A konzolos verzió sajnos bugosabb az átlagnál. Nálam az összes jármű lámpájának világítása szemből nézve nem világít, viszont a fénysáv az működik, tehát sötétben szerencsére lehet közlekedni mert látni legalább. A sárga villogók sem működnek... A farmokon a ládák a levegőben lebegnek nem egy esetben, egyes trailerek meg elhaladva mellettük elkezdenek mozogni, táncolni/remegni. Viszonylag gyakran nem tudok hátramenetet kapcsolni, csak sokadjára. Ez gond, mert addigra sáros terepen a kocsim kerekei elmerülnek a trutyiban. Egy-egy küldetés nem indul el még aktiválva sem. A garázsban nem egyszer megtörtént, hogy lefagyott a SELECT gomb funkciója, nem tudtam kilépni onnan, de az újraindítás szerencsére segített. Maga a játék ettől még játszható, sok bug inkább esztétikai hibának minősül, viszont bosszantó dolgok ezek. Ja igen, nem egy kisebb jelzőtábla/oszlok szellemként viselkedik, át lehet menni rajtuk minden gond nélkül. Egyik nap ki szerettem volna vontatni egy rakománnyal teli platós autót a sárból, a kötél viszont a rakományt húzta le a platóról ( pedig a vontatott autóhoz csatlakoztattam ) majd a rakomány egyszer csak köddé vált. Szóval vannak " ajnye " dolgok, így hogy még csak a Michigan-i pályán rodeózok el sem tudom képzelni, milyen hibákba futok bele a későbbiekben! Ezek a hibák rontanak a játékélményen, van egy bizonytalansági görcs az emberben. A legtöbb játéknál el kell felejteni az első napos vételeket, főleg ha azok nyitott világúak, azoknál sok a bug szinte minden esetben, még AAA-besorolású game-k esetében is. Lásd ps4 Days Gone, ott még az optimalizációval is hónapokig gondok voltak, szaggatott a kép rendesen, főleg a játék vége felé.
Igazából,már arra sem emlékszem ebben a nagy katyvaszban ami a játékokban van, hogy hol is van a White??? De igazából annyira nem is érdekel,majd idővel meglesz.... De amiről korábban írtam és próbáltam utalni hogy bugos az a GMC MH9500 és ennek a küldetése a fórumon is írnak róla (már a kezdetektől) hogy másnál is ugyan az van ami nálam. A beta-ra rátérve javítják toldozzák-foltozzák ,de kettőt előre egyet hátra megy a buli.... Vannak amik javítva vannak és jól működnek,de sajna újabb eddig nem látott hibák is jönnek.... Más: A kocsi szállítás már jól működik,nem esnek át a póton. De már rég óta megy a fórumon is a diskurzus róla hogy jó lenne egy rögzítő funkció ,mert simán legurul a trailerről ,még ha be is van húzva a kézifék,úgy hogy vannak jó megoldások de részben használhatatlanok ebben a formában. Azt nem értem a készítőknek ez miért nem tűnt fel. Vagyis értem,mert soha nem tesztelték a játékot ,még nagyjából sem ,nem hogy ennyire részletekbe menően.
Nekem igazából már az nagy pozitívum hogy a kormit be tudom állítani egyénileg is ,nem kell a G29 előre beállított profilját használnom,ebbe a "custom" menübe bekerültek új beállítható funkciók. A FFB nagyon adja magát ,így az irányítás már nagyon baba... Persze ezek még csak a betan. Még a H manuált várom ha így megy talán Karácsonyra az is bele kerül...,de addig el leszek így is valahogy.
Rengeteg gond van még mindig a fórumokon mást sem olvasni,de próbálják javítani,de ahogy írtam is 2 előre 1 vissza megy csak.... Ha így haladnak ebből nagyon soká lesz olyan játék amire a játékosok kiadták azt a sok pénzt.... Több topicba is bele-bele olvasva ,nem olvastam hogy nagyon elégedettek lennének a felhasználók.... Senki sem erre fizetett hogy hónapokig beta tesztelő legyen egy teljes árú játékban amit késznek árultak-adtak el....
Én a kiadás után nem sokkal (IS) megkaptam. Már nem emlékszem a küldetésre, de sokszor úgy oldottam meg ezeket, hogy a roncsot vontattam (Külön élmény) a megadott helyszínre és ott javítottam - tankoltam meg! A Lényeg, hogy van White-om és nem vásároltam! (Azzal mentem az orosz pályákra!) Jó kis masina!
Nos van egy rossz hírem ráakadtál erre a BUG-ra is. Én már oda vittem a garázshoz de nem kaptam meg,te sem fogod...már ha erre gondolsz kár vele vesződni... A fórumon is írták és alább írtam róla én is....
Koszi az infokat :) Akkor kivancsian (amde turelmesen) varom hogy raakadjak majd valami terepesebb teherautora :)
Ambar nem tudom hogy a beta-patchban (en nem hasznalom) nincs e mar benne az a javitott kore hajtas, vagy csak valami tavlati terv volt? Mar nem tudom hol olvastam rola.
Most a masodik terkepen ugykodok, egy kuldetesben el kell vontatnom egy regebbi White-Start a garazshoz es majd megkapom. Meglepett hogy miutan teljesen megjavitottam (ott ahol talaltam), nem tudtam atulbni bele. Talan nem is kellett volna teljesen megjavitani? Meg is tankoltam. A feltuningolt Scouttal vontatom, de mintha a teherauto sajat maga is rasegitene, forognak a kerekei, ha tolatni akarok akkor o is tolat... de a motorhangjat viszont nem hallom.
Eta32! Teljesen egyetértek amit írtál! Amennyire kell, annyit benyomódnak a kerekek. Ez off-road játék, nem Trial kerékpár/motor verseny. :)
Ami a gumi fizikát illeti...senkivel nem szálnék még csak picit sem vitába, de nálam az összes kerék az összes autón deformálódik....megkockáztatom ahogy a való életben,de legalább is nagyon reálisan. Természetesen nem egyformán ,érdekes is lenne... Nyilván egy kevésbé "ballonos" és nagyobb mintázatú kisebb mértékben. Nem vitás hogy nem úgy mint a MudRunnerben,mivel ott alapból puhább volt alapból laposnak látszott,egyformán minden kerék,na az sem volt épp reális,..... Itt a gumi benyomódást másképp oldották meg (mindenki döntse el neki jó ez vagy sem) nekem eléggé reálisnak tűnik,csak ugye nem mind egy mit és hol figyelünk. Alap shevi 1500 terepjáró,a feltéve egy 35 kereket megemelve a rugókat,de ami alapból rajt 31-es van annál is ugyan így viselkedik bármilyen modosítás nélkül. Az igaz mikor ráhajtunk egy kemény tárgyra pl,a bal elsővel nem nagyon lapul be vagyis igen de hamar vissza nyeri az alakját de ha figyelmesen nézzük és lassan hajtunk, mindenre fény derül. De ez sem általános pl a rámpa mellett vannak pici fagallyak némelyikre ráhajtva megállva rajtuk ,szó szerint félig benyomódik-lelapul a kerék,nyilván nem mindnél és szép lassan óvatosan figyelve a gumi mozgását-deformálódását kell végrehajtani. Mindenkinek ugyan az a játék és fizika van. De tovább megyek viszonylagos egyenes talajon állva (teszt pálya garázs melletti aszfalt) ha forgatom a kormit akkor is látszik néha bizonyos mértékű belapulás-nyomódás a kocsi súlyterhelés változása miatt és ugyan így a rugók is mozdulnak ,vagyis mozog a kocsi rugózik. Akinek ez így nem jó ,szerintem teljesen reális,annak más játék után kell néznie,de ehhez még hasonlót sem fog találni. Vissza térve a rámpán állásra. Bal első a rámpán áll, mikor ráhajtok (lassan) látszik a benyomódás,majd vissza nyeri az alakját,de ugyanakkor meg kell nézni a vele átlóban ellentétes jobb hátsót ami szemmel láthatóan sokkal laposabban néz ki mint a bal hátsó vagy akár a jobb első. Csak ugye hajlamosak vagyunk ezeket a dolgokat nem figyelni,pedig a valóságban is hasonlóan működik a gumi fizika ,mivel a példaként említett esetemben is az összes súly leginkább a jobb hátsó kerékre terhelődik,nyilván a bal elsőn és a többin is van de a gravitáció is oda tolódik leginkább. Ezt úgy néztem hogy a bal elejével a teszt pályán a rámpa szélére felálltam.
