ettol meg anders egy pocs, reg talalkozam ilyen iritalo npcvel. wynne is jobb ennel, meg talan zevran is.
amugy szerintem akovetkezo resz tevinter empireben jatszodik, vagy valami dlc vagy talan egyszer eljutunk oda, es akkro meglatod majd, milyen is az a hely ahol nem ovjak oket a templarok sajat maguktol. de pl ott vannak a qunarik, ok hogy bannak mar a mageikkel :D annal a templaros chantrys megoldas szazszor liberalisabb es megis a quanris mukodik jobban, liberalis gondolkodas nem tul elonyos ilyen hatalmu emberekkel szemben. illetve a fo gond az ami eleg sokszor elhangzott a da2ben, hogy a mageknek midnig ott a last resort a blood magic, lattuk milyen jo hatassal volt orsinora is :D mondjuk merril meguszta egyelore :D
Azért nézzétek a mágusok oldalát is: aki ezzel a képességgel születik, születésétõl fogva el van nyomva, meg van figyelve, vagy üldözve van, vagy örökre zombivá teszik. Megértem, hogy sokan félnek tõlük, mert ha nem elég erõsek, akkor könnyen megszállja õket a szentlélek. Egyetértek azzal, hogy valahogy muszály õket tanítani, "vigyázni" kell rájuk. De az, amit a Templarok és a Chantry csinál, az több kárt okoz, mint hasznot. A mágusok akció-reakció alapelvét tökéletesen beteljesítve, minél nagyobb elnyomás alatt vannak, annál jobban ellenállnak... Szerintem elsõsorban nem a mágusokkal van a gond. Ha el kéne kezdenem valahol rendet rakni, akkor azt tutira a Chantrynál, de fõleg a Templaroknál kezdeném...
Hagyjuk már ezt a terroristázást
egy homi terrorista rinyagép egyáltalán nem jo arc.
Gondolom ez is az idõ hiány miatt lett ilyen szintü, meg elég kölcséghatékony is lehetett, mert valszeg egy lelkes kisiskolás csapat dobta össze nekik...
Átvezetõ minek, amikor az Átvezetõk rondán lettek megoldava, mi ez comicbook? :D DA-ban legalább tisztességesen csináltok a kül. jelenteknél cinematicot. ami nem képregényes :S
Nekem ott 3x ivott Arishok. kemény dió, bár ha "szúrsz vágod, elmenekülsz" stylel legyõzhetõ. Rogueval végeztem ki, meg lassítottam a mozgását is. csak ugye idõ kérdése. min. negyedórás, ha nem több ez a párbaj:D nem néztem az idõt, de nekem kb 20 percnek tûnt :D Még a fõbossnál is hosszabb volt, ami egyértelmûen könnyebb volt (orsino meg Meredith)
van ilyen opcio hogy a csapatod az osszes qunari ellen, jo kis hent :) en azt valasztottam, miutan kiprobaltam a duelt, de a fokarim 1h+shieldes tokre damredes speces wari volt, es hardon 10 perc utan jutottam el oda hogy kb 70% ra levertem arishokot aki ott nemes egyszeuseggel ivott egy potit... szoval ugyvoltam vele hogy ahhoz nicns turelmem hogy 3 oran at gyepaljam.
Tényleg, azt hallottam, hogy ezt meg lehet úgy is oldani, hogy az egész csapat harcol. Én csak dueleztem az Arishokkal, a többiek meg a lépcsõrõl kukucskáltak...
Nekem vagy 3x újra kellett indítani. Egy az egyre kinyírt volna, mint egy hangyát. Folyton el kellett elõle futnom. Hát hogy unalmas nem volt, az egyszer biztos. Inkább az izzasztó szót használnám rá...
Illetve végiggondolták talán, csak hát mindenkinek nem lehet megfelelni. Ez az amit a Bioware régen tudott, és õk akkor nem akartak, csak annak a rétegnek akik "könyveken és mobiltelefon nélkül nõttek fel", ami régen nem is volt annyira szûk, de mára zömük "megöregedett" és már lehet nagy részük nem is játszik. Az új tizenéveseknek meg már más igényei vannak. Most nekik is meg kellene felelni, meg nekünk is akik maradtunk még. És ez lehetetlen.
Szerintem csak nem gondolták végig. Mivel normálon nagyon könnyû és hogy bõséges legyen a termés nagy moobsokat alkalmaztak hogy ne legyen unalmas. Gondolom erõsebb fokozaton ugyanavval a moobs tömeggel már nem lehet mit kezdeni, egyszerû játékosoknak. Nekik szerintem csak normálon érdemes "kínlódniuk". Azért láttok olyanokat, itt is, akiknek csak a nightmare jelent kihívást. Ezt így látatlanban gondolom az alapján hogy a demoban is nagy tömegeket használtak, de igazából ott nem volt kihívás normalon.
