtam, inkabb a MR-t tolom modokkal. Eppen osszedobtan egy kis videot, szamodra erdekes lesz: igy viselkednek a SR autoi a MR-ben. Kesobb majd meg talan csinalok hasonlo kis videokat.
Sziasztok!
No, újra itt vagyok köztetek, remélem nem kaptok tőlem agyérgörcsöt! :)
Durván 2-hónapja, hogy távoztam közületek, szerencsére nem örökre, túléltem a túlélhetetlent, vagyis " kivégeztem " a The last of us 2-t. Mindenkinek csak ajánlani tudom mint játékot, közel ps 5-ös minőségi produktum amit ott láttam/tapasztaltam. A történet milyensége meg emberfüggő, hogy emészthető e, főleg az első rész tükrében.
Snowrunner:
Már vártam, hogy visszatérhessek a vezetés élményéhez! Szerencsère az újabb ( számomra ) TRIAL térképek tetszenek, a MOD variációk nagy része is szenzációs, igaz vannak kisebb-nagyobb hibák, de legalább már nem fagynak le 5-percenként, mint januárban a kezdet kezdetén. ( ps 4 konzol verziónál )
Amit sajnálok, hogy a januárban általam letöltött, majd lefagyások miatt törölt Canadian 01-02-es térképeket/pályákat nem találom a MOD BROWSER listában, egyszerűen eltűntek. Én vagyok esetleg vaksi, vagy kivették a listából az illetékesek!? Mondjuk az On the village pálya nagyon bejön, elleszek vele egy darabig, rengeteg a teljesíthető feladat, grafikailag is remekre sikeredett szerintem. Meg lesz ezen felül majd még kb 3 térkép ami leköt, úgyhogy a kanadai pályák nélkül is elleszek. Van egy Canadian shield nevű térkép, azt majd letöltöm, lehetséges, hogy hasonló lesz mint amit leszedtem a gépemről januárban. Esetleg ezzel valami tapasztalat?
Nagyon tetszik ez a mondatod: "Végre nem szuper sárral vagy szuper hóval operálnak a fejlesztők amin keresztül menni csak sok időbe telik, de nem igényel odafigyelést.". Igen, ez a jo terkepek lenyege, erdekesek legyenek, technikasak.
En ugyan egy ideje visszatertem a MR-hez, de ott is talalni nehany nagyon jo MOD terkepet. Most fejeztem be egyet a SR-bol atmodolt autokkal (nehany egesz jo, de nehanynak igen ramaty a hangja, bar azoknal a SR-ben is ilyen). Kesobb majd osszevagok belole valami kisfilmet, talan erdekes lesz a SR jatekosoknak latni hogy zakatol a SR vas ha MR terep van alatta :) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2021.03.14. 13:49:36
Most, hogy végeztem phase 3-mal és ismét 100% a minden régió, gondoltam leírom én is a véleményem.
Nagyon modokat nem használtam, mert a legtöbb számomra OP. Nehezebben borul a legtöbb mod truck és azt vettem észre, hogy túl bátran vezetek minden árkon át, úgyhogy kukáztam szinte minden mod-ot. Egyedül egy Derry Longhorn modot tartottam meg, mert sajnos a játékban nagyon rosszul vannak pozícionálva a heavy haulerek... Erőtlenek egyszerűen.
Számomra a Wisconsin régió az abszolút best eddig. Technikailag nagyon hasonlít Taymirra, ami nekem a második legjobb régió. Főleg Grainwoods River map. Végre nem szuper sárral vagy szuper hóval operálnak a fejlesztők amin keresztül menni csak sok időbe telik, de nem igényel odafigyelést. Végre vannak szuper erdei utak, nyomvájukkal.
Tetsztett a küldetések felépítése. Szépen és logikusan épültek egymásra. Volt 1-2 extrém mennyiségű szállítmány, de valahogy jobban meg lehetett oldani, mint Yukonban.
A fa szállítás viszont 1-2 régi mapon az őrületbe kergetett. Pl Yukonban a legszemetebb helyről kellett egy még szemetebb helyre vinni a fát.
Sorry in I can't provide you all with the exclusive screenshots at this stage, but an extremely reliable insider has informed me that the Phase 4 Maps are titled "Rocky Road" and both maps are a giant rock that's littered with smaller rocks,
There new season pass vehicles are dumptrucks and the devs are proud to announce the new transportable cargo of Rocks.
As I understand the main map objectives are to spawn and transport rocks across the rocky road littered with rocks to then dump even more rocks on the rocky road to make the rocky road even more rockier.
