Egy álmom válna valóra: Twinsteer pótkocsival!?! Az összkerék kormányzás és a tajga kerék már csak cseresznye lenne a habon! Egyszer biztos kipróbálom! Van még egy elképzelésem erről a járműről: Mondjuk lehetne hozzá egy rámpa, vagy maga a felépítmény lehetne mozgatható, mint a hidraulikus autómentőknél, hogy felvehessen másik járművet.
Jajjjj! Eszembe jutott a játéknak egy hiányossága: Nem lehet pótot tenni a pótra! Csak azt nem értem, miért?!?!
Endy??? Ha nem is G29, de kiindulási alapnak jó lehet!
Erre véletlenül akadtam. De szívemből beszél!
Belenéztem a fájlba és láttam, hogy összesen két értéket változtatott meg. (Illetve négyet.)
Az eredeti:
<Chains
BodyFriction="3.0"
BodyFrictionAsphalt="1.2"
IsIgnoreIce="true"
SubstanceFriction="1.3"
UiName="UI_TIRE_TYPE_CHAINS_NAME"
És a mókolt:
<Chains
BodyFriction="3.0"
BodyFrictionAsphalt="1.4"
IsIgnoreIce="true"
SubstanceFriction="2.2"
UiName="UI_TIRE_TYPE_CHAINS_NAME"
És ugyanez a személyautóknál.
Zseniális! Az előző hozzászólásomhoz is ad némi támpontot, Aki érez magában indíttatást nyugodtan töltse le és bogarásszon benne.
Most már legalább tudom, hol kell központilag a gumikat csesztetni és nem kell egyesével!!! Ki is próbálom.
Érzem, hogy engem akarsz megszólítani. Minap én is elgondolkodtam, hogy ez a guminyomás dolog hogyan is működhet. Ha én fejlesztő lennék, akkor egy változtatható értéket tennék a kerekek tapadásába-hoz. Mondjuk egy szorzót. Ha nagyon jó fej akarnék lenni, akkor azt is beleírnám, hogy laza-sáros talajon, ha leengedném, akkor nőne a tapadás, ha aszfalton meg felfújnám akkor is! Ez ugye két ellentétes dolog, de így logikus...
Hogy ez pontosan hogyan működik a MR-ben azt nem tudom, de ha konkrét autó konkrét gumiját akarod piszkálni, akkor ahhoz tudok irányt mutatni. A pontosság igénye nélkül: SR-ben a d:\Epic Games\SnowRunner\en_us\preload\paks\client\ Mappában vannak csomagolt fájlok, neked valószínűleg az Initial.pak nevű kell. Amit egy Winrar-al kell megnyitni (És nyitva is tartani) azon belül: initial.pak\[media]\classes\wheels könyvtárban vannak a különböző kerekek xml fájljai. Abban vannak...
Friction értékek. Hogy az substance, vagy body az mindegy (biztos nem mindegy, de én nem jöttem rá, miért az egyik vagy a másik!) Amiket itt a példában látsz, az már módosított érték. Valószínűbb, hogy valami egy egész akármennyitől kettő egész valamennyiig terjedő számot találsz. Na, azt lehet átírogatni. Azt javaslom, hogy a duplájánál nagyobb értéket ne nagyon erőltesd! Mert előfordulhat, hogy nem indul el a jármű! (Ezt is kifejtettem már egyszer.)
Ha még mindig nem vettem el a kedved, akkor uccu!
Ja igen! Én úgy szoktam, hogy kimásolom a megnyitott initial.pak-ból azokat a fájlokat amit módosítani szeretnék, azokat piszkálom és teszem vissza a helyükre. Így megmaradnak valahol a már módosított fájlok, ha az eredetit módosítod a helyén, akkor azok el fognak veszni minden egyes frissítésnél! És ugye a biztonsági mentést sem kell magyaráznom! (Benzin van benne? Konnektorba be van dugva?)
Ennyit tudok így látatlanban segíteni. Ha ennél többet akarnék, vagy pontosabban, akkor fel kellene telepítenem a játékot...
A modderek athoztak nehany SR autot a MR-be. Ezeken a guminyomas olyan SR-szeruen kemeny. Nem tudja valaki melyik fileben mit kell atirni hogy kicsit leereszthessem?
Igen, jo moka lenne egy ilyen gep tulajdonosanak lenni. A "hol hasznaljam" kerdes jogos. Nekem mondjuk lenne is hol, nem messze van par regi homokbanya. De igy egymagamban eleg ciki lenne. Ezek szerintem klubok, osszejonnek a sracok, mindenki hozza a sajat masinajat. Ugy mar egesz mas teszta. Kitalalnak valami feladatot aztan megprobaljak megoldani.
Az unokatesomnak van egy benzinmotoros terepes versenybugija, de tizenot ev alatt azt is csak egyszer lattam a banyaban futtatni, azota ott van neki a kredenc tetejen.
"sok sok ilyen kis modelt" Egyszer majdnem elcsábultam. És nem is a 100K körüli árcédula riasztott el, hanem az, hogy hol használjam?!?
Azért a "sok-sok" az kicsit erős!
Tudja azt Aborg is, csak viccesen tálalta a videót. Alig várom, hogy a fiaim kicsit nagyobbak legyenek és vehessek sok sok ilyen kis modelt :)
Remélem azért tisztában vagy vele "Egy darabig eltartott mig rajottem mit is latok" vagy még sem....ezek RC játékok....innentől nem értem a többit.....
Gyerekek, ez is remek moka lehet! Egy darabig eltartott mig rajottem mit is latok. A grafika tokeletes, a hangok nagyszeruek. A fizika is turheto :) A gravitacio lehetne erosebb, a novenyek meg kisebbek. A kormanyzasra meg indulasra tennek valami limitert ami nem engedi meg veletlenul se a gyorsabb mozdulatokat. Amugy tokeletes.
