Namost sárkány formában mindenki megtámadna, vagy elfutna és nem tudnál bemenni egy szaros kocsmába sem nyomozni, de a városokba sem engednének be, meg úgy sehova sem (nincs több szerencsejáték) és mindig tudnák merre jársz, nem lehet sunyizni. EZ kinek hiányzik. Egy megtépázott öregasszony ugyanakkor sehol sem tûnik fel manapság... AZtán ha porlémáznak a helyiek, akkor jöhet a shapeshift+sárkányláng kombó. A meglepetés elõnye nagy úr.
Gyerekek. Ez nem a Dragon Age 1 elõtt fog játszódni? A karakterünk pedig csak narrátorként lesz jelen? (DAO-s importált)
Putaság. Egy shapeshifter NÕ mindig jól jön a partiba. Mind1 hány éves, avagy hogy néz ki, hiszen úgyis alakváltó nemdenem?!?! Többit képzeld hozzá... :DDD
Flemeth: The mighty shapeshifts mother of Morrigan from Dragon Age: Origins Dragon Age 2 is also back with the party.
Partyban lesz Flemeth? Elég OP karakter.. :DDDD
ahm. nem baj, akkor kezdek egy emberrel, tegnap am is elbsztam :D megtaláltam a trainer-t :/ mire a táborba értünk már max szintten volt a törpicsek xD így meg nincs értelme :P
csak 1 kérdés, nem csak hozzád, hogy Allisterrel (vagy mi a neve) össze lehet jönni, nekem pl sikerült megdönteni egy elf mágus csajjal (dúlt a láv), törpénél is mûködik? és a végén mikor a trónra kerül, lehet "követni"? mert az elfet azért nem akarta, mert nem volt nemes ember. a törpém viszont az lesz, és jó lenne ha lehetne a vége az, hogy ketten ülnek a trónon :D
Ja azt meg kifelejtettem hogy remélem Morrigan illetve Oghren ha nem is nagy de szerepet kapnak a da2-ben! Mondjuk Morrigan-ek csak nagy szerepe lehet ha lesz
Sziasztok! Most vettem észre van topik már a da2-nek.
Remélem jó története lesz!! Mivel a dao-nak jó volt, de nem csak azért tetszett hanem a 6 eredet történet, és a nagyszerû csaták valamint a harcrendszer miatt de ez a daII-ben kicsit másképp lesz de ezen változtatni nem tudunk :S
Most azt olvasni mindenhol, hogy csak konzolon lesz akcióközpontúbb a harc, PCn maradnak a taktikusabb megközelítésnél. Ha ez tényleg igaz akkor megnyugodtam kicsit.
A Bioware nálam még sosem lõtt mellé, legalábbis az RPG, és a "buta rpg" kategóriában.
Szvsz mind remekmû.
Nálam Mass Effect 2 legalább annyira bejön, mint anno a Baldurs's gate, vagy KOTOR.
A DA:O pedig tényleg igazi remekmû lett, a leginkább ez van közel a régi izometrikus RPG-khez.
ideiglenesen banner ha kell :)
Úgy tünik ez egy fantasy mass effect lesz a dragon age világban. Akár jó is lehet, de a hardcore rpg vonaltól biztos hogy el kell köszönni. OFF: Nekem a mass effect 2 nagyon bejött egyébként.
Hm, hát érdekes dolgok lesznek itt.
Nevesített fõhõs aki beszél: Ennek örülök, utálom a játékokban a néma leventéket de nagyon. DA-ban a legepikusabb jeleneteknél is néha csak állt a hõsöm egyhelyben és némán. Vicces volt.
Csak ember lehet: Ez már kevésbé jó hír, bár még belefér. Valamit valamiért ugye. DA-ban fõleg elf karakteriem voltak, hát akkor most lesz sok emberem. :) Testreszabható lesz úgyis, lehet nõ meg férfi szóval nagy baj nincs azért.
Új párbeszédrendszer: Nekem tetszett a Mass Effect rendszere, meg logikus, hogy ha a hõsünk úgyis elmondja amit választunk akkor felesleges az egész választ végigolvasni. Hangtónus jelzõt nem igazán értem minek, ME-ben azért a lehetõségek végigolvasásából is lehetett tudni hogy akkor most Shep milyen stílusban fog reagálni.
Új harcrendszer: Na ez már neccesebb, nem igazán értem minek változtatni azon ami tökéletesen mûködött. Ha hasonlóan taktikus megközelítés marad mint az egyben akkor felõlem jöhet. De ha real time klikkelõfesztivált csinálnak belõle (gyk. konzolosítják) akkor ideges leszek.
BioWare írói legalább a fórumokon válaszolgatnak, mert sok dolguk nincs már.
A következõket tudtuk meg a párbeszéd rendszerrõl: A szöveg mellett lesz egy "hangtónus" jelzõ is, ami mutatni fogja, hogy az a párbeszédopció kérlelõ/fenyegetõ/közömbös stb. akar-e majd lenni.
Hawke személyisége nem lesz adott, mint mondjuk Commander Shepardé, de még nem árulhatják el, hogy ezt hogy is akarják elérni. Én egy The Witcher megoldásban reménykedek, ahol lesz egy naplóbejegyzés arról, hogy mit gondol a karakter magáról.
Hogy egy másik szemszögbõl élhessük át a történteket.
BioWare jolly jokere most az, hogy "azért távolítottuk el xyz játékelemet mert akadályozta a készítõket egy még jobban magával ragadóbb moziszerû történet elmesélésében".
Kijön hivatalosan is a Game Informer akkor majd megtudunk többet, ezek a médiaszerzõdések az exkluzív összefoglalókkal elmehetnének a...