Azt állítólag a következő javításban javítják ,mármint a köveken és egyéb tárgyakon való átmenést a kerekek részéről ,de hogy majd hogy sikerül ,kiderül idővel. Ami a faágakat illeti nos vannak fura és érdekes dolgok ,de annyira nem veszélyes,azért ne kívánja senki a készítőktől hogy minden gallyat lemodellezzenek fizikailag... Van amik csak vizuális akadályok épp úgy mint a kövek kavicsok amik az úton találhatók és átmegyünk rajtuk.... Ja igen megnéztem a nagyobb kamionoknál is nos ott is akár egy kisebb gally is be tudja nyomni a gumit ,deformálódik....(tesztpályán levőkről beszélek) De hogy fokozzam az "élvezeteket" ha egy nagyobb kocsinál és ballonos keréknél (Itt jobba látni) megfigyeljük ,azt is látni hogy a gumi nem egyformán lapul nyomódik a külső és a belső felén ,terheléstől függően...ezt nehéz lenne űberelni... Nos szerintem akkor ezek fényében mindenki döntse el magának ez így jó vagy sem... Nekem maximálisan megfelel..
Ha igazi offroad szim lenne akkor tettek bele gumi fújás és eresztés opciót is. Nekem van egy steam-es régi 9 évvel ezelőtt készült,Off-Road Drive nevű játékom az oroszok készítették na ebben volt ez az opció,abban az időben a maga nemében nem volt egy rossz játék jól elszórakoztam vele. Jó pár mostani off-road szimnek kikiáltott játék elbújhat mellette,sok mindenben.
Vissza térve a SR-ra van itt még nagyon sok javítani való minden téren,de legalább használható néhol erős kompromisszumokkal ,pedig 1 hónapja kint van kész játékként.... Most hogy jön a FFB támogatás a kormányosoknak már nagyon nagy élmény lesz vezetni a kocsikat,nyilván a mással használóknak ez semmit nem jelent ...de én már csak úgy vagyok egy autós játékot-szimet alap hogy kormival használok....
Más . Nem érdemes a Fleetstar leragadni Én az International Paystar 5070 használom már az elejétől elérhető,és ha eladod a dolgokat simán megveheted és feltuningolhatod ,egyenlőre, igaz jóval drágább de sokkal jobb is,persze mindenkinek más-más Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.26. 06:58:45
En ma jottem ra hogy a jatekban aktivalhatom akar az osszes feladatot is. Eddig ugy jatszottam hogy mindig csak egyet aktivaltam (ugy hogy odahajtottam az autoval a kijelolt mezobe hol kiirja mi a feladat, megmutatja a terkepen stb.), es mikozben azt a feladatot teljesitgettem, nem torodtem a tobbi feladat aktivacios mezejevel, elhajtottam mellettuk. Pedig siman felvehetoek azok is. Amit elvallalok az a terkep oldalso listajan befeheredik (az a kis irat ikon vagy mi a fene). Ezutan mar nem lesz az adott feladattal olyan "hiba" mint multkor amikor felhajtottam egy hegyre mert hogy onnan szep a kilatas, de nem ismerte el hogy teljesitettem, mert nem hajtottam el eloszor a feladat inditasanak az aktivacios mezejebe (ami persze teljesen mashol volt :)
Rendes terepes teherautom meg mindig nincs, a leghasznalhatobb egyenlore a legelso Fleetstar mert van elsokerek meghajtasa is. Persze meg orszaguti gumikkal futhat csak :) De a Scoutra mar rakhattam terepgumit. Figyelgettem a gumik fizikajat, es hat sajna nem vagyok veluk elegedett. Osszehasonlitottam a Mudrunnerrel, csinaltam is par kepet.
Ez itt egy kore hajtas esete: a felso sor a MR, az also a SR. A Mudrunnerban deformalodik picit, a Snowrunnerban nem vettem eszre. Nem allitom hogy nincs a SR-ben gumideformacio mert neha mintha megmoccanna valami bizonyos eseteknel, de messze nem a MR szinvonalan. Itt a kore hajtasnal nem vettem eszre semmit.
Remelem a nagy teherautoknak majd puhabb, deformalodobb gumijaik lesznek. Aki mar azokkal jatszik mit tapasztalt? Peldaul a MR-ben a Kraz teherauto meg a Kirovec traktor voltak a kedvenceim, tobbek kozott a puhabb gumijaik miatt, szerettem figyelni ahogy gyurodtek. Nemcsak kore hajtasnal, hanem a rendes terepen is.
A masik osszehasonlitasom eredmenye sajna meg roszabb a SR-re nezve. Itt egy fatorzson valo athajtast figyeltem. A kepek magukert beszelnek (fent a MR, lent a SR).
A MR eseteben szepen szimulalja a dolgot, meg a gumi is eldeformalodik az agon. A SR esete siralmas: itt egyszeruen atmegy az agon, mintha valami hologram lenne. Azt figyeltem meg a SRben hogy amikor az elso kerek rahajt, az ag roppan egyet, porzik, es ezutan mar nem nagyon torodik vele a program. A MR-ben neha elofordult amikor nem tudott atgordulni az auto az agon, hogy elterelte a fa a kerekeket (mint a sinek a kisiklott vonatot). Persze a MR se volt tokeletes, neha a fa benyomodott a fold ala, az se volt koser hogy le voltak horgonyozva a terephez egy lathatatlan horgonnyal, nem volt az a csorlo ami felre birt volna vontatni egy ilyen szaraz fadarabot, max csak rangatni birta.
De mintha multkor itt olvastam volna hogy az uj patch majd fog valamit javitani ezeken a dolgokon is. Endy, valami tapasztalat ezen a teren?
Amikor konkrét árut kér a küldetés, és a hangsúly az áru-n van, akkor megjelöl minden lehetséges helyszínt, még az utánfutókat is, ahonnan be lehet szerezni! Olyannal én nem találkoztam, hogy megmondja, hogy ő innen, vagy onnan kéri, mert a másik nem jó!
Ezek szerint nem mindegy. Mi játékosok hajlamosak vagyunk mindent a program, joystick, AI számlájára írni, pedig lehet, hogy bennünk van a hiba. Figyelmetlenség, lassúság nem pontos lövés, mi soha nem vagyunk hibásak. Az hogy ez bug honnan tudni? Megjelölte figyelmesebb megnézésnél, hogy honnan várja a 3. acélt. Komolyan kérdezem.
