Még jó hogy ezért nem kérnek pénzt.... Persze lehet ezt magyarázni sokféle kép de az alap ötlet a Cattle@Crops-ból eredetezhető....szerintem. Persze nem baj ha itt is és ilyen irányba is fejlődik a játék. Precision Farming Free DLC: Release date, trailer, screenshots!
Helo! Köszz a tájékoztatást,de nem ezért írok.Fura dolgot tapasztaltam a google fordítóval.Máskor mindenféle marhaságot belefordít pl a térképravaszon mostmár látszik a tejelőfalu.A dlc tájékoztatót nézd mi tökéletesen lefordította:
Ezt az EIT élelmiszeripari tevékenységet az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT), az Európai Unió testülete finanszírozta, a Horizont2020, az EU kutatási és innovációs keretprogramja keretében.
Az EIT Food Európa vezető agrár-élelmiszeripari innovációs kezdeményezése, amelynek célja egy fenntartható és jövőbiztos élelmiszer-ágazat létrehozása. A kezdeményezés az ipar kulcsszereplőinek, induló vállalkozásoknak, kutatóközpontoknak és egyetemeknek a konzorciumából áll Európa-szerte. Az EIT Food célja, hogy szorosan együttműködjön a fogyasztókkal olyan új tudáson és technológián alapuló termékek és szolgáltatások kifejlesztésében, amelyek végső soron egészségesebb és fenntarthatóbb életmódot nyújtanak minden európai polgár számára.
ModHub-on ha látok frissíthető mod-okat, és ha nem frissítem le, a log.fájlba kilistázza hibának?
Tegnap még vígan játszottam, nem ütközött mod, legalábbis nem fagyott ki egyik pálya sem, de ma délutánra, courseplayt errorra állította es ha be is tölti a pályát sajna a folyamatos előre vagy hátra haladás bugot adja. Így nem lehet a pályan navigálni. Most akkor csak a Courseplay romlott el, vagy valamivel összeakadt es más mod bugolhatja?
Legközelebb azért valamilyen formája legyen a dolognak :)
Én még ezzel és ebben a formában soha nem találkoztam. Soha nem frissítem le onnan ,eddig talán ha 2-3x csináltam ,de csak gondot okoztak. Inkább letöltő oldalról ahonnan le szoktam tölteni onnan töltöm le a frissebb verziókat, így nekem jobb és bevált. A CP is lehet hogy össze akadhatott ,mindig vannak újabb verziók épp a minap láttam egy újabbat,de mivel én soha nem használtam így bármi lehet. Ezért is nem frissítem onnan, így számomra jobban nyomon követhető és ha gond van, könnyebben orvosolni tudom és hamarabb ami a lényeg. Mikor már sok mod van hamarabb beüt a gond. Azt mindenkinek tudomásul kell venni (tapasztalat ,nem csak az enyém) az FS19 nem szereti ha mod mapokból több is van a modok között a mod mappában,vagyis mindig csak és kizárólag az legyen benn amit ép használ. Majd nyilván meg kell nézni a log fájlt hogy mi szórja az ERROR-okat,ha ezeket is megszüntette ,akkor érdemes csak azokat a modokat használni ,főleg olyan mapoknál amik nagyon össze tettek (Hof Bergmann Map) amik nagyon szükségesek. Innentől már csak a játék élvezése marad. Rettentő sok időt elvesz sokszor a modok tesztelése,de érdemes rászánni időt mert később megtérül. Ez nálam már évek óta bevett szokás és jól bevált. Van egy alap gyári map ahol ezzel foglalkozom,majd csak ez után engedem rá a mod mapra,de persze ettől még lehet a mod mappal is összeférhetetlenség gond. Vannak modjaim amik számomra fontosak szinte nélkülözhetetlenek a játék élmény fokozás szempontjából,de velük elsőre normálisan nem is megy egy mod map. Így vannak apró trükkök amikkel ez is orvosolható még az elején,mikor kezdem az adott új mapon a karriert . Erre is magamtól jöttem rá,ha használni akartam-akarom őket,majd minden megoldható,persze minden nem....többek között ilyen a teleport mod,ami sokszor jól jön bizonyos szituknál,na nem mint ha mindig ezt használnám. De több is akad ilyen,van amiről nem is tudom,de nincs jelentősége mert kis trükkel működnek....
Hasonló módon vagyok én is : "Vannak modjaim amik számomra fontosak szinte nélkülözhetetlenek a játék élmény fokozás szempontjából,de velük elsőre normálisan nem is megy egy mod map."
Most kb ott tartok, hogy 5ezer sort listázott ki a LOG.fájl utoljára már 13ezret ... persze ebben benne vannak pl. ilyen sorok is.
Eddig nem is nagyon volt gond, aztán egyszer csak a GlobalCompany MOD valamiért bebugolt és fagyasztott minden új inditást. Persze első körben nem gondoltam hogy az lesz a ludas, és kizárásos alapon elkezdtem kivenni a MODokat a mappából, hogy majd ami nincs benne az fagyasztotta. Most meg hogy már megvan és ki is javitottam, minden mást ir hibára vagy figyelmeztetésre ... még a billentyű kiosztást is kilistázta ... már látom lelki szemeim elött, hogy úgy is kezdhetem az egészet elölről. Mod mappa kiürit és egyesével vissza :( Valami végképp elromlott, csak nem sok kedvem van most szétválasztani a naturál MODokat az egyes pályákhoz tartozóktól. Még küzdök vele pár kört aztán lehet legyintek.
Nos. Van olyan hogy betöltesz egy mod mapot és a menü egy katyvasz a játékban,vagyis nem működik,forog a végtelenségig a betöltés.,stb stb. Én minden mod mapot úgy kezdek hogy az alap pár modot dlc-t(igazából nem lényeges) töltöm csak be elsőre,majd belépve az adott játékba-mapra csinálok egy mentést. Majd kilépek és ráeresztem az összes modot ,azokat is amik ha az elején első betöltésnél ,ereszted rá akkor vagy be sem tölti a mapot vagy csak úgy ahogy írtam,rosszul működik a map. Igazából ennyi,ekkor megint mentek és minden mod műkszik,persze amik mint írtam korábban, már tesztelve lettek és a log fájlban sem okozott gondot. De vannak amik régóta errort tolnak de nem okoztak gondot sehol ,persze ezeket szeretem leredukálni a minimumra... Ezt a módszert már az FS 17 óta alkalmazom, ami mint tudjuk nem tegnap volt.... Soha sehol senkitől nem hallottam olvastam ezt , magamtól jöttem rá ,kísérleteztem ki.....nem öt perc volt. Egyszerű és nagyszerű,mindenki előtt ott van de soha nem jönne rá....keresi mindenhol a hibát úgy a modokba úgy a mapban...pedig
Ha feltöltöd ide a teljes log fájlt ami neked van akkor szívesen ránézek ,talán okosabbak leszünk ,több szem többet lát... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.03. 14:59:08
Logfájl : Működik, közben átrendeztem. De még elég sok hibát kiir főként billentyűkiosztásra.
