Letöltöttem ezt a public dolgot. Hát mit mondjak, felfedeztem a garázst bevonszolom az ott álló lerobbant kocsit, szerelném fel erre a fuel tank adja a zárt platót és a magas nyereg a gémet. Hmm.......... Ha már frissités miért nem??????????????????
Ja Ja semmi gond,csak azt hittem hogy már ott tartasz a felfedezésben.
Én az elmúlt héten rákattantam...picit így már 4 napot ír a játéknál....
Nos tegnap is rájöttem valami újra a magad felépítendő "szervizekkel" kapcsolatban,de nem lövöm le a poénokat ,aki szeretné majd úgy is rájön és felfedezi hogy mi merre.
Minden esetre nagy piros pont a készítőknek a kreativitásért.
Más :
A beta-ba bele rakták a FFB támogatást ,most már olyan mint a Mudrunnerben.
A kormányosoknak jó hír.
De sajna csak ennyi....még a kormi elfordulási szöget a profilerből nem tudom beállítani .
Az még mindig controlleres...180 fok,na meg a többi még várat magára a kormányokat amiket alapból támogat a játék ,mint legalább 900 fokos elfordulási szöggel rendelkeznek, a játék meg lekorlátozza 180-ra ,igaz hogy a kocsikban belső nézetből nem annyit mutat ,ebből is látszik nem kormányra készült alapból.
Remélem ezek a dolgok is hamarosan jönnek,ahogy a H manuál váltó stb stb...
Nem véletlen mondtam anno ez egyértelműen elsősorban controlleres irányításra készült....a normális kormány támogatást most kezdik bele faragni.
Koszi, de: talan felreertheto voltam: nem az van hogy turelmetlen vagyok es meg akarom talalni, dehogy. Engem a jatek rendszere tett kivancsiva, szeretem kiismerni. Azt se bannam ha egyatalan nem jelolne ikonokkal semmit. En raerosen jatszok, nem sietek vele,vannak napok hogy ket ora jatek utan azon kapom magam hogy nem is haladtam a feladatokkal, csak mentettem a sajat felborult autoim, meg hasonlok. Ez is elszorakoztat. Eddig 30 ora jatek utan egy meg egy fel terkepem van felfedezve, 5 autom van es 4-es szinten vagyok. Jo erzes hogy meg rengeteg uj verda es terep var ram a jatekban, de csak varjanak :)
For our upcoming free content update, Patch 5.0, we have just opened a public test server on the EGS on PC! This will allow anyone willing to test the new update before it is published and provide feedback to the development team in advance. Please use the new Public Test Server forum category for any feedback.
The purpose of this is to make sure you can all have a smooth experience when the update and the new content goes live on the main game.
How to access the Test Server
The Test Server will be visible to all owners of a PC SnowRunner copy in their Epic Games Store library as a separate install "SnowRunner - Public test version". You may have to restart your EGS client for it to appear. Simply download it, and play it - you’re good to go!
The server will be available until Patch 5.0 releases, but we will keep it handy for further updates.
What about my progress?
Save progress does not carry over between the test server and the live server. These are completely separate. You can however manually copy your save files from the live branch to the test branch.
Do not do the reverse however, as this would result in your save being corrupted.
Your live branch save is here:
C:\Users\username\Documents\My Games\SnowRunner\base\storage\backupSlots\sd6f4e86g1d6s1gd5 (this long code will be different on your computer)
Copy the files in the folder above and paste them in the Test Server folder here:
C:\Users\username\Documents\My Games\SnowRunnerBeta\base\storage\sd6f4e86g1d6s1gd5 (this long code will be different on your computer)
Then restart the game and pick local save when asked about cloud or local save by Epic.
What content is on the test server?
New Features:
New Taymyr summer map: Rift
2 vehicle skins (Derry Longhorn 3194, KHAN Lo4F )
Flycam on mod maps
Multiple Save Slots
Mods: installed mods counter display
Force Feedback setting
Multiplayer: Players can now play in different regions in coop
Ja köszi az infót.
Ennyit tuti nem @arakodok vele ,megvárom míg javítják ,szerintem az elsők között,nagyobb javítás ,benn kell hogy legyen ,nem olyan gond ez hogy csak úgy félresöpörjék a készítők,legalább is remélem...
A póton áteső rakomány problémáját már tudom kezelni , tegnap is volt 2 is, borulás és a kihúzó jármű közelsége miatt.
Az autókat meg egyenlőre nem szállítom trélerrel,elhúzkodom őket ha kell .
Nyilván jó buli lenne...trailerrel manőverezni hogy közbe ne essen le a szállított kocsi,de egyenlőre ez van.
Sok helyen amúgy is csak húzatni érdemesebb mert vannak olyan utak ahol trailerrel képtelenség egy hajtű vissza fordítóban elfordulni..
Beszerzed a legelső tört release-t vagy epic store ripet és feltelepíted vagy kibontod valahova (a töréssel nem kell foglalkozni) majd futó kliens mellett azt a verziót használod külön mappából vagy symlinkel csatolva a v4.9 verzió mappájának helyére. A futó klienses külön mappás megoldás szinte az összes kliens esetén (epic, steam , origin, stb) működik ahol játék indításakor nem fut le egy teljes fájlellenörzés,
Még a feladat teljesítése előtt megtudod, hogy pénzt kapsz vagy magát a járművet.
Kihúzhatod küldetés előtt is, nem lesz belőle probléma. Viszont távolra nem érdemes vinni, mert lehet pont az ellenkező irányba vinnéd. Beülni úgy sem tudsz, ezért birtokodban se lehet. Amibe pedig be tudsz ülni egyből, az meg küldetés nélkül a tied.
Így van. A Fleetstarnak is a felfüggesztését nem lehet toronyból látni. El kell haladni a környékén és csak akkor írja ki. Van pár rejtett fejlesztés, ami így van elhelyezve. Ha rákerestek a neten, akkor simán kaptok jó összesítőket.
Sziasztok!
Mindenkinek nagyon köszi a segítséget és az infókat.
Igazán a modokból az Uaz (Khan) nekem az érdekes, ezt majd jó lenne használni, ezért is kérdeztem.
