Ez is teljesen változó. PL. Tajmír első pályájáról csak akkor tudsz továbbmenni, ha teljesítettél kettő szerződést. A szerződés leírásában a Complete mutatja, hogy melyik szerződést kell megcsinálnod, hogy elérhesd ezt. A Reward mutatja a díjat, s abban benne van, hogy Tunnel unlocked, vagyis átjáró nyitva. De Alaszkában North Port-White Valley alagutat csak úgy tudod elérni, ha először átmész Mountain Riverbe, onnan White Valley-be. Ott megkeresed a North Port felé vezető alagutat, ahol egy Taskot kell megoldanod, hogy megnyíljon az átjáró.
Egyes pályákra hogyan lehet átmenni ? Most fejből nem vágom, de valamelyik amcsi pályáról nem tudtam tovább menni az alagút felé, mert azt irta : le van zárva. Mit kell tenni, hogy átjárható legyen vagy melyik az a küldetés ami nyitja az adott pálya további alagútjait ?
De ha átmész egy másik régió akármelyik garázsába, kiválasztasz egy empty slotot (üres helyet), majd belépsz a trucks menübe, akkor az ott lévő autókat nem csak eladni tudod, hanem a DEPLOY-al átrakni arra az üres helyre, ahonnan beléptél a trucks menűbe. De ez csak akkor működik, ha üres helyről próbálod meg. Ha áll autó az adott helyen és onnan lépsz a trucks menübe, akkor kizárólag csak eladni engedi az előzőleg "Trucks-ba" retail-lal tett autóidat.
@cooi11 : Pár apróságot irok, hátha segit. Elvileg MudRunner-t kérdezed, azt adta nemrég Epic free-ben 3dlc-vel.
Tehát az MR, a SpinTires játékmenetét vette át, ami annyit tesz egy pálya egy feladat. Ezek a feladatok zömében két dologra koncentrálnak. Egy : Fedezd fel a terepet: Old fel a tornyok segítségével a térképet, majd ha már látod az egész pályát, akkor meg tudod tervezni az útvonalakat. Mihez kell a terv ? Oldj fel a garázsokat, vigyél fát egyik helyről a másikra. A Lumber Mill fogadja a fát ( itt pakolhatod le automatán) és a Log Kiosk (Fakiteremelés) adja a fát, itt pakolhatod fel kézzel vagy munkagéppel manuálisan amit elszállitasz a Lumber Mill-ig vagyis a Fűrészüzembe.
Minden pályához kapsz két három járművet, amit ha elfogadod az eredeti kihivást akkor nem módosítasz rajta,de ha nem tetszik amit a gép dobott, akkor kicseréled a gépeket de akkor levesz majd a pálya bónuszokból. Minden térképnek van egy Game Balance : amit csillagokkal jelöl. pl, 4 csillag - 5 csillag akármennyi ... ez a pálya besorolása. Ez annyit jelent hogy az adott pályán ennyi csillagnyi balance pontot tudsz elhasználni. Minden járműnek van egy besorolása hány csillagos. Amennyi csillagja van annyi balance pontja. Egy öt balans-os pályán lehet egy négyes járműved és egy egyes. Vagy az ötöt valamilyen variációban kisztod ezt már neked kell kimatekolni. Javasolt kezdőként az alap default beállitásokat használni. Aztán ha már gyakorlottabb leszel akkor akár MODokkal más térképekkel játszani. Garantált mire az összes pályát Challenges ( Kihivás ) Single Player (Egyjátékos) részt végig viszed, ami legalább 15 pálya, a DLC-k miatt, tudni fogsz mindent.
Az egyjátékos rész (Single Player) normál esetben két nehézséget kinál neked. Egy normál mód és egy hardcore. A Hardcore abban különbözik, hogy pár dolgot nem tehetsz meg : Nem ugrathatsz vissza a garázsig ha bajban vagy. Nem lehet átpörgetni az éjszakai időszakot. Sérül a motor és a jármű paraméterei változik. Fogy az üzemanyag rendesen. A Navigációs sávot útvonal látható a játékban. stb.
Challenges ( Kihivás ) részben olyan nehezitések vannak még, hogy csak kabin nézetből vezethetsz a küldi végéig, csak a kijelölt útvonalat használhatsz stb. Extra pontokat szerezhetsz ha rádudálsz madarakra, vagy rámész és szétlapitasz pár földön heverő tököt. Összegezve : Állitsd be a pályát, fedezd, fel, szállits extra pontokért fát egyik helyről a másikra. Közben ha elakadsz akkor magadat kell kimenteni. 15 pálya tizenöt logisztikai kihívása megoldása vár rád. GodGame :)
Sajnos ilyen lett a játék "ipar". Az FS19-nek is kellet 3-4 hónap mire használható lett és viszonylagosan bug mentes.... Mondjuk ha vissza tekintünk az elődökre ST,MR, nekik is kellet nem kis idő mire kiforrták magukat ,pedig sokkal egyszerűbbek voltak,itt elsősorban a játék sokszínűségére gondoltam. Igaz fizikában jobban teljesítenek ,nem ennyire árkádos,de azért ez sem lett olyan rossz ,lenne bőven rajt mit faragni ,de ez már ilyen marad,szerintem. Viszont kaptunk egy nagyon jól használható belső nézetet tükrökkel. Gyönyörű grafikát,szint úgy a térképekre is igaz. Sokszínű térképeket,változatos terepet Változatos sokszínű szállítási módot,nyilván lehetne itt is még hova fejlődni ,de elég jó. Igazából ezek el is adták a játékot.... Itt elsősorban a kormányosoknak kedvezően ,nagyon részletes FFB támogatás egyik elődben sem volt ilyen jó az irányítás. A fizikát ebből az irányból közelítem meg akkor jobb mint az elődök. Viszont ami nagy szívfájdalmam (nem csak nekem) az a normális váltó ,nem ez a vacak automata. "H" manuál váltó pedálos kuplunggal,igaz a kuplung működik csak semmi értelme. A mai napig már sokadjára elhangzott vegyék már ki az automata hátra menetet a fékpedálból ha nyomva tartjuk. Ez eddig legalább oda eljutott hogy csak az"A"-ban van ez,de ez sovány teljesítmény. Ha ezt a váltó részt megcsinálnák olyanra amilyen az elődökben volt tuti megint elkezdeném elölről,igaz komolyan bele kellene nyúlnia játékba...még nem adtam fel teljesen a reményt váltó ügyben.... Ahogy a hangok sem lesznek már jobbak ,ezt a fórumon olvastam,valamelyik fejlesztő írta,némelyiknél borzalmas ,de a többi is ,@ar,úgy a motor hang és a váltóé egyaránt.... Összességében most már nagyjából elégedett vagyok,használható a játék ha az új tartalmakat több hónap késéssel használom,mivel ennyi kell a bug mentesítésekhez. Kb a felénél járok,de már így is benn van a rendesben 11 napom a PTS-ben több mint 2. Nagyon le tud kötni jól szórakozok ,de mégsem frusztráló,nyilván van egy két küldi ami picit idiótára sikeredett és ismétlődő egyhangú,de ez kevés... Ha akarja az ember jól ki lehet tolni a hosszát ,meg lehet nehezíteni a dolgunkat... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.12. 05:46:32
üdv eta! A 95 % megérzésből ment, tévedés joga fenntartva. :) Egy érdekesség: nem régen jelent meg a Cyberpunk 77, szerintem hallottál róla. Annyira optimalizálatlan főleg konzolon, tele van bugokkal, nem is olyan szép részletes a játék mint előzőleg jelezték a készítők, hogy nagy a felháborodás a játékosok között. Szóval amit jeleztem nektek, open world játékokat a megjelenés után nagyjából 3-4-hónap elteltével szabad csak megvenni... már ha jót ( jó játékot ) szeretnénk magunknak.