Rebekakocsis! Köszi az infókat, kicsit azért megnyugtattál! :)
Tegnap megijedtem, mert a garázsba betéve a kocsimat a SELECT x-gomb (ps4 ) nem reagált semmire a menüben, vagyis beragadtam, nem tudtam elhagyni. Mivel nincsen manual meg auto save, így a játék újraindítása után gombócban volt a gyomrom, mert nem tudtam, hogy a hiba rendeződik e!? Szerencsère ott tudtam folytatni ahol abbahagytam, vagyis a garázsban, a select pedig már funkcionált. Ezek a bugok (?) életveszélyesek, mert mentett állás nélkül sok tíz órányi játékidő is elveszhet szélsőséges esetben! Jó lenne, ha egy utólagos patch-el vagy plusz lehetőséggel lehetne menteni állásokat. Meg ugye figyelmetlenségből az indító menüben ha valaki a NEW GAME-ra megy rá, akkor szintén minden előző játékmenet törlődhet, egymás alatt van a CONTINUE meg a NEW GAME így könnyű rontani. Szóval csak okosan, nem kapkodva!
Tegnap siker volt a kormival G27 ,sikerült rájönnöm miért nem fordult 180 foknál többet most már bármilyen elfordulási szöget be lehet állítani tetszés szerint a profilerben... Most az új javítással(Beta) ami majd jön és lesz benn normális FFB támogatás olyan vezetni a kocsikat mint a MudRunnerban sőt ,részletesebb beállítási lehetőség van ,jobban testre szabható. Na így már élvezet tolni kormival. Ha valakinek G27 kormi segítség kell szóljon. Halkan megjegyzem még most sem fogja támogatni ezt a kormány típust az új javítás, A G29 beállításaival működik....de legalább működik és a FFB is olyan amilyennek kell lenni. Totál érezni hogy aszfalton ,jégen sárba,vagy egyéb murvás terepen meg az ember,nagyon jól vissza jelzéseket produkál,lehet jobban kontrollálni a vezetés és tényleg adja hogy vezetem az adott járművel. Még a H manuál váltó kuplunggal jöhetne,de asszem erre még jócskán várni kell,de talán ha ezt is 1 hónap után bele faragták jön ez is. Nagyon sok a panasz arra is hogy a féket ha nyomjuk az automata miatt nem tudod pedállal tartósan fékezve tartani,hanem megindul hátramenetbe. Így talán rágyúrnak hamarosan ezekre a dolgokra is... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.25. 09:36:25
Mapon belül eddig én volt hogy nem onnan vittem ahonnan írta,de nem volt gond lehet hogy akkor az "átszállításnál" reklamál érte ,nem fogadja el. Köszi majd figyelek rá a jövőben én is... Gondolom ilyen esetekben direkt csinálják így,hogy tovább tartson...
Tegnap szívtam egyet. Az egyik mapról a másikra kellet vinnem 3 acélt. Na összeállítok egy platós meg egy pótos szerelvényt és a két kocsival elvergődök a másik térképre. Leteszem a két csomagot, félreállok a másik kocsival viszem a harmadikat. Nem tudom letenni. variálok, semmi. Akkor nézem meg jobban, a harmadik acélt a céltérkép túlfelén kell felvenni.Nem emlékszem, hogy a küldi elfogadásánál mutatta-e, hogy nem mindent egy helyről kell felvenni,hiába ugyan az. Na majd figyelek.
Nos ezekről beszéltem...le van ez butítva-könnyítve annyira hogy ne okozzon gondot még egy 5 éves gyereknek sem. A Mudrunner totál egyszerűnek tűnik ehhez képest de ott manuál "H" váltóval pedálos kuplunggal és hardcore modban már azért nem mindenki boldogulna el. Főleg hogy ott vagy újrakezded az egész játékot ,még ha ki is lehet tolni 1-1 mapot 12-15 óra alatt újból,amit tuti nem sokan vállalnának be,vagy nagyon figyelsz mindenre. Itt ilyen gond nincs ezért is veszik mint a cukrot még ha félkész is.... A nagy daruba ne nagyon éld bele magad ,én egy tartályos kamiont akartam az oldaláról a kerekére állítani ,de a darunak semmi hasznát nem vettem ,érdemesebb a jól bevált módszerrel talpra állítani. Szerintem a darukat könnyebb terhekhez csinálták,de talán ez sem baj mert akkor mindent fellehetne emelni velük .... Így aztán a daru hasztalansága miatt (ebben a szituba) más kamionnal nem tudtam talpra állítani olyan helyen volt,maradt az újra kezdés,vagyis a korábbi mentés betöltése. Ha azt vesszük ez is "csalás",de azért amivel már elszórakoztam 1 órát és nem sikerült dűlőre jutnom ,akkor inkább kezdtem elölről még ha 1 órám el is ment így a semmibe. Én óránként kilépek majd mentek,majd ha gond van akkor ezzel a módszerrel megoldom,. Majd ha jön a mostani beta véglegesben már ezzel sem kell vesződni mert ott már gyakrabban menti az állást. Én ennyi "csalást" könnyítést engedtem meg magamnak mindaddig míg a játékban nem lesz éremben hardcore mod,amire asszem sokat kell várni ,ha lesz egyáltalán...
Nos mint írtam is nincs ezzel semmi gond.... Mindenki tolja ahogy neki ingere van hozzá, távol álljon tőlem hogy bárkit is bíráljak emiatt. Mivel különbözőek vagyunk, más-más okoz örömöt és kikapcsolódást egy-egy játékban, ezért jók ezek a játékok egyénileg megtalálja a neki megfelelő módot,az aki játszik vele.
130-150, A többi stimmel! De egyébként egy vesszőfutás volt. Napi tíz órákat borítottam bele, vagy lehet, hogy többet is. A harmadik napon szaladtam el az éjjel-nappali kontroller boltba... Nem vagyok büszke magamra, de egyszerűen nem engedett a játék. Hajtott, hogy csináljam - csináljam. Mindettől függetlenül jogosak az észrevételeid. Most már én sem így csinálnám, de utólag ugye okos az ember!
Igaz hogy a jatek alapbol megenged mindenfele "csalast", de ezeket nem kell hasznalni. En se hasznalom soha a garazsba valo visszateleportalast, pedig most a legerosebb teherautom (a harom kozul) egy trailerrel olyan helyen maradt logva egy hegyoldalban hogy lesz majd mit csinalnom hogy kimentse. Ha majd lesz mivel. Gondolom a nagy daru is kell majd hozza. Addig ott log, talan meg hetekig, ez van :)
A jateknak eleg lenne egy hardcore mod ami megtiltana a teleportalast, es nem teletankolva arulna a ciszternakat, mert igy azzal is csalni lehet.
minden egyes potkocsi arusito helyet benzinkutta tudsz varazsolni: eleg venni egy ciszternat, megtankolod a kocsid es ujra eladod a ciszternat.
Az hogy az amerikai autokat at lehet vinni oroszba es forditva: ez se kimondottan baj, de a hardcore mod ezert peldaul kerhetne valamit a kreditedbol.
Azért szerencsére olvassák a készítők emberei is a fórumot,már mint a Focus hivatalosat. Tegnapelőtt írtam ott a kormány-váltó-FFB problémáról. Legalább ma reagáltak rá az illetékes megbízott Community Team részéről,hogy aztán javítják vagy csak megnyugtatás kép mégis írtak-válaszoltak valamit majd kiderül,de legalább jegyezték talán valahol.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.24. 16:41:57
A játékok nehézsége célközönség függő szerintem. Ezek a fajta játékok nem igényelnek különösebb erőfeszítést a játékostól. Egy stratégia már más tészta vagy a rétegjátékok. Rétegjátékban azt gondolom a DCS viszi a pálmát egy komolyabb 70-80 ezres H.O.T.A.S nélkül nem az igazi. Mikor kezdtem vele játszani 3-4 hónap tanulással telt az idő, mire multiba merészkedtem. Az 5%-l teljesen egyetértek,egy okos régi tévés mondta, a tv műsorok azért ilyenek, mert a 95% ezt igényli és 5 % nak nem gyártanak műsort. Bocs az off-ért.
