Most látom csak hogy két hét és március vagyis már "két hét múlva" megjelenik az A10-es. Remélem látátok a Pénznyelõ címü filmet, abban kellett csak két hét a ház renoválásához.
Azt tudom hogy hangsebesség felett érdekes dolgok vannak, és tudom hogy nem egyszerü ennek a szimulálasa. Az este már fáradt voltam és nem részleteztem de azért nem értem ezt a kijelentést mert ha olyan pontos légkör szimulációk lennének a DCS-ben mint egy szélcsatornaszimulátorban akkor hangsebesség alatti szimulációk sem futnának egy pc-n ha meg csak egyszerübb számitásokkal oldják meg a dolgot akkor ahogy hangsebesség alatt úgy felette is megoldható lenne. Eddig is megoldották a LockOn-ban meg az FC-ben, igaz van mikor jól látszik a gép mozgásán hogy nem tökéletes de azt hiszem emiatt nem volt olyan sok panasz mint egyéb téren.
Sõt! Én elõszeretettel cserélek fel betûket :D de ezt tényleg nem tudom miért van. Általában az LY-nál szokott elõfordulni, hogy YL-t írok :D Meg maradnak is ki betûk. Mondjuk ez a lessz annyira nem zavar (jó, azért egy kicsit igen) viszont amitõl agyfaszt tudok kapni az a ien, oan, meik, vok és társai.
**--**
F-16/18 szimmel szerintem mindent vinnének. Ahogy írta valaki, sokan vennék a Falcon rajongóktól is, igaz ahhoz a dinamikus kampány is kellene :D
Na most nem kötekedésként, de Leon más is üt mellé a billentyûzeten, csak itt SG-n sajnos nem lehet utólag javítani ;) Ducky ! Szerintem az FC2-vel már végleg eltávolodott EDe az UBItól. Az FC2 és a DCSBS nár egy program, egy motor. A lényeg, a valódi repmodell a dll. fájlokban van. Az összes .dll ugyanúgy ott van az összes STABLE könyvtárakban , csak az .exe dönti el, hogy most repülõt vagy helit szimuláljon. Simán meg lehetne oldani, hogy ne kelljen másik programot futtatni, és pl. Multiban rögtön Kamov után Su-25-vel vagy bármelyik másik géppel is lehessen "reppeni". Persze nem akarják. A DCSW is ugyanaz, hiába mondják az ellenkezõjét, az indító .exe bebetonoz mindent. Hiába van új 3D modell, az csak "cukor a szemnek" :) Hiába hozták ki a repmodell egy részét a .dll-bõl .adb-be (EGALEFM/A10) ugyanúgy kódolt mintha .dll lenne. Szóval amíg nem lesz ezekhez plugin addig nem lesz semmi varia, ahogy írtad :( Sõt a rengeteg 3. fél által gyártott remek 3D .lom cucc sem használható .edm környezetben, amíg nem lesz konvertáló (plugin?) hozzá. :( (VNAO-s modellek, Beczl:MiG-21bis stb.)
Az új fixed wing-rõl pedig csak annyit, hogy már "elkottyantották" ,hogy olyan modell lesz amiben már benne van EDe keze. Így jön szóba az RQ-1A Predator, az AC-130U és sajnos vicc nélkül - mert mint tudjuk szeretik a lerágott csontot - az A-10A. Persze az igazi "BestOf" vagy "BlockBuster" az F-14/15/16/18 lenne és nem utolsósorban egy F-16 szimmel tényleg meg tudnák magukat szedni, de sajnos nem csak a PC-Player-ekre vannak utalva, így sajnos a Military User-ek "választása" lesz a döntõ :( De ez inkább már múlt idõ ^ :(
Csak gondolj bele bögyörö. Tervezel egy új repülõgépet, megcsinálod a kicsinyített mását pl és bedobod egy szélcsatornába hogy megnézd hogyan viselkedik a sárkányszerkezet. Na már most ezt a mérnökök már a számítógép-ek képernyõjén megteszik szélcsatorna nélkül, mert már a modell legyártására sem költnek. Elgondolhatod mennyi és milyen képletek sokasága fut át a gépparkon ilyenkor amik a szimulációt készítik. Na ilyen gépparkunk nekünk soha sem lesz és nem is cél hogy ennyire profi rep.modelje legyen egy gépnek amivel "csak játszanak" a civilek. Remélem érthetõ volt.