DLC formájában már letölthető hozzá.
Az Epic Store-on szoktak lenni akciók? Érdemes egyáltalán várni valami akcióra?
Sajnos a fejlesztéseknél (keresés közbe) én is belefutottam ilyenekbe,hogy ezek bugok???...a franc se tudja...
Na akkor segítek....ne hogy ne tudj aludni....
Az orosz 2. mapon a hegytetőn a sziklás résznél vízesés mellett ,csak ez az egy út vezet oda.....
DAN96320-at kell keresned.
Még segítek Lost In The Woods,ez a küldetés neve.
Jó pénzt ér én eladtam ,nem tetszett annyira...
Van erre egy elméletem, csak elfelejtettem bebizonyítani.: (Magamnak) Amiket a torony fekete korongja lefed, majd odaértünkkor felold, arról szól, de ami ezen a területen kívül esik, azt "elfelejti" megemlíteni! Valaki cáfolja meg, vagy bizonyítsa!
Az is hangulatfüggő, hogy milyen messziről mutatja, hogy ott egy fejlesztés van. Éjszaka messziről is tud virítani a sárga jelölőnégyzet, amiből jócskán sejthető, hogy ott valami huncutság van. Persze piktogramot elspórolja a végsőkig!
A mar teljesen felfedezett terkepen volt az az eldugott auto? Ma en egy felfedezetlen terkepen probaltam utat talalni a kilatotoronyhoz a terkep fekete teruleten at, es talaltam ket jeloletlen fejlesztest. Ha a fekete teruleten haladok, akkor egy bizonyos reszt felfed korulottem szinessel, azon kivul meg szurkevel. Az elso fejlesztes megpillantasakor kivancsisagbol megneztem a terkepen, mar boven a szines reszbe esett, de nem irta ki. A masodiknal lassabban kozelitettem, es amikor mar csak kb 2 meterre voltam, akkor kiirta.
Nos a legegyszerűbb válasz is-is.
Amihez külön küldi van és nem jelöli a térkép csak ha a küldit elindítod abból nem sok van az össz orosz mappokon asszem csak a DAN volt az egyedüli.
Alaszkában is volt "eldugott" de nem kellett küldit teljesíteni hozzá hogy birtokba vedd(ingyé megkapd).
Nyilván vannak amiket látsz és jelöli az adott map,hogy javítsad ki és aztán a tiéd.
Az amcsi mapot már jó pár napja nem toltam így arra pontosan nem emlékszem,de majd ha itt épp megunom vissza nézek oda is.
Azt hiszem a garazsban ki kell eloszor nyitni a terkepet (alul irja a gombokat), es aztan a terkepen legyen a bal felso sarokban levo menun az elso ful aktiv. Akkor latod kilistazva az adott terkepen levo autoidat, kivalasztod es beleultet.
Azért vagyunk itt páran különböző érdeklődési körrel és korral.
Ha van használható autód kint bármelyik pályán, akkor bármikor belehuppanhatsz bármelyik garázsból! Baloldalt a jármű és ojjektum listában ráállsz és addig nyomkodod a környezetedben lévő összes gombot, amíg bele nem ültet. Enterrel próbálnám legelőször. Vezérlőn "A". De lehet, hogy egérgombbal is megy.
Ja, akkor ha jol ertem nem az van hogy oda kell menni minden beragadt verdahoz amit nem jelol a terkepen felirattal, hatha egy "eldugott" auto. Ha az, akkor az majd a "vonszold ki a sarbol" tipusu feladat teljesitese utan ugyis kiderul, igaz?
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Ha bemegyek egy járművel a garázsba mert el szeretném adni, csak akkor enged ki a játék onnan, ha egyből veszek egy másik járművet. Hiába van kint használható kocsim, nem engedi, hogy azt/azokat használjam. Mivel kezdő vagyok a játékot illetően, így nézzétek el ha hülyeséget kérdeztem! :) Egyébként remek rétegjáték ez a SnowRunner, hihetetlen tetszik, minden este várom, hogy leüljek és dagasszam a sarat! Szép grafika, stabil FPS, rengeteg tartalom ami jellemzi ezt a szimulátort, nem bántam meg a vásárlást. A bugokat meg remélem azért folyamatosan gyomlálják a későbbiekben is, igaz bosszantó hibába még nem botlottam ( eddig ) bele. Igaz, a villogó a kocsim tetején nem működik, illetve a kocsi világítása sem, de a fény sávja legalább igen. A féklámpa kellene hogy működjön? Mert egyelőre az is csupán dísznek van úgy látom.
Nos igen van amit nagyon keresni kell hogy megtaláld (kocsi),no meg feloldani is kell egy küldetést hozzá és elvégezni csak akkor kerül a birtokodba.....
Nagyon kedvemre valók az ilyen fejtörők....
Más : Eddig jó .
Hiba nélkül teleportált egyik területről a másikra egy hosszú póton 3 különböző rakomány...
Csak el ne kiabáljam...a többi területnél...is jó legyen. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.19. 10:34:26
Hidd el én sem röhögtem....még a sínekre is felmentem ,mondom ember hol itt az átjáró?? mit is kellene akkor csinálni....
De gondolom akkor te is rájöttél hogy is van az átkelési kapuk feloldása....
Ja az nálam is megmaradt(Tayga), nagyon gyorsan tud menni....meg az Azov 64131 abból vettem még egyet is mert ezek a Voron-ok amik egyenlőre elérhetőek ,nekem nem kellenek.
No meg amit még találtam egy nagyot azt is eladtam,(DAN)
Hamarosan 14-es leszek és jön a következő Azov 5319
Ja árokból nincs hiány...de mint írtam is a 3. orosz pálya ,hígfolyós....
Én is leragadtam egyenlőre itt oroszban...
Mekkora húzás volt azon a böszme nagy pályán, hogy próbálod az egyik átjárót, a másikat, a harmadikat és... Mondjuk "akkor" nem röhögtem!
Az oroszoknál "talált" Tayga nálam annyira bevált, hogy szerintem az a játék Joly Joker-e! Főleg a ballon kerekek miatt! De kell hozzá az emelt felfüggesztés mindenképp. Leginkább az első árkos pályára, mert különben folyamatosan a földet túrja!
