Keresheted az orosz pályákon AZOVot is. Szinte mindenhol elmegy és mindent elvisz. Nagy kedvencem. Nekem jobban bejönnek a ruszki fejlesztések, így én arra keresgéltem és bejött.
Tulajdonképp azonnal vissza is mehetsz. A tuti gépet pont Michigen-ben találod meg a White Western Star személyében a Gát pályán.
Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam itt, de én is megvettem az SR-t és volna pár kérdésem. Az egyik, hogy miként érdemes megcsinálni a mapokat? Michigent teljesen nyomjam végig, vagy amikor átküld a játék Alaszkába, akkor ott folytassam? Igazság szerint a Husky-n kívül nincs komolyabb gépem és abban reménykedem, hogy talán Alaszkában találok valami bivalyabbat.
A felbontas nem az idon es az energian mulik, hanem a gepem teherbirasan. Csinaltam 720p-s probafelveteleket de ott mar leesett a FPS, sajna csak a 360p-t birta. Legkozelebb? Egyenlore nem tervezek ujabb filmet. Majd ha kiadnak egy ujabb (es remelhetoleg? jobb) jatekot mint a MR :) A vegen a "reszeg tombolassal" azt akartam megmutatni mennyire hiheto az auto mozgasa ha esz nelkul nyomjuk neki (ami az ellentete a rendes jatekstilusomnak). Meg a bokrok fizikajat akartam megmutatni. Sajna ez a resz a gyorsabb mozgas miatt nagyon megsinylette az alacsony felbontast. Sajnalom hogy csak ilyen maszatos, de hat ez ilyen lett.
Mert azok vannak kiemelve, amiket te is említettél. Azért kérdeztem meg, hogy lecseszhesselek! Legközelebb egy kicsit több időt vagy energiát tegyél bele, mert ez a 360-as felbontás... Hát hogy is mondjam. Nem túl kielégítő!
A vége felé amikor cserjéken gázolsz át, akkor mit akartál bemutatni? Mert azt nem sikerült megfejtenem.
Igen, en voltam az elkoveto :) Mibol gyanitottad? En is ugy erzem ahogy irtad: "hogy némely esetben, mintha nem is lenne köze a két játéknak egymáshoz" . Azt is hogy "egyértelmű, hogy az SR az árkád irányba indult el." Ezen a jatek megismerese utan meglepodtem, mert a Spintires utan a MR hozzadaott az elodhoz, semmit nem vett el. Arra szamitottam volna hogy a SR majd hozzaad a MRhez, es meg jobb lesz. De most egy csomo mindent el is vett.
Viszont le se lehetne tagadni hogy a SR a MR-bol lett atgyurva. De ugy hogy szamomra pont "a lenyeg elveszett a forditasban". Probaltam partatlanul bemutatni a dolgokat, nem raeroltetni a nezore a sajat velemenyem, de a film legvegen, miutan mar nincs kep, el van rejtve a velemenyem :) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.10.21. 14:59:30
Érdekes, hogy némely esetben, mintha nem is lenne köze a két játéknak egymáshoz. Az egyértelmű, hogy az SR az árkád irányba indult el. Kicsit úgy tűnik, mintha nem is ugyan az a gárda gyártotta volna mindkettőt.
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.10.21. 07:24:18
Ha a gumik viselkedese legalabb azon a szinten lenne mint a MR-ben, en mar boldog lennek. Peldaul a videoban lathato eset a SR-ben is elofordul, de a SR-ben a leterhelt gumin nem nagyon latszik a terheles. A videon ebbol a tavolsagbol is lathato: video Ugy erzem mintha a SR csak olyan alibisztikus modon kezelne a gumifizikat: amikor kozelrol nagyon figyelem akkor mutat valamicsket, de akkor is mintha neha kicsit keslekedne. Nehany nagyobb ballonkereknel jobb a helyzet, de nekem a MR-ben minden egyes gumi jonak tunt.
No es a SR-ben sziklakon jarva a gumik viselkedese ugy rossz ahogy van. Mellesleg ott nagyon gyakran nem egyezik a fizikai es a grafikai talajszint. Vagy a levegoben gurul a kerek, vagy a kobe suppedve. Ezen a videon meg az egesz auto viselkedese szemet banto, mintha valami regi arcade jatek lenne. A mozgas is furcsa (a rugozas teljesen elegtelen, ilyen huppanok utan sokkal jobben be kellene nyomodniuk), a motorhang meg csak ront az osszhatason. video
A jatek fizikaja akkor a legjobb ha folduton lassan megy az auto, olyankor eleg relis a billegese.
Kiprobaltam en is ezt a Spintires guminyomas dolgot. Tenyleg eleg gagyi. A grafika is sokkal csunyabbnak tunik a korai verziokhoz kepest. Nekem nem tetszenek ezek az uj talajtexturak, valahogy olyan szintetikus hatasa lett tole a foldnek. Szerintem a MR ehhez kepest sokkal szebb es realisabb osszhatasu.
Ahh. Mar megorultem hogy bekerult a SR-be a guminyomas allitasa, amire en mar alapbol szamitottam (az elozetes garazsvideok alapjan), de meg mindig sehol semmi. Ez a Spintireshez van... ugy latszik hogy a konkurencia csipegeti ki a SR ohajokat amikre a SR csapata futyul, es megcsinaljak a Spintireshez.
Sinfizika stb... igen. A jatek eleg rosszul kezeli az objektumokkal valo gumitalalkozast, pontatlanul, es elegge konnyen le is csuszik roluk az auto, meg akkor is ha csak egy kerek hajt rajuk (sziklak, kovek peldaul).
Próbálgattam a kerékfújást. Nem túl egzakt módon, de így elsőre: halottnak a csók! De legalább látványos; Gumideformitás fetisisztáknak ajánlott!
Közben eszembe jutott még egy fizikával kapcsolatos sérelmem: A keréknyomokba-ból való ki-betérést síneken való áthajtást is elég rosszul kezeli a játék. Ha mondjuk az életben 45 vagy kisebb fokú szögben (Nyilván nem 5-10) akarnék egy teherautóval áthajtani egy sínen, akkor azt minden további nélkül megtehetném. Itt a játékban meg garantált agyvérzés! Kábé ugyanez a keréknyomoknál is, ami halmozottan kellemetlen hatással van az elmémre!
Az úton kersztbetett fatörzsekre van egy elméletem: A MR-ben kicsit combosra sikeredtek. Volt, hogy túlságosan is megakasztották a járműveket. Most beépítettek egy biztonsági kapcsolót. Ha megnézed 3. 4. 5. nekifutásra "elveszi" a játék. Semmissé válik. Persze optikailag ott van, de fizikailag nincs. Sajnos itt is a lustaság, vagy épp a bizonytalansági faktor lépett életbe. Nem tudták eldönteni, hogy "élethű" legyen, vagy inkább árkád. Így maradt ez az ott is van és mégse.