Bocs, tárgytalan. Meglett. Csak azt nem értem, hogy ez hogyan maradhatott ki? Ezt a küldetést többször is teljesítettem a SR-es pályafutásom során... Valószínűleg összekeveredtek az emlékek, a játék meg nem mutatta egyértelműen. A hajóroncs felfedezős küldetés volt Drummond szigeten.
Akkor most Alaszka... Bár ezt is megcsináltam már, szintén az újrakezdős mentésben.
Meg akartam csinálni Micsigenben a 100%-ot, de azt mondja, hogy egy küldetést nem teljesítettem. Csakhogy nem látom sehol azt az egyet. Tudom, hogy vannak később előbukkanó küldetések. Egy például a gát mellett, de az megvolt! Van valami tippetek? Hol lehet még ilyen?
Olyan is rémlik, hogy az egyes pályán nem messze a fűrészteleptől egy ház is adott, de azt hiába lesem.
Na ezzel is végeztem Michigan, Alaszka után,Taymyr is 100%-ban kész.
Minden küldi teljesítve,időfutamok kimaxolva aranyra... Taymyr 100%
Irány a havas Orosz tundra Kola Peninsula.
Még át kell telepítenem a kedvenc gépparkot párat itt hagyok mert ,majd még úgyis vissza kell jönnöm a fahordás miatt
Indul a hófutás egy újabb régióban.....
Pedig azt hittem kapok rá egy 10.0.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.02.08. 18:54:26
" erre a trailerre is lehet "csomagolni" " Öööööööö... Maradjunk annyiban, hogy ez nem üzemszerű, de mivel megtehetted, így elfogadjuk.
Erre a produkcióra én 9.7-et adok! Láttam a belső kisugárzásodat! Szép volt Endy!
Van ez a küldi ami ugye ,nem nagy szám ...megjavítjuk tankoljuk azt annyi....
"Aquatic DON 71"
De ha tovább gondoljuk akkor lehet belőle ilyet csinálni...
Kidaruzzuk a szutymóból,majd megjavítjuk, de tankolni csak a kútnál lehet,na de nem áll rendelkezésre megfelelő szállító trailer,így a javító trailer tetején tudjuk csak oda szállítani ,de a (kitalált) célállomásnál előbb le kell daruzni a tetejéről ugyan azzal a daruval ,majd ezután tudjuk csak megtankolni és így lesz vége csak a küldinek....persze még lehetett volna "ragozni" ,de nekem így elég volt.....
Mindezt a szállítást úgy hogy nem eshet le és mivel megjavítottuk ,a cél állomásig nem is sérülhet meg, a ledaruzáskor sem....
A képek alább...
Én is meglepődtem hogy erre a trailerre is lehet "csomagolni" kocsit,na így ki is használtam.
Na ezek már az igazi "elvetemült kategóriába" tartozók...egyéni küldik.... Kidaruzás a mocsárból Szállítás a szerviz trailer tetején.... A szállítási útvonal "Cél állomáson ledaruzás előtt
Annyira nem ,de szeretem a játékot......
Adott ez a küldi.
Rift mapon,szépen oda vittem a technikát ,megjavítottan ,majd oda hajtottam a daruval ,pótos trailerrel,feldaruztam a vontatót,ezután hogy azért annyira ne legyen könnyű és gyors ezen az útvonalon,sötétben elszállítottam a cél állomásra.....kicsi map de azért így már nem annyira... Step 310E feldaruzva Ezen az útvonalon....
A rendesben van közel 15 napom (a PTS csak 3 meg egy pici) hamarosan kész Taymyr ,de még vár pár fuvar itt ott a 4 mapon...
Na és akkor még hol a többi régió, Kola, Yukon,Wisco,na meg ugye a fahordásos-rakodós küldik minden korábbi mapokon is....
De, te mazochista vagy! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.02.06. 19:42:41
Nekem jó a fogyasztása a kocsiknak,alapon ahogy van,így legalább változatos a játék ,van benne valami a MR-ből "hard " jellegű,figyelni kell tervezni az útvonalakt és szállítani a benyát...
Ha ezekre figyel az ember elég jól ki lehet logisztikázni.....nyilván nem mindig sikerül de ez nem baj....volt nem egyszer hogy a kút előtt fogyott ki 50-100 méterre,de ettől változatos és érdekes,már ha azzá teszi az ember.
Mióta Taymyr régiót tolom csak nagy darukat használok mindenhol ,csak is a nagy daruzás játszik ahol csak lehet...amiket kocsikat (küldikben) el lehetne vontatni mind feldaruzom a szállító trailerekre,majd a célba szállítom....így nem lehet megunni a játékot ....
Amelyiket megkapom örökbe ,azt meg elszállítom ha lehet a legmesszebb levő garázsig ott lepakolom és be a garázsba....
Volt a minap olyan nem 1 küldim több mapon keresztül ami kb. 3 órán át tartott....nyilván mindenhol a legnehezebb részen és a leghosszabb útvonalon haladtam....lehet itt komoly kihívásokat csinálni ,ha nagyon akarja az ember.
Tankolni a 380 literes tankot 4x töltöttem tele.....hol kútnál hol vinnem kellett tartályossal a benyát. Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.02.06. 17:43:05
Erre megint nem számítottam.
Most tényleg bealudtam. Az a baj, hogy már minden egyes javítás, nekem csak kárt okoz. Az 5600Ts óta nincsenek kétségeim, hogy akarom, e használni a csaló váltómat (KB a felét fogyasztja vele minden jármű) Csakhogy minden peccs után nekem le kell cserélnem a fájlját!
Ez a "hanghurok" amiről írsz már a kezdetektől benn van bizonyos kocsiknál és azóta jelezve is lett ,de nem javították.
Az élő játékról beszélek...
A hangképzés nem az erősségük és akkor még finoman fogalmaztam....
Van amelyiknél külső nézetre váltással abba marad ,de leginkább csak akkor mikor leállítjuk a motort....