" Game will use imported save from Dragon Age: Origins" - de mégis minek mikor nem vihetjük tovább a karinkat ? Morrigan létezö vagy nem létezö isten gyereke miatt esetleg.
Persze a ME2-ben jó poén volt olyan NPC-kel találkozni akiknek az elsö részben segitetünk igy ismerösként taliztunk, de itt Hawkenak lövése se lesz hogy DA:O-ban kinek milyen küldit csináltam.
Arról volt szó, hogy Hawke Ostagarból való elmenekülésére is fény derül, valószínûleg nem hagyják ki a ziccert, és játszható is lesz ez a rész, akár a csata elõzményei is más szemszögbõl. Ebben az esetben már eleve ott is találkozhatnánk Flemethtel, akár az Origins-beli karakterünk elõtt is.
Te egyébként a szenvedõ fél alatt mire gondoltál? Számomra még nem világos, hogy Hawke és a korábbi karakterünk hogy kötõdik majd össze. A Mass Effect 2-bõl kiindulva kapunk tõle egy emailt :)
Nem végleg öltük meg Flemethet az elsõ részben, ha egyáltalán így tettünk, Morrigan világossá tette, hogy csak idõ kérdése, amíg új testet szerez magának. Neki viszont éppen idõre volt szüksége.
A ME árbeszédrendszerének átvétele alkalmából pedig kiteszek egy fekete zászlót. Egyelõre nagyon elvették a kedvem további BioWare termékek vásárlásától.
Na, hosszú trollkodás után az összeesküvéseket gyártó csapat rájött, hogy a változásokat a Dragon Age és a Mass Effect rajongóbázisa közötti rés betömési szándéka igazolja marketing szempontból.
Szerintem a két rajongói bázis majdnem ugyanaz, de nem én ülök a EA/BioWare marketing osztályánál.
tudom, eszem ágában sincs senkire ráerõltetni a véleményemet :) BioWare fórumokat meg nem olvasok, szóval ebbõl kimaradtam, Mark Meer iránti ellenszenvet nálam csak a hallásom váltotta ki :)
pedig Mass Effect-et érdemes nõi karival végigzúzni, ég és föld a különbség a két nem között. konkrétan Jennifer Hale (nõi Shepard) egy tapasztalt, remek hanggal és szinkronszínészi képességekkel megáldott nõszemély, Mark Meer (férfi Shepard) pedig szerintem egy hangszintetizátor, de legjobb esetben is egy tehetségtelen pojáca
Azért én várnék még mielõtt készpénznek venném azt, amit BioWare állít. Mass Effect 2ben azt ígérték, hogy bányákat nyithatunk majd ami termeli nekünk a nyersanyagot, erre mi lett belõle?
Ez csak azért rejtély mert mint kiderült a DA:O lett a Bioware legsikeresebb játéka, akkor miért vesznek ki fontos rpg elemeket ? én birom a ME frencsájszt de a Dragon Age sokkal komolyabb az old school stilushoz hasonlito játékmenetét kár lebutitani, gondolom az izometrikus nézetre is keresztet vethetünk...
Amiket olvastam abbol ugy erzem hogy kicsit "popularisabb" lesz a masodik resz, talan elmegy egy Assassin creed-es iranyban, kevesbe lesz hardcore rpg. Mondjuk en nem banom. Viszont a grafikara rafer a javitas. A parbeszedek, a karakterek eddig is gyonyoruek voltak, de a kornyezetre, a fizika teljes hianyara, a "terkepen utazas"-ra szerintem rafer a modernizalas. Es sajnos ezt egy 2009 -es csucskaterogias jatekrol kell irni 2010-ben.
-Game will use imported save from Dragon Age: Origins [Print magazine]
VS.
-Flemeth will appear [Print magazine]
:O
PC combat largely unchanged, console combat changed to better suit the controller [Print magazine] - kiváló :)
Én szeretek játékokban olvasgatni, de szerintem az ME féle dialógus-kerék tök jó. :D
Na, az elõfizetõk korábban megkapták a Game Informer július 19.-re esedékes példányát amiben van 10 oldalas exkluzív összefoglaló, ha fennlesz beszkennelve majd csemegézhetünk belõle.
Az még hagyján, de Mass Effect szerû "dialógus kerék" lesz benne. Többség nagyban tapsol neki, mert utálnak olvasni... Hát igen, RPG lite, pedig a régi szép idõkben Planescape: Tormenttel játszva volt úgy, hogy napokig egy szörnyet se kellett megölni, csak mászkálni és beszélgetni és még úgy se lehetett letenni, mert olyan izgalmas volt.
1. Hawke will be a voiced character. Ennek örülök, az elsõ részben sokszor elég hülyén éreztem magam :D
2. Nem érdekel annyira, nõi karival sosem nyomtam semmit. 3. A tag nem Morrigan fia [ :/ ], viszont lotheringi (az egyhez tuti csinálnak egy DLC-t, ami odateszi a kocsmába egy asztalhoz :D). 4. Ennek nem nagyon tudok örülni.. 5. Ennek sem nagyon. Egy RPG-ben szeretem az epikusságot. Hogy nekünk kell megmenteni a világot/univerzumot/stb.
Mindenesetre még így is nagyon várom. DA:O ütött mindent. MINDENT.
azert dragon age 1 es neverwinter nights 2+elso kieg nem votl olyan rossz szerintem, persze nem egy baldur's gate seria, de nem csak a grafikarol szoltak.
Igen ebben igazad van de, amig minden játék minden gépen szarul nézet ki addig nem azzal kezdödött egy játék hír hogy a grafikát kezdjék el elemezni.. hogy ép a játék milyen lesz az teljessen másodrendû
gondolok mosto lyan techdemora mint mondjuk az Assassins Creed 1