#1852 A Spintires / Mudrunner jatekok fizikaja szerintem lassu menetre volt beallitva. Ha lassan mentem, akkor minden nagyon hihetoen nezett ki. Ehhez volt a terep is kitalalva, nem nagyon volt lehetoseg repeszteni. Azon a nehany aszfaltuton elojottek az indokolatlan kerekkiporgesek meg mas furcsasagok. Ahhoz kepest a SR-ben valamit javult a helyzet. A fizikahoz meg ennyi: Orulnek ha valos idoben szamitana a sulyokat: akarhany video van rola hogy valaki raugyeskedi a scoutot egy teherauto platora meg ilyenek. Ott is latni hogy a teherauto nem veszi eszre hogy suly kerult a platora, semmi rugolenyomodas. Arurakodasnal (foleg rogzites utan) eszreveszi, de ez elore beallitott parameter. A potkocsik sulyai teljesen rosszak, szemet bantoan ugralnak, peldaul a teletankolt 900 literes kis scout-utanfuto uresen se ugralhatna annyira, hacsak nem balzafabol faragtak! Az is kicsit furcsa mikor gyorsabban gurulva a betonuton rahajtok valami kokuszdionyi kore: a kerekek beugornak miatta, de az auto nem dobodik meg. LAssubb menetben mar jobb a helyzet (hacsak nem ignoralja a fizika a kovet teljesen, ez is elofordul). Ugyanez az ignoralas zavar az uton keresztbe fekvo kidolt fatorzseknel. A kerek a talajon gurul, mintha a fa nem is lenne ott.
Mi is borultunk anno, egy Tatra 813-al. Abbol se nezned ki :) Lassu hegymenet volt, a meredek erdei ut hossszu bal ivben felfele tekeredett a hegyoldalban (balra emelkedo, jobbra lejto). Tel volt, par napja olvadas, tegnap kemeny fagy, az uton a kerekvagatokban csordogalo viz megfagyott, erre ejszaka esett legalabb fel meter vastag friss hotakaro. A kerekvagatok nem latszottak, az utat is csak sejteni lehetett. Az auto finoman kiugrott a kerekvagatbol, jobbra, a lejtos oldal fele. A kabinbol nezve csak az volt furcsa miert dol el az erdo osszes faja, egyszerre :) Persze az auto dolt, nagyon finoman, lagyan, befurodva a hoba es avarba. Aztan megallt, teljesen a jobb oldalan fekve. A sajat csorloje allitotta talpra.
#1853 Erre mar en is gondoltam hogy most akkor hideg van vagy olvadas? De sebaj, elfogadhato, igy valtozatosabb. Bar igazad van, jobb lenne ha valtozna a terep, a fagy esetleg az eso miatt, lehetne szarazabb, sarosabb, fagyosabb stb. De ez nincs megoldva. Pedig talan meg lehetne, be lehetne allitva a ket veglet, es az kozott lassan valtakozhatna a terep allaga es annak megfeleloen a szine. Apropo szinvaltozas: eszrevettem hogy alaszkan a lejton legurulo nagy konek mindig a folso oldala feher, meg gurulas kozben is atszinezi, akkor is ha nem havazik. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.07.30. 09:54:36
Engem a havas pályán a vizes-saras deep-mud lepett meg a kereszteződésben. Most vagy hideg van és fagyott vagy olvad és sár van és az mély. Ugyan ezen a pályán átkecmergek a havon dombon le, a tövében megint sár. A hó alatt. Hmm. A tavon vagy folyón meg olyan vastagon be van fagyva a víz, hogy komplett teherautóval rá lehet menni. Most még kivárom az éccakát, hátha beletettek egy olyan feature-t éccaka fagy és mehetek rajta teherautóval is nappal kicsit olvad és kénytelen vagyok majd sárban tengelyig.
A látvánnyal nekem sincs bajom. Már a SpinTires-ben sem volt!
A valóságban sokkal kisebb sár is megfogja az autókat. Ha egy ilyen terepjáró katonai teherautó tengelyig, pláne jobban elsüllyed, akkor a Hofi szavait tudnám idézni: "A hadsereg segített egy tankkal. Kevés volt. Kettő húzta ki. ...A tankot!!!" Jégen tönkremenő diffi, ha zárva felejtjük? Jégen felboruló autó, mert túl élesen veszem a kanyart???? Aszfalton kipörgő kerekek???????? Ne bolondozzunk már!!! Az a bajom, hogy a játékhoz olyan emberek készítettek egy "valamilyen fizikát" akik már talán képen láttak ilyen járműveket. Ami nem lenne baj, hisz mondhatjuk: Ezek a játék szabályai. Ezt kell szeretni. De nekem kicsit nehéz elvonatkoztatni a valóságtól úgy, hogy mint említettem, volt közöm ezekhez a járművekhez. Maradjunk annyiban, hogy a játék olyan, amilyen. Szerintem könnyedén lehetne jobb is, főleg, hogy már a harmadik kiadás. Hogy szimulátor lenne? Inkább épphogy nem árkád. Majd próbálom nem mindig szóvá tenni...!
Konkrétumokat nem tudok mondani hiába is várod. Egy érdekes eset: Ha mondjuk élőben ránézel egy 130-as Zil-re. Nem az jut eszedbe róla először, hogy ez felborul az első kanyarban. Ugyanakkor, amikor egyszer valamilyen gyakorlatról, vagy lövészetről hoztak haza minket, majdnem sikerült felborítani. kb 20 kis 18 éves takonybercivel a platón.: Éreztük, hogy "nagyon kanyarodunk" de már csak akkor eszméltünk, hogy mennyire, amikor az ívbelső kerék visszahuppant az útra!!! Aztán azt is megbeszéltük a sofőrgyerekkel, hogy nem két keréken mentünk, mert hátul dupla!!! Szóval... Vagy ilyen is elhangzott: Na itt akadt el a Gaz 66. (Épp egy Csepellel mentünk körbe egy gyakorlaton.) Amikor minden fennakadás nélkül túljutottunk a dágványon, egymásra néztünk és megvontuk a vállunkat. "Akkor jó."
Azt azért meg kell hagyni, hogy a három közül az SR a legszórakoztatóbb! A másik kettőbe (Háromba) összesen nem borítottam ennyi időt! De ez részben a huszonkettes csapdája is! A fejlesztők látják, hogy milyen sokan játszanak vele. Többen mint eddig bármelyikkel. És ebből arra következtetnek, hogy ez így jó! Eszükbe nem jutna változtatni rajta... (Meg mondjuk lusta tetűk is!) És így sosem lesz olyan, mint azt páran elképzeljük. Mielőtt előkerülne egyik másik fogadatlan prókátorunk és el nem kezd hőbörögni, hogy miért szidom a fejlesztőket?!?!?!? Azért mert ezt érdemlik! Punk-tum!