Üdv a fedélzeten....
A legújabb PTS javítás is arról szólt amit elb...tak és most javították.....VICC kategória.....komikus.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.02.05. 17:12:48
Sikerült beletenniük egy hibát! Eddig nem tapasztaltam. Amikor sárban megyünk akkor előkerül egy nyekergő, síró, vinnyogó hajtóműzaj. Talán a váltóé. (Találtam is rá utalást egy xml-ben)
Na mindegy. az rövid hangfelvétel, amit hurok lejátszásba tesz a játék. Na ez nem akart abbamaradni, amikor megálltam a járművel (5600TS). De könnyen megszüntethető egy motorleállítással.
Időben van egy hónapjuk de erőforrásban nem biztos. Gondolom dolgoznak a phase 4-en is és más játékokon is. Egyszerűbb kiadni aztán ha nagyon sír a nép akkor patch-cselnek.
"külön daru fülke nézet" Ami ugye a MR-ben benne volt!
Az, hogy a kanyarban, vagy a célegyenesben van, szerintem nem jelent semmit. Még mindig a hó végére szavazok. Ha az a "határidő", akkor szerintem ki is fogják használni. Gondolj csak bele. Van egy hónapjuk de előbb kiadják hibásan, csak magukat aláznák meg. Mondjuk ennek a csapatnak szerintem baromira mindegy már!
Szerintem már több update nem fog jönni, mert tegnap hivatalos post-ban közölte a Focus Home, hogy phase 3 "is just around the corner". Szerintem ezt most így elengedik.
Úgy látszik ez az új trend. Bugfest módban kiadni játékokat. Lehet a covidnak is köze van hozzá, mert szerintem elég rendesen ütemterv mögé tette a fejlesztőket. Most meg próbálják behozni.
Nos igen @urva idegesítő mindig újra és újra beállítgatni.....
Ami a belső nézetett illeti ,teljesen más dimenzió.
Nyilván sokat "segít" dob rajt ahogy írod a 3 moncsi....anno évekkel ezelőtt ezért is ruháztam be rá,egy forintját nem bántam meg.
Természetesen 1-el azért nem adja annyira,meg nehezebb is tolatni.
Én már külsőből nem is találok el az úton...nyilván bizonyos tolatásoknál,kényes szituknál,elakadás csörlő pont keresésé ,muszáj nekem is a külsőt használni.
Ami még jó lenne ,persze soha nem fog megvalósulni,az a daruzáshoz egy külön daru fülke nézet...
Az lenne igazán csak realisztikus,de ez legyen a legnagyobb gond és hiányosság a játékban....
Ja nekem a "hadonászó kezek" mindig be vannak kapcsolva,engem nem zavar ,sőt már észre sem veszem,fel sem tűnik,kell valami interakció....
A dudát is gyakran használom a madarak miatt.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.02.04. 07:32:59
Több mint 2 hónapja jeleztem a fórumon ,külön topicban.....
Nyilván nem csak nekem van-volt ilyen gondom a mai napig....
Ahogy a videó beállításokat is ,de az a PTS-en van .
A hang az csak az élesben...
De erre van egy megoldás anno be is írtam a topicba,mondhatnám "saját szabadalom"
Mikor indul a játék és tölt akkor az egeret ide-oda mozgatni kell míg tölt és a töltő kerék el nem tűnik.
Így nem kell minden alkalommal külön beállítgatni a hangokat.
Ami a vidi advanced beállításokat illeti ,remélem mire élesbe kerül megcsinálják ...mert akkor
Ennek tegnap hangot is adtam ,picit keményebben,de a lájkokból ítélve jogos volt a felháborodásom ez irányba is...
Épp azt néztem, hogy 800MB-ba elég sok minden belefér. Az X4-hez csak a töredéke szokott jönni. Most épp azt tesztelgetem. Majd azért erre is ránézek, hátha felfedezek valamit benne...
Igen. Az az egyetlen dolog, amit én is várok, hogy éljenek azok a beállítások. Mert ugye nem csak nem menti el, hanem nem is állítja át őket! (Legalábbis nem mindet)
Ami ugyan nem grafika, de a hadonászó kezeket sem lehet eltüntetni, a ksiva kóddal együtt!
Mentem mostanában párszor belsőből (Ja igen, és a belső látómezőt sem állítja át) és egyre barátságosabb. Például az aszfalton száguldozni magabiztosabban tudok... És level tú-nak sem rossz belülről tolatgatni, egy nyergessel. De azért még messze vagyok attól, hogy fullba toljam, mint te! Meg azért a három monitor is sokat dob rajta!
Elnézve a folyamatos hibajelentéseket,még messze ennek a reális esélye.....
Persze ettől függetlenül ez a dilettáns banda simán kiadja késznek a Pass 3 játékot tele bugokkal...ahogy eddig is aztán vagy lesz javítva fél év múlva vagy nem.... sajna inkább az utóbbi.
Az advanced videó beállítások még mindig nem menthetők,a többivel meg tele a fórum....
PTS frissítés.
Most így hirtelen nem is jut eszembe olyan, amire vártam. Részemről mehet a rilíz!
Vagy módosíthatjuk is kedvünk szerint!
Szépnek nem szép, de nem zavar annyira, mint az eredeti elgondolás. Amúgy ez így SINCS kilencven fok!!! Az eredeti jóval kisebb volt! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2021.01.31. 20:11:15
Az Antartic-ot tanker trailer vontatásra használom,én is nagy hévvel indultam neki.... ,de aztán ,na akkor erre jó lesz....
Az 5 tengelyes nem oly vészes vontatásra ,akár derékszögig be lehet fordítani a rudat ,utána már elakad ,de ez ilyen ,nyilván lehetne jobb ,majd mire oda érek ,hogy kelleni fog,lehet javítják.....
A fejlesztők lehet úgy gondolták úgy sem vontat vele senki....