"Its a bug... you wont be able to get 100% Michigan only 98%... Alaska will stuck at 93 % even if you finish all the missions contests and tasks... the game was released almost a month ago and they didnt fix anything... i think they will not fix anything... it sucks... they only bla bla bla"
Nos igen egy véleményen vagyunk.. A nép (többség) még korábban mikor a mudrunner megjelent azon sírt miért nincs rendes belső nézet tükrök stb...?? Most van benn minden finomság ,de arra mernék fogadni, nagy része most hogy van benn nem használja,talán ha 5% vezet így. Én pl ezzel is nehezítem a dolgom ,ha már ilyen jól megcsinálták akkor használom... nyilván vannak szituk,amikor elengedhetetlen a külső nézet ,de nálam ez kb. a 15%-át teszi ki a játékomnak...
Rebeka! Igen, én is arra gondolok. De legalább így ennek tükrében van kihívás rendesen a játékban, legalábbis részemre értve. :)
Eta32! Vagy azért mert vannak készítői hibák/hiányosságok, vagy azért mert léteznek csalási/trükközési lehetőségek, ezekkel valóban nem érdemes élni a játékban, hiszen pontosan a kihívásokat halasztjuk el, miközben ez lenne a lényeg ugye. Én pl próbálok minél kevesebb, nem túl izmos járművet használni, hiszen ahogy említetted, erősebbekkel túl könnyűek lennének a feladatok. Igaz azt tegyük hozzá, ahhoz hogy a legerősebb monstrumokhoz hozzáférhessünk, bizony nem kis számú kreditet ( is ) kell összegyűjteni, ami azt jelenti, jó pár ideig meg kell szenvednünk a játékban mire elérjük a kellően erős gépsárkányt. A Michigan-i pályák után ( ez volt/lesz számomra a tanulópálya ) a következő szakaszokon azt a célt tűztem ki magam elé, hogy a lehető legkevesebbszer kelljen a garázsba teleportálni magam, mert ez azt jelenti, elakadtam, felborultam, kifogyott a benzinem stb. Számomra ez a game over. Szóval adok magamnak pl 15 alkalmat hogy elvérezzek, így kûzdeni fogok azért, hogy "túléljem" a kalandokat. Ez a játék nem kimondottan játék az én szemember, hanem inkább egy hiánypótló szórakoztató valami, a sárdagasztás látványa, a logisztika az amiért ezt a game-et érdemes beszerezni. Egyébként sok shooter stb játékban is léteznek gyárilag segítő lehetőségek ( időlassítás lövéskor, ellenfél láthatóságának elősegítése ) ezekkel sem szoktam élni, számomra ezek kisebbfajta csalások... gyerekeknek valók. :)
Nem véletlen csinálják egyre árkádosabbra a játékokat..... Az kell a népnek hogy minél hamarabb ki tuja maxolni a legkisebb erőfeszítéssel az user.... Nem kell ide kormány meg váltó támogatás stb...,billel működjön jól mert az úgy is kéznél van nem kellett külön beruházni egy controllerbe sem.... Szép grafika legyen és már mindenki akinek csak erre van igénye, a jelek azt mutatják a többségnek ez kell, már elégedett is.... Valamelyik fórumon olvastam a megjelenés után 1 héttel már arról ment a diskurzus hogy most akkor a 30. szint után mit is kellene a készítőknek bele tenni,hogy ne legyen uncsi mert ez így nagyon rövid..... Pont ezek miatt butították olyan szintre ezt a játékot is mint manapság a legtöbbet és minden szívfájdalom nélkül kiadnak egy BUG halmaz, félkész játékot ez kell és elég a népnek... A nagy többségnek erre van igénye. Ma olvastam az egyik magyar gamer portál teszt összefoglalóját ,ott írta valaki hogy a készítők is meglepődtek az eladási mutatón ,hogy eddig több mint 1 millát eladtak belőle,,,,ezek tükrében miért is erőlködnének jobbat készíteni,jó ez a népnek ,veszik így is, minden igényt (már akinek csak ennyi) kielégítettek ,szépen hátra dőlnek.... Majd 1 év alatt rendbe rakják valamennyire hogy azért akinek ennél az előbb felsoroltaknál nagyobb igénye van egy játék iránt, se panaszkodjon....de ez sem biztos,garancia semmi nincs rá hogy picit is a hardcore irányba fejlesztenék vagy bele tennék ezeket az opciókat,amik az elődökben benne voltak....ebből meg "véletlen" kimaradtak....
Ez igen komoly kihívás lehetett.... Gondolom az össz térképet ki is maxoltad 70-80 óra alatt...... Akkor szólni kell a készítőknek ,reszelhetik a Snowrunner 2, következő részét,mert ez túl könnyű volt és egyszerű,de abban elég lesz 70 kocsi úgy is 2 használsz....
Rebekakocsis! Igen, nem fogalmaztam pontosan, természetesen a havas táj nem Michigan-ben van, gyors példaként hoztam csupán fel, hogy ott a Shevi szintén egész jól elevickél. Az összkereket nagyrészt használnom kell, hiszen a pálya 90%-ban sáros, csak hátsó hajtással nagyon nagy a csúszka-mászka, így kevésbé tudok spórolni az üzemanyagon. Egyébként a pillanatnyi fogyasztást nézve nem jelentős a különbség, nagy abroncsok esetében legalábbis. Úgy viszem át a járművet más pályákra ahogy írtad, nem veszem meg minfig újra...nem bírnám anyagilag. :) Sajnos az alap konstrukciót adja be valami miatt. Ps 4 pto-n játszom, lehet ennél ez egy bug vagy mi! Az összes járművem fényszórója nem világít, csak a fénysáv látható ( még ez a szerencse ) valamint a sárga figyelmeztető villogóm sem működik, csak valami szellem halvány sáv villódzik a búra mellett. Hm.. Egyik nap meg elvett 14.000 pénzemet a játék, nem hittem a szememnek, a garázsból meg eltűnt az egyik felfedezett autóm. Azért köszi, hogy próbáltál segíteni, ma azért még teszek pár próbát ahogy leírtad, hátha elbénáztam mégis valamit! :/
"Persze mindenki úgy játssza a játékát ahogy tetszik neki..." Végigrongyoltam az összes térképen, felfedezés gyanánt. Megtaláltam a Tayga-t, feltápoltam és minden küldetést azzal (és esetleg egy másik társával, ha épp szükség volt rá) oldottam meg. Tehát; Alaszkában és Michiganben is!
fogyasztás, a Scoutnál is baromira megnőtt mikor feltettem az off-road gumit. 7-8-9 L lett a fogyasztása...gondoltam milyen jó lesz végre egy normális gumi a sárban
...aztán vmit vmiért… a crane kurv@ jó lett szerintem modellezés szempontjából...
Most kipróbáltam ezt a storageből való ide-oda lehet rakni a kocsikat dolgot. Eddig nem foglalkoztam vele ,de ha már szóba került megnéztem és tényleg így van..... Na ez is egy jó nagy BUG vagy akkor egy marhaság az egész játék úgy ahogy van. Minden régiónak meg van hogy melyik kocsit lehet és hol megvenni és használni. De így akkor ,Pl:bármelyik orosz gépet akár alaszkában akár az usában használhatjuk bármelyik mapon. Persze mindezeket fordítva is. Akkor minek a régió korlátozás ha egyszer teleportálhatunk mindent mindenhova???? Na ez így már értelmetlen....számomra tuti, elég egyszer megvenni valamit és oda viszed ahova épp tetszik bármelyik régióban..... használhatod....akkor 2-3 erős orosz géppel és 1 felderítővel letolhatod az egész játékot kb a 15 szint után......de talán még előbbi szintnél is.... Persze mindenki úgy játssza a játékát ahogy tetszik neki... Talán ezt még a készítők sem tudják ,legalább is még nem panaszkodott senki a fórumokon emiatt,persze ,nem olvasok el mindent én sem ,így lehet hogy felmerült a kérdés....minden esetre ez így nagyon fals egy dolog számomra....én tuti nem használom....
