Igazad van, a Black Sharkban is jól kifogták ezt. A játékosok dogfightolhatnak egymás ellen... két KA-50esben, amihez nincs lemodellezve az R-73 a játékban.
Gondolom gépágyúval lövik egymást.
A-10C annyival lesz több, hogy ott már Sidewinderekkel is lövöldözgethetik egymást. Dogfight A-10essel, már az ötlettöl is nevetnem kell, hiszen a gép kábé annyira repül jól mint egy sugárhajtómûvekkel ellátott tégla.
Következõ résznek érdemes lenne mondjuk egy F-18E vs Szu-30 párosítást kiadniuk, hogy legyen már mivel dogfightolni.
Ezt adom... alap feltétel lenne, hogy minimum 30év lemaradással szimulálják a valóságot... onnan azért már akadnak adatok... a mai kort teljesen felesleges, mert kivitelezhetetlen.
Ha én fejlesztõ lennék, tuti az I-II világháborúnál kezdeném... rengeteg adat, nem túl bonyolult technikák...
Mondjuk abban igaza van Sanyának, hogy nem kéne ennek egy játéknak lennie... elég lenne, ha mindenki azt a modult futtatná amivel játszani akar... így nem kéne egy programnak számolnia mindent! Elég, ha kompatibilisek egymással! Ráadásul egy ilyen komplex játékot külön modulonként árulva irdatlan lóvét lehetne behúzni... egy nagy fejlesztésbõl 3 játék ára jönne be... Arról nem beszélve, hogy egy fejlesztéssel 3 szimulátoros réteget gyûjtenél egybe... azért az már nem rossz!
Elvileg ArmA2-ben is hatalmas lehetõség lenne, ha odafigyelnének a repmodelre, és a jármûvek fizikájára! Hatalmas erõforrásokat takaríthatnának meg, ha dx11 alá programozták volna, és odafigyelnének rendesen a többmagos kihasználásra!
Az F-35-nek semmi értelme, mert a gép még mindig nem nyerte el végleges formáját és túl sok dolog titkos vele kapcsolatban. Pl. repmodellet mi alapján szülöd meg? Az AESA radart hogyan szimulálod? Minden gépben mechanikus pásztázású radar van ma minden szimben...
F-16I szintén hasonló gondokat vet fel. MAWS és egyéb szimuláció nehezen menne, és értelmes hadszíntér sem lenne hozzá.
Az FC2.0 eljutott már oda, hogy AIM-9X-et rakjon a legújabb jenki gépekre?
Nagyon jól megfogalmaztad! :) Szerintem a Ka-50-est is amiatt választották, mert együléses, és nem kell kínlódni az operátor helyének lemodellezésével, programozásával.. A valóságban, meg ahogyan Balázs megfogalmazta, nem is igazán volt életképes, mert nagyon leterhelte a pilótát.
Elvileg a SOW-ból lehet valami ilyesmi, az nekem is sok pénzt megérne ...
Az a baj, hogy a szimek rétegjátékok ... A sok vérpisti nem biztos, hogy élvezne egy olyan játékot, ahol elsõre lelövik, meg WSAD nem elég az irányításhoz ...
Egy ilyen fejlesztés pedig rengetegbe kerülne, nem biztos, hogy behozná az árát ...
Hát valahogy biztos meg lehetne oldani megkéne kérni pár fejlesztõt hogy hegesszenek össze egy mmo-t szimulátor részét készítené a dcs az ps- részét az iw..stb és egy nagy játék lenne.Mert tényleg ez így elég gáz hogy úgy kell az embereket összevadászni meg valljuk be sokkal élvezetesebb lenne ha nem gyökér ai vezette tankokat-jármûveket kéne lõni a-10-el hanem ember vezette gépeket.Nekem õszintén szólva nem igazán tetszett a bf2-be a repülõs rész elég gagyi lett a helicopteres még úgy ahogy jó lett de utálom ha le arcade-osítják ezeket az eszközöket semmi kihívás nincs benne.Most nézegettem pl a hawx2 utolsó trailerét és hát nem igazán lesz szimulátorosabb mint az elsõ rész engem baromira zavar hogy pl van 100 rakéta egy gépen teljesen irreális meg a manõverek is ultragagyik voltak, ilyenek hogy fékezni a levegõben meg hasonlóak ááhh tiszta szar igaziból úgy átesett volna a gép hogy kivezetni se nagyon lehetett volna.Amúgy láttam az a10 videóját ahol a gépet indítják hát nem semmi kb 7perc mire elindulsz, nem rossz persze de nekem egy kicsit már túl nehéz a sima lock on tetszett könnyen meg lehetett tanulni és még realisztikus is volt.Mondjuk a linkelt képek az a10-rõl elég durvák nagyon állat lesz a sérülésmodell.Emlékszek a sima lock on-ban elõfordult párszor hogy kerék nélkül raktam le az F-15-öt meg az a10-et is mégse tört össze.Igazából egy olyan szimulátor kéne amiben végre benne van az F-15E Strike Eagle vagy F-35,F-16I vagy F-18 mert a lock on-ban lehet velük repülni de azok csak skinek semmi több.