Kérdés : Az elején listázza a képminőséget és beálltást, közepes beálltások mellett abból a SSAO minőségből levennék, nem ragaszkodom hozzá, hátha nyernék vele pár FPS-t hol tehetem meg ? Játékon belül nem találkoztam vele. Vagy csak nem vettem észre ?
Nos . Kezdjük ott ,bill kiosztás csak figyelmeztetés ,nem akkora gond. Nálam is ír egy hosszú listát,mellesleg régebben nem volt ilyen a logban ,talán az újabb frissítések ,vagy a tök tudja mi a nyügje... Nekem van benn egy mod pótom ami sok mindent tud raklapost vinni ,így nem dobom ki ,mert tudok tőle játszani. De épp ilyen szép hosszú listát generál,nem kell vele foglalkozni,míg nem okoz gondot.
Az alábbi modokat szórd ki ,ezek is okozhatnak FPS csökkenést,ami lényegesebb fagyást ,egyéb anomáliákat stb... Tapasztalatból mondom.... Én a helyedben az összes FDR modot kukáznám. Én anno asszem 1-2 kipróbáltam csak úgy szórta az ERROR-okat,így azóta ezeket mellőzöm... Persze a te döntésed. Az alábbiak is kukába helyezhetők:
Error: Missing descVersion attribute in mod modmanager_v3_7_2_1_multi Error: Unsupported mod description version in mod _FDR_Misc_ManualIgnition Error: Unsupported mod description version in mod _FDR_Misc_Tweaks Error: Specialization 'harvesterAttachment' already exists for vehicle type 'FS19_CSZ_pack.CSZpackDynamicImplement'! Error: Specialization 'harvesterAttachment' already exists for vehicle type 'FS19_ferry_pack_MCE.ferry'!
Majd ezek után megint nézd meg a log fájlt ,ha még vannak Error-ok akkor azokat is redukáld...
"MSAA: 1 Bloom Quality: 3 SSAO Quality: 8 DOF: Disabled Cloud Quality: 2" Nekem játékon belül magyar így nem tudom,ezeket hogy meg tudjam változtatni miken kellene állítani. Ha leírod ezek játékon belül melyikek akkor tudok többet segíteni. Ami a lényeg sok Fps tudsz nyerni ha viszonylagosan kevés gép van egy helyen ,meg úgy összességében egy mapon. A mod mapok sajna alapból 10-15 fps mínusszal indulnak ,vagy többel optimalizációtól függő és a map adottságaitól függően (zsúfoltság, stb..) Amin sokat tudsz nyerni fps-t a grafikai beállításokon a tárgy megjelenítés távolság,90% (ez majd minden játéknál zabálja az fps-t), levélzet megjelenítés távolság 110%, részletesség távolság 90%,(ezek az én érték beálltásaim) és a tükrök mennyisége ,nálam 4 ,de már hárommal is legalább 3-4 fps-el több van. Igazából a 4-ből nem engedek a 3 monitor miatt...de ez csak az én "heppem"... A többmintás élsimítást is érdemes alacsonyan tartani ,sokat nem tesz az élményhez ,viszon fpst vesz el...sok kicsi azt máris 40 körül mozog. A fényesség az első ablakban NE legyen 1.0 fölött... Itt egy kép nálam hogy néz ki,a haladó graf beállítás: Graf beállítás... Ez így néz ki nálam amit kérdeztél:
Feature level: DirectX 11 Windowed Mode : off V-Sync : on Effective Window Resolution: 5760 x 1080 Started 3 threads for threadpool 'Render threadpool' Hardware Profile Level: Custom High View Distance Factor: 0.900000 Shadow Quality: 2.000000 Base-Size: 2048 Filter-Size: 16 Shadow Focus Box false Shader Quality: 2 Skip Mipmaps: 0 LOD Distance Factor: 0.900000 Terrain LOD Distance Factor: 2.000000 Terrain Normal Mapping: Yes Foliage View Distance Factor: 1.100000 Volume Mesh Tessellation Factor: 0.500000 Tyre Tracks Segments Factor: 4.000000 Max. Number of Shadow Lights: 7 Max. Number of Lights: 512 Max. Number of Lights Per Cluster: 32 MSAA: 2 Bloom Quality: 4 SSAO Quality: 12 DOF: Enabled Cloud Quality: 3
Nem keveset teszteltem,persze mindezek konfig függők is természetesen.
Még annyit, megnéztem az én log-om, 1 error van amiről már rég tudok régóta benn van ,nem gond. A HBM-on van még de ez csak ott mivel az eléggé összetett így az ilyen és ehhez hasonló mapoknál előfordulhatnak errorok ,vannak amkim nem is okoznak gondot. Én mindig az alap gyárinál kezdem majd az adott mod mapon a szűrést. Ennél fogva a tiéd katasztrófa .....alapos takarítás kell vagy szívatod magad tovább...
hali! seasonssal működő időgyorsító mod vagy akár nap átlépő mod érdekelne...volt egy 6000es de valamiért bekavar a növény fejlődésbe most épp... ha valaki tud ne tartsa magába,köszi :)
A seasonsal bármilyen idő gyorsító mod be fog kavarni ha nem megfelelően használod az idő gyorsítást,ez eddig is így volt... Le van írva a Seasons mod leírásában (legalább is anno olvastam asszem) mennyivel ajánlatos max pörgetni az időt hogy ne okozzon gondot...ennyi. Ja meg tapasztalatból is mondom ,nem érdemes 6000 használni ,mivel nem tudja utol érni a növények fejlődése azt amit időben eltelik... De ez szerintem érthető és helytálló. Nos ha jól emlékszem párszor még régebben tesztjelleggel használtam,az 1200-1800 maximumot még talán tolerálja a 3000 is sok már neki. Az is számít hány napos a seasons válaszd a legrövidebbet 3 napos és nem kell pörgetni... Főleg az évszak ugrásoknál kell figyelni az időre,ott érdemes nagyon lassan átmenni.....de nagyon "átverni" nem lehet ,megkeveredik. A C@Cban szerencsére ezt jól meg tudták oldani,pik-pak át lehet ugrani hónapokat....pontosan 100 napot gond nélkül,igaz ott még hó nincs télen ,de majd idővel az is lehet ,de szerintem attól hogy van hó télen szép meg minden lehet toládozni ,de sokban nem tesz hozzá ,ha nem lehet semmit csinálni akkor egy idő után a hó is uncsi. Arról nem is beszélve a seasonsban FS-ben a hó is nagyon rapszodikus,függ sokban a GEO modtól is amit mellé használsz.