Én a játék elején járok, a felfedezgetést pedig a Shevi 1500-el tolom, igaz feltuningoltam. Magasabb rugózás, középnagy terepgumik, hosszabb csörlő, V 8-as motor, illetve nagyobb tudású váltó. Na ez a kocsi nem hogy csupán elegáns, hanem a Michigan-i terepen ( havas részeken is ) szinte mindenhol elmegy. Imádom. :) Ami hátrányára vált az alapkonstrukcióhoz képest az az, hogy a nagyobb felszerelt abroncsok miatt nagyon megnőtt a fogyasztása a kocsinak, dupla annyit eszik. Ezt a problémát úgy oldottam meg, hogy vásároltam a trailer placcon 3800 kreditért egy olyan utánfutót, melyre gyárilag rá van szerelve egy 900 literes benzintartály, ezt húzom magam után, melyből szinte korlátlanul lehet tankolni, plusz idegen járműveket is fel lehet vele tölteni üzemanyaggal. Benzinkútra érve a tartály is újra feltölthető! Ha necces a terep, az utánfutót lekapcsolom, ha fogytán lenne megint a nafta, akkor csupán visszamegyek, és megtankolom a kocsimat, nem muszáj benzinkutakat/garázsokat keresgélnem, azaz odamenni. Azt nem értem, hogy egy már feltuningolt járművemet ( Shevi 1500 ) miért rak úgy egy másik térképre, hogy az az alaptípus lesz, tuningok nélkül! Újra költhetek rá nem kicsi összegeket. Ez nagyon buta megoldás a játékban!
Nos urak. Az én szemszögemből a tapasztalatok. Több mint 100 óra játékban eltöltött idővel a hátam mögött,az összes map mindenhol felfedezve (a legújabb orosz Rift is.) 14 es szint ,de csak mert az elmúlt 4-5 napban nem toltam csak a betat próbálgattam valamennyit. Akár hányszor kezded újra a játékot minden mindig ugyan ott lesz, a mocsárban a kocsik is meg minden felfedezés is küldetés. Ami a felfedező kocsikat illeti. Nos mivel a Khant 39-et dlc-ként megkaptam a játékban nem kellett megvennem így értelem szerűen azzal fedeztem fel az amcsi mapokat. A Scout 800 addig volt meg míg felfedeztem ,majd azonnal eladtam,ahogy a Chevi CK1500-at is.... Vissza térve a Khanra amikortól lehetett már a motort is feltoltam maxra "S" de az elején minden tuning nélkül mentem. Ez a kocsi mint írtam korábban mindenhol elment az amcsi mapokon, talán 2x kellett csörlőznöm,akkor is már az ablakon folyt be a víz.... Elhúzta a 4 tengelyes pótot küldiben az emelkedőn felfelé...(ez már irreális volt de ez van) csupán próba kép toltam vele ezt is ,hogy mégis lássam az erőviszonyokat a játékban. Én is azt vallom sok küldikhez jók -kellenek ezek a dzsippek,mert szűk helyeken lehet velük menni,erdőkben. Én speciel sokszor rövidítek utakat így csak ezek a keskeny kocsik férnek át akár az erdőkben akár a szűk utakon való elfordulásnál.... A Hummert még nem találtam meg ,azt sem tudom hol lehet ,de nem is kerestem nagyon,majd meg lesz egyszer.... Alaszkában jobb híján az International Loadstar 1700-el toltam végig úgy hogy nem volt meg a rugó magasítás ,nem volt egyszerű ,de kihívás azért volt.... Az Orosz mapon kezdtem a Khannal az elsőt ,de aztán a szintlépésemnek köszönhetően meg tudtam venni a YAR 87-t na ez a kocsi a tajgára készült. Felraktam rá minden elérhető finomságot..... Kell is nagyon oroszba,mert a 3. orosz mapon (a rift-en is van csak kevesebb) a "hígfolyós lekvárban" még ennek is küzdeni kell sokszor. Ezen a mapon felfedezhető elérhető (ingyé a tiéd)a TUZ 420 "tatarin" na ezzel aztán lehet döngetni árkon bokron meg van a maga varázsa..... A 4. orosz mapon megint kapsz egy ilyen TUZ 420-t csak meg kel javítanod. Vissza térve a YAR-ra elakadtam a kamionnal a sárban mert megálltam és elsüllyedt a saját súlyától ,na erre oda mentem a Yarral és kihúztam gond nélkül. Vissza térve arra hogy hova és milyen kocsikat tesz be a játék a 3. oroszra is betette a Chevi Kodiak C70 ..kihúztam az árokból kijavítottam,majd a saját erejéből nem tudott kijönni a sárból,egyszerűen nem ide való ,de eladom, arra jó lesz...ahogy a legtöbb talált ingyé kocsi is nálam erre a sorsra jut....
En szeretem a Scoutot is, tetocsomagtartostol :) Van benne kihivas hogy ne boruljon, izgalmas amikor mar majdnem- de aztan helyrebillen. Persze egy akkus csorlot azert raktam bele.
Mar alig vartam hogy vegre talaljak egy terepes teherautot, erre mit talaltam hatodiknak teljesen lerobbanva egy mocsar kozepen: orszaguti nyergesvontatot :)
Ez a jatek gondolom nem veletlenul rakja be az autokat mint a Mudrunner, vagy igen? Arra gondolok hogy ott ugyanazt a terkepet ujrakezdve mas tipusu autokat rakott szet a terkepen, mintha sorsolta volna.
Pont erről van szó. A játék szerencsére nem lineáris, bármit, bármikor, bármivel megoldhatsz.
"A hordó borogatást meg a meteorológiát" IS teherautóval oldottam, meg! Épp ezért mondtam, hogy jobban szét kellene húzni a küldetéseket, hogy szélsőségesebbek legyenek. Nyilván azt figyelembe kell venni, hogy nem vagyunk egyformák. Könnyen lehet, hogy homlok egyenest mást látunk egy feladatba-n!
Szerintem meg de. Jó pár helyen a nagyobb kocsik elakadnak a méretük miatt, anyáztam már belógó ág miatt nem egyszer. A hordó borogatást meg a meteorológiát nem is tudom mással elképzelni. A következő scout a Loadastar 1700 tökéletes felderítő, tényleg mindenhol elmegy. Hammerem még nincs csak 11-es vagyok még nem fedeztem fel, Island Laken szervezem a logisztikát (üzemanyag-javítás), Ha már a scoutokat vesézzük, valamikor valaki írta, hogy az Khan egy szuper felderítő (Gaz mikro). Próbáltam az orosz pályán, hát egy tragédia. Még az aszfalton is szenved, ha sarat lát neki annyi.Érdekes amúgy a kocsik tudása, tehetsége az utakon. Fleetstar 2070A platón 2 csomaggal a póton acéllal aránylag "simán" elvergődött Smithville warrehausból (fenn a hegytetőn a világ végén) Island Like fűrésztelepre a mocsáron keresztül. A biztonság kedvéért a frissen, kisérőnek vett Pacific P12 Heavy üzemanyag tartállyal a hátán majdhogynem segítségre szorult. Nincs evvel baj, legalább van kihívás a játékban
" ...néhány alapfeladathoz muszáj használni." Ezt a témát már fel akartam dobni. Így, hogy már mindenki haladt valamennyit. Az a meglátásom, hogy: Pont nem! Sem a kis - személyautóknak sem az igazán nagy batároknak nincs konkrét szerepe a játékban. Nem kötelező őket használni! A scout-ot egy dologra használtam, hogy ne borítsam fel a kempingszéket és a grillezőt! Ezen kívül minden feladatra jó egy háromtengelyes, ami nem buta mint a tök! (Összkerék, difizár) A Longhornot egyszer használtam valami böszme félpót cibálására, akkor is be kellett segítenie egy másiknak, mert elakadt. Caterpillarral és a másik sárga batárral egy métert sem mentem. Szóval; Egy kicsit jobban ráfeküdhettek volna erre a témára!