Meglehetõsen fura dolgok kezdenek el történni a hangsebesség közelében, áramlás szempontjából, meglehetõsen bonyolult számításokat igényelne a modellezése....
Nemtudnak lemodellezni rendesen hangsebesség feletti gépet? Ezt eddig még nem is hallottam, de nem is nagyon értem, pontosan mit nem tudnak lemodellezni hangsebesség felett? Esetleg a repülõk mozgását de ha letudják hangsebesség alatt modellezni miért nem tudják fölötte, olyan nagy lenne programozás szempontjából a különbség?
Nincs harag, ha valaki jószándékkal javít ki azért nem haragszom, papiron még odafigyelek mit irok de számítógépen már nem annyira, néha kihagyok egy két betüt néha többet irok néha mellé ütök és nem veszem észre, és sajnos egyre gyakrabban.
Ja, hogy a témánál maradjunk. Ugyan igaz az, hogy kinek a pap kinek meg a paplan de én, személy szerint abszolút nem lennék vevõ semmi ilyen kütyüre mint a B-2 és társai, mint ahogyan nem lennék vevõ olyanra sem mint a pilóta nélküli szarok. Viszont ha azt nézzük amit az 59-esek oldalán tárgyaltunk akkor nem lehet tudni, hogy mi lesz. ED saját bevallása szerint nemtudnak lemodellezni rendesen hangsebesség feletti gépet. Ez az egyik. A másik viszont az, hogy nagyon sok titkos cucc van egy ma is használatos gépben, a radarok paramétereit, mûködését és egyéb jellemzõit meg biztos nem fogják kiadni. Szóval mivel merevszárnyú gép lesz a következõ az elítettek eléggé behatárolják a lehetõségeket. Kurva kíváncsi vagyok rá, hogy mit is akar ED kihozni. Megjegyzem az A-10C kezd egész használható lenni!
"69. A lesz igealakot magánhangzóval kezdõdõ szó elõtt és mondat végén hosszú sz-szel ejtjük, de más helyzetekben – az ige többi alakjaihoz hasonlóan – röviddel. Ezért a szókép állandósága érdekében az egyszerûbb módon, azaz mindig egy sz-szel írjuk: lesz; úgy, mint a többiben: leszek, leszel, leszünk, lesztek, lesznek."
De ugye nincs harag? Nem kioktatni akarlak csak felhívni a figyelmed rá ;)
Mindenki nyugodtan megtarthatja a lábát nem Apache jön. "Coding has already started on the next aircraft in the DCS series. All I can say is that it will be a USA fixed wing aircraft!" Vagyis ha jól értettem már elkezdtek dolgozni a következõ gépen de csak annyit mondanak róla hogy egy amerikai lessz és merevszárnyú, vagyis repülõ és nem helikopter. Valószinüleg ezt is az amerikai hadseregnek is készitik, és ha ténleg így van akkor ez szerintem nagyban szükiti a listát mivel nem valószínü hogy olyan géphez szeretnének szimulátort amit már nem használnak vagy amit a közeljövõben leszerelnének. Én az F-18-as Superhornetnek örülnék de még azt sem lehet tudni hogy vadász vagy bombázó lessz. Valahol azt olvastam hogy a hadseregnek szánt A-10-es szim kevesebbet tud mint a kereskedelmi mert nekik nem kell a repülést gyakorolni csak a fegyverhasználatot ezért még az is elképzelhetõ hogy egy B-2-es vagy B-52-el lepnek meg bennünket.
Visszaterve az elozo kommentekben levo talalgatasokra, hogy mi lesz a kovetkezo projekt. En pl. barki fel labat odaadnam egy egy igazan jo Apache AH-64 szimulatorert. Mar kiskorom ota a odavagyok erte.