Ahogy olvasgatom már a kezdetek óta a Focus fórumot ,a PS játékosok szívnak minden téren legjobban... Azért az a " mostanra 95%-ban rendbetették a game-t" szerintem erős túlzás. Kiadtak eddig 2 pass-t majd hónapok múlva nagyjából működőképessé tették. Úgy hogy előtte hetekig a PTS-en tesztelték azokat a PC-s játékosok ,mert a legutóbbi is (Yukon) alfa állapotban került a PTS szerverre..... Az hogy a játék megjelenés után több hónappal került ki a Beta fázisból nem is említem. Soká lesz ez a játék 95%-ban kész.... Nyilván nem egyszerű ,mert az új tartalmakat (pass) is tolni kell,amivel nagyon is el vannak maradva,de őket ezen része és más sem nagyon hatja meg.... Annyira nem panaszkodom,jó hogy több hónapot kihagytam a nyáron ,így ahogy haladok előre ,több hónap késéssel nagyjából rendbe teszik az újabb tartalmakat is ,mire oda érek....az első 3 hónap katasztrófa volta megjelenés után,inkább nem is idegesítettem magam vele.... Most már elég jól játszható,igaz Yukon még erősen bugzik,de remélem mire oda érek az is működni fog.
Fussball bund! Jaja igen köszi, utólag beugrott ám, van retail lehetőség, szoktam alkalmazni, de csak azért, hogy a trucks menüben el tudjam adni az aktuális járművet. De hidd el ( tegnap is próbáltam ) egyszerűen nem látni a kocsit a garázsban egy másik régióban. Ha pl Michigan-ban ugyanezt megejtem a saját 4-térképe valamelyikén, akkor úgy tudom csak kivenni a garázsból a kocsit, ahogy az gyárilag tuningmentesen adva van, vagyis ha előtte ráköltöttem pl 25.000 kreditet, akkor azt elbuktam, újra mehetek felpöckölni a kocsit, és úgy kilépni a garázs elé a placcra. Eleinte mikor kevés pénzem volt alapból, akkor érzékenyen érintettek a kredit veszteségek. Megjegyezném, hogy jó pár ps-es játékos sérelmezte a fórumokon ezt a megoldást. Valami miatt a playstation-os változat így működik/működött. Sőt sokszor előfordult velem, hogy egy eladáskor nem adta oda a játék a tuning krediteket, csak a kocsi alap ára jött vissza. Ilyenkor külön előtte el kellett adjam a tunigokat...aztán utána a " nyers" járművet. Tehát kikerülhető volt a veszteség, de sok macerával járt.
Céltalanul? Egyszer kaptam feladatot! Szeretnék még!
A kép alább ha jól látom PS. Ott van alul a "retain" ami kiveszi a járművet a slot-ból és utána a "tucks" menüben érhető el akármelyik garázsban. De egyébként erősen javaslom, hogy minél több járművet próbáljon ki mindenki, főleg ha már magas szinten van és jól tuningolhatók, mert akár a highway GMC is jó terepre ha fel van tuningolva. Számomra ezért nem vált unalmassá a játék, mert mindig variálom a járműveket. Érdemes tudni, hogy pont annyiért lehet őket eladni amennyir rá költöttél, szóval ha veszel és eladsz semmit nem vesztesz.
Egy kérdés! Egy küldetés ment! Ennyi! Hogy lehet itt előre haladni?
Fussball Bund! Köszi az infót! Te konzolon játszol? Csak mert ez a " retain " nem rémlik nekem, nem látom ezt a lehetőséget, de este akkor ennek jobban utánanézek. Igazából mindegy mostanra, hiszen lényegében " kivégeztem " a játékot. Legalább nem ugyanazzal a járművel haladtam végig ami a kedvencem, talán kihívás szempontjából jobb is így. Tovább tartott a game. :)
eta! Konzolokon pl csupán 2-hónapja, hogy a járműveknek van szemből nézve világítása, eddig csak fénycsóva volt látható, ahogy a sárga villogók sem működtek, meg a tolatólámpa sem a féklámpával együtt. A Hummer hangja mostanáig serceg ez a hiba megmaradt, nem is használtam 2-percnél tovább ezt a kocsit emiatt. Így hogy szinte végeztem, mostanra 95%-ban rendbetették a game-t. Ez is valami.
Nem elég a garázsba tenni hanem el is kell tárolni a "retain" opcióval. Ekkor eltűnik a garázs slot-ból, de a "trucks" menüre kattintva ismét előhozható. Ha a jármű a garázs slot-ban van akkor az csak abban az adott garázsban elérhető. Igazából nem is értem mi célja van a garázs slot-oknak. Talán még a fejlesztés első fázisaiban került bele, amikor még nem létezett "retain" funkció.
Sziasztok! Az Epic Games ingyen adta így letöltöttem +a 3 DLC-t. Hogy lehet játszani? Küldetésre gondolok ez alatt! Mert csak céltalanul bolyongok, + angolul sem tudok! Esetleg át lehet vinni a Steam-ra?
" Jellyfoosh Community Manager about 18 hours ago Reply Quote
Hi everyone!
This issue should be fixed in our next patch. Thanks for your patience!"
A fejlesztők kommunikációja ebben ki is merül..... Napi szinten bele olvasok a fórum topicjaiba,de sajna ez megy már régóta...
Sajnos legalább is a PS4 játékosokra nézve hogy nem minden olyan és úgy működik mint nálunk PC-seknél. Ezért nem tudod a gépeid bárhol használni,vagyis nem tudod másik régióba átvinni. Ezzel nem azt mondom hogy mindent átviszek más régiókba ,de azért néha jól jön egy kis plusz,na meg ha van kedvenc akkor azt tudom máshol is használni. Ezért is jó volt Michiganben használni az alaszkában talált és használatos AKN....vagy mi a pontos neve,annyira nem jegyzem egyikét sem ,tetszik és annyi.
Érdekes az a hiba, amiről beszéltetek. Olyan egyszerű szarvas hibának tűnik. Végül is 2 helyett 10 kabint kér. Az már más kérdés, hogy ha leteszed a kabinokat akkor megőrül a térkép menüje! De nem is ez az érdekes. Más játékokban bétázok, ha ott belefutnak egy ilyen hibába, akkor még aznap(!), de legkésőbb másnap kiadnak egy gyorsjavítást. Ami ugye rém egyértelmű. Szóval nálam az érthetetlen, hogy "majd valamikor javítják"! Apropó! Tudunk valamit a következő peccsről?
Látom nem kispályázol, egyszerre kettőt cipelsz. :) No, kipróbáltam amit újra felvetettél, kíváncsi voltam működik e. Michiganon belül mindegy melyik pálya, természetesen át tudom vinni a garázsból a Freightliner M916A1-ot...ahogy eddig is. Ha beteszem a garázsba deploy vagy sem, pl Taymyr-ben nem használhatom, tiltja a játék! Magában a garázson belüli beállókban pedig nem jelenik meg az adott jármű, egyszóval üres minden. Tehát jól sejtettem/tudtam, nem mindegyik régióban tudom használni a kedvenc kocsimat. Nem olyan nagy gond, sőt! Így esetenként nem a legoptimálisabb járművel kell ügyeskednem. Minden fő feladatot teljesítettem egyébként, összesen maradt 4 db task időmérős munka. :) Aztán szedem össze a trailereket, van nagyjából 40 egyéb ilyen, aztán eladogatom őket, kíváncsi vagyok mennyi pénzem lesz a végére...érdekességként. ja bocsánat, 2 db járművet meg kell keresnem, ezek hiányoznak a kollekciómból, minden más már a birtokomban van. Na ez nem lesz egyszerű feladat. Nekem az alapjáték van meg, vagyis 3×4 pálya. Így értve, hogy végeztem lassan.