"Most ha arra gondolsz, hogy nincs jobb játék és örüljek ennek... ha valamit csinálunk, azt csináljuk jól, vagy ne csináljuk!" Egyetertek! Viszont: ha egyszer a "temaban" nincs ennel jobb jatek, ez meg nem lenne, az nem lenne jobb (en orulok ennek is: persze ha rajtam mulna van amiben kicsit mas lenne). Nem nagyon van mibol valasztani a "tema"-ban. Mire gondolok a "tema" alatt: szamomra ez egy olyan jatek ami LATVANYBAN megprobalja lehetoleg elethuen abrazolni az autok kinezetet es (foleg ebben egyedi) mozgasat terepen.
Persze a "tema" mindenkinek mast jelenthet: valaki az ETS2-hoz is hasonlithatja mert ott is arut kell hordani: de ettol eltekintve az a jatek szamomra masrol szol, ott szimulacio lenyege a kabinbol vezetes, a valtas, fektavok, megfelelo kanyarivek stb. Az ETS2-hoz kepest ami a "gepeszkedest" illeti a SR sokkal arkadesabb, nem kell kulonosebb igyekezet a vezetes elsajatitasahoz. De ami a jarmu mozgasat illeti (billeges, kisodrodas, stb) a SR sokkal inkabb szimulator. Persze gondolom vannak ringes versenyszimulatorok amik gepeszkedes teren a foldbe tapossak az ETS-t, de azokat nem ismerem, nem jatszom.
Vagy vegyuk a Farming simulatorokat. Ahhoz is lehet hasonlitani a SR-t: sandbox terkepek, nagy gepek, sok elvegzendo feladat. Akit a nagy gepek es a feladatok kipipalasa eleget ki, biztos elvezi is a FS-t. Engem nem fogott meg a fizika hianya miatt. Meg a SR bejelentese elott gondoltam ra hogy szamomra is remek jatek lehetne a FS ha a MR fizikaja lenne alatta. Valami hasonlo lett vegul a SR.
Ezutan a kis eszmefuttatas utan megkerdezem hogy te milyen szempontbol erzed ugy hogy "égbekiáltóan ostoba a SR fizikája"? Talan hogy tulsagosan elnyeli a sar az autokat?
Ha tudsz mindent.... akkor mire voltál még kíváncsi....???
Azt tudom, hogy már tolhatnám, mert a videóból, amit linkeltem egyértelműen kiderül. De már két játékban is bétázok. Ebben nem vagyok hajlandó!!! Óvatosan a spoilerekkel!!! Az jármű nem zavar, de a térképet szeretem magam felderíteni! Amolyan cselendzs-képp. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.07.28. 06:55:59
"Apropó! 7.0 megjelenéséről valami pletyka?" A kész megjelenés augusztus eleje,de inkább közepe. Lehet használni . A PTS-en már lehet tolni, új map van benn, "Imandra" új kocsi( TUZ 108 "Warthog" van benn )
"Azon is allithatnanak hogy lehessen kis gazzal is lassan indulni." Szívemből beszélsz!!! Szerintem ez részben a kormányzásra is igaz. Valahogy mintha nem használná ki, vagy épp nem jó karakterisztikát szerkesztettek a vezérlő kezelőelemeihez. (Ravasz, pöckök)
Most ha arra gondolsz, hogy nincs jobb játék és örüljek ennek, akkor ebben nem értek egyet. Mert ha valamit csinálunk, azt csináljuk jól, vagy ne csináljuk! Elvet vallom. Konkrétumokat nem kell mondanom, mert a játéknak egyáltalán nincs köze semmilyen formában a valósághoz. Voltam katona. Mondjuk a MR gépparkjának nagy részét vezettem, vagy láttam élőben közlekedni. De ahhoz, hogy megítéljem a játék valósághűségét, nem kellenek ezek a tapasztalatok. Maradjunk annál, hogy ez egy játék, saját szabályokkal, amit vagy elfogad az ember, vagy tényleg hagyja a francba az egészet, mert csak magát idegeli.
Hogy valami jót is mondjak: Az új Ford F750 hangja isteni lett. Csak emiatt mentem vele egy kört ma mert ebben a videóban felfigyeltem rá. Ez lesz az új felfedező autóm. Ennek örömére megint előszedtem a teljes gépparkom egy-egy karika erejéig és azt tapasztaltam, hogy fejlődnek a készítők. Az F750-el mintha többet törődtek volna. Vagy csak nagyon betaláltak. A kis pickup hangjáért viszont továbbra is kiosztanék pár körmöst. Valaki felvetette, hogy esetleg az én hangrendszeremmel van gond. Nos egyszerűen csak higgyétek el, hogy KURVÁRA nem! Apropó! 7.0 megjelenéséről valami pletyka?
Megneztem a videot. Az uzemanyagtankhoz annyit hogy igen, lotyog benne a benzin, de a Mudrunnertol elteroen mar nincs az alvazra hato sulya. Ott ha megtankoltad, lathatoan picit lenyomta a rugokat. Es van meg par ilyen "kivagott" dolog amiket hianyolok, mar irtam roluk (vizalatt bugyborekolo kipufogo, gumikra tapado vastag sardarabok, vizen terjengo olajfolt, talan a kipufogofust is jobb volt stb. A gumifizika is szerintem valamivel gyongebb a SR-ben. Foleg az zavar hogy amikor egy szuk, sziklak kozti atjaron tuszkolom az az autot, akkor az oldalso (pl. 45 fokos szogben dontott) sziklan a gumim oldala nem nyomodik be, pedig nem lapjaval hanem ellel erintkezik, szet kellene nyomodnia. Azon is allithatnanak hogy lehessen kis gazzal is lassan indulni. Ez nagyon erzekeny, legtobbszor analoggal (kontroller) lassan nyomom neki, de meg nem indul, meg nem, meg nem, aztan egybol eleg hirtelen megugrik az auto. De azert ennyire szidni ezt a fizikat folosleges, nem olyan rossz ez (bar lassu menetben jobban erzem a Mudrunnert, de gyorsabb menetben a SR a jobb), es nem nagyon van mas hasonlo jatek, en csak egy keszulorol tudok, a Pure Rock Crawling . Vagy mire gondolsz? Miben gyonge szerinted a fizika? (Ja, a potok sajnos eleg furcsan viselkednek a SR-ben). Mi a kedvenc jatekod amiben jobb a fizika? Mit tud jobban?
Ez nem az a játék..... Alap dolgok, még mindig nem működnek ,vagy csak hiányosan. Vagy úgy általában nincsenek is benn,amik az elődökben alapból benn voltak és működtek. A fontossági sorrend a készítőknek egészen mást jelent mint a játékosoknak..... Szerintem jövő ilyenkor már egész jól össze fog állni a játék,de ez sem biztos,ha csak az elmúlt 3 hónapból indulok ki.... 1 évig el lesznek foglalva a season pass-al és annak javításával....utána meg szerintem,lesznek fizetős dlc-k,de a játék hibái végig ott lesznek és "kísérteni" fognak,ilyen-olyan formában. Én már elengedtem,2 hónapja el sem indítottam,talán majd az ősszel egy nagyobb update után megint ránézek,de sokat nem várok tőle. Legalább ha lenne manuál H váltó támogatás,esetleg hard mod,vagy valami hasonló. Ja igen , normálisan támogatná a kormikat és működne is ahogy az korábbi részekben meg volt,akkor erőt vennék magamon,de mire ezek bele kerülnek ha egyáltalán benn lesznek valamikor is..... El kell fogadni ez már csak ilyen,nagy csodát nem nagyon érdemes várni tőle,ez az irány a készítők részéről... Hiába írják és írták le a focus fórumon a játékosok a siralmaikat,nagy részbe süket fülekre talált a készítők részéről...