És ez az UAV trainer is tõlük van http://www.youtube.com/watch?v=D66ajl6fnlI
Ha a hadsereg fizeti a nagy pénzt akkor természetes hogy nekik dolgoznak hamarabb, azt viszont nem tudtam hogy már a BS elõtt is dolgoztak nekik, akkor elnézést, nem szoltam semmit. Azt esetleg megtudjátok mondani a BS elõtt mit csináltak a hadseregnek?
Az a helyzet, hogy ez pont fordítva történt. Nem abból él ED amit mi csengetünk neki, az csak aprópénz benzinre. Elõbb dolgoztak a hacccssseregnek, elõbb volt meg nekik az a10 (meg egyéb más) és utána jöttünk mi.
Nem védeni akarom õket de azt is figyelembe kell venni hogy a Black Shark után mikor megigérték a 9 hónapot akkor még egy sima kereskedelmi szimulátorról volt szó, de aztán a hadseregnek kezdték csinálni ami elhúzta az idõt de lehet hogy emiatt sokkal valósághûbb repülõt kapunk hiszen olyan infokhoz is juthatnak amihez enélkül nem. De ettõl még természetesen nagyon elhúzták az idõt, reméljük azért ha kijön mondhatjuk azt hogy megérte.
Ha most elkezdték kódolni a srácok a szokásos sebességgel, akkor valszeg mire megjelenik , addigra nemhogy elavul, de 2 fog majd állni a garázsomban belõle :(
Régebben olvastam egy interjút amiben az eggyik DCS fejlesztõ azt nyilatkozta hogy õ legszivesebben az F-18-at szeretné ha megcsinálnák mert az eggyik legsokoldalúbb gép, de ez nem tõle hanem a kiadótol függ. Szerintem is az F-18 lenne a legjobb választás mert nemcsak vadász hanem preciziós bombázó is, repülõhordozórol is üzemelhet légiutántölthetõ, és képes légiutántöltésre is. Milyen dúrva lenne ha nem egy AI gép töltene fel hanem egy másik ember által vezetett gép. Amúgy szerintem várható volt hogy amerikai gép lessz a következõ mert ha az A10-et az amerikai hadseregnek is csinálták akkor onnan jön a pénz és nekik kell gyakorló szimulátorokat csinálni, és nem valószínü hogy orosz típusokon akarnak gyakorolni.
Akkor már inkább a 16-os vagy a 18-as ha már mindenképpen ilyen fix szárnyú amcsi szutyok kell. Én személy szerint a Tornadora vagy a Harrierre adnám a voksomat csak hát ED és úgy általában mindenki leszarja :)
We are currently working on a Nevada map that will be centered on Nellis AFB. This map is designed to be used for training missions and virtual "Red Flag" exercises. This map will be the first map to utilize our new graphics engine. The map will be released as part of an Upgrade Pack later in 2011.
Ezek szerint az hogy a talajon a településeknek lesz éjszakai TGA textúrázott verziója, meg az épületek is kapnak normális éjszakai textúrázást (Nevadánál mégiscsak kötelezõ), meg megjelennek az utcai lámpák fényét szimuláló fake_omnilight-ok az rettenet új grafikus engine kell. Hmmm. Érdekes hogy az FS szériában ez már évtizedek óta megvan :) Russian developer powa :)
1. MP. The net traffic of vehicle groups in motion was reduced. 2. MP. The net traffic of SADL was reduced. 3. CBU. The HOF and RPM was implemented. 4. Explosion effects were optimized. 5. Shaders are now pre-compiled. 6. Fog. Night illumination has been adjusted. 7. Removed frame rate loss associated with wingtip vorticies. 8. Removed frame rate loss with firing GAU-8. 9. Adjusted turbulence effect on smoke to increase frame rates. 10. Minor Flight and GUI manual updates.
11. Fixed GUI fonts with AA enabled. 12. HUD TGP diamond and MFCD track point divergence corrected. 13. JTAC view removed. 14. Fixed some bugs with clouds. They are no longer fluorescent at night, fixed shapes colliding. 15. Addressed stability of larger missions. 16. Accuracy of CBU-103 and CBU-105 fixed. 17. Various single and campaign mission corrections and tweaks. 18. Flight and GUI manual updates. 19. Adjusted ADI steering bar response.