igen,olvastam a leírást,hogy 6000nél gyorsabbat ne használjunk ,addig működik. és mint irtam,nálam is működött. de most az új precision dlcvel valami bekavart és már az sem megy ami eddig. erre kerestem alternatívát. 3 napos season be van állítva,de sajnos a játék elején amikor még alig van pár földed hamar elfogy a tennivaló.bérmunkázni mondjuk lehetne :D
de télen, ha nincsenek állatok se, nem sok tennivaló van,tologathatom a havat és ennyi. viszont az hogy leesik a hó sztem ad egy nagyon hangulatos feelinget az egésznek
akkor marad a farmház és az éjszakai alvás :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.12.19. 08:40:17
Jó hát így már más ahogy leírtad az új dlc kavart be. Azt még megpróbálhatod hogy kiveszed az összes modod a mappából és csak a seasons-al próbálod ki (és az új dlc-vel) az idő pörgetést és hogy növekednek é a növények. Azért írom így mert pl: nekem a precision dlc-vel egy mod ütközött ami megakadályozta hogy földeket adjak vegyek meg a dlc sem úgy működött ahogy,szerencsére megtaláltam,melyik volt a ludas,de egy fórumon olvastam másnak is volt hasonló gondja mint nekem. Lehet neked is bekavar egy mod ,próba cseresznye... Az nem vitás hogy nagyon hangulatos a hó és a tologatás ,nem vitás...
Sziasztok. Egy eltűnt MOD kiegészítést keresek. Használom a GlobalCompany mod-ot. Annak is az Icon kiegét. Valamikor egy mod-ot pakoltam mellé ami a termények neveit ki is írta, így könnyebb volt azonosítani a terményeket a piacon. Szétkaptam a MODmappát, vissza pakoltam amik működnek, igy viszont már nem látom a szöveges kiirást az ikonok alatt a piacnál. Emlékeitek szerint tényleg van ilyen módosítás vagy csak én képzelem hogy szöveges kiirással is megjelent a piac ? Mert akkor nem keresem tovább. Köszi.
Ja ja én is élveztem ,abban az időben még lovaskocsival is húztak.... De már sajna se hó se semmi,meg ahogy írod mindenhol a sok kocsi... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.21. 18:28:32
Köszönöm, a Global Company alap ikon sor megvolt és használom is, de nem lett belőle feliratozott ikon a piaci soron (legalább is nálam nem feliratozódott) (Amit kerestem, az az ikonok alatt van feliratozva, búza, zab, árpa, napraforgó, kukorica stb.magyarul.)
Elvileg németül már van ilyen mod, de az a képekre irta rá hogy mi a termék. én a képek alatti részben láttam a termények nevét.
Requires mods: GlobalCompany GlobalCompany Addon Icons és pluszban jön még rá ez a kieg, amivel már minden ilyen termény feliratot kap. De csak németül mert német szavak vannak a képeken. GlobalCompany UserIcon v1.4 FS19
Persze az is lehet hogy mindenkinél feliratozott és csak nálam nem látszik, mert éppen egy másik mod miatt bugol ... passz. a fene se tudja minek kellene működnie és minek nem :) Mindegy, keresem tovább. Természetesen köszönöm.
Üdv. Nos kezdjünk neki. A dolog nem oly egyszerű mint az elsőre látszik,azért is nem műkszik nálad úgy ahogy szeretnéd. No nem kell nagy dolgokra gondolni ,de azért annyira nem egyszerű ,hogy fehér-fekete és pont..... Mivel elég rég benn vagyok az fs-ben és elég sokat utána olvasok a modoknak is így rajtam nem sok dolog szokott kifogni,nem azt mondom hogy én vagyok a mindenható,de tudom mitől döglik a légy ....ahogy a te mostani esetedben is. Mindig a részletekben kell keresni a megoldást ,persze ahhoz tudni is kell hol vannak és azokat hogy kell a megfelelő helyre illeszteni használni. Minden nagyképűség nélkül állíthatom elég sok fs-ezőnek segítettem már amikor elakad ennél kisebb és nagyobb volumenű hibák megoldásában ... Na de elég a marketing szövegből essünk neki a gondod megoldásának.
Mint azt korábban javasoltam ilyen esetekben a minimális mod legyen csak ,mert akkor csinálhatsz bármit soha nem jössz rá a hiba okára (pl:10GB mod közül nehéz kiszűrni azt az egyet ami gondot okoz) Kezdeném ott hogy gondolom erre a megoldásra gondolsz,amit az alábbi képen is látsz.... Hud magyarul is... Ehhez ez a mod kell hogy működjön,de nem várd hogy minden termény termék magyarul legyen csak az alapok azok amiket mutat,értelem szerűen ,de szerintem nem oly nehéz értelmezni a többit sem más nyelveken,nekem 0 nyelvtudás mellet megy .... Info Menu v1.1 FS19 Az nem zavarjon hogy más nyelven is látod a kiírást ,egymás alatt annak is meg van az oka,de erről majd később. Na ha eddig megvan ezt kerested, akkor sem dőlhetsz hátra mert, ez a mod üti a legújabb DLC modot a a precisiont Precision Farming DLC Ha ezt is akarod együtt használni azért nem működik mert NEM tudsz földet venni eladni és nem mutatja a precision menüt normálisan. Ezt az infót bónuszként kapod tőlem ,mivel nagyon sokan fórumokon a precision dlc megjelenésekor panaszkodtak a fentebb leírt hibára ,de engem érdekelt mi okozhatja (mivel nálam is fenn ált) és meg is találtam ,(nem 5 perc volt) a hiba okát ez a két mod nem megy rendesen együtt... No de vissza térve a hudra nálam azért látsz kettőt egymás alatt egyiket magyarul másikat más nyelven,mert amit te is kerestél és írtál modot is használom,vagyis már nem a fentebb leírtak miatt ,de kompromisszumok mellett ezt használom a precision dlcvel együtt mert így ,van hud és működik a dlc is ,igaz nem magyar és nem ad annyi infót ,de ez legyen a legkevesebb,valamit valamiért. GlobalCompany Addon Icons Ez kell neked is ,de ahhoz hogy működjön is ahogy leírtad és szeretnéd kell a GlobalCompany UserIcon v1.4 FS19 Na de ez így túl egyszerű lenne ha működne is.... Ezért is írtam az elején a lényeg a részletekben a sorok között van ,persze ehhez bele kel mélyedni a dolgokba.... Ez a két modot egyesíteni kell,hogy azt kapd amit szeretnél és írtál......na de hogy???? Ez a leírás is benn van a GlobalCompany Addon Icons modban. De segítek megint ha nem találnád,akkor itt a szöveg amit írnak hogy is kell ,megcsinálni....