Mindenképpen érdemes ranged/caster partyval menni, elsõ körben vittem Aveline és Isabela-t, de szétalázott a sárkány, aztán cseréltem õket Anders-re és Varric-ra Merrill és a saját íjászom mellé úgy már viszont tök könnyû volt. Nyomkodni kellett a potikat így is, de fele annyira nem stresszes mintha lenne melee. A kis sárkányok is gyorsabban fogytak.
Én véletlen keveredtem oda és elsõre lement, igaz normalon. Andersnek van mindenkit gyógyító spell-je, az hasznos jószág. Fõhõsre durva tûzvédelmet lehet összepakolni, a többiek meg futnak. Mágusok azért jók oda, mert messzirõl is tudják lõdözni a nagysárkit, mikor fent tetvészkedik.
Ez az Arishok fight rugóval, nightmaren pff... kikészültem idegileg
van healer, anders, vagy te ha magus vagy akkor specelhetsz arra. amugy az hogy amikor elrepul es megoli egyszerre a mageidet az user error, ott szetkene szorodnod a hold hasznalataval es a pausevel egyesevel megmondva hova ki mozogjon. a kis sarkanyokat meg warrior taunttal vagy rogue aggro atpakolos kepessegevel ami asszem a scoundrel also agjan van. high dragon harc amugy nagyon party setup igenyes, nem igen lehet barmilyen partyval leolni, oda enis vittem anders sajnos, de vele elsore lement. (elotte 0 healem volt ugy nehez:D)
Ez kivételesen user hiba mert már jópáran lenyomtuk nightmare szinten is a játékot high dragonnal együtt, tedd normálra a nehézséget ha végképp nem megy.
Na most végképpen elegem lett a DA2bõl, nem tudom mért szartak bele a készítõk a játék tesztelésébe, de ez már számomra nyilvánvaló. Egy rakás helyen olyan mértékben unbalanced a játék, hardon, idáig 5 olyan helyzet volt ahol éppen mentett a gép a harc elõtt, rá 3 másodpercre már meghalt mindenki (quanri szuper csapás barlangban...) de ez a high dragon, ez már tényleg nevetséges, jó erõs, nehéz lenne leverni, persze hosszú idõ alatt. DE az hogy nem elég hogy elrepül és vmi aoe szarral bombázza csak a mágusaimat,aból 1 elég mind3ank... mág jön 6000000 milló kisebb sárkány is akik szintén a mágusokat rohanják le. Jó vhogy újra élesztgette mindenkit, de hogy itt is több hullám van, folyamatos bombázás mellett, hogy gondolták ezt? még ha lenne healer a játékban akkor is nehéz lenne, de így hogy nincs.... percenként tölthetsz 1 vkinek hpt. + még a gyógycsomag sem ér szart se, mert abból is csak 1 fajta van, nehogy már több sérülést is gyógyítson, utolsó hullámban a 3 mágus hpja nem tette ki a 100at együttesen. 13 injury kit felhasználása után. persze aztán megint jött a roham...
Nekem olyan gondom van, hogy miután Flemet segít a csapatnak, még a játék elején, az azt követõ párbeszéd (a két mesélõ közti) után a töltési képernyõvel leáll a program, úgy csinál mintha töltene, de nem történik semmi.
nálam fel sem merült, h amit Anders csinált, az terroristaakció lett volna - fõleg mivel kb ennyire volt az. mit ért el? megölt egy párat a Chantry népségébõl, és kirobbantott egy forradalmat, amiben végre van esélye a mágusoknak arra, h szabadok legyenek - szerintem pont azt érte el, amit akart. a Chantry pedig támogatta a Templarokat - nem melldöngetve, de hagyta h azt csinálják, amit.
1. Assassin's Creed: Brotherhood 2. Total War: Shogun 2 3. World of Warcraft (elõfizetõi kártya) 4. Dragon Age II 5. Assassin's Creed II 6. Assassin's Creed 7. World of Warcraft: Cataclysm 8. The Sims 2 9. Call of Duty: Black Ops 10. Counter-Strike: Anthology
lol, még mindig van olyan, aki azt hiszi, hogy terroristák voltak
A muszlimok ugyanígy vélekednek a 9/11 ikertorony "lerepülésérõl". Akkor most nekik is igazuk volt? Mindegy hogy mi a cél és hogy én azzal egyetértek-e vagy sem, ha valaki ilyet tesz az egy mocskos terrorista. Amúgy Andres is mit ért el? Azt a kevés elfogadást is ami addig a mágusokkal szemben tanusítottak, semmivé lett. Bizonyította, hogy a mágusok megondolatlanul veszélyesek vérmágiával, de ezek szerint a nélkül is. Ráadásul ha a Chantry akkora szemét, miért nem támogatta a Temlárokat melldöngetve.