20. Corrected wingmen orders AI. 21. Fixed CMS SEMI mode. 22. Additional weapons added to encyclopedia. 23. Fixed signal light errors. 24. Can now set negative waypoint altitudes in CDU. 25. ME NAV point correct in CDU now. 26. UH-1 window fogging corrected. 27. Destroyed vehicle on bridge crash fixed. 28. Targeting Pod CCD camera image sharpness improved. 29. All buildings have correct night illumination.
30. Fixed invisible helicopter rotors against cloud background. 31. Multiple aircraft skin fixes. 32. Corrected tanker orbit altitudes problems. 33. Support for Air-to-Air transmit/receive (TR) TACAN added. 34. AUTO LS function corrected. 35. IAM ASL corrected. 36. GBU-12 guided-flight path adjusted. 37. Maverick retained on missing A-10C wing fixed. 38. Mission Editor ruler heading corrected. 39. Further adjustments to increase game stability.
40. Wind indication markers on ME map for Dynamic Weather changed. 41. Corrected L-39 payloads. 42. Alt Tab while is mission now working correctly. 43. Multiple flight members landing on aircraft carrier bug fixed. 44. Missing bridge near Batumi is back. 45. Gun can no longer be fired with weight on wheels. 46. HUD TDC jumpiness fixed. 47. Maverick boresighting procedures tuned. 48. CDU wind direction fixed. 49. Corrected floating helicopter navigation lights.
50. LOX quantity at hot start corrected. 51. SA-10 search radar weapon collision fixed. 52. Cloud flickering with ATI crossfire addressed. 53. TACAN now able to broadcast as well as receive. 54. Dynamic building shadows corrected. 55. Added dynamic cloud shadows. 56. Removed radio message debug time stamps. 57. Adjusted hypoxia time. 58. Adjusted AI SAM defense. 59. Warning tone for VHF FM added when freq out of valid setting.
60. Added ability to turn EPLRS on and off for units. 61. Frame rate improvements in "Georgian Hammer" campaign. 62. Variable A-10C wheel friction implemented according to weather (clear, rain, or snow). 63. Mark Point accuracy fixed. 64. Added ROE for ships. 65. Added Immortal setting for ships. 66. Tanker pre-contact message fixed. 67. Triggered explosions now effect buildings. 68. RWR symbol for EWR site changed to "S". 69. Symbol separation on RWR adjusted.
70. Ejection seat ground safety lever implemented. 71. New "In the Weeds" SP and MP mission. 72. New English "Smerch Hunt" mission. 73. Added MP Coop versions of "Khashuri Gap" and "CSAR". 74. Alert tone now heard when VHF frequency is set outside valid range. 75. TK600 fuel tank weight corrected. 76. Vsync added as display toggle option. 77. Burning unit/object smoke adjusted for better frame rates. 78. Forest rendering distances adjusted for better frame rates. 79. Multiplayer client aerial refueling added.
80. Multiplayer client AWACS supported added. 81. Adjusted 2S6 gun accuracy. 82. Multiplayer client JTAC added. 83. Multiplayer client ATC added. 84. Fixed resetting of the CICU breaking the Maverick page. 85. Adjusted MFCD size to fix WCN notes being cut off. 86. Intercomm panel adjusted: (full CCW position) - Enables the TACAN receiver audio to be monitored regardless of TCN monitor switch position. 87. Fixed remaining A-10C geometry gaps. 88. Fixed Predator engine sound. 89. Single AGM-65D on LAU88 fixed.
90. Ground crew payload packages adjusted. 91. Oil pressure fixed. 92. Items such as tracks, movies, logs, and some configuration data moved to Users\(name)\Saved Games\DCS Warthog. 93. GAU-8/A sound adjusted.
Ebben benne lesz már a automatikus küldetésgenerátor?
Ha jol ertelmezem a dolgokat, vegul is nem lesz Beta 5, helyette Beta 6 a jovo heten.
A szétválasztást én is logikusnak érzem. Ettül függetlenül hol vannak a merevszárnyas toolok és végre egy új gép? Hadjárat és 3DS pluginos (?) 3d modell iportálótól kezde minden ígértek. Az ígéretekbõl lényegében semmi sem valósult meg.