Ja Ja nem is azért mondtam ,mindenki úgy játssza a játékot ahogy neki a legmegfelelőbb ... Én meg nem sietek inkább felrakom a trailerre ha lehet és elszállítom őket nekem ezen része nagyon bejövős. Én is ki szeretném maxolni ,de nekem ráér.... Akkor a PS4-en eléggé tré ezen része,a fórumon is olvasom a legtöbb gond a konzolos verziókkal van azon belül is a PS-ekkel... Itt most egyik Alaszkairól vittem a másikra őket ...igazából hol ezzel megyek hol azzal a kamionnal ,meg vittem az időmérősre a Khant... Szálllítás...
eta32! Uhh, akkor ezt jól megszívtam bakker! Említettem ( lehet nem ezen a fórumon ) hogy a konzolos verzióban a kezdetekben a garázs nem úgy működött, ahogy annak kellene, vagyis nem lehetett átvinni más régióba olyan járművet, ami ott elvileg tiltva van. Azóta meg nem is figyeltem erre... Vontatni esetenként gyorsabb, mint nehéz traileken plusz járművet szállítani, nekem ez a tapasztalatom. Mint említettem alább, nálam már huzamosabb ideje ha átmegyek egy átjárón úgy, hogy a vontatmányt nem csatolom le, akkor az a másik pályán összetekeredve jelenik meg. Múlt héten szét sem tudtam választani/húzatni őket, annyira egybeolvadtak a járművek a bugok miatt. El kellett adnom őket egyenként, rengeteg időt veszítettem emiatt. Azt nem feltételeztem, hogy az időmérős feladatokat trükközéssel teljesíted, tudom te nem az a " fajta " vagy. :) Én sem, de tudni kell, sok olyan gamer van, akik a kimaxolást egyfajta életcélnak tartják. Őszinte leszek, én összesen 2 db időmérős küldetésnél trükköztem, nem tartom ezen feladatokat komolynak, így a játékkal kapcsolatos, előzőekben saját magammal megegyezett szabályokat itt áthágtam. Csak csakis ezeknél.
Nekem az 5 tengelyes Azov a kedvencem. De majdnem mindegyik járműből van egy és váltogatom őket, hogy izgalmasabb legyen. Volt, hogy Lake Kovd pályán a Ford 9000-el szállítottam, pedig azon se AWD se diff lock.
"a 3-régió egyébként sem teszi lehetővé, hogy ugyanaz a kedvenc kocsink mindig velünk legyen." Gondolom ezt viccnek szántad. Nem mellesleg 5 régió,van,nyilván akinek alap játék annak 3.... Ha beviszed bármelyiket bárhol a garázsban, onnan beteszed a "nagy" garázsba(truck storage),majd bármelyik régióban ,ahol van garázs elő tudod venni... Elég rég jelen van ez a funkció (megjelenés óta) Ezt ingyen kaptam a Kanadai régióba DLC-vel jött,amint látod simán használhatom akár Michiganben is.... DLC Yukon kamion
Nem értem miért vontatod egyik mapról a másikra? Rakd fel a trailerre és vidd át ,most hogy működik nem használod?. auto szállítás
Amiken nincs AWD az nálam kuka,nem ETS ez... Majd mindet próbáltam használom,vagy csak kipróbáltam,de nekem fele ennyi kocsi is elég lenne... Michigent,3-4-el letoltam abból is egyet alaszkából hoztam át .... Alaszkában sem lesz sokkal másképp... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.10. 19:37:56
Na így én nem játszom,,nekem ebben a formában ahogy leírtad nincs értelme teljesíteni. Mindenhol letolom a task-okat az idő futamokat majd jönnek a nagy feladatok,majd megyek a következő régióba... Azért is nem sietek mert sajna a bugok kijavítása egy egy régióban fél év kb mire minden ,majd minden klappol. Vannak akiknél még michigenben is bugzik egy küldi.... Ja mikor is jelent meg a játék???????
Ja... van erre is arra is egy egy kocsi.... Minden régión belül egy adott mapra ráeresztek 3-4 kocsit ,abból egy csak tankol ha kell,meg kihúz a bajból,felfedezőt is általában 2 cipelek a trailerrel ide oda,asszem orosz mapon is van elhagyva pár kocsim itt-ott. Ja Yukonban is van 2 kocsi ha jól emlékszem ,már rég jártam arra most Alaszkát tolom. Igazából ha pénz szűke van eladok 1-2 amik csak úgy ott maradtak valahol. Mire a végére érek úgy is annyi lesz a lóvé hogy..... Na meg a pénz azért van hogy elköltsük...
F..Bund! Nehéz olyan járművet mondani, ami minden terepre megfelelő volna, a 3-régió egyébként sem teszi lehetővé, hogy ugyanaz a kedvenc kocsink mindig velünk legyen. Az én egyik bevált kedvencem a Freightliner M916A1! Az egyik leggyorsabb jármű, hihetetlen fordulékony, jól néz ki, lényegében egy izomgolyó. Ha dupla kerekeket szerelünk rá alacsony rugózást alkalmazva, saját daru nélkül, akkor abszolút nem lesz borulékony, ami jó pár járműnél bizony megtapasztalható. Ez a teherautó felfedezni is remek, szűk részeken elfér, a sár szinte alig akadályozza a haladását. Hogy kinek mi a kedvence viszonylagos, hiszen mindenkinek mws a stílusa a vezethetőséget illetően. Nálam bug mostanában az átjáróknál figyelhető meg, mikor vontatott játművel együtt szeretnék átmenni egy másik térképre. A másik oldalon egymásba akadva, levegőbe feldobódva, összeakadva/csavarodva vannak a kocsik. Kikerülhető hiba/bug, de jelen van sajna.
Sajnos a legújabb patch (10, Kanada DLC) óta a játék egy igazi bugfest lett. Elötte nem sokszor találkoztam zavaró hibákkal, maximum a fizikai motor által okozott glitch-ekkel, de azokkal együtt tudok élni.
"Fussball bund " Vannak néha olyan bugos feladatok, melyek mikor játszom valóban hibás, aztán másnap mikor újra próbálkozom vele ( vagy később ) akkor érdekes módon már minden rendben van vele. Próbád meg többször teljesíteni a feladatot, vagy cserélj járművet, párszor nekem ez segített. Ne kérdezd miért meg hogyan...a lényeg bejött. :)
eta! Igen, ezek a task-ok kiborítóak tudnak lenni. Ennél a feladatnál én személy szerint nem szívtam akkorát, mint Pedro bay-i hasonló küldetéseknél, ahol is hegycsúcsokon lévő pontokat/állomásokat kell megtalálni. Elsőre arany fokozatot akik elér, az maga a csoda lehet. Akik mindenképpen ki szeretnék maxolni a játékot, és ezek a feladatok ebben akadályozzák, azoknak leírok egy trükközést, mert így garantált a siker, az arany serleg. Az ominózus task-feladatra értve, de máshol is működik. Szóval: 1. Aktiváljuk a feladatot, jelöljük ki a célpontokat kékkel 2. Inaktiváljuk a feladatot. ( lépjünk ki ) 3. Vàsároljunk service trailert 3 db-ot 4. Vigyük egyenként ezeket( tudom macera ) a célpontok közvetlen közelébe, hagyjuk ott őket. 5. Újra aktiváljuk a feladatot 6. Menjünk üresen ( ezáltal gyorsan, könnyen ) az első célponthoz, majd csatlakoztassuk az előzőleg otthagyott trailert, aztán vigyük a pár m-re lévő kijelölt területre. Feladat kész. Trailer leold, irány a köv. célpont. Ott ugyanezt megjátszuk, majd a harmadikkal is ugyanezt tesszük. Mivel a játék elfogadja más trailer odahelyezését, így a célpontokhoz vezető út gyors lesz, mert nem vontatok semmit, magyarul a kellő idő alatt teljesülni fog a feladat, arany fokozat lesz a nyereményünk. :) Ugyanezzel a megoldással szintén több hasonló időmérős ( sokan gyűlölik ) küldetésnél sikerrel járunk, max nem trailert viszünk az adott pontok közelébe, hanem egyéb ( konténert, cementet stb ) Ezeket ott gyorsan felpakoljuk a platóra, aztán pár méter után behajtunk a sárga kijelölt területre. Megjegyezném, hogy nekem a belső nézetes időmérős feladatok a mumusaim, ahol még trükközni sem lehet. A fő játékot illetően egyébként nem szoktam csalni, az időmérős feladatok az én szememben nem kapcsolódnak szerves részben a játékhoz, nyűgnek tartom őket. Persze, nem muszáj megcsinálni, de esetenként érdemes.