Though unlike the delicious rocky road chocolate treat, this new expansion is sure to be far from enjoyable.
More to come.........
PTS to Live
Anno mikor indult a PTS a Dev is írta én is olvastam hogy nem oda vissza kompatibilis.
Én ezt arra írtam hogy ha előre haladsz a carrierben PTS-en akkor azt a mentést beteszed az élőbe akkor nem fog jó lenni.
De igazából nagy ívben teszek rá....ha neked így szimpi akkor legyen így csináld így annyira nem érdekel...csak próbáltam "segíteni"
Gondolom a készítők az elején poénnak szánták ezt az infót...
"Lehet, hogy nekem is meg kéne venni...! " #2345
Bocsánat hogy én értettem félre ebből az előbbi hsz-odból hogy nem vetted meg.....legközelebb jobban figyelek ha azt írod hogy meg kellene tenned valamit, nálad annyit tesz hogy meg tetted....
Nos amit megvettem az az enyém.
Aki nem vette meg az is övé,na de akkor hogy is????
Milyen jó ez a világ semmit nem kell megvenni,ingyé van minden...
Nyilán a készítők részéről én is tartom hogy ez amit eddig leműveltek ,bizonyos fokú "lopás" megkárosítása a vásárlóknak...
Az hogy mi erkölcstelen azt inkább ne firtassuk ,már ami a játék ipart illeti...
A való életben meg mindenki lelkiismeretére van bízva minden....már ha van olyan neki,akinek nem inge..nem rád céloztam ...mielőtt ...kitör a Vezúv.
Ahogy írtad is korábban lehet perelni őket...hajrá...
"Én vagyok a hülye, hogy egyáltalán beszálltam ebbe a béta buliba!"
Senki sem kényszerített,....elég sok idő kellett mire erre rájöttél....
Na megyek BETA-zok tovább,minden percét ki szeretném használni hátha ezt is lekapcsolják.......
Azt ugyan mégis hogy játszottam volna a PTS-el, ha nem veszem meg???
"Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy nálam addig voltak gondok a mentéssel, ill. a beállítások mentésével míg meg nem vettem a játékot" (#2343)
El kellene olvasni minden hozzászólást és akkor nem csinálunk magunkból hülyét!
Amúgy nem értem, hogy mi az összefüggés a játék minősége és aközött, hogy én, vagy bárki más megvette volna. Hisz nem úgy készítek el egy terméket, hogy kiadom szarul, és ha mindenki kifizeti aki használja, akkor majd jóvá válik!
Annyit lovagolsz ezen a kifizetem nem fizetem ki dolgon mintha tied lenne!
Persze attól még igazad van, mert erkölcstelenség lopni. És tudod mi erkölcstelen még? A játék fejlesztőinek a viselkedése. Annyit beszéltünk már a hozzáállásukról, hogy már én szégyellem magam, hogy megint ez a téma.
Maradjunk annyiban, hogy ez.:
"eroskin posted earlier that they had killed the server. I assume "killed" means they shut it down."
NEM HIVATALOS INFORMÁCIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Úgyhogy, egyelőre még mindig én vagyok a sértett!
Szóba került még, hogy nem kompatibilis a PTS a rendessel. Hát hogy a viharba ne lenne? A két játék ugyanaz. Az egyikhez van frissítés, a másikhoz nincs. Pontosan ugyanazokat a mentési fájlokat használják. Olyan lehet, hogy a fejlettebb játék fájljai tartalmaznak olyan tételeket, amikkel a rendes nem tud mit kezdeni. De nem egy frissen kiadott verzió, AMI KARAKTERRE EGYEZIK A BÉTÁVAL!!!! Én vagyok a hülye, hogy egyáltalán beszálltam ebbe a béta buliba!
Most jött egy frissítés a PTS-re amiben leállították a szervert ....talán nem véletlen....
Na de most akkor ezt megvetted vagy nem.....????
Mert ha nem ahogy alább írtad.....akkor nem értem a felháborodást.
"Lehet, hogy nekem is meg kéne venni...!"
Nem adtál érte pénzt de szar a játék amit ingyen használsz...."hát sajna olcsó (ingyen) húsnak híg a leve"
Én már várom a következő játékukat, ennek a folytatását .....kb 20.1-ben ki is jön....
ezek után kikérem magamnak, hogy bárki is engem gyanúsítson, hogy magamnak ba-rkácsolom el a játékot!!!
Vicc az egész gárda.
És a hozzászólásokban van a legnagyobb igazság: "Lehet, hogy nem játszunk hétvégén? - Nem valószínű, de ott a "rendes"!"