Többek között ezért gyűlölöm ezt a játékot. Nem elég, hogy égbekiáltóan ostoba a fizikája, de a fejlesztők rengeteg időt pazarolnak parasztvakító ficsőrökre, miközben jóval fontosabb játszhatósági hibák hemzsegnek a játékban. Persze. Kellenek a csillámpónik is, de haladjunk szépen sorban! FONTOSSÁGI sorrendben!
Köszi a táblázatot, így már könnyebb lesz kiválasztani a megfelelő gumikat!
Nemreg lattam egy vonatot, amirol rogton a jatek jutott eszembe :) A kepet el kellene kuldeni a jatek keszitoinek hogy nezzek meg hogy kell rogziteni a szallitott jarmuvet!
Van bizony. Volt itt egy táblázat, amit sajnos én nem mentettem el és abból egyértelműen látszik, hogy a különböző mintázatú gumiknak eltérőek az értékeik. De a jó hír az, hogy amelyik jobbnak látszik (Nagyobb bordák, etc) az jobb is! Közben meglett.
Én nem tapasztaltam összefüggést a kormányzás és az "érzékenységi csúszka" között. Csak a térkép nézetben és a kamera mozgatásra volt hatása! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.07.23. 06:16:49
Nekem még az segített, hogy a kontroller érzékenységét levettem 0.5-re. Valamivel jobb, de nekem az előző verzió jobban feküdt, nagy tempónál is relatív könnyen úton tudtam tartani az autót. Most azért darabosabban megy a kanyarodás. Nem baj, itt szerencsére nem számít ha 1 tizedet bent hagyok egy sikánban. :D
Más: az azonos csoportba tartozó és azonos méretű gumik között van különbség tapadásilag? Úgy értem ha van mondjuk egy autóhoz 3 féle 47 colos sárgumi, különböző mintázattal. Vagy csak a kinézet más?
Naszóval. Mindenképp visszatér a középállásba, ha a jármű mozog. Csak némileg más vehemenciával. Álló helyzetben van lényeges különbség. Nekem kontrollerre volt állítva, (gondolom ez az alap) Átkapcsoltam kormányra. Kicsit valóban más, de most meg az előzőt szoktam meg és ez volt furcsa. Mindent összevetve, lehet hogy igazad volt és ez okozta a furcsa érzést...
Én nem babráltam és visszatekeri. Azt észrevettem volna, ha megváltozik mert amikor viccből feltettem a mudrunnert és azt tapasztaltam, hogy ha azt akarom, hogy egyenesbe álljon a kormány, akkor az ellenkező irányba kell húznom a pöcköt, attól agyvérzést kapok! Szóval nálam az önbeálló a nyerő! Inkább olyan érzés, hogy a pöcök mozgásra erősebben reagál az autók kormánya. Szó szerint kacsáztam az úton. De én annak könyveltem el, hogy kijöttem a gyakorlatból, csak próbaképp rákérdeztem, hátha más is tapasztalta.
Szivesen :) Az "idegesebb" kormanyzas kontrollerrel azert van, mert a legujabb frissites ota nem tekeri a sofor automatikusan egyenesbe a kerekeket. Mondjuk en nagyon orulok neki, igy volt a mudrunnerben es a spintiresben is.
Akinek hianyzik a visszatekeres, kapcsolja at a beallitasok menuban a GAME beallitasok alatt. Ha kontrollert valaszt nem tekeri vissza, ha kormanyt akkor visszatekeri (kontrollerrel jatszva).
Ez zsír, köszi! Nekem pont Alaszka maradt ki - Michiganből én az orosz régióba mentem, ott kavartam, Alaszkában jó ha félórát voltam. Jól jön majd ez a térkép ha belevágok.
Ja, ja a Gaz elég borulós - bár nem annyira mint az IH Scout (a kis terepjáró). Na, ha annak felmálházom a tetejét akkor már akkor is borul ha rászáll egy légy. :D Viszont nagyon gyors, amíg nem túl mély a hó.
Most úgy derítem fel a mapot, hogy az Azovval vontatom a hatkerekű modern scoutot (Jur 86 vagy mi), a scouttal pedig vontatok egy olyan trailert ami itt jól jön felfedezésnél (nem akarok spoilerezni azért nem írom mit.) Az Azov még így, dupla vontatmánnyal is gyorsabb mély hóban mint bármelyik más scoutom, ráadásul a nagy gázolaj is van elég. Ha találok upgrade cuccot akkor leakasztom a Jur 86-ot és begyűjtöm vele. (Ha közben felborul akkor ott az Azov a közelben hogy kimentse.)
Idegesebb kormányzás: én is kontival nyomom és nekem is feltűnt - bár lehet hogy a csúszós utak miatt érzem, mióta kijött csak az új mapot nyomom.
Nem lesz a kedvenc pályám, de nem is annyira elborult. Gazzal megcsináltam pár küldetést. Szerintem jól fogyaszt. Tetőre is lehet plusz ellátmányt tenni, úgyhogy nem gáz (Ebből de jó szóviccet csinálhattam volna!!!) Az egy kicsit zavart, amikor a tükörjégen fel tudtam borítani, de az ugye más kérdés!
Tetszettek viszont, hogy végre érvényesülnek a láncos gumik. Persze még mindig nem a hóban... (HÓLÁNC!!!) De ezen is felül lehet emelkedni. Amit viszont furcsállok, hogy kontrollerrel kicsit mintha idegesebb lenne a kormányzás. Vagy csak kijöttem a gyakorlatból pár hét alatt.
Az uj helyszint meg nem lattam, alaposan le vagyok maradva :) Most kezdem micsigenben a komolyabb feladatokat, kozbe most fedeztem fel alaszkat. Eppen osszeraktam az alaszkai regiot is egy terkepre, minden meretaranyos.
Nekem eddig bejön, a beszakadó jég különösen. Egyébként elég küzdelmes map (nyilván nem a BTR-el átgázolva rajta :). Az új autók közül a GAZ 66 klón nem rossz, de pici a tankja (110l) a Ford meg upgrade nélkül harmatgyenge és csak a hátsó kerekei vannak meghajtva.
Nem kicsi a map, és benzinkutat még nem találtam, ezért a fogyasztás elég fontos. A nyolckerekű Azov (a kisebb, valami 80.000 pénz asszem) meglepően elemében van itt, ezért bár nem scout, de azzal derítem fel a térképet. Lassú, de 350l a tank és a fogyasztása is baráti.
