Két pályát kivégeztem 3órán belül. Vulcano és a síkság. A kérdésem az lenne a játékkal kapcsolatban:
-Ti észleltetek defektet, esetleg rozoga hidak leomlását?
-Ahogy elnézem a megszerzett pontoknak semmi értelme, vagy tévedek?
Az elsõ kérdéshez kapcsolódóan: Ezt a defektes/hídomlásos dolgot egyik magyar fórumon találtam a játékleírásban. Azt nem értem, hogy szinte a garázsosdi is fölösleges, hisz mit kezd vele az ember? 1óra 25perc alatt kivégeztem úgy, hogy 3xra futottam neki az egyes garázs és a rönklerakat között, azt is azért mert beszorultam a hosszú rönkössel, aztán mentem a kicsivel s azzal meg szintén bebugoltam egy fába. :) Megtaláltam 7 kocsiból 6ot /persze csak azért mert kellett a benzin/ aztán önfejûségemnek hála, eltévedtem egy kicsit, de aztán megnéztem a térképet (netrõl) és akkor észleltem fel merre vagyok. Könnyen el lehet tévedni, de szerintem se a sok garázsnak, sem a sok kocsinak nincs értelme. 2kocsival a legnehezebb pályát végig lehet vinni (a multi az más, oda azért jól jön :D )Volna még mit csiszolni ezen a játékon. Esetleg valaki nem tudja, mik lesznek az update-ben? Mert jó volna több mindent szállítani, pl leszedtem egy trailer módot amiben volt munkagép. Azt is jó volna használni. :D Például föld zúdult az egyetlen útra ami a célhoz visz és ki kéne kaparni :D Ha már daruzás is van benne, ez miért ne? XD Bár ahogy elnézem a pálya grafikai felépítését, kizártnak tartom hogy maga a föld pakolható legyen, akármennyire is fröcsköl kaparásnál. :) /bugos talajnál látni, mintha papíron menne egy matchbox :D/
a kerekek bugosak voltak de jött gyorsan egy javítás,lehet erre gondoltak defektnél. Nekem is volt az elsõ nap olyan,hogy két kerék eltûnt a sárban.
Kár. A híd leomlások, kötél szakadások, defektek dobtak volna a játékon. (igaz a defekt annyira nem, mert pofátlanul nagy a sérülés némelyik járgánynál és még egyes fokozatnál is pöckölöm a "w"-t XD) hozzátenném hogy normál módban. Talán a sérülés rendszert nem akarnák kicsit szétcibálni? Hûtõvíz felforr, tengely görbülés, kerékcsere vagy akármi. Szerintem e-fajta játékhoz ez is hozzá tartozna, nem csak az "a"ból "b"be menetel aztán a "c"be :D De így is jó!
Meg a regi magyar Insane cimu jo kis terepes jatek idejeben eszembe jutott hogy a terepes jatekokban jo lenne valamifele "kep a kepben" megoldas. Peldaul a jatekos vezethetne mondjuk a kabinbol, a kepernyo sarkaban meg lehetne egy kisebb kep ahol a kulso nezet lenne... Ilyen kis kep lehetne akar tobb is, szabadon beallithato nezetekkel, kameraszogekkel, ki-ki izlese szerint.
Inkább úgy kéne mint ETS2-ben... :) Fasza belsõ nézet, balra ki lehet nézni az ablakon... azt nagyon eltalálták szerintem. Csak normálisabb tükörnézet kéne... :)
Pont ETS2-re gondoltam én is, de akár lehetne mindkettõ is. Éés kivettem a bilibõl a kezem.. :)
Inkább forgatható belsõnézet. Kilehetne "hajolni" az ablakon mint az omsiban, illetve felállva nézni mi van közvetlen elõtted.(mint az omsiban)
A kép a képben dolog szerintem belaggoltatná a játékot. Amúgy ha a kamerát valaki tapasztaltabban kezeli, akkor nagy baj nem lehet (csak még is jobb volna belsõ nézetbõl).
Hát inkább már az ETS2 kamera mint az omsi-s, az fényévekkel jobb. Meg én ezt laikusként mondom, de nem feltétlenül laggolna ez 'kép a képben' dolog, mert gyakorlatilag olyan mint egy tükör csak nem hatra fele néz hanem kivûlrõl mutatja. Meg az FS 2004-ben is van ez a kép a képben és semmi akadás.
Srácok, nincs esetleg valami mód (vagy mod) rá, hogy el lehessen tüntetni a bal alsó sarokból a szövegeket? Egy videót szeretnék készíteni és az nem kellene benne legyen.
Lehet igazad van, de jobb félni mint megijedni. :D Csinálnak neki egy rendes forgós kihajolós kamerarendszert, abban jobban bízik az ember. :) (kivitelezéstõl függ a kép a képben). Ets 2-vel meg annyit nem játszottam csak pár szállítmányt, szóval azért is írtam az omsit mert ott biztosra tudtam a nézeteket.