Ha mindenféle segítség nélkül játszol ez az első elérhető scout és néhány alapfeladathoz muszáj használni.Amúgy aki kérdezte a játék elején van és neki a Hammer egy távoli galaxisban van.
Nekem az a Scout nagyon nem jött be. Felborul már attól is ha egy légy rászáll és pattog össze-vissza. A Hummer viszont nagyon ott van a szeren. 2WD-vel is elmegy sok helyen, ráadásul keveset fogyaszt ami jól jön új mapok bejárásánál. A raktérbe lehet szervízpakkot venni, abban is van pár liter extra benzin.
esorokin MudRunner Developer about 4 hours ago Reply Quote
Hi Everyone,
Here is a list of major changes in the current PTS build.
General:
The truck engine will now automatically be turned off if the player is AFK Information about trucks that are stored in the garage is now displayed on a minimap pop-up Fixed problem when terrain simulation stopped working in certain situations Fixed problem when truck's wheels were falling through the models of rocks Fixed problem with cargo that was falling through the trailer Fixed problem when player were unable to complete tasks for fuel trailer delivery if the fuel trailer is completely empty Fixed possible trucks loss if players quits the game when map is loading A number of fixes for different collision situations between players trucks and trailers Various fixes for in-game music Various performance and memory optimizations Fixed Tuz 166 ultimate suspension using wrong localization template Fixed Hummer Tires using the wrong friction template. Khan 39 Marshall mass tweaked to avoid mud physics glitchiness Fixed "Repair The Truck" task on the Smithville Dam map Multiple fixes of unrealistic collisions (wheels clipping or hovering) on various objects
Co-Op
Fixed a bug when the discovery of a vehicle as a guest added up to the vehicles discovered in solo Added ability to change region in co-op Guests can now spawn cargos on manual loading zones in a coop session Fixed bug when player location icon was not properly displayed on the global map in co-op
UI
Moved crane anchors control to functions menu "Out of Fuel" and "Broken Engine" messages are now properly displayed for trucks that player finds on a map Max rank is now properly displayed Supported option to choose different save slot Added icon for locked gateways
Options
Supported sticks inversion for gamepad Supported option to choose different metrics systems Supported rebind for additional features (camera, map, profile, truck controls)
Art
Improved LOD for different objects on a map Crane art fixes Various rear-view mirrors placement tweaks Tweaked lampposts lightning across all maps
Wheels
Added proper force feedback for driving and collision with different objects Supported settings for force feedback Fixed issue with reversed pedals on Logitech G920 Updated icons for wheels controls on HUD Various in-game controls fixes Fixed problem when Logitech G29 was not properly detected by the game
Modding
Added subscription counter in mods UI Supported proper mod preview display in truck store Mod download status in now displayed in the mods menu Supported free camera in polygon Added scrollbar in the mods menu Art improvements for summer and winter polygons
Hogyne lenne:) A garázsban mikor benn áll az autód nyomj alul a retain ra, ezzel bekerül a raktárba és mehetsz Alaszkába. Ha ki akarod venni truck storage, deploy és ennyi. Ugyanígy mehetsz vissza vele Michingenbe és a többi pályára is majd.
Sziasztok! Mindjárt az elején elakadtam.Bementem a garázsba és nem tudok kijönni.Azt akarja, hogy menjek Alaszkába és aktiváljam de nem tudok semmit sem csinálni.Lenne v.kinek ötlete
A cikis helyeken felezőt használok, úgy vettem észre sebességfüggő a borulási hajlam.
Érdemes a játék elején a várostól ény ra levő Scout-ot fefedezni, nagyságrendekkel jobban bírja a terepet, később lesz még jobb is:)
Egy kis segítség a saras részek utánfutó-pótkocsi vontatáshoz. Ha elakadsz a felkapcsolt póttal, lekapcsolod, előrébb állsz, kézifék csörlőzöd egész addig míg ismét felkapcsolható.
Nekem nem csupán a sárban elakadás jelent gondot a játék elején járva, hanem az, hogy a cél/célok előtt kifogy a benzinem a Shevi 1500-ból. Kifogy, mert a buci kereket rászerelve bizony jelentősen megnőtt a kocsi fogyasztása, úgy eszi a naftát, hogy az csoda! Muszáj volt, mert nagy kerekekkel szinte mindenen átmegy. Nos, a benzin mizériát kikerülve rácsatlakoztattam azt a kicsi utánfutót, melyen egy 900 literes benzintartály található, így abból akár menet közben is megtankolhatok. :) Ha túl nehéz esetleg egy szakaszon a terep, akkor lecsatlakoztatom, és folytatom az utam utánfutó nélkül, látni hol hagytam, így bármikor visszamehetek ha fogytán van az üzemanyag. Egyszer volt, hogy ott kellett hagyjam egy necces saras rész előtt... Ja, a benzintartály is újratölthető bármelyik beninkúton, nem csak maga az adott jármű. Szóval aki felfedezget, azoknak ez a megoldás segítség lehet. Ezt az utánfutót ingyenesen lehet megszerezni a Michigan-i garázs melletti trailer-placcon, melyet jelez is ikonnal a játék.
Igazából nem véletlen beta,hogy teszteljük.... Vannak ilyen olyan anomáliák,ahogy @Endre@ is írta . De most jön a lényeg az átesés már a múlté,épp tegnap írtam róla az egyik hsz-ban. Lehet trailerrel kocsikat szállítani gond nélkül(egyenlőre) nincsenek rakomány átesések a póton. Az Új terület Oroszban is hasonló nagyságú mint a előző 3. Érdekes és szerintem nehéz is ,de csak felfedeztem így ezt nem biztos hogy mindenki osztja. Még egy lényeges a kormányosoknak. A FFB(erő vissza csatolást) is most már rendesen támogatja a játék,ahogy azt a Mudrunnerben megszoktuk. Teljesen testre tudod szabni több beállítás segítségével. Engem meggyőzött... A menüben lehet több profilt is létre hozni-akár törölni is. A backup mappa gyakrabban menti az állást,így nagy valószínűséggel nem kell tovább szórakozni a "manuális mentésekkel" ha netán beüt a crash. A multit nem néztem ,eddig sem érdekelt különösebben.... A mentésem beillesztettem a beta-ba hogy az orosz mapot meg tudjam nézni. Nos ennél fogva az áteséses dolog érdekes szitut produkált,szellem kocsik lettek.... Szép lenne ha minden karriert előröl kellene emiatt kezdeni ,mert ha a régebbi mentéseket használjuk majd az új javítással akkor .... https://kepkuldes.com/images/ef93921f5579d867ed627855fe43563b.png https://kepkuldes.com/images/8e48298ee83a2b6db395b7514c0eb3f1.png https://kepkuldes.com/images/5f01ba1a77de1934a66a0ef8d41c18bf.png https://kepkuldes.com/images/dda6a362950eb28fba2e18981fe6b670.png https://kepkuldes.com/images/1f49e0e7a930723ff4c579484a4d2887.png
Letöltöttem ezt a public dolgot. Hát mit mondjak, felfedeztem a garázst bevonszolom az ott álló lerobbant kocsit, szerelném fel erre a fuel tank adja a zárt platót és a magas nyereg a gémet. Hmm.......... Ha már frissités miért nem??????????????????