Egy valami nem tetszett: a Gaz 66-al mentem egy ipartelepen egy igen szűk helyen, és ilyen fémhulladékokon át ment az út. Mentem kb 10-el, erre bumm, vagy 100 pont futómű sérülés :O Az OK hogy ha egy sziklán átmegyek hatvannal akkor szétütöm az autót, de ez elég fura volt. :/
Ettől függetlenül zsír a DLC, ha tartják ezt a minőséget nálam sokáig kedvenc lesz a Snowrunner. Remélem jönnek majd klasszik szovjet vasak is a Mudrunnerből: Zil 130, 131, KraZ 255, Ural 375. Hát ha még egy terepes IFA is megjelenne... :)
A következő játékban (esetleg egy még be nem jelentett DLC-ben) pedig érdekes lenne egy dél-amerikai vagy afrikai dzsungel map.
custom kormány használat gondolom továbbra is felejtős ... vagy meglepődhetünk és örülhetünk ?
"De akkor a MR-nek sincs létjogosultsága mobilon"... szamodra nincs, es szamomra szinten nincs: legyen az a MR vagy barmi mas, semmit se jatszanek mobilon. Nalam a jatekkal toltott ido egy esemeny, engem kozbe ne zavarjon semmi. Nem is ertem hogy peldaul kiadjak Switchre a Witcher 3-at hogy lehessen jatszani a buszon. A buszon el tudom kepzelni hogy max. keresztrejtvenyt fejtek vagy tetriszezek, de mar egy konyv is sok lenne, nekem ahhoz is nyugalom kell. No de nem is miattunk adjak ki a MRt mobilra :)
De akkor a MR-nek sincs létjogosultsága mobilon, mert több órás játék. Ha csak egy küldetést akar valaki megcsinálni akkor is csúnyán megnyirbálja az akkumulátor kapacitását!
En otthon egy asztalnal ulok egy szeken, regi PC modi szerint :) Van egy ismerosom akinek sose volt asztali gepe, o kizarolag meloba szokott jatszani ha teheti, kizarolag FIFA-t, notebookon, es boldog vele. Vannak a konzolosok, naluk a TV+kanape a nyero. Ez mind szep es jo, de mintha valahol azt olvastam volna hogy a jatekpiac legnagyobb szelete a mobiljatekok. Nekunk lehetnek nevetsegesek, de akarhany kinai meg indiai elvan veluk, nem is ulnenek le egy Witcher 3 ele honapokra. Allitolag fel napokat ugy atjatszanak hogy 10 perc utan masik jatekba kezdenek, aztan a kovetkezobe stb.
Van kedvetek vitatkozni? Úgysincs jobb dolgotok! Azzal kezdődött, hogy gémer nótbúk. Hát egy notesz minden, csak nem gémer. Nem. Még azok sem gémerek amiket kifejezetten azért gyártottak, hogy játszanak rajta! Hol játszol rajta? Repülőn? Autóban? Vonaton? Nem. Otthon játszol. Miért? Mert máshol nem tudsz, mivel az erőmű nem a zsebünkben van, hanem Pakson. Az kell, hogy az a gémernótbúk egyáltalán bekapcsolható legyen! "Veszek OTTHONRA egy NOTESZT. JÁTSZANI! Otthonra! (nem veszünk noteszt!) Noteszt! (Azért vesz az ember, mert sokat van távol az otthonától és ugyanolyan körülményeket akar teremteni, elsősorban a munkájához!!!) Játszani! (pláne!) Az ilyen miért nem sétál ki a föld peremére és ugrik le, hóna alatt a gémernótbúkjával és zsebében az erőművel!?!?!?!?
Miért jövök a noteszekkel. Mert ha az ostobaság, akkor a gémertelefon az ostobaság végeláthatatlan hatványa!
Valamit tudtok a Track-ir tamogatasrol? Multkor talaltam egy regebbi hirt (most mar nem talalom) ahol a ceg megmondoembere buszken bejelentette hogy a jatek tamogatja a Track-ir-t. Ezert biztos voltam benne hogy benne van a jatekban, ki akartam probalni, de mar az gyanus volt hogy amikor frissitettem a Track-ir vezerloprogit, nem vette fel a Snowrunnert a listara. Nem is mukodik. Most olvasom hogy tobben kerik a tamogatast... szoval akkor csak igeret volt.
Műkszik az ,csak azokkal a kormikkal amikkel a készítők is akarták,vagy majd valamikor akarják ,a hibajavítás is nagyjából így megy....
Ujjbegy zsibbadásig toltam tegnap este. Sajnos egyre jobban tetszik. Grafikailag, miliőre, textúrára klaffol. Ez a térkép átmenős váltás is bejön. Egyetlen gondom, hogy még custom kormány+pedál még nem müxik, de még egy fránya tempomatot se programozott senki, hogy legalább a gázt ne kelljen nyomni folyamatosan ... na mind1.
Bocsi, az elobbi kepen tevesen van a terkepek neve. Ezen mar hibatlan.
Osszeeszkabaltam Michigen vilagat egy terkepre. Minden meretaranyos. Majd valamikor megcsinalom a tobbi vilagot is, de en meg nem tartok ott, meg fel se fedezgettem oket a jatekban. A terkepeket meg nem akarom elore latni, egyenlore ez van :)
Nekem van olyanom! Én csináltam! Egészen pontosan egy webkamerából és három (lehetőleg) infra ledből állt. Nem találtam meg az oldalt, ahol leírják hogy kell összebarkácsolni! Végül meglett. Ehhez nem venném elő. Ahhoz valóban kicsit macerás lenne. Volt egy helikopteres játék ahhoz készült. Kötelező is volt használni! Pont az a lényege, hogy ne nagyon mozgolódjon a fejünk. Hatalmas áttétellel dolgozik (amekkorát beállítunk) Ha elveszítjük a kontrollt arra van egy dedikált reset gomb, amivel középre állítja a képet.
A valosagban se nagyon latni ki egy csoros autobol olyan helyzetekben mint amilyenekbe a jatekban gyakran kerulunk. Peldaul amikor egy meredek es raadasul szuken kanyarodo uton kell lehajtani. Ilyenkor a sofor megteheti (a valosagban) hogy elorehajol, picit megemelkedik az ulesben, vagy kihajol az ablakon. Es persze nagyon lassan megy.
Akinek hianyzik a motorhazteto nezet a jatekbol, az probalja meg atkapcsolni a kulso kamera stilusat spintires/mudrunner stilusura (nagy megkonnyebbules szamomra hogy benne hagytak), nem jut eszembe mi a pontos neve, talan klasszikus... (azt hiszem a grafikai beallitasok menuban kell, en ezt a kamerat hasznalom). Igy a kamerat fel lehet usztatni az auto mogul a kabin teteje fole is egy kis ugyeskedessel. Ugy mintez a kamera-valaszthatosag ott van a menuban, ugy kellene hogy ott legyen minden megoszto opcio is: a kerekek egyenesitese, a kabinnezet elorenezes megmzodulaskor stb. stb.