Az orosz gépparkban található mindegyik felfüggesztéssel szerelt jármű....amikről írtatok ,kár hogy a féltengelyeket nem animálták ,legalább is amit néztem nem forgott,a kardánok igen.
Kedvére válogathat mindenki.
Most hogy felfedeztem az összes orosz területet ,lesz kihívás....
Még jó hogy itt is van több kocsi elszórva ,de van eldugott is....
Igazából a 2. területre való átjutás is okozott némi fejtörést ,de megoldottam ,ahogy az egyik eldugott kocsi aktválása is....
Jó móka volt...
Igazából a térképeken összességében (mindet mindenhol felfedeztem) van annyi ingyen kocsi hogy nem kell aggódnia senkinek.
Nyilván van amelyikért picit küzdeni kell....
Ez csak azoknak érdekes akik alacsony szintű játékosok, de szeretnének minél több kocsit ingyé...
Még annyit hogy az Orosz 3. terület pici de ne csapjon be senkit....
Ha siet valaki akkor bele se kezdjen ,először azt hittem benn maradt a kézifék...
Nagy részben "hígfolyós lekvár" az úthálózat már ha annak lehet nevezni...
A szó, illetve a kifejezés amit kerülgettek, az a: FÜGGETLEN kerékfelfüggesztés. Az ellentéte pedig a merev hidas... Azt hittem Endy csak szívat azért nem ugattam eddig bele.
Valóban a Tátráknál ez a jellegzetesség sokáig megmaradt! Komikusan is néznek ki amikor üresen mennek előtted. Már ha látsz még egyáltalán tátrát?!?!?!
Persze, igazad lehet. Amikor en feltengelyest irtam, a Tatra megoldasra gondoltam. Ahol a jobb es a bal kereket nem egy merev rud koti ossze, hanem mintha egy auto kozepe alatti "hosszanti kozepso gerinc"-bol nyulna ki jobbra es balra kulon ket "fel"tengely a kerekekhez. Peldaul a nyolckereku nagy MAZ autoknal is igy volt megoldva. Az tetszik benne hogy ez igy sokkal jobban kopirozza a terepet, es latvanyos amikor minden kereknek mas a dolesszoge :) Ha megfigyeled a Tatra teherautokat (a valosagban, mivel sajna a jatekban nincsenek), amikor nincsenek megterhelve rakomannyal akkor tipikusan V alakban allnak a kerekeik (elol vagy hatulnezetbol).
-Alapbol 40 auto van benne, potkocsi nem is tudom mennyi. Az autokon cserelgetheted es kombinalhatod a felepitmenyeket, meg egy csomo mast is. De ez Level-szinthez van kotve, ahogy teljesitgeted a feladatokat kapsz tapasztalati pontokat es emelkedik a szinted, igy egyre tobb kiegeszitohoz fersz majd hozza (terepgumik stb.)
-A jatekot egyenlore csak az Epic arulja.
-Ami a MODokat illeti: a Mudrunnerhoz kiprobaltam nehanyat, de eleg ingadozo volt a minoseguk. De a Snowrunnerban annyi tartalom van hogy egy jo darabig modok nelkul is el fog szorakoztatni (engem biztos :) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.05.18. 19:34:39
Vannak benne járművek, amikhez alapból vannak kiegészítők. Csak ezért nem kell modokat letöltened. Igaz, vannak járművek, amelyekhez nem elérhető minden kiegészítő, de ez a balansz miatt lehet. Ha azokon felül akarsz más módosítást vagy járművet, akkor érdemes csak modokat letöltetni.
Nem tudom. Szerintem tudja kezelni.
Csak az Epic store-ban lehet (és érdemes) megvenni, más forgalmazó nem árulja. Ez egy netes forgalmazó mint a Steam. Dobozos verziót ne is keress. Két féle változat van. A sima ami az alapjátékot tartalmazza és a drágább prémium, ami a 4 db később jövő DLC-t is tartalmazza. (értsd amint megjelenik nem kell már megvenned). Az alatt legfőképp további járműveket és térképeket kell érteni. Utoljára szerkesztette: Nohab, 2020.05.18. 17:36:57
Sziasztok!
Én még csak most találtam rá a Snowrunner játékra, és már most tetszik a bemutatók alapján. Olvastam hogy alapból nem minden autó, gumik, pótkocsik vannak benne, hanem különböző mod-okat kell letölteni hozzá?! (ne kövezzetek meg a tudatlanságomért légyszi! )
Ez a mod-olás csak eredeti vagy letöltött játékkal is megy? Mivel hajt a kíváncsiság,
mit ajánlotok, hol érdemes megvenni a játékot? (ahol van is belőle, mert most úgy néztem hogy sehol nincs készleten)
Köszi a segítséget! Utoljára szerkesztette: Howkeddlee, 2020.05.18. 12:52:42
Köszi..
Azt le tudnád írni pontosan, hogy tudom vissza rakni a 4.6 -os verziót mert akkor én is azzal tolnám.
Gondolom akkor az automatikus frissítést ki kell majd kapcsolnom utána,ha ezt felteszem és ezt szeretném használni.???
Köszi előre is..
Michigan 4/4 Drummond Island, mivel ezt fedezed fel utoljára ez a 4ik,
A 4.6osnál nincsenek ilyen átesős , meg rakomány eltünős bugok mint az újabb verzióknál, most már úgy vagyok vele ha nem fogok valami játékmenetet akadályozó bugba belefutni akkor ezzel lesz először végigtolva single rész, a jelenlegit meg bütykölgessék csak. #1598
Mivel keveset fogyaszt és van hozzá speedway váltó így régión belüli gyorsabb a nagy távolságú áruszálíltás, vagy nagy fogyasztású járgány+felépítmény+rakomány szállítása a könnyen járható útvonalon , de egy darus platóssal vontatva vontatva difi és összkeréknélkül is hatékony lehet csak ki kell tapasztani melyik terepen mennyi rakománnyal lehet terhelni.
Az összes teher autó féltengelyes....meg a dzsippek is.
Különben hogy vinnék át a hajtást a kerekekre,de erre is léteznek alternatívák,de ebbe nem mennék bele.