ennek az inkompatibilitási (de szép szó :P) dolognak egy nagy hibája van hogy nem hozza össze a játékosokat.Meg lehet nézni a BS-t , nem alakulnak repszázadok az embereket ugy kell vadászni multira. Az A-10 is hasonlo lesz mert dogfightolni nem lehet vele egymás ellen. Az AI-val meg nincs sok értelme, azt singlébe is megtudod. A BS és Az A10 hiába lesz jo egymással , de senki nem áll neki egy egy helikopterrel repülö ellen. Egyszerüen melléfogtak mindig a repülö választással .Párokat kellett volna késziteni ami a keleti nyugati részen egymással egyenértékü.
Ez tényleg jó lenne, de képzeljétek el azt, hogy egyszerre kellene olyan kis gépigényû programokat futtatni, mint az FC2, a 2 DCS, egy Arma2 meg mondjuk egy Steal Beast Pro (Ennek mondjuk nem ismerem a gépigényét ...).
Hát a multi tényleg jó lett volna,igazából én egy olyan multis játékról álmodom amiben minden van nem kell hogy 1 játék legyen csak legyenek összekötve online.Mekkora lenne már hogy pl egy térképen aki akar tankkal megy(persze szimulátor szinten)vagy helikopterrel,vadászgéppel...stb meg sima katonával is mint pl a cod.Na az lenne az igazi multis móka hasonlóan az arma 2-höz csak jobb legyen több játékos...stb.Úgy ahogy pl a battlefield 2-ben lehetne kérni légicsapást vagy akármit pl zöld füstel és jönnek az a10-sek amiket f-15 vagy bármilyen más vadász kisér.Konkrétan egy komplett háború lenne nem csak földön hanem akár vízen-levegõben..stb
Ezek után lefogadom, hogy az AH-64 - ha valaha kijön - az is külön addon lesz amiatt, hogy a kétszemélyes repkedést megcsinálhassák.
Amióta megszületett a DCS név mindig is azt hangoztatták, hogy az összes új gép egy teljes árú program lesz amihez ígérnek (de nem garantálnak) a sorozatot átfogó multiplayer kompatibilitást. Ha nem erre gondolsz nem igazán értem mit értesz az alatt hogy "külön addon".
Én személy szerint nagyon várom az új DCS modult, az elõzõ résszel az a fõ bajom, hogy a választott gépet le se tojom annyira érdektelen (szvsz), de gondolom mikor ezt még eredetileg a loncihoz szánták kiegészítésként akkor született a választás errõl az együlésesrõl.
Volt még szó, hogy az új termékben lesz egy ún. "branching campaign" meg mission generáló. Elõbbi egy elágazó kampánymodell utóbbit meg nem kell elmagyaráznom. Ezekkel mind közelebb kerülhetünk a hõn áhított dinamikus kampányhoz.
Tudom, hogy tele vagyunk ígéretekkel, de hékás, legalább megvan rá az esély, hogy valaki megcsinálja.
Az ED folyamatosan hülyíti a népet. Nagyjából semmi sem valósult meg abból, amit 2-3 éve ígértek. Nem nyjlt, nem moddolható, nem fejleszhetõ. Az hagyján, de hogy még nem is egységes... :(
De viszont van egy csurigra lemodellezett repülõgéped start up-al, navigációs rendszekkel, fegyverekkel, tényleg ennyire csak a Falconban volt lemodellezve harci repülõgép.
Amúgy a lua az elvileg egy viszonylag egyszerû programozási nyelv, lehet próbálkozni... :)
A heli szimiulátort szeretné, ém, de nagyon. Viszont egy Ka-50 szimulátort nem. A valóságban az egyszemélyes harci helikopter egy bukott dolog. Átlag feletti kéepsségû emberek sem képesek effektíven használni. Akkor én miért tudnám egy szimben? Nem élvezet, kínszenvedés.