Trackir: ha van aki nem ismeri, ez egy szenzor a monitor tetejen, amihez egy siltes sapka tartozik, a jatekos fejforgatassal nezelodhet a kabinban, nem kell egerezni. Az elfordulas merteke beallithato.
En egyszer kaptam egyet kolcson es azota se nagyon kerik vissza, ugyhogy a ETS2-ben szoktam vele jatszani. Ez megengedte azt is hogy a sofor megemelkedjen es elorehajoljon a kormany folott (amennyire a jatekos a szekeben) , hogy jobban az auto ele lasson. Persze ennek merteke mindig korlatozott es az adott jatektol fugg. Nem tudom a SRben milyen lenne.
No ahogy fogalmaztál "nem az egérrel kell bohóckodni belső nézetben". Igazából 3 monitornál nekem nem kell semmivel (egérrel) bohóckodnom belső nézetben,max amelyiknél nem látom egyszerre a jobb tükröt is ráhúzom picit a kamerát de ennyi. Amit írtál ismerem ,sokszor el is gondolkodtam régen rajt ,de engem zavarna a fejkövetés miatti "bohóckodás" összevisszaság. Mikor ide-oda mozgatom a fejem vagy épp vakarózok ,bármi...akkor már el is veszteném a kontrollt a kép felett,de akinek bejön használja. Nekem a VR szemcsi sem kellene,kipróbáltam ,nem érdekel,már csak a felbontása miatt sem,meg úgy általában zavar még a füles is inkább 5.1-ben hallgatom,nem nyom nem melegít stb stb..
Van egy olyan legalább 20 éves technológia hogy headtracking, a szimulátorok nagy része támogatja is és nem az UE4 a kizáró ok mert a pl. ACC-ba belepakolták. Nyilván kell hozzá plusz hardver (trackir vagy olcsóbb alternatívái) de legalább nem az egérrel kell bohóckodni a belső nézetben.
Tisztában vagyok vele azért is írtam hogy nagy részben keveseknek adatik meg az én általam említett lehetőség. Kipróbáltam én is kíváncsiságból 1 monitoron. Nos tuti én sem használnám a belsőt olyan kevés amit látni,oldalra,a tükröket meg csak ha elfordítom a kamerát. Előre így sem(3monitoron) látok többet mint 1-el mármint a kocsi elé így van kihívás a bukkanókban hegyre fel,hogy na mi is fog történni,vannak is meglepetések néha ,de óvatossággal ez is simán orvosolható... De simán bevállalom a plusz játék élmény kedvéért meg a kihívás is nagyobb. A MudRunnert is 3 moncsival toltam ,de ott a borzalmas belső nézet tükrök hiánya miatt keveset használtam... Ami a grafikát illeti szerencsére nagy gond nincs a PC-n,de a javítás után instabilabb lett az fps esésekkel. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.06.16. 10:30:07
Eta32! Vélehetően minőségi 3-monitoron nézve ahogy te játszol belső nézetben teljesen jó és élvezhető a játék, de hidd el, sima tv-n vagy monitoron a belső nézet valóban körülményes. Szerencsére választható a nézet opció, így mindenki megelégedéssel nyomathatja ezt az egyébként összességében szerethető game-t! :) Idővel meg még jobb lesz! Sok első napos játékok megvételekor a hibák ( bugok stb ) előfordulási esélye jelentős, ezzel tisztában kell lenni. Még AAA-s open world játékoknál is rengeteg a probléma az első pár hónapban, lásd Days Gone. Azoknál főleg az optimalizációkat szúrják el a készítők, receg a kép, szaggat, akadozik stb.. A SR-nél konzolon ami nekem ég szemet szúr az az, hogy az előttem lévő táj egyes részletei ( bokrok, zebrák, kövek ) utólag rajzolódnak ki, ez azért kiábrándító tud lenni, pláne zavaró. Ez utólag még patch-el sem javítható hiba.
"Most az tegye fel a kezét, akik vezetés közben a tetőkárpitot, vagy akár a műszerfalat bámulja!" Én még az órákat is szoktam nézni mennyivel megyek ,a napellenzők hogy mozognak stb... Ugyan, nem írtam oda, de a való életben? Nyilván rápillant a műszerfalra az ember, úgy szökőévenként...
Ja még annyit a külső nézethez . PC-n annyira bugos hogy ha egérrel körül nézek( mással nem lehet nincs beállítható gomb lehetőség még mindig a kormira) a kormányt mindig elfordítja ahogy az egeret húzom,na így már nem oly egyszerű vezetni. A fórumon nyitottak is rá külön topicot. Remélem a következőkben ezt is és a normális kormány támogatást is javítják ,mert vannak még bugok rendesen.
Nem ragadtattad el magad ,jók az észrevételeid ,de csak a magad szemszögéből nézve. Vagyis neked mi és hogy lenne jó (nyilván sokan örülnének ilyen megoldásoknak) azt írtad,ezzel nincs is baj. Sok autós játékba erre találták ki a "motorháztető" nézetet amikor kinn ülsz rajt és nem takar ki semmi de itt ilyen nincs ,na meg az már nem belső nézet. De amiről te beszélsz olyat még autós játékban ,pedig rengeteget próbáltam használtam és van is régóta nem láttam és hallottam ,de ne is várj ilyen nem lesz. A belső nézet attól belső hogy azt lásd ami belülről látnál. Itt maximum előre tudod vinni a nézetet FOV ,de az már megint nem az igazi. Az hogy a valóságban a szemed ezeket figyelmen kívül hagyja valamelyest az már más tészta. Most akkor én feltettem a kezem!!!! A játékban (eddig több mint 150 óra) kb 90%-ba belsőből tolom. A külső csörlőzéshez kell mert azt belsőből nem látom rendesen ,meg kormi bill együtt bugos (egyenlőre)is így mindenképp kell,na meg bizonyos esetekben tolatásnál ,mert a tükrök nem minden esetben elegendőek,ahhoz legalább ATS-ETS2 szint kellene ott 100% belső nézetet használok tolatásra is,pedig ott is van "A" oszlop, csak ott nagyon részletesen beállíthatsz mindent belső nézetre szabva. Hozzá tenném az elődökhöz képest a SR nagy előre lépés a belső nézet terén. "Most az tegye fel a kezét, akik vezetés közben a tetőkárpitot, vagy akár a műszerfalat bámulja!" Én még az órákat is szoktam nézni mennyivel megyek ,a napellenzők hogy mozognak stb... Vissza térve az "A" oszlopra én itt a játékban sem veszek róluk tudomást,abszolút nem zavarnak. Nyilván nincs mindenkinek olyan széles látószögű monitorra pénze hogy ezek a dolgok ne zavarják és belsőből tolja,de ez van. Itt egy picit tolatgattam belsőből. Elsőre viszonylag jól ment igaz volt helyem is...Indulás A pontból érkezés ugyan oda vissza.