Ezzel a contest-tel én is nagyot szívtam elsőre. Fák között forgolódni a hegyen meg mély hóban húzni a trailer-t időre nem egyszerű, de a lényeg valóban az, hogy melyik pontra mész először.
A Big Salmon Peak kabin bug nektek is jelentkezik? Nekem nem fogadja el a kabinokat, és 10-et meg 15-öt kér 2 és 3 helyett. Remélem nemsokára patch-elik, mert Yukon-on kívül minden map 100% és Kanadában is kezdek kifogyni a task-okból.
Na ezt nem volt egyszerű aranyra kihozni....Alaszkában. Vagy 6-7x nekifutottam mire meg lett a Gold.... Persze nem mind egy milyen kocsival toljuk...de igazából az útvonal és melyiket melyik után tolja az ember annak nagyobb szerepe van. Szigorúan belső nézetből végig tolva a futamot..... Ajánlom mindenkinek van benn kihívás Weather Forecast
Nos ha elfogadsz egy jótanácsot ,kerülöd ,ha jót akarsz magadnak. Nagy ritkán a hivatalos fórum ez irányú topic témáiba bele olvasok ,de sok jót nem írnak. Van hogy eltűnnek kocsik nem lehet csatizni stb stb...a mai napig ,sok a bug ahogy a játékban is...talán majd még fél év azt ezen része is használható lesz érdemben... Persze nem akarlak lebeszélni,a te döntésed...
Egy kis off: Az új orosz " gépszörny " 3 milliárdért... ( videóval ) https://www.agroinform.hu/4x4/megallithatatlan-orosz-gepszorny-shaman-atv-8x8-video-46609-001?utm_source=hirstart&utm_medium=cpc&utm_campaign=HIRpromo&utm_content=46609
Köszi a választ. Találtam egy beállítást ami működik, bár az egeret nem tudom hasznlni vele. Egy másik kérdés, coopban lehet valami értelmeset csinálni, vagy csak dagonyázás van?
Én is pedig mint billentyűzetről játszó "kocajátékos" első örömöm után hogy mod-ok vannak a játékhoz, kipróbálás után úgy töröltem le azokat mint a sz@rt... Fel nem foghatom hogy mit élvez egyébként az ebben a játékban aki ezeket a "szuperverdákat" használja. Épp hogy repülni nem tudnak. Meg tank, meg sportautók meg ilyen ökörségek...
Mára azért már árnyaltabb a helyzet némileg, megjelent egy pár kifejezetten hasznos mod, meg egy-két nagyon "hitelesen" és igényesen összerakott jármű is amik feldobják a játékot pluszként, de a legtöbb "lájkot" kapott gépek többsége még mindíg valami nevetségesen túltolt " űrgép"...
Üdv. Vannak kormányok amiket a mai napig (talán soha nem fog) nem támogat a játék. Köztük az enyémet sem....G27.... Lehet a tiéd is köztük van,ezért is vannak anomáliák.... Mellesleg a "támogatott" kormikkal is sok a gond.... Igaz az enyém működik ,de kellenek olyan módszerek a logi profilerben amik egyetlen egy játéknál nem alkalmazandók.... Persze a tiédre is lehet valami itt a fórumon nézz körül és a Y.T. talán találsz rá valami megoldást. Focus Fórum
Fanatec kormányra tudtok valami beállítást? Direct inputra nem reagál, ha mást választok akkor meg az egeret nem lehet használni, meg az advanced menüt, mert összevissza ugrál.
Rebeka+Aborg! Gondolom azoknak a játékosoknak szerettek volna kedvezni a készítők, akik úgynevezett kocajátékosok inkább, ellenben 2-nap után letennék a game-et a fenébe, mert a mocsárban ottragadtak volna az örökkévalóságnak, ahonnan a Jedik erejével csak maga a Yoda mester tudta volna őket onnan kivarázsolni.
En meg a MOD jarmuveket nem szeretem pont ezert, tobbnyire szuperkepessegu verdak. Nem mondom, lehet talalni korrektul beallitottakat is, de rengeteget kell keresgelni. Inkabb jatszok azokkal amiket a jatek alkotoi kalibraltak be.
Rebeka! Talán furcsán hangozhat amit írok, de pont emiatt alig használom ezt a járművet. Nem kihívás vele a haladás, igaz lényegében csak felfedezni lehet vele, max csörlővel vontatni beragdt kisebb járgányt, vagy odavinni a scout fuel trailert ahol jól jöhet a nafta.
Az EPIC-en leárazások vannak ha valaki vásárolni szeretne SR tartalmakat..
Yag! Bizony, én is csak lestem, hogy a kék teherautónak/ kamionnak az első kereke balra van fordítva, miközben jobbra ívelően halad. :) Sejtettem, hogy inkább érdekességként kérdezed a legnagyobb fogyasztást, elég tág határok között változik sok esetben, mindegy milyen típusú járműről is beszéljünk. Én inkább viszonyítani szoktam, sőt mostanság azt sem.
Én kérek elnézést ha félreérthető voltam. Effektive engem se érdekel melyik járgány mennyit eszik inkább csak egy furcsa flash-em volt pár napja. Amikor rájöttem mi fura, jót nevettem :) Miszerint éppen mentem valahova autóval. A fed.comp az aktuális fogyasztáson volt és láttam hogy pörög felfelé 15-25-32L/h ... (2.5V6) majd eszembe jutott hogy elöző este tekertem az orosz géppel ami 26l/min volt a képernyőn. Csak után kezdtem azon gondolkodni hogy a kettő még sem egy mérték egység mivel az egyik perc a másik órás fogyasztási átlag. De első ránézésre mókás volt, hogy a nyolckerekes batár "csak" max 26 literrel én meg az utakon akár 32literrel is tudok fogyasztani :) jót mosolyogtam :)
Annak a Kék MAN kamionnak édes mindegy volt merre állnak a kerekei full megpakolva vitte mint a dunyhát :) Remek videó. Jó látni ezeket a monstrumokat, hogy még vannak és még ilyen jól működnek!!
Egy kis valós Mud/Snowrunner. :) Remek felvétel jó minőségben. https://youtu.be/EXmix6EDJTo
Hát ez meg!? Szép darab... és alig eszik üzemanyagot. https://youtu.be/mnXN8yabrUE
Csak én vagyok vak, vagy konzolos verzión tényleg nincsen teszt map!?
YAG! Én sem foglalkozom azzal, hogy melyik jármű mennyit mammázik, hosszú ideje sok esetben úgy közlekedem, hogy vontatok magammal fuel trailert. Vagy a nagyobbik verziót ( azt max lerakom egy köztes helyen ) vagy pedig teherautó esetére érve is a kicsi scout trailert, az utóbbit vontatókötél segítségével természetesen. Hadd pattogjon a hátam mögött... :) Az összes térképre értve van vagy 40-50 db. Ezeket majd a végén elafogatom, ha már nem lesz semmi tennivalóm. Ez kb 2-hét múlva esedékes, addigra szerintem mindent ki fogok maxolni a játékban. Egyébként nem az a lényeg, hogy mennyit eszik egy kocsi, hanem mekkora az üzemanyagtartálya. Anno a Shevi terepjáróm kb 5-perc alatt megette az összes naftát.
