ezt a homokratyizast szerintem sem kene eroltetni, tok szimpatikus host sikerult csinalnom, erre jon az Anders, el is kuldtem a picsaba...
nem kene atesni a lo tulso oldalara... zz
amugy en most jutottam egy az act3ra es igazabol naogny tetszik a jatek, a combat szokhato, de nekem jobban bejott az da:o beli combat, de a dumak es a tortenet tetszik, qunarikat tenyleg nagyon jol megcsinaltak, qunari magek meg picsadurvak :D:DD::D ilyen kene a csapatba!! : )
Egy dolgot nem értek, hogy mire volt jó ez az Anders és Hawke románc? Úgy értem Hawke egy tökös csávó, míg Anders kompanion bla, bla, bla kis rózsaszál. Miért nem akkor egy csinos nõvel vagy már mindenkép kihagyhatatlan akkor egy hasonló kaliberû macsóval smárol? A tökös bikából ripsz-ropsz egy kis nádszál kisasszonnyá változik át, most õszintén az ember már nem tud rá úgy tekinteni mint a játék elején.
no sikerült kijátszani elsõ körben .. 42 óra és elméletileg mindent megcsináltam
da:o-hoz nem hasonlítom, teljesen más játékként kezeltem, így egész jó lett
story egész korrekt, bár néhol hiányoltam elég sok mindent ami nagyon nagyon zavart az - nem tekintve a társak "öltöztetését" - hogy kb egész játék alatt volt v 2 féle kinézetû felszerelésem - mágus - majd a végén a champion set.. hát ez nagyon siralmas.. fõleg h társak is végig uúgy néztek ki :\ remélem majd jön ki mod hozzá
Kijött új nvidia beta driver. Elõtte very highba 10-15 fps volt kb gtx 470el most 40-60 minden csutkára tolva. Nem gondoltam volna, hogy egy nyamvadt driver ennyit hozhat...
Igen, az igaz, de azt olvastam a Gamepodos tesztben ha van dx10-es kártyád -mint nekem- akkor fut dx10-ben...a render dx11-re kattintva és high beállításokra állítva...ez így mûködik is, játszottam így, de egy idõ után -vagy pedig azonnal jön a kék halál... ...azért ez rohadt idegesítõ...
Visszavonom azt hogy a 2 kezes warriornak nincs helye a csapatban, kicsit átgondoltabban fejlesztettem és meg vagyok elégedve, szituáció függõen még jobban is teljesít a roguenál, ha lehetne macrot írni írnék egy no brainer cleave-assail-blood frenzy macrot megspékelve egy Haste-el és arra verném a fejem a billentyûzeten.
Szimpla, Vanguard>Reaver>2 hand Spec, többi dísz
Bár továbbra is fenntartom, hogy a friendly fire miatt nagyon észnél kell lenni, ma is sikerült a tankon kívül mindenkit 1 hitelnem figyelmetlenség miatt.
hat en a 2 kezes warrioral :D van nekei egy ilyen kepesege hogy beleharap az elenfelbe es feltoli a hp jat valamit kis heal kis poti de minden borul kb 2 utesbol. A boss hp enemyk maradnak csak azokal meg nyilvan kicsit jatszani kell de semmi komoly . Na igen a rock wraith ott kelett rendesen pausalnom es iranyitani a dolgokat de par visszatoltes utan az is meglett .
Meredith bár egy fanatikus hülye, nem volt ennyire szemét csak miután megszerezte az idolból készített kardot, ami teljessen gajravágta, mint a Varrik báttyát. Orsino-nál nem tudok ilyen "mentõ" körülményrõl. Mostanra azaz érzésem támadt, hogy ebben a világban a Temlároknak és a Chantrynak igaza van. Amikor a DA2 elkezdtem és ACT.III. végéig (elsõre) a mágusok pártját fogtam. De már nem így látom; köszönhetõen Andresnek és Orsinonak.