Aborg! Igen, ahogy én is meg te is javasoltad, tegyék választhatóvá a kerekek egyenesbe ( vagy sem... ) állításának döntési jogát. Jeleztem egyébként lentebb, nem egy olyan kameranézet van, amikor nem oldalas nézetet választok, ilyenkor a kerekek egyenesbe állítása körülményes, főleg szűkebb részeken, szerpentineken. Ott a magasabb sziklák/oldalfalak nem is engedélyezik a kameranézetnek, hogy oldalról leskelődjek, így marad a hátsó nézet.
István! Pont tegnap jutott eszembe amit írtál, miszerint a belső nézet valóban nem jól láttatja a terepet, sok a kitakarás az oszlop-tető-műszerfal-kocsi eleje által. Sok esetben szinte vakon vezet az ember, emiatt sem szeretem személy szerint a belső nézetet. Itt is kellene még minimum egy választható kameranézet, mely kicsit előbbre tekint! Arról nem is beszélve, hogy a nagyobb elejű járművek elejét látom inkább, az útból pl semmit, főleg akkor, amikor felfelé halad az ember egy szerpentinen, vagy éppen felérve egy magasabb pontra, jön a bukkanó... kanyarral megspékelve. :)
Bocsánat nem voltam naprakész! KIcsit azért örülök, hogy így alakult. Sokkal élvezetesebb a játék egy vezérlővel. Lehet, hogy egyszer leveszem a kormányt is a polcról. De ahhoz inkább a belsőnézet dukál, amitől hányok.: A játékfejlesztőknek az a rögeszméje, hogy nekem látnom kell az "A" oszlopokat! El kellene menni egy autóbontóba beszerezni az összes "A" oszlopot és minden fejlesztőnek aki ilyet csinált a homlokához szegecselni. Hogy.: "Most már realisztikus a világ? Gyökér!" Tegye már fel a kezét, aki beül egy autóba vezetni vagy csak utasként, bámul ki az ablakon és közben látja az "A" oszlopot! Tudomást sem veszel róla! De a birka fejlesztő odarajzolja, mert annak ott a helye. De az már nem jut eszébe, hogy részben áttetszővé tegye, ami sokkal közelebb állna a valósághoz. És ha már itt tartunk a tető és a műszerfal sem takar annyit, mint a játékokban. A legvalósághűbb nézet az lenne, ha épp csak szegélyezné a tető és a műszerfal a képet és ha kíváncsi vagy valamelyikre akkor fordítsd oda a nézetet! Még egy teszt.: Most az tegye fel a kezét, akik vezetés közben a tetőkárpitot, vagy akár a műszerfalat bámulja! Naugye!
Pardon. Már megint elragadtattam magam! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.16. 05:55:44
Én nem fizettem 18 ezret plusszba ,no meg nagy ívben teszek a bill kiosztásra(bocsi minden billt használótól) DEHÁT a kép mást mutat...!!!!!???? Billentyűzet kiosztás megváltoztatható....???
Ahogy olvastalak eszembejutott, hogy: DEHÁT a wasd-ot sem lehet megváltoztatni!!!! (Ez került nekem plusz tizennyolcezer forintba!) Mit akarunk mi itt ilyen választható dolgokkal?!?!?! JézusMária de messze van!
En PCn jatszom, ott megallas utan a sofor mar a jatek kiadasa ota egyenesbe tekerte a kerekeket. Ha jol ertem akkor PS4-en ez csak az uj patch ota van igy. Ami PCn valtozott az uj patch ota, az talan az hogy kabinnezetbol nem forditja a fejet automatikusan elore amikor elindul az auto. Ennek orulok, en nem szeretem ha a jatekok kiveszik a kezembol az iranyitast. Hadd nezekk oda ahova en akarok, hadd tekerjem a kormanyt ugy ahogy en akarom... (en is kontrollerrel jatszom). Szerintem nem volt ezzel gond: olyan volt mint a valosagban. Ha a kabinban ulsz, akkor nyomsz egy kis gazt es ha nem jo fele megy, finoman korrigalod. Kulso nezetbol meg amugy is latom merre allnak a kerekek. A valosagban is a legtobb rakodo auto kereke valamerre el van tekerve, szoval realisabb (lenne) a latvany is a jatekban. De persze siman ertheto ha valakinek az egyenesbe tekeres tetszik jobban, ezert kellene a menubol valaszthatova tenni es mindenki elegedett lenne! Sok ilyen felemas "aprosag" van a jatekban amit gond nelkul a menuba rakhatnanak es mindenki allitsa be kedvere. Sok kicsi sokra megy!
Én attól kaptam idegrohamot, hogy a kerék nem állt középre, hiszen mikor nem oldalnézetben irányítottam a járművet, nem láttam a kerékállást, emiatt egyenes úton is sokszor kacsázott a kocsi. Tegyék választhatóvá, oszt' jónapot! ( konzolos vagyok, ès kontrollerrel irányítom ) Én inkább a map minőségét kritizálnám, ami nagyon kidolgozatlanra sikeredett, kb ps2 szintű a grafikai minősége, az ikonok majdnem egyformák, egymást takarják ki, ahogy a szöveges kiírások is. Jobban is rá lehetne nagyítani a tájra, sok esetben még a jármű irányát is nehéz megállapítani, hogy éppen merre tartok. Az útvonal bejelölgetéseket nem mindig használom, kicsit kiábrándító számomra a kék villódzás az úton. Maga a játék továbbra is tetszik, minden hibájával együtt. Akik az előző részekkel játszottak, ők úgy olvasom, kritikusabbak a SR-el kapcsolatban.
A hivatalos fórumon kb 10 topic ezzel van tele. Vagyis sír mindenki (nagyon kevés aki nem,értelem szerűen kontrolleresekről van szó ) hogy igen is kérik vissza a régit 5.1 előttit. Mikor nem tért vissza középre,szerintük az és úgy volt a jó és most teljesen elcseszték. Én nem foglalok állást,de van róla véleményem..... Csupán egyszerű ok miatt, kormánnyal használni pont olyan mint az éleben ha kormányoznám...plussz a FFB istenien adja vissza ami a kerekekkel-futóművel történik ,akár egy fára rámegyek akár egy kőre stb stb... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.06.14. 21:31:32
A kormány visszatérésről vitatkoznék. Már ezzel játszottam (SR) amikor feltettem a mudrunnert, mert kíváncsi voltam valamire és pont az borított ki, hogy nem tér vissza a kormány. Illetve, csak nagyon lassan. Ez nyilván más és más érzést hoz ha különböző vezérlőket, vagy ne adj isten billentyűzetet használunk. Kormány estén nyilván nem fog visszatérni, hisz tartom... Gondolom pontosan követi a kormánymozdulatokat. Itt teljesen mindegy. Billentyűzet esetén jól jöhet, mert kicsit reálisabban lehet kezelni a fordulást. De kontrollernél borzasztó zavaró, hogy elengedem a pöcköt és még mindig fordul. Konkrétan el kell húznom a másik irányba, hogy egyenesbe kormányozzam! Nettó hülyeségnek tartom.
Bocsánat! Figyelmen kívül hagytam a "NEM MOZGÓ JÁRMŰ" feltételt. De attól még nem lesz teljesen értelmetlen, amit írtam!