Van még egy érthetetlen dolog a rönkszállítással kapcsolatban. Mégpedig az, hogy jelen állás szerint, nem lehet összeállítani a játékban, olyan szerelvényt, ami képes két adag közepes rönköt szállítani. Olyan teherautó sincs, amire rönkszállító felépítményt tehetnénk, csak a csuklós Caterpillar, ami meg nem vontathat pótkocsit!
Pedig hát!?!?!? Egy ilyen mekkora királyság lenne?!?!? De, ne legyünk telhetetlenek!
Végeztem nagyjából a Wiszkó régióval. Egy időfutamon nem voltam, de meg fogom nézni, mert egy hosszú sziklaperemen kell végigmenni. És két autót nem találtam meg, (Ami ugye a garázsban van.) Így 93%
Újabb a autót neveznék a legidegesítőbb, leghaszontalanabb, legnagyobb csalódás kategóriákban.: Az antarctic fos!
Szintén egy olyan jármű, amire ha ránézel, akkor azt mondod. Na, ez az! Aztán elkezdesz vele dolgozni és zokogni fogsz.
Két bajom volt vele. Egyik a másiknak ellentmond. Álló helyzetben terepen nem, vagy alig lehet kormányozni, gondolom mert akkora tapadása van a kerekeinek, hogy nem bír vele. Ugyanakkor, folyamatosan be kellett kapcsolni a diffizárat, mert kipörögtek a kerekei. Döntsük már el, hogy melyik legyen!!!
Az is lehet, hogy a fejlesztőknek nem megy a csuklós járművek fizikája. (SE!)
Van még egy, amitől kihullott néhány marék hajam.: Az új öttengelyes alvázának a vége úgy van kiképezve, hogy a vonószem nem a legtávolabbii ponton van, hanem jóval beljebb a keresztmerevítővel együtt. Azt mondod, hogy ez csak esztétikai hiba, de baromira nem. Tolatásnál nagyon is számít, mert kitámasztja a pót vonórúdját. (háromszögét) Ezáltal rontva az esélyeinket és ízléstelen!
Tisztelt játékfejlesztő programozó matematikus-debil!
Az rendben van, hogy nem értesz hozzá, mert nem ezt tanultad, de ennyire hülye ne legyél már! Ne legyél már ekkora MŰSZAKI ANALFABÉTA! Ha kérhetem?!?!? Ki látott már ilyet?!?!?!
Még két lámpát is odabiggyesztett az istenbarma!
Azért az mekkora sumákság, hogy a rönkszállításnál a célban az egész rakományt veszi egy egységnek, a felrakón meg egy szálat vesz annak. Tehát ha mondjuk az van írva egy rönk állomáson, hogy 6 hosszú és 6 közepes rönk az a célban már csak 2-2 lesz!!! Mert ugye egy rakományhoz, 3-3 szálat kell felrakni.
Erre majd figyeljetek, amikor ti is elkezditek a "nosztalgiázást"!!!
Megint van marketing duma.
Huncutul a lista aljára tették:
12.4
12.3
12.2
12.1
12.0
12.5
De velem nem babráltak ki! Fülem mint a sasé!
Jónak tűnik.
Mindig is szerettem az ilyen jellegű építős játékokat....
Ezt is"Construction Simulator 2015" szívesen toltam,sajnos a folytatásai már csak árnyékai voltak ennek ....nyilván ahogy írod a fizikát a helyén kellett kezelni de annyira nem volt vészes,ha nem erre koncentrál rá hanem inkább a körítésre "karrierre" akkor szórakoztató tudott lenni.
Ha ez is megjelenik egyszer tuti vétel így az előzetes alapján ,de hogy majdan ebből teljes egészében mi sül ki na az itt a nagy kérdés....meglátjuk
Nehany otletunk kezd alakot olteni. Peldaul az utak javitgatasa, meg a manualis hidrakas. Kar hogy nem ebben a jatekban. Ja, persze fizika nem nagyon van. Amikor ez kiderulne, ott mindig hirtelen vagas van. Ravaaaasz... :))) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2021.01.28. 09:11:34
Igen. Sajnos a pozitívumokról hajlamosak vagyunk megfeledkezni. Mea maxima culpa! Szórok is gyorsan egy kis homokot a szemembe és ímhol egy korsó ecet húzóra!
Mivel itt nincs újdonság, megnézem mit kaptam az X4-hez!
Nos igen lehetne jobb is,de fogd fel így "realisztikusabb"
Ha két médiumot fogsz meg az még úgy ahogy ,de ha sokat "forszírozod" forgatod akkor ott is kicsúszik,de azok simán rakhatók kettesével a súlyuk miatt...is.
A longnál sokat nem kell mozgatni hamar kicsúszik az egyik,de a súlyukon is érezni....
Szerintem direkt így csinálták meg ekkorára a "fogó karom" befogadó képességét.
A MR-ban sem volt sokkal jobb csak az olyan karmoknál amik nagyobb átmérőjűek voltak ...de az tény hogy ott a fogás jobban tartott...
Igazából nem kell sokat felrakni.....lerakni itt sem kell.
Az viszont jó dolog hogy van segítség a pöttyöknél és a becsomagolás előtt is grafikailag mutatja mikor van jó helyen ,nem kell ki be lépegetni nézegetni mikor vannak jó helyen,az elődökbe azért ezen része számomra eléggé idegesítő volt.
A fej forgása sajnos fordított ,de megszokható ,mást úgy sem tudunk nagyon csinálni...
Egész értelmesre sikerültek a Wiszkón a rönk szállításos küldetések. Meg is csináltam belőlük kettőt.
De a fa rakodással még mindig nem vagyok kibékülve! Az, hogy megfogok két szálat és az egyik kicsúszik az még ettől a fejlesztőgárdától is a hajmeresztő! (Nem kipattan a kampóból, hanem hosszában kicsúszik!!! És utána már az egy szál atom stabilan áll!)