mert Orsino egy I-D-I-Ó-T-A. így, nagybetûvel. ha az ember kicsit is olvas a sorok között, akkor elég egyértelmûen kiderül, hogy egy inkompetens barom, aki behódol egy másik komplett idióta nyomásának (Meredith, aki messze túl "heroikus" halált kapott ahhoz képest amiket tett), ezzel szépen lassan lehetetlen helyzetbe hozva kismágusokat - van egy-két helyzet ahol kinyilvánítják nemtetszésüket, mert ugye baromira nem számított Grace-nek (tetkósarcú kiscsaj), hogy Orsino küldött "békíteni", tippre nem véletlenül. a végsõ vérmágiás aranyköpésének már csak "szimbolikus jelentése" volt - idiótán élt, idiótán döglött meg. nem kár érte.
Simán mûködik. A 2h warri iszonyat durva. Én hardon játszom, de Anders-t nem nagyon viszem magammal, inkább valaki mást + Varric, Merrill párost, de szinte mindegy, hogy kit visz az ember magával. Nightmare-hez kell healer, de alatta nem fontos.
Anders,Merrill,Varric+2h warri? Es ugy megis ki tankolt?Ne mar,ezt a setupot meg normalon is megzabalja a rock wraith vagy a sarkany. Nightmare-t nem probaltam,a hullamokban random helyeken spawnolo ellenfelek teljesen kiabranditoak voltak igy is,a visszarohangalas pedig szinten nem vonz.
Orsinonak a végén vérmágiát használni és átváltozni azzá az izévé? Gyakorlatilag mindenki körbevette, a Champion, egy lyriummal megetetett elf, 2 mage (nálam -Anders), 2 íjász, gyakorlatilag egy fél hadsereg és mégis. Miért volt jó õket megvédeni, tudhatta hogy meg fogjuk ölni Meredithet, hasznot húzhatott volna belõle vagy tévedek? A végigjátszásomon a mageket választottam ugyan, de mindenkit bevágtam aki vérmágiát használt és nem mutatott megbánást, akkor a végére ez miért kellett?
Lentebb irtam de en Nightmeren nyomtam vegig es 2 kezes wariorral. Eleg jol lehet vele apritani igazabol sehol nem akadtam meg ok a potikat nyeltem rendesen na de hat kit erdekel volt eleg :D
Ami igaz hogy senki mas nem fert be mellem aki melee karakter mert 1 hiteltem volt mikor 3000-4000 ezreket utottem :D :D pusztult minden 1 utesre ! A csapatba Anders Merrill, Varric volt en elore chargoltam a tobbike meg lerendeztek az aprolekot neha kellet 1 1 heal 1 1 poti de szeritem nagyon elvezetes volt a gama igy .
Most kiprobalom egy kicsit a maget de nem hiszem hogy meg 1 vegig tolom ahoz eleg uncsi :P
Kihívás az van, csak kínkeserves és rendkívül idegesítõ, a legkisebb hibát is megtorló, néhol egész csapatot 1 hitelõ AoEkkal, 1 hitelõ assassinokkal és igazságtalan resistekkel, de abbahagyom a sírást 8)
Különc valszeg nem élvezné a normált, neki a kihívás a fontos ha jól látom, és igen nekem is feltûnt a demoba a normal túl könnyû lett és nagy moobsokat használtak ez nightmaron érdekes lehet egyszer majd kipróbálom :)
Naugye. Nem reális, ha szépen feláll a csapatod és tank+rugó stb. védi elõlrõl a mágust/healert/íjászt és HIPPHOPP százezren beteleportálnak a hátad mögé, egyenest a gyengébb karik közé. Ilyenkor elképzelem a készítõk jó édes anyukáját, hiszen ezért a gyenge kariknak is bírniuk KELL a közelharcban valameddig (assák ellen meg semmit sem bírnak, az meg bárhol megjelenhet). SZal. ez egy nagyon béna játék emiatt. Maga a harc kifejezetten irritáló ebbõl a szempontból (is). Én ezért toltam normalon végig. Nem vagyok hajlandó ilyen hülyeségek miatt szopni.