Ja Ja semmi gond,csak azt hittem hogy már ott tartasz a felfedezésben. Én az elmúlt héten rákattantam...picit így már 4 napot ír a játéknál.... Nos tegnap is rájöttem valami újra a magad felépítendő "szervizekkel" kapcsolatban,de nem lövöm le a poénokat ,aki szeretné majd úgy is rájön és felfedezi hogy mi merre. Minden esetre nagy piros pont a készítőknek a kreativitásért. Más : A beta-ba bele rakták a FFB támogatást ,most már olyan mint a Mudrunnerben. A kormányosoknak jó hír. De sajna csak ennyi....még a kormi elfordulási szöget a profilerből nem tudom beállítani . Az még mindig controlleres...180 fok,na meg a többi még várat magára a kormányokat amiket alapból támogat a játék ,mint legalább 900 fokos elfordulási szöggel rendelkeznek, a játék meg lekorlátozza 180-ra ,igaz hogy a kocsikban belső nézetből nem annyit mutat ,ebből is látszik nem kormányra készült alapból. Remélem ezek a dolgok is hamarosan jönnek,ahogy a H manuál váltó stb stb... Nem véletlen mondtam anno ez egyértelműen elsősorban controlleres irányításra készült....a normális kormány támogatást most kezdik bele faragni.
Koszi, de: talan felreertheto voltam: nem az van hogy turelmetlen vagyok es meg akarom talalni, dehogy. Engem a jatek rendszere tett kivancsiva, szeretem kiismerni. Azt se bannam ha egyatalan nem jelolne ikonokkal semmit. En raerosen jatszok, nem sietek vele,vannak napok hogy ket ora jatek utan azon kapom magam hogy nem is haladtam a feladatokkal, csak mentettem a sajat felborult autoim, meg hasonlok. Ez is elszorakoztat. Eddig 30 ora jatek utan egy meg egy fel terkepem van felfedezve, 5 autom van es 4-es szinten vagyok. Jo erzes hogy meg rengeteg uj verda es terep var ram a jatekban, de csak varjanak :)
For our upcoming free content update, Patch 5.0, we have just opened a public test server on the EGS on PC! This will allow anyone willing to test the new update before it is published and provide feedback to the development team in advance. Please use the new Public Test Server forum category for any feedback.
The purpose of this is to make sure you can all have a smooth experience when the update and the new content goes live on the main game. How to access the Test Server
The Test Server will be visible to all owners of a PC SnowRunner copy in their Epic Games Store library as a separate install "SnowRunner - Public test version". You may have to restart your EGS client for it to appear. Simply download it, and play it - you’re good to go!
The server will be available until Patch 5.0 releases, but we will keep it handy for further updates. What about my progress?
Save progress does not carry over between the test server and the live server. These are completely separate. You can however manually copy your save files from the live branch to the test branch. Do not do the reverse however, as this would result in your save being corrupted.
Your live branch save is here:
C:\Users\username\Documents\My Games\SnowRunner\base\storage\backupSlots\sd6f4e86g1d6s1gd5 (this long code will be different on your computer)
Copy the files in the folder above and paste them in the Test Server folder here:
C:\Users\username\Documents\My Games\SnowRunnerBeta\base\storage\sd6f4e86g1d6s1gd5 (this long code will be different on your computer)
Then restart the game and pick local save when asked about cloud or local save by Epic. What content is on the test server?
New Features:
New Taymyr summer map: Rift 2 vehicle skins (Derry Longhorn 3194, KHAN Lo4F ) Flycam on mod maps Multiple Save Slots Mods: installed mods counter display Force Feedback setting Multiplayer: Players can now play in different regions in coop
Ja köszi az infót. Ennyit tuti nem @arakodok vele ,megvárom míg javítják ,szerintem az elsők között,nagyobb javítás ,benn kell hogy legyen ,nem olyan gond ez hogy csak úgy félresöpörjék a készítők,legalább is remélem... A póton áteső rakomány problémáját már tudom kezelni , tegnap is volt 2 is, borulás és a kihúzó jármű közelsége miatt. Az autókat meg egyenlőre nem szállítom trélerrel,elhúzkodom őket ha kell . Nyilván jó buli lenne...trailerrel manőverezni hogy közbe ne essen le a szállított kocsi,de egyenlőre ez van. Sok helyen amúgy is csak húzatni érdemesebb mert vannak olyan utak ahol trailerrel képtelenség egy hajtű vissza fordítóban elfordulni..
Beszerzed a legelső tört release-t vagy epic store ripet és feltelepíted vagy kibontod valahova (a töréssel nem kell foglalkozni) majd futó kliens mellett azt a verziót használod külön mappából vagy symlinkel csatolva a v4.9 verzió mappájának helyére. A futó klienses külön mappás megoldás szinte az összes kliens esetén (epic, steam , origin, stb) működik ahol játék indításakor nem fut le egy teljes fájlellenörzés,
Még a feladat teljesítése előtt megtudod, hogy pénzt kapsz vagy magát a járművet.
Kihúzhatod küldetés előtt is, nem lesz belőle probléma. Viszont távolra nem érdemes vinni, mert lehet pont az ellenkező irányba vinnéd. Beülni úgy sem tudsz, ezért birtokodban se lehet. Amibe pedig be tudsz ülni egyből, az meg küldetés nélkül a tied.
Így van. A Fleetstarnak is a felfüggesztését nem lehet toronyból látni. El kell haladni a környékén és csak akkor írja ki. Van pár rejtett fejlesztés, ami így van elhelyezve. Ha rákerestek a neten, akkor simán kaptok jó összesítőket.
Sziasztok! Mindenkinek nagyon köszi a segítséget és az infókat. Igazán a modokból az Uaz (Khan) nekem az érdekes, ezt majd jó lenne használni, ezért is kérdeztem. DLC formájában már letölthető hozzá. Az Epic Store-on szoktak lenni akciók? Érdemes egyáltalán várni valami akcióra?
Sajnos a fejlesztéseknél (keresés közbe) én is belefutottam ilyenekbe,hogy ezek bugok???...a franc se tudja... Na akkor segítek....ne hogy ne tudj aludni.... Az orosz 2. mapon a hegytetőn a sziklás résznél vízesés mellett ,csak ez az egy út vezet oda..... DAN96320-at kell keresned. Még segítek Lost In The Woods,ez a küldetés neve. Jó pénzt ér én eladtam ,nem tetszett annyira...
Van erre egy elméletem, csak elfelejtettem bebizonyítani.: (Magamnak) Amiket a torony fekete korongja lefed, majd odaértünkkor felold, arról szól, de ami ezen a területen kívül esik, azt "elfelejti" megemlíteni! Valaki cáfolja meg, vagy bizonyítsa! Az is hangulatfüggő, hogy milyen messziről mutatja, hogy ott egy fejlesztés van. Éjszaka messziről is tud virítani a sárga jelölőnégyzet, amiből jócskán sejthető, hogy ott valami huncutság van. Persze piktogramot elspórolja a végsőkig!
A mar teljesen felfedezett terkepen volt az az eldugott auto? Ma en egy felfedezetlen terkepen probaltam utat talalni a kilatotoronyhoz a terkep fekete teruleten at, es talaltam ket jeloletlen fejlesztest. Ha a fekete teruleten haladok, akkor egy bizonyos reszt felfed korulottem szinessel, azon kivul meg szurkevel. Az elso fejlesztes megpillantasakor kivancsisagbol megneztem a terkepen, mar boven a szines reszbe esett, de nem irta ki. A masodiknal lassabban kozelitettem, es amikor mar csak kb 2 meterre voltam, akkor kiirta.