És csak én gondolom úgy, hogy a karom forgató irányítás a konzol vezérlőn pont fordítva van? Az egyéb áru forgatásához képest mindenképp!
Az nem járható út, hogy sumákolunk a rönkök "lekötésével", mert nem szeretnek a helyükön maradni.
Ismert hiba a fórumon van neki topic,....tudnak róla a készítők..... Odaragadt rakomány...
Ja ja bocs arra gondoltam én is a 5 tengelyesre,a másik új, az Pacific.
"We're currently targeting a February release for Season 3.
Ez egy olyan megfogalmazás ami akár lehet március is ha a célzás nem sikerül.....
Jó hát irkálni lehet,bármit a készítők is ezt teszik, ezt meg azt javítottuk.... azt vannak bugok amik lassan szakállat növesztenek oly rég óta tudomást sem vesznek róla és nincs kijavítva...
Amúgy próbáltam megint tegnap a "vaddisznót" wiscóban ,de eléggé nehézkes a nagy dagonyáknál vízben...amúgy tetszik,belsőből is ,na majd ha élesben megy kiderül érdemes é vele tolni..,? Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.01.26. 06:58:08
Megint túl jól éreztem magam!
Az nem volt benne a feladat leírásában, hogy vigyek magammal dinamitot is! Egyébként is, megijesztettem volna a halakat!!!
Hogy-hogy másik Paystar 5600??? Kettő van? És mi a különbség köztük?
Lehet, hogy nem egy járműre gondolunk? Az öttengelyes új rönkös, darus, ami nekem ott volt a garázsban a vaddisznóval együtt!?!?!?
Az azért elég jóhiszemű becslés, hogy jövő hét, mert ugyan februárra ígérték, de az az én olvasatomban inkább február 28 (még szerencse, hogy tavaly szöktünk!!!)
Szerintem még nincsenek aktiválva-elhelyezve.
Én is láttam a másik Paystart 5600TS is képen, de az sincs ott, még.... itt sincs...még
Korábban ezt megvettem ,ott is van a térképen ahol hagytam legutóbb,de újra nem tudom megvenni a garázsba mert még fel kellene fedeznem....
A PTS már csak ilyen erre van kitalálva...
Szerintem a hét végén ,de legkésőbb a jövő héten élesítik....a Pass 3-at.....igaz nekem nem sürgős ,de akkor is na.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.01.25. 21:09:59
Brékpojjintoztam! Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsak lesznek a fejlesztők és kapóra jött a szünet...
De majd ma...
Az létezik, hogy a Pacific P512 majd csak a rilízben fog megjelenni? Az éjjel-nappali teherautó bolt azt mondja, hogy ez egy dlc autó és keressem meg a térképen! De már mindenhol jártam és rohadtul nem találkoztam vele. Néztem a neten, hol kellene lennie, van is egy helyszín az elárasztott tanyán, de ott nincs!
Továbbá már kienged a viszkó kettes pályáról a játék, csak azzal nem dicsekedtek.
Na ebbe belefutottam én is! "I have the latest update, but I'm stuck in Grainwoods River, unable to return to Black Badger Lake. When I attempt to travel to Black Badger Lake, the game freezes"
Végre valami hiba. Már unalmas volt, hogy minden rendben működik.
Annyival egészíteném ki a bejelentést, hogy sehova sem lehet kijönni arról a pályáról. Másik régióba se!!!
Köszi....
Nyilván a valóságban nincs ez a csík ,kitölti az egész képernyőket és másképp látom ,a vidi torzít azért...
Ez nem egy,hanem 3x27" 5760x1080 felbontás...
Ennél fogva látom egyszerre a jobb bal tükröket,nyilván ahol olyan a belső nézet elhelyezkedése,mert sajna csak a Fov állítható de az ülés pozíció nem mint az ETS2-ATS,ben.
De túlnyomó részben jók a nézet beállítások...
Meg mindig tudok picit igazítani a jobbra balra fordulási nézettel,hogy lehetőleg egyszerre lássam a kocsi mint két oldalát a pótot.
Ezek az Orosz vasak annyira bejönnek hogy kb ezekkel viszem majd végig Kolat is.
Nálam a kocsik választásánál nagyon fontos a belső nézet elhelyezkedése is,pontosan az ilyenek miatt.
Itt egy korábbi vidi ,itt inkább csak a teszt jellegű tolatás volt a lényeg,de úgy érzem elég jól sikerült a körülményeket figyelembe véve...félhomály stb stb..
Ja ja az lesz a következő küldi célja ,de még meg kell várnom míg a faanyag megérkezik a raktárba...
Nos igen enyhén vicces amikor lobog utánunk ,mint zászló a szélben....
A fórumon is felvetődött már milyen jó lenne ha lehetne a gumik nyomását állítani nyilván nem elsősorban a trailerekre gondoltak hanem a kocsikra...,de ugye ez azért nem oly egyszerű ,meg talán nem is lenne sok értelme ha a hozzá tartozó "reális" fizikát nem csinálnák meg....
Itt a vidinél is volt hogy a nyergen felült a gödröknél a pót és úgy toltam...,de ezen része annyira nem vészes inkább ez a "lobog a hajunk a szélben effektus"
Igaz sokszor "jó" mert egy szűkebb fordulónál csak úgy arrébb csúszik dobódik,így nem akad be... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.01.20. 08:39:58
És a kerítést ki fogja helyreállítani?
Így, hogy nézem a dejódat, eszembe jutott, hogy főleg tolatásnál bosszantó a pótok "egyedi" fizikája. Azon szoktam vidulni, hogy amikor döngetek az aszfalton, akkor lobog utánam a félpót. effektív driftelek a nyergessel! Ha lesz elég lelki erőm,... A pótok gumijait is lehet piszkálni. Talán segít rajtuk egy kis tapadás. Csak nehogy aztán ne lehessen átcibálni őket a sáron!!!