Az ets 2-t csak freetrackkel tolom, az úgy tuti. Ha a fejlesztõk nem teszik bele a headtracking-et a statikus belsõ nézetnek nem sok értelme lesz (gombokkal navigálni meg elég gáz), mert nem egy pályaautózásról van szó, ahol a pálya adottságából eredõen nagy meglepetések nem lehetnek. Ráadásul minden tipushoz más-más normálisan kidolgozott mûszerfal is kell, mindkét dolog nem kevés idõ. Tehát inkább a játék moddolását és a pálya- és feladatsor szerkeztését tegyék lehetõvé, mert anélkül nem sok kihívás marad a már végigjátszott játékban. Az állandóan változó idõjárás és ennek megfelelõen változó terepviszonyok azért az tudna dobni rajta. Ha a játék motorja lehetõvé teszi mehenének 4-5x nagyobb térképek hogy legyen értelme az üzemanyag szálltásnak, esetleg adott felépítésû járgányokkal korlátozott üzemanyaggal teljesíthetõ feladatok. Továbbá még vissza lehetne kanyarodni a feloldhatók lennének különféle jármûkiegészítõk, tuningok. Tehát lenne potenciál a játékban, csak az ezekhez szükséges opciók elérhetõek legyenek a moddolás során. Bár hiába hiánypótló játék a piacon, így nem lenne kitéve annak hogy megjelenés után pár hónappal rohamosan leessen az ára (pl. arma3 10e->2e)
Valaki megmondaná, hogy a daruskocsival, hogy lehet felrakni a fákat egy másik kocsira, hogy az rögzüljön is rajta?
Közepes rönkbõl 3at, hosszúból 2-t, kicsibõl 5-6-ot felraksz az arra alkalmas szállítóeszközre. Majd átváltasz a rönkszállító jármûre, morot beindítod, egérrel ránavigálsz a platóra, aztán rákattintasz az egerszimbólum ikonra. Közbe mutaja hogy a rönkök elsõ és hátsó része megfelelõ pozicióban van-e, ha valamelyik piros akkor nem pakolja fullra, azt is jelzi mennyi nincs a helyén. A futónak egyirányba kell állni a járgánnyal és számít a vizszintes sík is. Volt hogy odébb kellett állnom a szállítóval, majd megigazítani az addig elmozdult rönköket és csak úgy engedte.
Benzin: Például a vulcano pályán , ha közepes rönkutánfutóval mész, igen is számít a benzin. Mire már a célhoz érsz, alig van 30 liter benzined. (és ezt még normál módban a legrövidebb úton tettem meg). Legtöbb helyen se az összkerékmeghajtás, sem a difi nem elhanyagolható, mivel oltári meredek, dombos a pálya. (a nélkül olyan 60 lenne a célnál). Hosszú rönkpótkocsit meg nem igen vállalnék be a rövidített úton, mert egyszerûen nem fér el. Ha meg a hosszabbikat választom nem tudom, lehetséges el sem érnék a célig benzin miatt. Az tény hogy a benzinnek nem mindig van értelme. Viszont a sérülés rendszer pocsék. Sima úton mész , le sem ér az alja és van mikor 200at levesz. Nagyon könnyen sérülnek, ahhoz képest hogy terepre vannak szabva.
Kamera: Gombokkal is jó(jobb) navigálni, mint a semmi. Freetrack? Az nem tudom mi, de egy jobb egérgombos megoldást a fülkében is el lehetne viselni és csak az egeret kéne mozgatni. :D (lehet ez a freetrack? :D ) Amúgy a belsõ nézetet nem volna nagy meló kidolgozni egy modllezõnek, aki érti is mit csinál. Pár járgány van, nem egy gta áradat. :) Késõbbiekben meg a modderek akik maguk csinálják a járgányokat õk is könnyen megbirkóznának vele. Talán még a gépigényen sem ütne akkorát. Azt vettem észre, hogy az átlátszódó növényzet ami néha laggot generál. Ha a belsõnézetet megcsinálják bõven kilehetne azt szedni, eddig sem tartottam valami realisztikusnak, csak a kamera miatt elõnyös.
Update/patch(?): Valaki esetleg nem tudja mikor fog kijönni, ha terveznek ilyet egyáltalán? Neten utána néztem de mivel 101 verziót beraktak már az évek során a játékról ezért nem tudom nyomon követni a 2014es verziót.
Azt még hozzátenném hogy sokkal jobb játék lenne, ha több magyar multizna. Neten, youtubeon próbálgattam nevekre bukkanni. Akik vannak , azok 3-4 napja nem voltak fent (inaktívak). Külföldiekkel....hát mit is mondjak. 20játékosból, jó ha egy aki normálisan akar játszani, nem csak a maga útján megy. Elakad és kilép. Na ezt magyaroknál nem tapasztaltam , de iszonyat inaktívak, pedig el lehetne vele szórakozni. :D
Manapság már normális szimulátor nem jön ki headtracking nélkül, keress rá a youtube-on trackir, freetrack, freetracknoir szavakra. Mondjuk ha tövig nyomod a kakaót akkor persze hogy kifogy nafta. Ha az Uralt veszem megpakolt hosszú futóval aszfalton 2-3 liter, sárban 5-7 literbõl is meg lehet úszni. Ha lett volna több idõm küldtem volna én is képet a bajnokságra, mert ott az uaz-al cirka fél tankból bejártam a takart területeket. Tolj pm-be egy steam accountot majd átpasszolom pár kihívást kedvelõ usernek, monjuk az utóbbi héten én se röffenettem be a spintirest.