Ezért sem értek egyet azzal, hogy miért nightmare a nightmare. Jobban meglehetett volna oldani, kevesebb de nagyobb életerejû ellenfelek vagy esetleg 1-2 újabb csatlakozó hullám. Néha komolyan összetörtem már az F9-et, hiszen ahogy meghalt valaki vagy nem úgy alakult a fight ahogy szerettem volna, egybõl reload mert én csak úgy szeretek csatát nyerni, ha szép volt és ez sokszor nem kivitelezhetõ, fõleg ha a hátul álló healerem, ranged karakterem mögé beugranak 5-en, akibõl az egyik egy assassin aki rosszabb esetben egybõl stealthbe megy és máris mínusz egy ember.
Ennek ellenére nem váltok, mert a CTRL+A, autohit addig kimegyek a konyhába nehézségnek bár van értelme, de nem nekem.
Szerintem nem pussyság visszaszaladni, nem tiltja semmi, egyszerûen kivitelezhetetlennek tartottam több helyen, hogy kitartsak egy tankot mondjuk 2 Rage demon ellen, 3-4 magasabb rangú íjász és egy revenant ellen vagy hasonló felállás ellen. Nem probléma a futás, csak nem szép.
Namost "ezért" nem kell nightmare-en tolni az ilyesmit. Mennyire reális érzetem van a harcban, mikor mint a csík futunk vissza termeket, hogy a hullámokban "elõtûnõ" ellenség ne gyûrjön maga alá 1msec alatt.
A kiteolás, elfutás elengedhetetlen Nightmare fokozaton és ez szerintem a nagy CDjû tauntnak köszönhetõ. Az akár 3-4 hullámban érkezõ ellenfeleket MUSZÁJ megfogni egy nagy sebzést elnyelni képes karakterrel, nincs mese. Meglövik vagy rávernek az egyik zsiványra, magere nagyon nehéz vagy szinte lehetetlen kikecmeregni a chain knockback, knockdown alól fõleg ha többen ütnek, az ellen se az Evade, se a Mind Blast se a vízbül kivont zoxigén se véd meg.
Mikor CDn van a taunt, a goad vagy egyszerûen csak hátrányos helyzetbõl kezdenéd a harcot, a legkönnyebb módszer a hátrafutás vagy egy karakter beállítása az ajtóba (ami mellett elszaladnak illetve eltolják az útból, de még mindig segít, fõleg ha tank az illetõ)
Ilyen harcok például Merrill küldetésénél, mikor kijövünk a barlangból amikor meghalt "valaki" bent, itt nem is ajánlom a visszafutást, hiszen NEM LEHET visszamenni, azóta se tudom mi lett a tükörrel, mert csak a táborban tudtam "tevékenykedni" azután.
Thrask elleni harc a barlang elõtt. A Hollók elleni harc egy régi ismerõs kiséretében.
Gyakorlatilag MINDEN fight ahol 1 assassin + Lieutenant, 2 assassin vagy egy Arcane vagy Frost Horror megtalálható.
Majd leírom az elmélkedéseim a healer magerõl is (hátha érdekel valakit), amiben csak egyetlen negatívum van (vagyis pontosan kettõ, de az egyik orvosolható) 1. Bethany 8( 2. Arishok elõtt ha nem viszünk potit, amivel respeccelhetünk akkor egy Tarr Béla filmet is megnézhetünk a fight alatt.
Tegnap befejeztem a játékot 64 óra és 25 és fél szint után. Morfondíroztam azon hogy újrakezdjem-e (nem kellett sokat) viszont az hogy mivel, az már kicsit más tészta. Pár elmélkedésemet osztanám meg, felkavarva egy kicsit az állóvizet.