Csak vannak külső láthatók amik mindegyik végén csuklók találhatók és belsők amik a "hídházban" belül találhatók a differenciálművel együtt ezek csak tengelyek mereven a végükkel.
A külső féltengelyeseknél ,ahol látod magát a féltengelyt ott a váltóműben található a difi vagy külön .
De van ahol a váltó és az osztómű is külön van vagy akár egybe is építhetik akár a difivel is....
A mai moderneknél már nagyon sok lehetőség megoldás létezik van de a régebbieknél is volt ha nem is ennyi.
Apropó váltó....ez az automata ami most van benn,engem akkor is irritál ,rühellem.
Sokszor azon kapom magam hogy nyomkodom a kuplung pedált,és váltok a H váltóval.
Annyira beidegződött és megszoktam ,ha másért nem a Mudrunner miatt is...
Megy ez :) Gondoltam ra hogy remek lenne a jatekban egy GTA szeru visszajatszasfilm-editor is, azzal is el tudnak tolteni rengeteg idot!
Talaltam egy cseh Tatra-tortenelmi filmet, nezzetek meg innen par percet, nem semmi terepjarok voltak mar akkor is! Szinte valoszerultenul konnyen gyurik le a terepet. Nekem kulonben is a feltengelyes teherautok a kedvenceim. Tatra archiv film
végre már sikerült elérni a 6. rankot.. így már tudok végre venni egy normális gumit a GMC-hez.. már nagyon kellett rá...
nagy nehezen találtam megint egy Suspensiont és akkor mihez jó.. hát kizárólag a Khanhoz!! még ebből is nem tudom, h hányféle/hányfajta lesz? áhh... :)
a Kodiacot sikerült kihúznom, de ez az Oil Tank kicsit szenvedős volt... de élveztem... direkt nem akartam nagy gépet használni. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.05.17. 19:05:32
A BM17 az nem volt eldugva azt el is adtam hamar mert diff.lock nélkül nem fogom szívatni magam,mikor ingyé van jobb....
Ami el van dugva az ANK MK38
Bakker most nézem már beletoltam a játékba 70 órát,de nagyon messze a vége. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.17. 18:32:08
Nos igen van néhány ami csak dísznek jó ...ki sem próbáltam ,de nem is fogom ,minek....?
De vannak jók is, nem is kell sok...
Az egyik amit találtam Alaszkában az nem tudta a diff.lock-ot így pár fuvart toltam vele és vissza hoztam arra a mapra ahol van garázs és már adtam is el.
A másikat megtartottam az jó minden téren,még alap állapotában is.
Feltuningolom majd mikor kell....
Olyat nem is érdemes venni ami nem tudja mind kettőt,AWD .dif.lock.
Nehéz terepen csak a szívás van velük.már pedig vannak szívatós részek minden mapon.
Most Oroszba megvettem a 6 tengelyes dzsippet (YAR 87) ,feltuningoltam,a khan elbújhat mellette,igaz nem rossz ,de ez stabilabb és jobba is tetszik egyszerűen imádom.
Jó lett volna Alaszkában is felfedezni,volt szenvedés ,de legalább volt kihívás.
Az International Loadstar 1770-al toltam végig alaszkát ,nyilván feltuningolva már amit lehetett,sajna a rugókat nem tudtam megemelni ,nem volt rá meg az upgradem.
Így volt sok csörlőzés a hegyekbe ,de nagyon szórakoztató volt.
Nevesíthetnéd a kegytárgyakat! Olyan rég csináltam, hogy elfelejtettem melyik - melyik!
A garázs melletti az a White Western Star ugye? Amelyik meg el volt dugva a Royal BM17?
Ezek a kamionok se difi se összhajtás mégis mire jók? Vettem egyet próbakép pár perc után eladtam, alkalmatlan volt.
Nos Alaszka összes map felfedezve.
Érdemes ide is ellátogatni,ha másért nem a 2 ingyen kamionért....Így aztán már nem kell a pénzt annyira számolgatni,ha valaki eladná őket....
Igaz a jobbik picit el van dugva de simán megtalálható.
Már csak Orosz 2 map hiányzik,a felfedezésre várók közül,bele is vetem magam az Orosz tajgába..
Michigen Black River egy sétagalopp a Smitville Damhoz képest.Főként az towerek és az a kurva kőbánya:) Az Island Lakere csak benéztem.
Döngetek alaszkában az ingyé kapott kamionommal a tuning után üresen ,az egyik kanyarban a jeges aszfalton jött a kanyar bumm bal első defekt a szalag korlátok eléggé veszélyesek .....Még jó hogy nem volt messze a garázs ,a felni is szépen nézet ki....,mondjuk nagy gondot nem okozott de a dagonyában már nehezen evickélt.
Most rákattantam alaszkára nagyon ott van ez is a szeren....eddig.....rengeteg dolog van itt is...2 map van felfedezve az egyik eléggé nagy a másik kisebb a többit majd még fel kell fedeznem.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.16. 18:52:16
Amikor már harmadszor daruzod vissza a túlméretes rakományt, és már az összes szentet lekáromkodtad az égről, hidd el jól fog jönni ez a trükk!!!
A kulcsszavak a GYORSAN és az ASZTALRA. Akár egy Alt-F4-et is be lehet vetni. De az is lehet, hogy már javították. Nem mostanában használtam.
A Recovery gomb nálam is annyit jelent: "A halál időpontja..." Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.05.16. 14:24:53
hi. #1576, #1577, #1578 thx az infokat… a Kodiacot már sikerült kiszenvednem... amit beadott Khant és Navistart nem is használom, mert nagyon erősek és így nagy könnyítés lenne a kezdő térképe(ke)n... később veszem elő őket, mikor már érezhető, h kell... üdv.
Köszi a tippet ,de ha már felborult akkor elmenti,legalább is eddig ,de erre még ráfigyelek.
Igazából nem gond,nálam ettől csak még jobb a játék magam rakok bele nehézséget kihívást.....ha újrakezdem és kínlódok kicsit még....