Hilfe für GlobalCompanyAddOn - Icons =====================================
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Deutsch: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- beim ersten Start mit dem AddOn wird der Pfad C:/Users/xxxx/Documents/My Games/FarmingSimulator2019/GlobalCompany_UserIcon erstellt und dieses Hilfefile kopiert! In diesen "GlobalCompany_UserIcon" kann jeder seine individuellen Icons reinkopieren, oder eben auch auf Multifrucht-Maps Icons die durch uns im Mod nicht mitgeliefert werden.
fehlende Fruchticons werden in der Log eingetragen, und der richtige Dateiname wird angezeigt!
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel.dds
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No small icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel_sml.dds
das Script durchsucht als erstes den Pfad "GlobalCompany_UserIcon" wenn das Icon dort nicht gefunden wird, werden die im Mod inkludierten Icons durchsucht, wenn auch dort kein Icon zu finden ist, wird oben beschriebener Informationseintrag in die Log geschrieben!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- English: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- at the first start with the AddOn the path C:/Users/xxxx/Documents/My Games/FarmingSimulator2019/GlobalCompany_UserIcon will be created and this help file copied! In this "GlobalCompany_UserIcon" everyone can copy their individual icons, or just on multi-fruit maps icons that are not supplied by the mod.
missing fruit icons are entered in the log, and the correct file name is displayed!
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel.dds
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No small icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel_sml.dds
The script first searches the path "GlobalCompany_UserIcon" if the icon is not found there, the included in the mod Icons searched, even if there is no icon to find, is above described information entry written in the log!
Remélem ez így már menni fog,tudom nem lesz egyszerű ,de valami munkát neked is kell végre hajtanod a végső cél elérésének érdekében... Ha nem menne mégsem az egyesítés a két moddal ,a leírás ellenére sem akkor szólj.... Most nálam ilyen a hud nem teljes nem ír ki mindent minden terméknél(amik nem szokványosak),nem magyar,de nekem hogy a precision dlc-vel együtt működjön meg ér annyival kevesebb infót Hud nem magyar szöveggel. Remélem terjedelmes érthető és kielégítő volt a magyarázat segítség,a többi rajtad áll. Nekem hogy ezeket így össze tudjam hozni és működjenek csak saját magamra számíthattam és a kitartásomra ,hogy igen is nem magyarul vannak a leírások ,meg minden picit "kínai" elsőre ,de akkor is megcsinálom...... Sok sikert...
Ja bocsi azt elfelejtettem,ahogy nézem nem is magyar a játékod ,legalább is a képen menüben amit betettél ,(lehet nem is a te játékodból való????) németül van a szöveg. ezek után ne várd hogy magyar legyen ott ahol keresed::::
Igen, azt a képet csak a példa kedvéért tettem be. Amikor csatoltam azt gondoltam AZ a megoldás. Eta már kapizsgálja mi a bajom ... :) Sajna amikor nálam "működött" ahogy leirtam arról nem készitettem képet igy nem tudtam beilleszteni ide. De tudom mert láttam a saját szememmel a HUDomon a magyarul a termények nevét.
Kedves Eta. Vágom hogy vágod és respect, baromi sokat tanultam tőled az elmúlt időszakban, és most is köszi hogy ennyire türelmes vagy. Tehát a marketing teljesen jogos :) Őszintén, semmi prejó.
Kezd összeállni a képem. Az info menü lehetett a hiányzó láncszem és akkor még Precision Farming DLC sem volt. Most se nagyon használom. Ergó nem nagyon fog hiányozni. Lévén, hogy termények helyett inkább a fűnyirásra koncentrálok. Persze arra is lehetne hozamot javitani de, annyira nem esek hanyatt hogy egy két ezer literrel kevesebb lesz a szecska a silóban. Egyébként is valami perverz vágyam, hogy egy egész térképet csak fűvel ültetek be és beszecskázom a full térkép minden fűszálát :) Ehhez persze el kellene kezdenem összevonni a területeket is, hogy a sok kicsi helyett egy-két nagy területet tudjak felügyelet alatt tartani, de nem akarok eltérni a tárgytól ...
Tehát ha a Precision Farmingot tudom vagy akarom mellőzni, akkor működhet szerkesztés nélkül is a hud magyarul ... hm. Egyébként az a mókás, hogy semmi szerkesztés nélkül volt úgy ahogy irtad. A magyar sem azért kell mert nem tudnám a termények nevét angolról vagy németről forditani, inkább egyfajta kényelem hogy ne kelljen keresgélni és az ikonokat értelmezni. Ott a neve és kész. Nem is értem miért nem gondoltak erre a fejlesztők alapból. Persze legyenek szépséges ikonok (igaz, az is egy MOD) tehát a szépséges ikonok csak egy fehér piktogram. Ehhez a fehér egyszerű sematikus kis bigyóhoz miért nem tudtak csak egyszerűen egy terménynevet is társitani ? ... passz. mindegy. Nem akarom a játékfejlesztők lelkivilágát megérteni .) Amit irtál több mint kielégitő. Igy már működni fog.
