Én a külsõ nézetes autókázástól vagyok kiborulva. Remélem belsõ nézetbõl is irányítható.
A Doom 3 a grafikában hozott újat, maga a játék egy tech demo volt azért, hogy az ID eladhassa a motort (ahogy azt a Quake motorokkal is tették), ennyi. Az hogy a zseblámpát hogyan lehetett használni az sok embert idegesített, de szerintem meg pont hogy izgalmasabb volt tõle a játék (rámdob az imp egy tûzlabdát a sötétben és akkor kell lelõni mert csak akkor látom :) ), vannak akiknek ez kifejezetten tetszett (mint pl én), neked nem, ennyi. Nincs ezzel baj, különbözõek vagyunk. Carmackot a szakma nem úgy tartja számon mint aki zseniális játékokat fejleszt. Õ nem ehhez ért, õ a grafikában zseniális és abban mutatott fel rengeteg újítást. A RAGE is tech demonak tûnik, én úgy is tekintek rá. Ettõl függetlenül még lehet majd élvezni a játékot :)
:))) én meg pont fordítva vagyok ezekkel: tetszik a fejlõdés - ala borderlands uncsi hülye kommandósok és egyéb emberek ellen küzdeni, nekem nagyon bejönnek az óriási monszták ill. amikor csapatban, rengetegen rohannak rám - ala serious sam, painkiller a legjobban azt utálom, amikor ládák között bújkálva, gránátozva vagy sniperezve kell elõre araszolgatni különbözõek vagyunk valószinüleg a fentiek miatt jönnek be az id játékai
A Doom 3 egy túlértékelt szar. A motort licenszelõ csapatok jobb játékokat gyártmányoztak belõle. A Raven Soft végre kitalálta, hogy a játékos nem csak a fegyverrel felváltva használhatja a zseblámpáját, a Human Head elképesztõ látványvilágot és fizikát mutatta meg. A Splash Damage Brink-jét még nem láttuk. Talán az is jó lesz.
Nekem az FPS akció az egyik legkedveltebb mûfajom, és röviden 3 dolog van amit nagyon nem szeretek. -fejlõdés (pláne nem ilyen pontszerzéssel, amikkel képességek fejlõdnek) -ha nem emberi ellenfelek ellen kell kûzdeni, hanem pl. mutánsok vagy földönkívüliek ellen -ha nagyon eszetlenül lehet haladni, nem követeli meg az állandó fedezékkeresést, taktikus elõrehaladást (mondjuk jobban szeretem, ha nem egyedül kell menni) És akkor persze még sorolhatnám hogy miket hiányolok a játékokból, de hát még ezek sincsenek meg együtt szinte semmibe.
Az Unrealnak volt hangulata! ID cuccai nem jöttek be annyira akkoriban. Szóval én Epic-fan vagyok, bocs. Még az õsidõkbõl. :D
Nem sok FPS-t vittem végig, de ez volt az egyik: http://www.youtube.com/watch?v=utHahu-8NFQ Jók voltak a zenék benne. :P
vagy eszetlenül?! azthiszem ez a helyes kifejezés.
amúgy viccen kívül. van x órám naponta amit mondjuk egy szórakozásra töltenék. mellette munka, sport, párkapcsolatok, szórakozás (bulizás)
nos mi másra is vágynék mint hogy játszak egy kellemes fél órát, órát. és ezek erre tökéletesek.
...
f..om se akar fél éven át gürizni hogy aztán halálba fejlõdjem magam. de minek? úgyis mindig erõsebb ellenfél jön, úgy is mindig kifogy a jó fegyver. szóval ennyit errõl...
Király még egy Doom 3, megyek és esztelenül lövök.
"A Fatboy például egy pisztolyba való lõszer, mely jóval erõsebb mint standard társa, de nehezebben is beszerezhetõ." Az ilyen szintû mondatok mindig feldobják a napom. Erõsebb, de nehezebben beszerezhetõ! Azt hittem hogy könnyû megtalálni, és a sima lõszert csak akkor használjuk, ha picit szopni akarunk meg a "load" gombot használni!
Tibor cikkei a legkirályabbak, mindig nevethetnékem van. Ja és asok benne a Cpt. Obvious!