A teszt mapon "büntetlenül" te magad is megtudhatod ,kipróbálhatod korlátlan pénztőke mellett. Igazából ezen részét annyira nem szoktam figyelni ,annyit eszik amennyit ,max többször tankolok ,ezzel is növelve a játék időt.... Nyilván amiket épp használok azokról tudom hogy többet vagy épp kevesebbet esznek ennek függvényében tervezek velük utakat.
SR-ben melyik a legtöbbet fogyasztó jármű? MR-ben most megyek egy négy tengelyes batárral ami 26l/min. mutat a mérő.
egy trader ismerősöm,de sajnos nem tudok többet, sorry! :( téli salesben hátha fent lesz steamen a DLC-k között.. nem is értem miért nincs ott, a saját játékuk, 5 DLCvel.. üdv. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.12.01. 20:13:49
Szerintem a legtöbb ilyen nehezités fejben dől el. Mennyire vagy hajlandó következetes lenni. Megteheted-e de nem teszed. Vagy meg se teheted mert nincs rá lehetőséged ? Régebben a játékok egy része azért volt nehezebb (szerintem) mert még csak opció sem volt rá, hogy "csitelj" . Kifogyott a benya? Visszarugatni garázsba ? Ehh. Cipelheted a kannát bakker. Vagyis addig vonszolod a tartálykocsit, mig fel nem töltöd stb. Emléxem anno Spitires úgy indult, mehetsz terepen jobbra balra, sárban ... azta, milyen jó fizika ... de klafa ...na végre valami ami olyan ... oké. És még ? ... őőő ... És lett bele : vigyünk fát egyik helyről a másikba. A legkisebb közös többszörös, jó fizika, elfogadható grafika, változatos terep. De tartalom effektive nem sok. MR se fejlődött sokkal tovább. Csak szebb lett és több az autó. Mert igény volt rá. SR abban több és jobb, hogy van benne "tartalom" és hangulata, miliője a "csomagolás maitt" szépek a fák ? A viz ? A dombok ? Az erdők ? A becsillanó lemenő nap? A naplemente ? Az éjszaka ? ... vihetsz Ából Bébe, mehetsz, épithetsz, kereshetsz, vontathatsz, gyűjthetsz, mi kell még ? El kell ismernem jól van csomagolva. Próbálták a legnagyobb közös többszöröst elérni, nagyobb közönséget megfogni a csillivel. Van jobb fizikájú off-road game ? Van, szebb ? Hááát ... több tartalommal ? Valahol itt a lényeg.
Megnéztem amit Oldgamer linkelt Top 5 off-road gém videót. Hát ... Pure Rock Crawling : Unalmas egysikú terep, lebegő sziklák, 5 perces kihivás megmászni pár sziklát, cserébe ránézésre rendben lévő fizikával. Spintires-MR tudjuk. Bár főúton teperni egy kamionnal nem túl látványos. Ennél jóval több van benne. Beaming Drive: Ki fogom próbálni már csak azért is mert már csak ezt nem próbáltam ki ebben a témában. Rénézésre a környeztre itt sem forditottak sok figyelmet inkább gyanitom a fizikára mentek rá. SR meg tudjuk.
Még ajánlanám ezt a videót : Evo off-road game 2008-2020 Szerintem SR azért is a legjobb ebben a témában, mert nincs is más ami jobb lehetne ... tartalom, grafika, fizika sikon megkapunk mindent amit elvár az ember egy ilyen játéktól ... fog ez még fejlődni mert kénytelenek, ha piacot akarnak és új játékosokat. Az inger küszöb folyamatosan változik. Csak birjuk kivárni :)
MR nehezítésnek számít még ha nem használhatsz külső nézetet. De kezdheted elölről az adott pályát, ha nem dudáltál fel 10 madarat, vagy nem "tapostál" rá 50 tökre. Alap pályánál meg ezek tartoznak a Hard fokozat kritériumaihoz :
Sziasztok! Köszönöm szépen a kielégítő, és részletes beszámolóitokat a kérdésemet illetően! :) No, ahogy olvastam tőletek, a célkövetés valamint a napszakváltás hiánya/ milyensége az ami nehezítette igazán a játékot, esetleg még a kocsihibák kiosztási rendszere stb..
Józsi! Igen, hazudnék ha nem próbáltam volna ki kíváncsiságból a láncos abroncsokat, de mivel valóban nincsen egetrengető különbség, emiatt hanyagoltam is. Azt hittem bennem van a hiba, hogy nem tapasztaltam jelentős javulást a tapadásban...de akkor nem én vagyok ügyes, jobb a sima gumi havon. ( jég meg alig van ) Most csalódtam magamban. :)
Aborg! Bizony, egy olyan nyílt világú RPG amit írtál kibékülnék vele! A Cyberpunk vezetési élményében ne bízzál nagyon, nem kimondottan jó az amit látni belőle előzőleg, de remélhetőleg javítanak rajta. Meg nem a vezetési élményre lesz kihegyezve a játék, ezt a készítők nyíltan ki is emelték. Kár hogy belső nézetes, azokat nem szeretem, viszont sokan meg pont ezért rajonganak a hasonló művekért. Ezt lehagytam, ebben sokat " csalok " a Snowrunner-ben. A napszakokat szoktam változtatni galád módjára, sötétben ritkán nyomulok. Külső nézetben nagyon keveset látni a talajból, ez a belső nézeti verzióban nem érvényes csupán, annál nappali a fényhatás. Viszont tudjátok mostanra, én árkádosan tolom.
Ami nekem rémlik, hogy: A diffizár csak alacsony fokozatban kapcsolható, ahogy ezt áthozták a SR-be is. Nem lehet "teleportálni"
Egyszerűen nem emlékszem már. Nagyon rég játszottam vele.
Hat sajnos en se tudok sokat mondani a MR-ben valaszthato nem hardcore "sima" jatekrol mert ugy nem jatszottam. De ha a SR-hez hasonlitom, akkor a MR-ben hardcoren ezek a legnagyobb kulonbsegek: -kotelezo a darukar kezelese, nincs automatikus rakodas -nem lehet atugorni az ejszakat -ha a garazsbol eloveszel egy tartaly(pot)kocsit, akkor az ures
Oldman, az a Pure Rock Crawling se kutya! Es ahogy latom az is egyemberes jatek. Miert nem tudnak ilyet a nagy gazdag cegek? Mondjuk a GTA ugy-ahogy meg elvezheto, de peldaul a Watch Dogs meg mindig egy rossz vicc ahogy a videokbol meg tudom itelni. Kivancsi leszek a CP2077-re. A szemelyes alomjatekom (de ezt talan mar leirtam) egy nyilt vilagu autos szimulator RPG, rengeteg mindenfele autoval, munkageppel stb., (gyalogolni azert persze szinten lehet), elvallalhato feladattal, azt se bannam ha valami tortenetet is lehetne alakitani. Persze tuning, buheralas, regi roncsok felfedezese, javitgatasa. Verdak kopasa, oregedese, elhasznalodasa.
"hóban pl hólánccal ellátott abrocsokat nem alkalmazok." Az jó, mert azok rosszabbak. Ugyanis csak kishazánkban hívják hóláncnak. A játékban KIZÁRÓLAG a jégen - jeges úton közlekedésben segít! Van egy szorzója (Csak tudnám hol?!?!?), hogy mennyivel legyen ROSSZABB a tapadása sárban és hóban. Ezt nem kell elhinned ki tudod próbálni magad is. Agyrém az egész!
A különbözeti listázást nem vállalom. Szerintem Aborg naprakészebb nálam!