Nagyon szívesen,örülök hogy sikerült... Nos igen amit összedobtak a készítők hud piktogramok terén az már több mint botrányos ennyi év után és pénzből,de a modderek ezt is mint nagyon sok mindent helyre raknak a játékban....feljavítanak... Amúgy ez a precision dlc is egy koppintás a C@C-ból csak átdolgozták és a saját ízlésükre formálták....de mind egy is én is csak bele tettem . Amúgy sem használom az FS ,most nagyon parkoló pályán van. A Cattle @ Crops tolom ezerrel. Na ott a fűvel való elfoglaltság nagyon komolyan meg van oldva,a száradás meg minden,persze az más jellegű elfoglaltság, mint itt az FS-ben. Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.22. 21:05:50
Mindenki onnan ihletődik manapság ahonnan tud vagy éppen kedve van. Sajnos a MODderek élete se könnyű közel sincsenek annyira megbecsülve mint lehetne, pedig szerintem a játékok nagy részének a fejlesztéséhez jelentősen hozzá járulnak, és nem csak elvben hanem tevőlegesen is. Nem egy olyan játék van amikor a MODok egy része bekerült szinte komplettem a következő játékmegjelenésbe. Ha szerencséje van egy MOD készitőnek akkor felkérik csatlakozzon a projecthez, vagy alkalmazzák ... ha nincs akkor csak azt látja hogy minden amit kitalált, megvalósult csak nem fizettek érte.
HUD: Egyébként tényleg működik.
C@C háza táján még lehet futok egy kört de a legutsó telepitésnél is elég szánalmas teljesitménnyel tudtam futtatni. Biztos nálam van a szűk keresztmetszet, csak nehéz felfogni, hogy 16GB Ram és 4GB GPU miért nem elég egy közepesen elfogadható futtatáshoz. Persze ha nem hát nem, én nem erőltetem, csak jó lenne látni is amit irtok :)
Örülök hogy műkszik a hud... Annyit, ha majd rá érsz ,képekkel illusztrálva a graf menü beállításaid ,szeretném megnézni,hozzá az fps-t is írd le ,mod mapon és a gyárin milyennek az fps-ek ,több géppel egy helyen. Ebből már látni fogom hogy az FS-nél hogy is fut a játékod. Majd a C@C nál is hasonlóan ,no meg a géped teljes specóját írd le,nem vagyok egy nagy pc guru de azt tudom nagyjából mi mire elég. A C@C-nál is a rendelési távolságokkal lehet sokat nyerni ahogy az FS esetében is ,mint már írtam is korábban,ahogy azt is minden mod map mínusz 8-10 fps-el indul ennél csak lejjebb megy . A C@C-nál nagyon nem optimalizáltak sokat az elmúlt ,pár évben ,csak minimálisat. De ez az ígéretek és kiírások szerint a jövő évben megváltozik.... Igaz most nálam azért elfut ,de sok gépem amúgy sincs ,leginkább majd ha aratok akkor lesz picit zavaró a 30 közeli fps-néha... A C@C-nál ha kikapcsolod a Vsync opciót nyersz vagy 15 fpst ami elég sok,igaz képtörést okozhat ,de inkább mint állandó diavetítés. Ez az FS már rég csak is a modderekből él ,nélkülük a játékuk rég halott lenne,nyilván van akit megfizetnek ,de a legtöbbet nem. 12 óta mióta tolom ,azóta 1-2 év késéssel kerülnek bele a játékba a modok ,leegyszerűsítve átformálva... Ja amit a képeden észre vettem hiányként az a silók kapacitás hiánya számszerüsítve....??? Megnéztem ,kiszedve az összes modot ,akkor is mutatni kellene ,alap mapon.!!!!! DE mod mapon is ,persze ha van siló a mapon egyáltalán.... siló hud
Valamelyik MODmap volt valóban. Nem tudom volt-e siló a térképen nem figyeltem rá. Kivettem minden MODot, pár alapvetőt hagytam meg. Gyári pályán 45-50Fps. MODolt pályán 35-40Fps. Teszek be majd képeket. Alapvetően a 4X pályáknál szokott 25-30Fps lenni. 16Xosoknál 10-25közt. RX470/4GB / FullHD
Nos a véleményem szerint ,(mint mondtam nem vagyok akkora pc guru) ezzel a konfiggal ennyit tudsz kicsikarni a játékból gyenge magas beállítások mellett. Sokkal többet ne is várj fps terén ahhoz még kellene csökkenteni alulról a 2 sort a távolságoknál 80-90 körülire akkor alap pályán 60 fps hez közelíthetnél. Igaz nem lenne annyira szemet gyönyörködtető a rendelési távolságok miatt de jobban futna,ugyan így a C@C-nál is ezeket kell le venni. A konfigodból amit lehet kihozhatsz de ,nagy eredményekre nem számíts ezek ennyit tudnak. Nem véletlen hogy a C@C gyengén muzsikál... A proci is és a GPU is kellene neki erősebb.... A játékok sajna eléggé @arul vannak optimalizálva a magokat sem használják ki rendesen ahogy a ramokat sem ,,nyilván pár ami igen ,de abból van kevesebb. Van olyan ami alig használja ja GPU-CPU-t de mégis lagol mint állat ,rossz optimalizáció. Sajna legtöbbször 1 szálon fut minden ,a sok helyen ami rendelkezésre áll nincs terhelés ,így aztán rakhatsz alájuk erőművet is akkor is ratyi az egész. Az FS sem büszkélkedhet vele ,de azért nem rossz,de sokszor értelmetlenül ki tud feküdni a semmitől... Olyan pályán Modra gondolok,min nincs meg a min 40-45 fps el sem indítom ,egyszerűen nem játszom rajta, Nekem kb kb 45-50 az alsó határ amit hajlandó vagyok elviselni ,persze nem állandóra ,hanem ha néha be-be esik erre a tartományokra. Különben nálam kuka... A játékoknál is ,persze játékaj válogatja azért 50 az alsó határ amit hajlandó vagyok elviselni ,nyilván függ a folytonosságtól is mennyire akadozik és milyen sűrűn... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.23. 22:44:15
Naja. Ahogy mondod. Látom a monitorozáson, hogy nem használja ki a gépet. A ramokat még talán , de se CPU se GPU nem megy 60% fölé. De már nem is aggasztom magam rajta. Ha megvan a 30-40Fps én elvagyok vele. Alatta inkább passzolom én is. C@C be teszek képet ... gondolhatod ... hát ... namind1.