Sajnos egy ideig nem tudom elõvenni a játékot. (kábé karácsonyig) remélem akkor is lesz közönsége. :D Aszfalton difit és az összkereket kikapcsolom, de sárban nem akarnám mert túlságosan beásná magát és még egyszer el kell arra haladnom . :D Nekem a benzinnel csak egyszer volt problémám szimulációs módban, de vittem a kis tartálykocsit és megoldódott. :D
Hát én szimulátorokat 6-8 éve már kormány nélkül hajtom. Elõtte is csak egy amatõr 90°-os kormányom volt, ami semmit nem ért. :D Nem hozta át azt az érzést... Drágább kormányra meg nem fektettem bele . :D Inkább meg szakadok a melóban és leteszem a nehézpótra és legalább nem kell monitorok elõtt ülnöm. :) Régen öltem volna egy normális kormányért, hogy átadja teljes mértékben a vezetés élményét, de rájöttem hogy pc-n ez (még?) nem valósítható meg. Talán a jövõben lesz olyan fejlett a technika.
Srácok most nézegettem, hogy rengeteg addon van ehhez a játékhoz. Le is töltöttem néhányat de bepakolni nem tudom. Néhány leírást találtam, hogy hogyan lehet bepakolni õket de ez kivétel nélkül mind valami DEV DEMO vagy mihez volt, ahol egy belsõ menürendszeren keresztül több autót be tudott tenni játék közben.
Hogyan lehet a gyári dobozos verzióba ezeket az autókat betenni?
Sehogy. Azok a modok még a demohoz készültek, nem a teljes játékhoz (ahol egész más volt az interface).
Szerintem már mûködik, én is raktam már be olyan modot, hogy a darura is tudjak vontatókötelet akasztani. Amik a megjelenés óta jelentek meg, azok már a teljeshez vannak, de a demohoz készített modokat nem lehet beletenni.
sziasztok! Tegnap beleszerettem ebbe a játékba mikor kipróbáltam annyi a bajom hogy nincs hang.. Sokszor újraraktam már hang driver frissítve játékban hangerő maxon meg az óra mellett is.. Ötlet??
Kéne 1 kis segítség. Feltettem ezt a modot: Kamaz 43101 Minden működik (bár a kiegészítőket elég furán írja ki, gondolom nem készült hozzá magyar string), de valamiért az országúti kerekeken nincs textúra, sima fehér a gumi az összesen. Mitől lehet ez? Utoljára szerkesztette: jocking, 2014.09.08. 14:50:27
Nem számít, megcsináltam. Plusz csináltam rendes magyar (és angol) neveket a kiegészítő alkatrészeknek. Ha valaki esetleg érdekel: Nem bugos kamaz
helló azt szeretném kérdezni hogy esetleg a térképen valahogy a takarást fellehet oldani mert elégé idegesítő hogy nem tudom az úton kihelyezni az útvonalat ? :O :)
fellehet persze, meg kell keresni a fekete tornádót és közel menni hozzá :D
van valami mód rá, hogy ha multiba csinálok szervert meghivom havert, játszunk, aztán kilépünk, akkor másnap vagy később, tudjuk ugyanazt a pályát folytatni?
A few days ago I mentioned in a topic on the forum that I would be providing you all with information and details of the next update.
So to begin with, I would like to thank you all for your patience and understanding - a company of our size cannot work as quickly as a lot of the larger companies. But let us not dwell on what hasn't happened, let us focus on what is to come. With the previous Dev Blog post outlining the basic overall plan of what is to be done, below I will provide you with the list of what we can see in the up and coming update.
This will be the first large update - the list reflects the workload that can be handled at a time and also allows for a shorter development time.
Bug Description - Rocks bounce - Trucks fly through air when connecting winch - Supports can get stuck under ground - Manually loaded logs bug - MP Map not synced after disconnect and rejoin - When in MP lobby, buttons become greyed out when too many players join and leave - Unknown floating bug in MP - Remaining texture issues - Remaining terrain issues - Not all MP sessions show in lobby
Improvement Description Core ADD - HUD removal option for taking screenshots TWEAK - Increase water depth allowance when vehicle has Snorkel (UAZ) ADD - Single map saves TWEAK - Controller inputs need to be Anolog instead of Digital (throttle/brake) ADD - Freeroam camera ADD - Mod support TWEAK - Increase draw distance for high graphics settings Multiplayer ADD - Option to re-join last server TWEAK - Chat box: Allow scrollability and toggle. ADD - Show 'In Progress...' Games ADD - Last truck used