Nos ... Kicsit nehéz mert alapon ,nem hardon soha egy métert nem tettem meg ,talán a menübe néztem be a könnyítések miatt ,hogy mik is . Ha valami kimarad az alábbi felsorolásból akkor sorry ...rég toltam már a MR. Kicsit fura volt de attól volt hard az útvonal jelző hogy a kijelölés ugyan úgy volt mint most (a jelölő pontok), enélkül végig ki volt jelölve egy vonallal az útvonal amit a map menüben bejelöltél. YT.vidiken ha érdekel látsz róla... De mégsem egészen mert mindig az iránytű mutatta meg azt a helyet ahol a következő jelölő pontod volt amit a mapon a menüben kijelöltél Ennél fogva az egyik szemed mindig az iránytűn kellet hogy legyen..ha nem akartál eltévedni.... A váltót manuál "H" kiosztást tudtad manuál kuplunggal használni. Ez ami rettentően hiányzik főleg hogy kormival tolom. Nyilván alapból is ,de ott ha jól tudom automata volt a kuplung ,de talán a váltások is...soha nem használtam....a könnyített modot. Ha nem jól használtad a kuplungot vagy váltottál ,simán lefulladt és szórta a motor hibákat amiből nem volt sok tartalék némely kocsinál. Asszem az sérülési modell is szigorúbb volt. Valami nehezítés a tankolással is volt, vagy a garázs elérhetőséggel... Na a lényeg, nem véletlen követelik a hard játékosok ezeket a funkciókat,köztük én is. Egy ha elkezdtél egy mapot hardon akkor az az volt ,nem tudtál váltani könnyűre csak ha új mapot kezdtél . Ja igen végig kellett "ülni" a napszakváltást ,nem lehetett állítani-váltani,de ilyen mint az SR-ben közel sem volt. Úgy hogy ezen a téren ez egy árkád,a váltót már megbeszéltük az egy fos még automatának is,nem csak én mondom a fórumban is van róla több topic is. Ha elakadtál semmi segítséged nem volt csak te magad ,ott "rohadt" meg a kocsi ha nem bírtál vele,vagy kezdtél egy új játékot,mapot elölről... Ha valami kimarad majd aki emlékszik és így játszott kiegészít. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.11.30. 16:43:25
eta+ Józsi! Milyen módon volt nehezebb egy hard fokozatú beállítás anno? Kíváncsivá tettetek, mert ugye a Snowrunnerben nincsen nehézségi fokozat beállítási lehetőség, emiatt kérdezem. Azt hozzátenném, hogy mi magunkkal kompromisszumot kötve azért tudjuk ám nehezíteni a játékot, csak be kell tartanunk a saját magunk által meghozott szabályokat. Sorolnám: 1. nem alkalmazom a teleportálást mint lehetőséget. (egyszer szegtem meg a játék legelején, mikor 1 db kocsim volt, és elakadtam ) 2. autójavítást DIREKTBEN csak service trailernél ejtek meg. 3. a beállítás menüben a sérülések fokát a csúszkán 80%-ra tettem, emiatt kicsi huppanónál is nagyobb a sérülések mértéke. 4. A HUD-okat minimalizáltam 5. nem minden esetben a legjobb gumikat használom, hóban pl hólánccal ellátott abrocsokat nem alkalmazok. 6. nem tuningolom fel fullra a járműveimet akkor sem, ha erre van alkalmam. 7. ha egy járművem úgy elakad, hogy azt semmilyen módon nem tudom kimenteni, akkor ott marad mementónak. 2 db ilyen kocsim van összesen, buktam kb 250.000 kreditet. Szóval nem létfontosságú szerintem a nehézségi fokozat megléte, igaz sokan a trófeák miatt ezt hiányolhatják, meg a megszerezhető ilyen-olyan bónusz lehetőségek miatt. Majd írjátok le miben volt más a hard fokozat, mit tapasztaltatok, köszi!
"Azon is elgondolkodtam már, hogy jó-e, hogy ennyire belebabrálok a játékba. És akkor eszembe jutott, hogy még az MR-ben is volt két lehetőségem, akik közül választhattam. Eldönthettem, hogy profi, vagy amatőr módon megyek. Na, az hova lett? Nem volt rá igény? "
Nos ezt csak te tudod és neked kell eldöntened..... Ami a végét illeti. Nem egy fórum topic szól-szólt erről sokan követelik vissza a hardcore modot és a hozzá tartozó nyalánkságokat. Plusz sokan listát is írtak róla mik kellenének és hogy még bele,de a mai napig semmi válasz a készítők részéről ez irányba való elmozdulásról... Így marad a remény hal meg utoljára...
Aborg! Ugyan, semmi gond, beszélgetni szoktunk, nem egymás véleményét befolyásolni szeretnénk, a tapasztalatainkat osztjuk meg egymással. Titkon és nem kimondottan szerintem bízunk abban, hogy olyan személyek is olvashatják az írásainkat, akik egy-egy játék elkészítésében részt vesznek, vagy legalábbis jelzik a kívánalmainkat az illetékesek irányába, így egy esetleges későbbi szimulátor esetében azt fogjuk kapni tőlük minden tekintetben, amire igazán csattintani fogunk. Vannak rá utaló jelek, hogy nem hiába írunk dolgokat, a kérésünk egy része ha utólag is, de teljesülhet. Ez a Snowrunner esetében szerencsére igaz, persze vannak még hiányosságok. Itt van egy szubjektív sorrendi lista a top 5 off-road játékról, a legtöbbet persze ismerhetitek. Én egyetértek az első helyezettel. :) https://youtu.be/2-EgREt-B0c
Én is örülnék, ha teszem azt kárt teszek egy útban, vagy épp járhatóbbá teszem, mondjuk azzal, hogy elgördítek egy nagyobb követ, az maradjon meg. Amit emlegettetek, hogy kifejezetten útmunkálatokat végezni... Az maga lenne a kéjmámor. Mivel a fejlesztők kezdenek kifogyni az épkézláb ötletekből, amivel megnehezíthetik a dolgunkat, de egyre másra találom magam szembe bugyutábbnál bugyutább (Szikla nő ki az aszfaltból...) ötletekkel és már nem győzöm saját képemre formálni a játékot. (Most legutóbb a csörlőkben lévő kötelek hosszát növeltem meg. Erdőben nem túl szerencsés! Hirtelen elszaporodnak a választási lehetőségek. ) Szóval szerintem, is beférne még ebbe a nyúlfarknyi (8MB) EGY SZEM mentésbe egy kis terepmódosítás is! (Hazudok, mert vannak visszaállítási mentések is... De azzal együtt sem vészes.)
Hotnyúz! Grosjean jól megúszta!!! (Épp most megy a verseny.)
Azon is elgondolkodtam már, hogy jó-e, hogy ennyire belebabrálok a játékba. És akkor eszembe jutott, hogy még az MR-ben is volt két lehetőségem, akik közül választhattam. Eldönthettem, hogy profi, vagy amatőr módon megyek. Na, az hova lett? Nem volt rá igény?
Bocsi, tenyleg nem szidas volt az, csak elmarasztalas :) Persze, ertem en az allaspontodat. Ha peldaul ket hasonlo "hagyomanyos" jatekrol lenne szo, en is inkabb a szebbiket valasztanam. De amikor egy jatekban jo a fizika akkor nalam az viszi a primet, a grafika akkor (nalam) mar csak masodlagos. Anno amikor felfedeztem a TEREP2 autos mokat, remekul elvoltam vele, pedig akkor mar megvolt a Need For Speed is (ami akkor meg az autos jatekok elvonalaba tartozott). Persze hogy a TEREP2 grafikailag meg se kozelitette a NFSt, megis jobban vonzott. Addig meg soha nem lattam autos jatekot olyan realis fizikaval.
Es hogy is mondjam csak: ha nezem a MRt meg a SRt menet kozben, en kozelebb erzem a valosaghoz a MRt.