Sziasztok! Boldog karácsonyi ünnepeket mindenkinek! Azt szeretném kérdezni hogy ha egy vető/ültető gép munka sebességén változtatok akkor kell a mag kijuttatáson is változtatni? Ha igen akkor ezt hol találom az xml ben? Köszi előre is! Utoljára szerkesztette: norbee46, 2020.12.26. 16:23:30
Igen, nem ok nélkül kérdeztem, mert az ARK-ban is vannak hasonló problémák. Utána mentem kicsit a dolognak. Úgy tűnik, server/multiplayer megy a PC-s verziók között, PC csak konzollal nem tud együtt játszani.
Helló! Ha van itt olyan, aki szeret építgetni, talajt formálni, személyre szabni, annak ajánlanám a No mans land map-ot. Lényegében egy üres táj, van domborzat, erdők, meg a bolt. Tartozik hozzá egy alap mod pack amiben benne vannak a leadó helyek, dekor épületek, tárgyak stb. Alább a link a térképhez és néhány mod a személyre szabáshoz.
Sziasztok gazdák. Azt szeretném kérdezni kérdezni hogy vki esetleg nem e tudná hogy fs 19 ben mit kell átírni az xmlben mikor a traktorból kiszállok a pótkocsi, víztartály stb űrítése ne álljon le, folyamatos legyen ha kiszállok. Előre is köszönöm, további szép napot sziasztok
Nem tudom milyen játékkal játszol ,de a játék alapból azt tudja ha kiszállsz a trakiból a pótot akkor is kiüríti ,nem áll le az ürítés. Mindenféle mod nélkül is alapból ez benne van a játékban. A vizet most nem próbáltam ,de annak is mennie kell....már rég farmoztam ,nem emlékszem,de szerintem ott is megy. Így aztán nem kell semmit átírni. Ezt a képet modok nélkül a pótkocsi mellett állva lőttem.... Termény kiürítés kiszállás után is folyamatos és teljes........
Sziasztok! Nem tudom, hogy napjainkban mennyire divat még evvel a játékkal játszani, sem, hogy a fórumot mennyien látogatják aktívan, olyanok akik érdemben is hozzá tudnak szólni dolgokhoz. Nekem most rá, rájuk lenne szükségem. Technikai próblémánk van a játékkal kapcsán. Rokonom fiának megvettük Steam-n a Farming Simulator 19 - Premium Edition változatot, illetve mi is ugyan ezt megvettük a gyereknek. Steam működik profillal minden rendben, játékot könyvtárhoz hozzáadtuk, telepítettük, diretX is a végén, és a játék elindul. Egyjátékos móbban minden rendben van. Szeretnének a gyerekek együtt online, multiplayerezi, de nem tudnak mert ha:
A eset: Ő hiába csinál szervert, nem tudunk rá csatlakozni, nem is találjuk a szerverek listájában. Mit kell, kellene, lehet megnézni, kipróbálni, hogy tudjon szervert csinálni, amit lehet látni, és lehessen is rá csatlakozni ?
B eset: Nálunk, ha csinálunk szervert Ő azt látja, tud rá csatlakozni. Viszont, kb 10 perc játék után az internetünk megszakad, legalábbis a játékból Ő kicsatlakozik, lecsatlakozik és DC-n (discod) kezdetben akadozik a hang, majd nem is lehet hallani. Ezek után kb 20-30 másodperc, és minden újra online lesz, és mintha mi sem történt volna megy minden újra.... megint kb 10 perc el telik ugyan ez a ciklikus dolog.
Internet szolgáltatónk ugyan az. Mi és az Ő asztali gépük (PC) kb azonos perifériákkal rendelkezik, viszonylag naprakész Windows 10, és egyébb kliens programok frissítéseivel. Windows tűzfalon engedélyezve van itt és ott is a játék. Routerben port állítás, egyéb piszkálás nem volt se itt, se ott. Köszi, hogy olvastad a gondunk, hálásak lennénk, ha érdemben is tudnál segíteni.
Router újra indítás meg volt náluk, nálunk. Utoljára szerkesztette: JohnDevis, 2021.01.20. 15:43:14
sziasztok!
Nekünk hasonló probléma volt a gta5 onlinnal.Ha rooterrel meg van oszva a net,be se tud lépni ,vagy csak nehezen.Ha direktbekötjük,és a rootert kiiktatjuk minden ok.Amíg a szolgáltatónál az ip címet dinamikusról át nem állíttattuk publikusra addig állandóan kidobott a többiek mellől üres szerverre.Ezeket azért próbáljátok ki.
Én valami szolgáltatói kimaradásra, vagy esetleg otthoni eszköz hibára gyanakodnék. Többször játszottam interneten keresztül ezt a játékot, de sosem fagyott ki, pedig a gyerekem laptopja nem egy erőmű. A Telekom nálunk (Békés megye) pl. az elmúlt időszakban sok hibát jelentett. Pillanatnyi kihagyás, vagy gyenge jelerősség volt. Nálam pl. az ACC szakadt meg online verseny közben. Az mindenesetre érdekes, hogy egy ideig jó, aztán megszakad... ez lehet vmi. otthoni eszköz hiba is. Modemcsere? Kérdezz rá a szolgáltatónál. A Telekom pl. távolról is rá tud nézni és futtat egy diagnosztikát.
Köszi szépen az infót. Nálunk már a szerver megy, mikro lagg néha van, de lehet vele játszani, jobb mint eleibe. Mit csináltunk ? Kb 3-4* újra lett indítva a modam, router, és a játék egyszer újra lett telepítve. Ő hiába csinál szervert, azt továbbra se látjuk, ha (hasamra csapok) 50 próbálkozásból be adja az ővét véltlenszerűen, akkor ha rá csatlakozunk, csak csatlakozik..... és ennyi, nem tölt be a játék, nincs semmi hosszú percegik se. :/
Üdv!
Tagot, tagokat keresünk, hobbira, kikapcsolódásra majdnem napi szinten az esti pár órába. Steam-s játékunk van, Farming Simulator 19 - Premium Edition. Kezdő, és egy haladó játékos várja az újonnan hozzá csatlakozó játékost, játékosokat. 1-2 emberről lenne, szó, aki normálusan, kúlturáltan tudnak viselkedni. Szeretik a játékot. Nem mód örültek, ha kell tudnak beszélni, viccesek, esti pár órát szívesen töltenék velünk kikapcsolódásként.
Feltételek: - 12+ év minimum - DC (discord) nem kötelező, de ajánlott - Steam - Eredeti játék
Elérhetőség: - Emal: [email protected] - Facebook: -> keresed Rím Elek -t, egy Farming Simulator19 logo a profil kép, jelöld be, írj rá és a többi majd alakul.