Ha valaki már nagyon unja akkor tudok ajánlani hasonló elfoglaltságot......kis türelem játék.
Úgy gondoltam a "Niva-ért" amit kiemeltem a mélyből az út mellé, elszállítom de ahova be kell állnom hogy fel tudjam daruzni a trailerre tolatással közelítem meg....
Belső nézet ,közbe oldal ablak kinézésből...... meg lehet ezt nehezíteni....csak akarni kell.
Csupán úgy fogtam fel, feladatként mint ha oda csak is így lehetne beállni, megközelíteni...
A legvégén látszik nem nagy volt a táv ,de nem is egyszerű ott manőverezni ..."azzal a szettel"...
" "Fixed a bug where players were unable to select Prototype Exploration Unit at the Trailer Store" "
Ezek agyatlanok....nem a PTS-en volt a hiba eddig sem ott működött....az Élő 11.0-2 a mai napig nem működik....
Akkor mit javítottak...
A slussz poén tegnap a Kola-ra benéztem és megtaláltam a múltkor elhagyott radar trailerem,de még a küldi ami hozzá tartozik is meg lett.
Most nem zárom le ki tudja mit hoz még az élőbe majdan a javítás.
Igaz egyenlőre amúgy is maradok Taymyrba...
Én annyira nem néztem ,meg nem is akarom turkálni az értékeket,olyanok amilyenek együtt tudok élni mindegyikkel ,még ha helyenként hagy is kívánni valót némelyik....
Ha bármi negatív és bántót írtam volna irányodba ezúton bocsánat érte......
Nem volt szándékos....remélem azért nem hagyod rögtön abba a játékot.....
Ami a pótokat illeti inkább nem is mondok semmit....
Mivel én állandó belsőből tolom csak mosolygok mikor a tükrökbe látom hogy ,na most elakad ,de nem ,úgy dobja arrébb magát olyan pattogósan hogy csak nézek,sokszor,de simán élveztem főleg Alaszkában mikor húztam és ide-oda "kacsáztattam" őket....
Én mint írtam is korábban hogy csinálom a tankolásokat olyan Mudrunerosan ,így nekem nincs vele gondom ha kifogy ,a minap is a kút előtt nem sokkal fogyott ki 20 liter kellet volna .
A tanker pót és az erre használt vontatóm a map másik végében volt ép ,szépen oda kocsikáztam....
Nem rakom tele tartályokkal a mapokat....
Az igaz így sok hasonló utat teszek meg egy adott mapon ,de mivel ezeket is variálom ,és az időt sem pörgetem(jó jó nagy ritkán) így számomra nem uncsi.
Hát én speciel X Box-on sajnos nem férek hozzá az XML file-okhoz, szóval a mókolás nekem nem opció, pedig kiváncsi lennék, hogyan kezeli a játék a különböző dolgokat. A rugózást, mint olyant nyilván a fizikai engine (havok) kezeli, amibe nem nagyon lehet belenyúlni, de esetleg magasabb felfüggesztéssel és tömeg állítással lehet rajta csiszolni.
Ezt mind át tudom írni én magam! Mondjuk a rugózást még nem próbáltam. De a fogyasztással kapcsolatban az adott járműnél gyerekjáték a tank méretét átírni. Azt is megoldom, hogy eleve ne fogyasszon annyit. Az még könnyebb, mert a váltók univerzálisak. A terepváltót elég egy helyen átirogatni, és aztán minden azt használó teherautó ugyanazt produkálja. Illetve nem, mert a váltóban szorzók vannak a sebességi fokozatokhoz rendelve. A járműveknek meg van saját értékük, amit módosít. Ez a rilízben meg is van, de itt a PTS-ben nem akartam elbarmolni.
Még kicsit rágódok rajta. Megint kaptunk valamit. (PTS)
Endy! Ezt csak neked! "Fixed a bug where players were unable to select Prototype Exploration Unit at the Trailer Store"
Ez meg nekem! "Fixed a bug where medium logs were not properly attached to the truck when loaded at the log station"
Akkor nézzük...
Javaslom, hogy próbálj ki pár mod-ot. Van egy offroad trailer pack, aminél a rugózása a pótoknak állítva lett. Egy próbát megér. Emelett vannak tweakelt teherautók aminek általában nagyobb az üzemanyag kapacitása, így nem jelent gondot a tankolás sem.
Mondjuk nekem valahogy eddig se jelentett gondot az üzemanyag. Persze én sok küldetést más-más járművel oldottam meg, szóval a garázsból kezdtem tele tankkal. Meg ha kellett a trailer store-okat is használtam tankolásra.
Mudrunner-ben sokkal többet kellett agyalnom a tankoláson. Ott tudtam, ha nagy géppel megyek akkor kellenek tankerek a megfelelő pontokra.
Snowrunnerben ezt kevésbé éreztem.
"Fixed a bug with different cabins counter in description and tracking section" Pontosan ezért csináltam újra az egész Yukon kettes pályát. Ha előbb jön...
Egész jól elvagyok Winsconsin-ban. Épp a papírgyárat újítom fel, ami nagyon hasonlít a Yukon-i bánya helyreállításra, de ez hangulatosabb. Eleve több úton közelíthető meg az ojjektum! Úgy is mondhatnám, hogy Yukon kettes fő küldetésével egyenértékű. Sajnos itt is van, hogy elszaladt a ló a fejlesztőkkel, de nem olyan hű de vészes!