Ha neked felesleges nyûg levadászni az ellenfelet, és azért csinálod csak, mert XP-t kapsz érte, akkor érdemes elgondolkodni... Szerintem akkor érdemes játszani valamit, ha szórakoztató, és nem azért nyûglõdni benne, hogy utána x ponttal többet sebezzünk.
Annyi hülyegyerek írkált már ide, hogy idejét érzem a beszólásnak - legyen is az akármennyire enyhe és moderált, mivel nem anyázni jöttem -.
RAGE. FPS? Eddig Gamestar, GameTrailers, stb midn azt nyomatta, hogy ez nem sima FPS. Ez annál több lesz, de még nem lesz teljesen Fallout szerû RPG-elemekkel megáldott játék.
A másik, hogy ide SGre akármelyik petõintézeti szökevény írkálhat, még cikket is. Ne csodálkozzunk ha baromságokat ír a cikk szerzõje adott esetben. Gyakran elõfordul. Sajnos. Egyébként is, pangás van egy picit.
Akkor menjél Borderlandsezni. Én például baromira unalmasnak találom, hogy szinteket lépünk egy FPS-ben, fõleg egy fõként akció orientált játékban, mint ez.
"csak az számít, hogy milyen ügyes vagy te magad (mennyire csítelsz) " ne általánosíts. Egyébként a Borderlansdben, Falloutban is lehet csalni.
"hiszen felesleges quest-elni, vagy többet irtani, esetleg durva ellenfeleket levadászni, mivel nem jár érte exp/skill, akkor meg csak felesleges nyûg." Mégegyszer elmondom, lehet menni Wowozni meg Borderlandsezni ha valaki erre vágyik.
A leírás szerint ez egyáltalán nem klasszikus... Klasszikus a Doom, a Serious Sam vagy a Duke Nukem. Attól függetlenül jónak néz ki.
Arra gondolnak a butik, hogy míg a Fallout3-ban, vagy a Borderlands-ban a karaktered szintje és képpességei stb. számítanak a harcban, itt ez le van szarva, csak az számít, hogy milyen ügyes vagy te magad (mennyire csítelsz) és milyen fegyókkal nyomulsz éppen. Ezzel az élvezet 80%-át máris kigyomlálták az egészbõl, hiszen felesleges quest-elni, vagy többet irtani, esetleg durva ellenfeleket levadászni, mivel nem jár érte exp/skill, akkor meg csak felesleges nyûg.
Valahol ez az FPS lényege. Carmack mindig is ilyen játékokat gyártott, csak tudod õ volt az elsõ a világon, aki ezt megtette... Amúgy azért egy Serious Samnél többnek néz ki a dolog. Az a színtiszta FPS, mész lõsz :)
Szerintem Boderlands-hez fog hasonlítani nagyon. Ott is volt kocsikázás meg rpg elemek.
Klasszikus--> Karmakk féle szokásos lövölde zéró sztori zéró hangulat,mész ölsz ráadásul elég fos fizika mellett... De hype az kell mert Karmakk...De ettõl még a játék nem mutat túl egy primkó lövöldén.
Nincsenek rpg elemek de azért fegyvert veszünk, questelünk. Végülis.
"...azért a fejlesztõk számos újdonságot behoztak a játékmenetbe. Elõször is itt van a regenerálódás vagyis halál közeli állapotban elég fedezékbe húzódni és máris makkegészségesek leszünk."
Tényleg, ez mekkora újdonság, eddig még egy COD-ban sem láttunk ilyet (és kismillió más játékban, pl. Wolfenstein 2)...
teljesen milyen lesz, csak jó legyen sajnos az id eddig egy játékot se csinált amit élveztem volna
Regenerálódás + majdnem nyitott világ + anno volt valami olyasmirõl is szó, hogy elsõsorban xbox controlerre tervezik meg az irányítást... ez valahogy nem illik bele a KLASSZIKUS fps kategóriába...
Kedves Tibor! Egy "színtiszta FPS"-ben nem autókázunk, nem fejlesszük az autonkat, "hanem megyünk és legyikolunk mindent ami mozog és ránk lõ". Ami ettõl a "standard"-tól eltér az már más mûfaj :-)