Persze a SR tele van rakva mindenfele feladattal meg tuningokkal, szintlepesekkel stb. merfoldkovekkel amiknek a hajszolasara ra lehet kattanni, ezek hianyoznak a MRbol. De ha csak az adott pillanatra koncentralok akkor MR :)
Aborg! A szidás mint jelző nem megfelelő, összehasonlítottam a látvány-fizikai hatásokat, és azt tapasztaltam amit jeleztem alább. Igazad van, hogy élethűbb a MR, de ha a sár tapad ahogy kell ide-oda, de az vattacukornak hat látványban, a színek fakósága pedig szemmel látható, akkor személy szerint hiába az élethűség, nem hat annak. Egyébként a grafikai hiányosságait a játéknak szerte a fórumokon szóvá tették a játékosok, gondolom emiatt tették szebbé a SR-t a készítők, igaz ez a fizika kárára ment. Tegyük hozzá, nem azok csinálták a SR-t akik a MR-t. Simán összhangba lehetett volna hozni a két fontos tényezőt, vagyis fizikàt a kielégítő grafival, a kettő nem szabadna hogy kizárja egymást. PC, meg egy erősnek mondható Ps4 pro konzol között ekkora minőségbeli különbségnek sem szabadott volna lenni, főleg hogy kicsivel még drágább is volt a konzolos verzió. Ezt igazságtalanságnak tartom. Összefoglalva: a lényeg, hogy összességében meg vagyunk elégedve a játékkal, a sok javítással mostanra egy nagyon jól vezethető, és élvezhető szimulátort kaptunk. A játékosok elvárásai mindig különböztek egymásétól, így egyetértés ez ügyben soha nem várható, elég csak megnézni más gamek esetében a fórumozók véleményét egy adott játékkal kapcsolatban, megy a harkiri ezerrel...sajnos. Tegnap akciósan beszereztem a TLOU 2 játékot, kíváncsiságból elindítottam ( még nem kezdem el végigjátszani ) és az a részletgazdag grafikai minőség egyszerűen állleejtő! Szóval a PS4 pro nem gyenge masina, a játék készítőin múlik, hogy mit engednek nekünk láttatni. Làsd ps5, melyeknek indító játékaitól nem vagyok elragadtatva, viszont várhatóan 2-év múlva már nem fogunk hinni a szemünknek.
Oldgamer, kicsit leszidtad a MR sarat meg koveket,megis, a sar szamomra hihetobb a MR-ben. Tudja amit kell: szetnyomodik, tapad, ragad. Nalam ez jobban feldobbja az osszhatast mint a SR-ben az eles texturaju, csillogo hatasu de nem tapado sar. Maga a sar latvanyra tenyleg szebb, de az osszhatast megis olyan "szintetikusnak" latom. De ez persze izles dolga. En is megkovetelek bizonyos grafikai szinvonalat, de nalam mar a MR is boven folotte van :) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.11.29. 12:13:47
Szia eta! Köszi a terjedelmes viszontválaszt, nem volt hiábavaló a részedről, mert sok dologban egyet kell értsek veled. Felhívtad a figyelmemet egy nagyon fontos momentumra, miszerint ugyanazzal a játékkal játszunk, de nem ugyanazt látjuk, illetve tapasztaljuk! A PS-változat minőségben nagyon eltér a konzolosokétól, sajnos az utóbbi kárára. Pedig maga a PS4 pro konzol elég erős lenne alapból ahhoz, hogy szép megjelenítéssel fusson rajta ez a game. Kicsi jó hír, hogy a legutóbbi frissítéssel/beállítási lehetőségekkel kb 20-30 %-al csinosabbá vált a látvány. Ami tény, a belső nézet maradt ( nem csak a jármű műszerfalára értem ) PS 3-as szintű grafika, emiatt sem tudnám hosszabb ideig belső nézetből élvezni az irányítást, jó kormány ide-vagy oda. Apropó erő: PS-konzolokra van jó pár olyan játékom, melynek grafikai/fizikai minősége vetekszik egy jobb PC -n látható játék látványával. ( The last of us 2, Red dead redemption 2 stb ) Sajnos a készítők a Snowrunnert konzolokra hanyagul alkoták meg. Igen, a kerekek nyomvonala pár óra erejéig megmarad, nem véges, nagyjából elég is. Más: tegnap belefutottam egy olyan bugba/pályahibába, hogy csak passogtam, így 4-hónap alatt még nem jártam, igaz számos YT-videót azért láttam ezzel kapcsolatosan. Egy OIL RIG fúrószárat cipeltem, mikor is az egész szerelvényem mintha aknára hajtott volna, a levegőbe emelkedett ( robbant ) majd szerteszét szóródott. Autó az oldalára esett, a trailer ebbe félig belegabalyodva imbolygott, a fúrószár pedig egy fákkal szegélyezett árokban landolt fejjel lefelé. Ennek a " balesetnek " az orvoslása netto másfél órát vett igénybe. Mivel a game végén járok nem bosszankodtam túlzottan, mert a kimentés elég élvezetesre sikeredett, még tetszett is. :) Az összes pálya feladatainak 87 %-át mostanra teljesítettem. Remélem párszor a " terroristák " még fel fognak robbantani... :)
Gond egy szál se. Attól nagyon messze volt a hsz-od hogy megbántsd azokat (köztük engem is ) akik belsőből tolják. Nem értettem félre semmit értettem mire is gondoltál .Csupán kíváncsi voltam a többi részletre amit itt alább most ki is fejtettél bővebben. Akkor a felsorolásodra reagálnék ha megengeded . Nem vitából ,csak hogy én hogy látom tapasztalom a játékkal kapcsolatos észrevételeid kritikáid,mindenki mást keres és másra "háklis" egy játékkal kapcsolatban ,másra "gerjed" mások a fontossági dolgok neki.
A kerekek nyomvonala elég sokáig megmarad,ha nem hiszed csinálhatok róla vidit ,nálam legalább is,ennél tovább szerintem felesleges lenne ,azt nem bírná egy hardver sem lekezelni hogy ilyen fizikai-grafikai számolások még fussanak. Ugyan ez érvényes a sárra amit írtál is,nálam tökéletesen látszik a talajon ha nagyon "megdolgozok" e gy talaj részt,akár akkora gödrök is kialakulnak-tak hogy elférne benne egy kisebb felfedező kocsi. Itt szögezném le ezeket csak ekkor látod ha maradsz a játékban ,azaz hogy folyamatos játéknál ,mondjuk 2 óra elteltével már nem látod olyannak a talajt,(soha nem mértem az időt) és ezen sem rugóztam mennyi idő múlva áll vissza a talaj az alapra nem tudom,ez független a külső belső nézettől ,belsőből is látni ezeket. Az tuti ha kilépsz értelem szerűen a talaj alapra áll vissza.. Pl daruzást én is külsőből tolom ,érdekes is lenne belsőből....
" rakományok elmozdulása és egyebek. - farönkök eltolása, elroppantása a kerekek által, kövek elsodrása illetve elgörgetése." Na erre és hasonlókra találták ki a kormánnyal való irányítást ami a FFB-ből adódóan érezhető ,független a nézettől,de tükrökben egyszerre mindkettőt látom,így folyamatosan látom amit kell,nyilván azt nem hogy a sár hogy gyűrődik ,max ha kinézek az ablakon,viszont érzem a kormin a talaj minőségét ,ami számomra sokkal fontosabb . A tükrökbe nem egyszer láttam a kerekek hogy lökték arrébb a köveket stb... Ami a koszolódást ,sérüléseket, stb.. ez mind mind látható külsőben,belsőben a szélvédőre felverődő sarat vizet látom a felverődő sárdarabok repülését ahogy a kerekek felverik ,ennél több nem kell. Félre értés ne essék ,de azt továbbra is tartom külsőből kormány nélkül megítélni milyen egy fizika az adott játékban ,itt elsősorban az autós játékokra értem ahol van FFB támogatás. Tolok-tam komoly szimekkel ,de nem billel és controllerrel ,így tudom miről is beszélek. Az nem vitás hogy árkádosabb lett a játék ezt már rég letisztáztuk. Ezen nincs is mit vitázni,de amit és érzek a kormányon a FFB-en az simán veri az elődöket. Az már egy más kérdés hogy a fizikát nem tudták össze rakni normálisan ,talán nem is akarták. Gondolok itt a súlypontokra,hajtásláncra, pótok mozgására stb stb... Erről nem egyszer olvastam a fórumon. Vissza térve a külsőből látható grafikai elemek látványára ( a fizikait már leírtam) sajnos el kell hogy keserítselek a konzolokon sajna ezt fogod kapni látványban,talán majd az újakon jobb lesz. Nálam pc-n minden maxon szerintem ennél részlet gazdagabb grafika és látvány nem kell összességében ,nyilván vannak ahol lehetne javítani ,de az már csak szőrszálhasogatás...