Valóban nekem is vesszõparipám a Toolkit hiány, bár ugye EDM modelleket már vagy fél éve lehet készítgetni hiszen egy használható plugin már réges-régen kinn van, de a többi beígért motyó sehol. Nekem az lsa3 fájlok készítéséhez kellene az a bizonyos Mesh plugin. Az FC2-t már megint együtt említeni a DCS vonallal töketlenség. Az FC vonal sztem az Ubisoft-os license-elési mizériából adódóan felejtõs. És akkor adnám a napsütést: Sztem a merev és forgószárnyú gépek külön fejlesztési vonalon történõ kezelése nem ördöktõl való, sõt okos. Teljesen eltérõ repdinamikai képletek, harcászati stratégia, grafikai megjenítési követelmények. Egyébként is a való életben volt hogy "fikázta" egymást a helikopteres és a vadászrepcsis :) Egy szó mint száz FC vonal OFF, forgó- merevszárny vonal külön. Érthetõ és logikus. Csá balázska
Hol vannak a toolok? Hol van a moddolhatóság? Hol van az, hogy nem n+1 evolúciós útvonal van, hane A-10, Ka-50 és FC2.0 egy prgramban...?
Valóban. Viszont ezt az elején kellett volna közölni nem pedig akkor amikor sokan (és bizony sokan a Nevada map miatt) elõrendelték kibaszott 60dodoért ezt a szart.
ez meg csak ugy egy adalék hogy miért szeretjuk emlegetni ED anyukáját
Wags.... To clarify: the Nevada map will NOT be in the release version of A-10C but we do plan to release it later as a pay-for add-on map. This map will be free to those did the A-10C pre-purchase though. For those that wait for the final, release version, the Nevada map will be a separate purchase.
Koszi! ez egez jonak tunik vegre kijavitjak a mission editort is, tobbek kozt
Azt, hogy mikor jön szerintem még az ED sem tudja. Ennyit lehet tudni (thx 59th_Ducky)
BETA 5 elõzetes hibajavítási listája:
1. MP. The net traffic of vehicle groups in motion was reduced. 2. MP. The net traffic of SADL was reduced. 3. CBU. The HOF and RPM was implemented. 4. Explosion effects were optimized. 5. Shaders are now pre-compiled. 6. Fog. Night illumination has been adjusted. 7. Removed frame rate loss associated with wingtip vorticies. 8. Removed frame rate loss with firing GAU-8. 9. Adjusted turbulence effect on smoke to increase frame rates. 10. Minor Flight and GUI manual updates.
11. Fixed GUI fonts with AA enabled. 12. HUD TGP diamond and MFCD track point divergence corrected. 13. JTAC bino view removed. 14. Fixed some bugs with clouds. They are no longer fluorescent at night, fixed shapes colliding. 15. Addressed stability of larger missions. 16. Accuracy of CBU-103 and CBU-105 fixed. 17. Various single and campaign mission corrections and tweaks. 18. Flight and GUI manual updates. 19. Adjusted ADI steering bar response. 20. Corrected wingmen orders AI.
21. Fixed CMS SEMI mode. 22. Additional weapons added to encyclopedia. 23. Fixed signal light errors. 24. Can now set negative waypoint altitudes in CDU. 25. ME NAV point correct in CDU now. 26. UH-1 window fogging corrected. 27. Destroyed vehicle on bridge crash fixed. 28. Targeting Pod CCD camera image sharpness improved. 29. All buildings have correct night illumination. 30. Fixed invisible helicopter rotors against cloud background.
31. Multiple aircraft skin fixes. 32. Corrected tanker orbit altitudes problems. 33. Support for Air-to-Air transmit/receive (TR) TACAN added. 34. AUTO LS function corrected. 35. IAM ASL corrected. 36. GBU-12 guided-flight path adjusted. 37. Maverick retained on missing A-10C wing fixed. 38. Mission Editor ruler heading corrected. 39. Further adjustments to increase game stability. 40. Wind indication markers on ME map for Dynamic Weather changed.