A mudrunnernél is azokat szerettem mikor nem győztem egyiket a másikkal kihúzogatni az árokból így kb 2x annyi idő volt egy map mint alapból ,
A kodiakot is mikor húztam ki, berongyoltam a kamionnal ,majd alig tudtam vele kihúzni ,a végére még a khant is be kellet vetnem hogy elérjen a kamion csörlője a parti fákhoz és így sikerüljön kikecmeregni.
Más : Nektek is a sprit küldiket (időre küldik) Black River ,eddig ezen mentem csak, ezeket végtelenségig meg lehet ismételni soha nem tűnnek el az indító markerek....
Vagy ez is BUG ???,hamar a legkönnyebbiket le is toltam próba kép .
Megadja a szint növekedést is és a pénzt is érte....
Jó nyilván uncsi lenne tizedszere is ugyan azt és ott letolni ,de egy F1-es futamon is némelyik pályán 70x körbe mennek.....
Nos megint csak ismételni tudom magam....Minden szavaddal egyet kell hogy értsek ,ha akarnék sem tudnák belekötni....
Két játékban is voltam (Az egyikben még vagyok is) Béta tesztelő. Nem nagy ügy. De, hogy ezért fizessek?!?!?!?!?
Egy "kívülálló" azt gondolná, hogy azon a rostán minden fennakad. Egy frászt! Van olyan hiba, amit hiába jelentenek le, nem tudnak, vagy nem is akarnak vele kezdeni valamit.
Egyszerűen ez a trend, hogy kiadják félkészen. Némely esetben még annyira sem. Aztán majd lesz valami. A felhasználó meg egye a kefét! Addig ez így is lesz, amíg a játékosok nem tesznek ellene valamit. A valami meg az, hogy megvárni amíg jó lesz minden a játékban és csak akkor megvenni. Így nálunk lenne az előny és az egyre pofátlanabb fejlesztők kénytelenek lennének JÓL dolgozni!
Nem! Nem érdekelnek a fogadatlan prókátorok. Nem kell védeni őket. Az sem érdekel, hogy ez a piac. Tudom mit beszélek. Minden vonalon egyre jobban szarnak a fejünkre!
A kedvenc játékom fejlesztői is pont ezt csinálták: Kifizettem a megjelenés előtt egy rahedli pénzt aztán 15 hónapon keresztül szidhattam őket mint a bokrot. Ugyanis, annyi kellett még, (És egy DLC) hogy elérjék azt a szintet, ahol kiadáskor kellett volna tartani!
Vagy egy általánosabb: Ghost Recon Breakpoint. Nem kell bemutatnom ugye? A 2.0-nál (Amikor volt az ingyenes hétvége) örömmel adtam ki érte pénzt. Főleg, hogy addigra annyira beesett az ára, hogy a hülyének is megérte.
Szóval arra buzdítok mindenkit, hogy fogja vissza magát és csak azért adjon pénzt ami meg is éri. Én ezt nevezem piacnak!
Endy! A borulásra a legjobb megoldás a játék egyik hibája: Azonnal az asztalra kilépni! Nem fogja elmenteni az eseményt. Újraindítod, et voila! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.05.16. 13:12:41
Ja ja nem győzök menteni én is biztos ami biztos ,meg ugye megnehezítettem magamnak hogy ha borulás van, egyenlőre 1 kamionnál ,kezdés elölről (legutóbbi mentéstől) nincs segítség...
Kérdezném nálad nem esnek át a traileren a kocsik ha szállítás miatt feljársz rájuk???
Mert ezen kívül én sem találkoztam olyan buggal ami miatt ne tudnám tolni folytatni vagy akadályozna ,legalább is eddig.
Michigen alatt mit értesz mert 4 map van mindegyiket végig toltad????
Én most végzek az elsővel igaz alaszka meg orosz már részben felfedezett de, ott is szállítani kell hogy tudjak tovább menni felfedezni,csak kellenek kamionok oda is.
Folyamatosan bütykölik a további tartalmakat is mert elsősorban a pénz a lényeg, így nem véletlenül jönnek ezek az egy lépés előre két lépés hátra updatek.
DLC6 - PHASE 1 Search and Recover Audience
DLC7 - PHASE 2 Explore and Expand Audience
DLC8 - PHASE 3 Locate and Deliver Audience
DLC9 - PHASE 4 Expansion Audience
Feltételezem a v4.6 ot még úgy ahogy csak-csak tesztelgették , de amik azok után jöttek azt maximum a community, azért majd mindenki gondolkodjon el a fejlesztő következő termékének vásárlása előtt, hogy akar-e 40+ €-ért beta tesztelő lenni.
Anno a spintires estében adták a pit mapot (ami persze alapból a lezárt garázs miatt nem működött) engesztelésül mert mert az a játék is elég gáz állapotban jött ki. A legelső verzió multijában még nem volt jelen a szellemautós marhaság, de mivel így volt egyszerűbb megoldani a problémát így ezt természetesnek vették a következő rész esetében is. Itt most v4.9-nél hasonló megoldásnak tűnik ez az jármű járművön vagy tartozékon való 'átfolyás' is csak szellemmód nélkül, de ez hiba v4.6 esetén nincs. Odaáig eljutottam hogy Michigannél 1 feladat van hátra és egy nagyobb buggal találkoztam amikor a 4ik mapon egy épített híd egyik oldaláról a tankernek épített Western Star-al nem lehetett visszajönni mert átesett a texturán, de első áthajtáskor, meg az össze addigi Michigan-ben fellelhető járgány esetén tökéletesen működött és mivel a híd mellett van egy elkerülő út is így ez sem olyan bug ami tönkretenné a játékmenetet.
Mindenestre minden játék indítás előtt ajánlott egy saját kezű mentés, vagy a paranoiásabbak nézzenek szét a focus fórumán ott linkeltek félóránként 'mentő' automatizált scriptet is.
Az nem ,de ez most a mudrunner óta miért lett az(akkus)????
Ez egy könnyítés megint ,akár honnan is nézzük,ahogy a többi részében is mindenhol vissza köszön.
Nyilván mindenki úgy használja és játszik ahogy neki tetszik ,.....
De hiába akarok én hard modban játszani ,nincs benn ,talán egyszer lesz ,de kb a játék jelenlegi állapotában ez lesz az utolsó amit a készítők bele raknak majd ? hónap-év után...de erre is csak ígéret van ,azzal meg már rég tele a padlás....