"Továbbra is állítom: belső nézetben való vezetésnél kevésbé fontos a részletgazdagság az adott játékosoknál, nem is igen szokták ezt kiemelni a kritikáiknál." Már ne haragudj de ez egy nettó hülyeség,mint írtam is nem egy autós szimet toltam-tolok a mai napig csak is belsőből anélkül számomra árkád tologatás az egész... Nyilván a mudrunnert ,spintirest én is nagyrészt külsőből toltam, de ott nem volt megcsinálva a belő olyanra hogy az minimális számomra elvárható szintet hozta volna ,de ott is ha olyan volt az adott kocsi akkor belsőből... Ilyet csak azok mondanak akik életükben 10 órát mentek így ,én több ezer órát letoltam életem során...ha jó a szim és ami a legfontosabb jó a hardver, belsőből is épp oly részletgazdag minden. Gondolom a való életben ha vezetsz nem a kerekeket nézed,stb....
"Nekem nagyon fontos a grafi minősége, akkor tudom élethűen elhinni azt, hogy én vagyok ott az autóban, nem csak egy pixel emberke. :) Úgy is mondhatnám, a beleélési faktor részemre akkor van meg teljes mértékben." Erre csak annyit tudok mondani . Akkor vagy az autóban ha beleülsz külsőből soha nem fogod ezt átélni és érezni. Ha még mellé egy FFB-es kormi is társul na akkor már nem pixel emberke leszel ,mert így a PS4-nek "hála" csak a pixeleket számolgatod ,amikkel én soha nem talélkoztam ,és nagyon nem is fogok. Ja hogy az én PC-m azért tudja azt amit, többet a PS4-ednél mert több mint a duplájába kerül ..... Nyilván vannak játékok amik amik PS-en is olyan szépek,nem tudom nincs konzolom,nem is lesz soha,de a pc mindíg részletgazdagabb megjelenítést garantál . Nyilván ennek ára van . Ahogy annak is hogy milyen kormival tolod azt a játékot itt elsősorban komolyabb autós szimeknél jelentkezik.. A SR-nél nem olvastam ez irányú letérésekről.. Viszont olyan korminál amin nincs FFB az annyi majdnem mint ha controllerral tolja,semmit nem érez a játék fizikájából de azért jobb szerintem. Vegyél egy komoly PC-t (tudom ps4 -ed van) és más lesz az ez irányú véleményed. Olvasgasd a fórumot és egyet fogsz velem érteni. Hány PC-s panaszkodik a grafikára...????,majd hogy senki ,mert felcsavarja a grafot ,nyilván ha bírja a gépe. Olyan részletgazdag kép tárul elő hogy na. Ellenben a konzolosoknál megy a sírás régóta főleg a PS 4-eseknél a mai napig.. Az xboxosok-nál annyira nincs ez. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.11.29. 07:28:56
Eta! Utólag gondoltam, hogy reagálni fogsz a belső nézetes megjegyzésemre, és nem kimondottan egyetértő szándékkal. Nem az volt a célom, hogy a belső nézetben játszó gamereket megbántsam, hiszen talán emlékszel, volt alkalom itt a fórumon, mikor ( talán neked ) külön is gratuláltam a belső nézetes vezetésedre/ tolatásokra stb! Ez most sem változott. Kicsit félreértettél. Kormánnyal jobban érezni ezt a játékot ez tény, viszont amire értettem a fizikai hatásokat az nem más mint amit írtam, vagyis ..." azok látványát illetően" Vagyis a megjelenített fizikai hatások látványára gondoltam, külső nézetben. Sorolnám a fèlreértések elkerülése érdekében: - a kerekek nyomvonalának lenyomata mely megmarad, nem tűnik el még később sem, többször alhaladva az adott útszakaszon pontosan látni hogyan gyűrődik a sár, merre érdemes haladni hogy könnyebben haladjak. - rugózás, kerekek, daruk billegése/mozgása, rakományok elmozdulása és egyebek. - farönkök eltolása, elroppantása a kerekek által, kövek elsodrása illetve elgörgetése. - kisebb jármű sérülések, kasztni bekoszolódása, a kocsink díszítésének látványa. Szóval ezek a látványelemek belső nézetben nem, vagy csak korlátozottan láthatóak, nagy részük nem érezhető kormánnyal. Mivel a Snowrunner árkádos vezetésre lett tervezve ( ezt ki is jelentettétek többen is ) emiatt írtam azt, hogy fontos, miszerint a fizika mellett a grafika is fejlett szinten legyen jelen ebben a játékban, meg az elkövetkezőekben remélhetőleg elkészített játékokban. Továbbra is állítom: belső nézetben való vezetésnél kevésbé fontos a részletgazdagság az adott játékosoknál, nem is igen szokták ezt kiemelni a kritikáiknál. Nekem nagyon fontos a grafi minősége, akkor tudom élethűen elhinni azt, hogy én vagyok ott az autóban, nem csak egy pixel emberke. :) Úgy is mondhatnám, a beleélési faktor részemre akkor van meg teljes mértékben. Ui: minden tiszteletem a belső nézetben vezető játékosoknak!
Esetleg vedd meg itt. Spintires Chernobyl DLC Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.11.28. 21:03:39
"Arról meg nem is beszélve, hogy akik belső nézetben játsszák, azok számára a fizikai hatások nem igazán kell hogy számítsanak, főleg azok látványát illetően. "
Mondja ezt az aki mindig külsőből tolja.... Aki belsőből tolja mint én az esetek 95%-ban az nem így vélekedik. Én sem szeretnék vitát generálni . Belsőből hidd el hogy jobban átjönnek ezek a hatások,sokszor már egy nagyobb megdőlésnél "kapaszkodok " na mos borulás lesz annyira vissza adja a fizikai hatásokat,mikor megnézem külsőből ,annyira nem is vészes a szitu... Arról a nem kis "apróságról" beszélve hogy aki nem FFB-es kormival tolja fogalma sincs milyen is a fizika a játék alatt,csak vizuálisan lát valamit, a kocsik mozgásalapján próbálja megítélni ,mi is játszódik le a kerekek és a talajok között...ebben is jobb az elődöknél ,sokkal részletesebb a FFB-je Controllerrel (billt direkt nem is írtam) csak tologatja a kocsikat,köze nincs ahhoz hogy érezze azokat az erő hatásokat amiről fentebb írtam. Az hogy látod külső nézetből hogy épp belapul a kerék vagy épp hogy kapar a sárban,vagy épp megdobja egy szikla,fatuskó ....hát nem tudom de nekem kevés, érezni is szeretem,ezért is tolom kormival. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.11.28. 20:25:23
"a Snowrunner játék MOSTANRA jelen pillanatban ( tartalmakat is figyelembe véve ) a legjobb a piacon. Nem vitát akarok gerjeszteni, csupán ezt látom az összehasonlító videókat nézve "
Sajna ez nem vita kérdése, a felhozatalt figyelembe véve hibái vagy hiányosságai ellenére valóban az SR a legjobb jelenleg.