Nos a legegyszerűbb válasz is-is. Amihez külön küldi van és nem jelöli a térkép csak ha a küldit elindítod abból nem sok van az össz orosz mappokon asszem csak a DAN volt az egyedüli. Alaszkában is volt "eldugott" de nem kellett küldit teljesíteni hozzá hogy birtokba vedd(ingyé megkapd). Nyilván vannak amiket látsz és jelöli az adott map,hogy javítsad ki és aztán a tiéd. Az amcsi mapot már jó pár napja nem toltam így arra pontosan nem emlékszem,de majd ha itt épp megunom vissza nézek oda is.
Azt hiszem a garazsban ki kell eloszor nyitni a terkepet (alul irja a gombokat), es aztan a terkepen legyen a bal felso sarokban levo menun az elso ful aktiv. Akkor latod kilistazva az adott terkepen levo autoidat, kivalasztod es beleultet.
Azért vagyunk itt páran különböző érdeklődési körrel és korral.
Ha van használható autód kint bármelyik pályán, akkor bármikor belehuppanhatsz bármelyik garázsból! Baloldalt a jármű és ojjektum listában ráállsz és addig nyomkodod a környezetedben lévő összes gombot, amíg bele nem ültet. Enterrel próbálnám legelőször. Vezérlőn "A". De lehet, hogy egérgombbal is megy.
Ja, akkor ha jol ertem nem az van hogy oda kell menni minden beragadt verdahoz amit nem jelol a terkepen felirattal, hatha egy "eldugott" auto. Ha az, akkor az majd a "vonszold ki a sarbol" tipusu feladat teljesitese utan ugyis kiderul, igaz?
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Ha bemegyek egy járművel a garázsba mert el szeretném adni, csak akkor enged ki a játék onnan, ha egyből veszek egy másik járművet. Hiába van kint használható kocsim, nem engedi, hogy azt/azokat használjam. Mivel kezdő vagyok a játékot illetően, így nézzétek el ha hülyeséget kérdeztem! :) Egyébként remek rétegjáték ez a SnowRunner, hihetetlen tetszik, minden este várom, hogy leüljek és dagasszam a sarat! Szép grafika, stabil FPS, rengeteg tartalom ami jellemzi ezt a szimulátort, nem bántam meg a vásárlást. A bugokat meg remélem azért folyamatosan gyomlálják a későbbiekben is, igaz bosszantó hibába még nem botlottam ( eddig ) bele. Igaz, a villogó a kocsim tetején nem működik, illetve a kocsi világítása sem, de a fény sávja legalább igen. A féklámpa kellene hogy működjön? Mert egyelőre az is csupán dísznek van úgy látom.
Nos igen van amit nagyon keresni kell hogy megtaláld (kocsi),no meg feloldani is kell egy küldetést hozzá és elvégezni csak akkor kerül a birtokodba..... Nagyon kedvemre valók az ilyen fejtörők....
Más : Eddig jó . Hiba nélkül teleportált egyik területről a másikra egy hosszú póton 3 különböző rakomány... Csak el ne kiabáljam...a többi területnél...is jó legyen. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.19. 10:34:26
Hidd el én sem röhögtem....még a sínekre is felmentem ,mondom ember hol itt az átjáró?? mit is kellene akkor csinálni.... De gondolom akkor te is rájöttél hogy is van az átkelési kapuk feloldása.... Ja az nálam is megmaradt(Tayga), nagyon gyorsan tud menni....meg az Azov 64131 abból vettem még egyet is mert ezek a Voron-ok amik egyenlőre elérhetőek ,nekem nem kellenek. No meg amit még találtam egy nagyot azt is eladtam,(DAN) Hamarosan 14-es leszek és jön a következő Azov 5319 Ja árokból nincs hiány...de mint írtam is a 3. orosz pálya ,hígfolyós.... Én is leragadtam egyenlőre itt oroszban...
Mekkora húzás volt azon a böszme nagy pályán, hogy próbálod az egyik átjárót, a másikat, a harmadikat és... Mondjuk "akkor" nem röhögtem! Az oroszoknál "talált" Tayga nálam annyira bevált, hogy szerintem az a játék Joly Joker-e! Főleg a ballon kerekek miatt! De kell hozzá az emelt felfüggesztés mindenképp. Leginkább az első árkos pályára, mert különben folyamatosan a földet túrja!
Az orosz gépparkban található mindegyik felfüggesztéssel szerelt jármű....amikről írtatok ,kár hogy a féltengelyeket nem animálták ,legalább is amit néztem nem forgott,a kardánok igen. Kedvére válogathat mindenki. Most hogy felfedeztem az összes orosz területet ,lesz kihívás.... Még jó hogy itt is van több kocsi elszórva ,de van eldugott is.... Igazából a 2. területre való átjutás is okozott némi fejtörést ,de megoldottam ,ahogy az egyik eldugott kocsi aktválása is.... Jó móka volt... Igazából a térképeken összességében (mindet mindenhol felfedeztem) van annyi ingyen kocsi hogy nem kell aggódnia senkinek. Nyilván van amelyikért picit küzdeni kell.... Ez csak azoknak érdekes akik alacsony szintű játékosok, de szeretnének minél több kocsit ingyé... Még annyit hogy az Orosz 3. terület pici de ne csapjon be senkit.... Ha siet valaki akkor bele se kezdjen ,először azt hittem benn maradt a kézifék... Nagy részben "hígfolyós lekvár" az úthálózat már ha annak lehet nevezni...
A szó, illetve a kifejezés amit kerülgettek, az a: FÜGGETLEN kerékfelfüggesztés. Az ellentéte pedig a merev hidas... Azt hittem Endy csak szívat azért nem ugattam eddig bele. Valóban a Tátráknál ez a jellegzetesség sokáig megmaradt! Komikusan is néznek ki amikor üresen mennek előtted. Már ha látsz még egyáltalán tátrát?!?!?!
Persze, igazad lehet. Amikor en feltengelyest irtam, a Tatra megoldasra gondoltam. Ahol a jobb es a bal kereket nem egy merev rud koti ossze, hanem mintha egy auto kozepe alatti "hosszanti kozepso gerinc"-bol nyulna ki jobbra es balra kulon ket "fel"tengely a kerekekhez. Peldaul a nyolckereku nagy MAZ autoknal is igy volt megoldva. Az tetszik benne hogy ez igy sokkal jobban kopirozza a terepet, es latvanyos amikor minden kereknek mas a dolesszoge :) Ha megfigyeled a Tatra teherautokat (a valosagban, mivel sajna a jatekban nincsenek), amikor nincsenek megterhelve rakomannyal akkor tipikusan V alakban allnak a kerekeik (elol vagy hatulnezetbol).
-Alapbol 40 auto van benne, potkocsi nem is tudom mennyi. Az autokon cserelgetheted es kombinalhatod a felepitmenyeket, meg egy csomo mast is. De ez Level-szinthez van kotve, ahogy teljesitgeted a feladatokat kapsz tapasztalati pontokat es emelkedik a szinted, igy egyre tobb kiegeszitohoz fersz majd hozza (terepgumik stb.) -A jatekot egyenlore csak az Epic arulja. -Ami a MODokat illeti: a Mudrunnerhoz kiprobaltam nehanyat, de eleg ingadozo volt a minoseguk. De a Snowrunnerban annyi tartalom van hogy egy jo darabig modok nelkul is el fog szorakoztatni (engem biztos :) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.05.18. 19:34:39