Az emberek nem is várnak már mást tőlük, csak SZART!!!
Ha lesz ennek a játéknak következő kiadása biztos hogy nem fogom megvenni! Nem érdekel, hogy mennyire lesz jó. Ez a tetű bagázs nem érdemel egy fillért sem! Kár, hogy ezért a pénzért nem éri meg beperelni őket. Talán indítani kellene egy csoportos pert, mint a szájberpánk készítői ellen!
Szarházi gazemberek!
Az igaz ,de annak igen hogy a PTS mentéseket vissza rakod a rendesbe.....
Nos a te döntésed..... mennyit szívatod magad....
Vannak akik már elvből sem veszik meg mert.....szerintem neked már tök felesleges megvenned .
Mindent kijátszottál ,mindent ismersz ,ha megveszed sem lesz semmivel jobb.....
Max gond nélkül tudod használni.....de az meg minek is???? Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.02.12. 19:56:50
Az, hogy én átírogatok dolgokat az égvilágon semmi köze ahhoz, hogy ott van egy autó, vagy nincs. Ha egy hangyányi köze lenne a dologhoz, hidd el én sem rinyálnék itt!
Íme a polar bear 2 is van itt belőlük.... polar bear
Mi a furcsa a képen és mi-mik akarnak lenni.
Bevallom fogalmam nincs, csak tippjeim.
A vicces hogy árnyék is társul hozzá....többet nem segíthetek.
Éles szeműek előnybe... Mi a furcsa a képen és hol?????
Itt egy másik kép segítségnek.... Hol és mik a furák....
A nyertes kap majd valamit... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.02.12. 09:31:47
"Amikor visszatettem a rendesre a saját mentését (Előtte, amikor kijött mindenkinek 12-es verzió, akkor felülírtam a PTS-el) "
Gondolom azt tudod ha a PTS mentését beteszed a rendesbe nem fog működni vagyis nem rendesen ezt már a kezdet kezdetén a készítők nyomatékosították mindenkiben..
Nagyon nem jó ezeket ide oda cserélgetni....
Ez egy egyirányú utca rendesből lehet PTS-be ,vissza már nem....
No meg azért te eléggé rendesen átírogatsz fájlokat itt-ott így ne csodálkozz ha nem működnek olyan dolgok amik pl: nálam hibátlanul....
Igazuk van azoknak akik bántják az Epic-et! Valami hiba van dróttal, de azért tudhatná, hogy nekem ehhez a játékhoz minden jogom megvan!!!
Tegnap már megfordult a fejemben, hogy nem vesződök se a játékkal se ezzel a fossal! Egyébként is ostobán működik. Tegnap eljátszottuk azt, hogy véletlenül a rendes helyett a PTS-t indítottam, mert ugye neki cserélgetni kell sorrendet! Csak tudnám kinek a kedvéért?!?!?
Nekem sehogy nem lehet P512-m. Hiába pakolgatom a mentéseket ide-oda, akkor sincs a helyén. Se az 5600TS. De az ugye a garázsomban van. Az azért zavar, mert az az egyik autó, amit meg kellene találnom, ahhoz, hogy 100%-os legyen az a régió.
Egyszerűen nem értem, hogy mit honnan vesz a játék? Miért nem jó a grafikai beállítás? Lehet, hogy törlöm az egész "rendes" mentést és valamelyik ősrégivel próbálkozok. Csak már az is unalmas, hogy beteszek egy-egy mentést és újra, meg újra el kell zarándokolnom a járművek fellelési helyére.
Amikor visszatettem a rendesre a saját mentését (Előtte, amikor kijött mindenkinek 12-es verzió, akkor felülírtam a PTS-el) az történt, hogy átmentem wisconsinba, de már minden fel volt fedezve, Odaértem egy küldetéshez, ami az volt, hogy vigyem el a paraszt white-ját, a küldetés ott volt, de a white nem!!! Újra kellett indítanom a küldetést és akkor bedobta. Szóval vannak furcsaságok. És minden egyes mentés cserénél a teljes mappáját cserélem. Tudomásom szerint máshol nem tárol a játékomra vonatkozó adatokat: (c:\Users\xxx\Documents\My Games\SnowRunner\base\storage\xxxxxxxx\
Konzol modoknál most valami olyant húztak, hogy a modok komplexitásától és számától függően egyszerre csak limitált mennyiségű modot enged a játék bekapcsolni. Ezzel a játék stabilitását szeretnék védeni a fejlesztők, csak azoknak akik eddig mondjuk 15 moddal játszottak gond nélkül és most kiírja, hogy túl sok, kicsit kiverte a biztosítékot, mert nekik konkrétan engedni kell az eddigi élményből.
