A BG II SoA kb. 7 éve megvan, de soha nem volt idõ játszani vele. Mikor idõm volt, akkor angoltudásom nem volt hozzá. Most már van angoltudás, de idõ az nincs. :(
Érdekes módon a Gothic szériában az ellenfelek nem fejõdnek és teljesen szabadon mászkálhatsz a G3-ban és szinte teljesen szabadon a G2-ben és G1-ben. Tehát nem lehetetlen. Felszaladhatsz a sárkányokhoz a G2-ben alacsony szintûáként, hogy átrohansz a fejezeteken és nem csinálsz mellékküldiket, csak akkor beadárlnak, mint állat.
Ehh-ehh...BG1-2....nem fejlodtek az ellenfelek a csapattal egyutt,de azert volt 1-2 (kac-kac) kihivast jelento harc...a logika megcsufolasa kemenyen, ha az elejen lathato x monsztra lvl 1 - mint en- 20 szinttel kesobb meg lvl 20 (mert velem fejlodott...wtf?) Vagy ha lvl 2-n osszefutok a fobossal,akkor az is lvl 2 lesz? Milyen kemeny ha 1 csori parasztgyerek is szajon kaphatna a legendas fogonoszt....baromsag a negyzeten...
Nem lesz lerágott csont, ne izgulj :) Hawke egyébként már az Origins-ben is látható mikor Denerimet megtámadják az egyik átvezetõ videóban...egyébként meg elõször elmenekül mert félti az életét, de késõbb muszáj lesz neki küzdenie és folyton szembe fog kerülni a bûntudatával a döntései miatt. Pont ez adja majd vissza a játéknak a Darkos feelinget. A hivatalos twitter oldalt kell figyelni, nagyon sok plusz dolog derült már ki pár fejlesztõtõl.
Egyetertek veled, de 2097 nek igaza van, szerintem ez a taktikai ujitas sokat lendit a jatekmeneten ha a megallitas teljesen elveszi a kedved. Egyebkent nekem pont ennek a hianya volt a bajom a RTS-ekkel, pl Warcraft3, kulonosen a 2. (Ork) kampany vegen, ezren jonnek, te meg nem gyozol kattintgatni, es igy is epp sikerult normal modban megcsinalnom. Az a baj az RPGekkel hogy megallitas nelkul halalos, ha meg van akkor nem annyira elvezetes. A DA 2 alapsztorija, a falunkat porig leromboljak, meg leragott csont, remelem ezt a Bioware nem gondolja komolyan..
Bocs de ha valaki akcio RPG-zni szeretne annak jön a Witcher következõ része a maga kategoriájában az is nagyon jó darab volt ezt meghagyhatnák így
Jah, 10 óra alatt aztán sokat jutottál elõre, akkor már érezhetõ, hogy mennyit fejlõdnek veled az ellenfelek...
Nyilván nem azért találták ezt ki, s használják megannyi játékban, mert baromság. Hanem azért, hogy a játékban a harcok kihívást nyújtsanak, egy boss boss legyen, s nem egy együtéses kobold. S ezt hogyan lehet megvalósítani egy olyan játékban, ahol van fejlõdés, de a területeket viszonylag szabad sorrendben járod be? Így. Hogy az ellenfelek veled szinteznek. A karaktereden így is érzõdik, hogy erõsebb és erõsebb lesz, s a harcok könnyebbé válnak, hiszen sokkal több skill-hez és felszereléshez férsz hozzá. No persze ez tíz óra játék után nem tûnik fel annyira talán.
Azért csak remélem, nem csinálnak belõle Dragon Effect-et.
csak ne fejlõdjenek az ellenfelek a hõssel együtt! Ez az egy dolog nálam teljesen elszúrta az egészet, végig sem vittem, sõt, viszonylag hamar abbahagytam (úgy 10 óra játék után)..
megy a gondolkodás nyugi, mint mondtam én pl. 40 órát toltam, normal fokozaton nem volt gondom vele, de ettõl függetlenül nem az én mûfajom. Számomra ez a megállítgatós harc elrontja az egész élményt, szeretem, ha a küzdelmek minél inkább a valóság pörgésére alapoznak, és nem vagyok felruházva ilyen isteni idõmegállító erõvel. :] Ahol taktikázni kell, ez csak maradjon meg stratégiának, nagy létszámú csapatokkal. De azt, hogy 3 ember hogyan ver le 3 másikat, ne kelljen már megtervezgetni. Ilyen kis létszámnál a harc kimenetele egyszerûen az emberek egyéni képességein múlik, és egy játékban is ezen kéne, hogy múljon, nem taktikán.
Könnyü fokozatot még a legelsö patchel még könnyebbé tették aki azon se boldogult az már gáz.
Szerintem itt inkább az volt a baja néhány embernek hogy nem szoktak hozzá a gondolkodáshoz taktikai tervezéshez mert ez nem F3 vagy G3 ahol ész nélkül lehet hadonászni és a legnagyobb kihivás hogy egy mezei malac hányszor és mennyi ideig bénit le.
Ha jól be van lõve a taktika nem kell megállítani normál nehézségi szintig. Az fölött már nem tudtam boldogulni megállítás nélkül, mondjuk ez én vagyok és biztos vannak nálam jóval ügyesebbek is.
Azt nem értem, az elsõ részben hagytak egy rakás elvarratlan szálat (Morrigan istenlelkû kölke (franc se áldozta fel magát), mi van az értelmes Darkspawn-nal, stb.), akkor az egész megy a levesbe? Ez kábé olyan, mintha Lukács György bá' annak idején az elsõ SW film után elküldi Darth Fatert, Lukasfejût, meg a többit a búbánatba, és elõrángat egy új szereplõgárdát. A bejelentést olvasva inkább a Dungeon Siege jutott eszembe és nem DA2.
"a DA maradjon csak meg komolyabb RPG-nek"
Mármint hack n'slash-nek, amiben lehet beszélgetni... Minden képesség csak harc, minden varázslat csak harc, minden képzettség csak a harcot támogatja. Nálam ez még nem üti meg az RPG szintjét.
Történetét tekintve meg kicsit képzavarban voltak, dark kezdés után hõsies hirtelen befejezés... hát...
Viszont a megvalósítás tényleg minõségi iparosmunka.
én meg remélem, hogy elmennek akció rpg irányba. a dragon age trélere alapján valami nagyon jól összerakott akció rpg-t vártam, erre kaptam egy olyat, ahol a komolyabb csaták minden 2. másodpercében meg kell állítani az idõt, hogy parancsokat osztogassak ki. Oké, ez egy ideig jó volt, 40 óra el is ment vele, de nem voltam teljesen elégedett vele, és beleuntam. Már az NWN-nel is így voltam, a dragon age gyakorlatilag annak egy még eladhatóbb köntösbe burkolt klónja. Na mindegy, ha egy játék rendszerének csak halvány köze is van a D&D-hez, az nálam a fantaziból kiöli a móka nagyrészét
Az elsõ rész mennyire jó egy NWN szériával összevetve?
"A nyilvánosságra került rövid történet szerint falunkat porig rombolták és csak kevesen élték túl eme katasztrófát. Hõsünk természetesen bosszút esküszik, melyben ezúttal is sokan lesznek segítségére."
Akkor itt nem lesz minden fajnak külön elõtörténete?
"A sokat kritizált harcrendszer is megújul, bár errõl többet nem tudunk még."
Remélem, h ez alatt nem azt értik, h akció rpg irányba fognak elmenni. Természetesen azokat is szeretem, a Mass Effect az egyik kedvenc játéksorozatom, de sztem a DA maradjon csak meg komolyabb RPG-nek.