Szerintem nem vagyok egyedül, ha azt mondom, hogy ahhoz hogy sikeresen vegyük NIGHTMARE fokozaton a harcok túlnyomó részét egy jó erõs TANKra és egy HEALERre mindenképpen szükség van, azok nélkül (legalábbis szerintem) nem lehet valaki sikeres a játékban. (Definícióm szerint sikeres: nem fekszik el senki és esetlegesen még italt sem kell fogyasztani, talán még ide sorolható a kiteolás, az elfutás messzebb lévõ szobákba taktika is, ami nélkül néhol szinte lehetetlen a játék, de errõl késõbb) Rogue Ahhoz hogy valaki egy kis elõnyt szerezzen XP szerzés szempontjából és akár questtárgyakhoz (vagy jobb felszereléshez) jusson kell zsivány a csapatba, nem beszélve a csapdákról, ami "Injuryt" okoz ha belelépsz, tehát ha nincs nem lehetsz sikeres a játékban. Rengeteg tankot segítõ képességük van pl. a Goad (WoWban a Misdirection tudja ugyanezt) ami rendkívül fontos Hadnagy vagy egyéb, aurákat használó mobok ellen (Lieutenantok) akik legtöbbször (és a körülöttük állók) aggrot dobnak ha aktiválódik az aurájuk. (Lehet hogy én vagyok a lassú, de ha már letette a kardját már késõ volt a dispel) Ez a viszonylag nagy CDjû tauntnak is betudható. Ha valaki zsivánnyal játszik (vagy magedzsel) és a fõkaraktere szokott elõl menni (amelyiket irányítja) találkozhat azzal a problémával, hogy az ellenfelek mindig azt támadják meg elõször, akit meglátnak ezért én kifejezetten hasznosnak találom a stealth képességet, amivel azonnal kivédhetjük ezt. (Fontos tudni, hogy az ellenfél íjászai a legnagyobb ellenfelünk ebben az esetben, fõleg ha már elindult az animáció, az ellen semmilyen fal vagy távolság nem segít csak az ellenfél halála vagy egy sikeres stun)
Másik hatalmas elõnye az egész assassin ág, amivel gyakorlatilag kisebb, neves bossokat is könnyedén kiiktathatunk egy assassinationnel de az utána következõ twin fangs biztos elég (fõleg ha van Mark of Death vagy egyéb -dmg resistance a targeten) A fõ probléma ezekkel a skillekkel az animáció ideje. Arishoknál vehetõ észre a legjobban a dolog, egyszerûen ha nem jól idõzítetted, nem volt idõ elfutni elõle, mindenképpen eltalált amíg a karaktered visszafordult alapállásba. Animációhoz hozzátenném még, hogy bár a stealth aggrot dob, de mindenképpen eltalálnak az íjászok amint a lövés animáció elindult, hiába látszódsz vagy sem, így ha olyan helyen vagyunk, ahol nem lesz csapda, nyugodtan menjünk a tankkal elöl.
Hogy õszinte legyek nem próbáltam még a kettõben de mindenki emlékszik a Dragon Ageben is gond volt az íjászokkal, szerintem ez itt sincs másképp és ez Sebastianon jön ki a legjobban. Egyszerûen nem fér a csapatomba, Varricot nem tudja kiszorítani. Sebastian egyéni ágán a 2 "Finishing Move" lövésen kívül semmi érdemleges nincs, gyakorlatilag autoshot a srác (ami nagy DPS kétségtelen, de Nightmaren ez NEM elég) Az íjász skill"fán" egyedül az upgradelt Pinning shot ami használható (talán még a Death Shot), a tûzsebzéses és a nagy területre ható nyílesõnek se értelmét se használhatóságát nem vettem észre. (Tippben írja a játék is és mások is írták, hogy az AoE kihozza az Assassinokat, én ezt nem vettem észre de biztos így van) A többi skill pedig általános minden zsiványnak.
Varricnak ezzel szemben MINDEN saját skillje hasznos, a sorozatlövés és az ellökés lövése nagy sebzés és életmentõ lehet egy társsal szemben, ha mondjuk a földön fekszik és chain knockdownolják.