** Kezdő kis játékosok vagyunk, olyan ne jelentkezzen aki Fönökösködni akar! ** Időnk, lehetőségeink mérten válaszolunk mindenkinek, és nagyon szívesen játszunk bárkivel, ha időssebb is az illető, de csak ha normális! ** Nem csatlakozunk senkihez se egyenlőre.
DC ha érdekel: https://discord.gg/M3Pf65yB (fb-k egyenlőre nem érhető el.)
Sziasztok! Fs19-re létezik spectator mód ? Fs17-re láttam, de azt nem szereztem be. Nekem Fs19-re kellene, ha nem létezik ilyen, mit tudtok ajánlani helyette ? Köszi.
most nagy hirtelen ilyen konzol parancsot találtam rá,illetve ha bemész pl tereprendező módba akkor is körbe tudsz menni a mapon felső nézetből
Köszi, a konzol parancsot, az inkább, de ez se amire igazán gondolok. Én ezt próbálgattam: Fruchtzwerg's Inspector, FS19-re, beraktam/telepítve. Játékba viszont nem tudtam előhívni. Leírás szerint CTRL+NUM6 -l működne. De lehet, hogy félre értettem, és ez nem az amire gondolok. Nem map szemlét szeretnék, hanem konkrétaban adott 4 játékos, és abból három játszik, normálisan, a negyedik pedig evvel a "spectator" nézetből nézi őket kívülről, illetve akár a játékos belső nézetére is tud váltani. Köszi amúgy a segítséget!
Biztos jó lehet annak aki még Fs-ezik.... Én már rég az ősszel elengedtem a fs 19-et,nem hogy még fizessek is érte egy mod map-ért????.... De akinek sok a pénze csak költse,én inkább megvárom a köv.részt ,remélem az ősszel kijön,persze sokat attól sem várok,ahogy az Fs eddigi hozzá állását ismerve csak a szokásos lesz,de ne legyen igazam. Aztán az is lehet csak jövőre villantanak valamit. Gondolom megy lázasan a drótozás hogy lehetne ráerőltetni az új konzolokra a régi elavult játékukat,0 befektetéssel és fejlesztéssel,eladni megint ugyan azt sokadjára ....majd a modderek úgy is megoldják jelszóval.....
Nem kötelező fizetni érte, a ligh verzió is szép lesz. Én már nem bízom a fejlesztőkben, csak a szájuk jár konkurencia sajnos nincs. Ott a C&C de azok is olyan lassan haladnak, hogy 10 év lesz amire elkészül a játék. Nézd meg akkor ezt a pályát amit linkeltem, hol van ehhez képest a gyári map? Egy nevetséges nulla mellette. 2 év alatt dalolva lehetne olyan profi pályát megalkotni és hozzá a körítést, hogy mindenki imádná. De nem erről szól már csak a bőrt húzzák le évről-évre. Új grafikai motor kellene, új fizika, változó dolgok bele, a minimum az időjárás, stb. A modderek ebből a játékból 1 év után alkották meg azt, amit nekik kellene alapból. De ez luxus, hogy várunk 2 évet a játékra, meg pluszban még 1-2 évet, mire normálisan kialakítják a modderek. Ez egy szar vicc így.
Ja ja teljesen igazad van ,nem is azért mondtam.... Nyilván nem tartanak senkinek pisztolyt a fejéhez a vétel miatt.... Nos ezért is szorult háttérbe nálam mostanság(már régóta) a farmozás..... A C&C is jó lenne de ahogy írod talán soha nem lesz kész ,mert azért az a 10 év majd egy örökké valóság.... A gyári mapot és tartalmat hagyjuk is az már évek óta csak egy alap valami ,hogy a moddereknek legyen mire ráhúzniuk azt amitől valamennyire farmozás az FS és egyebet... Egyszerűen nem visz rá az ingerület hogy bármelyik mapra is bele feccöljem az időm és energiám,pedig ha valaki én aztán imádtam a farmozást ,de nálam az említett hiányosságok miatt nagyon megkopott az érdeklődés,főleg az FS irányába...
Ne is mond, imádtam az előző részeket, több 100 órát öltem bele mindegyikbe és nagyon szerettem játszani velük. Most meg azt veszem észre, hogy sokszor eszembe sem jut, hogy játszak és ez nem jó érzés.
egy kis segítséget szeretnék kérni. újra raktam a gépet,viszont botor módon nem mentettem el a mods mappámat,igy újra egyesével vissza kellett rakosgatnom a modokat.
azonban pár mod ami eddig gond nélkül ment,most nem működik. pl a hyhy,vagy lift heavy things,amivel kézzel lehetett raklapokat bálákat mozgatni,vagy pl egy open sheep pasture és old wooden fence(modhubon megtalálható) szintén nem működnek. A modok nagy része amit visszaraktam nincs gond.
a játékon belül,ha menüben modhubra megyek,akkor a letöltött modok között megjelenik,azonban amikor inditanám a pályát és be kell pipálgatni melyik modok legyenek aktivak,na abban a felsorolásban nem látható
több oldalról is kipróbáltam de nem működik sajna. mi lehet a megoldás? régóta játszom,régóta modolok,korábban működött is,sőt az egyik streamer (sim farmer,crater lake pálya) szintén használja pl a kerítést és a birkaólat is,szal valami helyi hiba lehet nálam.
Eredeti a játék,azonban csak az alap van meg,kiegek nélkül.
ha valaki tud erre valami okosságot megköszönném :)
• Az új Farming Simulator 22 (önálló kiadás) ebben az évben érkezik, nagyobb és jobb lesz, mint eddig bármikor • Új térképek, márkák, gépek, játékelemek és még sok minden más • Gazdálkodás a hóban – érkeznek az évszakok! • Javított teljesítmény, állatok és fizikai motor
Igaz nem sok de ez is több mint a semmi ...legalább lesz mit várni.....
Még jó hogy egyszerre toltuk be ide.... Ezen a vidin képek is vannak...
hát ha annyi az újítás,hogy a seasonst berakják,és a képek alapján kb ennyi is lesz,akkor kár volt várni ennyit...még nem kiabálnám el,meglátjuk,de kb ennyire számítok.