41. Corrected L-39 payloads. 42. Alt Tab while is mission now working correctly. 43. Multiple flight members landing on aircraft carrier bug fixed. 44. Missing bridge near Batumi is back. 45. Gun can no longer be fired with weight on wheels. 46. HUD TDC jumpiness fixed. 47. Maverick boresighting procedures tuned. 48. CDU wind direction fixed. 49. Corrected floating helicopter navigation lights. 50. LOX quantity at hot start corrected.
51. SA-10 search radar weapon collision fixed. 52. Cloud flickering with ATI crossfire addressed. 53. TACAN now able to broadcast as well as receive. 54. Dynamic building shadows corrected. 55. Added dynamic cloud shadows. 56. Removed radio message debug time stamps. 57. Adjusted hypoxia time. 58. Adjusted AI SAM defense.
Azt szeretném megkérdezni hogy a DCS A-10 játékot hol lehet letölteni, ill.ha letöltöm kell e aktiválni és hogyan , hogy mûködjön és hogy ezért gondolom fizetni kell , vagy nem? És hogy kell e valami alapjáték ehhez aminek ez a kiegészítõ programja vagy ez egy külön program.Alapjáték alatt pl.:Lock On vagy valami más és azt az alapjátékot ha kell honnan lehet letölteni.
Nagyon remek ez a utmutato, koszi, de en mar pont igy csinalom eleg reg ota, de meg meg mindig sokszor melle megy, de csak eppen hogy par meterre. Annak mi lehet az oka? A maverick/tpg mindig betalal, ezzel nincs hiba. Mas is tapasztalata, ezt a kicsit melle esik a lezer iranyitotta bomba dolgot?
Ja, nagyjabol tudatosan. Gondolom ezt ugy kell erteni, hogy patakokban folyik a vodka. Azutan, ha vege a deliriumnak majd megnezik, hogy hol is tartottak legutobb.
Coinciding with the Russian holiday season, the staff will be off between December 31st and January 10th. After that, the team will resume work and get beta 5 out as soon as we can. __________________ Matt Wagner Producer, TFC/Eagle Dynamics
Due to a critical bug that will take a few days to resolve, Beta 5 had to be postponed until early Jan 2011.
Happy New Year, Matt __________________ Matt Wagner Producer, TFC/Eagle Dynamics
LoL
Ezt most olvastam csak, eddig átsiklottam felette. Mármint ED azt mondja, hogy 2010-ben kiadja az ötödik foltot? Ne nevettess ;) ED-nek azt sem hisszük el ami már elmúlt.
Igen, felesleges az újbóli TGP.. :) Bezavar az sok NOT SOI hibaüzenet.. :) Egyébként milyen magasról oldod a bombát? :) Sokszor nekem a cél mögött csapódik be.. Lehet alacsonyról oldom.
A mozgatással az nehézségem, hogy a kamera képe is mozog, nehéz mozgatni a keresztet.. :)
Az nem lehet, hogy több pilonon is viszel GBU-t és csak az egyik párét állítod át CCRP-re? Mert nekem soha sem csinál ilyent, ha mentem a beállítást akkor az úgy is marad.
Ha nem váltasz át AREA-ról POINT-ra akkor tudod mozgatni a célkeresztet bár az is igaz, hogy GBU-t nem igazán használnak mozgó célok ellen. Talán csak lassú mozgású vízi jármûvek ellen de még ez sem biztos.
Az MFD-n ha kiválasztod az AG módot akkor miért nyomsz megint egy TGP-t?
Értem, köszi. :) Mondjuk nálam nem teljesen kerek a dolog.. így csinálom:
1. Bal oldali MFD: DSMS. 2. Kiválasztom a GBU-12-est. 3. Prof nyomógomb és és kiválasztom a CCRP módot. 4. Save 5. Prof Main 6. A weapon off-t a léptetõkkel GBU-12-re állítom. 7. Act. Pro nyomógomb. 8. Stat nyomógomb. 9. Érdekes ekkor visszaáll CCIP-re, azt kézzel újra CCRP-re állítom.