Ezek után lefogadom, hogy az AH-64 - ha valaha kijön - az is külön addon lesz amiatt, hogy a kétszemélyes repkedést megcsinálhassák.
Háát igen, aki emiatt invesztélt be, annak tényleg nagy csalódás, pláne ha nem szereti a Heli szimulátorokat.. :( Bár én úgy gondolom, mindent összevetve, hogy talán a BS jelenleg a legkomolyabb szimulátor. (repülési modell, avionika, grafika, stb) Persze lehet, hogy tévedek... :)
Az biztos, hogy qrva fasza lett volna ha az egyik oldalon támadnak az A-10C-k és a 15-ösök kísérik õket míg a másik oldalon a su-25, 25T-k, Ka-50-ek támadnak és a 27-29-esek meg oltalmazzák õket.Mekkora happening lett volna már!
Na igen... mert így online, elég érdekes lesz.. csak A-10-es gépeket fognak emberi pilóták vezetni... Úgy lett volna az az igazi, hogy pl szintén emberi irányítás alatt védik õket F-15-ösök és támadják õket 29-esek, vagy 27-esek... És még a BS integrálását is csak remélik.. a 2 szimulátor(BS+A-10C) közös online használata, szerintem nem fogja beváltani a hozzá fûzött reményeket.
Ennek ellenére, én valószínûleg megveszem majd, mert az A.10-es az egyik kedvencem.. az árára kívánxs leszek, lehet ez is 50$ lesz induláskor, mint a BS.
Will DCS: A-10C Warthog be online-compatible with DCS: Black Shark and Flaming Cliffs 2? A: We hope to be able to release a compatibilty patch for DCS: Black Shark after release. Compatibility with FC2 is unlikely.
Na jó, nekem most ment el a kedvem az egésztõl. Nem igaz, hogy nem lehet egy fejlesztésben kiadni valamit. Nehogy már véletlenül F-15 kötelék kísérhessen A-10C multis játékban, stb.
Az ED folyamatosan hülyíti a népet. Nagyjából semmi sem valósult meg abból, amit 2-3 éve ígértek. Nem nyjlt, nem moddolható, nem fejleszhetõ. Az hagyján, de hogy még nem is egységes... :(
Mondjuk a kiadás elõtt néhány hónappal a gépigényrõl valami konkrétumot mondhattak volna..
Ígérni sokkal korábbra ígérték.Jelesül arról volt szó, hogy a BS megjelenése után 9 hónappal jön a következõ modul ( A-10C ) majd ezt követi újabb 9 hónap múlva a következõ ( AH-64 ) és így tovább. Na most az a helyzet, hogy aki "ismeri" ED-et azu tudja, hogy az sem igaz amit kérdeznek, nemhogy a határidõk. ;)
Õszre ígérték, de sztem az év vége játékfejlesztõknél karácsony.
Ha már eggyik videó a másik után jelenik meg reményt ad arra hogy most nem csak igérgetnek de ténleg lessz valami az idei megjelenésbõl. A videók nagyon jók.
Marha jó lesz ez. Nagyon ütõs ez az A-10C, de mi ez a király sivatagos terület? Sokkal szebb mint az eddigi grúz hegyek! Nem tudtam hogy új terület is lesz benne.
Nagyon jól néz ki, jól látom hogy lemodellezték a reptéren a jelzõfényeket, és már nappal is láthatók nem csak ejszaka a fényük. Bár én jobban örültem volna valami vadészgépnek pl Mig29 Su27 F16 vagy F18-nak, de legalább lessz egy klikkelhetõ repülõgép, nekem a Black Shark is nagyon tetszett de sajnos akármennyit gyakoroltam nem tudtam rendesen irányitani, van valami hir arról mikor jelenik meg?
Még egy oldal van hátra a fordításból, de képtelen vagyok ma a végére érni. Elég sok szakszó van benne, és ha már megemlítik a TACAN, ILS, JDAM és egyebeket, azokat is kifejtem egy kicsit. :)
Én a gépigényére rohadtul kíváncsi leszek... Amúgy nekem a lézer irányítású bombázás nagyon be fog jönni. Ki tudja mi újat csempésznek bele a magasabb játékélmény reményében, cserébe azért, hogy lebutítják a full realisztikus formáját. Ha valaki új dologra talál a neten csak bátran linkeljen, azért van a topic...
Szerintem hasonló lesz mint az FC2 vagy a DCS ... max egy javított változat .. Bár szerintem az nem olyan rossz már.