Én 1-2 modot nagyon szeretek de lehet jobb let volna ha soha nem jönnek modok konzolra, mert akkor is jó a játék és nincs ez a idegeskedés.
Nem is értem ezt a sok konzolos sírást a modok miatt.
Nekem nincs 1 sem...egyenlőre nem is hiányzik ,van elég tartalom így is ,persze nem mondom hogy nem kellenek a modok ,de egyenlőre a coop sem működik még normálisan ,a modoknál van korlátozás ,ennek is oka van csak sokan ezt nehezen emésztik meg.
Mikor még alap dolgok kijavítására sem futja az időből a készítőknek ,lassan 1 évvel a megjelenés után akkor a sok mod nagy részben szemét, szűrése sem egyszerű a készítők részéről,sokszor jogdíjak márkák és egyéb logók felhasználása miatt is.
Nyilván majd működő képes lesz egyszer a modokkal is de idő kell ,ahogy mindennek ebben a játékban....
Hónapokig ha tankoltam átváltott más menüre stb.., a kormányzás FFB-re hónapokat vártam ,kormány(G27) nagyon soká volt működő képes,a hangot hónapokig állítgattam a mentés hiánya miatt,had ne soroljam azt a sok mindent ami úgy mond megkeserítette az életet a játékon belül.
A mentés az elején katasztrófa volt ,nem volt több mentési slot stb...
A HUD kikapcsolása a mai napig komoly működési irányítási gondot okoz a kezdetektől,csak ugye nem sokan használnák ezt az opciót így nem is lett javítva,(talán nem is lesz)
A kamera irányítása beállítása a mai napig botrányos amit egérrel szarakodni kell a kormánnyal együtt való működés miatt külső nézetből.
Szerintem jobb soha nem is lesz ,ha csak az elődökből indulok ki.
A motor váltó hangok botrányosak,ez sem lesz jobb soha,no meg még lehetne sorolni.
Csak így hirtelen a főbbeket emeltem ki a teljesség igénye nélkül.
Normális váltó ,a "H" manuált már nem is említem,ahogy hard modot sem.
Sírás mindig lesz valamiért.
Sajnos vagy nem de ez van el kell fogadni.
Most hogy bele kerültek a fahordásos küldik mindenhova vissza ugrott az "All" százalékom 63-ra így asszem a következő fél évben sem fokok unatkozni ,még modok nélkül sem.
Még jön majd a 4. pass talán abban is lesz valami map,vagy régió,de szerintem már ellőtték az összeset,de kitudja.
Az is biztos az év végére DLC-k is jönni fognak map és egyéb formában,hülyék lennének nem meglovagolni ezt a vonalat,úgy is meg fogják venni a népek,már van elég tapasztalatuk ,kezd kiforrni a játék,persze ez csak az én találgatásom...meglátjuk....
Azt meg elfelejtettem odairni hogy a RadiusOffset szam tulzott novelese azt okozta hogy a kerek belesuppedt a kemenyebb talajba is es a nyom arkot vagott.
Csak a latszat miatt babraltam, a tapadast nem akartam valtoztatni. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2021.02.11. 20:58:47
ezzel a sorral babraltam:
<WheelSoftness RadiusOffset="0.025" SoftForceScale="0.15" />
a megfigyeleseim alapjan erre jutottam:
a RadiusOffset="0.025" valtoztatasa adja meg a gumi alapformajat, a nagyobb szam = puhabb gumi (peldaul "0.045")
a SoftForceScale="0.15" valtoztatasa meg talan a gumi allaga, hogy kemenyebb anyagu e vagy vizzel toltott zacskoszeru e? Itt a kisebb szam jelentette a puhabbat.
De vannak valamifele alapbeallitasok is, a sort ki lehet cserelni peldaul erre:
<WheelSoftness _template="Soft" />
vagy erre
<WheelSoftness _template="Stift" />
Szoval a traktornal sikerult, de a Gaz69 (pardon, Tuz166) eseteben nem sikerult leereszteni az elobb leirt modszerrel. Ugy latszik meg mas parameterek is kihatnak a vegeredmenyre. Sebaj, Szergej nyomta a pumpat esz nelkul, ez van :)
"Azt mondanom sem kell, hogy a grafikai beállítás hibát, egy az egyben átemelték a PTS-ből a rendesbe! "
Nos ezen részét is javították.ahogy a hang beállítással sem kell már szórakozni
Nálam legalábbis működik ,minden mentett beállítás ott maradt ahol a frissítés előtt beállítottam.