Isabela nem volt rossz csapattárs, de a saját questjein kívül õ sem fért a csapatomba (meg ugye azért sem, mert ugyanazt tudja, mint én) Véleményem szerint MAXIMUM 2 melee fér el a 4 fõs csapatban Nightmare fokozaton és az egyik a tank ugye. A mobok néha kifordulnak rád, ellöknek ami damage kiesés, tûzlabdáknál, golem golyóknál és egyéb AoE sebzéseknél se mindegy hogy hányan sebzõdnek ráadásul vannak bossfightok, amik egyszerûen NEM igényelnek melee karaktert a tankon kívül mert 2 hit és elfekszel, ami egy újabb F9 lenyomást eredményez. (pl Ancient Rock Wraith)
Magedzsel fogom újrajátszani a játékot és valószínû hogy healerként kell, 2 okból is. Szeretném többet magammal vinni Merrillt és szeretném minimálisra csökkenteni Anders használatát. Ebben a végigjátszásomban az állandó AVELINE, VARRIC, ANDERS, ÉN, mint duplatõrös rugó volt jelen.
Merrill nem tanulhat gyógyítást, így hihetetlen mértékben csökken az esélye, hogy sikeresek legyünk Nightmaren vele, hiszen Anders és egy tank (Aveline vagy a játékos mint warrior) KELL a csapatba, kell egy zsivány is ugye és maga a játékos. Ezért Merrill csak akkor alkalmas hogy a kispadról felálljon, ha mi vagyunk a healer vagy a tank.
Fenris a másik örök kispados nálam, ennek is több oka van. 2 kezes fegyveres warrior véleményem szerint ABSZOLÚT nightmare ellenes, olyan Friendly Fireje van, hogy csaták végkimenetele múlhat a csapattársak állandó mozgatása miatt, mert kénytelenek elmenni ha nem akarják, hogy 1 hitelje õket a társuk. Nem tud pajzsot használni így tank nem lehet, más alternatíva nincs ahhoz, hogy tankolhasson, hiába van védelme, nem elég. Harcot kezdeményezni 2 kezes warriorral lehetséges és viszonylag sikeres, de csak az elsõ pár ellenfél ellen, a többi hullámnál CD lockolva van és csak az autohit marad (ami nem túl nagy a rugóhoz vagy a magehez képest) Ráadásul nagy aggro esetén nagyon nagy damage spikeot kaphat, amit healelni kell ugye és ezzel egy fontos supportot vettünk el a tanktól. (Healnek is nagy a CDje ugye)
Röviden, szerintetek mik az életképes kasztok, csapatok a játékban nightmare fokozaton? (Többi nehézség nem nagyon jön szóba)
Véleményem szerint a legjobb variációk: A játékos tank: Anders vagy Bethany*,Merrill, Varric A játékos duplatõrös zsivány: Aveline, Anders vagy Bethany*, Varric A játékos 2 kezes warrior: Aveline, Anders vagy Bethany*, Varric A játékos healer mage: Aveline, Merill, Varric vagy Isabela A játékos dps mage: Aveline, Anders vagy Bethany*, Varric A játékos íjász: Aveline, Anders vagy Bethany*, Fenris
Ti mit gondoltok errõl?
Apád meg egy szökevény mágus volt, aki miatt anyád otthagyta a nemesi házat és a rangját is... Hmmm... Érdekes. Te magad meg vagy mágus vagy, vagy a húgod (volt) az... Ez is érdekes...
A fikázók nagy része sajnos azt se tudja, mi fán terem Dragon Age lore...
Mondjuk tok jo hogy fikazzuk de azert csak jatszunk vele :D
Milyen szerepe lett volna Kirkwall-nak, amikor a DAO Ferelden-rõl, és annak védelmérõl szól? A város pedig nem légbõl kapott, hiszen rajta volt a Thedast ábrázoló korábbi térképeken is stb.