Itt vagyok, és nem vágom, hogy mire akartál célozgatni (bár az is igaz, késõ van már...). Ha valamit akarsz, akkor azt írd le, és nekem válaszolj. Kösz.
amugy nem tulsagosan tetszik ds3 :( eleg szargagyi az animacio, hogy mozog mar ez a no te jo isten :( mitn valami karot nyelt robot, semmi noiesseg nincs benne.
kicseszni a Chantry-vel? akiknek a Templar-ok a részei, ezzel támogatják a mágusok láncra verését, valamint szokásuk spontán ötlettõl vezérelve egész népeket kiirtani és tönkretenni - lásd elfek, mert ugye õk nem voltak alapból városokban lakó, elszegényedett, lenézett kétlábúak...
szóval igen, abszolút de érthetõ és pozitív dologként jött le számomra amit Anders csinált.
Hogy lehet pozitívumként megélni Andres tettét. Én utánna le se köptem. Csak azért nem nyírtam ki mert a játék nagy részében (kényszerbõl mert egyetlen!!! Healer) mellettem harcolt. Úgy elküldtem a francba, hogy csak na. Andreshez képest a Templárok talpig becsületes emberek.
brrr... most komolyan? Templarokba kb annyi jóság szorult, mint Charles Manson-ba... nem hiszem el h valaki képes komolyan a "jobbik" oldalnak tartani azokat a kétlábúakat, akik tehetetlen nõket erõszakolnak és kínoznak mosolyogva, valamint láncra verve kívánják tartani embertársaikat... persze, a mágusok sem makulátlanok, a társulat fele retardált, élen Orsino-val, aki egy imkompetens barom (amit párszor be is bizonyít harmadik fejezet során), de még így is szentnek számítanak templarokhoz képest. Anders kicsiny "terroristaakciója" pedig a legjobb dolog volt amit eddigi pályafutása során tett az a karakter, én a gép elõtt vigyorogtam, meg csodálkoztam h miért nincs olyan opció beszélgetésben h "szép!"
bár nekem DA2 nagy vonzóereje az volt h templarokat lehet benne ölni, és ki is használtam - ha már az elsõ részben nem lehetett kinyírni a Circle "õrzõit", itt korrigáltam ezt a hibát
Isabella [véresen, lihegve harc után]: Kösz Price23, hogy segítettél kinyírni Castillont! Prince23: Miért köptél le? Isabella: Hát tudod, hogy átverjük a rohadékokat. Prince23: Te ribanc, én segítek neked te meg leköpsz!! Isabella: Mondom, hogy csak megjátszottam!! Prince23: Kurva...
Kiáll melletted, mert azért van ott. Magasról tesz a város dolgaira, szóval melletted harcol akármit döntesz is. Sõt engem végül elvitt a hajójával is hiába kiáltoztam hogy "Merril! Merriiiiil!!!" A vállára csapott és vitt. Legalább is a törpe elmondásából nekem ez derült ki... (jó tudom ez bug) :D
Én Roguval végeztem vele, hehe:D Többek között ezért is mellõzöm Isabellát a csapatomból, a kasztom miatt. nálam 15-20 percig tartott boss. eddigi leghosszabb bossfight volt. sztem a DA 2-ben is a leghosszabb harc is volt egyben.
De én nem beszéltem meg vele, mivel nem volt ilyen interakció-lehetõség.
Im sorry meg Surprise lehetõség van a bakánál dumánál, de akkor nagyot koppan, még le is köp a szajha, mint Éva, csak kulturáltan tette annyi különbséggel :) szal ott szembesül a tényekkel. semmi warn nem volt elõtte.
Ja persze, ott a kunáris résznél kiálltam mellette, úgy hogy párbajban kivégeztem Arishokot 1v1-ben.
szal most ott van mentésem hogy átadom Isit a bakának, de van vmi sejtésem hogy csaliként használom a csajt, de jószándékból.
de még most se vágom mitévõ legyek, le vagyok blokkolva, mert azt szeretném, hogy a végsõ fightnél harcoljon a 4-es csapatomon kívül. Mer most a fõcsapatom, állandó teamem Aveline, Justice, meg Emó-buzi. szal magyarán én isabelát nem a fõcsapatban tartom, csak szeretném ha Meredithnél ott lenne velünk a csatában.
Jah, arra gondoltok?! Ott oda kell adni Isit, hiszen ez a terv amit kiötlöttünk vele, hogy levadásszuk Castillont, akivel utána szintén meg lehet egyezni szépen, egy csinos hajóban... :D
Szerintem ott mindegy, mert csak azért kell átadni Isabellát, hogy követni lehessen õket Castillonhoz. Szóval ha jól emlékszem csak "fake" átadás van. (De ez csak akkor van, ha nem adtad át a Qunariknak.)