Inkább nem is piszkáltam,csak megnéztem,ne hogy emiatt legyen gondom,mert ennél a játéknál bármi lehetséges.
A felfedező radar trailert is meg tudom vásárolni megint mindenhol.....
Most nagyon is kapóra jön Kola régiónál ,nem kell vissza vontatnom imandrából , lake kovd-ba ,mert ott még nincs minden felfedezve.
Igaz majd a végén vissza kell vinnem hogy a hozzá tartozó küldit tudjam teljesíteni ,de asszem feldobom valami trailerre és kamionnal vissza viszem
Úgy hogy egyenlőre "örömködés" van ...
Akkor faxa eddig hónapok óta a hangot kellet állítgatni most a grafikát,mert nem menti a beállításokat.
Ennyi erővel már kb 2 héttel ezelőtt is kiadhatták volna a játékot....
Na mind egy már megszoktam hogy majd fél év múlva javítanak olyan hibákat amiket maguk a készítők generálnak újra és újra egy-egy javítás után,totális dilettantizmus...
Ja elhiszem hogy nem fogod a rendesben megint megcsinálni az egészet újból...ami a meg nem talált kocsikat illeti a PTS már csak ilyen fura dolgokat produkál...de ezért teszt szerver.....csak sajnos az élő is az már a kezdetek óta....
Most töltöm én is....
De a kettő a garázsomban van. Egy meg (P512) valahol a térképen. Mivel kivégeztem a PTS-ben az új pályákat a rendesben már nem fogom. Viszont így azt írja, hogy két autót nem találtam meg. De vajon melyik kettőt, a háromból? Szóval kicsit fura.
Azt mondanom sem kell, hogy a grafikai beállítás hibát, egy az egyben átemelték a PTS-ből a rendesbe!
Köszi ,de nincs rá szükségem ,már a kezdetek óta (szerencsére) minden gombot egyénileg hozzá tudok rendelni bárhova a váltóra is.
Pl: az új váltónál Phase 3 a kuplung pedál is használatba kerül ha a Low+ és Low- közötti kisebb váltásokat szeretném változtatni.(PTS-ből tudom ott próbáltam.
Ja és majd valaki írja meg jól működik é a Phase 3 ,mert egyenlőre nem töltöttem le.
Na megyek megnézem a fórumot mit írnak....
Miért nincsenek meg az új kocsik????
Phase 3 hivatalosan kiadva. Tölthető minden platformra.
Csak arra nem találtam semmit, amiért bogarásztam a modokat. A gáz-fék reakció javítására. Tegnap több ízben agyvérzést kaptam az idióta bakkecskéző személyautók és tohonya teherautóktól. Éles helyzetben lehetetlen normálisan kezelni a járműveket. Említettem, hogy mennyire jó a sima ST-ben. Gondoltam valaki vette a fáradtságot... de nem.
Arról nem is beszélve, hogy egy böszme-nagy batáron, ha behúzom a kézi(rögzítő)féket, akkor az be van húzva! Ne viselkedjen már úgy, mint egy harminc éves elhanyagolt zsiguli!!! Ki látott már olyat, hogy rögzítem, de szerelvény tovább gurul még X métert?? Kár, hogy nem vettem fel!
Van még egy (Egy???): Nemrég dicsértem a játékot, hogy javult a vontatásnál a vontatott jármű ívválasztása. Mintha nagyobb íven menne, mint a vontató. Ami rém logikus és realisztikus. Ha egy teljesen fogalmatlan embert beültetünk egy vontatott járműbe, akkor az első dolgunk lesz elmondani neki, hogy egy kicsit tartson rá és mi is nagyobb íveket választunk... Na, eddig rendben is vagyunk. Egészen addig, amíg nem szerelvénnyel vontatunk. Ugyanis, ilyenkor a vontatott jármű nem a pótkocsi bekötési pontját követi, hanem a vontató gép elejét. Magyarán kanyarodáskor belső íven meg akarja előzni azt a pótot, amihez hozzá van kötve! Tegnap emiatt többször is sírva fakadtam. (Erről is szivesn beszélgetnék a fejlesztőkkel, egy vascső társaságában. A többit a képzeletetekre bízom!)
Merthogy ugye még mindig nem lehet csak egy adag közepes rönköt szállítani, azt is csak póton!!! És Tajmir-ban van olyan küldetés, hogy vigyél hat egység közepes rönköt egy tanyára. Na, az hat forduló. SOHA!!!