Igen most látom, megvolt az összhang :D
Meglátjuk milyen lesz, nagyot kell gurítaniuk, mert ami eddig volt az már kevés lesz.
további infok, 2 új térkép,a harmadik erlangrat lesz egy rakás gép,ezzel nem volt gond sose,
gazdagabb világ,okosabb AI,meglátjuk
durvábban kidolgozzák a hangokat,terhelés alatt változik a motorhang vagy hogy melyik sebességben tolod a gázt neki-meglátjuk(halljuk :D )
új textúrák és alapból benne a seasons.
amit igényelne a lelkem: sokkal sokkal jobb fizikát a gépeknek + valami dinamikus talaj félét,most nem snowrunner kategóriát,elég valami egyszerűbb csak könyörgöm ne instant textúra váltás legyen ( pedig az lesz :D )
Évek óta vágyunk ilyesmire, de szerintem most sem lesz belőle semmi. A képeket elnézve még a grafikában sem látok nagy ugrást.
Nos azért tegyük hozzá egy kis ünneprontásként,... Évszakok:modként FS17-ben jelen volt Rengeteg gép: már a 17-ben is elég volt bőven... Új növények: ez még kérdés,de nagy durranásra nem számítok ,részemről már az eddigiekkel is elégedett voltam... Javított fizikai motor.....de miben fog meglátszódni??? Adnak nagyobb ellenállást a gépeknek hogy nem menjenek fel egy függőleges falon???... Ezen a éren már most is a C&C ver mindent és még fog is. "hiteles játékélményt. " Dinamikus deformálódó talaj kellene ,ja az nem lesz...na ettől lenne hiteles valami a mezőgazdasági munkában ...többek között... Az állatok is javulnak,mert ???annyira nem voltak rosszak Ja 3 térkép amiből csak "talán 2 lesz új" a 3. átdolgozott.....WTF??? "Fel kell készülniük arra is, hogy az évszakok beköszöntével izgalmas kihívásokkal is találkozhatnak. További új játékelemek is bemutatásra kerülnek hamarosan" Na erre kíváncsi leszek miben is merül ki.....a hótoláson kívül. Nos eddig sok új dolog nem jött ki ,megint csak önálló ötlet nincs ,csak az évek óta (kb.4-5 év) felhalmozódott MODDEREK munkájának egy pici szeletét, belesűrítik egy játékba és verik a mellüket a szerintük "korszak alkotó újítások" miatt... Nyilván majd anno aki most találkozik ezzel a sorozattal ,vagy csak 1-2 éve tolja néha ,annak ez egy jól benyelhető maszlag lesz....veszik is majd mint cukrot....mi is kapunk azért valami +-t, megvehetjük jó pénzért a 6-7 év modder munkákat 1 játékba összesűrítve DE leegyszerűsített formában... Mondjuk tuti átugrom az évszakokat csak télen játszom ,és állandóan csak a havat tolom,míg bele nem fásulok.... Ezt erre írtam:"Gazdálkodás a hóban" nos ebbe sok minden bele fér,meglátjuk mi sül ki belőle... Pozitívum??? Teljesítmény javulás...ja hiszem ha látom ,irkálni és mondani sok mindent lehet....
"A családbarát játék egy újabb lépést tesz előre, a bevezetett újításoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a Farming Simulator 22 mindenkinek lehetővé teszi, hogy mostantól kreatív módon építhesse a gazdaságát, függetlenül a korától, vagy a valós foglalkozásától. " Ez is mennyire ígéretesen hangzik ,majd meglátjuk miben is merül ki..... Mert ha csak fs19 szinten lesz kreatív akkor az már a pofátlanság szintjén is túlmutat.
"Még realisztikusabb mesterséges intelligencia, és gazdagabb világ várja a játékosokat. Ennek köszönhetően jobban elmélyedhetünk a virtuális gazdák életvitelében (Csak egy példa: a traktorok motorhangjai sokkal valóságosabbnak hatnak, mivel akusztikus sebességváltó hangok és zengések is bekerültek a játékba)." Ennél csak jobb lehet az AI,mivel a 17-ben is volt olyan jó mint most a 19ben sőt jobb....így nem lesz nehéz űberelni saját töketlenkedésüket... Már megint a legegyszerűbbhöz nyúlnak ami eddig is jó volt.... A váltóhoz kellene nyúlni ,nem annak a hangzásához. Ja most sem lesz sebesség váltás.... ja így realisztikus szerintük... Már 4 éve a modder profin megcsinálta ,legalább koppintanák le azt ami megvan. A dinamikus talajt azt értem ,nem lehet csak úgy egyszerűen,ja mert nem is akarják. Eladni a sok csicsával újra és újra majd ugyan azt amit a modderek megcsináltak korábban.... Ehhez aztán kell a ""kreativitás".... Már látom mitől lesz ez a rész is eladható... Az évszakok,...........ennyi nem több...sokkal több tartalom és eget rengető újítás nem is lesz ebben minden "tudásuk" ki is merül..... Na jó tovább nem ekézem ,lényeg hogy lesz megint FS22. Még jó hogy kb fél éve nem farmoztam és még kb. jó fél év mire megjelenik...utána kb 3-4 hónap mire játszható lesz ,ugye ekkor már bőven 22 írunk,na így már eléggé ki leszek "éhezve egy is farmozásra" hogy meg is vegyem a játékot.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.22. 14:58:10
az a gond továbbra is hogy nincs említésre méltő konkurencia. igy leszarják,kadják a fs17et másodjára ,beraknak pár modot alapként aztán vegyed. C n C sem váltotta be az igéreteket sajna,a többi még idáig sem ért fel
Nos sajnos igen ez a szomorú i-gazság..... Mondjuk ha már a C&C olyan állapotba kerülne optimalizáció több tartalom funkciók amiket az idénre beígértek nekem már nem kellene foglalkoznom az FS-el le is leszarnám....de sajna még nincs ott,csak tolják azt is olyan funkciók belerakásával ami épp hogy ráérne ,de ahogy elnézem nagyon nem érdekli mostanság a fejlesztőket mit is szeretne a nép ,mennek a saját fejük után. Az FS-t csak a profit érdekli,a többire tesz nagy ívben,már évek óta,de mivel így is rekordokat dönt minden téren,minek is erőltetném meg magát jobban. A helyükben én is ezt csinálnám ,... Majd a modderek ráfaragják a többit jelszóval,ezt a kefét esszük már vagy tíz éve....ja örüljünk hogy ez is van... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.04.22. 16:14:13
Mitől lehet az hogy,courseplay útvonalon indítom a traktort és nagyon akadozva megy?Útvonal készítéskor nincs jelen az akadozás!Volt már másnak is ilyen vagy ehez hasonló problémája?