Még szerencse hogy pár dologban az ember valamennyire meg tudja "nehezíteni" magának a játékot ,hogy ne legyen teljesen árkád és uncsi.
De most is fenn tartom míg normális kormi támogatás FFB-el,ami most van benn az minden csak nem FFB.
Ja igen ha ezt használom (FFB) akkor a kormány elfordulási szög lekorlátozódik 180 fokra,vagyis le van butítva conroller ,bill használathoz.
Ha enélkül akkor lehet annyit állítani amennyit én szeretnék,viszont nincs FFB.
Normális manuál H váltó manuál pedálos kuplunggal,nem előre megírtan ,hanem ahogy az user szeretné oda állít mindent.
Itt kezdődnének a hard mod alapjai ahogy az elődöknél ez alap volt.
De egyértelműen nem ebbe az irányba mentek ,inkább árkádosabb irányba,no meg igazából egy félkész játéknál ,talán még fel sem róható.....annyira....
Itt van annyi bug a fórumokat szemezgetve olvasva hónapok kellenek mire minden platformon normálisan működő képes lesz a játék.
Majd ezután jöhetnek az egyéb "fejlesztések" amiknek már alapból benne kellett volna lenni a játékban.
Ne akarjanak új térképeket, kocsikat, stb..bele tenni mikor a meglevők is bugosak....
Mielőtt bárki azt hinné ezek csak az én "vessző paripáim",nem, sokan velem együtt ezen a véleményen vannak,vagy hasonlón...ha a fórumokat olvasom. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.05.16. 07:27:32
Akkumulátoros csörlőt nem érzem irreálisnak. Főleg, hogy a valóságban is inkább az dívik! Fejből nem is tudnék osztóműre kapcsoltat mondani!
Teherautónál, természetesen fordítva jellemző.
Nos igen érdekesek az erő viszonyok.
Nálam pl: nincs is olyan hogy nem jár a motor és tudok csörlőzni.
Tudom hogy a fejlesztések között van ilyen elérhető opció,de azért annyira nem akarom le árkádosítani,eléggé az, ezek a könnyítések nélkül is.
A khanra is csak a motor fejlesztést tettem így bivaly erős de a kamionomat még nem tudta vissza fordítani ha az oldalára borult mert az önsúlya kevés hozzá... .
A tuning is a felhasználható és engedélyezett volt csak,ezen kívül nincs rajt más.
Se + javító és üzemanyag a tetőre se jobb csörlő az alapnál.
Így aztán sok küldit kellett újra az elejéről kezdenem ,vagy borulás vagy üzemanyag hiány miatt.
Csak hogy legyen kihívás és ne legyen annyira könnyű.
Olyan sokszor van hogy a khant vissza rakom a garázsba de ezt is csak az üzemanyag miatt vagy ha felborult.
Mint írtam 1 kamion és a khan az össz kocsi amivel letoltam a küldiket Black River mapon.
közbe gyűjtöm a következő mapra a lóvét.
Arra jó hogy a kis személyeket ezzel húzkodom ki és még ha kifogy a kamionból a benya ezzel viszek neki ami a tankban elfér.
Tudom ez így elég macerásnak hangzik ,de ha minden sarkon tudok tankolni akkor 20-30 óra alatt lezavarnám a mapokat...
Majd a többinél már kellenek a tanker pótok és nem lesz recovery mivel sokban nincs is garázs a kút is kevés ,na ott majd lesz kihívás és oda kell figyelni mit is csinál az ember.
Ami a realisztikát illeti a múlt héten az egyik kocsikihúzós küldinél a nehezebbik megközelítést választottam a mély víz felől indultam neki,na gondoltam itt annyi elmerül azt sanyi....de nem , szépen leúszott a khan a vízen ,mikor már talajt tudott fogni az egyik szigeten onnan meg már kimászott a saját erejéből.
Ha nem látom az egészet azt hittem volna hogy ez még hajónak is jó,oly szépen siklott a vízen.
Fura helyzet volt mert mikor a kormit forgattam mint ha az irányát is tudtam volna szabályozni merre menjen persze csak minimálisan.
A motor természetesen járt,mivel a tetején van a levegő szűrő kimenet.
fel sem borult.
Pedig az ablak üvegekig ért a víz.
A folyó sodrás vitte lefelé...szó szerint úszott....
Biztos a ballonos kerekek miatt...
Érdekes volt mert a kerekei nem értek le de nem süllyedt el....elég tiszta volt itt a víz így jól látható volt minden szitu...
Kicsit talán túl erősek ezek a személyautók. Az persze nem gond, ha talpra tudok állítani vele egy teherautót, ha nincs más kéznél, de akkor is illúzió romboló!
És ha már itt tartunk. Talpra állítás! Nem volt vele gondotok? (csak erős idegzetűeknek!) "Néhány évvel később...!"
De nehéznek sem,én direkt keresem a nehéz szitukat hogy ne legyen uncsi...a valóságot meg hagyjuk köszönő viszonyba sincs még a Mudrunnerrel sem,az irányítás stb....ha már a valóságot említed.
Minden kocsit kihúztam a vízből, iszapból különösebb gond nélkül nyilván nem mind egy mivel .
Semmi csalás, gondolom a khan nem számít annak.
1 kamiont használok és a khant ,de a task 2 híján üres ,abból is az egyik sprint futam....
A codiak még nekem is hátra van de szerintem még a khan is kihúzza hogy legyen valami kihívás...
Írd le pontosan hol mibe és hogy akadtál el szívesen segítek.
Most vagyok 8 szinten 53 óra után,de ezeknek egy része az alaszka 2 map és az orosz 1 map felfedezése is benn van.
Természetesen a michigan összes map felfedezve.
A Kodiakot ki lehet, en kirancigaltam, kicsit persze elotte fel is javitottam. Annyira futotta hogy legalabb a "szaraz"foldre kihoztam. Aztan egy masik javitoszettel mar eleg jo kipofoztam es elmentem vele a garazsba. Persze semmi teleportalas, olyanra en nem jatszok. Azert persze orulnek egy rendes hivatalos hardcore mod-nak, lehetne a serules is erosebb.