Elvállaltam egy olyan kurflit, ahol eleve emeletesre terveztem pakolni a félpótot. De itt rendes terepen kellett menni. A fülemen is vér folyt, mire végeztem. Az utolsó egyharmadot úgy tettem meg, hogy nem érdekel mi esik le, majd visszajövök inkább. Ha rendesen pakolva csinálom, akkor előbb végezhettem volna. Magam is meglepődtem, hogy a sima pakolással mennyire bátran nyomom a gázt. Csak úgy repkedett utánam a pót! Apropó! Tegye már fel a kezét, aki szerint lehetne a pótok rugózása jobb. Annyira durung módon viselkednek az egyenetlenségeken, hogy még! Látszik, hogy járnak fel le a kerekek, de olyan, mintha nem lenne a futómű és az alváz között rugókapcsolat! Főleg akkor tűnik ki, ha az emeletes pakoláshoz folyamodok. Egy sima szóló teherautóra bátrabban pakolhatok, vagy bátrabban nyomhatom, mert nem PATTOG le róla a motyó. Ellenben egy pótról...
Minap kicsit bántott, hogy megbélyegeztél Endy azzal, hogy szeretem gyorsan letudni a küldetéseket. Nem éreztem jogosnak, de tulajdonképp igaz. Az életben sem szeretek semmit kétszer csinálni. Nem szeretem az ismétlődő cselekedeteket. És a kitartásom sem az igazi. Így az emeletes módszerrel egy huszárvágással köztes megoldáshoz jutok. Pont így elégíti ki a játék a az iránta támasztott követelményeimet. Úgyhogy ja!
És már nagyon viszket a tenyerem, hogy ha a gumikat nem is, de a váltókban lehet, hogy belenyúlok. Nagyon irreális, hogy szinte semmit nem tudok elintézni, hogy ne tankolnék közben.
Egész hibátlanul működik az új régió. Ha azt vesszük akár ki is adhatnák élesbe. Ennyi hiba minden kiadásban benne marad!
"Azt sem értem ha az Epic-e az auto update ki van kapcsolva miért tölti le automatikusan..."
Ja akkor ez ilyen sajnos....
"There's an issue with Epic store or game itself as we can't stop the run the game before downloading the update, there's no way to stall the update or restore to previous version of game to avoid these bugs. I want to request the devs to don't rush these updates before testing them properly on PTS, etc."
Nem tudom mit javítottak 11.2-re az élő verzióban egyenlőre a fórumon sincs infó????
Most töltött le 1.65 GB-ot.
Azt sem értem ha az Epic-e az auto update ki van kapcsolva miért tölti le automatikusan...
De semmi javulás nem volt ebben én legalább is nem vettem észre ,de majd csak írnak róla....
Én is azon a véleményen vagyok, hogy Yukon régióban montonok voltak a fő küldetések. Főleg Flooded Foothills-szen. A többi régióban valahogy több helyre több helyről kellet árut vinni és kevésbé lett emiatt monoton. FF-en viszon a térkép adottságaiból kifolyólag ezt kevésbé lehetett megoldani. Emelett rengeteg dolgot kér ugyanoda. Én már tényleg azzal tettem izgalmasabbá, hogy mindig más járművel mentem. De így se volt az igazi. Számomra Yukon volt a legunalmasabb régió. A pálya szép és érdekes. A havas csúcsok és saras völgyek szuperek. De valahogy a küldetésekkel unalmassá tették.
Az igaz, hogy mindig ilyen volt. Nade! Abban mi a kreativitás és az élmény, hogy háromszor járd le ugyanazt az útvonalat és még csak annyi örömöd sem lehet benne, hogy három különböző fajta árut szállíts! Pont ez az, hogy akár úgy is lehetne a küldetést irányítani, ahogy te körbekerülöd a fél világot. Vagy teszem azt ínnem vigyél a harmadik pályára valamit onnan vigyél a másodikra egy másikat onnan a negyedikre megint és végül a negyedikről hozz a kiindulópontra egy marék sarat! Ugye, hogy nem bonyolult? Nem is kellett hozzá nagy erőfeszítés, hogy kitaláljam. De nem! Inkább menj oda vissza háromszor, és ezt az egész procedúrát is ismételd el háromszor! Zseniális!
Mondok egy hasonló dolgot. Szpojler, úgyhogy aki sokat vár a Wisconsin-i pályáktól, az csukja be a szemét!
Vannak ugyebár az új generátor pótok. Ami ahhoz kell, hogy bizonyos helyeken, csak akkor tudsz valamit felvenni - előállíttatni, ha van ott egy működő ilyen cucc. ("A környéken nincs áram!") Egy cucc előállításához kell kb 100 vagy 150 liter üzemanyag. Összesen van a generátorban 1500. Újra lehet tankolni, át lehet telepíteni, etc
Csak az első pályán van ilyen helyből három. Ezzel így semmi gond nincs.
Van viszont egy olyan küldetés, ami az egyébként pályán levő elektromos műveket HELYREÁLLÍTJA(!!!) Szerintetek utána még szükség van a generátor pótokra? Megoldja ez a küldetés ezt a problémát?
HÁT PERSZE HOGY NEM! Pont ugyan úgy szükség van rájuk!!!!
Az én agyam inkább logikus, mint lexikális. Egy ilyen húzás olyan neki, mintha valakit szájbalőttek volna az Auróra összes ágyújával egyszerre! (El is ment határozatlan idejű, fizetés nélküli szabadságra!)
Szóval, azt ne firtassuk, hogy mik a lehetőségek ebben a játékban és abból mennyit használhatunk ki. (Nem mintha firtattuk volna, de hát mégios azt firtatjuk, amikor a küldetésekről beszélünk!)
Amúgy kaptam egy egész jó tippet az új régiótól. Eddig a DAN volt a "nagy darus" autóm. Hagyott maga után némi kivetnivalót! Az egyik küldetésben viszont egy P12-re volt feltéve. Szépnek nem szép, de sokkal jobban veszi az akadályokat! Magasabb az autó, magasabbra is kerül a daru és nem lógnak ki annyira a tappancsai (Orosz vs. amerikai)
" "Forduljon a gyökér háromszor. Igaz, hogy semmi értelme, de addig is elvan!" "
Az ST-MR mind erről szóltak csak ott unos-untalan ugyan azt Csak faszállítás volt....és ugyan oda kellett szállítani.