Nem tartom valószínûnek, hogy ezeket a dolgokat újra megcsinálták volna ...
Valszeg a "talajvíz" szimulációja is megmarad ... ha azt kigyilkolnák, asszem sokat javíthatna a teljesítményen...
De persze mindez csak találgatás ...
Mi várható? A tereptextúra földközelben továbbra is vagy várható elõrelépés?
FC2 elég érdekes lett ... földközelben lassabb, vadászokkal gyorsabb mint a BS ... (Bár tény, hogy a cápával nem sokat korzózok 2-3000 méteren xD)
A Su-25-nek és a Su-25T-nek elvileg már a repmodellje és a damage modellje is komolyabb mint a többi gépé, hasonló mint a BS-ben, de ugye mégiscsak merevszárnyú ...
Ha menni fog szépen multiban mindhárom (És a többi, ha megérjük ...), akkor lesz ennek jövõje :)
tetszetõs.. :)
volt szerencsém kiprószálni az FC 2.0-át ,de valahogy lassabbnak tünt (optimalizálatlanabbnak) mint a BS..
annak ellenére hogy a Su-25T-ben feleannyi szimulált rendszer, vagy olyan összetett fizikai repmodell sincs mint a heliben
ezzel csak azt akarom mondani ,hogy az A-10C ilyen szempontból kérdéses mennyire fog jól futni..
Ne szórakozzatok már. Az A-10C az nem FC2.0 addon lesz? Ez most kell megtudnom?
IRL sem valami nagy
Ezen a képen szélesebb a HUD, van alatta az a billentyüzet és itt egy picit még szélesebb is a tartó része, a te képeden sokkal keskenyebb. Kicsi a monitorom és ezért nekem nem mindeggy. Na persze ez annyira nem lényeg csak jelenne már meg, legfejebb ha ténleg kicsi összegyüjtök egy nagyobb monitorra.
DCS "modul" lesz ... teljesen önmûködõ szim, nem kell hozzá semmi, de valszeg multiban lehet együtt repülni az FC2-vel és a BS-el (így tartom logikusnak, hiszen azok már mennek együtt ... de asszem olvastam is ezt valahol!)
A HUD pedig szvsz normál méretû lesz ...
A második kép és az elsõ videó alapján nekem nagyon kicsinek tünik a HUD rész, nektek nem? Arról van valami hir hogy ez most külön szimulátor lessz vagy egy add-on féleség? A helyszin az változik vagy az marad mint a Black Sharknál, és multiba lehetlesz egy küldetébe belépni Black Shark A10-es és FC2-vel?
várós, kár hogy valami vadászgépet még nem csapnak mellé :)
Várj, ez nem ugyanaz ... csak majdnem ... ez a TBS - The Battle Simulator, ez a katonaságnak fejlesztett tréning szim az ED-tõl ..
Bár a repülõs része az lehet hogy ugyanilyen lesz :)
Ja. Linkelni úgy kell jútyúbról, hogy flash közé teszed a linket ( [ flash ] [ /flash ] ( szpészek nem kellenek! ) a linkbõl pedig http://www.youtube.com/watch?v=oi-XCdg1jT0 kiveszed ezt -> watch? az egyenlõségjelet pedig lecseréled erre -> / Szóval ilyen lesz a link : http://www.youtube.com/v/oi-XCdg1jT0
Valóban nem túl informatív az elsõ post de a nyitó védelmében annyit megjegyeznék, hogy aki szimezik az tudja mirõl van szó.Aki meg nem annak mindegy.Ennek ellenére valóban lehetett volna bõvebb a topiknyitó hsz.
Nos igen, picivel több infó is kerülhetett volna az elsõ postba, de akkor hiánypótlásként:
Az A-10C Warthog a Eagle Dynamics - Digital Combat Simulator-ának 2-ik modulja lesz, repülõgép-szimulátor, hogy melyik géprõl fog szólni, azt hagyom, had találgassátok :)
Komoly repülõgépszimulátorként várható, klikkelhetõ kabin, TIR támogatás, ramp start procedure, élethû FM, DM (A találatok nem csak megjelennek a gépen, de a az alrendszerek meg is hibásodnak, stb ...) , de mivel az elõzõ modulban is (DCS - Black Shark) van "árkád" lehetõség, így valszeg ebben is lesz, szóval nem csak a szimulátorrajongóknak, hanem a lelkes érdeklõdõknek is élvezetes perceket nyújthat majd ...