így 30-40 óra játék után, szerintem egyáltalán nem mondható könnyűnek a játék, ami részemről teljesen rendbe van.. :)
persze ha mindent úgy csinál az ember mint a valóságban...
pl.: a Michigan mapon az oil trailert és a beragadt, a map egyik sarkában lévő kisteherautót szinte lehetetlen kihúzni a mapon lévő kocsikkal vagy bármilyen addig elérhető fejlesztéssel...és a Kodiacot sem sikerült ami szintén vízben van, ráadásul szinte teljesen OFF-on van, még meg is kell javítani először... a pump küldetés 3db szintén...legalábbis nekem nem sikerült...
Köszi a segítséget,igazából csak egyszer próbáltam póttal aztán annyira nem merültem bele.
Gondoltam meghagyom a legvégére legalább lesz miért vissza jönni ide ha már máshol nem lesz mit csinálni...ami soká fog eljönni...addigra már lesz tuti olyanom amire ráfér egybe minden.
Egy sima platós teherautóval meg lehet csinálni. Felkapod az árut, elindítod a küldetést és a fúráshoz mész először. Lerakod a két árut, majd vissza a fűrésztelepre üresen. Ott ismét kettő árut felraksz és irány a templom majd a ház.
Hozzá tenném a Navistart nem kaptam meg ,pedig előrendelő voltam,de nem izgat mert kamion van elég ,viszont a khannak nagyon örülök ,ahol lehet azzal tolom...
Na végre egy jó kis sprint futam (black river) a meterológiai állomások felderítése 10 perc valamennyi alatti időre aranyért, kizárólag belsőből engedélyezett.
Igaz 2x futottam neki, a nagy igyekezet miatt felborultam,kár volt sietni így is sikerült 06:09 alatt teljesíteni.
Még 1 ilyen sprint idő futam van de ahhoz kell egy olyan amire felfér egyben 4 rakomány mert póttal próbáltam eléggé lassú voltam,és körülményes,így csak a bronz lett meg....
Ez marad a legvégére mikor már a lóvé felvet....
A másik is bőven időben volt meg.
Lehetett volna több ilyet is bele tenni,de majd a többi térképen lesznek....
-Szerintem is ugy az igazi ha az ember fejlesztgeti a gyengebb vardakat (orul a javulasuknak) es halad lassan az erosebbek fele. Egybol az izmosakkal kezdeni nekem se smakkolna.
-Ma engem is megbamult a farkas :)
-A tetore szerelt villogot nem lehet kikapcsolni?
-A legfekek kieresztoszelepe tobb autonal is valahova masfel meterre a motorhazteto fole van pozicionalva a semmibe. Szisszeneskor ott csap egy porfelhot.
ezt a free PRE+DLC-t nem értem miért rakták bele az updatbe... a garázsban van egy Khan meg egy Navistar kamion ingyen.. jó max nem használja az ember és maga keresi meg, vhol a játékban vagy veszi meg és fejlesztgeti…
hi. és #1565. a fordítók tudnának ebben segíteni... profik a témában... (Játékmagyarítások fóruma) itt az sg-n. üdv.
Természetesen.
A totálkommander is kicsomagolja neked, de legjobb winrar-t használni és azon belül szerkeszgetni, mert az tuti. Egyszer próbáltam a totállal ki és visszacsomagolni de valami nem tetszett neki. Persze ha nem nyúlsz bele, csak nézegeted a tartalmát, akkor mindegy.
Ez egy használati utasítás a modhoz amit említettem. Nyilván nem pontosan ugyanígy kell eljárni, de a lényeges mozzanatok benne vannak!
Installation :
- Find your SnowRunner "client" folder containing all the .pak files
by default it coud be C:\Program Files\Epic Games\SnowRunner\en_us\preload\paks\client
- MAKE A BACKUP OF YOUR "INTIAL.PAK" FILE ANYWHERE ON YOUR COMPUTER
- Right-Clic over initial.pak and choose "open with" and choose "WinRar" (if it is not in your most used list, you might need to browse your computer program file folder to find it)
- WinRar window opens and displays the content of the initial.pak file
- Still in WinRar, open the [media] folder, then classes one
- Drag and drop all the files provided in the trucks folder of this mod in the winrar window
- WinRar shows a popup window. Hit OK button (you can check that format is zip and compression method is normal)
- A quick progress window might appear and disappear. Once done, you can close Winrar and any other window.
Én sem vagyok híve a piszkálgatásnak, de néha muszáj, mert mondjuk ordenáré baromságot kell helyretenni.
Így került a képbe a láncos gumi is, ami jégen nagyon jól (Túl jól is) teljesít, de hóban kevésnek éreztem a különbséget!
Azt meg had ne ismételgessem, hogy a való életben a HÓ-LÁNC (!!!!!!!!!!!!!!!!) mire is való!?!?!?!
Azt amit a Mudrunner alapból nagyon jól tudott.
Ez amit írtál mint szép és jó de én nem modderkedni vettem a játékot ,hanem arra mire az elődöket is nagyon jól használtam....
Mire is..
H patent váltó kiosztás és felismerje a játék majd mindent oda kalibrálhassak ahova nekem tetszik e mellé manuál pedálos kuplung.
A kuplung helye meg van a kiosztásban csak a készítők ahogy még sok minden mást is nem csinálták még meg, félkész sem....
Ez az automata nyilván nagyon sok játékosnak megfelel és kényelmes ,nekem ennék több kell ,de nem több mint az elődökben évek óta jól működő.
A kormányokat ne csak úgy támogassa hogy lehet velük tekergetni, ffb jóformán 0....
A kormányokat felismerje custom is be lehessen kalibrálni mindent bárhova.
Én mint felhasználó 5-10 perc alatt beállítok mindent a játék menüben és a játékkal foglalkozom vagyis használom ,NEM mindenféle fájlokba turkálok írogatok át dolgokat.
Szerintem ezeknek alapoknak kellett volna lenni egy ilyen játékban ,főleg hogy az elődök ezt nagyon jól tudták évek óta.
Ez a mostani váltó egy árkád játékra készült ....engem kifejezetten irritál ,még a való életben is.
