SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!A játék elég rövid lett, körülbelül fele olyan hosszú, mint az elõzõ rész. Grafika terén történt egy kis elõrelépés. A harcrendszer alapjaiban megmaradt a régi, némely részében le lett butítva, néhol pedig tovább lett fejlesztve. A butítás alatt értem azt, hogyha a kardal elakarunk végezni egy speciális mozdulat sort, akkor most már nem szükséges a pontos idõzítés. Az elõzõ részben négy képességünk volt (lökéshullám, kettéválás, villámlövés és idõlassítás), amelyeket a fõellenségek legyõzésével tudtunk megszerezni. Ebben a részben ezeket csak fejlesztések után tudjuk majd használni. Ahhoz, hogy fejleszteni tudjuk ezen képességeinket pontokat kell szerezni. Pontokat akkor kapunk, ha a kardunk segítségével minél több ellenfelet megölünk. Azzal, hogy karddal kivégezzük az ellenfeleket, nem csak azt érjük el, hogy pontot kapunk, hanem eközben egy piros csík folyamatosan töltõdik fel. Amikor ez a piros csík feltöltõdik, akkor egy bizonyos idõre belassul az idõ és az erõnk is megnövekszik, így hamarabb kivégezhetjük az ellenséget. Engemet ez a Dark Messiah Might and Magic adrenalin megoldására emlékeztet. A fejlesztés menüben, minden egyes képességet 5 pontig lehet felfejleszteni (ez vonatkozik a karddal elvégzett speciális mozdulatokra is). Az ellenfelek a régiek maradtak, kiegészülve két új taggal (egy nagy bogárral, amivel rögtön találkozunk az elsõ pályán és az utolsó pálya végén levõ fõellenséggel). A játék végén ezúttal lesz egy meglepetés. Szerintem érdemes végigjátszani, habár egy kicsit gyengébbre sikerült, mint az elõzõ rész. Akik játszottak az elsõ résszel, azok mindenképpen próbálják ki ezt is.