Az is érdekes a HUD-on néha megjelenik a CCRP invaild hibaüzenet. Addig marad ott amíg be nem fogok valamit a keresõvel.
A jobb oldali MFD-én: 1. TGP 2. A-G 3. Majd újra TGP.
Az általad leírt módszerrel befogom a célpontot majd oldom a bombát.
Ami nekem nem tiszta a profil rendszer..miért kell újra CCRP- módba kapcsolni? Illetve ahogy tapasztalom mozgó jármûvek ellen nem tudom használni a fegyvert.. (Oldás után nem tudom mozgatni a lézert.)
Lehet kicsit késõn próbálod leoldani vagy nemtudom. Kipróbáltam ma, megy úgy mint a falconban. Szóval ha lenyomod az elsütõbillentyût és nyomvatartod akkor automatikusan oldja a bombát amikor kell.
Nem találom most mi de "régebben" az 1-2-3-4 volt az autopilot. AUTOPILOT 1 LAAP Engage/Disengage 2 LAAP Path Hold 3 LAAP Altitude/Heading Hold 4 LAAP Altitude/Bank Hold
Most viszont nem csinál rá semmit és a konfigban sem látom.
No, kipróbáltam, az az érdekes, nem minden esetben oldott.. kb 8 esetbõl háromszor... De ekkor mondjuk talált is! :)) Állat, nagyon tetszik, köszi még egyszer a tutiralt!
Nincs esetleg ötleted? Illetve, ami még probléma nekem, hogy nem találok magasság és iránytartást.. engem fáraszt, hogy a gép folyton "elmászkál".. Nem tudod létezik ilyen rendszer az A-10-ben/a szimulátorban?
Természetesen van hozzá köze (Continuously Computed Impact Point/Continuously Computed Release Point). A CCIP bombázást nem írom le mert az egy kis gyakorlással elsajátítható.
**--**
Mikor kiválasztod a fegyver profilt akkor át kell állítani a módot CCIP-rõl CCRP-re. Save, Prof Main, Activcate és Start. Ilyenkor van faszán betöltve a profil.
Az cMFD-t átállítod TGP-re (természetesen a TGP-t korábban be kell kapcsolni mert egy kis idõ mire bemelegszik).
Megkeresed a célt, nyomsz egy +rövid" Lctrl+up -ot (ekkor TGP képernyõn a marker átvált area-rõl point-ra). Ha kell ráviszed pontosan a célra a markert és most nyomsz egy hosszú Lctrl+up -ot. Ez jelöli ki a célt (vagy mi a rák). Ilyenkor már vagy fel van kapcsolva vagy ha nem hát felkapcsolod a lézert. Ha mindent jól csináltál akkor a HUD-on lesz egy függõleges vonal, a tetején egy kis körrel. Azt kell figyelemmel kísérni mert az fogja mutatni a bomba oldásának idejét. Ha a célhoz közelebb érsz a kis kör mellett lesz egy szám ami visszafelé számol. Amikor 10-hez ér akkor szépen elkezd levándorolni a kör és amikor nulla akkor kell oldani a bombát.
Azt még nem próbáltam, hogy mint a Falconban lelehet nyomni az elsütõbillentyût már korábban és majd automatikusan old vagy figyelni kell és manuálisan oldani.
Elsõre lehet kicsit zavarosnak tûnik (másodikra is szerintem) de nagyjából lehet érteni :)
Ne haragudj, most vettem észre, hogy nekem írtál. A konfigom: i7 2,66GHz -> 3,5GHz;RAM:6GB; VGA: 4890 1GB. Ez nem rossz gép, de korábban, a patch elõtt ezen a konfigon is voltak sebesség gondjaim.
Nem igazán, bár lehet köze van hozzá.. A lézeres bombázásra gondoltam.. A célt már betudtam fogni, a lézer is be van kapcsolva.. de mégis oldás után nem a cél felé zuhan a bomba.. Olvasgattam a manualt, elég sokféle üzemmódja van.
A bombavetési módokra gondolsz (CCIP-CCRP)? Az ment bár a második peccsben próbáltam, a harmadikban nem. A mostaniban nem próbáltam, majd holnap után ránézek.