Ha innen nézzük azoknak aztán tényleg nem sok értelme volt ,de mégis valamiért a mai napig népszerűek,ha nem is mindenkinek...
Persze nem azt akarom mondani hogy ez most hogy így van ahogy írod jó mindenkinek sőt ,de nem kényszerít senkit semmire hogy tolja.
Van aki pl az idő futamokat is rühellei...
Mindenkinek a kedvére tenni nehéz lenne.
Én speciel most már megfűszerezem olyanokkal a játékot hogy egy kocsi kimentéséhez felvonultatok olyan erőket amikhez aztán semmi szükség nem lenne ahhoz hogy pl: ezt a küldit teljesítsem,az alábbi képen lesz majd, (elvontatom azt csók),de így érdekesebb és kevésbé uncsi számomra ,az elszállítást sem a legrövidebb úton és a megszokotton teszem meg.
Lehet így is tolni meg úgy is mint te, mindent egyszerre elszállítok ,hamar letudom a küldit és onnantól már uncsi is a játék.... Zikz 5368 kimentése-emelése,trailerre rakása , elszállítása. Nem a legrövidebb úton jutunk el a célhoz...
Felpakolni a trailerre sem volt egyszerű úgy hogy szállítható legyen...
Ezt a küldit meg a hasonlókat kb 1/4 idő és erőfeszítés alatt le lehetett volna tudni...én így "teszem bele" a hard modot" többek között csak belső nézet(ez már az elejétől így van),napszakot nem váltok csak ahogy a játék megy,nincs recovery,tankolni csak a kútnál vagy a tanker trailerből,javítás is hasonló kép,de lehet ezt még fűszerezni,ugyan így majd anno a fahordást is lehet érdekesebbé tenni,valamelyest...
Hozzá tenném a példámhoz amit felhoztam a kocsi kimentésére ,ha a készítők így oldották volna meg hogy csak is ilyen feltételekkel tudod elvégezni a küldit ,sírva menekültek volna az emberek a játéktól ,hogy nem máááá!!!
teljes mértékben alá írom vannak hülye és idióta buta küldik ,de ennyi szerintem belefér...
Nyilván így a Pass-ok vége felé fogy a kreativitás is a készítők részéről ,de annyira számomra nem tragikus....
Ja igen! És kiirtották a farkasokat! Direkt arra mentem ahol tudtam hogy ott dekkol, de nem volt ott.
Van jobb!
A rönkszállításnak részemről itt a vége. Majd egyszer, ha nem lesz jobb dolgom, akkor visszatérek rá.
Buták a küldetések is. Igazi utolsó utáni céges küldetés. "Mindegy mi az, csak toljuk ki a parasztoknak a szemét valamivel, amivel sokáig küzdhetnek. Az utóbbi hónapok céges pótküldetései mind erről szólnak. "Forduljon a gyökér háromszor. Igaz, hogy semmi értelme, de addig is elvan!"
Azokat a CAT küldetéseket alig vártam, aztán én is sírtam. Annyire egy elszart jármű lett a nagy CAT. Szenvedés volt a játék vele.
Nos a 2 új vas hát igen olyan amilyen,ott vannak de semmi izgalmas szerintem se,de annyira nem rosszak...persze ízlés kérdése,majd meglátjuk ,szerencsére a többire is lehet darut rakni és szállítani is velük..
Nem tudom de mint írtam is én is kipróbáltam rakodtam is vele ,de nekem semmivel nem tűnt rosszabbnak mit az elődökben...
Pedig én is xbox controllerrel rakodtam, mindig...
Nyilván lehetne finomabb helyenként ,de az elődökben sem volt könnyebb és jobb,hozzá teszem ott sem volt vele különösebb gondom .
Pedig ott sokszor kellett hidat építeni (mod mapokon) és ugye ott eléggé pontosan oda kellett rakni a helyére.
Igen lehet summantani csak nem lehet becsomagolni úgy lehet vinni.
Ezt az elődökben nem egyszer eljátszottam ,ha már nagyon nem volt kedvem vissza menni egy nehéz helyre.
Kérdés mennyire csúszkálnak le nem próbáltam ...
Vissza térve a rakodásra ,volt hogy kettőt is sikerült jól megfognom hosszúból ,de inkább azokat egyesével érdemes rakni ,úgy nekem nem jelentett különösebb problémát,de persze mindenkinek más -más...
Ja amit linkeltél vidit ,ahhoz hasonló képek vannak a fórumon....
Gondolom majd javítják.
Itt ennél a játéknál mindennek nem kis idő kell míg kiforrja magát ,már ha össze jön... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.01.16. 19:02:49
Nnnna. Elérkeztem a rönkszállításhoz. Azon kívül, hogy nosztalgikus érzéseket ébresztett bennem, nem érzem, hogy hogy az én játszóterem lenne!
A két új vas is olyan esetleges. Sokkal kezelhetőbbek rakva, mint üresen... talán lehetnének kicsit agilisabbak. Maga rakodás is lehetne kifinomultabb. Már a jücsüböknél is sziszegtem, hogy mi a szart bénáznak annyit. Hát mert ilyen durung, hadonászósra sikerült. Az a kedvencem, hogy megfogom a rönköt, halál pontosan a közepén (A pötty jelzi!) de egyrészt nem tartja fixen a karom, másrészt elcsúszik előbb-utóbb és akkor lehet bénázni. Azt még nem próbáltam ki, hogy lehet-e sumákolni vele, mint a többi áruval. Hisz akármennyit is belepakolhatok a tartóba. tehát, ha háromszor hármat rakok fel, akkor az ugye három "rönköt" fog eredményezni. Csak a lerakodásnál kell egy kicsit majomkodni vele.
Te már bele tetted a "Hard" modot....
Grat jól toltad,ja ja az a Cat tényleg csak a létszámot növeli ,de legalább van benn ilyen is....
Innentől #2243 már senki nem mossa le rólad hogy nem ebből élsz...