A többi tétel hidegen hagy. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.14. 20:39:41
Ma alaposabban a kormere neztem a jateknak, es van nehany eszrevetelem. Nem bantani akarom a jatekot, sot, azt szeretnem ha a leheto legjobb lenne. Az eszreveteleim nemelyike valakinek szorszalhasogatasnak tunhet, de vagyunk nehanyan (gondolom kissebsegben) akiknek oromet tudnak okozni ilyen apro, sokaknak szinte eszrevehetetlen es lenyegtelen aprosagok. Akit untat az osszehasonlitasok eleje az ne is olvasson tovabb, ez ilyen lesz vegig :)
Eloszor arrol lesz szo ami a Mudrunnerban benne volt, remelem csak ido kerdese hogy belekeruljenek a Snowrunnerba is): -a zajok a kabinban FPS nezetbol, foleg a gumik duborgese a talajon. A Snowrunnerban nincs ilyen. Ha egy lejton uresbe rakom es kikapcsolom a motort, akkor szinte csend lesz. A Mudrunnerban jaro motornal is hallatszik a kerekek zaja (kabinnezetbol).
-a kerekekre tapado vastag sar. Ez nagyon hianyzik, latvanyos volt (es ugy realis).
-Ha a MR-ben vizbe hajtottam, akkor egy ido utan eszre lehetett venni mogottem az autobol szivargo olajfoltot (marmint a tavon ahol nem volt sodras). A SR-ben nincs olajfolt.
-Ha a MR-ben a vizszint ala kerult a kipufogo, akkor buborekolt, es cserzette a vizet. Ehhez persze bugyborekolo hang is tartozott. A SR-bol ez is szinte teljesen kimaradt. Hang nincs semmilyen, a vizet se cserzi, es nagy ritkan dob egy 2D froccsenest, ez a maximum. Szinte nincs is kulonbseg a jaro es a kikapcsolt motor kozott.
Aztan par dolog amit en szemely szerint hianyolok, bar lehet hogy mas meg orul neki hogy nem ugy van mint a MR-ben volt. Ezert az idealis az lenne ha ezeket a menubol valaszthatova tennek, igy mindenki elegedett lenne! Peldaul en szerettem a MR-ben hogy a nem mozgo auto kerekeit nem tekerte a sofor automatikusan egyenesbe, mint ahogy a SR tulbuzgo soforje teszi. Nem artana egy iranytu a kepernyo sarkaban. Annak orulok hogy kabinnezetbol a SR-ben az uj patch ota mar nem nez automatikusan elore ha megmozdul az auto.
Es vegul: a MR-ben valahogy jobbnak erzem a talajjal erintkezo auto fizikajat. Nem mondom hogy a SR-ben nem jo, de a MR-ben valahogy precizebbnek tunik nekem. Mar csak az is ha egy sima, objektumok (kovek, agak stb.) nelkuli terepen megy. Engem valahogy jobban meggyoz mint a SR-ben, nem tudom mi az oka. A SR-ben olykor-olykor ugy erzem hogy valami nincs rendben a kerekekre nehezedo sulyokkal, mintha tul konnyu lenne a verda, vagy nem szamolja ki rendesen a fizikat es kicsit csal, nem tudom. A fizikai beallitasom a menuban termeszetesen ultran van.
Apropo sulyok: multkor lejjebb valaki belinkelt ket MODot, amik korrigaljak a rakomanyok es az utanfutok sulyat. Ez nagyon meglepett, hogy a keszitok nem a realis adatokat allitottak be, hanem neha azoknak csak az egy negyedet. Egy ilyen jatekban, ahol szerintem pontosan a minel nagyobb elethusegre torekedtek. Legalabbis en eddig azt gondoltam. Kiprobaltam a ket MODot: a latvanyban nincs nagy kulonbseg - nem tudom egyaltalan lejjeb e nyomodtak az autok rugoi a megnegyszerezett rakomanysuly alatt, nem mernek ra fogadni hogy igen. Az utanfutok pattogasa is talan csak azert lett kevesbe szembetuno mert az auto nem birta olyan gyorsan huzni. Foleg a motor huzoerejere van hatasa: neha elindulni se birt egyesen, lassu fokozatba kellett tenni hogy megmozduljon (a kisebb potkocsit vontattam egy rakat betonlappal). Aztan kiprobaltam a betonlapot a platon is (mellesleg a lapos platon a rakomany furcsa fizikajat az uj patch se javitotta meg ki). Hat nem is tudom, nem gyozott meg ez a ket patch hogy szuksegem lenne rajuk. Nem nagyon akarom szetbabralni a jatekot, inkabb ugy hagyom ahogy az alkotok jonak lattak beallitani, de kicsit csalodott vagyok hogy nem a realis adatokkal dolgoznak. A garazsban is inkabb hasznalhattak volna az autok mellett realis adatokat (nyomatek, suly, stb.) mint ezek az arkade stilusu betoltodo palcikak vagy mik. Ha meg az adott kocsi nem birja elhuzni az adott sulyt, akkor ez van, ilyen a valosag is, nem kellet volna igy elbabralni a dolgokat. Ez visszaut, sokan mar az elozetes videok alatt is kommentaltak hogy valahogy tul konnyunek tunnak a megrakott utanfutok. Sot, meg mazsalopontokat is rakhattak volna be poenbol, le lehessen meri az autot megrakva, uresen stb., ha valaki pont azzal akarna szorakozni.
A vegere egy kis poen: dudaljatok ra ket meterrol (akar egy SCOUTtal is) egy piros-feher deszka uttorlaszra, vagy egy keritesre, vagy egy kisebb kore. Valami tortenni fog. Aminek nem kellene.
P.S: Eta32, irtad hogy jarsz a Focus forumokra: rakd ki legyszi ezeket a kepeket a megfelelo helyre ha van kedved, lehet hogy eljut az illetekesekhez is hogy vannak akiknek ez is szamit. Koszi. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.06.14. 19:31:22
Amikor még nem kapcsolókat pöckölgettek a váltókaron a kamionosok! Ma meg már a zömük automata! Jó nézni ahogy gépészkedik. Elsőre bonyolultnak tűnhet, de egyáltalán nem az. Ha türelmesen végignézitek, akkor biztos feldobja azt a video-t is, amikor magyarázza. Egy városon nem szívesen mennék vele keresztül rakottan, de kedvem lenne kipróbálni! Elfelejtettem említeni, de a szemfülesek észrevehették, hogy csak elinduláshoz használja a kuplungot! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.14. 18:44:16
Megfejtettem a túlméretes rakomány titkát! Annak idején viccből letettem egy túlméretes rakományt a Zimnegorsk térképen a folyóba, hogy mit lép rá a játék. Természetesen nem vette figyelembe a sodrás tekintetében, de arra jó volt, hogy összemossa két dolgot. tehát ez a rakomány egy hiba következtében megjelent az új Rift térképen is! Arányaiban kábé ugyanott van! Sőt!!!! Megjelent Drowned Lands-on is!