arról nem is beszélve,hogy gyakorlatilag tök érdektelen a story,behoztak egy olyan várost,aminek 0 szerepe volt dao-ban,megvillantanak egy anderst meg flemethet,azt jónapot,örülj paraszt
ja act3 ra elfaradt a jatek, act1 eleje gyenge, act2 egeszjo, act3 meg kimaradhatott volna siman, bar kellett a da3 elokeszitesekent. dao mindenteren sokkal jobb volt, bar da2 is kellemes orakat nyujtott, de hogy nem vagyom az ujra jatszasra olyan szinten mint dao-nal, az biztos. foleg hogy ahogy olvasgatom, minimalis kulonbsegek vannak a donteseink kimenetelei kozt. daonal nem tudtam letenni, itt meg siman abbahagytam 2-3 napokra a jatekot :\
en annak ellenere hogy utalom, nem oltem meg, csak elkuldtem melegebb eghajlatokra. mert nem fert volna bele a fokarim jellemebe egy "tars" megolese, az mas kerdes hogy fenrist muszaj volt, mert ellenem fordult :D
egy kerdesem lenne hogy lesz izabellabol kaloz kisasszony ?:D
Hat enis vegere ertem 2kezes warrioral nigtmaren volt egy ket fight ahol vissza kellet toltenem de amugy szetdaraltam mindent :) kicsit lapos volt az egesz jatek ide futok megolok mindenkit oda futok levagok mindenkit :P egy ket nagyobb boss harcon kivul mondhatni zero ez a gama elodjehez kepest :( kizart hogy meg 1 vegig jatszam barmivel is.........
Azért szarnak én nem nevezném. Igaz nem adta azt az élményt, mint pl a Wizardry 7, ami minden idõk legnagyobb crpg-je. Némileg visszás, hogy 93-ban (majdnem 20 évvel ezelõtt ugye) tudtak nem lineáris játékmenetet, kb 6-féle befejezést, gondolkodásra serkentõ feladatokat csinálni a készítõk, most meg nem. Ettõl eltekintve nekem tetszik a DA2, amit sajna az agyhalott, metroszexuális új nemzedéknek csináltak. Legalább szép és látványos. :)
uhhh.....act3,egyre unalmasabb a játék:( nem gondoltam volna h a gamedesign lesz elnagyolva,talán ezért nem évente kiadni a részeket...kb most érett volna meg az idõ egy izmosabb DAO kiegészítõre,nem egy kettõnek hazudott szarra :(
Na én is a végére értem majdnem 39 órával és 795 xp híján 23-as szinttel, two-handed warriorként. A mágusokat választottam. Minden társam éleben maradt, nem öltem meg Anders-t. Fenris elõször elpártolt mellõlem, de aztán újra mellém szegõdött :D Sebastian-nak meg nem tetszett, hogy életben hagytam Anders-t, ezért lelépett :D Merrill-el meg komolyra fordult a kapcsolatunk xD Szerintem most újra nekiállok rouge-ként.
Az volt. :) Utána gyorsan beújítottam Merrillel. :) ...el is kezdett most az Act 3 elején féltékenykedni a kis homár.
Azt hiszem, hogy van valami ilyesmi Bug, akkor jön elõ, amikor Isabella elmegy, és a játék valahogy félreértelmezi az egyik passzív képességet, vagy mi. Sokat nem tudok segíteni, de talán készült hozzá valami mod, ami segít ezen... Dragon Age Nexuson keress utána.
Nem tudja véletlenül valaki, hogy miért lassult le a varázsló karakterem? Mozgása normális, de mikor varázsolni kell... Az iszonyat. Mire elsüt egy varázslatot a többieket vagy legyilkolták vagy már kinyírták a támadókat. Esetleg valakinek hasonló tapasztalat?
Köszi
Aki ennyire utálja Anderst, az döfje le, lesz rá lehetõsége. meg van oldva :) Nálam nem volt buzi, legalábbis én nem nyomultam rá, haverok maradtunk. nekem nincs semmi bajom vele. a "terror" akciója meg hidegen hagy :D
Anders nem npc, hanem companion. Egyébként szerintem is egy köcsög. Le is smárolta a Hawke-m. Ez volt a múltkori kiakadásom oka.
Szerintem a legnormálisabb companion Varric és Merril. Mindkettõ jó fej. Kár hogy nem fér el még egy rogue a partiban. Legközelebb, ha harcossal viszem végig, tuti ott lesz mellette Varric is.
Elég különbözõek a karakterek, de legalább a világon belül reálisak. Nekem ezek a sok tekintetben változatos karakterek jobban bejönnek, mint a "tökéletes hõsök hadserege". Egyáltalán nem baj, ha vannak ellenszenves tulajdonságaik. Ez nem valami Marveles marhaság.