Soha nem vennék és nem is volt automata váltós kocsim.
Itt meg a terepen ezekkel a nagy dögökkel a sárba az automatával kell @rakodni,meg a lassú gyors között váltogatni....két gomb-kapcsoló nyomogatásával.
Á hagyjuk is megyek inkább a Mudrunnerrel, igaz ott nincs más mint fa rakodás ,habár mod mapokon már ennél többről van szó,de legalább van kihívás,abban a kevés tartalomban is ami benne van.
Van egy MOD a Nexus-on, ami a kormányreakciót változtatja meg az összes tipusnál! Na az nem volt egyszerű feladat. Minden autóhoz külön meg kellett mókolni. Ha jól látom 42 fájl...
És a gumik: (Illetve a komplett kerekek)
Elnézést kérek, hogy kicsit elragadtattam magam!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.05.14. 09:08:33
Normális váltó alatt mit értesz?
Mert a váltók áttételezését, fogyasztási paramétereit bármikor lehet változtatni egy kis XML buzgerálással, de azt, hogy a koma hogyan kezelje már egy mélyebb dolog.
Mint kiderült, (Ahogy a neve/kiterjsztése is mutatja) az Initial.pak egy csomagolt motyó, amit kicsomagolva szanaszét lehet babrálni, majd visszacsomagolva felülírni a gyárit... Ahogy moddolni is lehet a játékot. (Valaki ezt mintha leírta volna, de most nem találom, hogy hivatkozhassak rá.)
Anno, a gumik kapcsán merült ez fel, ugye. Na, az viszont nem olyan egyértelmű, mint a váltók. Vagy csak én voltam türelmetlen és nem néztem be minden bokor alá...
Ez pöllő az "egyedi" terepváltó:
Nos igen teljesen igazak és valósak amiket írsz, minden szava.
Most jön a de....ha már így belemerültünk...
Mint korában írtam is rájöttem az "áthengeredés" egymáson való átmenő kocsik, mikéntjére,mint írtam megoldani ,nem tudom ahhoz ízekre kellene szedni a játékot és szerintem jó pár sort a kódokban át kellene írni ,de ehhez vagy nem tudják vagy nem volt még kapacitásuk a készítőknek,inkább az utóbbira ,tippelek,már csak a saját érdekünkben is.
Nos a lényeg ha egyik kocsival a másik kb.4-5 méteres sugarán belül tartózkodsz, és átváltasz egy másik kocsira akkor van ez a jelenség BUG.
Igazából mind egy hogy váltasz kocsit a térképen a listából bejelölve,vagy úgy hogy benn vagy az "átváltási körön" belül.
Nyilván ez az átmenési lehetőség bug megszűnik mikor sokkal messzebb vannak a kocsik egymástól 4-5 méternél,értelem szerűen ez a 4-5 méter csak sacc ,nem tudom pontosan ránézésre ,de olyan dzsipp távolság és egy pici talán...
A legfőbb gond az hogy ezt a bugot hogy lehetne kikerülni????
A mentésekre az elején rájöttem hogy is lehet okosan kiszedegetni és ha kell vissza tölteni ,hogy ne vesszen kárba a sok idő , mert tuti ez is valami bug ,vagy ha nem akkor nagy mínusz a készítőknek ,hogy a backup csak így tudja menteni az adott állást.
Mondjuk ezzel a konzolosok szívnak szerintem nagyokat mert ott nem hiszem hogy így lehet ügyeskedni,de nincs konzolom így ez csak tipp.
Ennek a sok bosszantó dolognak BUG-nak a fényében nagyon le vannak korlátozva egyes userek a játékban.
Nem tudok egy kocsit elszállítani trailerrel ,stb stb...???
Mert amit linkeltél is vidit alább (egymásra pakoltak több kocsi) ezek szerint nekik ez a bug nem jön elő vagy nem tudom hogy???
Meglehet valamelyik hardver konfigurációban keresendő a probléma,ami okozza ezeket a bugokat,persze csak tippelgetek ,sajnos ahogy a készítők is ,mert megoldás a közel 3 hét alatt nem érkezett.
Nagyon gondolkodom hogy egyenlőre felfüggesztem a játékot,míg érdemi fejlesztés javulás nem jön,pedig jó vele tolni de annyira mégsem,,ezek hol vannak és mikor lesznek,normális váltó??rendes kormány támogatás,ffb??? sok ordító Bug kigyomlálása???stb, stb...
Az sem egyértelmű, hogy van akinél igen, míg másnál nem. Nálam volt olyan, hogy szintén támasztásból egy félpót mellé álltam és simán áthengeredett a másik járművön, de a "következő percben" meg, (ugyanazzal a kombóval) toltam a félpót végét, hogy ne essen le az útról. Szóval...
A rakodásnál is. A másik autóra nem, de a letámasztott/lecsatolt pótra lehet pakolni!
A négy cementes, négy olajoshordós, stb küldetéseket félpóttal oldottam meg. Azt meg csak úgy lehet rakodni, (A végét) ha mellé állok...
én is mögé álltam egy trélernek, h ne guruljon vissza a lejtön… gondoltam így könnyebb lesz felhúzni...aztán nem sok értelme volt így, h átment rajta... :)
Nos vannak nagyon furcsa dolgok.
De akkor legalább figyelmeztetne a játék vagy nem tudom...
Az tuti hogy valami a kódolással és a program megírással nagyon félre ment ,mert míg pl. nálam most is átmennek egymáson a kocsik,nem kell hozzá trailerre felállni ,van akinél meg nincs ilyen.
Ahogy az sok vidin látszik.
Arra már rájöttem hogy az átesésnek nem a trailerek az okai,nélkülük is átmennek egymáson a kocsik mint ha szellem autóvá válnának ,autó váltás után.
Arra is rájöttem mi okozza, jobban mondva milyen esetekben történik meg.
Persze nem úgy hogy meg is tudom szüntetni ,nem vagyok programozó ,meg ha az lennék se biztos hogy innen a kódrendszerbe bele lehet piszkálni ,tuti le van védve....
De ahogy látom a készítők is elvesztették a kulcsot a megoldáshoz...